Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Διορθώθηκαν 28 σχολικά βιβλία για την εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών

Δείτε τα 28 βιβλία με τις αντίστοιχες διορθώσεις/προσθήκες/αλλαγές
Δημοσίευση: 06/11/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε  διορθώσεις/προσθήκες/αλλαγές 28 σχολικών βιβλίων, στην ψηφιακή τους μορφή, προχώρησε το υπουργείο Παιδείας, μετά από σχετικές εισηγήσεις του ΙΕΠ.

Πρόκειται για τα παρακάτω σχολικά βιβλία με τις αντίστοιχες διορθώσεις/προσθήκες/αλλαγές:

Σχόλια (3)

 
Οικονομολόγος
07 Νοε 2020 14:06

Η συμφωνία των Πρεσπών ήταν μια τεράστια τολμηρή αλλαγή και τώρα πρέπει να γίνουν, έστω και σταδιακά, τα μικρά βήματα υλοποίησής της.

Ως εκ τούτου, οι αλλαγές αυτές στα βιβλία είναι ένα μικρό αλλά θετικό βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.

 
@Δον Κιχωτης
07 Νοε 2020 03:21

Για σένα φαίνονται ασήμαντες διορθώσεις.Στην Γεωγραφία της β Γυμνασίου και στον χάρτη των Περιφερειών φαίνεται ότι η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία συνορευουν με την Βόρεια Μακεδονία.Εξ άλλου η επονείδηστη συμφωνία των Πρεσπών προβλέπει αμοιβαιότητα.Δες τις διαπιστώσεις της Μεικτής Επιτροπής Ελλάδας Σκοπίων για τα σχολικά βιβλία και θα καταλάβεις.Οι Σκοπιανοί δεν άλλαξαν τίποτα.Και φέτος έχουν τους χάρτες της Μεγάλης Μακεδονίας και της Μακεδονίας του Αιγαίου.Χωρια που διδάσκονται σήμερα ότι προέρχονται από τον Φίλιππο ,τον Αλέξανδρο κλπ.Δεν τηρούν αυτά που υπέγραψαν.Υπαρχει και σχετικό άρθρο του περασμένου μήνα στο Έθνος.Αναρωτιεμαι γιατί σε αυτήν την χώρα δεν υπάρχει πάτος.Φυσικο είναι αφού και εσυ τις θεωρείς..ασήμαντες διορθώσεις.

 
Δον Κιχώτης
06 Νοε 2020 18:25

Πρόκειται για μία ασήμαντη διόρθωση.
Στο θέμα των διορθώσεων είμαστε 100 χρόνια πίσω, πρέπει να αλλάξει η κείμενη νομοθεσία για τα σχολικά βιβλία ώστε οι διορθώσεις και κυρίως οι βελτιώσεις να γίνονται γρήγορα, χωρίς να απαιτείται η έγκριση των συγγραφέων τους. Μετά τις εισηγήσεις των σχολικών συμβούλων, των δασκάλων και των καθηγη-τών, το ΙΕΠ να αποφασίζει και την επόμενη σχολική χρονιά τα βιβλία να είναι βελτιωμένα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα βιβλία της Γλώσσας και των Μαθη-ματικών του Δημοτικού όπου ουδεμία βελτίωση έχει γίνει στα κείμενά τους και στις ασκήσεις τους στα 17 χρόνια που κυκλοφορούν, παρά την ύπαρξη πολλών προβληματικών, ακατάλληλων σελίδων που κουράζουν αφάνταστα δασκάλους και μαθητές. Η Πολιτεία πρέπει πρωτίστως να σκέφτεται τον αδύνατο μαθητή, αυτόν που δεν έχει άλλο μέσο ή άλλο τρόπο για να μάθει και το μόνο που έχει να κάνει, είναι να ακούει με προσοχή τον δάσκαλό του, να συμμετέχει και να σημειώνει αυτά που του λέει και να μελετά το σχολικό του βιβλίο. Και αυτοί οι μαθητές είναι πολλές, πολλές χιλιάδες...
Εάν δε κατορθώσουμε να δημιουργήσουμε και ένα αποτελεσματικό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, θα έχουμε κάνει επανάσταση, ο ιστορικός θα αρχίσει να γράφει για την πρώτη μεταρρύθμιση που έγινε!...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.