Εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχoυν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει η σχολική μονάδα.
Αυτό προβλέπει νέα απόφαση τη οποία υπογράφουν η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.
Η ίδια απόφαση ορίζει επίσης ότι:
Α. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων, λαμβάνουν κάθε μέτρο για να διασφαλιστεί η παροχή από εκπαιδευτικούς, σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Β. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολική μονάδα που τελεί σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Γ. Η έναρξη των μαθημάτων ορίζεται στις 08:00 για τα Λύκεια και στις 08:30 για τα Γυμνάσια και η διάρκεια της διδακτικής περιόδου στα 40 λεπτά.
Δ. Κατά τη διαμόρφωση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λαμβάνονται αναλόγως υπόψη οι σχετικές υπουρ- γικές αποφάσεις και εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ε. Οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση της περ. α της παρ. 1 του άρθρου 1, η οποία είναι υποχρεωτική, καθορίζουν κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων το ωρολόγιο πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο κοινοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:
Ζ. Τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υπο- στήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) σε συνεργασία και με τις κατά περίπτωση λειτουργούσες Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκ- παιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) προβαίνουν σε σχεδιασμό και οργάνωση εξ αποστάσεως συμβουλευτικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς και των γονέων και μαθητών, που είτε έχουν αξιολογηθεί, είτε απευθύνονται προς τις υπηρεσίες τους πρώτη φορά, αξιοποιώντας τρόπους άμεσης ή έμμεσης υποστήριξης, ηλεκτρονικά (με πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων ή email) ή με τηλεφωνική επικοινωνία.
Η. Τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) μέσω των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου μεριμνούν για την παροχή κατάλληλων οδηγιών προς τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την αξιοποίηση όλων των κατάλληλων μέσων, μεθόδων και εκπαιδευτικού υλικού, φροντίζοντας ταυτόχρονα για τη διάχυση καλών πρακτικών που εφαρμόζονται είτε από σχολικές μονάδες είτε από άλλες δομές της εκπαίδευσης ή άλλους επιστημονικούς φορείς ή δομές υποστήριξης της σχολικής κοινότητας.».
Συμφωνω πολυ. Αν ο καθηγητης θελει να κανει το μαθημα του να πληρωσει 50 ή 100 mbps. Δηλαδη αν εχει χαμηλη θερμανση θα τρεχει στα σπιτια των αλλων για να θερμανθει? Ενταξει ειπαμε οχι να μην εχουμε την 50 και την 100 εφοσον ειμαστε καθηγητες. Και καλο equipment φυσικα. Πως θα κανεις share screen me 1 mbps?