Νέα τροποποιητική διάταξη για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Το “Είναι δυνατή…” αντικαθίσταται με το “Παρέχεται…“ -Επίσης με την νέα τροποποιητική απόφαση προβλέπεται παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και για την περίπτωση "εκ περιτροπής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής"

11/08/2020

Ενημερώθηκε: 13/11/2020, 19:29

Άκουσε το άρθρο

Νέα διάταξη με την οποία τροποποιείται μέρος του νόμου για  τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο στη Βουλή, συμπεριλήφθηκε στη Πράξη Ν0μοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ).

Με τη νέα διάταξη ο όρος “ Είναι δυνατή η, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης…”

Επίσης με την νέα τροποποιητική απόφαση προβλέπεται  παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και για την περίπτωση "εκ περιτροπής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής", κάτιμπου δεν υπήρχε στο νόμο που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο.

αντικαθίσταται με τον όρο:
 
“Παρέχεται, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης και υπό τους ειδικότερους όρους, τις προϋποθέσεις και την έκταση που αποφασίζονται κατά περίπτωση από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση…”.

Ειδικότερα η νέα διάταξη που αντικαθιστά το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 63 του ν. 4686/2020 (Α’ 96), έχει ως εξής:

«Παρέχεται, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης και υπό τους ειδικότερους όρους, τις προϋποθέσεις και την έκταση που αποφασίζονται κατά περίπτωση από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν διά ζώσης την εκ- παιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης ή εκ περιτροπής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός.».

Τι ίσχυε

Το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 63 του ν. 4686/2020 (Α’ 96) που αντικαθίσταται έχει ως εξής:

1. Είναι δυνατή η, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν δια ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλον λόγο που ανάγεται σε έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός.

Σχόλια (25)

Καίτη Μάρακα
|

Μια άλλη πρόταση - απάντηση στον ΟΝ είναι η λειτουργία των σχολείων πρωί και απόγευμα, προκειμένου να έρχονται μισά-μισά τα παδιά. Αυτό, βέβαια, προϋποθέτει περισσότερο προσωπικό, δηλαδή προσλήψεις - λέξη ταμπού για το υπουργείο Παδείας μας.

@Lia
|

στο εξωτερικό γνωρίζουν σε πολλές περιπτώσεις από πέρσι με ποιον τρόπο θα σπουδάσουν του χρόνου οι φοιτητές, και είναι από απόσταση.
Ανάλογα και εδώ όπου οι φοιτητές μετακινούνται και ξοδεύονται θα έπρεπε να είχε παρθεί μια απόφαση τότε, πίσω στο παρελθόν, με βάση τα δεδομένα του παρελθόντος. Αυτό ζητάμε από τους διοικητές, από τα Πανεπιστήμια από το Υπουργείο. Δεν ζητάμε να μας λένε τι έγινε χθες, αλλά τι θα γίνει σε 3-5-12 μήνες.
Η επόμενη χρονιά, θα είναι προβληματική, θα έλεγα να μην ξοδευτείτε και να επιλέξετε μετεγγραφή κοντά στον τόπο διαμονής σας.

Lia
|

Τι θα γίνει με τα Πανεπιστήμια; Θα ανοίξουν;
Οι γονείς των μελλοντικών φοιτητών θα κάνουν πολλά έξοδα, μήπως χωρίς λόγο; Σε αναμονή...

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@ΟΝ
Δηλαδή εσύ τι έχεις στο μυαλό σου; Θα πρέπει να ποδοπατηθούν κάθε μορφής εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η οποιαδήποτε ανάγκη; Ο σκοπός δηλαδή αγιάζει τα μέσα; Όχι δα! Εκείνο που θα έπρεπε εσύ και όλοι οι λιβανίζοντες την κυβέρνηση να απαιτείτε είναι σοβαρότητα, σεβασμός στα δικαιώματα των εργαζομένων και γενναιότητα αποφάσεων, έστω κι αν κάποιες από αυτές έχουν μεγάλο οικονομικό κόστος. Το σχολείο δεν μπορεί να μετατραπεί σε θάλαμο μελλοθανάτων! Ο αριθμός των μαθητών πάση θυσία πρέπει να περιοριστεί στο ήμισυ, όχι πάνω από 12-13 μαθητές σε κάθε τάξη. Αυτό όμως απαιτεί πρόσθετο προσωπικό και επιπλέον χώρους διδασκαλίας, ήτοι οικονομικό κόστος. Δε θα 'πρεπε όμως όλοι να απαιτούμε κάτι τέτοιο, αντί να επιλέγουμε τις εύκολες και καταστροφικές λύσεις της παραμονής των παιδιών στο σπίτι άνευ δικαιολογίας;

Ελένη
|

Εννοειται η εξ αποστάσεως πρέπει να είναι λύση μόνο συμπληρωματικά για μεγάλα παιδιά κ για εξάρσεις τοπικές που θα επιβάλλεται κλείσιμο. όχι βέβαια με παρακολούθηση από το σπίτι της τάξης!!!! έπρεπε να είχαν ληφθεί μέτρα με δεδομένο τον στόχο όλα τα παιδιά να είναι κάθε μέρα στο σχολείο, όχι για το baby sitting αλλά γιατί εκεί είναι ο φυσικός τους χώρους. Τηλεργασθα σε όσους επαγγελματικούς κλάδους γίνεται, κλείσιμο κ ενίσχυση των επιχειρήσεων που είναι επικίνδυνες (κλειστοί χώροι διασκέδασης, γυμναστήρια) για να περιοριστεί κατά το δυνατό η διασπορά κ τα σχολεία να λειτουργούν κάθε μέρα κανονικά. Απομόνωση του κάθε νόμου κ του κάθε νησιού όλο τον χειμώνα με στόχο μέσα σε κάθε μικρότερη περιοχή με εκμηδενισμένε κρούσματα, να λειτουργούν κανονικά τα πάντα με μέτρα ασφαλείας.

Αντώνης
|

Μία πρόταση που είχα καταθέσει στον Σ/Δ (Δημοτικό Σχολείο) ήταν σε ένα από τα κενά του κάθε μέρα ο/η εκπαιδευτικός μέσω Webex να επικοινωνεί με τα απόντα παιδιά της τάξης του και να τα ενημερώνει για το τι έκαναν την ημέρα εκείνη στο σχολείο, να αναθέτει εργασίες και να εξηγεί όποιο γραμματικό/συντακτικό φαινόμενο ή φυσικομαθηματικό αντικείμενο θα ήταν απαραίτητο. Η κάμερα στην τάξη είναι μη αποδεκτή για πάρα πολλούς λόγους, παιδαγωγικούς και πρακτικούς, αλλά στις έκτακτες καταστάσεις πρέπει ως εκπαιδευτικοί να αποδεικνύουμε ότι έχουμε βούληση να βρίσκουμε λύσεις παιδαγωγικά ορθές και πρακτικά υλοποιήσιμες.

Ενημερώστε μας εγκαίρως
|

Αγαπητό υπουργείο της παιδείας,
ενημερώστε μας εγκαίρως, λίγο μετά τον 15αύγουστο τι θα κάνουμε, θα πάμε στα σχολεία μας, που είναι μακριά από τον τόπο μας; να βγάλουμε εισιτήρια και να κλείσουμε σπίτι με ενοίκιο ή θα δουλεύει ο εκπαιδευτικός και ο σχολικός διευθυντής (που κι αυτός ενδέχεται να μετακινείται μακριά από τον τόπο του) από το σπίτι με σύγχρονη και ασύγχρονη;
Θέλετε να παγιώσετε την την ψηφιακή τάξη και το ψηφιακό γραφείο σχολικής διοίκησης;
Δεν θα γίνει αυτό και θα γίνεται διά ζώσης διδασκαλία με μάσκες να ξεφουσκώνουν μπροστά καθώς θα μιλάμε και τα μικράκια θα πίνουν τον χυμό τους ανοίγοντας τρυπούλα στην μάσκα τους; Δεν θα τρώει κανείς τίποτα για κολατσιό, για να μην παραμερίσει την μάσκα;
Να το ξέρουμε πολύ πριν τις 31 Αυγούστου, για να προγραμματίσουμε τι θα κάνουμε, αν θα καθήσουμε στο σπίτι μας τηλεργαζόμενοι ή θα πάμε στις δουλειές μας.
Όχι άλλη κωμωδία και όχι άλλα ήξεις αφήξεις, έχουμε κουραστεί και ταλαιπωρηθεί.

Μαρία
|

Το CDC έχει δώσει οδηγίες για τη χρήση μάσκας στα σχολεϊα.
Το ΥΠΑΙΘ όφειλε μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικών προγραμμάτων αγωγής υγείας, κ Κοιν υπηρεσίες να σχεδιάσει προγράμματα υλοποίησης για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Αυτό που πράττουν κ έπραξαν αρκετές χώρες.
Τεστ: σε γερμανικά κρατίδια, υπήρχαν self test kits , τριών λεπτών για μαθητές/ τριες δευτεροβάθμιας για τον ιό, πριν μπουν στο σχολείο.
Η τάση στην Ευρώπη είναι να ανοίξουν όλα, με χρήση σε αρκετές περιπτώσεις του μοντέλου της Ν Ζηλανδίας: μικρές ομάδες, αναδιαμόρφωση ωρολογίου προγράμματος. Αυτό απαιτεί ειδικότητες στην ώρα τους, καθώς κ τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Υπάρχει ανάλογη αρθρογραφία στο fortune, Deutsche welle, BBC , Washington Post, κλπ
Για το live streaming , εχει στείλει επιστολή η ETUCE, κατά της απόφασης. Κ γενικά δεν έγινε στην Ευρώπη. Οι επαγγελματικές ενώσεις στην Αγγλία είπαν όχι.
Το νομικό κομμάτι δεν έχει επιλυθεί.
Για την Έκθεση αντικτύπου, η ΕΕ παρέπεμψε στην ελληνική δικαιοσύνη.

Το τι είναι εξ αποστάσεως κ τι όχι , έχουν αποφανθεί κ το ΕΑΠ κ τα Παιδαγωγικά τμήματα. Δειγματικά σεμινάρια έχουν πραγματοποιήσει, όπως κ το ΠΣΔ. Το ΥΠΑΙΘ όφειλε να ζητήσει τη βοήθεια τους στην παραγωγή υλικού κ υλικού για μικροδιδασκαλιες..

Σε αντίστιξη με τα παραπάνω, μπείτε στο ΥΠΑΙθ της Κύπρου. Υλικό, σοβαρή επιμόρφωση, δείγματα υλικού κ μικροδιδασκαλιών. Εκεί βέβαια ο εκπαιδευτικός αμοίβεται ικανοποιητικά κ δεν προλεταριοποιούνται τα προσόντα.

Το ΥΠΑΙθ επιλέγει να αγνοεί ό,τι αφορά σε σοβαρό κ σε βάθος χρόνου σχεδιασμό. Το live streaming αποτελεί άλλοθι της απουσίας σχεδιασμού. Δεν έχει γίνει ούτε το στοιχειώδες, εξορθολογισμός κ τροποποίηση της ύλης, καθάρισμα από το φωτόδεντρο των ξεπερασμένων λογισμικών.
Τα τάμπλετ είναι αστεία λύση. Συμφέρουσα μόνο για τα μαγαζιά που θα πουλήσουν το stock τους .

Όφειλαν στο υπουργείο σε συνεργασία με τους δήμους, να βρουν λύση στο θέμα της σχολικής στέγης.

Το καλοκαίρι περνά με τις κρίσεις- αναθέσεις στελεχών.

για γέλια
|

διαβάζω κάτι προτάσεις, όλοι στο σχολείο, με μάσκες, με αποστάσεις, με διαχωριστικά, με με με με...
Για δοκιμάστε να φτιάξετε το σπίτι σας με αποστάσεις, διαχωριστικά και καθαριότητα μετά από κάθε χρήση καθίσματος, τουαλέτας, κουζίνας, να δούμε αν μπορείτε να ζήσετε μια μέρα και μετά τα λέμε.
Ανάλογα είναι και τα πράγματα στα σχολεία, περιορισμένοι χώροι, λίγες καθαρίστριες, πεπερασμένοι καθηγητές που πάνε σε 2-3 σχολεία σε ορισμένες ειδικότητες. Δεν παίζει το σενάριο, αγαπητοί.

Rip
|

Πρώτον δεν είναι υποχρεωτικό οι εκπ/κοι να έχουν γνώσεις πάνω στο θέμα χειρισμού του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Δεύτερον πρέπει τεχνικοί να κάνουν εγκατάσταση των απαραίτητων σε κάθε αίθουσα.
Τρίτον ούτε οι μαθητές και οι γονείς του είναι σίγουρο ότι έχουν τουλάχιστον laptop και φυσικά να ξέρουν να το χειρίζονται.
Τέταρτον με διατάγματα κυβερνουσαν σε καθεστώτα που έχουν φύγει από την πολιτική σκηνή εδώ και χρόνια να μην πω αιώνες

Πετρος Π.
|

Δεν χρειάζεται να μείνει κανένα παιδί στο σπίτι.Ολα στο σχολείο.Με μέτρα προστασίας και με υλικά,μάσκες, αντισηπτικά,πλέξιγκλας και ότι άλλο χρειάζεται για να γίνει με ασφάλεια το μάθημα.Και μην πει κάποιος για κόστος.Σε ένα σοβαρό κράτος οι δαπάνες για Παιδεία και υγεία είναι στις προτεραιότητες.Η διαδικτυακή εξ αποστάσεως διδασκαλία ήταν ένα ανέκδοτο και θα συνεχίσει να είναι αν εφαρμοστεί ξανά!

Ένας καθηγητής καλλιτεχνικού
|

Ήθελα να ξέρω με ποιον τρόπο θα γίνεται εξ αποστάσεως σε μαθήματα βιωματικού - πρακτικού χαρακτήρα και μαθήματα δεξιοτήτων (μαθήματα χορού, μαθήματα μουσικών οργάνων κ.α.), όπου η εγγύτητα διδάσκοντος-διδασκομενου είναι επιβεβλημένη ως εκ της φύσεως αυτών των αντικειμένων και δεν έχει κανένα νόημα ο ένας να βρίσκεται στη γωνία της αίθουσας ώστε η κάμερα να "πιάνει" μόνον αυτόν και όχι τον μαθητή. Θα έχει ενδιαφέρον...

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Λογικό. Όσοι αντιτίθενται ας καταθέσουν προτάσεις εναλλακτικές.

περίπου μαθημα
|

Το πράγμα είναι απλό. Τα τμήματα χωρίζονται σε δύο γκρουπ. Το πρώτο γκρουπ παρακαλουθει κανονικά και την επόμενη μέρα παρακολουθεί το δεύτερο εξ αποστάσεως με τον εκπαιδευτικό στο σχολείο από την τάξη του. Προφανώς το υπουργείο έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες υποδομές (σταθερό internet κλπ) για τον σκοπό αυτό γιατί τα αστεία tablet μόνο για γέλια η για κλάματα είναι.

Καλοπροαίρετος καθηγητης
|

Έχουν αλλάξει γρήγορα τα δεδομένα, συμφωνούμε. Το υπουργείο ακολούθησε;
Ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να προσαρμοστούν και να αφήσουν τις γκρίνιες.
Το υπουργείο πότε θα προσαρμοστεί;
Εξ αποστάσεως χωρίς εξοπλισμό δεν γίνεται.
Όχι μόνο tablet, αυτά είναι μόνο για το δημοτικό.
Δεν υπάρχει άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης;
Για τα ΕΠΑΛ τι λύσεις έδωσε εδώ και 5 μήνες για τα εργαστηριακά μαθήματα;
Για τα σχολεία ειδικής αγωγής;
Που είναι η επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως;
Δεν είναι μόνο το Δημοτικό η εκπαίδευση.
Πάρκινγκ μπορεί να ειναι.

Αραιοκατοικημένα μόνο
|

@ΟΝ
Κανένα παιδί στο σπίτι. Ότι γίνεται στη Βουλή για τους ίδιους τους πολιτικούς, που αποφασίζουν τα σωστά για να προφυλάξουν τους εαυτούς τους αλλά όχι για τα παιδιά μας. Αντισυπτικά παντού, ψεκασμοί σε όλες τις επιφάνειες, προσωπικό καθαριότητας, πλέξιγκλας και κυριώς.... αραιοκατοικημένα!!! 10 παιδιά ανά τάξη των 50m2.

Ένα ξέρω...
|

Δεν ξέρω εάν γίνεται σε κανένα δημόσιο σχολείο οποιασδήποτε χώρας του κόσμου.
Δεν ξέρω ποιός και με ποιά επιστημονικά-εκπαιδευτικά δεδομένα, "συμβούλευσε" την Υπουργό για μια τέτοια λύση. Αν υπάρχει κάποιος που τη συμβούλευσε....
Δεν ξέρω αν λύνει το πρόβλημα ή αν δημιουργεί περισσότερα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κατάλληλος και επαρκής εξοπλισμός για να υποστηρηχθεί κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω αν ο εκπαιδευτικός έχει τις ικανότητες να τα χειρίζεται ως Φελίνι ή Σκορτσέζε ή Ταραντίνο.
Δεν ξέρω αν οι μαθητές θα είναι συνεργάσιμοι και καλοί ηθοποιοί ή αντίθετα αν θα "τινάξουν" το φιλμάκι στον αέρα.
Δεν ξέρω αν ο γονιός στείλει φιρμάνι και ζητά τα άστρα του ουρανού σε ευρώ(γιατί το παιδί του έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα), ποιός θα τα πληρώσει?
Ένα ξέρω.... Έτσι μάθημα, ΔΕΝ....

Εκπαίδευση
|

Σε όλες τις χώρες θα ανοίξουν τα σχολεία, δεν μπορεί οι μαθητές να είναι μπροστά από έναν υπολογιστή 7 ώρες την ημέρα.

Χρειάζονται αποστάσεις και τήρηση της υγειινής, κυρίως με πλύσιμο χεριών. Αν χρειαστούν επιπλέον μέτρα, σε περίπτωση που παρουσιαστούν κρούσματα, θα αντιμετωπιστούν τοπικά.

Σχολιαστής καλοπροαίρετος
|

Η διδακτική πραγματικότητα έχει αλλάξει είτε το κατανοούμε είτε όχι. Κάπως γρήγορα λόγω κορονοϊού . Το να διαμαρτυρόμαστε για καμεραμάν και ηχεία είναι γκρίνια. Μήπως να καθόμαστε και να πληρωνόμαστε;

Κοινή Λογική
|

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έχει αρκετά διαφορετικές απαιτήσεις από την απλή παρακολούθηση μιας κλασικής διδασκαλίας σε τάξη. Αντί το Υπουργείο να προσπαθεί να δημιουργήσει αρκετά επιπλέον προβλήματα στον δάσκαλο και τους μαθητές υποβαθμίζοντας την ποιότητα διδασκαλίας και μετατρέποντας την τάξη σε reality show , καλό θα ήταν να διέθετε κάποια επιπλέον κονδύλια για να δώσει δουλειά σε νέους επιστήμονες, που σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, θα δημιουργήσουν ποιοτικό εκπαιδευτικό υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το οποίο είναι, πιο χρήσιμο, μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, να βελτιωθεί και να αξιοποιηθεί ακόμη και από τους μαθητές, που για οποιοδήποτε λόγο(ασθένεια, προβλήματα εξοπλισμού-δικτύου κλπ.) δεν μπορούν να συνδεθούν πάντα σε μία σύγχρονη μετάδοση της διδασκαλίας σε μια τάξη.

Μαγγαν. Πολυξένη
|

Δεν υπάρχει καμία διάθεση από την υπουργό, συνάδερφε, όλο τον προηγούμενο καιρό να προστατεύσει το δημόσιο σχολείο.Το απέδειξε με την τροπολογία της.....

Εκπαιδευτικός
|

Να διορίσουν και καμεραμαν και ηχολήπτες τότε για να ανοιγοκλείνουν κάμερες και μικρόφωνα κάθε φορά που θα μιλάει ή θα εμφανίζεται στον πίνακα κάποιο παιδί.
Όχι δηλαδή ότι είναι υποχρεωμένος και ο δάσκαλος να φαίνεται και να ακούγεται ντε και καλά. Έχει κι αυτός δικαιώματα κυρία υπουργέ!!!
Αντί να σκέφτεστε τέτοια ανεφάρμοστα κολπακια, επιμορφωστε πρώτα όλους τους εκπαιδευτικούς στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πέρασαν πέντε μήνες και δεν εκμεταλλευτηκατε καθόλου αυτό το διάστημα. Σε λίγο θα ζητάτε τα ρέστα. Αναθέστε σε καθηγητές πανεπιστημίου να επιμορφωσουν τους συναδέλφους. Προμηθευτείτε τα απαραίτητα εργαλεία για την εξ αποστάσεως και δώστε τα στα σχολεία. Αναθέστε τη δημιουργία βιντεομαθηματων για τα παιδιά που δεν θα "μπορούν" να παρευρεθούν στην τάξη και αφήστε τις κάμερες για τις τηλεοράσεις και τα σόου.
Στα δημόσια σχολεία όπου υπάρχουν κάθε λογής μαθητές γίνονται και πράματα που δεν είναι αξιοπρεπές να γίνει θέαμα και σχολιασμός στα μάτια τρίτων (γιατί στο σπίτι θα είναι και οι γονείς και οι παππούδες και όποιοι άλλοι που μπορούν να δουν ή να ακούσουν). Τέτοια πράγματα μπορεί να είναι μια κρίση που παθαίνει ένα παιδί, μια ανεξέλεγκτη επιθετική συμπεριφορά κάποιου άλλου λόγω αδυναμίας διαχείρισης του θυμού του, ένα αρνητικό σχόλιο ενός άλλου, μια προσβολή, μια λάθος απάντηση που θα τύχει σχολιασμού από άλλον και άλλα πολλά που μπορώ ώρες να σας απαριθμω...
Είναι συμβάντα καθημερινά που ένας εκπαιδευτικός ξέρει και μπορεί να τα διαχειριστεί αποτελεσματικά. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να τα προβλέψει και να έχει ήδη κάμερες και μικρόφωνα κλειστά. Προστατέψτε το δημόσιο σχολείο, ενισχύστε το και μη του δημιουργείτε επιπλέον προβλήματα.

ΟΝ
|

Δεν μου λέτε όλοι εσείς που μονίμως διαμαρτυρεστε. Τι θα γίνει με τα παιδιά που θα είναι στο σπίτι? Τι προτείνετε δηλαδή. Να μην αυξηθούν οι ώρες των καθηγητών, να μη κάνουν μάθημα το απογευμα στους απόντες, να μη γίνει αναμετάδοση.... δηλαδή τι προτείνετε τέλος πάντων?

Ωραία!
|

Και μετα θα βγουν και θα μας πουν: "Είχαμε και το ναι της Ευρωπης". Και οντως έτσι έχει ηδη περάσει στο υποσυνείδητο πολλών συναδέλφων που συζητώ μαζί τους, ότι δηλαδή και η Κομισιον είπε το ναι στις κάμερες. Πού λέει ναι η Ευρώπη; Διαβάστε και κρίνετε μόνοι σας:
https://www.esos.gr/arthra/68818/olokliri-i-apantisi-tis-komision-stis-…

Τα κανονίζει τέλεια..
|

Δώσε κι άλλο κα Κεραμεως.Οι ψηφοφόροι σου το ζητάνε!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ