Πρότυπα-Πειραματικά:Τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών για πλήρωση κενών θέσεων και υποβολή συμπληρωματικών δηλώσεων

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν τη συμπληρωματική δήλωσή τους στο Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών μέχρι και τη Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020, ώρα 14:00.

07/08/2020

Ενημερώθηκε: 07/08/2020, 20:25

Άκουσε το άρθρο

Ανακοινώθηκαν  σήμερα από την  Επιστημονική Επιτροπή Προτύπων και  Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.)  

α) οι  τελικοί αξιολογικοί πίνακες  κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών για πλήρωση των κενών θέσεων στα (Π.Σ. & ΠΕΙ.Σ.) και

β) οι θέσεις  εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Α/-θμιας και Β/-θμιας Εκπαίδευσης που απέμειναν κενές.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

Επιπλέον, προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συμμετείχαν στην ανωτέρω επιλογή για την πλήρωση των κενών  θέσεων με θητεία  στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. και δεν έχουν επιλεγεί, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για την πλήρωση των θέσεων που απέμειναν κενές στα εν λόγω σχολεία, εφόσον ενδιαφέρονται.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν τη συμπληρωματική δήλωσή τους στο Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (ηλεκτρονική διεύθυνση: depps@minedu.gov.gr)  μέχρι και τη Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020, ώρα 14:00.

Σχόλια (47)

απογοητευμενος
|

@ Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό.
Η δασκάλα σε προηγούμενο σχόλιο πολύ σοφά έγραψε...
Μερικές φορές κρειττον του λαλειν σιγαν...

Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό
|

@απογοητευμένος
Γιατί δεν λες τα στοιχεία που έχεις? Μήπως επειδή δεν υπάρχουν? Η διαδικασία είναι αδιάβλητη. Το ότι έγιναν κάποια λάθη στην δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων δεν σημαίνει ότι είναι διαβλητή. Τα λάθη θα διορθωθούν. Αν κάποιος έχει κάνει κάτι μεμπτό να εκτεθεί. Αν εσύ ξέρεις κάτι να κάνεις καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία και όχι να χρησιμοποιείς αυτό το βήμα για να δημιουργήσεις ένα κλίμα για μια διαδικασία που ναι μεν φέτος είχε τα προβλήματά της αλλά είναι ότι πιο αδιάβλητο υπήρξε στην εκπαίδευση για επιλογή στελεχών για μια θέση. Τα μόρια όλων δημοσιοποιούνται και αυτό είναι που ενοχλεί, ότι δεν μπορείς να κάνεις λαθροχειρείες και να μην μαθευτεί! Μην προσπαθείς λοιπόν να ρίξεις σκιές σε μια διαδικασία που είναι στημένη με απόλυτα αντικειμενικό τρόπο. Αν ξέρεις κάτι πες το αλλιώς μην μιλάς για να δημιουργήσεις εντυπώσεις.

απογοητευμενος
|

@Εκπαιδευτικός σε πειραματικό.
Αγαπητέ-ή εκπαιδευτικέ, συμφωνώ σε όλα μαζι σου στο τελευταίο σου σχόλιο. Φτάνεις όμως στο σημείο για το αδιάβλητο της διαδικασίας και μπερδεύεσαι πάλι. Μην επιμένεις λοιπόν για το-α κανένα στοιχείο-α. Κάποιοι εδω μίλησαν με συγκεκριμένα στοιχεία - λάθη. Μην επιμένεις για παραπάνω στοιχεία. Θα εκτεθεί κόσμος.... Δεν ειναι εποκοδομητικός ο διάλογος με σχόλια εδώ μέσα. Όταν συναντηθούμε λοιπόν θα σου εξηγήσω αναλυτικότατα.

Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό
|

@daskala @aggeliki
Στα περισσότερα από όσα λέτε έχετε δίκιο. Δυστυχώς δεν έρχονται εκπαιδευτικοί με πολλά προσόντα. Κανείς δεν θέλει να φύγει από το σχολείο του που είναι χαλαρά , να έρθει κάπου και να μπλέξει με κόντρες, αξιολογήσεις, δειγματικές, πρακτικές φοιτητών κλπ.
Από την άλλη όμως το κλίμα στα σχολεία αυτά δεν συγκρίνεται με το κλίμα σε κανένα άλλο σχολείο δημόσιο ή ιδιωτικό. Το επίπεδο των μαθητών είναι τέτοιο που τραβάει όλο το σχολείο και δημιουργεί πολύ καλό κλίμα, π.χ. πολλά παιδιά μένουν μετά το πέρας των μαθημάτων γιατί θέλουν όχι γιατί τους το επιβάλλουν.
Θα πρέπει να βρεθεί μια λύση με τα κίνητρα που δίνονται στους εκπαιδευτικούς γιατί σε λίγο δεν θα έρχεται κανένας.

Όσο για εκείνους που λένε ότι η διαδικασία ήταν αδιάβλητη χωρίς κανένα στοιχείο απλά βγάζουν γκρίνια για να σκεπάσουν την αποτυχία τους αντί να κάτσουν να δουν τι φταίει και να σχεδιάσουν την επόμενη κίνησή τους.

Πάντως όσοι νομίζουν ότι η αξιολόγηση στο τέλος της χρονιάς θα είναι Light όπως η εσωτερική πριν 7 χρόνια πλανώνται πλάνην οικτράν.
Δεν θα είναι τόσο απλά τα πράγματα. Είναι πιθανόν να συνδυαστεί με εξωτερική αξιολόγηση και τότε να δείτε τι θα γίνει!

aggeliki
|

Προφανώς και είναι απαράδεκτο που συμβαίνει αλλά λογικό με όλα αυτά που γίνονται......

@ 11 Αυγ. 11.54.
|

Καμία εσωτερική παθογένεια δεν βιώνει από μόνη της αν δεν υπάρχει το κατάλληλο έδαφος. Απορώ γιατί θα πρέπει και πάλι η αγγελική ή η δασκάλα ή ο κάθε άλλος εδώ να αναδείξουν ΠΑΛΙ αυτά που όλοι γνωρίζετε εκεί ψηλά, αφήνοντας την κάθε παθογένεια να οδηγεί τον καταχωρητή να κάνει λάθη στο excel, να υπάρχει ποιοτική και ποσοτική φθορά, να αμφισβητείται η διαδικασία αξιολόγησης, να αιτιολογείται η κάθε αντιληπτή "αστοχία" ως λάθος κάποιου καταχωρητή. Δυο χτυπητές περιπτώσεις αστοχίας σας, απάντηση ακόμη δεν έλαβαν. Βγείτε επίσημα και πείτε τι θα γίνει με αυτές και τα υπόλοιπα λάθη, πως θα κλείσετε τις "αστοχίες" σας βάση νομοθεσίας καί όχι όπως εχει το πλάνο της κάθε παθογένειας.

@Δασκαλα @aggeliki
|

@Δασκαλα
Εχετε δίκιο. Κανείς δεν αναφέρεται στους αξιόλογους εκπαιδευτικούς που διέκοψαν τη θητεία τους και δεν αντικατασταθηκαν όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. Διότι δείχνει τις εσωτερικές παθογένειες αυτών των σχολείων. Σ ορισμένα δε σχολεία χαρακτηριζοντουσαν ως βαρίδια από τα οποία το σχολείο απαλλάχθηκε.
@aggeliki
Εφοσον είστε γνωστης των τεκταινομενων στα Πειραματικά, έχετε να πείτε κάτι πάνω σ αυτό;

Δασκάλα
|

Δεν μιλάμε μόνο για όσους εκπαιδευτικούς έφυγαν προ 7ετίας... Μιλάμε και για όλους όσους έφυγαν κατά την διάρκεια της θητείας- εγκλωβισμού... Κι ας εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει "θητεία"... Τώρα πια είναι ολοφάνερο ότι πρόκειται για μια απόσπαση... Και ΟΧΙ, δεν ίσχυσε το "ουδείς αναντικατάστατος"... Εδώ υπήρξαν κενά που δεν καλύφθηκαν, άρα ούτε καν ποσοτικά δεν βρέθηκαν εκπαιδευτικοί να αντικαταστήσουν όσους έφυγαν (για να μην επεκταθώ σε... ποιοτικούς όρους...). Μερικές φορές κρειττον του λαλειν σιγαν...)

aggeliki
|

Ψυχραιμία παίδες.
Τα πράγματα είναι απλά
1) Πράγματι ικανοί εκπαιδευτικοί δεν ανανέωσαν ή δεν δέχθηκαν (προ 7ετίας) την αξιολόγηση ο καθένας για τους δικούς του λόγους, το ερώτημα είναι έπεσε το επίπεδο εκπαίδευσης εξαιτίας αυτού του γεγονότος; δεν αντικαταστάθηκαν από άλλους ικανούς εκπαιδευτικούς;
2) Επίσης είναι βέβαιο ότι κάποιοι με προσόντα αλλά με ελάχιστα μόρια μετάθεσης βρήκαν αυτό ώστε να βρεθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη χωρίς να έχουν τη δυνατότητα μετάθεσης, άρα ευνοήθηκαν έναντι των υπολοίπων;
3) Η αξιολόγηση μπορεί να μην ήταν άριστη (προσωπικά πιστεύω ότι μια συνέντευξη σταθμισμένη για ΟΛΟΥΣ η ΙΔΙΑ και από την ΙΔΙΑ επιτροπή ανά ειδικότητα είναι η μόνη αντικειμενικά αξιόπιστη) αλλά σίγουρα τα κριτήρια ήταν τόσα που ο έχοντες βγήκαν στον αφρό
4) Τέλος αυτό που αξίζει να δούμε με προσοχή αλλά και ειλικρίνεια είναι γιατί οι υπηρετούντες θα αξιολογηθούν του χρόνου με άλλο τρόπο (εσωτερική αξιολόγηση) και όχι με ανοιχτή διαδικασία όπου και άλλοι με προσόντα να συνδιεκδηκήσουν τις ίδιες θέσεις(ίσως και από άλλα Πειραματικά, αυτό που διακαώς κάποιοι διεκδικούν ως εσωτερική κινητικότητα), άρα πάλι ευνοούνται οι έχοντες θητεία (οι οποίοι διανύουν την 8η χρονιά τους αντί για 5 που αρχικά είχαν επιλεγεί).
5) Προσωπικά αν είχα τη δυνατότητα να νομοθετούσα θα έβαζα και βάση επιλογής.....δεν μου ακούγεται ευχάριστο να επιλέγονται αυξημένων προσόντων εκπαιδευτικοί με 20-30 μόρια με άριστα το 100!!!

απογοητευμένος
|

Τώρα θέλεις να μας πεις ότι τα λάθη έγιναν στη μεταφορά στο excell?? Αντί να γράψει ο υπεύθυνος για την μεταφορά των δεδομένων π.χ. κάτι άλλο έγραψε Α΄ ΧΙΟΥ (Δ.Ε.)? αντί να μεταφέρει π.χ. 37,2 μετέφερε 32,7?? αντί να γράψει 1 κενό, έγραψε 2?. Συνεχίζεις να τα κάνεις θάλασσα.... και πραγματικά δεν είμαι εκνευρισμένος αλλά τελικά ούτε και απογοητευμένος. Χαίρομαι με τη χαρά σου που έχασα τελικά τη θέση δίκαια!!

Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό
|

@απογοητευμένος
Όταν συμμετέχεις σε μια διαδικασία αποδέχεσαι τους όρους της διαδικασίας, αυτό εννοούσα, αλλά δυστυχώς δεν το κατάλαβες.
Με αυτά που γράφεις επιβεβαιώνεις αυτά που είπα για τις συνεντεύξεις. Επίσης επιβεβαιώνεις και το όνομα που διάλεξες.
Τα λάθη δεν έγιναν στη διαδικασία της αξιολόγησης, η οποία κατά τη γνώμη μου ήταν υποδειγματική. Προφανώς έγιναν στο στάδιο της καταγραφής των βαθμολογιών σε κάποιο excel. Εκεί τα έκαναν θάλασσα. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δυστυχώς δεν διάβασες προσεκτικά αυτά που είπα γιατί σε τύφλωσε ο εκνευρισμός σου όχι γιατί έχασες τη θέση αλλά γιατί την έχασες δίκαια!

απογοητευμένος
|

Να μην συμμετείχα, άρα από εσένα έπρεπε να πάρω το οκ... Συγνώμη που δεν σε ρώτησα πριν, δεν ήξερα... Από τις πιο αδιάβλητες δεν διαφωνώ. Τόσοι σύμβουλοι, πανεπιστημιακοί και διευθυντές τεκμηριώνουν το αδιάβλητο, πως όμως τους ξέφυγαν τα λάθη?? Δηλαδή για να μην γίνει λάθος ποιους έπρεπε να βάλουν να επιλέξουν?? Φάνηκε στη συνέντευξη ότι έχουν σοβαρό πρόβλημα μας λες... Ήσουν και μέσα στις συνεντεύξεις???
Δεν μας τα λα λες καλά... Μπερδεύεσαι τόσο πολύ, που μέσα στη μέρα θα σου πουν "σταμάτα να γράφεις, θα τα κάνεις θάλασσα". Βάζεις στοίχημα ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο?

Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό
|

Εγώ είπα ότι υπάρχουν πολλά λάθη στη διαδικασία. Δεν είπα ότι είναι διαβλητή. Συμμετέχουν τόσοι σύμβουλοι, διευθυντές και πανεπιστημιακοί που είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει κάτι.
Όσοι διαμαρτύρονται είναι αυτοί/ες που δεν επίλεχθηκαν είτε επειδή δεν είχαν τα προσόντα, είτε επειδή στην συνέντευξη φάνηκε ότι έχουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα (δεν θέλω να επεκταθώ, όλοι καταλαβαίνουμε)

@aggeliki
Για να μιλάς έτσι σημαίνει ότι δεν συμφωνείς με τη διαδικασία η οποία σε σύγκριση με την παλιά "νεφελώδη" αξιολόγηση του ΚΥΣΔΕ είναι η πιο διαφανής που υπήρξε ποτέ από τη στιγμή που τα μόρια δημοσιοποιούνται με ονόματα και ανά πεδίο και έτσι κανείς δεν μπορεί να κάνει λαθροχειρία ή να κοροϊδέψει. Εσύ μάλλον δεν συμφωνείς με αυτό και καταλαβαίνουμε όλοι γιατί.

@Ασεπίτης
Κάνεις λάθος. Το κοντέρ ναι μεν έχει μηδενίσει αλλά ξαναξεκίνησε. Όσοι δέχθηκαν να κάνουν υπεύθυνη δήλωση για ανανέωση δεν μπορούν πλέον να διακόψουν τη θητεία τους μετά από ένα μήνα. Θα έπρεπε να μην δεχθούν την ανανέωση. Για αυτό να είσαι πιο προσεκτικός και να διαβάσεις το νέο νόμο που ψηφίστηκε 4692. Ξέρω είναι πολλές σελίδες, αλλά είμαι σίγουρος ότι με πολλή προσπάθεια θα τα καταφέρεις.

@απογοητευμένος
Να μην συμμετείχες. Η διαδικασία όπως είπα και πριν είναι από τις πιο αδιάβλητες που έχω δει. Επειδή δεν σε επέλεξαν ή επειδή δεν έκανες καλό φάκελο δεν σημαίνει ότι φταίει η διαδικασία.

@Δασκαλα
|

Όντως έφυγαν από Πειραματικά αξιόλογοι εκπαιδευτικοι. Πολύ σωστή η τοποθέτηση σας.

λωλο στεφανής
|

Δηλαδή δεν βλέπετε τα δεδομένα που παρουσιάστηκαν εδώ?? είστε περήφανοι να υπερασπίζεστε τα σκόπιμα λάθη και να απειλείτε για την επόμενη αξιολόγηση του χρόνου, με την έκφραση "κοκοκο"? κυρία aggeliki και κύριε 00.31, 8 αυγ. Είστε σίγουροι ότι τα δεδομένα δεν τα καταλάβατε και τα θέλετε αναλυτικά?? Η επίθεση που κάνετε σε όποιον εκφράζει τεκμηριωμένα τη δυσαρέσκεια του εδώ, είναι μία τακτική. Σας εκθέτει όμως και λυπάμαι που το λέω, είναι ντροπιαστικό για το χώρο της εκπαίδευσης. Κυρία aggeliki αλήθεια τι ειδικότητα είστε?

απογοητευμενος
|

@αγγελική
δηλαδή εννοείς ότι έπρεπε να πάρω το οκ από κάπου για να ΜΠΩ στη διαδικασία? μάλλον γνωρίζεις παραπάνω πράγματα εκ των έσω.... αλλά μάθε, ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί με αξίες που έχουμε δικαίωμα να διεκδικούμε τις θέσεις, αξιοκρατικά, αντικειμενικά και έντιμα. Αυτό που εκπροσωπείς και αντιπροσωπεύεις να το χαίρεσαι, όμως εκθέτει και πρόσωπα και καταστάσεις. Μην τους υποκαθιστάς λοιπόν, αυτοί σιωπούν τώρα!!!

Δασκάλα
|

Αν το Υπουργείο θέλει ουσιαστικά να στηρίξει αυτά τα σχολεία, πρέπει να μάθει τους λόγους για τους οποίους πολλοί αξιόλογοι, εργατικοί και με πολλά προσόντα συνάδελφοι έφυγαν. Θα άξιζε να μιλήσει μαζί τους. Αν το ενδιαφέρον δεν είναι μόνο ... επικοινωνιακό.

Ο Αρχιμάγειρας
|

Αλιμονο σε οσους θα..."αξιολογηθουν" του χρονου... Για να αναδειχθουν οι "ΑΡΙΣΤΟΙ" , ντε , απο τους..."ΑΡΙΣΤΟΥΣ", ντε!

aggeliki
|

@απογοητευμένος
δεν σου άρεσε αλλά ΜΠΗΚΕΣ στη διαδικασία να καταθέσεις αίτηση και τώρα που σε έβγαλαν...στη σέντρα σου φταίει η...διαβλητή διαδικασία.
Έλεος....

απογοητευμένος
|

...τελικά ήταν η πιο αδιάβλητη διαδικασία!! κρίμα για όσους μπήκαμε στο κόπο... Δίκιο έχει ο ΣΥΡΙΖΑ που τα λέει για την αξιολόγηση, απορώ όμως πως δεν το έχουν "αναδείξει" το θεματάκι!! Βούτυρο στο ψωμί τους είναι... ή μήπως δεν είναι και γιατί???

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
Σου διαφεύγει κάτι πολύ βασικό την πληροφόρηση εκ των έσω (Μπάρμπα John...) και το κάψιμο μιας χρονιάς....ούτε ποινή και έχει μηδενίσει το κοντέρ και ξαναμετράει από την αρχή

aggeliki
|

ότι του φανεί του λώλου στεφανή......
ο καθένας με τον καημό του
του χρόνου να δω εσένα που σου άρεσε η προ 7ετιας διαδικασία τι θα λες για τη διαδικασία που θα γίνει, θα σου αρέσει άραγε ή θα κάνεις κοκοκο γιατί θα σε βολέψει

εκπαιδευτικός
|

@ εκπαιδευτικοσ σε πειραματικό ποιο νόμο περιγράφετε; τον 3966 σ ´ αυτόν προβλεπόταν ποινή, έκτοτε έχουν ψηφιστεί 2-3 ακόμα νόμοι.
Τελικά η συγκεκριμένη θέση προκηρύχθηκε; ξέρει κάποιος ;

Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
|

Δεν είδα το σχόλιό σας.
Έχετε δίκιο, η μη τοποθέτηση ήταν σωστή. Σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν λάθος.
Πάντως θα πρέπει να βρεθούν κίνητρα για να παραμείνουν οι εκπαιδευτικοί στα πρότυπα αλλιώς σε λίγα χρόνια δεν θα πηγαίνει κανένας.

Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
|

Παραιτουμενος στη λήξη του διδακτικού έτους 2019 - 2020 από τη θέση σε ΠΠΣ δεν δικαιούται να υποβάλει αίτηση θητείας, γιατί έχει ποινή δυο έτη από οποιαδήποτε θέση σε πειραματικό. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Δεν μπορείς να παραιτηθείς. Όποιος/α το έκανε έκανε βλακεία. Έπρεπε να ρωτήσει κάποιον που ξέρει. Η μόνη λύση ήταν να μην δεχτεί την ανανέωση αλλά τότε δεν ξέραμε για τις νέες θέσεις.
Για άλλη μια φορά μας εγκλώβιζαν στο σχολείο. Γιατί δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε αίτηση σε άλλο πειραματικό? Κάτι τέτοια κάνουν και για αυτό έχουν κενές θέσεις στα σχολεία. Για αυτό μαζεύτηκαν (βλέπε Ανάβρυτα) καθηγητές χωρίς ούτε μεταπτυχιακό. Αν νομίζουν ότι με τα ίδια μυαλά θα αναβαθμίσουν τα σχολεία αυτά να ξέρουν ότι και οι λίγοι αξιολόγοι εκπαιδευτικοί που έχουν μείνει θα φύγουν σε λίγο καιρό.
Τέρμα με την κοροϊδία.

@εκπαιδευτικος σε πειραματικο
|

Έγινε αίτηση αλλά όχι τοποθέτηση. Ρώτησα για να δω αν ήταν σωστή η μη τοποθέτηση και δεν ήταν ένα ακόμη λάθος.

@μη τοποθετημένος 07 Αυγ
|

Οι θέσεις των σχολείων δόθηκαν για συμπληρωματικες αιτήσεις εκπαιδευτικών που έχουν ήδη υποβάλει αίτηση και δεν έχουν τοποθετηθεί. Εφόσον δεν υπάρχει εκπαιδευτικος ΠΕ11 στους μη τοποθετηθεντες πως θα δοθεί θέση για αυτή τη διαδικασία; Απλά Ελληνικά...

@aggeliki
|

Παραιτουμενος στη λήξη του διδακτικού έτους 2019 - 2020 από τη θέση σε ΠΠΣ δικαιούται να υποβάλει αίτηση θητείας σε άλλο ΠΠΣ μέσα στον ίδιο μήνα; Πάντως αστυνόμος Σαινι δεν είμαι. Προσπαθω να γνωρίζω τη νομοθεσία.

aggeliki
|

@μη τοποθετημενος
μάλλον για αστυνόμο...Σαΐνι σε κόβω αλλά για λέγε τι ανακάλυψες;
από ποιο ΠΠ πάει σε ποιο ΠΠ;
Έλεος.....

Εκπαιδευτικός σε πειραματικό
|

@μη τοποθετημένος
Όχι δεν γίνεται. Ο νόμος το απαγορεύει, είναι ξεκάθαρο. Σε ποιο σχολείο έγινε αυτό?
Επίσης πρέπει να γίνει έλεγχος πάνω σε αυτό που λέει ο @τραγέλαφος για τη Χίο. Αν πράγματι ισχύει είναι σκάνδαλο.
Τα λάθη και οι παραλείψεις είναι πάρα πολλά. Πρέπει να ακυρωθεί όλη η διαδικασία και να γίνει πάλι του χρόνου. Όσοι έχουν έννομο συμφέρον να μην τους κάνουν τη χάρη και αφήσουν όλα αυτά να περάσουν έτσι.
Είναι ντροπή. Η διαδικασία δεν έχει καμία σχέση με αυτή που έγινε πριν 7 χρόνια και ήταν υποδειγματική.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ