Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: “Κλείδωσε” το άνοιγμα των σχολείων στις 7 Σεπτεμβρίου

“Έξω από το σχολείο ή και μέσα σε αυτό, εάν χρειαστεί να φοράμε τη μάσκα μας”
Δημοσίευση: 17/08/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Κλείδωσε” το άνοιγμα των σχολείων στις 7 Σεπτεμβρίου, δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

“Έχει “κλειδώσει” το άνοιγμα των σχολείων στις 7 Σεπτεμβρίου” είπε χαρακτηριστικά ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, και σημείωσε τα εξής:.

Α. Στις 7 Σεπτεμβρίου που θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά  Θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις ίδιες βασικές προκλήσεις:

  • να τηρούμε τα μέτρα ατομική υγιεινής  και προστασίας.
  • να δώσουμε την εικόνα στα παιδιά ότι αν τηρούμε  τις αποστάσεις όσο μπορούμε,
  • να πλένουμε τα χέρια μας και
  • εκεί που θα πρέπει   έξω από το σχολείο ή και μέσα σε αυτό,   εάν χρειαστεί να φοράμε τη μάσκα μας.

Β. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που θα μας προστατεύσουν από την διασπορά του ιού στο σχολικό περιβάλλον.

Γ. Είναι δυνατόν οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο  για να λειτουργήσουν τα σχολεία μας εξ αποστάσεως και με ειδικές συνθήκες να λένε ότι ήταν τραγέλαφος;

Δ. Αυτούς τους τρεις μήνες ανταποκρίθηκε το σύστημα. Είναι κρίμα να έχουμε τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών να λένε αυτά τα πράγματα γι αυτούς που προσπάθησαν τόσο πολύ.

Σχόλια (39)

 
Νέα σχολική χρονιά 2020-2021
19 Αυγ 2020 22:06

Τα σχολεία θα ανοίξουν και δε θα γίνει τίποτα τραγικό, ψυχραιμία χρειάζεται και θα ξεπεραστούν οι δύσκολες πρώτες εβδομάδες.

Σαφώς όμως υπάρχουν ευθύνες για την ελλιπέστατη προετοιμασία όλο το προηγούμενο διάστημα, για την έλλειψη σχεδιασμού όπως προσλήψεις αναπληρωτών, έλεγχος και αναδιαμόρφωση σχολικών αιθουσών, δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές που αναγκαστικά θα πρέπει να απουσιάζουν.

https://www.esos.gr/arthra/68971/apofasi-anoigma-sholeion-me-oloys-toys-...

 
Διασπορά ιώσεων
19 Αυγ 2020 20:03

Η διασπορά ιώσεων δε βασίζεται σε τόσο απλά μοντέλα, επιπλέον το πιο πιθανό είναι εξαιτίας της βιολογικής εξέλιξης το στέλεχος που μεταδίδεται να είναι εξασθενημένο. Επιπλέον, έχουν βελτιωθεί τα ιατρικά πρωτόκολλα αντιμετώπισης και την επόμενη άνοιξη αναμένεται πρόοδος με το εμβόλιο. Το αναμενόμενο είναι σε 1-2 μήνες να σταματήσει η έξαρση που παρατηρείται σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Το πιο σημαντικό όμως είναι να δούμε τα δεδομένα: άνθρωποι ηλικίας έως 40 ετών ΔΕΝ ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, εκτός αν έχουν βεβαρυμένο ιατρικό ιστορικό.

Χρειάζεται επομένως να επανέλθει σε λειτουργία ο θεσμός της εκπαίδευσης, ο οποίος κυρίως απευθύνεται σε νέους ανθρώπους και αποτελεί πυλώνα της κοινωνίας. Δεν μπορούμε να ρισκάρουμε μακροπρόθεσμο εκτροχιασμό με μέτρα που ελάχιστη διαφορά θα κάνουν: Οι μαθητές μεταξύ τους δεν κινδυνεύουν περισσότερο στο σχολείο σε σχέση με τις υπόλοιπες καθημερινές τους ασχολίες, απλώς χρειάζεται ενίσχυση των κανόνων υγιεινής (πλύσιμο χεριών, αποφυγή σωματικών επαφών).

Εκείνο που θα κάνει τη διαφορά είναι η ΦΥΣΙΚΗ απόσταση των μαθητών από ανθρώπους που έχουν μεγάλη πιθανότητα να νοσήσουν. Τα υπόλοιπα (μάσκες ή όχι) είναι συζήτηση χωρίς νόημα.

ΠΕ19
17 Αυγ 2020 12:16

7 Σεπτεμβρίου σχολεία με 400 κρούσματα ????
και 7 Οκτωβρίου 1000 και 40 θάνατοι την ημέρα !!!!

παράδοξο σενάριο ?
ίσως όχι με απλό extrapolation των υπαρχόντων κρουσμάτων αυτά βγαίνουν.
Θα υπάρξει κάμψη ? το ελπίζουμε. Αν όμως δεν υπάρξει ?

 
μαθητής
18 Αυγ 2020 18:25

Να σου θυμίσω ότι στο δημοψήφισμα του 2015 ο κόσμος ψήφισε ΟΧΙ και ο Τσίπρας τελικά είπε ΝΑΙ στη συμφωνία. Τώρα εσύ με έκανες και γέλασα!

 
μαθητής
18 Αυγ 2020 16:56

Ναι. Είδαμε τι πετύχατε με τα δημοψηφίσματα και τις εκλογές. Καταστρέψατε τη χώρα. Είναι δυνατόν η πολιτική ψήφος ενός διανοούμενου να ισοδυναμεί στις εκλογές ή στα δημοψηφίσματα με την ψήφο ενός μη μορφωμένου. Αυτή είναι η καταστροφή. Και στο κάτω κάτω η Ρωσία πριν το 1917 ήταν μία αχανής διαλυμένη αυτοκρατορία. Και μετά επί κομμουνισμού η Ε.Σ.Σ.Δ. έγινε υπερδύναμη με βαριά βιομηχανία με ρυθμούς ανάπτυξης ανώτερους από αυτούς των καπιταλιστικών χωρών όπως οι Η.Π.Α.

 
@μαθητης 18 Αυγ 06:39
18 Αυγ 2020 13:22

Ένα απόλυτο καθεστώς δεν είναι Δημοκρατία.

 
Τρικυμία
18 Αυγ 2020 11:06

@μαθητής
Λες ότι στην Λαϊκή δημοκρατία δεν γίνονται εκλογές. Τι σόι δημοκρατία είναι αυτή, χωρίς εκλογές;;;;

Η πραγματική δημοκρατία δεν είναι ούτε ο κοινοβουλευτισμός ούτε το κομμουνιστικό κόμμα. Και στις δύο περιπτώσεις αποφασίζει μια ολιγαρχία.

Η πραγματική δημοκρατία είναι τα δημοψηφίσματα. Να αποφασιστεί με δημοψήφισμα τι πρέπει να γίνει στα σχολεία.

 
stef
18 Αυγ 2020 07:50

Το υπουργείο πρέπει να συναποφασισει με τις Ολμε-Δοε το τι θα γίνει. Δεν μπορούν να αποφασίζουν ερήμην μας.

 
μαθητής
18 Αυγ 2020 06:39

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Επίσημα υπάρχουν η κοινοβουλευτική δημοκρατία που έχουμε τώρα(και δεν είναι όπως λες δημοκρατία και έχεις δίκιο) και η λαϊκή δημοκρατία. Στην μεν πρώτη εκλέγεις τους βουλευτές δια των εκλογών. Στην άλλη δε δεν γίνονται εκλογές και το Κομμουνιστικό Κόμμα ασκεί πλήρη εξουσία χωρίς διάκριση εξουσιών(νομοθετική,εκτελεστική,δικαστική). Στην ουσία η δεύτερη είναι η πραγματική δημοκρατία διότι οι αποφάσεις που παίρνονται από το κόμμα ωφελούν τον λαό. Στην πρώτη ο κόσμος αρκετές φορές δεν δύναται να κρίνει σωστά και αυτό είναι το πρόβλημά μας.

 
Εξ αποστάσεως...
17 Αυγ 2020 23:34

Το ένα κτήριο του σχολείου δεν έχει δομημένη καλωδίωση. Το internet μοιράζεται στις μισές αίθουσες με καλωδίωση (μη δομημένη) και στις υπόλοιπες με router ασύρματα. Στο άλλο κτήριο το internet μοιράζεται μόνο μέσω router (ασυρματικά). Και η Υπουργός μας (μαζί με τον εφυέστατο Κ.Ε.) πιστεύουν, ότι θα "μοιράζεται" σύγχρονα (live streaming) το μάθημα από ταυτόχρονα 20 τάξεις στους μαθητές που βρίσκονται στο σπίτι τους, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.... Χα, χα, χα! Ούτε ταυτόχρονα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου δεν μπορούν να μπουν. Καλά τι νομίζετε εκεί στα Υπουργεία, ότι εμείς έχουμε όλοι οπτικές ίνες στα σχολεία μας και 100αρες γραμμές;;; Δε ρωτάτε και κανέναν ειδικό, εκτός από τους πολυμαθέστατους νομικούς σας...;

 
νήπιο
17 Αυγ 2020 21:48

@μαθητής 13:30
Τη θεωρία Τζούτσε στα κορεατικά, δεν την ξέρω. Για τη θεωρία του Ντούτσε στα ιταλικά όμως, αν θέλετε μπορώ να σας πω.....

 
@μαθητής 13:30
17 Αυγ 2020 21:15

Ξέχασες την Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό και την Λαικη Δημοκρατία της Κούβας στις ...σοβαρές για σένα χώρες που ανέφερες δηλ.την Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας και την Λαϊκή Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας .Ειδικά για την τελευταία που κυβερνά η δυναστεία των Κιμ από παππού σε πατέρα και τώρα σε εγγονό.Και για την Κούβα από τον Φιντέλ στον αδελφό Ραούλ.Κοινο γνώρισμα όλων των παραπάνω ηγετών;Μόνο νεκροί σε βαθιά γεράματα εγκαταλείπουν την εξουσία.Σοβαρή χώρα η Βόρεια Κορέα που και αυτή όπως όλες οι παραπάνω έχει ιδιωτικό πανεπιστήμιο.Με έκανες και γέλασα.

 
Νηπιαγωγός και μητέρα
17 Αυγ 2020 20:25

Τα είπαν όλα οι προλαλήσαντες. Η ασχετοσύνη των ιθυνόντων του υπουργείου, η έπαρση της υπουργού και η ακαμψία των αποφάσεων θα μας καταστρέψουν. Με ποιο δικαίωμα με υποχρεώνει το υπουργείο να δουλέψω με νήπια που δεν ξέρουν να προστατεύουν τον εαυτό τους, πόσο μάλλον τους άλλους γύρω τους; Τα παιδιά αυτά δεν προέρχονται και από οικογένειες ανεύθυνων, συνομοσιολόγων, αδιάφορων; Ή μήπως είναι όλα τους γόνοι υπεύθυνων και προνοητικών; Αν θέλετε δια ζώσης μάθημα, μάσκες ΟΛΟΙ, μικροί μεγάλοι μέσα κι έξω από την τάξη κι εκ περιτροπής μάθημα για να τηρούνται κάπως οι αποστάσεις. Τα λάθη στη χρήση της μάσκας ,που ανησυχούν κάποιους, διορθώνονται. Το "ψέκασμα" χωρίς μάσκα διορθώνεται; Η κυρία υπουργός προνοεί για την ασφάλεια την δική της στο υπουργείο. Ας καταλάβει ότι οι εκπαιδευτικοί, ιδίως της προσχολικής, δεν είναι πρόβατα για σφαγή. Επίσης το σχολείο δεν είναι parking με σκοπό την χειραφέτηση των γυναικών όπως διατείνονται μερικές.
Έκτακτη ανάγκη, έκτακτα μέτρα!!! Οτιδήποτε άλλο είναι κοροιδία που ενισχύει το αλαλούμ.
Έχει έφεση σε αυτό το υπουργείο!!!

 
Εύη Α.
17 Αυγ 2020 18:40

Δεν υπάρχει άλλος καιρός για χάσιμο. Το πρωί στο σχολείο κανονικό μάθημα με τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας και το απόγευμα εκπαίδευση εξ αποστάσεως με συγκεκριμένο πρόγραμμα για κάθε σχολείο. Έτσι θα αναπληρωθούν οι ώρες που χάθηκαν από Μάρτιο μέχρι Μάϊο, θα ολοκληρωθεί η περσινή ύλη και θα καλυφθούν τα κενά των μαθητών χωρίς να υπάρχει ανάγκη για εξωσχολική βοήθεια.

 
Μαρία Μ.
17 Αυγ 2020 18:28

Το ολοήμερο νηπιαγωγείο που τα παιδιά πρέπει να φάνε και να ξαπλώσουν για χαλάρωση-ύπνο πώς θα λειτουργήσει; Με παιδιά που είναι μέσα από τις 07:45 και θα μείνουν ως τις 16:00; Με τα στρωματάκια απλωμένα στα πατώματα τσίμα τσίμα στο χώρο των αιθουσών, το ένα να εισπνέει την ανάσα και τα σταγονίδια από το βήχα του άλλου; Είναι υγιεινό αυτό για τα παιδιά και για τους εκπαιδευτικούς; Φρόνιμο θα ήταν να κάνουμε όλοι εξ αποστάσεως, τα ολοήμερα να αργήσουν πολύ να λειτουργήσουν γιατί αλλιώς θα αρρωσταίνει ο ένας μετά τον άλλο και ποιος άραγε θα έχει την ευθύνη;

 
Κική
17 Αυγ 2020 17:54

Μα ποιες αποστάσεις να τηρούνται όταν τα παιδιά θα κάθονται δίπλα δίπλα στο ίδιο θρανίο; και μιλώ για τμήματα είκοσι τεσσάρων μαθητών. Αν κάτι πάει στραβά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

 
αλλος μαθητής
17 Αυγ 2020 17:18

@μαθητης

Μα δεν έχουμε δημοκρατία, μαθητή.
Κοινοβουλευτισμό έχουμε!

 
Εκπαιδευτικός
17 Αυγ 2020 16:31

Όταν έκλεισαν αρχικά τα σχολεία για 14 ημέρες τον Μάρτιο, οι περισσότεροι πίστευαν ότι, στην χειρότερη περίπτωση, θα ανοίγαμε κανονικά μετά το Πάσχα. Κανείς δεν θα μπορούσε ούτε να διανοηθεί ότι η πανδημία θα μας απασχολούσε ακόμα μετά το καλοκαίρι, το νέο σχολικό/ακαδημαϊκό έτος έμοιαζε ακόμα μακρινό. Κι όμως φτάσαμε εδώ, με καθημερινά κρούσματα τρις χειρότερα από τον Μάρτιο. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε προβλέψεις, και να ελπίζουμε ότι σε έναν μήνα τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Αν μη τι άλλο, μπορεί να είναι και χειρότερα. Τα σχολεία, όμως, δεν μπορεί να μείνουν κλειστά όλο τον χρόνο. Θα πρέπει αναγκαστικά να ανοίξουν κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον, και με τα τωρινά δεδομένα δεν θα υπάρχει ουσιαστική διαφορά είτε ανοίξουν στις 7 είτε στις 27 του μηνός. Υπό αυτό το πρίσμα, ο κ.Πέτσας έχει δίκιο. Τώρα, ό,τι αφορά μάσκες, κάμερες, απουσίες, εκ περιτροπής διδασκαλία και εξ αποστάσεως μεθόδους είναι μια τεράστια συζήτηση, ανεξάρτητη όμως από την αυτή καθεαυτή αναγκαιότητα επαναλειτουργίας των σχολείων.

 
Γιούπι
17 Αυγ 2020 16:20

Επιτέλους διά ζώσης, να αρχίσει ξανά το καθιερωμένο δρώμενο των καταλήψεων. Η περασμένη χρονιά ήταν πολύ δύσκολη

 
Κωνσταντίνος
17 Αυγ 2020 16:03

Πρώτα μας κρατήσατε 2 μήνες σε καραντίνα, μετά μας φέρατε τουρίστες με κορωνοιο, μας λέγατε όχι μάσκα, μας λέγατε οι νέοι δεν κολλούν, περάσατε αντιεκπαιδευτικα νομοσχέδια και συνεχίζετε το ίδιο παραμύθι.... πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.....Σας καταλάβαμε πόσο πολύ υπολογίζετε τη δημόσια υγεία.....

 
μαθητής
17 Αυγ 2020 15:30

Οι σοβαρές χώρες όπως η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας , η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας και η Σοβιετική Ένωση(αν υπήρχε ακόμα) έχουν κλειστά τα σύνορά τους και ζουν με μία κλειστή σοσιαλιστική οικονομία. Αυτή η θεωρία λέγεται στα κορεατικά Τζούτσε και ταυτίζεται περίπου με την έννοια του οίκου της αυτάρκειας που είχαμε στην αρχαιότητα επί Ομήρου. Με αυτόν τον τρόπο περιόρισαν σημαντικότατα τον ιό από την αρχή της πανδημίας. Εμείς οι δυτικές καπιταλιστικές χώρες που έχουμε 'δημοκρατία' τι καταφέραμε. Να χρεοκοπήσουμε και να διαλυθούμε κοινωνικά αλλά και υγειονομικά με τον κορωνοϊό. Και όλα αυτά για να έχουμε δημοκρατία!!!

 
N.
17 Αυγ 2020 15:15

Ας παραστεί η πολιτική ηγεσία την πρωτη εβδομάδα λειτουργίας- προσαρμογής σε Νηπιαγωγείο να μας πει ποσο εφικτή ειναι η τηρηση αποστάσεων, οταν τα μισά κλαινε και τα αλλα μισά κάνουν τα δικά τους. Μια προγευση μόνο!!
Να μην τοποθετηθω για τον χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Μαύρα μεσάνυχτα οι ειδημονες

 
Βιοπληροφορική
17 Αυγ 2020 14:32

Η πιο ασφαλής εκπαίδευση είναι η εξ αποστάσεως, η οποία σημειωτέον δεν υστερεί πουθενά - και εργαστήριο έχει ("in silico"), άμα λάχει. Αν χρειαστεί πάραυτα δια ζώσης, μάσκα όλοι, και τα θρανία!

 
CP
17 Αυγ 2020 14:17

Η δια ζώσης εκπαίδευση δεν υποκαθισταται με κανένα είδος τηλε-εκπαιδευσης. Στην "πρόβα" του διαστήματος Μαρτίου - Ιουνίου (σε Δημοτικό & Γυμνάσιο που γνωρίζω από πρώτο χέρι), η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην τηλε-εκπαιδευση ήταν 100% προαιρετική. Υπήρξαν καθηγητές και δάσκαλοι που αφού χαιρέτησαν ηλεκτρονικά τους μαθητές.... εξαφανιστηκαν! Τώρα η χρονιά θα είναι ολόκληρη. Εάν προκριθεί ξανά η τηλε-εκπαιδευση, θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστικός έλεγχος και υποχρεωτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτή την αναγκαστική (δυστυχώς) διαδικασία.

 
Παναγιώτης Σ.
17 Αυγ 2020 13:47

Συνάδελφοι το κράτος έχει συνέχεια!...

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
17 Αυγ 2020 13:36

Το υπουργείο δεν μπορεί να ανακαλέσει την εξαγγελία για άνοιγμα των σχολείων στις 7/9. Ο πολιτικός εγωισμός και η πλήρης άγνοια των πραγματικών συνθηκών που επικρατούν σε μία πραγματική τάξη οδηγούν σε αποφάσεις λήψης ημίμετρων τις οποίες δήθεν προτείνουν οι ειδικοί. Αντιφάσεις και παλινωδίες, μάσκες για όλους έξω, αλλά στα σχολεία μόνο για τους εκπαιδευτικούς...Άραγε, γιατί καρατομήθηκε ο υπουργός υγείας; Μήπως πρέπει να γίνει και κάποια εκκαθάριση στο υπουργείο Παιδείας;

 
Μαρία
17 Αυγ 2020 13:26

Ναι ,καταλάβαμε...Τον Μάρτη-Απρίλη παίζαμε το έργο"ενδιαφέρον για την υγεία των συμπολιτών μας" με δακρυάκια και συγκίνηση...Τώρα θα παίξουμε στο έργο "η οικονομία να μην καταρρεύσει και χάσουμε τα ψηφαλάκια μας"κι όποιος πεθάνει πέθανε....

 
Πάρης
17 Αυγ 2020 13:21

Ποια διδασκαλία εξ αποστάσεως λέει το υπουργείο ότι θα εφαρμόσει αν χρειαστεί? Μέσα από την τάξη ταυτόχρονα με το μάθημα ή από το σπίτι με webex;

 
LEON
17 Αυγ 2020 13:19

Κυρία υπουργέ της Παιδείας και λοιποί καρεκλοκένταυροι. Θερμά σας παρακαλώ, πρώτοι εσείς να μπείτε την πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων για 5 - 6 διδακτικές ώρες σε μια σχολική τάξη, απλά να επικοινωνήσετε (ούτε για αστείο βέβαια να διδάξετε), ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΑΣΚΑ με τους μαθητές. Μετά θα περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σας από αυτή σας την εμπειρία.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Αυτά σας τα γράφει ένας εκπαιδευτικός με 33 χρόνια στην τάξη με βαριά μορφή ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑΣ, που με την επανέναρξη των μαθημάτων τον Μάιο, δεν πήρε ούτε μια ημέρα άδεια (ενώ δικαιούταν πλήρη απαλλαγή) και εργάστηκε κανονικά μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς μέσα στην τάξη.

 
Peter50
17 Αυγ 2020 12:57

Παιδιά, εντάξει δεν είναι σωστό να μένουν κλειστά τα σχολεία, αλλά όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, το άνοιγμα στις 7 Σεπτεμβρίου είναι πολύ επικίνδυνο. Πολύ φοβούμαι πως οι περισσότεροι γονείς δεν θα στείλουν τα παιδιά και θα υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις. Ας δούμε λίγο την εξέλιξη της πανδημίας ας ετοιμαστούν τα σχολεία λίγες μέρες ακόμη και ας ανοίξουμε στις 21 για μεγαλύτερη ασφάλεια. Εξάλλου παλιά, ας μην το ξεχνούμε, τα σχολεία άνοιγαν την 1η Οκτωβρίου για τα παιδιά. Αν πάνε όλα καλά τα μαθήματα ας παραταθούν στο τέλος του διδακτικού έτους.

 
Τα ηρεμιστικά μου
17 Αυγ 2020 12:57

Μόνο εγώ το ρίχνω στα ελαφριά όταν βλέπω τον Κ.Ε. .... και στα πιο βαριά, όταν τον διαβάζω?
Τί προετοιμασία κάνατε ως κυβέρνηση, 2 μήνες τώρα κύριε Κ.Ε. για το κατά το δυνατόν ασφαλές, άνοιγμα των σχολείων???
"εκεί που θα πρέπει έξω από το σχολείο ή και μέσα σε αυτό, εάν χρειαστεί να φοράμε τη μάσκα μας". Δηλαδή, 1ον ότι του φανεί του καθενός, 2ον και αυτό μας έσωσε!!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ