Για το Νοέμβριο ορίστηκε η νέα ημερομηνία συζήτησης της προσφυγής της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) , στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κατά του νόμου “Γαβρόγλου” για τις Δομές Εκπαίδευσης, μετά και την έκτη αναβολή τον περασμένο Μάιο.
Πρόκειται για την έβδομη ορισθείσα συζήτηση επί της προσφυγής των Σχολικών Συμβούλων που κατατέθηκε στο ΣτΕ τον Αύγουστο του 2018.
Από το πινάκιο προκύπτει ότι ορίστηκε νέος εισηγητής- ανώτατος δικαστής επί της υπόθεσης:

Πάντως στις προθέσεις της υπουργού Παιδείας Νίκη Κεραμέως είναι να γίνει η επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων.
Υπενθυμίζουμε τις δύο τελευταίες δηλώσεις της υπουργού Παιδείας:
2”8-7-2020 (Βουλή): Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα επανέλθουν. Το έχουμε πει και θα το δείτε σε λίγο καιρό".
1-6-2020 (Βουλή): Οι Σχολικοί σύμβουλοι, το έχουμε πει, θα επανέλθουν με τον συνολικό νόμο για τα στελέχη εκπαίδευσης.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, που ενδεχομένως θα φέρουν άλλη ονομασία, και με συγκεκριμένο καθηκοντολόγιο (σ.σ. αυξημένες και ελεγχόμενες υποχρεώσεις) θα συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών το επόμενο σχολικό έτος 2021-22.
Ο πρόεδρος του ΙΕΠ Γιάννης Αντωνίου περιγράφοντας το νέο πλαίσιο λειτουργίας του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου,σε συνάντηση με το ΔΣ της ΠΕΣΣ σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ανακοίνωσε ότι:
Α. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα βρίσκονται καθημερινά μέσα στα σχολεία.
Β. Θα έχουν γραφείο με τον αντίστοιχο εξοπλισμό και γραμματειακή υποστήριξη σε ένα από τα σχολεία αρμοδιότητάς τους.
Γ. Θα υπάρχει ένας Συντονιστής Σχολικών Συμβούλων σε κάθε Περιφέρεια και θα έχει έδρα στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Δ. Παραμένει ανοικτό το εάν οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα ανήκουν στον Διευθυντή Εκπαίδευσης, το Περιφερειακό Διευθυντή ή στον υπουργό Παιδείας.
Ε. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα έχουν καθημερινή αναφορά στο έργο τους
Ζ. Θα δοθεί η δυνατότητα στους Σχολικούς Συμβούλους να μπαίνουν στην τάξη την ώρα του μαθήματος, όχι για έλεγχο αλλά για υποβοήθηση του εκπαιδευτικού έργου, χωρίς να ζητείται η άδεια του διδάσκοντα.
Η. Παραμένει ακόμη ανοικτή η “ονοματοδοσία” εάν ο θα φέρει τον τίτλο του Σχολικού Συμβούλου, ή του Συμβούλου Εκπαίδευσης ή κάπως αλλιώς.
Εσείς στεριές και θάλασσες
τ' αμπέλια κι οι χρυσές ελιές
ακούτε τα χαμπέρια μου
μέσα στα μεσημέρια μου
Σ' όλα τα σχολεία που γυρνώ
το ρήμα δρω αναζητώ!
Εμείς βοήθεια δεν έχουμε
και τέτοια δεν κατέχουμε
Χρόνους πολλούς μας αγνοούν
το ρήμα δεν το είδαμε!
Ωρ'τι 'ναι τούτ' η αποκοτιά
βρε συ Βοριά βρε συ Νοτιά
Πουνέντε και Λεβάντε μου
ένα ραπόρτο κάντε μου...