Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Μήνυμα Ν.Κεραμέως προς «καταληψίες» : Δεν γίνεται οποιοσδήποτε να εμποδίζει άλλον στην πρόσβαση στην εκπαίδευση

«Θεμιτή κάθε θέση και άποψη, αλλά ο διάλογος γίνεται με ανοιχτά σχολεία, δεν νοείται να διακόπτεται η εκπαιδευτική διαδικασία»
Δημοσίευση: 25/09/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Δεν γίνεται οποιοσδήποτε να εμποδίζει άλλον στην πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ανοιχτά σχολεία, εμπιστοσύνη στην εκπαιδευτική διαδικασία».

Το μήνυμα αυτό έστειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως από την Πελοπόννησο , όπου περιόδευσε σήμερα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου και τόνισε:

  • Δεν είναι απάντηση οι καταλήψεις. Θεμιτή κάθε θέση και άποψη, αλλά ο διάλογος γίνεται με ανοιχτά σχολεία, δεν νοείται να διακόπτεται η εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Διευθυντές.

Η υπουργός Παιδείας  στην  Πελοπόννησο, επισκέφθηκε σχολεία των περιοχών Κορινθίας και Αρκαδίας.

Κατά την επίσκεψή της στα σχολεία της Κορίνθου,  1ο Γυμνάσιο, 1ο ΓΕΛ και Ειδικό Νηπιαγωγείο, η υπουργός, συνοδευόταν από τον Δήμαρχο,  Βασίλη Νανόπουλο, τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ Δημήτρη Ντρίμερη, τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας,   Δημήτρη Ασβεστόπουλο και την Βουλευτή Κορίνθου,   Μαριλένα Σούκουλη.

Στη συνέχεια, η υπουργός επισκέφθηκε τα σχολεία, 1ο Γυμνάσιο, 5ο Νηπιαγωγείο, 5ο Δημοτικό, 1ο ΓΕΛ και το Μουσικό Σχολείο στην περιοχή της Τρίπολης, συνοδεία του Δημάρχου Τρίπολης,   Κώστα Τζιούμη, του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας,   Φώτιου Γκέσουρα και του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας,   Γιώργου Σελίμη.

Η Νίκη Κεραμέως, κατά την επίσκεψή της, συνομίλησε με εκπαιδευτικούς και μαθητές για την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης και προφύλαξης από τον Covid19 και την έως τώρα λειτουργία των σχολείων. Αναφερόμενη στην τηλεκπαίδευση, τόνισε πως είναι πολύ χρήσιμη και το Υπουργείο έχει παράσχει τα εργαλεία ώστε να εφαρμοστεί εάν, και εφόσον αυτό χρειαστεί, αλλά ασφαλώς τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Η υπουργός συζήτησε με μαθητές και εκπαιδευτικούς και για ευρύτερα εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά και για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τα οποία εφαρμόζονται πιλοτικά σε σχολείο που επισκέφθηκε.

Η υπουργός, σε συνομιλία της με τους εκπαιδευτικούς,  αναφέρθηκε στους μόνιμους διορισμούς που έγιναν για πρώτη φορά φέτος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και επεσήμανε τη δράση του ΥΠΑΙΘ από κοινού με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναφορικά με την αναβάθμιση των σχολικών δικτύων (internet).

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Επισκεφθήκαμε σήμερα σχολεία σε Κορινθία και Αρκαδία, όπου με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπιστώσαμε την υποδειγματική τήρηση των μέτρων πρόληψης και προφύλαξης από τον κορωνοϊό. Σε αυτό έχουν συμβάλει όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, μαθητές, γονείς.»

Σχόλια (33)

 
Καθεστώς
25 Σεπ 2020 20:20

Ούτε ο Κιμ δεν προσέχει τόσο πολύ την εικόνα του. Από ουσία φυσικά το απόλυτο ΜΗΔΕΝ.

 
Τίνα
25 Σεπ 2020 21:26

Αεικίνητη και εύστοχη ! Κανένας δε δικαιούται να εμποδίζει μαθητές να προσέλθουν για μάθημα στο σχολείο. Οποίος δε θέλει επισης δικαίωνα του να μη προσέλθει. Αυτό είναι δημοκρατία όχι το κλείσιμο με το έτσι θέλω.

 
άρες μάρες
25 Σεπ 2020 22:36

άλλαξε το πλαίσιο και βάλε τα στελέχη να πάνε εισαγγελέα (που πρέπει να παρέμβει αυτεπάγγελτα αλλά ...) και όχι οι σύλλογοι διδασκόντων .

 
Πανεπιστημιακός
25 Σεπ 2020 23:21

Δυστυχώς η κ. Κεραμέως αποδεικνύεται τυπική εκπρόσωπος μιας σύγχρονης μάστιγας: δεν την ενδιαφέρει καθόλου η παιδεία επί της ουσίας, ο αυριανός πολίτης, η προαγωγή της έρευνας και των επιστημών, ο εκδημοκρατισμός του εκπαιδευτικού συστήματος, ο εκσυγχρονισμός της διδακτικής, η απομάκρυνση από τη λογική του ενός βιβλίου... και τόσα άλλα μέγιστα πολιτικά προτάγματα. Είναι απολύτως προσηλωμένη στην επικοινωνιακή "πολιτική", την αναγνωρισιμότητα, στις άριστες σχέσεις με φιρμάτους λεγόμενους δημοσιογράφους, οι φωτογραφίσεις, το θεαθήναι. Κρίμα, γιατί η παράταξή της, φθείρεται τελικά από την ίδια, παράταξή που κάποτε είχε αναδείξει κορυφαία πνευματικά αναστήματα, φωτισμένους πρωτοπόρους της παιδείας. Όχι μόνο δεν τους ακολουθεί η Κεραμέως, αλλά δυστυχώς, λόγω χαμηλού μορφωτικού φορτίου, τους αγνοεί παντελώς.

 
Μάνθος
26 Σεπ 2020 04:28

Όλοι το γνωρίζουμε κι ας μην το λέμε. Κάθε χρόνο τα αιτήματα των μαθητών για τις καταλήψεις είναι το πρόσχημα. Ο πραγματικός λόγος είναι να χάσουν μαθήματα (πολύ περισσότερο φέτος με τις μάσκες). Το δημόσιο σχολείο το έχουν προ πολλού ξεγραμμένο, άλλωστε η ύλη στο φροντιστήριο προχωράει κανονικά το απόγευμα ...

 
ΣΛ
26 Σεπ 2020 07:49

Η κατάσταση η οποία επικρατεί στα σχολεία είναι απαράδεκτη.Μικρές ομάδες μαθητών μαθητριών, φεύγουν χαράματα από τα σπίτια τους για να κλείσουν τα σχολεία.
Αυτοί οι γονείς δεν τους ρωτούν 5 το πρωί που πάνε;
Ας μην κοροϊδευόμαστε.
Κάτι πρέπει να γίνει κεντρικά και σύντομα.
Οι μαθητές δεν φοβούνται μη χάσουν ημερήσιους περιπάτους, Πενταήμερες, και πολλά άλλα.
Το πλεόνασμα των γονέων ρίχνουν το φταίξιμο στους εκπαιδευτικούς και στις σχολικές διοικήσεις. Από τον καναπέ του σπιτιού τους ζητάνε από τον εκπαιδευτικό κόσμο να ανοίξει τα σχολεία.
Το μόνο όπλο για τους εκπαιδευτικούς είναι ο εξαντλητικό διάλογος και τίποτε άλλο. Ο δάσκαλος δεν μπορεί [ αγαπητοί γονείς] να ανοίξει το σχολείο, ούτε με ψαλίδα, ούτε με αστυνομία. Επαναλαμβάνω το μόνο του όπλο είναι ο διάλογος.

Αν κάποιοι ψάχνουν θύματα στην εκπαιδευτική κοινότητα [ στο πλεόνασμα της] κάνουν λάθος.
Τελικά τι θέλουν κάποιοι...
Νέο Τεμπονέρα;
Διάλογος με τους μαθητές - Ενεργοποίηση των συλλόγων γονέων κηδεμόνων.
Αυτά είναι τα όπλα.

 
Μανόλης
26 Σεπ 2020 10:35

Θέλετε πραγματικά να μην υπάρχουν καταλήψεις ;
Εξαφανίσετε κάθε αιτία που αναγκάζει το παιδί να πάει φροντιστήριο (Βαθμολογία ,Τράπεζα θεμάτων, Ενδοσχολικές εξετάσεις κ.λ.π).
Τα φροντιστήρια δεν καταλαμβάνονται ποτέ και αποτελούν το άλλοθι για το γονέα ότι και κατάληψη του σχολείου να υπάρχει το παιδί πηγαίνει κανονικά στο φροντιστήριο και έχει και καλούς βαθμούς στο σχολείο
(Αφού όλοι σήμερα οι μαθητές είναι αριστούχοι).

 
@ΣΛ
26 Σεπ 2020 11:35

Όχι πλεόνασμα, πλεονασμός είναι το σωστό.

 
@ΣΛ
26 Σεπ 2020 11:41

Η κα Κεραμέως ήταν δυστυχώς 10 ετών το '91 αγαπητέ-τη μου. Συμφωνώ με όλα όσα γράφετε.

 
Λεων
26 Σεπ 2020 12:16

Σε μερικά σχολεία που κάνουν κατάληψη επειδή δεν έχουν αίθουσες διδασκαλίας ή καθηγητές ποιος ακριβώς εμποδίζει την μάθηση; Οι καταληψίες ή το ίδιο το υπουργείο;

 
Ταλης
26 Σεπ 2020 12:55

Ας αφησουμε τις δικαιολογίες . Όλοι ξέρουμε ότι οι καταλήψεις υποκινούνται . Ποιοι τις ξεκινούν; Ποιος καθοδηγεί; Ποιοι βανδαλίζουν; Ποιος χάνει τελικά από αυτή τη διαδικασία; Γιατί το πρωί στην κατάληψη και το απόγευμα κανονικά στο φροντιστήριο ; Ας πέσουν οι μάσκες!!!

 
Λευτέρης
26 Σεπ 2020 14:00

Είναι πανεύκολο να σταματήσουν οι καταλήψεις. Μεταφορά των πανελλαδικών το Σεπτέμβρη και αναπλήρωση όλων των ημερών μέχρι τέλος Ιουλίου.

 
Κέλλυ
26 Σεπ 2020 14:10

Με τα σχολεία ασχολούνται απ' το πρωί ως το βράδυ
Με τα κλειστά ΑΕΙ θα ασχοληθεί κανείς;;

 
Σχολεία και καταλήψεις
26 Σεπ 2020 15:43

Πρέπει επιτέλους να βελτιωθούν τα ελληνικά σχολεία και να στελεχωθούν με νέο μόνιμο προσωπικό. Να δούμε πρωτοβουλίες για νέα ωρολόγια προγράμματα σπουδών και νέες εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε Δημοτικό και Γυμνάσιο (πχ. δεν έχει νόημα η διδασκαλία Αγγλικών ή Πληροφορικής σε παιδιά νηπιακής ηλικίας όταν δεν υπάρχει συνέχεια στις επόμενες τάξεις)

Οι σημερινοί 15χρονοι είναι οι αυριανοί πολίτες: Οι μαθητές που γεννήθηκαν μετά το 2005 και μεγάλωσαν μέσα στην πιο σκληρή οικονομική ύφεση μεταπολεμικά δεν πρέπει να αισθάνονται ότι η πολιτεία τους έχει εγκαταλείψει και ότι κανένας δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον της χώρας.

 
@Λέων
26 Σεπ 2020 16:05

Και με τις καταλήψεις τα τελευταία 35 χρόνια πως ακριβώς λύνεται το πρόβλημα; Εξηγήστε μας παρακαλώ;

 
Μαρια
26 Σεπ 2020 16:54

Εμάς που ανήκουμε στις ευπαθείς ομάδες βάση νόμου γιατί μας εμποδίζεις να ζήσουμε βάζοντας μας να ΔΟΥΛΈΨΟΥΜΕ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ;

 
Γιώργος
26 Σεπ 2020 17:07

@Λευτέρης
Η αναπλήρωση της ύλης λόγω των καταλήψεων πρέπει να γίνεται κανονικά στον απαιτούμενο χρόνο. Όχι να διεκπεραιώνεται βιαστικά σε λιγότερες από τις χαμένες ώρες και να αναγράφεται απλώς για τυπικούς λόγους στο βιβλίο ύλης για να είναι καλυμμένο το ΥΠΑΙΘ. Θα πρέπει να γίνεται πλήρης αναπλήρωση της ύλης και να γίνονται όλες οι χαμένες ώρες που αναγράφονται στα ΠΣ και προβλέπονται από τις οδηγίες διαχείρισης της ύλης. Όσες ώρες χάθηκαν πρέπει να αναπληρώνονται όλες. Να αυστηροποιηθούν οι ρυθμίσεις Γαβρογλου για την αναπλήρωση με Σάββατα, εορτές, πολυημερεσ Εκδρομές, διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα, παράταση του διδακτικού έτους κλπ.
ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΩΡΩΝ.
Απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει από την αρχή του έτους το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. Συμφωνώ με την πρόταση για Πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο και αναπληρώσεις μέχρι τέλος Ιουλίου.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
27 Σεπ 2020 00:19

Μόνο λόγια; Κάνε λοιπόν κάτι να τελειώσει το πρόβλημα! Μπορείς;

 
Δημήτρης
27 Σεπ 2020 07:42

Το αυτονόητο λέει. Το θέμα είναι όμως, οτι δεν κάνει απολύτως τίποτε για να λύσει το πρόβλημα. Τουλάχιστον οι "άλλοι" αδρανούσαν γιατί οι καταλήψεις ήταν μια ιδεοληψία τους, αυτοί αδρανούν απο ανικανότητα, φόβο και λαϊκισμό. Μα αν είναι να μας κυβερνούν ιμιτασιόν λαϊκιστές με χειρότερα αποτελέσματα, καλύτερα οι ορίτζιναλ, που τα έργα τους ήταν σύμφωνα με τις ιδέες τους.

 
Πέτρος
27 Σεπ 2020 10:24

Συμφωνώ με πλήρη αναπλήρωση των μαθημάτων. Όχι Σάββατα και αργίες, γιατί αυτό βλάπτει εμένα που ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με τις καταλήψεις και πάω στο σχολείο κάθε πρωί και συζητάω με τα παιδιά προσπαθώντας να τους εξηγήσω για την καταστροφικότητα των καταλήψεων. Επομένως:
1. Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών με πριμοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών.
2. Πρόσληψη αναπληρωτών έγκαιρα για την κάλυψη των κενών.
3. Υποχρεωτική αναπλήρωση κάθε χαμένης ημέρας με περικοπή περιπάτων (όχι πολυήμερης, γιατί δεν αφορά όλους τους μαθητές). Αν δεν αρκούν αυτές οι ημέρες, αναπλήρωση στο τέλος, Μάιος, Ιούνιος... και για όσα σχολεία δεν είναι εφικτή η ολοκλήρωση των μαθημάτων πριν από τις εξετάσεις, να γίνει μεταφορά των εξετάσεων, και των Πανελληνίων, το Σεπτέμβρη. Την πρώτη χρονιά θα γίνει μπάχαλο, αλλά θα είναι και η τελευταία.
Να είναι όμως και το Υπουργείο συνεπές. Γιατί οι αναπληρωτές φτάνουν σε κάποια σχολεία το Νοέμβρη, για να μην πούμε το Γενάρη. Πέρυσι υπήρχαν μαθητές που δεν διδάχθηκαν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ούτε 2 μήνες.

 
Εύα
27 Σεπ 2020 10:43

Τώρα θα ήταν η πιο κατάλληλη συγκυρία να εφαρμοστεί υποχρεωτικά για ολα τα σχολεία από το Υπουργείο Παιδείας το εργαλείο της τηλεκπαιδευσης. Έτσι από τη μία πλευρά τα παιδιά που κάνουν κατάληψη ενδεχομένως να μην τη συνέχιζαν και από την άλλη θα εξελισσόταν απρόσκοπτα και με ασφάλεια η εκπαιδευτική διαδικασία. Αλλά μάλλον βολεύουν τα κλειστά σχολεία την Υπουργό, κ την κυβέρνηση για κάποιο λόγο...

 
Νότης
27 Σεπ 2020 10:53

Οι ευπαθείς ομάδες Μαρία δικαιούνται άδεια ειδικού σκοπού με τηλε εργασία στις συνθήκες του σπιτιού τους η άδεια άνευ αποδοχών. Εσυ επιλέγεις .

 
Λευτέρης
27 Σεπ 2020 13:18

Αν δείξει πολιτική θέληση η κυβέρνηση με την άμεση εφαρμογή της πρότασή μου για αναπλήρωση τον Ιούλιο και εξετάσεις τον Σεπτέμβρη ειλικρινά οι πολυήμερες καταλήψεις θα αποτελούν παρελθόν, μετά από 40 χρόνια ταλαιπωρίας του Δημόσιου Σχολείου!

 
Δεν σας άρεσε ο Γαβρογλου...
27 Σεπ 2020 15:25

Τώρα να τη χαίρεστε, την Υπουργο των media και του φαίνεσθαι.... που θα περιοδεύσει αύριο; Σκάι, Mega, ΝΕΤ;; Περιμένουμε με αγωνία να την καμαρώσουμε!

 
Γφ
27 Σεπ 2020 16:14

Θα συμφωνήσω για τις αναπληρώσεις όλων των ωρών..αλλά αν πεις για κάθε μέρα κατάληψης κόβω μια μέρα από τις διακοπές....θα γίνει κατάληψη την μέρα της αναπλήρωσης....ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΎ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΣΤΙΣ 20.....Κάθε πρωί καταχωρούνται κανονικά οι απούσιες σε όποιους είναι στην πόρτα.....3 ΗΜΈΡΕΣ ΜΈΓΙΣΤΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΕΤΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ.... Απλά πράγματα.

 
αναπλήρωση τον Ιούλιο
27 Σεπ 2020 17:58

όταν οι αναπληρωτές απολύονται Ιούνιο (και είναι πλέον περισσότεροι από τους μόνιμους); ποιος θα δουλέψει το κατακαλόκαιρο, σε νησιά που το σπίτι του καθηγητή γίνεται ενοικιαζόμενο δωμάτιο με την βραδιά;
και μ' αυτή τη φοβέρα θα σταματήσουν οι έφηβοι τις καταλήψεις και δεν θα εξαγριωθούν, ε;
μου φαίνεται εδώ μέσα γράφουν διαταγές άτομα που καμία σχέση δεν έχουν με την σχολική καθημερινότητα
κι όποιος θέλει εισαγγελέα, να τον καλέσει επωνύμως και ενυπογράφως

 
Μαρία
27 Σεπ 2020 18:14

Κ. Νότη αυτό το κράτος σήμερα σου δίνει άδεια ευπαθους ομάδας βάση νόμου κ αύριο τον καταργεί το νόμο...τηλεκπαίδευση δεν μου έδωσε κάνεις να κάνω...είναι μόνο στα χαρτιά...έτσι έχουν τα πράγματα...

 
Δημήτρης
27 Σεπ 2020 18:40

Αν θεωρούμε σημαντικό μορφωτικό αγαθό την κάθε ημέρα μαθήματος, τότε θα φροντίζαμε να αναπληρώναμε τις χαμένες ώρες. Η μη αναπλήρωση τους όμως, ή καλύτερα, η δήθεν αναπλήρωση, "βολεύει" τους πάντες. Τους μαθητές που χάνουν μαθήματα, τους εκπαιδευτικούς που πληρώνονται για ανύπαρκτες υπηρεσίες και το κράτος που βλέπει τις καταλήψεις ως βαλβίδα εκτόνωσης του θυμού των παιδιών για την ανυπαρξία χρήσιμης και ουσιαστικής εκπαίδευσης.

 
με τέτοιο λιβάνισμα και σχόλια
27 Σεπ 2020 19:48

από εκπαιδευτικούς (εδώ και σε άλλες αναρτήσεις) καταλάβαμε , όπως έχουν επισημάνει και άλλοι σχολιαστές, ότι βάζουν τα χέρια και βγάζουν τα μάτια τους οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί . κονταροχτυπιούνται κεραμ-γαβρογ ποιος θα είναι ο χειρότερος τελικά, στο νήμα θα κριθεί...

 
@Δεν σας άρεσε ο Γαβρόγλου
27 Σεπ 2020 21:22

Όχι δεν με άρεσε ποτέ ο Γαβρόγλου.Ούτε και η Κεραμέως με αρέσει.Και επειδή δεν με αρέσει η Κεραμέως δεν είμαι υποχρεωμένος να προτιμήσω τον Γαβρόγλου.Ζήσε στον κόσμο σου και άσε με ήσυχο.Η Ελλάδα έχει κρισιμότητα άλλα θέματα και εσύ μου λες να με αρέσει ένας συνταξιούχος 73 χρονών.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ