Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ν. Κεραμέως: Το έργο του υπ. Παιδείας εν μέσω πανδημίας

Υπουργός για ΣΥΡΙΖΑ: Όχι μόνο δεν έχετε στηρίξει τις πολιτικές αυτές επιλογές, αλλά βρίσκεστε μονίμως απέναντι, μονίμως στην οπισθοδρόμηση, μονίμως πασχίζετε να προκαλείτε θόρυβο, όπως και σήμερα, χωρίς ουσία, χωρίς αιτία, χωρίς αποτέλεσμα.
Δημοσίευση: 25/10/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εν μέσω πανδημίας, έχουμε υλοποιήσει ήδη -και δρομολογήσει και άλλες- μεταρρυθμίσεις, με στόχο ένα εκπαιδευτικό σύστημα σύγχρονο, πιο αυτόνομο και ελεύθερο, πιο εξωστρεφές είπε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, μιλώντας στη Βουλή με αφορμή την πρόταση δυσπιστίας κατά του υπουργού Οικονομικών,   Χρήστου Σταϊκούρα, με:

  • την εφαρμογή του νηπιαγωγείου από την ηλικία των 4 ετών σχεδόν σε όλους τους δήμους της χώρας,
  • την εισαγωγή δεύτερης γλώσσας, της αγγλικής γλώσσας από το νηπιαγωγείο,
  • τη δημιουργία των εργαστηρίων δεξιοτήτων, και την εισαγωγή τους από τα νηπιαγωγεία ως και τα γυμνάσια για την καλλιέργεια ήπιων, ψηφιακών, σύγχρονων δεξιοτήτων στα παιδιά μας, μέσα από θεματικές όπως εθελοντισμός, σεβασμός στον άλλον και στη διαφορετικότητα, σεξουαλική αγωγή, προστασία του περιβάλλοντος, οδική ασφάλεια, ρομποτική, επιχειρηματικότητα,
  • την ενίσχυση και διεύρυνση του θεσμού των πρότυπων και πειραματικών σχολείων,
  • την ένταξη της αξιολόγησης σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες,
  • τον εκσυγχρονισμό βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών, μερικά από τα οποία δεν έχουν ενημερωθεί από τη δεκαετία του 1990,
  • τις δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας και την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας,
  • τη συνολική μεταρρύθμιση στην επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση, που τίθεται σε λίγες μέρες σε δημόσια διαβούλευση,
  • την ίδρυση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης,
  • τη θέσπιση χρηματοδότησης των πανεπιστημίων μας με αντικειμενικά και ποιοτικά κριτήρια κατόπιν αξιολόγησης,
  • την απελευθέρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών και της έρευνας από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος,
  • τη θέσπιση επιπλέον εργαλείων για τη σύναψη διεθνών συνεργειών με πανεπιστήμια του εξωτερικού, για να κατακτήσει η χώρα μας τη θέση που της αξίζει στο διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη,
  • την άμεση ανταπόκριση στις συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία και τη μεταφορά ολόκληρης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο διαδίκτυο κατά την πρώτη φάση της πανδημίας, με την εξασφάλιση εργαλείων και διαδικασιών για τη δεύτερη φάση που διανύουμε, ενίσχυση των δομών και ψηφιακών εξοπλισμών  ένα πραγματικό άλμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, χάρη στις εξαιρετικά σημαντικές προσπάθειες των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης, των μαθητών μας, των φοιτητών και σπουδαστών μας.».

Η υπουργός  Παιδείας απευθυνόμενη  στην Αξιωματική Αντιπολίτευση τόνισε ότι:

  • Όχι μόνο δεν έχετε στηρίξει τις πολιτικές αυτές επιλογές, αλλά βρίσκεστε μονίμως απέναντι, μονίμως στην οπισθοδρόμηση, μονίμως πασχίζετε να προκαλείτε θόρυβο, όπως και σήμερα, χωρίς ουσία, χωρίς αιτία, χωρίς αποτέλεσμα.
  • Εμείς βρίσκουμε λύση σε κάθε πρόβλημα, εσείς ψάχνετε πρόβλημα σε κάθε λύση.
  • Ούτε καν να συζητήσετε δεν θέλετε, όπως φάνηκε και από την άρνησή σας στην πρόσκληση που σας απευθύναμε για διάλογο, εν όψει της μεταρρύθμισης στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση».  

Κλείνοντας την ομιλία της, η Νίκη  Κεραμέως αναφέρθηκε στον καίριο ρόλο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στη Δημοκρατία μας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η αντιπολίτευση, και δη η Αξιωματική, διαδραματίζει καίριο ρόλο στη Δημοκρατία μας. Ειδικά στις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε, η ενότητα, η υπευθυνότητα και η συνεργασία συνιστούν αναγκαίες προϋποθέσεις για να βοηθήσουμε όλοι μαζί τη χώρα μας να ανταποκριθεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στις πρωτόγνωρες κρίσεις που αντιμετωπίζει. Ας σταθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων.»

Σχόλια (7)

 
Νώντας
25 Οκτ 2020 19:41

Έτσι ακριβώς είναι. Δε ξέρω πως θα ήμασταν αν ....

 
Νίκη
26 Οκτ 2020 10:43

Καθημερινά με παίρνουν τηλέφωνο από άλλες χώρες και μου ζητούν να μεταρρυθμίσω και το δικό τους εκπαιδευτικό σύστημα!

 
Άννα
26 Οκτ 2020 11:19

@Νίκη
Κι εμένα με παίρνουν!

 
Αριστεία, όχι αστεία
26 Οκτ 2020 18:17

Αύξηση μαθητών ανά τάξη εν μέσω πανδημίας, δωρεά παγουρίνο. Το έργο της υπουργού των παγουρίνων. Λιτά και κατανοητά.

 
Δον Κιχώτης
26 Οκτ 2020 20:42

Η συναίνεση ποτέ δεν ευδοκίμησε, ο αντίπαλος πρέπει να αποτύχει, σιγά μην τον βοηθήσουμε να δημιουργήσει κάτι καλό στην Παιδεία, να ενθουσιαστεί ο Έλληνας, να πιστέψει, να αγωνιστεί και να δώσει στο τέλος το ψηφαλάκι του στον δημιουργό. Επειδή όμως υπάρχουν και τα «ιερά και τα όσια», στον χώρο μας το αδύνατο παιδί - όπως το ονομάζει ο λαός - ας συμφωνήσουμε μόνο γι' αυτό το παιδί. Να κάνουμε κάτι όλοι μαζί, δεξιοί κι αριστεροί, βόρειοι και νότιοι, ώστε όλα τα αδύνατα παιδιά να έχουν τουλάχιστον σωστή, αληθινή βασική Παιδεία. Και σ' αυτόν τον στόχο, έναν Ηγέτη βλέπω ως τον πλέον κατάλληλο, τον εκάστοτε Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Να πάρει αυτός όλη τη Δόξα, να τελειώνουμε!...

 
Ολγγα
27 Οκτ 2020 11:58

Το δικό μου το παιδί δεν μπαίνει στο καθεστώς τηλεκπαίδευσης παρόλο που η μητέρα του είναι στις ευπαθείς ομάδες...αυτό είναι το έργο της υπουργού...το αναγκάζει να επαναλάβει τη σχολική χρονιά...επειδή βαριέται να πατήσει ένα κουμπί κ να το βάλει στην τηλεκπαίδευση...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.