Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Ξεκινά επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση tablet ( iPad ) ως εκπαιδευτικών εργαλείων

Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα είναι συνολικά 24 διδακτικές ώρες
Δημοσίευση: 02/10/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των Γ’ και Δ’ τάξεων των Πειραματικών Σχολείων, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για την αξιοποίηση tablet ( iPad ) ως εκπαιδευτικών εργαλείων ξεκινά το υπουργείο Παιδείας.

Στους εκπαιδευτικούς θα χορηγηθούν δανεικά tablet .

Ο παραλήπτης εκπαιδευτικός θα υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση  , στην οποίαν θα αναφέρει ρητά ότι

παρέλαβε τη συγκεκριμένη συσκευή (αναλυτική περιγραφή),

αναλαμβάνει την υποχρέωση

αφενός μεν επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στη σχολική μονάδα, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους οποίους του παραχωρήθηκε η χρήση της ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και

αφετέρου καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της και δεν οφείλεται σε ελάττωμα της συσκευής, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στη σχολική μονάδα, από την οποία την παρέλαβε.

Σκοπός της επιμορφωτικής παρέμβασης είναι η ενσωμάτωση και χρήση των ψηφιακών ταμπλετών iPad στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική, οι μέθοδοι υλοποίησης των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, το παιδαγωγικό πλαίσιο, η τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική προσέγγιση, η εκπόνηση εκπαιδευτικών σεναρίων, η υιοθέτηση καλών εκπαιδευτικών πρακτικών, καθώς επίσης και η αποτύπωση των εμπειριών μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων.

Επιπλέον, το όλο εγχείρημα θα αποτελέσει βασικό άξονα εξαγωγής συμπερασμάτων και ιδεών για νέες μελλοντικές δράσεις τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και στην ευρύτερη σχολική κοινότητα.

Διάρκεια επιμόρφωσης

Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα είναι συνολικά 24 διδακτικές ώρες, εκ των οποίων:

  • οι 16 διδακτικές ώρες αφορούν σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και
  • οι 8 διδακτικές ώρες σε ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση,

εκ των οποίων

  • οι 4 διδακτικές ώρες (ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης) στοχεύουν στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και
  • οι υπόλοιπες 4 διδακτικές ώρες (ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης) στην εκπόνηση εκπαιδευτικού σεναρίου.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών

Αίτηση συμμετοχής υποβάλλουν οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70 (Δάσκαλοι), που αναλαμβάνουν κατά το τρέχον σχολικό έτος 2020-2021 τις τάξεις Γ’-Δ’ των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης που θα αποσταλεί στις σχολικές μονάδες που συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα.

Μεθοδολογία Επιμόρφωσης

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεδρίες εκτός σχολικού ωραρίου. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε- εκπαίδευσης Ms Teams ή με χρήση του εργαλείου Big Blue Button (BBB), ή με χρήση οποιασδήποτε άλλης παρόμοιας πλατφόρμας διατεθεί από τον Φορέα.

Οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS) Moodle.

Η διαχείριση των περιβαλλόντων αυτών γίνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Το ανωτέρω σύστημα LMS έχει και το ρόλο του χώρου «αποθήκευσης» των πάσης φύσεως εργασιών που εκπονούν οι επιμορφούμενοι.

Επίσης, μέσω του LMS διατίθεται στους επιμορφούμενους όλο το επιμορφωτικό υλικό, καθώς και πρόσθετο υποστηρικτικό ψηφιακό υλικό (κείμενα, άρθρα, βίντεο κλπ.) που κρίνεται σημαντικό για την επιμόρφωση.

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης

Οι θεματικοί άξονες του προγράμματος είναι:

  1. Εξοικείωση με την τεχνολογία των tablets (iPad) (3 διδακτικές ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)
  2. Διδακτική Αξιοποίηση των tablets (iPad) (5 διδακτικές ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και 4 διδακτικές ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)
  3. Καλές Πρακτικές (4 διδακτικές ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)
  4. Εκπόνηση Εκπαιδευτικών Σεναρίων (4 διδακτικές ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και 4 διδακτικές ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για την αξιοποίηση tablet ( iPad ) ως εκπαιδευτικών εργαλείων»

Σχόλια (7)

 
damb
03 Οκτ 2020 11:34

24 ολόκληρες ώρες!!!!! Τι λέει βρε η υπουργός. Θερμά συγχαρητήρια!!! Μπράβο της. Θ Α Τ Η Θ Υ Μ Ο Μ Α Σ Τ Ε Γ Ι Α Π Α Ν Τ Α Α Ι Ω Ν Ι Α Η Μ Ν Η Μ Η Α Υ Τ Η Σ

 
Εκπαιδευτικός
03 Οκτ 2020 12:56

Επιτέλους να λειτουργήσουν τα Πειραματικά ως Πειραματικά και όχι ως σχολεία αρίστων (όχι αριστείας, αρίστων)

 
@Maria
03 Οκτ 2020 13:31

Έχετε χρήματα να αγοράσετε iPAD? Ποιος είχε τη φαεινή ιδέα να κάνει επιμόρφωση για iPAD που είναι πανάκριβα, όταν οι μαθητές δεν έχουν ούτε tablet?

 
πάλι τα ίδια με τις "επιμορφώσεις"
03 Οκτ 2020 16:39

πιλοτικών , πειραματικών , δεξιοτήτων , β΄επιπέδου, εξ αποστάσεως και λοιπές μπαρούφες κλπ ! ανεβάστε σε πλατφόρμες (μέσω sch με το υπηρεσιακό μέιλ μας πρόσβαση ) ΟΛΟ το ΥΛΙΚΟ να πάρουμε ιδέα όλοι και σταδιακά να στέλνουμε ασκήσεις/εργασίες κλπ , ώστε ΟΛΟΙ να επιμορφωθούμε και να πιστοποιηθούμε ! χαμένα λεφτά, ευκαιρίες, εργατοώρες. απαράδεκτη οργάνωση !

 
Νίκος Κ.
03 Οκτ 2020 19:29

iPAD!!! Πανάκριβα, τμήμα ενός κλειστού οικοσυστήματος, στο οποίο πληρώνεις τον αέρα που αναπνέεις. Πόσο μακριά από την πραγματικότητα οι άριστοι! Μα πόσο!

 
Λάκης
05 Οκτ 2020 14:28

Πανάκριβα και κυρίως κλειστά συστήματα για λίγους και προνομιούχους μέσα στη Δημόσια Εκπαίδευση. Μήπως θα έρθει και η Apple στην Ελλάδα και πρώτα πρέπει να ξοδέψουμε πολλαπλάσια χρήματα εμείς;

Και είχαμε ξεκινήσει κάποτε με το laptop των 100 ευρώ που όπως είχε υλοποιηθεί ήταν πλήρης αποτυχία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ