Οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ

Oι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

28/08/2020

Ενημερώθηκε: 28/08/2020, 10:01

Άκουσε το άρθρο

Aνακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ.

Πατήστε αντίστοιχα παρακάτω για να ανοίξετε τους πίνακες:

ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΝΕΟ)

ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. (ΝΕΟ)

ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. (ΠΑΛΑΙΟ)

ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. (ΠΑΛΑΙΟ)

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ

ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ.

ΕΠΑΛ ΑΕΝ ΕΙΔ.ΚΑΤ. ΚΟΙΝ. ΚΡΙΤΗΡΙΑ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ)

10% ΓΕΛ ΓΕΝ. ΣΕΙΡΑ 2019

ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ 2018-ΗΜΕΡΗΣΙΑ

10% ΕΠΑΛ ΓΕΝ. ΣΕΙΡΑ 2018

10% ΕΠΑΛ ΓΕΝ. ΣΕΙΡΑ 2019

ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ

ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ 2018 

ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛ 2019

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων που θα αναρτηθούν στα Λύκεια ως το μεσημέρι της Παρασκευής. Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

Επίσης την ίδια ώρα θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε. και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. Τα ανωτέρω αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ίδια ιστοσελίδα του Υπουργείου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (18)

Βασίλης
|

Είναι μεγάλη κοροϊδία αυτό που γίνεται! Μην στέλνεται τα παιδιά σας σε πανεπηστημια αν δεν είναι καλοί μαθητές και έχουν θέληση να σπουδάσουν! Δεν υπάρχει περίπτωση να την τελειώσουν και αν τελειώσουν θα κάνουν 10 χρόνια! Τραγικο! Εδώ ειμεις που μπήκαμε με 15 και κάτι και σχιστηκαμε να την βγάλουμε σε 5-6 χρόνια ποσο μάλλον αυτοί που μπαίνουν με κάτω από 10. Οι απαιτήσεις στα περισσότερα πανεπηστημια είναι επιπέδου 8-9 πως θα την τελειώσουν αυτοί οι μαθητές; Σημείωση : γίνεται εξαιρετική δουλειά στα περισσοτερα τμήματα με άριστους σε γνώσεις καθηγητες και αυτοί που πραγματικά θέλουν γίνονται επίσης πολλοί καλοί.Το θέμα μας όμως είναι το ποιος μπαίνει στο πανεπηστημιο Όχι τι γίνεται αφού μπει.

@κοροϊδία
|

Αφού μετά οι πτυχιούχοι των ανώτερων σπουδών πιέζουν πολιτικούς πριν τις εκλογές και γίνονται με κάποιο τρόπο ανώτατοι, τί "κατάλληλες σπουδές για τον καθένα με ανάλογη προοπτική"; Οπότε η εύκολη λύση: με 1 και με 2 στις πανελλήνιες όλοι ανώτατες σπουδές... άλλωστε, γιατί να διαβάσουν παραπάνω; Αφού με 1 και με 2, όπως είπαμε, μπαίνεις!

Αξιοκρατία
|

Τίθεται θέμα αξιοκρατίας αφού φοιτητές με υψηλότερη βαθμολογία δεν μπορούν να σπουδάσουν στη σχολή επιλογής τους επειδή οι θέσεις έχουν κατανεμηθεί με εντελώς παράλογο τρόπο: Δίνονται 200-300 θέσεις σε περιφερειακές σχολές, επειδή γνωρίζουν ότι το φθινόπωρο θα γίνουν χιλιάδες αιτήσεις μετεγγραφών, και έτσι η βάση τους χαμηλώνει τεχνητά.

Με τον εξορθολογισμό των σχολών θα μπορούσαν να εξασφαλιστούν επιπλέον πόροι για την φοιτητική μέριμνα και θα υπήρχε ισορροπία μεταξύ ομοειδών τμημάτων. Κανονικά, θα έπρεπε οι κεντρικές σχολές (νομός Αττική και Θεσσαλονίκης) να δέχονται 180-200 εισακτέους και οι περιφερειακές 120-140, και οι μετεγγραφές να είναι σε ποσοστό 5% για κάθε τμήμα προέλευσης.

Χρυσουλα
|

Οχι μονο στις ψυχολογίες και στην κοινωνική εργασία ανέβηκαν οι βάσεις αρκετά γενικά το 1οπεδιο έχει τις πιο καλές επιδόσεις οι σχολές στάθηκαν αξιοπρεπώς!!! Στο 2ο έγινε το Βατερλό και στο 3ο αναμενόμενο οι εκτιμήσεις έπεσαν έξω κατά το ήμισυ στο 1ο πεδιο πλην των φιλολογικων τμημάτων που όντως καταβαραθρωθηκαν αλλά νομική ψυχολογία κοινωνική εργασία είχαν άνοδο παντως οι εκτιμήσεις δημιουργουν συγχιση στα παιδια! Ήταν δυσκολη χρονια για όλους μας άρα μη γκρινιάζουμε για τις επιδόσεις καλές σπουδές στα όλα τα νέα παιδια που αυριο θα είναι φοιτητές το συστημα τους επιτρέπει και τις υψηλές και τις χαμηλές βαθμολογίες!

Πανεπιστήμια στην Ελλάδα
|

Να διατηρηθούν 10 ΑΕΙ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να ισχυροποιηθούν και οι περιφερειακές σχολές. Να έχουν παροχές οι φοιτητές ώστε να μπορούν να σπουδάσουν και να σταματήσουν να λειτουργούν απομονωμένα τμήματα σε κάθε περιοχή.

Μοριακή Βιολογία
|

@ adzogr
Τι σχέση έχει ο βαθμός στις εισαγωγικές εξετάσεις με την ικανότητα αποφοίτησης; Υπάρχει paper;

Γιώργος
|

Οι εκτιμήσεις για τις βάσεις δεν έχουν κανένα νόημα...

adzogr
|

Ένα έχω να επισημάνω: Μαθηματικό Σάμου βάση ....... 3125 μόρια!!!!! Αλήθεια έχει ελπίδα το παιδί αυτό να αποφοιτήσει ποτέ από το Πανεπιστήμιο; Γιατί να πληρώνει ο δύστυχος Έλληνας φορολογούμενος για τις σπουδές του;

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Τα διάφορα site και οι διάφοροι δήθεν αναλυτές μόνο ένα στόχο έχουν όταν κάνουν αναλύσεις τέτοιου τύπου, το click bait. Με άλλα λόγια πάντα θα λένε για πτώση των βάσεων για να δινουν ψεύτικες ελπίδες στους μαθητές που νομίζουν ότι το 19 που παίρνουν στο σχολείο είναι και ο βαθμός που θα πάρουν στις εξετάσεις. Και όταν δίνεις ψεύτικες ελπίδες ο άλλος μένει παραπάνω στην ιστοσελίδα και κάνει περισσότερα κλικ.

Μείωση των εισακτέων
|

Αποσιωπήθηκε η μείωση των εισακτέων που επέφερε η αλλαγή στο σύστημα των ισοβαθμούντων εισακτέων ανά Σχολή. Έτσι παρουσιάστηκε το φαινόμενο οι Ψυχολογίες του 1ου Πεδίου να εκτοξεύονται. Οι μόνες (;) Σχολές που έπεσαν τόσο έξω τα προγνωστικά στατιστικά!!! Κρίμα που σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο το υπουργείο βρήκε έναν πλάγιο τρόπο να περικόψει τους εισακτέους. Τι θα κάνουν άλλωστε τα ιδιωτικά ιδρύματα!

Apostolos
|

ΟΙ βάσεις δεν σχετίζονται με την τα τμήματα αλλά με τις επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις και τις επιλογές τους.
Αν τα θέματα των εξετάσεων είναι δύσκολα, όπως ήταν εφέτος, τότε οι βάσεις στις λιγότερο δημοφιλής σχολές πέφτουν. Αν μπουν εύκολα θέματα στις εξετάσεις τότε οι βάσεις θα ανέβουν. Πάλι όμως οι ίδιοι περνάνε σε κάθε τμήμα: πχ οι 100 πρώτοι στην Ιατρική Αθήνας, οι επόμενοι 100 στην Ιατρική ΑΠΘ κλπ.

Η λογική να κλείσουμε τις σχολές που έχουν βάση κάτω από 10 (δηλαδή τις σχολές που δεν έχουν ζήτηση) είναι εκτός πραγματικότητας. Φέτος έχουμε όλα τα τμήματα Γεωλογίας κάτω από 10 (Αθήνα ΕΚΠΑ: 9,475), τι θα κάνουμε θα κλείσουμε όλα τα τμήματα Γεωλογίας στην Ελλάδα??

Εξάλλου αυτές οι <<βάσεις>> δεν είναι κοινές για όλους τους υποψήφιους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές βάσεις για την ίδια σχολή. Άλλη βάση με το παλαιό σύστημα, άλλη βάση για τα παιδιά του εξωτερικού, άλλη βάση για τα παιδιά από ΕΠΑΛ κλπ

Το σύστημα των εξετάσεων θα πρέπει να αλλάξει. Κανονικά θα πρέπει να καθορίζει κάθε τμήμα 2 βασικά μαθήματα και την βάση που θα πρέπει να έχει γράψει κάθε υποψήφιος για να πετύχει σε αυτό το τμήμα (πχ ένα τμήμα Φυσικής μπορεί να βάλει σαν είσοδο το 15 στην Φυσική και το 13 στα Μαθηματικά) ώστε να υπάρχουν κάποιες βασικές αναγκαίες γνώσεις σε κάθε επιτυχόντα. Με τον εξής περιορισμό (οι βάσεις που θα επιλέγουν τα τμήματα): το 1ο μάθημα να έχει βάση τουλάχιστον 13 και το 2ο μάθημα τουλάχιστον 10.

Τέλος θα πρέπει να περιοριστούν οι επιλογές των υποψηφίων στο μηχανογραφικό το πολύ σε 20 επιλογές τμημάτων. Μερικοί συμπληρώνουν το Μηχανογραφικό σαν να είναι ΛΟΤΤΟ.

Θέλει εξορθολογισμό η κατάσταση, αν θέλει η πολιτεία μπορεί να το κάνει.

1000 μόρια πάνω στην Αρχιτεκτονική;
|

Πέσαμε από τα σύννεφα μας παραμύθιαζαν για βάσεις που ξεκινούν από 10 000 και τελικά μείναμε εκτός!

Observator
|

Oι εκτιμήσεις των βάσεων δεν εξυπηρετούν κανέναν και δεν πρέπει να απασχολούν κανέναν.

κλασσικά
|

Οι κεντρικές σχολές ανέβηκαν και οι περιφερικές έπεσαν, στο ίδιο έργο θεατές.

Νέα ψηφιακή εποχή στο Ελλαδιστάν
|

Η σελίδα φάντασμα,την παίζουν όλα τα σαιτ αλλά δεν την έχει δει κανένας.Τουλάχιστον ας κάνουν και μια ενημέρωση όχι μόνο σπέκουλα στα κανάλια.

πότε θα ερωτηθούν τα Πανεπιστήμια για τις βάσεις
|

Δεν είναι δυνατόν να περνάμε στα Πανεπιστήμια ούτε με βάσεις ούτε με απλή αίτηση, ήμαρτον. Πρέπει να μπει μια τάξη σε αυτή την χώρα.
Επιβάλλεται να μπουν συγκεκριμένα κριτήρια εισαγωγής σε κάθε τμήμα από το ίδιο το τμήμα, παρότι δημόσια πανεπιστήμια, δεν είμαστε

κοροϊδία
|

πως είναι δυνατόν να λέει το υπουργείο ότι υπάρχει το κάτω όριο του 10...και να μπαίνουν σε Πανεπιστήμια με 2000, 3000 μόρια.
Κάπου μας κοροϊδεύουν, δεν θα έπρεπε να μπαίνει κάποιος σε ΑΕΙ με κάτω από 9000 μόρια...έτσι για να είμαι ελαστικός.
Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται το δημόσιο Πανεπιστήμιο για το παρκάρισμα αιωνίων φοιτητών, αντί να δημιουργηθεί πλέγμα ανωτέρων και ανωτάτων σπουδών, κατάλληλων για τον καθένα, με ανάλογη προοπτική.
Σε κάθε περίπτωση μετά το 1 έτος πρέπει να παραμένουν στα ιδρύματα όσοι μπορούν, και καταλαβαίνουμε όλες και όλοι τι εννοώ.

μας κορόιδευαν οι εκτιμήσεις;
|

πως είναι δυνατόν να έχουν ανεβεί οι βάσεις;;;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ