Placeholder

ΙΕΚ

Κανονισμός Διαχείρισης του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης των Ι.Ε.Κ.

Δημοσίευση: 13/08/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο Κανονισμός Διαχείρισης του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης των Ι.Ε.Κ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ετικέτες: 
ΙΕΚ

Σχόλια (13)

 
για να καταλάβουμε :
14 Αυγ 2020 01:01

η γενική ενηλίκων πάει σε χωριστό πεδίο από την τυπική εκπαίδευση (λογικά , αφού είναι ΕΝΗΛΙΚΩΝ και χωριστό ΠΕΔΙΟ), αλλά γιατί εδώ και όχι πχ στην πρόσκληση για στελέχη ΙΕΚ; μήπως να δείτε στο υπουργείο κεντρικά τι προσκλήσεις παράλογες συντάσσουν οι υπηρεσίες σας και εκθέτουν το υπουργείο αδικώντας και ισοπεδώνοντας υπηρεσιακά ανθρώπους ; λέμε τώρα. να μπει τάξη σε ΌΛΑ

 
akis
14 Αυγ 2020 09:57

Από αυτήν δεν περιμέναμε και πολλά και το απέδειξε!
Αν κάποιος άνεργος που περίμενες να ζήσει με τις ελάχιστες ώρες από τα ΙΕΚ και με ελεημοσύνη του κάθε διευθυντή των ΙΕΚ ... πάει και αυτό

 
@για να καταλάβουμε
14 Αυγ 2020 13:48

Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνείς δλδ και κόλλησες εκεί ;
Εκπαίδευση Ενηλίκων πάει περίπατο, μάλλον η κυβέρνηση της δεξιάς αυτό καταλαβαίνει από την συνέχεια των θεσμών του κράτους ...

 
Γεωργιος
14 Αυγ 2020 16:02

Μάλλον ο Βούτσινος ξέχασε οτι από 1.9.2020 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης». (άρθρο 68 του Ν. 4623/2019 (134/Α’/09-08-2019))

«Η ως άνω προϋπόθεση δεν απαιτείται για τους Καθηγητές και τους υπηρετούντες Λέκτορες των Α.Ε.Ι., τα μέλη Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι., τους εκπαιδευτές που ανήκουν στο μητρώο του κύριου διδακτικού προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.), καθώς και τους εκπαιδευτές που ανήκουν στο μητρώο εκπαιδευτών του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως (Ι.Π.Ε.), τα οποία αποτελούν αυτοτελή μητρώα για τις ανάγκες των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που το Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και το Ι.Π.Ε. υλοποιούν αντίστοιχα.».
(παρ. 5 του άρθρου 19 του ν. 4452/2017 (Α΄ 17))

 
Τσώνης Βασίλειος
15 Αυγ 2020 10:59

Μην ανησυχείς... θα τον αλλάξει και αυτό τον νόμο.

 
Γιώτα Καρακασίδου
16 Αυγ 2020 01:16

Στο άρθρο 3 όπου λέει ότι υπάρχει δυνατότητα δήλωσης μέγιστου αριθμό ΔΙΕΚ 5, για τις ειδικότητες-τμήματα μέγιστο αριθμό 4 και για τα μαθήματα για κάθε ειδικότητα μέγιστο αριθμό 3, πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει μόνο ο ένας από τους τρεις περιορισμούς γιατί θα προκληθεί ένα τεράστιο πρόβλημα τόσο για τους εκπαιδευτές όσο και για τη διοίκηση των ΔΙΕΚ, αυτό γιατί:
Αν τρεις εκπαιδευτές που βρίσκονται ιεραρχικά πάνω από έναν εκπαιδευτή επιλέξουν τα ίδια 3 μαθήματα με αυτόν, τότε αυτός θα αποκλειστεί από το να διδάξει κάποιο άλλο μάθημα, όχι γιατί δεν θα είναι ο περισσότερο ικανός να διδάξει το τέταρτο μάθημα, αλλά γιατί βάση της διαδικασίας αποκλείστηκε από το να το επιλέξει και ίσως τελικά δεν μπορέσει να αναλάβει κανένα μάθημα στο συγκεκριμένο ΔΙΕΚ (έτσι μειώνεται ο αριθμός των ΔΙΕΚ στα οποία μπορεί να εργαστεί σε 4).
Από την άλλη, αφού οι εκπαιδευτές θα είναι υποχρεωμένοι να επιλέξου 3 μαθήματα, τότε είναι λογικό να επιλέγουν τα μαθήματα με τις περισσότερες ώρες και όχι τα μονόωρα. Έτσι μάλλον δεν θα υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτές για αυτά τα μαθήματα.
Πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει περιορισμός στον αριθμό μαθημάτων που μπορούν να επιλέξουν οι εκπαιδευτές, ούτε περιορισμός στις ειδικότητες-τμήματα. Αυτό που θα πρέπει να γίνεται είναι ηλεκτρονική δήλωση όλων των μαθημάτων που μπορούν να διδάξουν σύμφωνα με τους οδηγούς σπουδών σε κάθε ένα από τα πέντε ΙΕΚ που επιλέγουν, ώστε ο εκπαιδευτής με τον ανώτερο αριθμό μορίων, να παίρνει το αμέσως επόμενο διαθέσιμο μάθημα που επιθυμεί περισσότερο. Το να παίρνει ο εκπαιδευτής το μάθημα που επιθυμεί, συνήθως συνδέεται με το πόσο καλά προετοιμασμένος είναι σε αυτό (εμπειρία, σημειώσεις, παρουσιάσεις κτλ) και αυτό συνεπάγεται καλύτερη επαγγελματική εκπαίδευση.

 
@Γιώτα Καρακασίδου
16 Αυγ 2020 16:27

Στείλε τις απόψεις σου την κεραμεως, εδώ τι μας τα λες ;

 
Γιώτα Καρακασίδου
16 Αυγ 2020 22:39

@Αγαπητέ ανώνυμε που δεν έχεις το θάρρος να βάλεις το όνομά σου, εδώ είναι για να γράφουμε τις απόψεις μας και αυτό κάνω. Είμαι σίγουρη ότι το υπουργείο παρακολουθεί μια χαρά αυτά που γράφονται εδώ. Δυστυχώς αφού βγήκε το ΦΕΚ χωρίς διαβούλευση, πολύ λίγο περιμένω να επηρεάσω τις αποφάσεις τους, τουλάχιστον για αυτή τη χρονιά. Έννοια σου και έχω γράψει μέχρι τώρα επιστολές τόσο στη Γενική Γραμματεία όσο και στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ με τα κατάλληλα επιχειρήματα (χωρίς κομματικές ανοησίες), κάτι που θα σε συμβούλευα να κάνεις και εσύ αντί να πετροβολάς (ή καλύτερα να τρολλάρεις) τα σχόλια που διαβάζεις εδώ.

 
Observator
17 Αυγ 2020 01:47

Εφόσον τα ΔΙΕΚ είναι μάλλον σταθερές δομές εκπαίδευσης γιατί να έχουν προσωπικό με σύμβαση ορισμένου χρόνου και όχι μόνιμο προσωπικό?

 
stelios
17 Αυγ 2020 13:00

Είναι σαφές ότι το δημοσιευθέν πλαίσιο χρειάζεται βελτίωση!
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Α)ΟΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ 25 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 20
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΗΝΕΣ- ΗΜΕΡΕΣ- ΧΡΟΝΙΑ!

 
@Γιώτα Καρακασίδου
18 Αυγ 2020 01:26

Αγαπητή μου κυρία, ούτε κομματικές ανησυχίες έχω ούτε τίποτα ..

Σε όλο αυτό το έκτρωμα μας αναλύσατε ένα θέμα μπροστά στα άλλα δεν είναι τίποτα, εδώ ρημάζουν όλα όπως:
-κατάργηση του θεσμό του εκπαιδευτή ενηλίκου, από τι στιγμή που υπάρχει νόμος για την υποχρέωση του πιστοποιητικού από 1/9/2020 αυτοί δίνουν μόνο 2 μόρια,
-κατάργηση μεταπτυχιακού στην εκπαίδευση ενηλίκων και γενικά υποβάθμιση όλων των πτυχίων,
-για 2 μόρια 800 ώρες επιμόρφωση και κατάργησαν θεματικά πεδία,
-και το κερασάκι στη τούρτα, θα υπάρχει λέει πεδίο όπου θα γράφει κάποιος εκεί στο ΔΙΕΚ αν ο εκπαιδευτής ήταν καλός ή όχι (πχ εγώ που δεν είμαι καλός με κανέναν διευθυντή επειδή κάνω φασαρία κάθε φορά με την μοιρασιά των ωρών, σίγουρα θα παίρνω άριστα)

 
Γιώτα Καρακασίδου
20 Αυγ 2020 13:04

@Αγαπητέ ανώνυμε. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι εμπόδια για να μπει κανείς στον πίνακα κατάταξης. Οι παλαιοί εκπαιδευτές περάσαμε πολλά μέχρι να φτάσουμε εδώ που είμαστε και δεν μπορούμε να δεχθούμε να ισοπεδώνονται για να εισαχθούν σαν σε περίπατο οι νεοεισερχόμενοι.
Κάποια από τα εμπόδια όμως δεν εξυπηρετούσαν την επαγγελματική εκπαίδευση, όπως να προτάσσονται υπέρμετρα άσχετα πτυχία σε σχέση με την πραγματική επαγγελματική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία στην τυπική εκπαίδευση να έχει σχεδόν ίδια μοριοδότηση με τη διδακτική εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση και να πληρώνουμε επιμορφώσεις που αποσκοπούσαν μόνο στο να μας δώσουν μια βεβαίωση για λίγα περισσότερα μόρια.
Το ζήτημα που ανάλυσα σε σχόλιο παραπάνω είναι ένα εμπόδιο στην ανάληψη μαθημάτων που εισάγεται για τους παλιούς εκπαιδευτές και μάλιστα για όσους βρίσκονται κάτω από τον τρίτο στον πίνακα κατάταξης. Από τον τρίτο και κάτω, ανεξάρτητα από τη θέση μας στον πίνακα θα παίρνουμε όλοι τις ίδιες λιγοστές ώρες αφού γίνεται σημαντικός ο παράγοντας τύχη.
Τι σημασία έχει αν καταφέρεις να είσαι ψηλά στην κατάταξη αν τελικά παίρνεις λιγότερες ώρες από τον τελευταίο; Μέχρι τώρα μετά από κόπους και βάσανα (όπως καλά γνωρίζεις τι γίνεται στη μοιρασιά των ωρών) παίρναμε πολλοί γύρω στις 20 ώρες/ εβδομάδα, έχοντας τα ΙΕΚ ως κύρια απασχόληση και παράγοντας ταυτόχρονα αξιόλογο έργο. Το ΦΕΚ αυτό με τον περιορισμό της επιλογής μαθημάτων, βάζει στη λοταρία τις ώρες και το εισόδημα των εκπαιδευτών που αφιερώθηκαν στην επαγγελματική εκπαίδευση. Καλά θα κάνουν να σκέπτονται αυτοί που αποφασίζουν για εμάς, πως θα ήταν αν παίζανε κάποιοι κάθε εξάμηνο με το δικό τους εισόδημα! Τους καλώ λοιπόν μέσα από εδώ, να αναθεωρήσουν και να μας επιτρέψουν να δηλώσουμε με σειρά προτίμησης όλα τα συναφή με την ειδικότητά μας μαθήματα. Αυτό είναι δικαίωμά μας! Χρόνια τώρα τα διδάσκουμε παράγοντας αξιόλογο εκπαιδευτικό υλικό.
Όσο για την αξιολόγηση που φοβίζει τους περισσότερους, θα μπορούσε να λειτουργεί υπερ της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των υπεύθυνων και συνεπών εκπαιδευτών, αν αυτός που αξιολογεί, αξιολογείται κι από εμάς.
Σε ευχαριστώ για τον αξιόλογο διάλογο. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

 
Panagiwtis
08 Σεπ 2020 15:29

Στην περιπτωση που εγινε λαθος στην ηλεκτρονική εγγραφή στο Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης των Ι.Ε.Κ. πως μπορει να διορθωθει??

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ