Απουσίες στους μαθητές που λείπουν από τα διαδικτυακά τμήματα

Για την παρακολούθηση των μαθημάτων στα διαδικτυακά τμήματα τηρείται καθημερινά παρουσιολόγιο

05/11/2020

Ενημερώθηκε: 13/11/2020, 19:18

Άκουσε το άρθρο

Απουσίες θα καταγράφονται για τους μαθητές που θα απουσιάζουν από τα διαδικτυακά μαθήματα που ξεκινούν τη Δευτέρα για τα Γυμνάσια και Λύκεια , δεδομένου ότι είναι υποχρεωτική η διαδικτυακή παρακολούθηση,  σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που στάλθηκε  στους  Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και Διευθυντές Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 22 Οκτωβρίου για τα εξ αποστάσεως μαθήματα.

Ανάλογη εγκύκλιος αναμένεται να εκδοθεί από το υπουργείο Παιδείας για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση που θα ξεκινήσει τη Δευτέρα για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Ειδικότερα,σύμφωνα με  την εγκύκλιο για τη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, του υπουργείου Παιδείας:

1) Παρουσιολόγιο

Για την παρακολούθηση των μαθημάτων στα διαδικτυακά τμήματα τηρείται καθημερινά παρουσιολόγιο. Ο κάθε εκπαιδευτικός συμπληρώνει ανελλιπώς και κάθε μέρα δελτίο καταγραφής απουσιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υποχρεούμενος να αποστέλλει τις απουσίες, ανά βδομάδα, στη σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών/τριών προκειμένου οι Διευθυντές/τριες να ενημερώνουν την πλατφόρμα του myschool.

2) Ρόλος ΠΕΚΕΣ

Σύμφωνα με το υπ ́ αριθ. 121802/ΓΔ4/15-09-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ η οργάνωση των προγραμμάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνιστάται να γίνεται σε συνεργασία με τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ).

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές/τριες σε συνεργασία με τους ΣΕΕ κάθε ειδικότητας είναι υπεύθυνοι για την κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος ανά τάξη και για το συντονισμό και την υποστήριξη των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών σε ότι αφορά στο παιδαγωγικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ειδικότερα, την εποπτεία κάθε τάξης, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, έχει η ΠΔΕ σε συνεργασία με τον ΣΕΕ στου οποίου την παιδαγωγική ευθύνη ανήκει το σχολείο του εκάστοτε εκπαιδευτικού που έχει αναλάβει τη διδασκαλία της κάθε τάξης.

Το ίδιο προτείνεται και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ωστόσο θα πρέπει να ορίζεται κατά περίπτωση υπεύθυνος ΣΕΕ ανά τάξη ή ειδικότητα.

 3) Βιβλίο ύλης

Τηρείται βιβλίο ύλης από κάθε εκπαιδευτικό το οποίο ενημερώνεται καθημερινά. Στο τέλος κάθε μήνα και πάντα σε συνεννόηση με τους ΣΕΕ θα ενημερώνονται για την πορεία της ύλης οι σχολικές μονάδες στις οποίες ανήκουν οι μαθητές/τριες των τμημάτων.

Σχόλια (25)

Dora
|

Αν κάποιο παιδί δεν έχει υπολογιστή και internet στο σπίτι του τι θα γίνει θα παίρνει απουσίες ;

Μιλάς σοβαρά;
|

Ξέχασα το 5ο που θα έπρεπε να έχω βάλει 1ο και που είναι αυτονόητο.

Για να κάνεις τηλεκπαίδευση σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, πρωτίστως θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει και φτιάξει την υποδομή που θα την υποστηρίξει.

Το ισχυρό δίκτυο που θα την υποστηρίξει και γρήγορες ταχύτητες σύνδεσης σε κάθε σχολείο για ταυτόχρονη μετάδοση πολλών μαθημάτων.

Κι επειδή δεν θέλετε να χαλάσετε ούτε ένα ευρώ για όλα αυτά, πείτε σ' αυτούς που σας γράφουν τι να λέτε να σταματήσουν τον σανό.

χχχ
|

τη δευτερα το πρωι κοντα στις 900000 μαθητες και καθηγητες ...θα είναι πολυ χαρουμενοι!! εχει να πεσει πολυ γελιο για την τηλεκπαιδευση που δεν θα είναι εφικτο να πραγματοποιηθει....και αντε να πεισεις τους μαθητες να ξαναμπουν!!
και γιατι να θυσιασουν τον ΥΠΝΟ τους αδικα;;;;
ΜΑΚΑΡΙ να μη γινει ετσι...

Ζίκος
|

@ΠΡΟΣ ΚΩΝ/ΝΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ. ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ
Ε δεν γίνεται να θέλετε να σας απαντήσει τη Δευτέρα(9/11), από χθες(6/11), αγαπητέ μου! Ούτε ο Δασκαλάκης δεν μπορεί κάτι τέτοιο. Και σιγά το γρίφο και ζητάτε τη βοήθειά του. Θα σας πω εγώ, που τελείωσα δ' δημοτικού.
1. Τα παιδιά ανάβουν μια ωραία φωτιά στην αυλή και με το laptop της κάνουν αέρα. Έτσι έχουμε τηλεκπαίδευση με σήματα καπνού σαν τους Ινδιάνους. Είναι και fun οπότε θα τους αρέσει.
2. Εσείς στην ταράτσα, έχετε μετατρέψει το κουτί του desktop σε περιστερόσπιτο και τα περιστέρια μεταφέρουν τα pdf στους μαθητές σας. Εκείνοι σας απαντούν είτε σαν Ινδιάνοι(βλ.1), είτε πάλι με την περιστέρα.
3. Τέλος η σύζυγος, από την οικιακή θαλπωρή, με το smartphone μπαίνει στο insta και με το chat, κάνει μια χαρά μάθημα χωρίς να χρειάζεται τα 1 και 2.
ΥΓ. Ποιός είναι αυτός ο Τζον Ν.? Σαν τον ΙΚΑ είναι? Εγώ δεν τον πληρώνω πάντως....

Μιλάς σοβαρά;
|

Σε ένα σοβαρό κράτος που θέλει να υποστηρίξει την τηλεκπαίδευση θα έπρεπε:

1. Να μοιράσει δωρεάν ένα laptop σε κάθε μαθητή.

2. Να μοιράσει δωρεάν ένα laptop σε κάθε καθηγητή.

3. Να δώσει δωρεάν σύνδεση με το ανάλογο bandwidth σε οικογένειες που έχουν παιδιά που θα κάνουν την τηλεκπαίδευση.

4. Να δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό κατάλληλο για τηλεκπαίδευση.

Εσείς δεν καταφέρατε να μοιράσετε ούτε μια σωστή μάσκα στα παιδιά τόσους μήνες.
Και θα βγείτε τώρα να πείτε για απουσίες, ενώ δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα;

Είσαστε ανίκανοι .
Πείτε και στους επικοινωνιολόγους που συμβουλεύεστε ότι δεν πιάνει πλέον το τάισμα του σανού.

ΠΡΟΣ ΚΩΝ/ΝΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ. ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ
|

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΙ ΕΝΔΟΞΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ !
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΡΙΦΟ (τύπου Τζον Νας)

ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
1. Γυμνάσιο-Λύκειο επαρχίας (πολλής επαρχίας).
2. Τμήματα 25 μαθητών.
3. Ταχύτητα Διαδικτύου =βραδύτητα, έρπην.
4. Ελλείψεις σε λαπτοπ, ντεσκτοπ, σμάρτφον στο 50% των μαθητών.
5. Οικογένειες με 2,3 παιδιά μαθητές στο 95%.
6. Η δική μου οικογένεια: σύζυγοι-καθηγητές, 3 παιδιά-μαθητές
7. Η/Υ οικογένειας: 1 ντεσκτοπ, 1 λαπτοπ, 1 σμαρτφόουν.
8. ΛΑΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ της τεχνολογίας. ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΟΧΙ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1.
Πώς θα ξεπεραστούν τα τεχνικά εμπόδια επικοινωνίας ώστε να κάνουμε αξιοπρεπές μάθημα;; Όχι διεκπεραιωτικό, εγώ ρωτώ-εγώ απαντώ, κλειστά μικρόφωνα-οθόνες, μαθητές στο τσατ κύριε δεν μπορούμε να μπούμε, δεν ακούμε κλπ;; ( λάβε υπόψιν τα προηγούμενα 1,2,3,4,5,8).

ΕΡΩΤΗΣΗ 2
Ως οικογένεια, Πώς θα καταφέρουμε να συμμετέχουμε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ σε διαφορετικές τηλεκπαιδεύσεις 5 άτομα από 3 συσκευές επί 7 σχολικές ώρες ;;; (ξαναλάβε σοβαρά το δεδομένο 8)

ΕΡΩΤΗΣΗ 3
Θα έχεις την απάντηση την Δευτέρα 6/11/20 από τις 8.15 π.μ.-2.10 μ.μ.;;;

@Γ.Αυγενάκης
|

Εδώ υπάρχουν δύο θέματα. 1) Τα μαθήματα πρέπει να γίνουν εν μέσω lockdown. Άρα διαδικτυακά. Οπότε όποιοι έχουν υπολογιστή πρέπει να κάνουν μαθήματα. 2) Το ιδανικό θα ήταν να δοθούν υπολογιστές σε όποιους μαθητές δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να αγοράσουν. Απ'την άλλη, με 300 ευρώ αγοράζεις έναν απλό να κάνεις τη δουλειά σου και αρκετοί μαθητές μου που "δεν έχουν" κυκλοφορούν με κινητά που κοστίζουν τόσο ή και περισσότερο. Δυστυχώς το 2020 το να μην έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι περίπου σαν να μην έχεις ηλεκτροδότηση.

ΓΣ
|

Κάποτε σ'αυτή τη χώρα θα πρέπει να σταματήσουμε τη γκρίνια, το να βρίσκουμε 10 δικαιολογίες και 20 κινδύνους σε κάθε τι και να βάλουμε το κεφάλι κάτω να ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. Αν δε μας αρέσουν οι αποφάσεις/προτάσεις των αιρετών ψηφίζουμε άλλους την επόμενη φορά. Αλλά μέχρι τότε, που να μας πάρει και να μας σηκώσει, ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ και δεν κλαψουρίζουμε. 10 εκατομμύρια κόσμος ο καθένας μια κατηγορία μόνος του.

Γεωργιος Αυγενακης
|

Ειναι αδικια αυτο που γινεται με τις απουσιες εξ αποστασεως γιατι οι περισσοτεροι δεν μπορουν να μπουν μεσα στο συστημα.Εγω ειμαι μαθητης του εσπερινου επαλ καλαμαριας και δεν εχω υπολογιστη για να μπορεσω να κανω τα μαθηματα.Εαν γινεται αυτο να σταματησει και ολοι οι διευθηντες Γυμνασιου-Λυκειου να πουν ποιοι απο τους μαθητες θελουν να γραψουν διαγωνισμα για ολη την σχολικη χρονια.

nikos
|

θα γίνει της τρελής...

Παναγιώτης Β
|

Για τους διδάσκοντες... θα τηρείται απουσιολόγιο ή έστω παρουσιολόγιο;
Ήρεμα ρωτάω...

Μα
|

αυτός είναι ο στόχος, να εξευτελιστεί και να διαλυθεί η δημόσια εκπαίδευση

Η αριστεία είναι αστεία
|

Ως παρουσιολόγος της τάξης μου, εγώ θα καταγγείλω όποιον πάει να μου πάρει τη δουλειά. Δεν διάβαζα τζάμπα, για να είμαι ο "καλυτερότατος" και ο "αριστότεροτατος" κα. Υπουργέ της αριστείας....

six xim
|

Δευτέρα 8.15. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί όλης της χώρας ανήγουν τον υπολογιστή και μπαίνουν στο webex. Μιλαμε για 1.000.000 και . Υπάρχει σύστημα που θα το αντέξει;

Κώστας
|

Νομίζω, ότι είναι καλό να μην τηρηθεί το ίδιο πρόγραμμα με αυτό του σχολείου για 3 λόγους :
Α) Είναι αδύνατον να κάνουμε καπάκι μάθημα, διότι χρειάζεται χρόνος να κατεβάσουμε από τον υπολογιστή τα αποθηκευμένα αρχεία για το νέο μάθημα.
Β) Δεν νομίζω ότι είναι παιδαγωγικά ορθό να είναι τα παιδιά 7 ώρες καθημερινά στις οθόνες του υπολογιστή για να παρακολουθούν webex.
Γ) Ο έλεγχος αφομοίωσης της ύλης λογικά θα γίνεται στο eclass με ασκήσεις.
Ως εκ τούτο νομίζω ότι 4 ώρες καθημερινά ανά τμήμα με 15 min διάλειμμα και ασκήσεις στο eclass θα είναι υπεραρκετες.

Αλέξανδρος
|

Αντισυνταγματικότητα σε όλο της το μεγαλείο... απλά...

six xim
|

Δευτέρα 8.15. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί όλης της χώρας ανήγουν τον υπολογιστή και μπαίνουν στο webex. Μιλαμε για 1.000.000 και . Υπάρχει σύστημα που θα το αντέξει;

Ότι να 'ναι
|

Που και πως θα καταγράφουμε απουσίες; Πως θα τις δίνουμε στη διεύθυνση; Πως θα καταχρούνται;

Επίσης πως ακριβώς θα κρατάμε βιβλίο ύλης; Υπάρχει κάτι σε ηλεκτρονική μορφή; Ή θα κρατάμε ραβασάκια για να τα συμπληρώσουμε "όταν" επιστρέψουμε σχολείο; Επίσημο έγγραφο ή αρχείο υπάρχει;

Οργάνωση μηδέν, πετάμε ότι παπάντζα μας έρθει και αφήνουμε τους εκπαιδευτικούς να βγάλουν το φίδι από την τρύπα...

Ηλίας
|

Τη Δευτέρα θα πέσει πολύ γέλιο...... εκτός από το σύστημα.... χαχαχαχαχα

Κοντός ψαλμός αλληλούια
|

Όταν μπουν όλοι μαζι τη Δευτέρα Τρίτη θα δούμε τι θα γίνει.....

φιλελεύθερος
|

Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας είναι οι δυναμεις αδράνειας, οι γκρινιάρηδες εκπαιδευτικοί, οι αρνητές, οι ακραίοι όλων των αποχρώσεων που αντί να βοηθήσουν προβάλουν συνεχώς προσκόμματα.
Συμφωνώ απολύτως.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
|

Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας είναι οι δυναμεις αδράνειας, οι γκρινιάρηδες εκπαιδευτικοί, οι αρνητές, οι ακραίοι όλων των αποχρώσεων που αντί να βοηθήσουν προβάλουν συνεχώς προσκόμματα.

Γεώργιος
|

Τα εργαστήρια όπως και το σχέδιο δεν μπορούν να διδαχθούν με τηλεκπαίδευση.
Χρειάζεται να γίνονται απαραίτητα δια ζώσης.
Αν δεν χρειαζόταν μπορούσαν οι μαθητές με τα βιβλία του σχολείου που έχουν προμηθευτεί απο το σχολείο τους να διδαχθούν που σημαίνει δεν χρειάζεται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί εργαστηριακών μαθημάτων αφού μπορούν τα εργαστήρια να γίνουν μέσω τηλεκπαίδευσης.

Κώστας Χαλκίδα
|

Κάθε σχολική μονάδα να ενεργοποιήσει ένα on-line excel με το ημερήσιο πρόγραμμα κάθε τμήματος μας ας καταχωρίζονται εκεί οι απουσίες από τον υπεύθυνο του τμήματος!Είναι απλό για κάποιον που έχει στοιχειώδεις γνώσεις πληροφορικής!Οι Διευθυντές τρέχουν και δεν φτάνουν!!

Σοσιαλλήθωρος
|

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ
Κεραμέως δεν παίζεσαι μιλάμε.
Εγώ που έχω τρία παιδιά σε γυμνάσιο λύκειο και δουλεύουμε με τη γυναίκα μου από το σπίτι πόσα κομπιούτερ πρέπει να έχουμε και το wifi τι ταχύτητες πρέπει να υποστηρίζει και όλα αυτά ποιος θα τα πληρώνει;;;;;;;;;;;;;;;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ