Υπ. Παιδείας: Fake News και στην παιδεία

"Στα δημόσια σχολεία τα τμήματα με αριθμό μαθητών 26-30 είναι στο 3% του συνόλου των τμημάτων στη χώρα"

30/09/2020

Άκουσε το άρθρο

Για Fake News   στην παιδεία  κάνει λόγο το υπουργείο Παιδείας , με ανακοινωθέν  και απαντά σε αυτά ως εξής:

1.    “Τα σχολεία αποτελούν κατεξοχήν εστίες μετάδοσης του κορωνοϊού.”

Σύμφωνα με την ομάδα των ειδικών επιστημόνων, τα παιδιά δεν αποτελούν τη συνήθη πηγή μετάδοσης του SARS-CoV-2 και συνεπώς, με την προϋπόθεση της εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων προφύλαξης, οι εκπαιδευτικές μονάδες δεν αποτελούν, σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα, περιβάλλον με αυξημένη δυναμική διασποράς του ιού. Λειτουργούμε πάντα υπό τις οδηγίες της ομάδας των ειδικών και, όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής επιδημιολογικά στοιχεία, υπάρχει χαμηλή μεταδοτικότητα μεταξύ των παιδιών, αλλά και από παιδί σε ενήλικα. Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι στιγμής, και μετά από 15 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, τα κρούσματα που έχουν καταγραφεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ανέρχονται στο 0,01% των μαθητών και στο 0,02% των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, η σημαντική διαφορά της σχολικής τάξης σε σχέση με άλλους χώρους είναι ότι ο πληθυσμός της είναι σταθερός και δεν μεταβάλλεται όπως π.χ. στα καταστήματα, όπου ο πληθυσμός εναλλάσσεται διαρκώς.

2.    “Τα περισσότερα σχολικά τμήματα είναι 26άρια, 27άρια κτλ.”

Σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες, στα δημόσια σχολεία τα τμήματα με αριθμό μαθητών 26-30 είναι στο 3% του συνόλου των τμημάτων στη χώρα.

3.    “Φέτος τα κενά στα σχολεία είναι περισσότερα από άλλες χρονιές.”

Φέτος έχουμε την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας σε σχέση με όλες τις τελευταίες χρονιές, και τούτο παρά τις αντίξοες συνθήκες εξαιτίας του κορωνοϊού. Φροντίσαμε ούτως ώστε:

α) οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών να γίνουν πολύ νωρίτερα,

β) να γίνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή και να ολοκληρωθούν εγκαίρως,

γ) να προχωρήσουν οι μόνιμοι διορισμοί και στη γενική εκπαίδευση, και

δ) να διατεθούν πρόσθετα κονδύλια για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι έως τώρα προσλήψεις αναπληρωτών ανέρχονται στις 32.291, ενώ προετοιμάζουμε και τρίτη φάση εντός των επόμενων ημερών. Συγκριτικά, τα τελευταία χρόνια:


4.    “Δεν έχετε εξασφαλίσει κονδύλια για τις αυξημένες ανάγκες λόγω κορωνοϊού.”

Ενισχύθηκαν οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, τη σχολική χρονιά 2020-2021, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω κορωνοϊού. Τα πρόσθετα κονδύλια είναι ύψους 318 εκατομμυρίων ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, τα οποία είναι επιπλέον των 4485 μόνιμων διορισμών καθώς και των 32.291 προσλήψεων αναπληρωτών, που έχουν ήδη γίνει.

5.    “Τα σχολικά βιβλία δεν ήταν στην ώρα τους στα σχολεία.”

Τα βιβλία έχουν παραδοθεί στα σχολεία από τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Οι μαθητές τα παρέλαβαν όλα εγκαίρως.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (9)

ΜΗΤΕΡΑ
|

@ Υπουργείο παιδείας Ευκαιρία, λοιπόν, τώρα, με τις καταλήψεις των παιδιών μας, να αρχίσουν να αλλάζουν πολλά στην Παιδεία. Και αν η κ. Κεραμέως δεν ξεκινήσει εγκαίρως να υλοποιεί τα αιτήματα των μαθητών, παρά να αναλώνεται σε ωμούς εκβιασμούς και να χάνει το χρόνο της, την βλέπω εκτός του Υπουργείου πολύ σύντομα. Γιατί εμείς οι γονείς, μαζί με τα παιδιά μας και τους καθηγητές τους, θα της βάλουμε απουσία και θα πέσει από την υπουργική της καρέκλα. Οι μαθητές είναι αποφασισμένοι να το πάνε μέχρι τέλους .

Υπουργείο παιδείας
|

Τα προβλήματα με τις σχολικές αίθουσες και τις ελλείψεις προσωπικού δε διορθώνονται σε ένα εξάμηνο, χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια και σχέδιο.

Πρέπει να αλλάξουν πολλά στην Παιδεία ώστε να καλυτερεύσουν οι συνθήκες μάθησης.

Αριστεία, όχι αστεία
|

Το μοναδικό fake news είναι το ενδιαφέρον της υπουργού παγουρίνου για τη δημόσια εκπαίδευση.

Anastasia
|

1. Δώστε μας το ποσοστό των τμημάτων με 23-26 μαθητές καθώς και τα τετραγωνικά των αντίστοιχων τμημάτων.
2. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δικός μου άνθρωπος πληρώνει καθημερινά από την τσέπη του τη δασκάλα της παράλληλης. Πέρυσι πήγε κοντά στα Χριστούγεννα. Φέτος;
3. Τα ιδιωτικά κάνουν live streaming αλλά μαθαίνω ότι έχουν α) μόνιμα κλειστή την κάμερα λόγω προσωπικών δεδομένων και το παιδί από το σπίτι του μόνο ακούει και β) διαδραστικούς πίνακες συνδεδεμένους με το διαδίκτυο όπου με το κατάλληλο λογισμικό, ο μαθητής βλέπει στην οθόνη του ότι αναγράφεται στον πίνακα. Σε εμάς δεν μπήκε ούτε μια πρίζα για Internet. Χρειάζονται πολλεεεεεεεές πιστώσεις. Όλα τα άλλα είναι δικά σας fake news όταν μιλάτε για αναβάθμιση των σχολείων.

Μαθήτρια λυκείου
|

Εγώ που ζω στην επαρχία όλα τα τμήματα του σχολείου είναι από 20-27.Συγκεκριμενα 5 τμήματα για κάθε τάξη.Αναπληρωτες όπως κάθε χρονιά ακόμα να έρθουν και σε βασικά μαθήματα μάλιστα(εννοώ μαθήματα πανελληνίων)πχ άλγεβρα και γεωμετρία όπου πρέπει να έχουμε βγάλει ήδη την περσινή ύλη δεν έχουμε καθηγητή,βιολογία επίσης , λείπει φιλόλογος κ.α.Το ίδιο και στο διπλανό γυμνάσιο.Μαλλον θα έτυχε...

Αθήνα Θεσσαλονίκη
|

Στην Αθήνα σίγουρα τα περισσότερα Γυμνάσια έχουν πάνω από 20 μαθητές ανά τμήμα. Ούτε οι υποδομές είναι κατάλληλες (παλιά κτήρια, έλλειψη υλικού για εργαστήρια κ.α.), δεν είναι θέμα γκρίνιας.

Στους εισαγγελείς....
|

Τα fake news δεν έχουν ονοματεπώνυμο? Γιατί δεν κάνετε μήνυση στους συκοφάντες κα. νομικέ-υπουργέ? Αν πχ κάποιος διαδίδει fake news για την ιδιωτική σας ζωή, μέσω των μμε απαντάτε και δεν τον πάτε στα δικαστήρια?....

Θεανώ
|

Χρονια δουλεύω σε σχολεία του κέντρου . Όντως είναι λίγα τα τμήματα με πάνω από 20 μαθητές. Δυστυχώς για μας τους εκπαιδευτικούς ο μαθητικός αριθμος φθίνει. Απλά Κάνουνε ότι δεν το βλέπουμε και λέμε τα ίδια και τα ίδια. Υπάρχουν πολλά τμήματα νε κάτω των 20 μαθητών. Ακούγεται Σα να προσπαθούμε να βρούμε δικαιολογίες. Ας κάνουμε τη δουλειά μας και ας αφήσουμε τη μόνιμη γκρίνια

Τμήματα με 22-25 μαθητές
|

Πόσα σχολεία έχουν πάνω από 20 μαθητές; Πόσα από αυτά είναι στα μεγάλα αστικά κέντρα Αττικής και Θεσσαλονίκης;

Οι διορισμοί είχαν δρομολογηθεί εδώ και δύο χρόνια, και προφανώς μια εκπαίδευση που στηρίζεται σε 10.000 αναπληρωτές δεν μπορεί να είναι ποιοτική. Επίσης, ανεξάρτητα από την πανδημία, μέσα στους επόμενους 18 μήνες πρέπει να δημιουργηθεί πρότυπο ψηφιακό υλικό (ασκήσεις, εργασίες, διαγωνίσματα) διαθέσιμο σε όλους τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σε ηλεκτρονικό αποθετήριο. Οι σημερινοί μαθητές θα είναι ενήλικες στην Ευρώπη του 2030 και όχι του 1970.

Το μόνο σωστό είναι ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης του ιού, αφού τα ΜΜΜ και ο τουρισμός έχουν τα πρωτεία.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ