Placeholder

Είστε εδώ

ΜΑΘΗΤΕΣ

Ν. Κεραμέως : Οι “καταληψίες” μαθητές δε θα εντάσσονται στην τηλεκπαίδευση

Οι Διευθυντές σχολείων γνωρίζουν ποιοι μαθητές συμμετέχουν στις καταλήψεις-“Έκνομες ενέργειες” οι καταλήψεις σχολείων
Δημοσίευση: 01/10/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εάν κάποιος παρεμποδίζει να γίνει μάθημα στο σχολείο δεν  μπορεί ταυτόχρονα να συμμετάσχει στην τηλεκπαίδευση.

Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα το πρωί η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας  στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» και χαρακτήρισε τις καταλήψεις “έκνομες ενέργειες”

Δημοσιογράφος: Πως θα γνωρίζει ο  εκπαιδευτικός    ποιος συμμετέχει στην κατάληψη;

Ν. Κεραμέως: Ο κάθε Διευθυντής  έχει εικόνα των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις, που παρεμποδίζουν τη λειτουργία του σχολείου.

Δημοσιογράφος: Σε ένα σχολείο μπορεί να είναι 100 μαθητές. Από αυτούς μπορεί την κατάληψη να την κάνουν  οι 30…

Ν. Κεραμέως: Ο εκπαιδευτικός κάνει αποδεκτά τα παιδιά που δεν είναι στην κατάληψη . Οι μαθητές που είναι στην κατάληψη δεν μπορεί να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδεση.

Δημοσιογράφος: Αυτή η κίνηση μπορεί να σημαίνει ότι εσείς ρίχνετε λάδι στη φωτιά. Για παράδειγμα τα μέλη του 15μελούς , που ψηφίζονται από τους συμμαθητές τους, δεν μπορεί να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.

Ν. Κεραμέως: Είμαστε εδώ να συζητήσουμε, να ακούσουμε. Κατανοώ  τις ανησυχίες και τους  προβληματισμούς, αλλά δεν νοείται  ο οποιοσδήποτε να παρεμποδίζει  την εκπαιδευτική διαδικασία. Οταν τα δημόσια σχολεία είναι κλειστά ποιος πλήττεται πρώτος; Ο πιο αδύναμος γιατί αυτός είναι που δεν μπορεί να έχει πρόσβαση   σε εξωσχολική εκπαίδευση.

Δημοσιογράφος: Οταν τα παιδιά μπλοκάρονται από την τηλεκπαίδευση στιγματίζονται και παράλληλα διχάζονται μεταξύ τους.

Ν. Κεραμέως: Η πράξη του να καταλαμβάνεις ένα δημόσιο κτήριο  είναι έκνομη ενέργεια

Ειδικότερα   η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σημείωσε ότι κατανοεί τους προβληματισμούς των μαθητών και είναι ανοιχτή σε συζητήσεις, ωστόσο αυτές θα πρέπει να γίνουν με ανοιχτά τα σχολεία.

«Κατανοώ τους προβληματισμούς αλλά ο διάλογος δεν μπορεί παρά αν γίνεται με ανοιχτά σχολεία».

Αναφερόμενη στις καταλήψεις, η υπουργός τόνισε ότι δε νοείται μια μειοψηφία να κλείνει τα σχολεία και να σταματά την εκπαιδευτική διαδικασία.

«Κανείς, και πόσο μάλλον μια μειοψηφία, δεν μπορεί να παρεμποδίσει το δικαίωμα στην εκπαίδευση για τους άλλους. Δεν νοείται κανείς να διακόπτει την εκπαιδευτική διαδικασία».

Τηλεκπαίδευση με παρουσίες

Από σήμερα Πέμπτη, υποχρεωτική είναι η εξ’ αποστάσεως σύγχρονη τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία τελούν υπό κατάληψη.

Η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική και οι μαθητές θα παίρνουν απουσίες σε περίπτωση που δε δίνουν το διαδικτυακό παρών.

«Ξεκινάει υποχρεωτικά για όλους, με παρουσίες».

Όσον αφορά τους μαθητές που συμμετέχουν στην κατάληψη, αυτοί «δεν μπορούν να μπουν στην τηλεκπαίδευση».

Σχετικά με τις χαμένες διδακτικές ώρες, η υπουργός διευκρίνισε πως όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων θα καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών, Σαββάτων, σχολικών περιπάτων.

Ο διευθυντής, σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου Παιδείας, καταρτίζει πλήρες ωρολόγιο, εξ’ αποστάσεως πρόγραμμα, στο οποία γράφει όλους τους μαθητές στις ψηφιακές πλατφόρμες.

«Είμαι ανοιχτή στον διάλογο»

Η κ. Κεραμέως σημείωσε πως υπάρχουν προβλήματα στην εκπαίδευση, ωστόσο η ίδια είναι ανοιχτή στον διάλογο με τους μαθητές, ενώ δεν αποτελεί λύση το κλείσιμο σχολικών μονάδων.

«Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει να συζητήσει».

«Όπλο στην πανδημία η σωστή πληροφόρηση»

Αναφερόμενη στα κρούσματα στα σχολεία, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι αυτά κινούνται στο 0,01%.

Η χρήση της μάσκας είναι «ένα από τα 16 μέτρα που έχουμε λάβει, αλλά εξαιρετικά σημαντικό».

Σημείωσε πως η σωστή πληροφόρηση είναι όπλο απέναντι στον κορωνοϊό και κάλεσε σε συστράτευση για τις «πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε».

Σχετικά με ένα από τα αιτήματα των μαθητών, για νέες αίθουσες και μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι τάξεις άνω των 25 μαθητών είναι το 3% των τμημάτων της χώρας, ενώ αναφέρθηκε και στην έλλειψη αιθουσών λέγοντας ότι δεν υπάρχουν ελεύθερες αίθουσες προκειμένου να μεταφερθούν τμήματα.

«Έγιναν προσλήψεις νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά»

Όσον αφορά τα κενά που παρατηρούνται σε εκπαιδευτικό προσωπικό, η κ. Κεραμέως σημείωσε πως οι προσλήψεις αναπληρωτών και εκπαιδευτικού προσωπικού έγιναν φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά.

«Οι προσλήψεις έγιναν νωρίτερα από όλες τις προηγούμενες χρονιές».

Για τα κενά που παρατηρούνται, υπογράμμισε πως αυτά αφορούν εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ενώ αναμένεται να αναπληρωθούν σε σύντομα χρονικό διάστημα.

Σχετικά με τους υπαλλήλους καθαριότητας, η υπουργός σημείωσε ότι έχουν δοθεί λεφτά στους δήμους προκειμένου να προσληφθούν νέοι υπάλληλοι και «να καλύπτονται οι ενισχυμένες ανάγκες καθαρισμού».

Σχόλια (35)

 
ΜΗΤΕΡΑ
01 Οκτ 2020 10:56

θα παρακαλούσα την Υπουργό να είναι δωρεάν το τεστ για τον ιό στους μαθητές γιατί στην περιοχή μας έχει εμπύρετα (Κοζάνη) και μετά να πάρει μέτρα για τις καταλήψεις γιατί πολλοί γονείς είναι σε ευπαθείς ομάδες και έχουν τρελαθεί με την πολιτική που ακολουθείτε μείνετε σπίτι και πληρώστε το τεστ από την τσέπη σας. Δηλαδή όσοι τα φέρνουν πέρα δύσκολα τι θα κάνουν ; θα πεθάνουν;

 
αυστηρότητα αχρείαστη
01 Οκτ 2020 11:18

η αυστηρότητα δείχνει απόγνωση στο να επικοινωνήσει το υπουργείο με μαθητές και γονείς.
Να επισημάνω ότι οι μαθητές είναι ανήλικοι και όχι εγκληματίες.
Ο Πρωθυπουργός τι λέει σε αυτό?? Συμφωνεί να μπουν απουσίες?? Να μπουν στο περιθώριο κάποια παιδιά??? Με τι συνέπειες άραγε για τους αυριανούς πολίτες??

Μάλλον για μια ακόμα φορά θα παρέμβει να διορθώσει την κα Υπουργό όπως έχει κάνει και στο παρελθόν (θυμάμαι το πρόσφατο με τις μάσκες μεταξύ άλλων)

 
Δήμητρα
01 Οκτ 2020 11:29

Με αυτά που κάνετε ρίχνετε λάδι στη φωτιά. Τώρα είναι που θα φουντώσουν περισσότερο οι καταλήψεις.

 
ΣΠΥΡΟΣ
01 Οκτ 2020 11:31

"Όταν τα δημόσια σχολεία είναι κλειστά ποιος πλήττεται πρώτος; Ο πιο αδύναμος γιατί αυτός είναι που δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε εξωσχολική εκπαίδευση."
_Αυτό είπε η κ. υπουργός ως επιχείρημα και δεν έπεσε ο ουρανός να την πλακώσει. Ειδικά η παράταξή της είναι αυτή που χρόνια διαλύει το δημόσιο σχολείο, που δημιούργησε την πλαστή αναγκαιότητα της παραπαιδείας και τώρα μας κουνάει το δάχτυλο η κ. δικηγόρος, εισαγγελεύς ή ότι άλλο παριστάνει.
Καθόλου ντροπή, πλέον.
Τα ΑΕΙ τα αφήνει κλειστά, εκεί που ελάχιστοι πηγαίνουν στις αίθουσες και τα στα σχολεία στοιβάζει 25 + 1 ανθρώπους ... Και τώρα μας μιλάει για τηλεκπαίδευση την πανάκεια όλων των προβλημάτων του σχολείου ... ή μήπως όχι;

 
Αιτίες καταλήψεων
01 Οκτ 2020 11:45

Δεν μπορούν οι καθηγητές να στοχοποιούν μαθητές, αυτό είναι τοξικό για ένα σχολικό περιβάλλον. Ας ηρεμήσουν τα πνεύματα, να συζητήσουν με τα παιδιά και να λήξουν οι καταλήψεις: πρέπει να παρθούν μέτρα ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ των σχολείων με προσωπικό καθαριότητας και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Να νιώθουν ασφάλεια γονείς και κηδεμόνες, ότι υπάρχει ένα σχέδιο και δεν γίνονται σπασμωδικές ενέργειες.

 
ΚΑΛΛΙΟΠΗ
01 Οκτ 2020 11:58

ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ: Στις καταλήψεις οι μαθητές θεωρούνται "παιδιά" δηλ. "ανώριμα άτομα" κτλ. Όμως οι μαθητές Β' και Γ' Λυκείου έχουν δικαίωμα ψήφου, θεωρούνται ενήλικα άτομα που μπορούν να αποφασίσουν για τη διακυβέρνηση της χώρας...

 
Εκπαιδευτικός Β/βάθμιας
01 Οκτ 2020 12:35

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι η υπουργός, εκτός του ότι δε συνεργάζεται με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών για τα θέματα της παιδείας, δεν έχει στο περιβάλλον της ανθρώπους που να γνωρίζουν καλά τη σχολική πραγματικότητα. Ο τρόπος που αντιμετωπίζει τα ζητήματα της εκπαίδευσης και οι αποφάσεις της, δείχνουν ότι βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου. Γίνεται ολοένα και πιο αυταρχική, επικίνδυνα αυταρχική θα έλεγα για το χώρο της εκπαίδευσης. Είναι εντελώς ακατάλληλη για το υπουργείο παιδείας.

 
ακόμα κι εμείς που είμαστε κατά των καταλήψεων λέμε :
01 Οκτ 2020 12:38

το τερμάτισε ! μόνο εισαγγελέας και αστυνομία ! δυναμιτίζει το κλίμα στα σχολεία όπως ο προκάτοχός της . τραγικά πράγματα

 
Ηλικία ωριμότητας
01 Οκτ 2020 12:56

Παιδιά δε σημαίνει εντελώς ανώριμα άτομα, αλλά νέοι άνθρωποι που λογικό είναι να απογοητεύονται από αυτή την κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση. Πρέπει να αποκτήσουν περισσότερες παραστάσεις αλλά επίσης να προετοιμαστούν να αναλάβουν υποχρεώσεις μόλις ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στα 23-25 έτη. Σωστό είναι να ψηφίζουν οι 17χρονοι (τελειόφοιτοι Λυκείου) καθώς αυτοί θα ζήσουν και θα διαμορφώσουν την κοινωνία τις επόμενες δεκαετίες. Χρειάζεται ισορροπία, ούτε κολακεία ούτε αδιαφορία προς τους νέους ανθρώπους.

Η κατάληψη δεν είναι το τέλος του κόσμου, ούτε ο μοναδικός τρόπος αντίδρασης.

Άλλωστε, οι μεγαλύτεροι (ηλικίας 65+) συχνά είναι φορτωμένοι με τις εμπειρίες τους από το παρελθόν και δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες εξελίξεις της κοινωνίας. Δεν θα ζήσουμε στο παρελθόν, μόνο προς μια κατεύθυνση κινείται ο χρόνος.

 
Ανοικτά ΑΕΙ
01 Οκτ 2020 12:58

Ανοίξτε τα πανεπιστήμια, να επιστρέψουν οι φοιτητές στις αίθουσες διδασκαλίας. Τα σχολεία θα ανοίξουν μετά από λίγες μέρες, όταν ξεθυμάνουν οι αντιδράσεις των μαθητών.

 
Διευθυντής Λυκείου
01 Οκτ 2020 13:17

Ακατάλληλη, άσχετη και επικίνδυνη η κυρία υπουργός για το εκπαιδευτικό μας σύστημα!

 
Μάθε μπαλίτσα
01 Οκτ 2020 13:32

Μαθητές vs Υπουργείο : Κέρδισαν οι μαθητές άνευ αγώνες, λόγω μη παρουσίας του αντιπάλου....

 
Μιχάλης
01 Οκτ 2020 14:47

Είτε λόγω σκοπιμότητας, είτε λόγω ανικανότητας οι ενέργειες της υπουργού ήταν κατά κοινή ομολογία ΟΛΩΝ όσων ασχολούνται με την εκπαίδευση (ακόμα και των συνδικαλιστών του κόμματος της) άστοχες και λανθασμένες. Απλά είναι ακατάλληλη για αυτή τη θέση. Δεν είναι κακό να μην τα καταφέρνει κάπου. Ας "αξιοποιηθεί" σε άλλο πόστο.

 
Κολοκυθια
01 Οκτ 2020 14:53

Ανευ αξιας η συνεντευξη της...

Ανεφαρμοστες φιλοσοφιες....

 
Ελένη
01 Οκτ 2020 15:25

Χωρίς να ειμαι υπέρ των καταληψεων, η αντίδραση της υπουργού είναι αντιπαιδαγωγικη και αναχρονιστική. Δεν έχει καμία σχέση με την ψυχολογία της εκπαίδευσης και θα έπρεπε ήδη να είχε απομακρυνθεί από την θέση αυτή.
Δείχνει να έχει εμμονές, είναι υπερβολικά συντηρητική και σκληρη σε όλα τα θέματα που διαχειρίζεται και δεν έχει ζητήσει ούτε μια συγνώμη για τα πολλά λάθη που έχει κάνει ως τώρα. Αντίθετα δείχνει μονίμως άλλους με το δάχτυλο και προσποιείται ότι όλα είναι καλά, αφού έχει εξασφαλίσει ότι τα κανάλια δεν δημοσιοποιούν τα σοβαρά θρματα

 
Γφ
01 Οκτ 2020 15:38

Μια χαρά απόφαση....και ποινικοποίηση των καταλήψεων πρέπει να γίνει....ας κάνουν όσοι θέλουν αποχή κ πορείες....οι υπόλοιποι θέλουν να πάνε σχολείο έστω σ' αυτό που έχουμε!!!!

 
Γιάννης
01 Οκτ 2020 15:41

Κανένας υπουργός Παιδείας δεν άρεσε σε κανένα. Πάντα γκρίνια κσι αρνητικά σχόλια αποτι θυμάμαι. Νομίζω δε ξέρουμε το θελουμε. Ας δουλέψουμε κύριοι έχουμε τους περισσότερους διορισμούς των τελευταίων χρόνων, πολλαπλάσιες καθαρίστριες και στην πλειοψηφία ολιγομελή τμήματα. Αν μας χώριζαν κάποια τμήματα και μας έστελναν να κάνουμε μάθημα σε αποθήκες Θα γκρινιάζαμε και θα δείχναμε φωτό για τις απαράδεκτες συνθήκες μαθήματος. Δε ξέρουμε τι μας φταίει τελικά.

 
Δασκάλα
01 Οκτ 2020 15:48

Όποιος συμβουλεύει την κυρία Κεραμέως την οδηγεί στην πλήρη απαξίωση. Η ίδια έχει παντελή άγνοια όχι μόνο του δημοσίου σχολείου, αλλά και ψυχολογίας και παιδαγωγικής. Για τον λόγο αυτό θα έπρεπε να είναι προσεκτικότερη στις επιλογές των συμβούλων της.

 
εκπαιδευτικός
01 Οκτ 2020 15:54

Η κατάληψη είναι παράνομη, όποιο αίτημα κι αν (παριστάνει ότι) προβάλλει. Η εντιμότητα απαιτεί να απέχουν , λαμβάνοντας απουσίες, όσοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν, έλα όμως που θέλουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.. Για τους γονείς των καταληψιών δε θα μιλήσω, είναι πολύ σίγουροι για τα παιδιά τους προφανώς... Σε περίπτωση ατυχήματος, εμπλοκής με εξωσχολικούς, φθορών στο κτίριο, κλοπών (πόσες φορές αφαιρέθηκαν ΗΥ από υπό κατάληψη κτίρια).. θα ψάχνουν δικαιολογίες...

 
Νένα
01 Οκτ 2020 16:05

Μα είναι αυτές αποφάσεις για να ηρεμήσουν τα πνεύματα; Ελπίζω η σιωπή του πρωθυπουργού για τα όσα αρνητικά συμβαίνουν στην εκπαίδευση να οφειλεται στο ότι σκέφτεται πολύ πολύ προσεκτικά ποια θα είναι τα πρόσωπα εκείνα που θα αντικαταστήσουν τη νυν υπουργό,την υφυπουργό και τη γενική γραμματέα.

 
@Κολοκυθια
01 Οκτ 2020 16:22

Σας παρακαλώ πολύ να αφήσετε τα ζαρζαβατικά και τα λαχανικά ήσυχα.... Εκείνα, έχουν αξία...

 
Ο,τι ναναι
01 Οκτ 2020 16:23

Ας υποβάλουν την παραιτηση τους όλοι οι Διευθυντές Σχολείων μαζί και θα δούμε μετά τι μέλλον έχει ο παραλογισμός του Υπουργείου, εκτος αν ο ρόλος του τιμωρού τους ταιριάζει

 
@αυστηρότητα αχρείαστη
01 Οκτ 2020 17:03

λέτε ότι "Να επισημάνω ότι οι μαθητές είναι ανήλικοι και όχι εγκληματίες" Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι δεν υπάρχουν ανήλικοι εγκληματίες η μήπως όλοι οι εγκληματίες που βρίσκονται στη φυλακή, όταν ήταν ανήλικοι, ήταν ήρεμα παιδάκια; Για να σοβαρευτούμε, εγκληματίες δεν είναι γιατί δεν διαπράττουν έγκλημα, αλλά πλημμέλημα, ίσως και πταίσμα, παραβάτες του νόμου όμως είναι με τον ίδιο τρόπο που θα ήσασταν και εσείς, αν πάτε στην υπηρεσία σας, κλειδωθείτε μέσα και βάλετε στην πόρτα αλυσίδα, εμποδίζοντας, μεταξύ άλλων και τους άλλους ανθρώπους. Και τέλος, θεωρείτε οτι η υπουργός φέρεται στους "εγκληματίες" που λέτε, σκληρά; Γιατί; Τίποτα δεν τους κάνει. Απλά κάνει το αυτονόητο, επιτρέπει στους υπόλοιπους να κάνουν, έστω κουτσουρεμένα, κάποια μαθήματα.

 
εκπαιδευτικοs
01 Οκτ 2020 18:07

Να μπουν καποτε τα πραγματα σε καποια σειρα.Οσοι θελουν καταληψη ας καταλαβουν τα σπιτια τους και τα καφε της γειτονιας τους.Ηπλειοψηφια των μαθητων δεν μετεχει σετετοια φαινομενα.Σχετικα με τα αρνητικα σχολια σε βαρος της υπουργου.θυμαστε κανεναν υπουργο παιδειας που να συμπαθησαν οι εκπαιδευτικοι και ιδιαιτερα οι συνδικαλιστες;Οι τελευταιοι ξερουν μονο να απαιτουν εδω και τωρα και κατα καποιον τροπο αυτοι να προτεινουν και οι υπουργοι παιδειας να εκτελουν.ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ θα θυμαστε την ειρωνια και απαξια που υπεστησαν οι Κοντογιαννοπουλος ,Σουφλιας.Αρσενης,Γιαννακου,Διαμαντοπουλου και αλλοι.Ολοι τους μα ολοι τους ηταν αχρηστοι;Η εκαστοτε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ κατεχουν τα παντα και αληθεια ποσοι πιστευουν οτι εκφραζουν τον κλαδο;

 
tasia
01 Οκτ 2020 18:29

Συμφωνώ με τον ό,τι ναναι. Αν παραιτηθούν οι δ/ντες των σχολείων, με τα τόσα που τραβάνε, θα είναι καλύτερο και από κατάληψη. Στις συνθήκες αυτές δεν αξίζει να σαι δ/ντής. Οι Σύμβουλοί της αυτούς που εγώ γνωρίζω, είναι πρώην Σχολικοί Σύμβουλοι και Δ/ντές εκπ/σης γνωρίζουν άριστα την εκπαίδευση, άρα κάτι άλλο συμβαίνει!!!!

 
Γονέας και εκπ/κός
01 Οκτ 2020 18:34

Δεν είναι τυχαίο που 9 στους 10 Υπουργούς Παιδείας δεν βγαίνουν ούτε βουλευτές την επόμενη φορά. 'Η κάνω λάθος?

 
Θανασης
01 Οκτ 2020 19:12

Ο αστυνομικός αστυνομεύει και ο εκπαιδευτικός εκπαιδεύει. Όταν ο εκπαιδευτικός αστυνομεύει και ο αστυνομικός εκπαιδεύει υπάρχει εκτροπή._

 
El B
01 Οκτ 2020 21:19

Την επιμορφωση για την εξ αποστασεως ποτε θα την κανει;
Δεν μας εχει καν επιμορφωσει για να μπορουμε να κανουμε μαθημα κ θελει να βαζουμε κ απουσιες!
Ο πρωτος που θα παρει κανονικα απουσια ειναι ο εκπ/κος που δεν θα καταφερει να στησει την ψηφιακη ταξη!
Μα που ειναι η κυβερνηση;;;
Το ΥΠΑΙΘ ειναι ανεξαρτητο;

 
Μαθητής ΓΕΛ Αθηνών
01 Οκτ 2020 21:56

Ακρως αντιπαιδαγωγικη η αποφαση σας κ. Κεραμέως. Οι απειλές και οι χαρακτηρισμοί δεν ακολουθουν το δημοκρατικο μοντελο που μας διδασκετε. Δεν αξιζετε τον τιτλο Υπουργος Παιδειας γιατι ξεχνατε το νοημα της. Και οχι δεν ειστε ανοιχτη στο διαλογο. Η απαγόρευση στους μαθητες που κανουν την κατάληψη να μπαίνουν στα διαδικτυακα μαθηματα ειναι αντιθετη στα λογια σας. Αναγκάζετε τις μαθητικες κοινοτητες να επιστρεψουν πισω στις αιθουσες, στερωντας ετσι το - εστω και παρανομο - μεσο διαμαρτυριας τους. Το επιπεδο εκφρασης της πλειοψηφιας των μαθητων δεν αρκει για να σας πεισει. Σας παρακαλω θερμα να ξανασκεφτειτε την αποφαση σας, γιατι ειμαι σιγουρος πως θα υπαρξουν εντονες αντιδρασεις.

Μας μαθαινετε να σκεφτομαστε δημοκρατικα, χωρις να ειστε η ιδια ενα τετοιο προτυπο.

Οσο για το αντεπιχειρημα που ακουω, οτι καποιοι μαθητες αρνουνται τη χρηση μασκας (αν και ειναι αληθεια) προκειται για τιποτε αλλο απο τους χουλιγκανισμους καποιων συνομηλικων μας, των συνωμοσιων απο ελλιπως ενημερωμενων ατομων ή λόγω δολιων συμφεροντων που εχουν στοχο να αποπροσανατολισουν και δυστυχως των θυματων της κακης ενημερωσης και . Η επιθεση στο ηθος μερικων απο τους συμμαθητες μας ειναι δειγμα αδυναμιας και ελλειψης λογικων επιχειρηματων για οποιον την χρησιμοποιει.

Το ξερω οτι μπορει να υπηρξαν ασαφειες, ζητω συγγνωμη, καθως μού παρεχεται το χαμηλο επιπεδο εκπαιδευσης των δημοσιων σχολειων της Αθηνας.

 
Rinio Simeonidou
01 Οκτ 2020 22:32

Σταματήστε επιτέλους τα ψέματα και να δουλεύετε τον κόσμο! 2.750 ειναι τα κενά ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!. Εγκεκριμένες παράλληλες ΑΦΑΝΤΕΣ, δάσκαλοι ειδικότητας ΑΦΑΝΤΟΙ, για να μην πάμε στη δευτεροβάθμια... Στις Κυκλάδες, παιδιά γονείς και δάσκαλοι γνωρίζουμε καλά αυτά που ζούμε λόγω της αδιαφορίας του υπουργείου:
"ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΥΡΟΥ, ΤΗΝΟΥ, ΜΥΚΟΝΟΥ
Α΄ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΥΡΟΥ- ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ

(κοινό) ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύσκεψη γονέων και εκπαιδευτικών

Τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη γονέων και εκπαιδευτικών έπειτα από πρόσκληση που απεύθυναν ο Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σύρου, Τήνου, Μυκόνου, η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Α΄ Κυκλάδων και η Ένωση Γονέων Δήμου Σύρου- Ερμούπολης.

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στην Ερμούπολη, με σεβασμό στο γεγονός ότι ο αρχικά επιλεγμένος χώρος (αμφιθέατρο Γυμνασίων) αποτελεί χώρο κινητοποιήσεων των μαθητών.

Αντικείμενο της σύσκεψης αποτέλεσε ο κοινός προβληματισμός για τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και στη Σύρο, τα οποία οξύνονται δραματικά λόγω της πανδημίας. Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν, γονείς και εκπαιδευτικοί από όλα σχεδόν τα σχολεία της Σύρου. Μετά την αρχική ενημέρωση από τους διοργανωτές, πήραν το λόγο γονείς και εκπαιδευτικοί από (ενδεικτικά): ΓΕΛ Σύρου, ΕΠΑΛ Σύρου, 1ο, 2ο και 3ο Γυμνάσιο, 3ο Δημοτικό, Δημοτικό Σχολείο Βάρης, 3ο και 6ο Νηπιαγωγείο Ερμούπολης, καθώς και τα Νηπιαγωγεία Ποσειδωνίας & Φοίνικα.

Γονείς και εκπαιδευτικοί μαζί εκφράζουμε την αγωνία μας καθώς, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της πολιτείας, η προστασία της δημόσιας υγείας στα σχολεία μας επαφίεται στην περίφημη «ατομική ευθύνη», με μοναδικό ουσιαστικό προληπτικό μέτρο προφύλαξης, τη χρήση της μάσκας.

Με αφορμή τις κινητοποιήσεις των μαθητών στη Σύρο αλλά και πανελλαδικά, κοινή διαπίστωση, γονέων και εκπαιδευτικών, είναι ότι η πολιτεία οφείλει να κάνει πολύ περισσότερα για την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης, ώστε τα σχολεία μας να είναι ασφαλή υγειονομικά και σύγχρονα παιδαγωγικά, σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις προκλήσεις της εποχής μας. Τότε μόνο θα είναι πραγματικά «ανοιχτά» όπως γονείς και εκπαιδευτικοί επιθυμούμε.

Κοινή διαπίστωση αποτελεί το γεγονός ότι πραγματικός «υποκινητής» των μαθητικών κινητοποιήσεων είναι η απαράδεκτη ολιγωρία, πρώτιστα της κεντρικής εξουσίας, αλλά και ορισμένων τοπικών αρμόδιων φορέων, να λάβουν με πληρότητα τα ελάχιστα αναγκαία μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε τα περισσότερα από τα ζητήματα που θέτουν τα παιδιά μας έχουν τεθεί από την αρχή του καλοκαιριού, όταν τα σχολεία μας άνοιξαν μετά την καραντίνα, τόσο από τους φορείς των εκπαιδευτικών (Διδασκαλική Ομοσπονδία, Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, όσο και των γονέων – κηδεμόνων (Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας).

Από τις αναφορές – καταγγελίες των συμμετεχόντων ενδεικτικά καταγράφτηκαν:

α. Ο συγχρωτισμός σε τμήματα μέχρι και είκοσι επτά μαθητών. Ο συγχρωτισμός μικρότερου αριθμού μαθητών σε ακατάλληλες αίθουσες (μικρότερες ακόμη και από το κατώτατο όριο των 30 τ.μ. που ορίζει ο νόμος).

β. Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών σε μια σειρά σχολείων, με αποκορύφωμα τη μη λειτουργία ολοήμερου σε μία τουλάχιστο περίπτωση όπως και τμήματος ένταξης στην Σύρο. Τα μη λειτουργούντα ολοήμερα τμήματα προσεγγίζουν τα είκοσι σε επίπεδο Κυκλάδων. Όπου λειτουργούν ολοήμερα (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων), αυτά αποτελούνται από ένα τμήμα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών (συγχρωτισμός μαθητών από όλα τα τμήματα, αλλαγή κάθε μέρα του υπεύθυνου εκπαιδευτικού, σε συχνά ακατάλληλες αίθουσες, με πλημμελή καθαριότητα). Λίγες μέρες μετά και τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, σε Δημοτικά & Νηπιαγωγεία των Κυκλάδων, τα συνολικά επίσημα «κενά» εκπαιδευτικού προσωπικού μαζί με σχολικούς νοσηλευτές, φτάνουν τα 85.Για πρώτη φορά προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με τρίμηνες συμβάσεις , δείγμα του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζεται η δημόσια παιδεία.

γ. Η προβληματική μεταφορά των μαθητών (συγχρωτισμός στα λεωφορεία χωρίς την τήρηση κενών θέσεων, ακατάλληλα δρομολόγια/μεγάλοι χρόνοι μετάβασης). Προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία η απαράδεκτη/επικίνδυνη αντιμετώπιση νηπίων και μικρών τάξεων του Δημοτικού καθώς μετά τον αποκλεισμό των μισθωμένων οχημάτων, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη συνοδεία των νηπίων μέχρι τα σχολεία, παρά την πρόβλεψη στη νέα σύμβαση για παρουσία συνοδών εντός των οχημάτων.

δ. Η ανεπαρκής τήρηση των κανόνων καθαριότητας/υγιεινής σύμφωνα και με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ καθώς, παρά την αύξηση των ωρών απασχόλησης του προσωπικού, αυτό δεν επαρκεί. Διαπιστώνονται κραυγαλέες ελλείψεις στα Νηπιαγωγεία καθώς για οκτάωρη λειτουργία σχολείου έχει διατεθεί εργαζόμενος τρίωρης απασχόλησης. Αναφέρθηκαν ακόμη και ελλείψεις καθαριστικών προκειμένου να τηρηθούν οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.

ε. Η επιφόρτιση εκπαιδευτικών με καθήκοντα υγειονομικού αντικειμένου (ο ορισμός του υπεύθυνου covid) με κρίσιμες αρμοδιότητες, παράλληλα με τα διδακτικά καθήκοντα και χωρίς καμία εκπαίδευση.

στ. Η μη συνταγογράφιση στα ασφαλιστικά ταμεία των test covid για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ακόμα και στην περίπτωση που εκτιμηθούν ως πιθανά κρούσματα, με πρακτικό αποτέλεσμα την πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών. Στο πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ δεν αποσαφηνίζεται ποιος επιβαρύνεται για το τυχόν αναγκαίο test covid, παρότι επιβάλλεται για τα πιθανά κρούσματα.

ζ. Η έλλειψη κρίσιμων ειδικοτήτων (νοσηλευτές) με αποτέλεσμα τον ουσιαστικό αποκλεισμό μαθητών με ειδικά ζητήματα υγείας.

Από το σύνολο των επειγόντων, προς αντιμετώπιση, ζητημάτων, ιεραρχήθηκαν:

Α. Η ανάγκη δημιουργίας τμημάτων με μικρότερο αριθμό μαθητών, λαμβανομένης υπόψη και της επιφάνειας της αντίστοιχης αίθουσας, σύμφωνα και με τις προτάσεις των εκπαιδευτικών. Για τις περιπτώσεις τμημάτων υψηλού συγχρωτισμού, δηλαδή τόσο σε τάξεις μεγάλου αριθμού μαθητών όσο και σε τάξεις με επιφάνεια κατώτερη των επιτρεπόμενων ορίων έστω κι αν ο αριθμός των μαθητών είναι μικρότερος, θα πρέπει άμεσα να υπάρξει αντιμετώπιση με διαχωρισμό σε δύο τμήματα για την πρώτη περίπτωση και εξασφάλιση μεγαλύτερης αίθουσας για τη δεύτερη. Και αυτό γιατί χωρίς τη δημιουργία συνθηκών διατήρησης φυσικής απόστασης οι μάσκες δεν αποτελούν επαρκή προστασία σύμφωνα με τους ειδικούς. Να προσληφθεί ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών για τα νέα τμήματα αλλά και να αντιμετωπιστούν τα πολυάριθμα «κενά» εκπαιδευτικών που αντιμετωπίζουν σήμερα τα σχολεία στα νησιά μας.

Β. Η διασφάλιση ότι κανένα νήπιο ή μαθητής δεν θα αποκλείεται από την δημόσια εκπαίδευση λόγω έλλειψης κατάλληλης ειδικότητας (π.χ. νοσηλευτή) ή εξοπλισμού. Κανένα παιδί απομονωμένο. Καμία οικογένεια μόνη της.

Γ. Να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας ώστε να είναι δυνατό να εφαρμοστούν οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Δ. Να οργανωθεί άμεσα η υγειονομική υποστήριξη των σχολείων με ομάδα γιατρών και νοσηλευτών. Να εξασφαλιστούν άμεσα όλα τα αναγκαία, καταλλήλων προδιαγραφών, μέσα (μάσκες, αντισηπτικά, καθαριστικά, προστατευτικές στολές κ.λπ.). Να εξασφαλιστεί η δωρεάν διενέργεια test covid σε κάθε περίπτωση πιθανού κρούσματος μαθητή ή εκπαιδευτικού ή άλλου εργαζόμενου στα σχολεία.

Ε. Η τήρηση των υγειονομικών κανόνων κατά τη μεταφορά των μαθητών και η άμεση κάλυψη της ανάγκης συνοδείας νηπίων και μαθητών μικρών τάξεων του Δημοτικού από και προς τα σημεία άφεσης ( στάσεις).

Τέλος συναποφασίστηκε η διοργάνωση παράστασης διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στην Περιφέρεια Νοτίου. Αιγαίου και στο Δήμο Σύρου – Ερμούπολης σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν.

Ερμούπολη, 28.09.2020"

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.