Απόφαση: Στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν υπολογιστή στο σπίτι τους για να κάνουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολική μονάδα που τελεί σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση

07/11/2020

Ενημερώθηκε: 13/11/2020, 19:17

Άκουσε το άρθρο

Εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχoυν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει η σχολική μονάδα.

Αυτό προβλέπει νέα απόφαση τη οποία υπογράφουν η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

Η ίδια απόφαση ορίζει επίσης  ότι:

Α. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων, λαμβάνουν κάθε μέτρο για να διασφαλιστεί η παροχή από εκπαιδευτικούς, σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Β. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολική μονάδα που τελεί σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Γ. Η έναρξη των μαθημάτων ορίζεται στις 08:00 για τα Λύκεια και στις 08:30 για τα Γυμνάσια και η διάρκεια της διδακτικής περιόδου στα 40 λεπτά.

Δ. Κατά τη διαμόρφωση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λαμβάνονται αναλόγως υπόψη οι σχετικές υπουρ- γικές αποφάσεις και εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ε. Οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση της περ. α της παρ. 1 του άρθρου 1, η οποία είναι υποχρεωτική, καθορίζουν κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων το ωρολόγιο πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο κοινοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:

Ζ. Τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υπο- στήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) σε συνεργασία και με τις κατά περίπτωση λειτουργούσες Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκ- παιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) προβαίνουν σε σχεδιασμό και οργάνωση εξ αποστάσεως συμβουλευτικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς και των γονέων και μαθητών, που είτε έχουν αξιολογηθεί, είτε απευθύνονται προς τις υπηρεσίες τους πρώτη φορά, αξιοποιώντας τρόπους άμεσης ή έμμεσης υποστήριξης, ηλεκτρονικά (με πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων ή email) ή με τηλεφωνική επικοινωνία.

Η. Τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) μέσω των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου μεριμνούν για την παροχή κατάλληλων οδηγιών προς τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την αξιοποίηση όλων των κατάλληλων μέσων, μεθόδων και εκπαιδευτικού υλικού, φροντίζοντας ταυτόχρονα για τη διάχυση καλών πρακτικών που εφαρμόζονται είτε από σχολικές μονάδες είτε από άλλες δομές της εκπαίδευσης ή άλλους επιστημονικούς φορείς ή δομές υποστήριξης της σχολικής κοινότητας.».

 

Σχόλια (61)

ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΜΩΣ
|

Συμφωνω πολυ. Αν ο καθηγητης θελει να κανει το μαθημα του να πληρωσει 50 ή 100 mbps. Δηλαδη αν εχει χαμηλη θερμανση θα τρεχει στα σπιτια των αλλων για να θερμανθει? Ενταξει ειπαμε οχι να μην εχουμε την 50 και την 100 εφοσον ειμαστε καθηγητες. Και καλο equipment φυσικα. Πως θα κανεις share screen me 1 mbps?

Αρκεί θεωρείτε ένας υπολογιστής;
|

Φυσικά και υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι μου, ο υπολογιστής που θα χρησιμοποιήσει το παιδί μου, γιατί το θεωρώ αυτονόητο ότι δε θα πασχίζει να παρακολουθήσει μάθημα μπροστά από μια τοσοδούλα οθόνη κινητού επί 6 ώρες! (Και μπροστά από ένα λάπτοπ ακόμα, απαράδεκτο για τόση ώρα) Στο σχολείο μας υπάρχουν με το ζόρι 3 λάπτοπ και οι ανάγκες των εκπαιδευτικών είναι εννοείται πολλαπλάσιες! Να δω ποιος θα τα πρωτοπάρει!

Χαρά
|

@τοση ξεφτίλα το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απέχεις άνθρωποι που δεν έχουν ενσυναίσθηση να απέχουν όσο για τον Αλέξη που είπες αλλά δικαιολογημένα μιας και ο δικομματισμός βασιλεύει δεκαετίες τώρα έχεις κάνει φάουλ μεγάλο οποιος διαφωνεί με την κυβέρνηση δεν είναι απαραίτητα τσιπρικος βέβαια αν με ρωτουσες τι από τα δύο θα απαντούσα Τσίπρα δαγκωτο αδιαμφισβήτητα

VASILEIOS SICHLIMIRIS
|

Αφήστε το...ξεκατίνιασμα....κι αν μπορείτε ..βοηθήστε ..να ξεπεραστούν τα προβλήματα. Αυτό το...ξεκατίνιασμα στο τέλος θα μας.....βγει σε κακό...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Θεωρώ ότι όλοι προσπαθούν για το καλύτερο. Μην κάνετε όλοι τους φωστήρες και τους δικαστές. Εσείς ή οι όποιοι υποστηρίζετε, θα λειτουργούσατε/λειτουργούσανε καλύτερα; Είναι μία δύσκολη κατάσταση, και πρέπει ο καθένας να συμβάλλει στην όσο το δυνατό καλύτερη διεκπεραίωση των ζητημάτων. Βαρέθηκα πια με τη μιζέρια, την τεμπελιά και τη γκρίνια των εκπαιδευτικών. Όλα τους φταίνε και ποτέ τίποτα δεν βρίσκουν σωστό πέραν του εαυτού τους (φυσικά αυτό δεν ισχύει για όλους αλλά αφορά μια αρκετά μεγάλη πλειοψηφία) Το μόνο που ενδιαφέρει είναι η άσκηση κομματικής κριτικής. Αν θέλω να κάνω το μάθημά μου σωστά, το κάνω και χωρίς καμία στήριξη...γιατί ξέρω τον τρόπο...είμαι εκπαιδευτικός. Οι δάσκαλοί μας παλαιότερα δεν είχαν κανένα εξοπλισμό αλλά έμπαιναν στις τάξεις και μάθαιναν στα παιδιά γράμματα...κυριολεκτικά και ουσιαστικά. Σήμερα όλοι θέλουν δεκανίκια είτε γιατί είναι ανεπαρκείς είτε γιατί απλώς αρνούνται να βάλουν πλάτη. Αναφορικά με το δίκτυο, σημειώνω ότι επειδή έχω πολλά παιδιά - και φοιτητές και μαθητές- κι επειδή τόσο εγώ όσο και ο σύζυγός μου είμαστε εκπαιδευτικοί, μια χαρά κάνουμε μάθημα μέσω διαδικτύου, ακόμα και με τις όποιες δυσκολίες. Και όποιος θεωρεί εαυτόν τέλειο, ας αναλάβει βρε παιδιά να "μεταγγίσει" την τελειότητά του και στους άλλους...

πκ
|

τραγικη η πολιτικη, οι υποδομες κ !!!!
διαλυση της παιδειας

DD
|

Το σύστημα έχει πέσει.
Η τηλεκπαίδευση σε τέτοιο μαζικό βαθμό δεν μπορεί να γίνει με τις υποδομές που έχουμε.
Το πάμε όπως πάντα ανάποδα, δοκιμάζουμε με ότι έχουμε χωρίς σχεδιασμό και τρέχουμε εκ των υστέρων να προλάβουμε κάτι.
Αυτή τη στιγμή έχει γκρεμιστεί κάθε προσπάθεια.
Καλημέρα σας.

Δον Κιχώτης
|

@ Γ.Α Φυσικός
Αυτά τα πρόβλέπουμε αγαπητέ μου συνάδελφε την εποχή που έπρεπε...
Να τώρα τα προβλήματα της απερισκεψίας σας!...
Η δική μου σύζυγος εργάζεται σε άλλο υπουργείο και τα παιδιά μου είναι όλα μεγάλα...

Εκπαιδευτικός
|

Το πρόγραμμα απεστάλη για να δοθεί αίσθηση οργάνωσης και κανονικότητας.
Όταν ακόμη δεν έχουν φτάσει τα τάμπλετ στις ευπαθείς ομάδες.
Όταν υπάρχουν περιοχές χωρίς ίντερνετ.
Όταν δεν έγινε στοχευμένη επιμόρφωση παραγωγής υλικού.Αλλα εισαγωγικής θεωρίας.
Όταν η εκπαίδευση προσφύγων είναι στο περιθώριο- βιβλία δεν έχουν φτάσει ακόμη, οι συνάδελφοι/ισσες δεν έχουν επιμορφωθεί.

Οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να είχαμε ζητήσει από το Μάρτιο tablet για όλους και όχι βιβλια για ανατύπωση.Ας το ζητήσουμε τώρα καθώς η κατάσταση θα είναι παρόμοια και τα επόμενα χρόνια.

Το ΥΠΑΙθ θεωρεί ότι ψεύδονται όσοι δηλώνουν ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και μέσω του εξαναγκασμού θα υποχρεωθούν να αναθεωρήσουν.
Η βδομάδα αυτή να είναι διερευνητική. Κ η επόμενη.
Επιμόρφωση hands on. Step by step tutorials σε παραγωγή υλικού. Από πσδ.

Γ.Α Φυσικός Phd
|

Η γυναίκα μου χρησιμοποιεί το ίντερνετ την ίδια ώρα που έχω μάθημα.
Ο γιος μου χρησιμοποιεί το ίντερνετ την ίδια ώρα που έχει η γυναίκα μου μάθημα και εγώ.
Η σύνδεση 24mbps σημαίνει στην περιοχή μου τουλάχιστον 8,5 mbps. Εμείς θα έχουμε τρία λαπτοπ ανοιχτά και θα ψάχνουμε για ίντερνετ.
Αύριο θα κάνω αίτηση στην COSMOTE να μου βάλει 100mpbs. Σας προτρέπω να κάνετε και όλοι οι υπόλοιποι το ίδιο. Τι δεν καταλαβαίνετε; Άντε σηκωθείτε όλοι και πάτε στα σχολεία σας να δουν στο Υπουργείο τη γύμνια μας....γιατί αλλιώς χαμπάρι δεν θα πάρουν!

Γ.Α Φυσικός Phd
|

Σε λίγες ώρες... θα κλαίμε από τα γέλια. Πρέπει να τραβήξουμε βίντεο το τι θα γίνεται στο σχολείο που θα πάμε να δουλέψουμε.

Κλαίωωωωω ήδη!!! Ούτε λαπτοπ, ούτε συνδέσεις wifi, ούτε καλωδίωση στις τάξεις για σύνδεση. Αν πάμε όλοι... θα συνδεθούν οι μαθητές με Κάιρο. Πάρτε και κινητά μαζί να τους ειδοποιήσετε ότι τουλάχιστον ξυπνήσατε και πήγατε σχολείο .

Αχ δεν μπορώ τόση προχειρότητα. Δεν γίνεται να μη ρωτάτε τους εκπαιδευτικούς... δεν γίνεται να μην ξέρετε τι θα συμβεί σε λίγες ώρες! Ανυπομονώ... και είχα μέρες να γελάσω...!!! Αλλά πάλι... στο τέλος θα κλαίω, γιατί τα παιδάκια δεν φταίνε τίποτα. Αλλά πάλι πρέπει να βγάλω το φίδι από την τρύπα σε ένα Υπουργείο Παιδείας που λαμβάνει ελάχιστα χρήματα από το ΑΕΠ για να μπορεί να στηρίξει την εκπαίδευση. Ντροπή, απλά!

ΓΜ
|

Θα ήθελα να ρωτήσω τα ΕΠΑΛ δεν είναι σχολεία που λειτουργούν σε αυτή τη χώρα; Ας μας πει η φανταστική υπουργός μας πώς θα γίνουν τα εργαστηριακά μαθήματα;
Θα μου πει κανείς ότι εδώ βγήκε στις ειδήσεις και είπε ότι το μάθημα μπορεί να γίνει και από σταθερό τηλέφωνο, οδηγίες για εργαστήρια θα δώσει; Μπορεί να καταλάβει η υπουργός μαθηματικά από το σταθερό;

Καλλιοπη
|

Επικίνδυνοι και άκρως ακατάλληλοι...
Αυτό που όλοι πρέπει να έχουμε ξεκάθαρο είναι ότι η τηλεκπαίδευση
γίνεται για το φαίνεσθαι και όχι για την ουσία! Για να μπορεί το υπουργείο να υποστηρίξει ότι έχει φροντίσει κι έχει νοιαστεί..
Θα διδάξουμε δηλαδή παρακάτω ύλη με το webex? Και αυτή η ύλη θα θεωρείται και διδαγμενη και εξεταστέα Ίσως???
Μου φαίνεται τουλάχιστον παράλογο!!!!

@Τόση ξεφτίλα
|

Είμαι δασκάλα σε πρωτοβάθμια και ευτυχώς ανήκω στους τυχερούς που, αν και συνωστισμένοι σε 25άρια τμήματα , δεν έχουμε ακόμα κρούσμα στο σχολείο μου! Εύχομαι ειλικρινά να συνεχίσω να είμαι τυχερή κι εγώ και τα παιδιά μου, να μείνουμε υγιείς και να γλιτώσουμε την τηλεκπαίδευση φέτος! Βλέπεις στην περιοχή μου το σήμα είναι τραγικό και , όταν πέρυσι έκανα webex , πολύ συχνά με πετούσε έξω από το room! Σε προλαβαίνω, στο σχολείο επίσης τραγικό το σήμα! Γενικό το θέμα στην περιοχή. Ξέρεις δε ζούμε όλοι στα μεγάλα αστικά κέντρα... Ακόμα, τουλάχιστον 4 από τους μαθητές μου δεν είχαν καν ίντερνετ στα σπίτια τους. Delivery φυλλάδια κάναμε μέσα σε ζελατίνες εν μέσω πανδημίας, για να απασχοληθούν κάπως κι αυτά τα παιδιά. Ειλικρινά λυπάμαι που όλα όσα σου λέμε, αντικειμενικές δυσκολίες που το Υπουργείο δε λαμβάνει υπόψη, γιατί ακριβώς θα όφειλε να τις επιλύσει, προκειμένου να εξασφαλίσει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία σε όλα τα παιδιά, σου φαίνονται ξεφτίλα και τα αντιμετωπίζεις πιθανότατα ως μίζερες και φτηνές δικαιολογίες, συνάδελφε!

Πόσο παιδαγωγικό είναι αυτό;
|

Αναρωτιέμαι αν εκείνοι που εισηγούνται να βρίσκονται επί τόσες ώρες τα παιδιά μπροστά σε μια οθόνη και να παρακολουθούν μάθημα έχουν δοκιμάσει να κάνουν οι ίδιοι κάτι παρόμοιο. Προσωπικά σε τρίωρο σεμινάριο εξ αποστάσεως που παρακολούθησα σηκωνόμουν διαρκώς και το βρήκα εξαιρετικά κουραστικό. Ακόμη και με τα ολιγόλεπτα διαλείμματα , απαράδεκτο παιδαγωγικά το θεωρώ 5-6 ώρες μάθημα μπροστά σε μια οθόνη. Τρίωρο το πολύ και με ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτών η σύγχρονη, με παράλληλη εφαρμογή ασύγχρονης διδασκαλίας, θα ήταν μια καλή λύση. Το πρόγραμμα αυτό δε βγαίνει με τίποτα! Ούτε ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανταποκριθεί ικανοποιητικά σε καθημερινά 5ωρα τηλεκπαίδευσης! Ανέφικτο κατά τη γνώμη μου! Χρειάζεται απίστευτη προετοιμασία, εκτός αν απλά ο εκπαιδευτικός μιλάει, μιλάει, μιλάει... Πολύ φοβάμαι όμως ότι πιθανότατα έτσι φαντάζονται στο Υπουργείο το μάθημα!

Ελένη
|

Είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας και διαγνώστηκα με κορονοιο την Παρασκευή. Είμαι υποχρεωμένη να παρέχω τηλεκπαίδευση;;;;

Τρίτεκνος Εκπαιδευτικός
|

Θα σχολιάσω κι εγώ, αν και δεν έχω καμιά ελπίδα τώρα πια, έχουμε
μπλέξει πολύ άσχημα με αυτούς τους ανίκανους του Υπουργείου Παιδείας, τα τρία παιδιά μου, είναι στο Γυμνάσιο, σε διαφορετικές τάξεις φυσικά, εγώ δουλεύω στο Δημοτικό, η σύζυγος και αυτή στο Δημοτικό, πείτε μου, εσείς τουλάχιστον εδώ μέσα, πόσους υπολογιστές χρειάζομαι; Δεν ντρέπονται λίγο να δαπανούν τόσα χρήματα, εκατομμύρια σε επιδόματα και άλλα, και να περιμένουν από μας τους εκπαιδευτικούς να αγοράζουμε τα κομπιούτερ; Και ένα σωρό άλλα από την τσέπη μας... Μας κορόιδεψαν άλλη μια φορά και τους ψηφίσαμε για να αποφύγουμε τον σύριζα... Να δουν τι θα πάρουν την άλλη φορά, όσο για την Κεραμέως , κατάφερε να είναι η χειρότερη υπουργός παιδείας όλων των εποχών... Ειλικρινά η απογοήτευσή μας, είναι πολύ μεγάλη.... Σας ευχαριστώ!!! Καλό βράδυ, Καληνύχτα εκπαίδευση....

Τόση ξεφτίλα...
|

Ρε είπαμε, αλλά πόσο ξεφτίλα πια; Διαβάζω… και αναρωτιέμαι…
Εκπαιδευτικός σε 4 σχολεία… είμαι 35 χρόνια σε σχολεία, τέτοιο πράγμα δεν το έχω δει. Ας δεχτούμε ότι ισχύει. Πόσοι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί; Και καλά… όταν λέει ότι το πρόγραμμα αρχίζει 8:50 ποιος πιστεύει ότι το μάθημα με τη webex θα αρχίζει εκείνη την ώρα; Εδώ στο σχολείο κατά κανόνα οι συνάδελφοι μπαίνουν στη αίθουσα μετά από 10 λεπτά και τώρα φοβόμαστε μην αργήσουμε στη wenex; Και αν τελειώσεις το ένα μάθημα 5 λεπτά νωρίτερα και αρχίσεις λίγο αργότερα το άλλο, ποιος θα σου ζητήσει τον λόγο; Αλλά και στο πρόγραμμα βρε αδελφέ δεν έχεις κανένα κενό; Ποιος το κάνει το πρόγραμμα στο σχολείο σας;
Ο άλλος εκπαιδευτικός δεν έχει τέσσερις υπολογιστές στο σπίτι του, αλλά ούτε και κινητά έχουν τα παιδιά του, τόση ανέχεια. Αλλά και το κόστος; Αλήθεια ποιο κόστος ή έχεις ίντερνετ και κινητά ή δεν έχεις.
Και ξαφνικά … όλοι οι εκπαιδευτικοί (δύο σε ένα σπίτι) έχουν 24αρα σύνδεση, όταν με 5-10 ευρώ παραπάνω πας σε 50 ή 100 mbps.
Μάλλον τις 100άρες συνδέσεις τις έχουν οι εργάτες του ιδιωτικού τομέα, που πληρώνονται καλά…
Αλλά και η Χαρά … ενώ τον Αλέξη που τον ξέραμε είδαμε τι έκανε…
Αλλά και το κόστος… για ρεύμα λέει, σύνδεση σε πάροχο και θέρμανση… αυτός ο συνάδελφος φαντάζομαι δεν έχει ίντερνετ στο σπίτι του και θα πρέπει τώρα να κάνει σύνδεση και θα είναι από αυτούς που όταν έχουν τρίωρο, δεν φεύγουν και κάθονται στο σχολείο μέχρι τις 2:30 γιατί στο σπίτι δεν έχουν θέρμανση…
Ρε είπαμε… αλλά τόση ξεφτίλα… απέχω δεν αντέχω.

Τασος
|

Με bowload 9,66 Mbps στο σχολειο και upload 0,63 Mbps στο σχολείο πόσα webex κάνουμε; Κάμερα έχει το tablet του Μποδοσάκη. Μα είμαστε εντελώς ηλίθιοι; Τους διαβαζουμε, μας πέφτουν τα μαλλιά και το βουλωνουμε!

MG
|

Το διαφορετικό ωράριο στα Γυμνάσια και στα Λύκεια θα δημιουργήσει ένα αλαλούμ. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν και στις δυο βαθμίδες και μετακινούνται στο διάλειμμα από το ένα σχολείο στο άλλο. Αν κάποιος έχει 2η ώρα σε Γυμνάσιο και 3η σε Λύκειο, ποια απ' τις δυο θα κάνει; Γιατί δεν αφήνουν τα σχολεία να λειτουργήσουν με το ωράριο που είχαν απλά μειώνοντας τις ώρες σε 40λεπτα;

@αναπληρωτή
|

μαζί σου - και να ανακληθούν οι συμβάσεις των τριμηνιτών , αφού θα παραλάβουν τα τμήματά τους οι ευπαθείς από το σπίτι. ή για ψηφαλάκια θα τους κρατήσουν να κάθονται ; ή κάτι άλλο; στοίχημα ότι δεν το έχουν σκεφτεί καν στο υπουργείο αυτό, τους απασχολούν άλλα. κάτσε να ασχοληθούν με το ωράριο εσπερινών (αλήθεια , τα ξεχασαν στο ΦΕΚ και την εγκύκλιο) , τα ΣΔΕ .

ΚΦΑ
|

Όλοι γράφουμε τα αυτονόητα. Δεν είδα όμως προτάσεις!!!!
Προσωπικά έχω μία..... αλλά οι ειδικοί θα την απορριψουν. Μαθήματα με αριθμό μαθητών κάτω των 10 στα σχολεία και εκ περιτροπής αλλά και μείωση ωρών ανά μάθημα.......

Jim.cool
|

Υπάρχουν περιοχές στη χώρα μας που λόγω έλλειψης υποδομών ή αναβάθμισης του δικτύου ΟΤΕ (εργασίες τεχνικών) δεν μπορεί να γίνει τηλεκπαίδευση.Το γνωρίζουν αυτό οι σύμβουλοι της υπουργού και αν ναι τι πράττουν; Ενόχλησαν ποτέ τη διοίκηση του ΟΤΕ ;

Αριστεία, όχι αστεία
|

Για να ολοκληρωθεί η νίλα της υπουργού των παγουρίνων όλοι τη Δευτέρα στα σχολεία για εξ΄ αποστάσεως από το σχολικό δίκτυο. Για να δούμε για ακόμα μια φορά την αριστεία των αρίστων.

BOS
|

Τελικα συναδελφοι σε ολα φταιει η Κεραμεως.....και η κυβερνηση του Μητσοτακη.... ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΝ Γραμμη ΣΥΡΙΖΑ σε ολα..... αντιπολιτευση ΠΑΝΤΑ και οπου βγει .....Οσο για την ηλεκτρονικη ψηφοφορια που μερικοι προοδευτικοι θελουν να κανουν τα συνδικαλιστικα παιχνιδια τους.. η κυβερνηση εχει απολυτο δικαιο και μπραβο σε αυτους ΤΟ 5% που ψηφισαν ηλεκτρονικα ....Το 95% ειναι πλασματικο ... Κανετε σε ολους την ερωτηση..... απο που θελουν να ψηφισουν απο το σπιτι ηλεκτρονικα η.... να ΚΑΝΟΥΝ 70 χιλιομετρα με το αμαξι τους στα εκλογικα τμηματα..Απορω με την ΔΑΚΕ ΓΙΑΤΙ δεν στηριζει τα αυτονοητα....ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ,ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ.....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ 5%.

@engineer
|

τι σχέση έχει ο συνδικαλισμός;;; λίγο χιούμορ και ευστροφία να είχε ο κλάδος και τσουπ , όλοι εκεί (στα αστικά κέντρα κυρίως). τρολιά ολκής. θα γίνει , μην ανησυχείς. αλλά να φύγουν έγγραφα σε διευθύνσεις με κοινοποίηση ΠΔΕ , σίσσυ και κεραμική σοφία από όλη την ελλάδα , έτσι για χαριτωμενιά. να δω τους διευθυντάδες (σχολείων)...

foros1
|

@αναπληρωτης,
Όσοι πήραν άδεια ευπαθους ομάδας κάνουν ήδη τηλεκπαίδευση σε μαθητές που πήραν αντίστοιχη άδεια και μάλιστα σε επίπεδο περιφερειών.

Μουτσε μουτσε....
|

@Dario Moutso
Δεν έχει το σχολείο σου τον εξοπλισμό; Ας τον είχε.

Dario Moutso
|

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Σου δίνεται η δυνατότητα να εργασθείς είτε από το σπίτι είτε από το σχολείο. Όποιος για τους δικούς του λόγους προτιμά το σχολείο έπρεπε την Παρασκευή να το δηλώσει στην διοίκηση του σχολείου και να πάρει την βεβαίωση μετακίνησης.

Είτε κάποιος εργασθεί από το σπίτι ή το σχολείο θα υπάρξουν προβλήματα (πχ δεν ανοίγει ο Η/Υ, δεν ακούγομαι , πρόβλημα με το internet κλπ) τότε ή θα πρέπει τα λύσει, αν μπορεί, εκείνη την στιγμή ή θα τα καταγράψει και θα ενημερώσει γραπτώς την διοίκηση του σχολείου η οποία με την σειρά της θα πρέπει να ενημερώσει τους κηδεμόνες και την διεύθυνση γιατί δεν έγινε τηλε-μάθημα. Κανείς δεν είναι θεσμικά υποχρεωμένος να είναι στο σχολείο (ή στο σπίτι) να σου παρέχει τεχνική υποστήριξη.

Πάμε τώρα στο webx. Θα έπρεπε να είχε γίνει επιμόρφωση στην λειτουργία του, αλλά μεταξύ μας τώρα είναι δεν είναι "rocket science" ....

Δεν έχει το σχολείο σου τον εξοπλισμό; Ας τον είχε.

Κάποια μερίδα μαθητών δεν έχει την υποδομή να παρακολουθήσει την τηλε-εκπαίδευση. Αυτό θα πρέπει να δηλωθεί εγγράφως από τον κηδεμόνα στο σχολείο να ενημερωθεί η διεύθυνση και η πολιτεία μετά να αναλάβει τις ευθύνες της.

Engineer
|

Εάν είχαμε σωστό συνδικαλισμό έπρεπε αύριο να είμαστε ΌΛΟΙ στα σχολεία μας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ