Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Αδικία στο 3ο επιστημονικό πεδίο

Δημοσίευση: 18/07/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Νίκη Κεραμέως

Ως απόφοιτη αποφάσισα να δώσω για δεύτερη φορά πανελλήνιες εξετάσεις στο 3ο επιστημονικό πεδίο. Επέλεξα το παλαιό σύστημα ύστερα από ώριμη σκέψη και γνωρίζοντας την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για ποσοστό εισαγωγής με το παλαιό σύστημα ανάλογο του αριθμού των υποψηφίων.

Ωστόσο,όπως και όλοι οι υπόλοιποι παλαιοί απόφοιτοι του 3ου επιστημονικού πεδίου, εκτός από την ήδη δύσκολη και ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων και το πρωτόγνωρο βίωμα της πανδημίας, ήρθα αντιμέτωπη με την παραβίαση του βασικού μου δικαιώματος στην ισότητα.


@Αποδεδειγμένα πλέον, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, είναι μια λανθασμένη επιλογή και θα είναι προς τιμήν του υπουργείου Παιδείας να αναγνωρίσει έναν λανθασμένο σχεδιασμό και να προβεί στην άμεση αποκατάσταση του δικαίου


Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν ένα αξιοκρατικό σύστημα που υπηρετεί την απόδοση σε κάθε υποψήφιο της θέσης την οποία μόχθησε να αποκτήσει. Η επιστολή αυτή δεν αποτελεί παράκληση,δεν ζητάμε χάρη ούτε ευνοϊκή μεταχείριση αλλά αντιθέτως , ένα από τα βασικότερα ιδανικά της δημοκρατίας, ζητάμε απλά δικαιοσύνη.Ελπίζω πως θα κινηθείτε σύμφωνα με το δίκαιο  και πως θα αποδοθεί στους απόφοιτους του 3ου επιστημονικού πεδίου το ποσοστό που τους αναλογεί (σύμφωνα με τα επιβεβαιωμένα στατιστικά στοιχεία 16,9% έναντι του 9,51% ). Ας μην επιβεβαιώσουμε τις απόψεις που μας θέλουν συνηθισμένους στην όψη του τέρατος ας αποδείξουμε ότι το δίκαιο δεν φαντάζει μακρινό αλλά ότι το υπηρετούμε με κάθε μας απόφαση και πράξη. Ας μην αναιρέσουμε την  κατοχύρωση ίσων δικαιωμάτων στην 3οβαθμια εκπαίδευση. Αποδεδειγμένα πλέον, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, είναι μια λανθασμένη επιλογή και θα είναι προς τιμήν του υπουργείου Παιδείας να αναγνωρίσει έναν λανθασμένο σχεδιασμό και να προβεί στην άμεση αποκατάσταση του δικαίου.

Οι περισσότεροι με  προετοίμαζαν για το άσκοπο της ενέργειας  μου αλλά εγώ εξακολουθώ να ελπίζω, βασιζόμενη στην μέχρι τώρα προσπάθεια σας για βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την όσο δυνατόν αρτιότερη διεξαγωγή των πανελλήνιων πάρα την πανδημία, πως θα μεριμνήσετε για την διόρθωση του λανθασμένου αυτού σχεδιασμού. Ύστερα από μια δεύτερη χρονιά όπου μεταξύ άλλων διδάσκομαι για την δικαιοσύνη,την αξιοκρατία αλλά και τις υποχρεώσεις μου απέναντι στο σύνολο αδυνατώ να μείνω άπραγη κατά την καταπάτηση του δικαιώματος στην ισότητα. Αδυνατώ να παρακολουθώ χιλιάδες υποψήφιους να βρίσκονται σε απόγνωση μην γνωρίζοντας εάν θα καταφέρουν να πραγματοποιήσουν το όνειρο τους για δεύτερη χρονιά, και όχι επειδή δεν μόχθησαν για αυτό αλλά εξαιτίας ενός λανθασμένου σχεδιασμού που εάν δεν διορθωθεί θα αποτελέσει μια κατάφωρη αδικία.

Με σεβασμό,   

Χρυσοπ.Ε.

Σχόλια (5)

 
Ποσοστά εισαγωγής
20 Ιουλ 2020 14:33

Τα ποσοστά των εισακτέων είναι σωστά σταθμισμένα, καθώς κανείς δεν υποσχέθηκε στους αποφοίτους ότι όλοι θα εξασφαλίσουν εισαγωγή στα ΑΕΙ.

https://www.esos.gr/arthra/68632/lathos-sta-pososta-eisakteon-adikia-gia...

Είναι δυνατόν ποσοστό 20% των θέσεων στα ΑΕΙ, σε οποιοδήποτε πεδίο, να δοθεί σε αποφοίτους σε βάρος τελειόφοιτων;

 
Υπερβολές
20 Ιουλ 2020 14:30

Το ποσοστό εισαγωγής με το παλαιό σύστημα (για αποφοίτους) τους δίνει πρόσβαση σε περισσότερες θέσεις σε σχέση με όσες είχαν ως τελειόφοιτοι πέρυσι ή προηγούμενες χρονιές.

Μετά τις εξετάσεις και την ανακοίνωση των βαθμολογιών ξαφνικά ξεφυτρώνουν δημοσιεύσεις που μιλούν για "αδικία", κάτι που δεν τεκμηριώνεται.

Δεν είναι αδικία οι έκτακτες συνθήκες, που τελικά δεν επέτρεψαν την εξέταση της αυξημένης ύλης σε Βιολογία και μείωσαν τη διδακτέα-εξεταστέα ύλη σε Φυσική και Χημεία. Με βάση αυτά τα δεδομένα, πολλοί απόφοιτοι κρίνουν πως τελικά θα ήταν προς το συμφέρον τους να εξεταστούν με το νέο σύστημα, αφού ήδη έχουν εμπειρία ενός έτους στην μειωμένη ύλη.

Πόσο λογικό είναι το υπουργείο να αφαιρεί θέσεις από νέους υποψηφίους, που εξετάζονταν για πρώτη φορά ολοκληρώνοντας τις σπουδές στο Λύκειο, και να τις δώσει στους παλιούς, επειδή οι τελευταίοι μάλλον νιώθουν ότι τελικά δεν ευνοήθηκαν στον βαθμό που περίμεναν;

https://www.esos.gr/arthra/68629/erotisi-sti-voyli-peri-adikias-ypopsifi...

 
Γ λυκειου
20 Ιουλ 2020 12:30

Σε εναν αδικο κοσμο ζουμε ... αυτο σας παραξένεψε

 
Steplapap
20 Ιουλ 2020 11:25

Εάν αλλάξει το υπουργείο τώρα την ποσόστωση θα κατατεθούν αγωγές από τους φετινούς υποψηφίους . Έλεος πια. Όταν συμμετείχαν γνώριζαν τα δεδομένα .
Μπορούν να ανοίξουν δυο πεδία . Οι φετινοί υποψήφιοι δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια.

 
Steplapap
20 Ιουλ 2020 11:19

Εάν αλλάξει το υπουργείο τώρα την ποσόστωση θα κατατεθούν αγωγές από τους φετινούς υποψηφίους . Έλεος πια. Όταν συμμετείχαν γνώριζαν τα δεδομένα .
Μπορούν να ανοίξουν δυο πεδία . Οι φετινοί υποψήφιοι δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.