Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό

ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Δημοσίευση: 16/10/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την πρόσληψη  2.380 εκπαιδευτικών  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη γενική εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, για να καλύψουν νέες προσωρινές ανάγκες σε σχέση με την πρόληψη από τον COVID-19, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, φτάνοντας συνολικά τους 49.214 διορισμούς και προσλήψεις ως σήμερα, μακράν περισσότερους από όλα τα τελευταία χρόνια..  

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Η συγκεκριμένη μέριμνα του Υπουργείου αποτυπώθηκε στο νόμο 4722/2020, που προβλέπει επιπλέον προσλήψεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που συνάδελφοί τους δεν μπορούν να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο δια ζώσης αλλά μόνο εξ αποστάσεως, για λόγους συναφείς με τον COVID-19.

Παράλληλα λαμβάνονται επιπλέον μέτρα ως προς τη λειτουργία των σχολικών μονάδων για την πρόληψη από τον COVID-19, για την υλοποίηση των οποίων απαιτείται η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών, όπως η συνεχιζόμενη επέκταση της λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου.

Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί καλύπτουν, επίσης, ανάγκες μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που αδυνατούν, για λόγους συναφείς με τον COVID-19, να παρακολουθήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία δια ζώσης.

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Στόχος μας, μέσω της εν λόγω πρωτοβουλίας καθώς και άλλων μέτρων στην ίδια κατεύθυνση, είναι η προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας. Κανείς μαθητής δεν πρέπει να μείνει πίσω – για αυτό και προβλέπεται η δυνατότητα για εκπαίδευση εξ αποστάσεως στις περιπτώσεις μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου. Και οφείλουμε να προστατεύσουμε και τους εκπαιδευτικούς μας που ανήκουν στις ομάδες αυτές αυξημένου κινδύνου με πρόβλεψη για την αντικατάστασή τους για τη δια ζώσης διδασκαλία και την παροχή εκπαίδευσης εκ μέρους τους μόνο εξ αποστάσεως. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ θερμά τους μαθητές μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη μας για την εξαιρετική τήρηση των μέτρων προστασίας και πρόληψης. Παρακολουθούμε μέρα-μέρα την εξέλιξη της πανδημίας και προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Όλοι μαζί θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία.»

Σχόλια (10)

 
Χρήστος Α.
16 Οκτ 2020 09:22

Ποια κάλυψη αναγκών??

Ποια κάλυψη αναγκών??

Ποια κάλυψη αναγκών??

Πάλι μένουν χιλιάδες κενά ακόμη και τώρα???

Δεν ντρέπεστε???

Μας γυρίσατε σε εποχές προ του2014...

Οι εκπαιδευτικοί και μαθητές- γονείς θα σας "ανταμείψουν "όταν έρθει η ώρα...

 
Έλεος!
16 Οκτ 2020 10:47

50.000 λέει προσληψεις!
Και ακόμη είναι αρχή της χρονιάς!
Πάρτε κ τους μαθητές γυμνασίου να κάνουν τους δασκάλους...
Σε ποια χώρα του πλανητη οι καθηγητές κοντευουν να είναι περισσοτεριι από τους μαθητές;
Και μετά αναρωτιέται κανείς πως το δημόσιο πτωχευσε την Ελλάδα....

 
Χαρά
16 Οκτ 2020 12:42

Η Ελλάδα πτώχευσε από την ανικανότητα των εκάστοτε κυβερνούν των να κρατήσουν κοντά τα χέρια τους οι χώρες που επενδύουν στην εκπαίδευση προοδεύουν υλικά πνευματικά και ηθικά τα κονδύλια που δίνονται για αυτή είναι ελάχιστα και συνεχίζουν να φθίνουν δυστυχώς λυπάμαι για τον προλαλησαντα όπως και για όσους πιστεύουν ότι η επένδυση στην παιδεία είναι η αιτία της οικονομικής κατρακύλας της χώρας μας

 
Νικη
16 Οκτ 2020 13:45

Κάτι ξέχασε να συμπληρώσει η αξιότιμη προλαλήσασα:
Επένδυση στην Παιδεία ναι!
Όχι όμως σε αθρόες προσληψεις!
Επένδυση σε καταρτισμένο προσωπικό με συνεχή αξιολόγηση, όχι προσλήψεις απλά για να λύνουμε το προβλημα της ανεργίας!
Ναι, οι 200 κ πλέον χιλιάδες εκπαιδευτικοί για 1, 4 εκατομμύρια μαθητές δεν δικαιολογουνται με τίποτα, είναι παραλογισμός!!!
Χφειάζονται λιγότεροι (πολύ λιγότεροι) εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή εφόσον δεν ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις του επαγγέλματος θα ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είναι έτοιμοι να... χαιρετήσουν!
Αυτό προστάζει ο Έλληνας φορολιγούμενος που τους πληρωνει αδρά και η κοινή λογική!

 
"συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί"
16 Οκτ 2020 14:02

@Χαρά
Άλλο πράγμα επενδύω στην εκπαίδευση και άλλο διορίζω συμβασιούχους εκπαιδευτικούς (δηλ. μπαλώματα για 3-6-9 μήνες). Για ψηφοθηρικούς φυσικά λόγους και για να λέω ότι έκανα διορισμούς.... "μακράν περισσότερους από όλα τα τελευταία χρόνια". Εκεί είναι η διαφωνία.
Αν πάρει συμβασιούχους ανά εβδομάδα....και 100.000 μπορεί να πει ότι προσέλαβε. Μετά λοιπόν από τους μόνιμους, τους αναπληρωτές, τους ωρομίσθιους, τώρα έχουμε τους συμβασιούχους.

 
Φορολιγούμενος Έλλην
16 Οκτ 2020 15:17

@Νικη
"φορολιγούμενος που τους πληρώνει αδρά". Για την Ελλάδα λέτε? Γλώσσα λανθάνουσα.....Φορολογούμενος είναι πράγματι ο Ελβετός και ο Σουηδός. Ο Έλληνας έχει τα πρωτεία (αν δεν κάνω λάθος) στη φοροδιαφυγή, στη φοροαποφυγή και στη "μαύρη" εργασία.
Επίσης, η "κοινή λογική" λέει σε κάποιο της κεφάλαιο, αξιολόγηση ΜΟΝΟ του εκπαιδευτικού?

 
Είμαι εκπαιδευτικός...
16 Οκτ 2020 16:31

...σίγουρα έχουν γίνει λάθη από την κυβέρνηση αυτή εν μέσω δυσμενών συνθηκών για όλους. Αλλά ως προς τις ώρες κάλυψης κενών θα έπρεπε να μπει φρένο στις αναθέσεις διοικητικού έργου. Υπάρχουν πολλοί ευνοούμενοι που έχουν έως και 9 με 10 (!) ώρες διοικητικού έργου στο σύνολο την εβδομάδα απλωμένες σε διάφορα σχολεία που υπηρετούν. Αυτό με κάνει να ντρέπομαι και να αγανακτώ ως συνάδελφός τους και το θεωρώ προκλητικό να γίνονται προσλήψεις για κενά που προκύπτουν, τη στιγμή που υπάρχουν διαθέσιμοι αυτοί που κάθονται...

 
Πολύ προσωπικό
16 Οκτ 2020 21:59

Στα σχολεία που εργάζομαι (Γυμνάσιο) υπάρχει πολύ προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων. Ωστόσο θεωρώ ότι παρέχεται γενική παιδεία και δεν επιμένουμε στα ουσιώδη που κατά την άποψή μου είναι ανάγνωση, γραφή (Έκθεση) , Μαθηματικά, Ιστορία, Πληροφορική. Αντίθετα έχουμε πολλές ξένες γλώσσες (3 το πλήθος), Μουσικές, Καλλιτεχνικά, Οικιακή Οικονομία, Νέες τεχνολογίες(που θα μπορούσε να συμπτυχθεί με την Πληροφορική), Αρχαία Ελληνικά που δεν βοηθάει ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν τις ρίζες της νέας Ελληνικής, Θρησκευτικά χωρίς προσευχή το πρωί, Γεωγραφία. κ.α.

Όλα αυτά κάνουν ένα πρόγραμμα αρκετά βαρύ και δεν εστιάζει στα βασικά μαθήματα. Νομίζω λοιπόν ότι οι πολλές προσλήψεις γίνονται για ψηφοθηρικούς λόγους, οι μαθητές βγάζοντας το Γυμνάσιο μπορεί να είναι αναλφάβητοι διότι το Γυμνάσιο δεν εστιάζει στα βασικότερα μαθήματα. Σε αντίθεση με το παρελθόν που βγάζοντας ένα Γυμνάσιο τα παιδιά είχαν πολλές γνώσεις.

Από την άλλη δεν θεωρώ ότι τα πολλά μαθήματα είναι κάτι κακό, αρκεί να μην δαπανώνται πολλές ώρες και κουράζουν τα παιδιά. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν τελικά το παλαιό σχολείο που εστίαζε στα βασικά ήταν καλύτερο.

Μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα είχαμε εισαγωγή από τα Λύκεια στα Πανεπιστήμια με πολύ χαμηλούς βαθμούς.

 
@πολυ προσωπικό
18 Οκτ 2020 12:04

Θεωρείτε δηλαδή ότι οι ξένες γλώσσες είναι περιττές? Σε ποιόν αιώνα ζείτε? Επίσης τα αρχαία ελληνικά δεν έχουν θέση σε ελληνικό σχολείο?? Μα γι αυτό τελειώνοντας το σχολείο δεν ξέρουν να να κλίνουν τα τριτοκλιτα για παράδειγμα...

 
LEGEND
18 Οκτ 2020 14:12

Αν δεν γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές, όσα χρήματα και να δοθούν, θα πηγαίνουν στη μεγάλη μαύρη τρύπα! Η Παιδεία, όπως και κάθε άλλος τομέας στη χώρα, χρειάζεται πρώτα σοβαρό νοικοκύρεμα, μετά επένδυση σε χρήμα. Χρήμα που θα οδηγεί στην ποιοτική αναβάθμισή της. Λιγότερες ειδικότητες, καθηγητές πιο καταρτισμένους, ικανούς για να διδάξουν δυο και τρία αντικείμενα, όπως γίνεται στο εξωτερικό. Αξιολογημένοι για να μπουν, καλοπληρωμένοι και αξιολογούμενοι διαρκώς, ώστε να παραμείνουν. Μόνιμο προσωπικό κατά κύριο λόγο, αναπληρωτές μόνο για τις λειτουργικές ανάγκες. Ελάχιστες αποσπάσεις σε φορείς. Οι καθηγητές διορίζονται για να διδάσκουν. Στη χώρα μας όμως εργάζονται σε διάφορα πόστα και καλύπτουν χίλιες δυο τρύπες!
Είναι φυσικά θετικό που μπήκαν στον προϋπολογισμό 10.000+ μόνιμοι διορισμοί. Χωρίς όμως το συμμάζεμα, λίγη διαφορά θα φέρουν. Τέλος, πρέπει να υπάρξει αυστηροποίηση στους ελέγχους (αν γίνονται) για το αν οι καθηγητές-οι μόνιμοι, προσφέρουν μαθήματα επί πληρωμή. Ανεπίτρεπτο! Θεωρείται όμως πια δεδομένο.
Αυτή η μεταρρύθμιση της Διαμαντοπούλου για τις καθηγητικές σχολές...πού πήγε; Θα έφερνε αποτελέσματα σίγουρα. Κάποτε θα την ξεθάψουν από το συρτάρι.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ