Φ. Πιπιλή: Εκπαιδευτικοί που το πρωί κάνουν διαδηλώσεις και το απόγευμα ιδιαίτερα

Για εκπαιδευτικούς που το πρωί κάνουν διαδηλώσεις και το απόγευμα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές , έκανε λόγο η Βουλευτής Φωτεινή Πιπιλή κατά την ομιλία της ως Εισιγήτρια της ΝΔ επί του Σχεδίου Νόμου για την Ιδιωτική Εκπαίδευση, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Παράλληλα ασκώντας κριτική στο περιεχόμενο της δημόσιας διαβούλευσης, η Φ. Πιπιλή σχολίασε:
Επιφυλακτική ως προς την ειλικρίνεια των προθέσεων των σχολιαστών: Αφιέρωσα πολύ χρόνο και διάβασα όλες τις παρατηρήσεις στο σύνολο των 1521 σχολίων από 845 σχολιαστές στη διαβούλευση. Πολλοί, φυσικά άμεσα εμπλεκόμενοι, δηλαδή εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικά σχολεία, παρουσίασαν δίκην copy paste, το τονίζω αυτό, μια εικόνα εργασιακών σχέσεων τόσο φρικτή, τόσο ελεεινή που εμένα, ακόμα και αυτό, με έκανε απολύτως επιφυλακτική ως προς την ειλικρίνεια των προθέσεων των σχολιαστών. Παρουσιάστηκε, δηλαδή, μία εικόνα όπου όλοι οι επιχειρηματίες ιδιωτικής παιδείας, μα όλοι, εκμεταλλεύονται στο έπακρο όλους μα όλους τους εκπαιδευτικούς, δασκάλους, καθηγητές με εξαιρετικά χαμηλούς μισθούς, με μη αμειβόμενες υπερωρίες, με εκβιασμούς και λοιπά.
Δεν μπορώ να δεχτώ ως Έλλην πολίτης την εικόνα όπως την παρουσίασαν στη διαβούλευση οι μετέχοντες περί νόμων της ζούγκλας στην ιδιωτική εκπαίδευση: Αντιθέτως, είδα θετικά σχόλια από γονείς που στην ουσία είναι και οι βασικοί υποστηρικτές των εκπαιδευτικών εταιρειών, που επικροτούν τις αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο και αυτό είναι και λογικό. Φυσικά και δεν μπορώ να δεχτώ ως Έλλην πολίτης την εικόνα όπως την παρουσίασαν στη διαβούλευση οι μετέχοντες περί νόμων της ζούγκλας στην ιδιωτική εκπαίδευση, αλλά και από την άλλη γνωρίζοντας πολύ καλά τι συμβαίνει γενικώς, όχι μόνο στην ιδιωτική εκπαίδευση, αλλά και σε άλλους χώρους μαζικής εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ένα έχω να πω το αυτονόητο.
Το πρωί διαδηλώσεις και το απόγευμα ιδιαίτερα: Δεν υπάρχει μόνο ο φοροφυγάς εργοδότης, δεν υπάρχει μόνο ο εργαζόμενος που ενίοτε φοβάται ή βολεύεται, που δέχεται μαύρα και το πληρώνει μετά στα μη συντάξιμα χρόνια. Δεν υπάρχει μόνο ο εκπαιδευτικός που το πρωί είναι σε διαδηλώσεις και το απόγευμα κάνει παράνομα και μαύρα ιδιωτικά μαθήματα. Δηλαδή, μην παίρνουμε κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις θέλοντας να ισοπεδώσουμε οτιδήποτε κινεί την ελληνική οικονομία στον ιδιωτικό τομέα. Ζούμε, δηλαδή, σε μια χώρα που δεν υπάρχει κανένας, όλα αυτά τα χρόνια, ελεγκτικός μηχανισμός από το Υπουργείο Απασχόλησης ή από την αστυνομία ή ακόμα και από άλλες αρχές; Δηλαδή ζούμε σε μία Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, ζούγκλα όπου, αν κάποιου, καταπατώνται τα δικαιώματα δεν έχει καμία πρόσβαση στη δικαιοσύνη;
Τα δικαστήρια: Μόνο να παρακολουθούμε τα εργατικά δικαστήρια, τις αποφάσεις που βγάζουν, είναι 95% υπέρ των εργαζομένων. Αυτό είναι ελληνικό κεκτημένο και πρέπει να το διαφυλάξουμε. Και κάνω αυτήν την αναφορά, γιατί έχει σχέση με έναν υπότιτλο του κανονιστικού πλαισίου που φέρνει το Υπουργείο, το οποίο εδράζεται στο τρίπτυχο εμπιστοσύνη, ευελιξία, προστασία.
Εκσυγχρονισμός: Εδώ, λοιπόν, θα πρέπει να αποφασίσουμε, ότι θα εκσυγχρονίζουμε ό,τι υπάρχει ανάγκη να εκσυγχρονιστεί, σεβόμενοι, απολύτως - όπως έχουμε αποδείξει- τους κανόνες δικαίου. Διότι εμείς τη δικαιοσύνη, ουδέποτε την προσβάλαμε, είτε λεκτικά είτε πρακτικά. Τη σεβόμαστε, γιατί κι αυτό ακόμα είναι μέσα στο DNA της δικής μας ιδεολογίας.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΔΑΚΕ ΠΕ: Να ανακληθεί άμεσα η Υπουργική Απόφαση που τροποποιεί την ώρα αποχώρησης στο Βασικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου
- Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Παν. Πατρών: Κάλεσμα ενάντια στο Ν/Σ για την αστυνόμευση στα ΑΕΙ
- Απόφαση: Αλλαγή στην ώρα αποχώρησης μαθητών από το Νηπιαγωγείο
- Νέες διατάξεις για την ίδρυση και λειτουργία Κολλεγίων, ΙΙΕΚ , ΚΔΒΜ , Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- Η Ν. Κεραμέως για τη Σ. Μπεκατώρου
- Αντίθετη η Ομοσπονδία των αστυνομικών με την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
- Η υφ. Παιδείας για την καταγγελία της Ολυμπιονίκη Σ. Μπεκατώρου
- ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για τα σχολεία , ΑΕΙ, ΙΕΚ, Κολλέγια, ΣΔΕ, Φροντιστήρια και ΚΞΓ
- Η Συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κρήτης Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α στην Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών
- Κ.Γαβρόγλου προς Ν. Κεραμέως: Εκβιάζουν πανεπιστημιακούς επειδή διαφωνούν με το νομοσχέδιο σας
Σχόλια (10)
Όταν το Υπουργείο αντιμετωπίζει τον εκπαιδευτικό χωρίς να νοιάζεται αν υπηρετεί μακριά από το σπίτι του και τον αμοίβει με ταμισά σε σχεση με έναν απόφοιτο λυκείου σε ΔΕΚΟ, τότε τα ιδιαίτερα είναι μονόδρομος.
Και μεις κυρία Πιπιλή θα μπορούσαμε να πούμε για τους πολιτικούς που τους εξέλεξε η τηλεόραση και μιλάνε για όλα τα θέματα ενώ είναι άσχετοι.... όμως δεν το κάνουμε.... κρατάμε χαρακτήρα!
"Δεν υπάρχει μόνο ο εκπαιδευτικός που το πρωί είναι σε διαδηλώσεις και το απόγευμα κάνει παράνομα και μαύρα ιδιωτικά μαθήματα"
Κυρία; Πιπιλή, έχετε στοιχεία; Στον εισαγγελέα. Αν δεν πάτε υποστηρίζετε αυτήν την παρανομία. Έτσι απλά.
Κατάπτυστο σχόλιο περί ιδιαίτερων. Διότι με τον τρόπο αυτό από ΟΛΕΣ τις δηλώσεις της, γίνεται εστιασμός σε ένα θέμα που μερίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών (δεν θέλω να μπω στον κανιβαλισμό να λέω πολλοί ή λίγοι) ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ και δεν θα το κάνουν ποτέ. Ντροπή και μόνο έγινε αναφορά.
(διευκρίνηση: δεν είμαι ιδιωτικός εκπαιδευτικός).
Αρχικά να θυμηθούμε ότι οι βουλευτές έχουν ασυλία και παράλληλα, γνώμη, άποψη και θέση (;;;) για κάθε θέμα οπότε γίνονται και εισηγητές σε σχέδια νόμου ανεξάρτητα γνώσεων, σπουδών κ.τ.λ.
κ. Πιπιλή μάλλον ξεχνάτε ότι το σχέδιο νόμου αφορά την εκπαίδευση και όχι εταιρείες που πουλάνε προϊόντα ή μήπως αυτό θέλει η η κυβέρνηση και το υπουργείο; Επίσης, αφήστε την καραμέλα περί πρωινών διαδηλωτών και απογευματινών δασκάλων με ιδιαίτερα, γιατί ένα μικρό ποσοστό δεν ισοπεδώνει το έργο και την προσφορά χιλιάδων εκπαιδευτικών. Σε ότι αφορά στους μισθούς, ως δημοσιογράφος, θα μπορούσατε να δείτε πίνακες κτλ με αμοιβές δασκάλων/καθηγητών συγκριτικά με υπαλλήλους άλλων υπουργείων και φυσικά του ιδιωτικού τομέα. Επειδή έχετε δώσει και θετικά δείγματα μην παρασύρεστε από την μπογδανολογία και κυρίως σκεφτείτε ότι μιλάμε για εκπαιδευτικούς που το υπουργείο ζητά συνεχώς να επιμορφώνονται (και να αποκτούν πτυχία και γνώσεις με πληρωμή) σε αντίθεση με άλλους τομείς εργαζομένων όπως δημοσιογράφοι (εμπειρικοί κατά κύριο λόγο) και διορισμένοι υπάλληλοι (ακόμα και αυτή την εποχή) από υπουργούς και βουλευτές.
Αυτή η γυναίκα έχει και άλλες φορές αναφερθεί εναντίον των εκπαιδευτικών. Τι να συμπεράνει κανείς, έχει κάποιο πρόβλημα με τους καθηγητές ή είναι πληγωμένη απο κάποιον καθηγητή ; Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Είπε η δημοσιογράφος που μας ενημέρωνε αμερόληπτα για δεκαετίες πριν γίνει βουλευτής με τη ΝΔ.
Η κα Πιπιλή καλα θα κάνει να περιοριστεί στις κοσμικές στήλες και το life style. Το διχαστικό κ αντιδραστικό λόγο ας τον αφήσει γι αλλους του χώρου της, που έχουν κ περισσότερο ταλέντο. Καλοδεχούμενη η κριτική απ όποιον κι αν προέρχεται, ωστόσο ας είναι στοιχειοθετημένη κ κυρίως ας έχει κάποιο επίπεδο.
@Πιπιλή
1. Τα παραπάνω σχόλια, δεν εισφέρουν ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ επί της ουσίας, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο.
2. Είναι αντιφατικό, να θέτουμε νόμους σε δημόσια διαβούλευση(ως παράδειγμα δημοκρατικότητας) αλλά όταν 9 στα 10 σχόλια "δεν βολεύουν", να φταίνε οι σχολιαστές ή/και να έχουν δόλο.
3. Το ότι [τα εργατικά δικαστήρια, τις αποφάσεις που βγάζουν, είναι 95% υπέρ των εργαζομένων], δεν είναι άραγε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ, του ότι η εικόνα που παρουσιάστηκε από τους σχολιαστές είναι ορθή?
Αυτή η καραμέλα της Πιπιλή για τα ιδιαίτερα πρέπει να σταματήσει. Δεν αναφαίρετοι στην πλειοψηφία των εκαιδευτικων Και τους αδικεί . Αν όντως διαπιστωθεί κάποιος που κάνει ιδιαίτερα ας του διπλασιάσουν το ωράριο εργασίας αποδίδοντας έτσι το φόρο που απέκρυψε στο δημόσιο.