Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Εισαγωγική Επιμόρφωση για 11.500 Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Προϋπολογισμού 3.700.000,00 €
Δημοσίευση: 05/08/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πρόγραμμα Εισαγωγικής  Επιμόρφωσης 11.500 Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021, προϋπολογισμού 3.700.000,00 €, αναμένεται να θέσει σε εΦαρμπγή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η Εισαγωγική Επιμόρφωση θα υλοποιηθεί εφαρμόζοντας τεχνικές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (24 ώρες σύγχρονης και 72 ώρες ασύγχρονης) και - εκτός από τη θεωρητική πλαισίωση στα επιμέρους αντικείμενα - θα αξιοποιεί τη μελέτη σεναρίων, τεχνικές αντεστραμμένης τάξης, διερευνητικής μάθησης, συνεργατικής επίλυσης προβλήματος, μάθησης μέσω (ερευνητικού) σχεδιασμού, κ.ά., ενώ προβλέπεται αξιολόγηση όλων όσοι συμμετέχουν στο εγχείρημα (διοίκησης, επιμορφωτών και επιμορφούμενων).

Για τις ανάγκες της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης θα αναπτυχθεί ειδικό επιμορφωτικό υλικό με ευθύνη του Ι.Ε.Π. και επιλεγμένων επιμορφωτών.

Επίσης, θα αξιοποιηθεί η μέθοδος των πολλαπλασιαστών- επιμορφούμενων και θα εκπονηθούν αναλυτικοί οδηγοί επιμόρφωσης.

Ηδη η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ταμείου Συνοχής και Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, ενέκρινε τον σχετικό προϋπολογισμό και απηύθυνε  Πρόσκληση προς το ΙΕΠ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ετικέτες: 
ΕπιμόρφωσηΙΕΠ

Σχόλια (9)

 
Ντροπή και κοροϊδία
05 Αυγ 2020 21:35

Γιατί χρειάζονται επιμόρφωση οι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών Σχολών της χώρας??
Μήπως η ΕΘΑΑΕ δεν κάνει καλά την δουλειά της όταν αξιολογεί τα Παιδαγωγικά τμήματα??
Εφόσον οι απόφοιτοι δεν βρίσκουν δουλειά χωρίς επιμορφωτικά σεμινάρια, σημαίνει ότι τους λείπουν γνώσεις.
Τώρα το ΙΕΠ θα βάλει επιμορφωτές τους καθηγητές των Παιδαγωγικών τμημάτων, θα τους Ξανά-πληρώσει (πληρώνονται ήδη για να διδάσκουν στα Πανεπιστήμια) για να πουν τα ίδια...και να πάρουν οι απόφοιτοι ένα ακόμα χαρτί.
Συντεχνία σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου.

 
Οbservator
05 Αυγ 2020 21:43

Λειτουργούμε με ευρωπαϊκά χρήματα αντί να έχουμε σταθερές δομές.

 
Σαλτερής Νίκος
06 Αυγ 2020 11:23

Συνηθισμένης πρακτική που εγκαταλείφθηκε τα το 2011 για τους γνωστούς λόγους. Έχει πολύ χαμηλή αποτελεσματικότητα όταν υλοποιείται με διδάσκοντες και πάλι πανεπιστημιακούς καη όρους διάλεξης και μόνο. Έχει νόσημα μόνο αν εκτεθεί στη διάρκεια ενός έτους και συνδεθεί ΑΠΟΛΥΤΑ με διδακτικές πρακτικές που γα εφαρμόζουν οι επημξρφπύμενοι στην πράξη και θα αξιολογούνται σταθερά. Όποτε οι επιμορφωτές πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί της πράξης με διακριτό διδακτικό έργο και πλούσιες πρακτικές. Όμως σεν έχουμε κανένα σύστημα για να τους εντοπίζουμε και να τους επιλέγουμε και παράλληλα οι Συντονιστές ΕΕΕ που αντικατέστησαν του Σχολικούς Συμβούλους, μετά την εκδικητική κατάργησή τους από τον ΣΥΡΙΖΑ προς δόξα του διοικητισμου και των γραφειοκρατών συνδικαλιστών, δεν είναι σε θέση και σν μπορούν ούτε να διακρίνουν τους παραπάνω εκπαιδευτικούς ούτε να τους προτείνουν. Οπορε θα έχουμε μια από τα ίδια, αφηστε τα «κόλπα@ με την παραγωγή διδακτικού υλικού, χιλιοπαιγμένα και ποκυ παλιά. Τέλος, ποια ΠΕΚ θα οργανώσουν το εγχείρημα ή θα το υλοποιήσει η διοίκηση και οι Συντονιαστές; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Καλύτερα να υλοποιούσαν το θεσμό του με μέντορα που κια πάλι θα χρηματοδοτούσαν απ εύκολα με χρήματα της ΕΕ και θα έπιανε καη τόπο. Η σχετική ΥΑ καθώς και όλο το σχέδιο για την υλοποίηση του θεσμού βρίσκεται σε καποιο γραφείο του Υπουργείου από το 2011. ΥΓ Ο συναδελφος που αγανακτεί γιατί φτάνουν τα παιδαγωγικά που εμαθε στα ΠΤ, μάλλον δεν τα εμαθε καλά ή δεν του τα έμαθαν καλά (συνήθως ισχύουν και τα δυο). Άλλο η βασική παιδαγωγική κατάρτιση συνάδελφε και άλλο η στήριξη της ένταξης του εκπαιδευτικού στο επάγγελμα και την πρακτική του. Στοιχειώδης βιβλιογραφική διάκριση. Στη δεύτερη εντάσσεται η εισαγωγική επιμόρφωση με τη μορφή που περιέγραψα καθώς και το μεντορινγκ (το θεωρώ πιο αναγκαίο από τη εισαγωγική). Και μια συμβουλή αν μου επιτρέπει. Αν θεωρεί κάνεις Τότι τα ξέρει όλα από το Πανεπιστήμιο αρχίζει πολύ κακά τη σχέση του με το επάγγελμα και κινδυνεύει να κολλήσει στο πρώτο στάδιο επαγγελματικής ανάπτυξης γνωστό και από τον γαλλικό όρο «σώζω το τομάρι μου», δηλαδή προσπαθώ να επιζήσει μέσα στην τάξη της οποίας ακόμα δεν έχω το έλεγχο. Το έχω δει δεκάδες φορές σαράντα χρόνια σακαλαοα να συμβαίνει και σε συναδέλφους με παρά πολλά χρόνια υπηρεσίας

 
Observator
06 Αυγ 2020 12:38

Τα Τμηματα δεν ειναι γραφεία εύρεσης εργασίας.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΩΡΤΖΑΚΑΚΗΣ
06 Αυγ 2020 17:31

Ενα ερώτημα: Ποιοι είναι αυτοί οι 11.500 εκπαιδευτικοί; Δεν είναι νεοδιόριστοι άρα ποιοι ακριβως είναι;

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
06 Αυγ 2020 18:09

Τι είναι οι "τεχνικές αντεστραμμένης τάξης' ;;

 
Μαρία
06 Αυγ 2020 19:17

@Γιώργος:
Flipped classroom:μοντέλο διδασκαλίας

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
06 Αυγ 2020 20:05

Flipped classroom:μοντέλο διδασκαλίας = Κάτι σαν το διαβάζουμε το παρακάτω μάθημα δηλαδή...

 
Δον Κιχώτης
09 Αυγ 2020 14:54

@ Σαλτερής Νίκος
Προσυπογράφω όλες τις λέξεις του σχολίου σου εκτός απ’ αυτές που έχουν τυπογραφικά λάθη. Μην αφήνεις τα γυαλιά όπου να ‘ναι, εγώ τα έχω μονίμως κρεμασμένα....
Προχτές μπήκα στη θάλασσα και έκαναν το πρώτο τους μπάνιο!....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ