Έγγραφο στα σχολεία για τις καταλήψεις των μαθητών
Το έστειλε Διευθυντής Εκπαίδευσης μεγάλου Νομού με πολλές καταλήψεις σχολείων
Δημοσίευση: 24/09/2020

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μεγάλου Νομού με πολλές καταλήψεις σχολείων , απέστειλε προς όλους τους Διευθυντές των Σχολείων εποπτείας του έγγραφο, με το οποίο ζητά την εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών στη Γερμανία
- Επιστολή στον Κ. Μητσοτάκη των Ερευνητών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών
- Κανονικά θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα όλα τα σχολεία της Φαρκαδόνας
- Χορήγηση υποτροφιών ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και την Γενική Γραμματεία Κοινωνική...
- Ανασυγκροτήθηκε η Επιτροπή Ένταξης Εκπαιδευτικών σε Κλάδους
- Υφ. Παιδείας: Σε ελάχιστα σχολεία της Θεσσαλίας θα γίνει τηλεκπαίδευση
- Η υφ. Παιδείας για τα κενά στα σχολεία
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος Αρχιτεκτονικό Σχέδιο ΕΠΑΛ
- Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών των βαθμολογίας Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ
- Το Πολυτεχνείο Κρήτης για τους πληγέντες από τις καταστροφικές πλημμύρες στην περιοχή της Θεσσαλίας
Σχόλια (38)
Τότε στο Σικάγο το 1886 η πρωτομαγιά ήταν μια απλή εργάσιμη μέρα και η απεργία ορόσημο για το 8ωρο εκτός νόμου.Τώρα όλοι εσείς που μιλάτε για παράνομες καταλήψεις και ψηφοφορίες και κουραφέξαλα απολαμβάνετε την εκδρομή σας στας εξοχάς γιατί έχει θεσπιστεί ως απεργία-τιμή σε εκείνους που πάλεψαν. Αυτά.
Η Ιστορία, η νομοθεσία, οι δεοντολογία, ο πολιτισμός, η στοιχειώδης αντίληψη λένε, ότι κανένας δεν μπορεί να διακόπτει ετσιθελικά μια δημόσια λειτουργία του Κράτους, όμως η Εκπαίδευση . Μόνο θεσμοθετημένα εντεταλμένα θεσμικά όργανα της Δημοκρατίας μας μπορούν να το κάνουν, υπό προϋποθέσεις.
Το παραπάνω ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, από τον πλειονότητα των συναδέλφων μας είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
Ελάχιστοι το αντιλαμβάνονται ως παράνομη πράξη. Υπάρχει μάλιστα και ένας «αντίλογος»:
-Ναι, αλλά αν έχουν δίκιο στα αιτήματά τους;...
-Ναι, αλλά αν πάρουν την απόφασή τους δημοκρατικά τα παιδιά;...
Κανείς λογικός ενήλικος άνθρωπος, πολίτης και απόφοιτος ΑΕΙ δεν θα έπρεπε να τα συζητάει αυτά, ως αστειότητες και παιδικές αφέλειες.
Όμως:
-Τα συζητάμε σοβαρά. Πάρα πολύ σοβαρά.
-ΟΙ Ομοσπονδίες μας επικροτούν το φαινόμενο ως «δημοκρατικό», «μέσο πάλης»...
-Συνδικαλιστικές παρατάξεις εκπαιδευτικών το ενθαρρύνουν, το επικροτούν, το δέχονται, το αποδέχονται, το παραδέχονται, το χαιρετίζουν «αγωνιστικά» .
Όλα τα παραπάνω, είναι ένας φοβερός ηθικός εκπεσμός της Κοινωνίας, που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτός λόγω του ότι πλειοψηφεί ως άποψη στάση, αντίληψη.
Το πλέον γελοίο πράγμα του κόσμου παύει να φαντάζει γελοίο όταν ακολουθείται από πολύ μεγάλο ποσοστό της Κοινωνίας:
Φανταστείτε το κάπνισμα...
Κάποιος ανάβει φωτιά σε χορτάρια και εισπνέει τον καπνό τους....
Ενίοτε ο ίδιος άνθρωπος επιχειρηματολογεί ότι του μειώνεται το οξυγόνο με την μάσκα...
Από τον περίγυρό του, που τον βλέπει και τον παρακολουθεί, ουδείς διακομίζεται σε νοσοκομείο με ....κρίση γέλωτος (!) για την παρατηρούμενη συμπεριφορά!
Η αίσθηση του γελοίου, σώζει τις Κοινωνίες. Όταν αμβλύνεται, έχουμε εκπεσμό...
Στην περίπτωσή μας, ελεύθερη κατακόρυφη πτώση -βολή, με αρχική ταχύτητα .
Ούτε τα αλεξίπτωτα που μας έστειλαν στα Σχολεία δεν μπορούν να το επιβραδύνουν αυτό και συγγνώμη για την απόπειρα χιούμορ...
Δημοκρατική κατάληψη δεν υπάρχει και είναι ντροπή να το λένε εκπαιδευτικοί. Η κατάληψη είναι τσαμπουκας με ψηφοφορία δεν είναι κατάληψη είναι απάτη.
δεν μπορείς να ζητάς δημοκρατία- ψηφοφορια για παράνομη πράξη σύμφωνα με τον ΠΚ ! καταλάβετέ το ! το υπουργείο δεν θέλει να τελειώνει με αυτά και έχουμε στελέχη να στέλνουν έγγραφα και να πετάνε μπαλάκια ( και για άλλα θέματα). όμως είναι απλό και χρήσιμο να κατηγορείς τη βάση της πυραμίδας (διευθυντές και εκπαιδευτικούς). ας πάει η κεραμεως το ταξιδάκι να δει τους κομματικούς , μην ασχολείται με ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΛΥΣΕΙΣ.
Η απάντηση στην αυθαιρεσία του 1-2-5% που αποφασίζει και διατάσσει κατάληψη είναι μόνο περισσότερη δημοκρατία.
Να θεσμοθετηθεί ηλεκτρονική ή δια ζώσης ανώνυμη ψηφοφορία, να ψηφίζουν οι μαθητές (αλλά και οι φοιτητές ή οι εργαζόμενοι στους αντίστοιχους χώρους) αν θέλουν κατάληψη, και να επικρατήσει η άποψη του 51%.
Εναλλακτικά, να παίρνουν όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές απουσία τις μέρες της κατάληψης, ώστε να αναγκαστεί η σιωπηλή πλειοψηφία που θέλει να κάνει μάθημα να απομονώσει αυτούς που τους στερούν το δικαίωμα στη μάθηση.
Κύριε διευθυντά Λυκείου και λοιποί σχολιαστές που ζητάτε από το κράτος να λήξει τις καταλήψεις με ένα νέο νόμο, ξέρετε πολύ καλά ότι νόμοι υπάρχουν, αλλά δεν εφαρμόζονται. Ο λόγος είναι ακριβώς ότι η εφαρμογή τους δεν υποστηρίζεται έμπρακτα από τους από πάνω, οπότε η ασφαλής επιλογή είναι να κάνουν όλοι την πάπια. Με το εγγραφό του αυτό, ο ΔΔΕ δείχνει έμπρακτη υποστήριξη στους διευθυντές σχολείων που θα εφαρμόζουν τους νόμους και μπράβο του.
Σήμερα το λάβαμε στο σχολείο μας και στην συνέχεια το έγγραφο της Α΄ΕΛΜΕ να μην εφαρμοστεί το παραπάνω . Σιγά το μυστικό !!!
Θέλω κι εγώ σαν την ΤΑΒΛΕΤΑ του @HLIAS! Είσαι Θεός!
Μάλιστα!!!Αυτή λοιπόν είναι η δουλειά του Διευθυντή και δεν το ξέραμε!!!Είστε σίγουρα εκπαιδευτικός;;;;;;
Η κατάληψη είναι μια πράξη βίαιη αντιδημοκρατική που προσβάλει ολόκληρη την σχολική κοινότητα και εκπαιδεύει τα παιδιά μας στον τσαμπουκά του όχλου.
Στρέφεται εναντια στο δημόσιο σχολείο το οποίο υποβαθμίζει.
Ή ανοχη σε αυτήν την βαρβαρότητα υποτιμά όλους μας.
ΠΕ04.02
Αν κατάλαβα καλά, εκπαιδευτικός είστε. Λυπάμαι πολύ που δεν γνωρίζετε ότι στην απεργία συμμετέχει κάποιος εθελοντικά γιατί θεωρεί ότι πρέπει να αγωνιστεί για κάτι, δεν του την επιβάλλει ο κάθε πικραμένος!!!!!!!
Akhs
Κώστας
Για μια ακόμη φορά φταίνε οι "τεμπέληδες" εκπαιδευτικοί. Επιτέλους ασχοληθείτε με τα ουσιαστικά προβλήματα και προτείνετε τρόπους επίλυσης, αν νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα. Φτάνει πια αυτή η μιζέρια!!!!!
Αγαπητέ ΠΕ04.02 με πιο κόλπο θεϊκό μπορεί να θεωρηθεί η μέρα κατάληψης απεργία. Απεργία κάνω όταν συνειδητά δεν πάω στην εργασία μου και ταυτόχρονα το συνδικαλιστικό όργανο έχει προκηρύξει απεργία.
Γιατί αφού όπως τα γράφει και είναι όλα σύμφωνα με την νομοθεσία ,δεν ανακοινώνεται και το όνομα του Διευθυντή?
Το σωστό θα ήταν να δούμε και το όνομά του.
Παιδιά είναι πολύ απλά τα πράγματα. Αρκεί να ανακοινώσει το Υπουργείο ότι οι ημέρες κατάληψης θα λογαριάζονται ως ημέρες απεργίας, και άρα οι καθηγητές δεν θα τις πληρώνονται. Να δείτε την επόμενη ημέρα, όλοι οι διευθυντές από τις 5 τα χαράματα θα είναι στα σχολεία για να προλάβουν να τα ανοίξουν.
.... ελάτε να μείνετε έξω από το σχολείο να απολαμβάνετε τα πάντα χωρίς να ξέρετε τι να κάνεις και μετά ...να έχετε άποψη. Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λες.
Όλοι γνωρίζουν και κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους. Τα παιδιά κάθε χρόνο βρίσκουν (ή δεν χρειάζεται καν να βρουν) μια σοβαρή ή μια αστεία δικαιολογία για να κλείσουν τα σχολεία. Κι όταν λέω τα παιδιά, ενοώ ένα 1-2% του συνολικού αριθμού των παιδιών. Πολιορκητικός κριός της λαϊκιστικής αριστεράς που υποσκάπτει την παιδεία συνολικά. Τα παιδιά με πόρους κάνουν τα ιδιαίτερά τους πιο ...ξεκούραστα, ενώ τα άλλα, απλώς χάνουν μαθήματα και δυνατότητες. Τόση δικαιοσύνη δεν την αντέχω.
Αφού ούτε η Δεξιά μπορεί να βάλει φρένο στον κατήφορο, ε, ας το απολαύσουν όλοι, γονείς, εκπαιδευτικοί, παιδιά και ελαιώνες
Αγαπητέ μου αν το κάνει ο Δ/ντης και οι εκπαιδευτικοί αυτό, την επόμενη μέρα θα είναι το σχολείο ξανά κλειστό και τα πνεύματα τεταμένα ενώ οι μαθητές που κάνουν εγκατάληψη και όχι κατάληψη θα κάθονται στο σχολείο όλο το βράδυ με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλειά τους και την ασφάλεια του σχολείο.
Είμαι περίεργος εσείς ο συγκεκριμένος Δ/ντης εκπαίδευσης είχετε κάνει διευθυντής σχολείου και που ?
Οι καθηγητές δεν είναι υποχρεωμένοι να "κάνουν πεζοδρόμιο" έξω από το σχολείο. Και κυρίως, αν το κράτος ήθελε να λύσει το θέμα των καταλήψεων... θα το είχε καθαρίσει μ' ένα νόμο ευθύς εξαρχής. Στο παρελθόν όσοι διευθυντές προσπάθησαν να καλέσουν αστυνομία, εισαγγελέα κλπ. έπαιρναν οδηγίες από πάνω, ότι αυτοί δεν είναι " παιδαγωγικοί" τρόποι και προτιμητέος ο διάλογος με τους μαθητές, οι οποίοι έρχονται το πρωί να κλείσουν το σχολείο με τη συνοδεία των γονέων τους!!! Ούτε μπορεί ο γονιός να κοιμάται 6.00 το πρωί και το παιδί του να έχει φύγει από το σπίτι. Επιπλέον στο σύλλογο γονέων του σχολείου που υπηρετώ, οι γονείς ψήφισαν υπέρ της κατάληψης!!Αυτά για όσους είναι εκτός πραγματικότητας.
@Ιωάννα ... ψάξε ολίγον και θΑ το εΧεις βρει,
@Akhs ... στο χώρο του σχολείου ΟΧΙ στο δρόμο φίλε!
@HLIAS ... έχεις πολύ πλάκα τελικά!!
@ΠΟΛΙΤΗΣ ... τώρα βρέθηκες στην Ελλάδα ή δεν έχεις πατήσει το πόδι σου σε ελληνικό σχολείο. Το πρόβλημά σου είναι ¨ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ¨, για την ακρίβεια οι λέξη αγωνιστές, και ΟΧΙ βέβαια η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη χώρα αυτή, τα σχολεία της οποίας προάγουν τον παπαγαλισμό και την ελάχιστη προσπάθεια με τις ευλογίες ΚΑΙ της κοινωνίας, για να μη λέμε μόνο για τα πολιτικά κόμματα.
Η προϋπηρεσία ως καταληψίας μαθητής είναι πολύ σημαντική στην Ελλάδα. Βοηθάει να πιάσεις άνετη επαγγελματική εργασία...
@Akhs
Συγγνώμη που θα στο πω αλλά δε μπορεί να αξιώνεις από έναν εργαζόμενο να παραμείνει ΕΞΩ από το χώρο εργασίας του (στο δρόμο, στο πεζοδρόμιο, στο διπλανό οικόπεδο), για το πλήρες ωράριό του, επειδή ο εργοδότης (δηλαδή το κράτος) αδυνατεί να διασφαλίσει τις κατάλληλες συνθήκες. Αν το σχολείο μου δεν ανοίξει ευχαρίστως να πηγαίνω να παρουσιάζομαι στη ΔΔΕ της περιοχής, να γεμίζουμε τους διαδρόμους της μέχρι τις 14.00. Μήπως θες και οι μαθητές που εναντιώνονται στην κατάληψη να κάθονται έξω στο δρόμο μέχρι από τις 08.00 έως τις 14.00 για να μην πάρουν απουσίες;
Με άλλα λόγια... η θέση του εκπαιδευτικού είναι η τάξη και η δουλειά του είναι να κάνει μάθημα. Δεν μπορεί να κάθεται έξω απ' το σχολείο να περιμένει πότε θα ανοίξει. Δεν είναι η δουλειά του η απόκατάσταση της δημόσιας τάξης, η ανακατάληψη δημόσιας περιουσίας και η δίωξη όσων παραβαίνουν του νόμους του κράτους. Το ίδιο ισχύει και σε συμβολικές καταλήψεις που έχουν γίνει κατά καιρούς σε ΔΟΥ, περιφέρειες κ.α! Δεν έβγαλαν οι υπάλληλοι τους καταληψίες έξω ούτε περίμεναν 8 ώρες, όρθιοι στο πεζοδρόμιο. Κανένας δεν αξίωσε από αυτούς όσα αξιώνεις εσύ από τους εκπ/κούς.
Αν θέλετε να "σπάσετε" τις καταλήψεις να ζητάτε από τους αρμόδιους εισαγγελείς και την ΕΛ.ΑΣ να επέμβουν. Εμείς δεν είμαστε ΜΑΤατζήδες, ούτε ΕΚΑΜίτες, ούτε εισαγγελείς. Οι δικαστικές και διωκτικές αρχές γνωρίζουν που υπάρχουν καταλήψεις, ας κινηθούν. Γνωρίζουν γιατί οι Δ/νσεις Εκπ/σης ενημερώνονται από την πρώτη στιγμή! Μη βάζετε τον εκπαιδευτικό να κάνει τη "βρωμοδουλειά" που δεν θέλει ούτε η αστυνομία ούτε οι εισαγγελείς να κάνουν... Οι εισαγγελείς μπορούν να ενεργήσουν αυτεπάγγελτα. Γιατί δεν το κάνουν; Γιατί δε θέλουν να εναντιωθούν στην κοινωνία και περιμένουν ένα άλλο "να βγάλει το φίδι από την τρύπα".
Αντί να ασχολείστε με τα χάλια της εκπ/σης και τις ενέργειες κάθε κυβέρνησης να απαξιωθεί η δημ. παιδείας για χάρη των ιδιωτών, τον ανεπαρκή σχεδιασμό προ κορωνοϊού και ότι εσάς σας κόβουν πρόστιμο 150€ αν είσαστε 10 σε μία πλατεία αλλά τα παιδιά σας (και ένας εκπ/κός) κάθονται 28 μαζί σε κλειστό χώρο 35-40 τ.μ έχοντας ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέτρο προστασίας μία μασκούλα ψάχνετε επιπλέον ρουφιάνους και ΜΑΤατζήδες.
Αλλά αν δεν είχατε αυτά τα μυαλά που έχετε δεν θα είχαμε καταλήξει εδώ που είμαστε.
Θα επαναλάβω την απορία που διατυπώθηκε. Γιατί δεν δημοσιεύτηκε όλο το έγγραφο, αφού είναι δημόσιο. Το esos θα πρέπει να το δημοσιεύσει.
Οι καταλήψεις δημοσίων κτιρίων είναι παράνομες πράξεις και διώκονται αυτεπάγγελτα από το κράτος. Ας σταματήσουν λοιπόν οι διάφοροι έξυπνοι να επιμένουν ότι οι καθηγητές πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία με το ζόρι. Εμείς είμαστε εκεί για να κάνουμε μάθημα στα παιδιά μας και όχι να συμπλεκόμαστε μαζί τους.
Το μόνο που ξέρει ο συγκεκριμένος προϊστάμενος είναι να αραδιάζει στο έγγραφό του νόμους και διατάξεις! Αυτές υλοποιούνται σε συνθήκες ομαλής λειτουργίας του σχολείου.
Να σταθώ αρχικά στον τίτλο "Ενημέρωση για την μη ομαλή λειτουργία..."
Διαβάζοντας το περιεχόμενο, διαπιστώνουμε ότι δεν εισηγείται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για την αντιμετώπιση της μη ομαλής λειτουργίας!
Και να δούμε την πραγματική εικόνα όπως τη βιώνουμε καθημερινά τις τελευταίες μέρες: Το πρωί υπάρχουν οι καταληψίες μαθητές στην αυλή (περί τους 20), πίσω από την οχυρωμένη είσοδο του σχολείου. Ενημερώνω, ως οφείλω, την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας για την κατάληψη του σχολείου και ζητώ οδηγίες που - φυσικά - δεν λαμβάνω.
Από εκεί και πέρα τι κάνει ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί; Περιμένουν στο δρόμο σε συνωστισμό με τους υπόλοιπους μαθητές (περί τους 200) έως τις 10; τις 11; τις 12; Έως πότε θα παριστάνουν τους νομάδες και θα καθίστανται καταγέλαστοι σε κάθε περαστικό;
Ο εκπαιδευτικός οφείλει να προσέρχεται στο χώρο εργασίας του, που οφείλει η αρμόδια εκπαιδευτική αρχή και ο δήμος της περιοχής να του εξασφαλίζουν.
Δεν είναι υποχρέωσή του να παριστάνει τον σκηνίτη επί ώρες έξω από το σχολείο.
Κι αν υποθέσουμε ότι κατά τις 11 αποχωρεί η ομάδα των καταληψιών και μπορεί να εισέλθουν μέσα οι εκπαιδευτικοί. Θα ειδοποιήσουν τους 200 μαθητές που έχουν ήδη αναχωρήσει για το σπίτι τους ή για τις καφετέριες ότι πρέπει να επιστρέψουν; Πόση ώρα θα απαιτηθεί για να γίνουν 200 τηλεφωνήματα στους κηδεμόνες; Ή πώς εξασφαλίζουμε ότι το e-mail που θα τους στείλουμε για να έρθουν άμεσα τα παιδιά τους και να παρακολουθήσουν τις υπόλοιπες διδακτικές ώρες, θα το δουν το ίδιο άμεσα και θα έρθουν τα παιδιά τους στο σχολείο;
Αντί, λοιπόν, για το κατάπτυστο έγγραφό του, ας στείλει ο εν λόγω προϊστάμενος κάποιο άλλο με ουσιαστικές οδηγίες προς τους διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς.
Οι διευθυντές των σχολείων δεν χρειάζονται υπόμνηση των νόμων και των διατάξεων. Και ανάγνωση ξέρουν, και να τις εφαρμόζουν ξέρουν.
Αυτό που χρειάζονται είναι η έμπρακτη στήριξη των προϊσταμένων τους με οδηγίες και κατευθύνσεις για τη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων.
Ας είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της η πολιτεία να είναι εντάξει και οι μαθητές.
Όλα είναι φτιαγμένα στο πόδι όπως φυσικά και οι καταλήψεις.
Οι καθηγητές έξω από το σχολείο 8-2 όρθιοι (τιμωρία) στο ένα πόδι(!!!)
Να προσπαθήσουν να μπουν στο κλειστό υπό κατάληψη σχολείο πηδώντας τα κάγκελα τους κάδους κόβοντας αλυσίδες λουκέτα κ.λ.π και να τους πετάνε αντικείμενα οι καταληψίες.(!!)
Η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι να βρει το σχολείο ανοιχτό καθαρό για να κάνει σωστά την εργασία του και όχι να γίνει εκαμίτης για το μεροκάματο!!!
Οι καταλήψεις έχουν παρελθόν από το οποίο μπορούμε να αντλήσουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Ο εισαγγελέας, η αστυνομία, η παρουσία κάθε τρίτου ως προς τη
σχολική κοινότητα, οι απουσίες, η βία μπορεί να φέρουν την καταστροφή. Διαφωνώ με την πρωτοβουλία του ΔΔΕ. Η Υπουργός παιδείας πρέπει να τοποθετηθεί. Και το δικό μου σχολείο έχει κατάληψη. Είμαι κάθε μέρα έξω από το σχολείο και αφουγκράζομαι. Υπάρχει μεγάλη απογοήτευση στους μαθητές και έχουν δίκιο σε πολλά.
@ΗLIAS
Υποθέτω (και ελπίζω) πως δεν είσαι εκπαιδευτικός, για να λες μια τόσο τραβηγμένη απ' τα μαλλιά ιδέα. Και πάντως αν μπορείς εσύ να υλοποιήσεις τη φαεινή σου ιδέα, δοκίμασε να την κάνεις πράξη, χωρίς να κινδυνεύεις στη συνέχεια με καταγγελίες ή προσφυγές γονέων μαθητών που τους έβαλες απουσία, επειδή δεν τους πήρε πρέφα το γερακίσιο μάτι σου, ενώ βρίσκονταν κάπου στο προαύλιο! Άβυσσός το μυαλό του ανθρώπου τελικά! Ό,τι του 'ρθει του καθενός, το πετάει χωρίς να το ζυγίσει πρώτα αν τυχόν είναι μια χοντροκομμένη ανοησία!
το υπουργείο να λήξει το θέμα , θα διόρθωνε απλά το θεσμικό πλαίσιο : αστυνομία (γιατί λένε δδε και εκπαιδευτικοί ΜΗΝ καλέσετε αστυνομία; ) , άνοιγμα σχολείου, εκ των υστέρων ΟΛΕΣ οι απουσίες να καταχωριστούν. όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε ! όσον αφορά το έγγραφο: νομός με πολλές καταλήψεις... έγγραφο - μάλλον όχι από την πρώτη μέρα αλλά επειδή δεν ατονεί το φαινόμενο- με τα αυτονόητα (δεν προβλέπεται τίποτα ιδιαίτερο για καταλήψεις στο καθηκοντολόγιο) . αλλά η κάθε δδε είναι ενήμερη από το πρώτο λεπτό για τις καταλήψεις , όταν είναι λίγες. γιατί δεν αναλαμβάννουν οι δδε να καλέσουν την αστυνομία αλλά πρέπει σύλλογοι και διευθυντές να το κάνουν ; (που μετά θα πρέπει να διαχειριστούν και άλλα θέματα, ενώ η διοίκηση είναι πιο απρόσωπη και δεν έχει καθημερινή επαφή με μαθητές; ας βάλει τους δδε στο παιχνίδι το υπουργείο ! όχι εγγραφάκια , ποιος θα βγάλει τη λόλα από τη φωτιά και ΚΑΡΒΟΥΝΟ η λόλα ! )
Οι καθηγητές ως δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να παραμείνουν στον χώρο του σχολείου όλες τις διδακτικές ώρες ,για να δικαιολογήσουν το μεροκάματο.
Σελίδες