Για ένα χρόνο φυλάσσονται τα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων- Μετά καταστρέφονται

13/07/2020

Άκουσε το άρθρο

1. Μετά τη λήξη της βαθμολόγησης και του ελέγχου για τη σωστή ηλεκτρονική καταχώριση των βαθμών, τα στελέχη των γραπτών δοκιμίων παραδίδονται από την Επιτροπή του Β.Κ. στο Διευθυντή της οικείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και φυλάσσονται στο οικείο Βαθμολογικό κέντρο ή σε άλλο ασφαλή χώρο που ορίζεται από αυτόν, μέχρι τις 15 Μαΐου του επόμενου έτους, οπότε και καταστρέφονται.

2. Το Ι.Ε.Π. μπορεί, για ερευνητικούς και παιδαγωγικούς λόγους, να ζητήσει από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δείγματα γραπτών δοκιμίων υποψηφίων, τα οποία παραλαμβάνει με σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής, και καταστρέφει με πράξη του στο τέλος Μαΐου του επόμενου σχολικού έτους. Τα γραπτά αυτά θα είναι φωτοαντίγραφα γραπτών δοκιμίων, στα οποία δεν θα φαίνεται το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (7)

@Φοιτήτρια - Υποψήφια
|

Μάλλον ο 1ος εξεταστής σου έδωσε 100 μόρια παραπάνω!!! Δες και την άλλη πλευρά.

Φοιτήτρια - Υποψήφια
|

Θα συμφωνήσω με τον '' Μελλοντικό Φοιτητή"... Οι μόλις 3 μονάδες από την ανατομία του επαλ που μου αφαίρεσε ο 2ος εξεταστής, μου στέρησαν σχεδόν 100 μορια... 100 μόρια για το ποσοστό του 5% σημαίνει πολλά. Και μιλάμε για ανατομία, ένα μάθημα που η είναι κάτι σωστό ή δεν είναι,δεν μπορεί ο πρώτος να ήταν τρελός ούτε είναι έκθεση.

Βαθμολογία για σχολές
|

Η Νομική, η όποια άλλη υψηλόβαθμη σχολή, μπορεί να είναι ένας στόχος αλλά δεν είναι καθοριστική η εισαγωγή μέσω πανελλαδικών για τη σχετική επαγγελματική ειδίκευση.

Υπάρχουν μεταπτυχιακά και άλλοι τρόποι να εργαστείς πάνω στο αντικείμενο του νόμου.

@ Μελλοντικός φοιτητής

Μπορείς να ξαναδώσεις Πανελλαδικές, αν είναι κάτι που επιθυμείς τόσο πολύ.

Πάντως συνήθως μετά από 10 ή 15 χρόνια οι επιθυμίες των ανθρώπων αλλάζουν, και ως φοιτητές αποκτούν άλλες κλίσεις.

Μελλοντικός φοιτητής
|

Απογοητευμένος,καθώς στόχευα για Νομική. Απογοητευμένος, καθώς όντας επιμελής μαθητής του 19, έκανα τρομερή προσπάθεια για να επιτύχω. Απογοητευμένος, καθώς η ιστορία, ένα μάθημα που ποτέ δε φοβήθηκα χάρη στην επιμονή μου σε αυτή, με απομάκρυνε από το στόχο μου. Ναι, ίσως φταίω και εγώ. Φταίνε, όμως και οι βαθμολογητές, οι οποίοι "κατακεραύνωσαν" για ακόμη μια φορά, άριστους μαθητές με τις βαθμολογικές τους αποκλίσεις. Δυστυχώς, για πολλούς καλούς μαθητές, οι πανελλήνιες ισοδυναμούν με απογοήτευση. Άραγε θα αλλάξει ποτέ αυτό;

Γυμνάσιο και Α' Λυκείου
|

Ας κοιτάξουν πρώτα τα γραπτά στις τάξεις του Γυμνασίου και της Α' Λυκείου, εκεί ξεκινούν τα προβλήματα. Οι μαθητές μεταφέρουν τα κενά από τάξη σε τάξη ενώ δεν έχει καθιερωθεί ενισχυτική διδασκαλία σε απογευματινές ώρες.

Παναγιώτης Τσουκαλας
|

Το ΙΕΠ πρέπει να αξιοποιεί γνήσια μαθητικά γραπτά και για να διαπιστώνει προβλήματα της διδασκαλίας και της αξιολόγησης και για να τα χρησιμοποιεί στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν και βαθμολογουν το μάθημα.

Ρούλα Μουντάνου
|

Είναι τραγικό ότι δεν φυλάσσεται, διαχρονικά, αναγκαίο στατιστικό δείγμα βαθμολογημένων γραπτών για ερευνητικούς - επιστημονικούς σκοπούς. Έχει ήδη χαθεί πολύτιμο υλικό!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ