Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ξεκίνησε η αναμόρφωση των 129 Προγραμμάτων Σπουδών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου

Η εκπόνηση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα συνδυαστεί με τη συγγραφή 139 νέων σχολικών εγχειριδίων καθώς και με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα νέα Προγράμματα Σπουδών σε ορίζοντα διετίας
Δημοσίευση: 15/09/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στην  υλοποίηση μιας μεταρρυθμιστικής δράσης, που συνίσταται στην αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών και στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για όλα τα γνωστικά αντικείμενα Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου (συνολικά 123 νέα Προγράμματα Σπουδών) και στη συνακόλουθη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα νέα Προγράμματα Σπουδών, προχώρησε ήδη το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πρόκειται για μια σε βάθος μεταρρύθμιση του περιεχομένου σπουδών όλων των βαθμίδων της Γενικής εκπαίδευσης, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, με μεγάλη εκπαιδευτική, επιστημονική και κοινωνική σημασία.

Η εκπόνηση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα συνδυαστεί με τη συγγραφή 139 νέων σχολικών εγχειριδίων καθώς και με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα νέα Προγράμματα Σπουδών σε ορίζοντα διετίας.

Στο στάδιο αυτό, μέσα από ένα πλήθος 750 περίπου διακεκριμένων επιστημόνων- ερευνητών, ακαδημαϊκών δασκάλων και εκπαιδευτικών της σχολικής πράξης-, έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος επιλογής 49 εποπτών και 210 εκπονητών, οι οποίοι θα ξεκινήσουν άμεσα το έργο της εκπόνησης των νέων Προγραμμάτων Σπουδών.

Για τα Προγράμματα Σπουδών που δεν πληρώθηκαν οι προβλεπόμενες θέσεις εκπονητών θα ακολουθήσει άμεσα συμπληρωματική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος από το ΙΕΠ.

Σε αυτό το πλαίσιο, θα επανεξετασθούν τα Ωρολόγια Προγράμματα και τα Προγράμματα Σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ θα δημιουργηθεί και το αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικούς, ανταποκρινόμενο στη σύγχρονη πραγματικότητα και τις ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί.

Το ΙΕΠ υλοποιεί ως δικαιούχος φορέας, την Πράξη με τίτλο «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» (κωδ. ΟΠΣ 5035542), με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», με αντικείμενο, αντίστοιχα, την εκπόνηση νέων ή αναθεώρηση των υφιστάμενων Προγραμμάτων Σπουδών, κατά περίπτωση, και την παραγωγή νέου/αναμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού.

Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» (με κωδικό ΟΠΣ 5027220), -που υλοποιείται επίσης με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΚΤ)- προβλέπεται και έχει δρομολογηθεί η ριζική αναθεώρηση των Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού υλικού των ΕΠΑΛ και του Μεταλυκειακού Έτους –Τάξης Μαθητείας.

Σχόλια (3)

 
Πληροφορική
15 Σεπ 2020 10:00

ευκαιρία να βρεθεί η αναμορφωμένη πληροφορική εντός της θετικής κατεύθυνσης που είναι η θέση της.

η οικονομική πληροφορική αποτελεί αριστερή επινόηση αυτών που ξέρουν να φτιάχνουν συστήματα

 
Δον Κιχώτης
15 Σεπ 2020 14:35

Εύχομαι ολόψυχα στους επόπτες, στους εκπονητές και στους συγγραφείς των νέων βιβλίων, τη μεγαλύτερη επιτυχία στο ιδιαίτερα δύσκολο έργο τους και τους
υπενθυμίζω - απλώς, ως μεγαλύτερος - ότι ποτέ τα παιδιά του ελληνικού Λαού δεν είχαν καλά σχολικά βιβλία, ειδικά δε τα παιδιά των φτωχών οικογενειών που δεν έχουν άλλο τρόπο να μάθουν γράμματα...
Επιπροσθέτως εύχομαι στο ΙΕΠ τις ορθότερες παρεμβάσεις - μετά από 40 χρόνια αναβροχιά - ώστε να επιλεγούν οι καλύτεροι δάσκαλοι και οι καλύτεροι καθη-γητές για σχολικοί σύμβουλοι, μια «Οδύσσεια» θα είναι το έργο τους σ' έναν χώρο όπου η αποτελεσματική επιμόρφωση έμεινε ανάπηρη τη δεκαετία του 80...

 
ANTONIOS
15 Σεπ 2020 16:18

Η Χημεία είναι πάντα δεξιότερα της πληροφορικής. Να η απόδειξη:
Πληροφορική Χημεία
αριστερά δεξιά

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ