Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πρότυπα-Πειραματικά:Τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών για πλήρωση κενών θέσεων και υποβολή συμπληρωματικών δηλώσεων

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν τη συμπληρωματική δήλωσή τους στο Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών μέχρι και τη Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020, ώρα 14:00.
Δημοσίευση: 07/08/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοινώθηκαν  σήμερα από την  Επιστημονική Επιτροπή Προτύπων και  Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.)  

α) οι  τελικοί αξιολογικοί πίνακες  κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών για πλήρωση των κενών θέσεων στα (Π.Σ. & ΠΕΙ.Σ.) και

β) οι θέσεις  εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Α/-θμιας και Β/-θμιας Εκπαίδευσης που απέμειναν κενές.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

Επιπλέον, προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συμμετείχαν στην ανωτέρω επιλογή για την πλήρωση των κενών  θέσεων με θητεία  στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. και δεν έχουν επιλεγεί, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για την πλήρωση των θέσεων που απέμειναν κενές στα εν λόγω σχολεία, εφόσον ενδιαφέρονται.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν τη συμπληρωματική δήλωσή τους στο Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (ηλεκτρονική διεύθυνση: depps@minedu.gov.gr)  μέχρι και τη Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020, ώρα 14:00.

Σχόλια (47)

 
τραγέλαφος
07 Αυγ 2020 18:34

σύμφωνα με το νόμο δεν διεκδικεί κάποιος θέση σε άλλη πδε εφόσον στην πδε που ανήκει υπάρχει
π ή πεις. Ας δουν καλύτερα Κεντρικη Μακεδονία β/θμια .
Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

 
μη τοποθετημένος
07 Αυγ 2020 18:35

Στον κλάδο ΠΕ11, το Βαρβάκειο Λύκειο κάλυψε τη μία από τις 2 θέσεις. Η προκήρυξη ζητούσε ενδιαφέρον για 2. Η άλλη εξαφανίστηκε??? .....!!!
εκτός και αν στα ΠΠ το 2-1=0. Έλεος!!!!!

 
aggeliki
07 Αυγ 2020 19:57

καλή θητεία σε όλους....
επιτέλους ανακοινώθηκαν

 
Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
07 Αυγ 2020 20:33

Υπάρχουν λάθη στους πίνακες και πρέπει να είναι πολλά.

 
Αντώνης Π.
07 Αυγ 2020 21:38

Υπάρχουν λάθη στο αρχείο. Μας δουλεύουν?

 
Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
08 Αυγ 2020 00:05

Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πήραν θέση σε πρότυπα σχολεία χωρίς να έχουν ούτε μεταπτυχιακό. Ποια ήταν τα ..... αυξημένα ... προσόντα τους?

 
@μη τοποθετημενος
08 Αυγ 2020 00:31

Μη τοποθέτηση δεν σημαίνει εξαφάνιση της θέσης. Προφανώς ο δεύτερος εκπαιδευτικος δεν πληρουσε τις προϋποθέσεις. Η θέση θα καλυφθεί από το ΠΥΣΔΕ και θα επαναπροκηρυχθει για το επόμενο σχ. έτος. Έλεος με τις διαμαρτυρίες χωρίς αναλυτική παρουσίαση των δεδομένων.

 
χωρίς μεταπτυχιακό
08 Αυγ 2020 11:27

σιγά τα ωά , πρώτη φορά το βλέπετε; εδώ κανονικά μόνο με διδακτορικό θα έπρεπε να υπηρετούν , αλλά... ένα φιάσκο είναι τα πειραματικά-πρότυπα. τα έχουμε γράψει άπειρες φορές αναλυτικά, βαρεθήκαμε... ελλάδα είναι αυτή , ας πάει με τον αυτόματο και όπως του φανεί του λωλοστεφανή

 
@τραγέλαφος
08 Αυγ 2020 11:54

Πράγματι, έχεις δίκιο.
Εδώ μάλλον θα γίνει ένσταση.....
Η Γ΄ Αθήνας είναι περιφέρεια Αττικής και έχει ΠΠΣ, τόσο στην Πρωτοβάθμια, όσο και στην Δευτεροβάθμια.

 
@τραγέλαφος
08 Αυγ 2020 14:24

στο Ζαννειο από τη Χίο; κ το Βόρειο Αιγαίο έχει Π&ΠειΣ.
Μάλλον θα είναι πολλές οι ενστάσεις .....

 
Phd στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση .....
08 Αυγ 2020 14:38

Μεταπτυχιακό πλέον, διαθέτουν σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοι της δευτεροβάθμιας οπότε, πάμε τώρα όλοι για Διδακτορικό και βλέπουμε.
Καλό Καλοκαίρι!

 
teacher
08 Αυγ 2020 14:42

Μη τοποθέτηση σημαίνει ότι η θέση καλύφθηκε. Για τις θέσεις που δεν καλύφθηκαν υπάρχει περιθώριο μέχρι την Δευτέρα για συμπληρωματική δήλωση προτίμησης. Θέσεις που δεν καλύφθηκαν και δεν βρίσκονται στη λίστα που έστειλε η διοικούσα επιτροπή είναι αιτία ένστασης.
Επίσης οι πίνακες βρίθουν από λάθη, παραλείψεις και αστοχίες. Δεν είναι ούτε καν υπογεγραμμένοι καταπατώντας κάθε έννοια αξιοπιστίας και προφανώς από Δευτέρα θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να ετοιμάζονται για ενστάσεις.

 
@μη τοποθετημενος
08 Αυγ 2020 15:02

Γίνεται εκπαιδευτικος με θητεία σε ΠΠΣ να υποβάλει αίτηση για κάλυψη θέσης θητείας σε άλλο ΠΠΣ το ίδιο σχ. έτος; Έλεος.....

 
@x1
08 Αυγ 2020 16:01

Οι θητείες όλων των εκπαιδευτικών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. τελείωσαν είτε το 2018, είτε το 2019. Από κει και πέρα κάθε χρόνο παίρνουν παρατάσεις και κόντρα παρατάσεις μέχρι να βγει το ν/σ, που τελικά βγήκε μετά την τελευταία ανανέωση. Κανείς από αυτούς δεν βρίσκεται με θητεία. Η θητεία στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. είναι τετραετής.

 
@teacher
08 Αυγ 2020 16:20

Μη τοποθέτηση μπορεί να σημαίνει ότι δεν υπήρχε αίτηση κάλυψης της θέσης η ότι ο αιτών δεν πληρουσε τις προϋποθέσεις. Δεν σημαίνει απαραίτητα κάλυψη της θέσης.

 
@μη τοποθετημένος
08 Αυγ 2020 16:56

υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει αν δεν έχει παραταθεί η θητεία του εν λόγω εκπαιδευτικού ; έλεος

 
απορία
08 Αυγ 2020 17:42

Πότε είχε βγει η προκήρυξη για ένταξη σε αυτούς τους πίνακες;

 
Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
08 Αυγ 2020 18:34

@μη τοποθετημένος
Όχι δεν γίνεται. Ο νόμος το απαγορεύει, είναι ξεκάθαρο. Σε ποιο σχολείο έγινε αυτό?
Επίσης πρέπει να γίνει έλεγχος πάνω σε αυτό που λέει ο @τραγέλαφος για τη Χίο. Αν πράγματι ισχύει είναι σκάνδαλο.
Τα λάθη και οι παραλείψεις είναι πάρα πολλά. Πρέπει να ακυρωθεί όλη η διαδικασία και να γίνει πάλι του χρόνου. Όσοι έχουν έννομο συμφέρον να μην τους κάνουν τη χάρη και αφήσουν όλα αυτά να περάσουν έτσι.
Είναι ντροπή. Η διαδικασία δεν έχει καμία σχέση με αυτή που έγινε πριν 7 χρόνια και ήταν υποδειγματική.

 
aggeliki
08 Αυγ 2020 18:39

@μη τοποθετημενος
μάλλον για αστυνόμο...Σαΐνι σε κόβω αλλά για λέγε τι ανακάλυψες;
από ποιο ΠΠ πάει σε ποιο ΠΠ;
Έλεος.....

 
@aggeliki
08 Αυγ 2020 19:22

Παραιτουμενος στη λήξη του διδακτικού έτους 2019 - 2020 από τη θέση σε ΠΠΣ δικαιούται να υποβάλει αίτηση θητείας σε άλλο ΠΠΣ μέσα στον ίδιο μήνα; Πάντως αστυνόμος Σαινι δεν είμαι. Προσπαθω να γνωρίζω τη νομοθεσία.

 
@μη τοποθετημένος 07 Αυγ
08 Αυγ 2020 19:29

Οι θέσεις των σχολείων δόθηκαν για συμπληρωματικες αιτήσεις εκπαιδευτικών που έχουν ήδη υποβάλει αίτηση και δεν έχουν τοποθετηθεί. Εφόσον δεν υπάρχει εκπαιδευτικος ΠΕ11 στους μη τοποθετηθεντες πως θα δοθεί θέση για αυτή τη διαδικασία; Απλά Ελληνικά...

 
@εκπαιδευτικος σε πειραματικο
08 Αυγ 2020 19:41

Έγινε αίτηση αλλά όχι τοποθέτηση. Ρώτησα για να δω αν ήταν σωστή η μη τοποθέτηση και δεν ήταν ένα ακόμη λάθος.

 
Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
08 Αυγ 2020 20:40

Παραιτουμενος στη λήξη του διδακτικού έτους 2019 - 2020 από τη θέση σε ΠΠΣ δεν δικαιούται να υποβάλει αίτηση θητείας, γιατί έχει ποινή δυο έτη από οποιαδήποτε θέση σε πειραματικό. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Δεν μπορείς να παραιτηθείς. Όποιος/α το έκανε έκανε βλακεία. Έπρεπε να ρωτήσει κάποιον που ξέρει. Η μόνη λύση ήταν να μην δεχτεί την ανανέωση αλλά τότε δεν ξέραμε για τις νέες θέσεις.
Για άλλη μια φορά μας εγκλώβιζαν στο σχολείο. Γιατί δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε αίτηση σε άλλο πειραματικό? Κάτι τέτοια κάνουν και για αυτό έχουν κενές θέσεις στα σχολεία. Για αυτό μαζεύτηκαν (βλέπε Ανάβρυτα) καθηγητές χωρίς ούτε μεταπτυχιακό. Αν νομίζουν ότι με τα ίδια μυαλά θα αναβαθμίσουν τα σχολεία αυτά να ξέρουν ότι και οι λίγοι αξιολόγοι εκπαιδευτικοί που έχουν μείνει θα φύγουν σε λίγο καιρό.
Τέρμα με την κοροϊδία.

 
Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
08 Αυγ 2020 21:12

Δεν είδα το σχόλιό σας.
Έχετε δίκιο, η μη τοποθέτηση ήταν σωστή. Σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν λάθος.
Πάντως θα πρέπει να βρεθούν κίνητρα για να παραμείνουν οι εκπαιδευτικοί στα πρότυπα αλλιώς σε λίγα χρόνια δεν θα πηγαίνει κανένας.

 
εκπαιδευτικός
08 Αυγ 2020 21:41

@ εκπαιδευτικοσ σε πειραματικό ποιο νόμο περιγράφετε; τον 3966 σ ´ αυτόν προβλεπόταν ποινή, έκτοτε έχουν ψηφιστεί 2-3 ακόμα νόμοι.
Τελικά η συγκεκριμένη θέση προκηρύχθηκε; ξέρει κάποιος ;

 
aggeliki
08 Αυγ 2020 23:08

ότι του φανεί του λώλου στεφανή......
ο καθένας με τον καημό του
του χρόνου να δω εσένα που σου άρεσε η προ 7ετιας διαδικασία τι θα λες για τη διαδικασία που θα γίνει, θα σου αρέσει άραγε ή θα κάνεις κοκοκο γιατί θα σε βολέψει

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
09 Αυγ 2020 01:08

@Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
Σου διαφεύγει κάτι πολύ βασικό την πληροφόρηση εκ των έσω (Μπάρμπα John...) και το κάψιμο μιας χρονιάς....ούτε ποινή και έχει μηδενίσει το κοντέρ και ξαναμετράει από την αρχή

 
απογοητευμένος
09 Αυγ 2020 10:30

...τελικά ήταν η πιο αδιάβλητη διαδικασία!! κρίμα για όσους μπήκαμε στο κόπο... Δίκιο έχει ο ΣΥΡΙΖΑ που τα λέει για την αξιολόγηση, απορώ όμως πως δεν το έχουν "αναδείξει" το θεματάκι!! Βούτυρο στο ψωμί τους είναι... ή μήπως δεν είναι και γιατί???

 
aggeliki
09 Αυγ 2020 12:49

@απογοητευμένος
δεν σου άρεσε αλλά ΜΠΗΚΕΣ στη διαδικασία να καταθέσεις αίτηση και τώρα που σε έβγαλαν...στη σέντρα σου φταίει η...διαβλητή διαδικασία.
Έλεος....

 
Ο Αρχιμάγειρας
09 Αυγ 2020 14:32

Αλιμονο σε οσους θα..."αξιολογηθουν" του χρονου... Για να αναδειχθουν οι "ΑΡΙΣΤΟΙ" , ντε , απο τους..."ΑΡΙΣΤΟΥΣ", ντε!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ