Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπ. Παιδείας: 8+1 αλήθειες για την τηλεκπαίδευση – Αμέτρητα τα ψεύδη ΣΥΡΙΖΑ

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ
Δημοσίευση: 11/11/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοίνωση με  8+1 αλήθειες για την τηλεκπαίδευση για αποκατάσταση της πραγματικότητας και παράλληλα κάνοντας λόγο   για  αμέτρητα  ψεύδη του ΣΥΡΙΖΑ, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα στον ΣΥΡΙΖΑ το υπουργείο Παιδείας, απαντά:  

Απύθμενο  θράσος και της πολιτική  ανηθικότητα: Οι δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ για το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δεν ήταν, απλώς, ένα ακόμη επεισόδιο στο σίριαλ της καπηλείας της πρωτόγνωρης υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε, ούτε και απλώς ενδεικτικές της μηδενιστικής λογικής του. Αλλά, δυστυχώς, χαρακτηριστικές του απύθμενου θράσους και της πολιτικής ανηθικότητας με την οποία αντιπολιτεύεται.

Ανακυκλώνει ανυπόστατες και αήθεις κατηγορίες: Αφού επένδυσαν ήδη δύο φορές, χωρίς επιτυχία, στην καταστροφολογία για το άνοιγμα των σχολείων (το Μάιο και το Σεπτέμβριο), αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στους μαθητές από τη διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, επανήλθαν πάλι στο γνώριμο θέμα της τηλεκπαίδευσης, ανακυκλώνοντας ανυπόστατες και αήθεις κατηγορίες.

Πολέμησαν λυσσαλέα: Αφού πολέμησαν λυσσαλέα την τηλεκπαίδευση από την αρχή της πανδημίας, εφευρίσκοντας κάθε είδους τεχνικό και νομικό πρόσκομμα για να την υπονομεύουν συστηματικά (από δήθεν παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων, μέχρι καταπάτηση Συνταγματικών ελευθεριών), τώρα έχουν το θράσος να την επικαλούνται για να ασκήσουν αντιπολιτευτική κριτική, επιδεικνύοντας τάχα ενδιαφέρον για την αποτελεσματικότητά της.

8+1 αλήθειες

Προς αποκατάσταση της πραγματικότητας, τονίζει το υπουργείο Παιδείας, είναι χρήσιμο να αποσαφηνίσουμε, αλλά και να υπενθυμίσουμε, μερικές μόνο αλήθειες:

Αλήθεια 1η: Η σύγχρονη τηλεκπαίδευση είναι ένα μεγαλεπήβολο εγχείρημα που υλοποιήθηκε από το μηδέν στη χώρα μας την περασμένη άνοιξη, και σε χρόνο ρεκόρ, εν μέσω πανδημίας και κόντρα στις αντιξοότητες. Με συγκεκριμένες οδηγίες από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την κάλυψη της ύλης και επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η τηλεκπαίδευση αγκαλιάστηκε από την εκπαιδευτική κοινότητα και συνέβαλε καθοριστικά στη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας εν μέσω πανδημίας. Το ψηφιακό άλμα του τελευταίου 8μήνου είναι κατάκτησή της.

Αλήθεια 2η: Το σύστημα είχε δοκιμαστεί σε πανελλαδική εμβέλεια και είχε λειτουργήσει με επιτυχία ήδη από την άνοιξη. Η δυσκολία πρόσβασης στις ψηφιακές τάξεις οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα στην πλατφόρμα του παρόχου, όπως ανακοινώθηκε από τον ίδιο, το οποίο δεν επηρέασε μόνο την Ελλάδα και το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και άλλους δέκτες υπηρεσιών και άλλες χώρες στην Ευρώπη και αλλού. Άμεσα δρομολογήθηκε η ενίσχυση του συστήματος, χθες και σήμερα λειτούργησαν την ίδια στιγμή περίπου 40.000 ψηφιακές τάξεις που αντιστοιχούν σε σχεδόν 700.000 συμμετέχοντες. Όλη η δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή μέσω τηλεκπαίδευσης.

Αλήθεια 3η: Ενόψει του ενδεχόμενου δεύτερου κύματος πανδημίας, οι υπηρεσίες του Υπουργείου δούλεψαν μεθοδικά για την οργάνωση της τηλεκπαίδευσης, χτίζοντας στην πολύτιμη εμπειρία από τη λειτουργία του συστήματος την άνοιξη. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) ουδέποτε «προειδοποίησε», όπως ψευδώς αναφέρει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι η πλατφόρμα του παρόχου δεν θα μπορούσε να «αντέξει» τον αυξημένο φόρτο των 600.000 μαθητών. Αντιθέτως, το ΠΣΔ τον Ιούνιο, προέκρινε τη λύση να χρησιμοποιηθούν ακριβώς αντίστοιχες υπηρεσίες cloud και να γίνει σύμπραξη με ιδιωτική εταιρεία. Πρόκειται για άμεση, αποτελεσματική, αλλά και συμφέρουσα λύση (δεδομένου, μάλιστα, ότι οι έως σήμερα υπηρεσίες της Cisco παρέχονται δίχως επιβάρυνση στο δημόσιο, βάσει της ισχύουσας σύμβασης) – όπως και έγινε.

Αλήθεια 4η: Σε αντίθεση με την εγκατάλειψη των προηγούμενων χρόνων, το τελευταίο 8μηνο έχουν γίνει αλματώδη βήματα στις δημόσιες ψηφιακές υποδομές. Ο ΣΥΡΙΖΑ επικαλείται σήμερα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) με περισσή υποκρισία, ενώ το υποχρηματοδοτούσε συστηματικά και το είχε καταδικάσει στην παρακμή. Όταν ξεκίνησε η πανδημία, η υπηρεσία τηλεδιασκέψεων του ΠΣΔ μπορούσε να εξυπηρετήσει μέχρι 500 ταυτόχρονους χρήστες. Από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του ΠΣΔ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για τα έτη 2021 - 2022 και μάλιστα με αύξηση του προϋπολογισμού κατά τουλάχιστον 30% σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, γεγονός που επιτρέπει πλέον στο ΠΣΔ να έχει κατάλληλα στελεχωμένες τις τεχνικές του ομάδες. Για την αντιμετώπιση της έκτακτης κατάστασης, το ΠΣΔ αναδιέταξε τους πόρους του και βελτιστοποίησε επιμέρους διαδικασίες του σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την αλλαγή της χρήσης του Δικτύου, λόγω αναστολής λειτουργίας των σχολείων και της κατακόρυφης αύξησης της χρήσης των υπηρεσιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σε ό,τι αφορά την πρόσβαση των σχολείων σε γρήγορα δίκτυα, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με τη συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο προχώρησε στην αναβάθμιση 7.100 κυκλωμάτων σχολείων από ADSL σε VDSL, ενώ περίπου 1.500 σχολεία διαθέτουν οπτική ίνα. Ως προς τη χρηματοδότηση του ΠΣΔ για την ενίσχυση και περαιτέρω αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών του, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ζήτησε από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης την ένταξη έργου ύψους 3,5 εκατ. ευρώ στο ΕΣΠΑ για τα έτη 2021 έως και 2023, χρηματοδότηση η οποία ήταν τελματωμένη από το 2016. Τέλος, με τη συνεργασία των δύο υπουργείων προωθείται έργο εγκατάστασης οπτικών ινών σε περίπου 4.000 σχολεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Αλήθεια 5η: Τεράστια αναβάθμιση έχει επίσης συντελεστεί και στον τεχνικό εξοπλισμό των σχολικών μονάδων. Τον Ιούνιο του 2019, επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία διέθεταν συνολικά 4.500 φορητές συσκευές, ενώ σήμερα έχουμε εξασφαλίσει τη διάθεση περισσότερων από 80.000 συσκευών στα σχολεία, η διανομή των οποίων βρίσκεται σε εξέλιξη από την άνοιξη. Από αυτές τις φορητές συσκευές, περίπου 65.000 αγοράστηκαν από το ελληνικό δημόσιο με ευρωπαϊκά κονδύλια, και περισσότερες από 20.000 προήλθαν από δωρεές.

Αλήθεια 6η: Σε αντίθεση με την τριτοκοσμική εικόνα που θέλει να παρουσιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ στην οποία η πλειονότητα των μαθητών δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), πάνω από 99% των νοικοκυριών έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, έχουμε εξασφαλίσει μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο από τους παρόχους Cosmote, Vodafone, Wind και Forthnet. Για όσους μαθητές, παρόλα αυτά, αντιμετωπίζουν οποιεσδήποτε δυσκολίες πρόσβασης, το Υπουργείο έχει προβλέψει τη δυνατότητα σύνδεσης στην πλατφόρμα ακόμη και μέσω σταθερού τηλεφώνου, με αστική μόνο χρέωση. Επιπλέον δημιουργήσαμε εκ του μηδενός σειρά μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού.

Αλήθεια 7η: Συνεχίζοντας τα fake news, ο ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε πάλι να κηρύξει ανένδοτο αγώνα κατά των (ξένων) ιδιωτικών συμφερόντων που δήθεν εποφθαλμιούν τα προσωπικά δεδομένα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Πόσα ψέματα πιά! «Ξεχνάει» τεχνηέντως να αναφέρει ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα:

- έχει ήδη «κρίνει νόμιμη την κατά το άρθρο 63 του ν. 4686/2020 σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση» (γνωμοδότηση 4/2020),

- έχει λάβει και εξετάσει στο πλαίσιο αυτό και τη συναφθείσα σύμβαση με τη Cisco (βλ. σελ. 8 γνωμοδότησης),

- έχει κρίνει ότι η τηλεκπαίδευση αποτελεί «μέτρο πρόσφορο, αναγκαίο και αναλογικό για την παροχή εκπαίδευσης σε περιόδους έκτακτης και απρόβλεπτης ανάγκης, όπως αυτή της πανδημίας του COVID-19».

Ξεχνάει επίσης τεχνηέντως να αναφέρει ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα και θα ακολουθήσει τις συστάσεις που διατύπωσε η Αρχή μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό πλαίσιο.

Αλήθεια 8η: Η λειτουργία των Γυμνασίων και Λυκείων ανεστάλη με εισήγηση των ειδικών για προληπτικούς λόγους, και όχι γιατί το ίδιο το σχολείο κρίθηκε ότι αποτελεί εστία υπερ-μετάδοσης ή αυξημένου κινδύνου.

Ακόμη μία αλήθεια: εργαζόμαστε άοκνα για να διασφαλίσουμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία θα συνεχιστεί όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται και ότι κανένα παιδί δεν θα μείνει πίσω, την ώρα που άλλοι επενδύουν στην καταστροφή. Τα όποια τεχνικά προβλήματα παρουσιάζονται, επιλύονται με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και επιμονή.

Όλοι πλέον γνωρίζουν, και κανείς δεν έχει αυταπάτες: εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, και το σύστημα τηλεκπαίδευσης δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί. Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται τα αυτονόητα και πολιτεύεται με τη λογική «ένα πρόβλημα για κάθε λύση», όταν οι περιστάσεις απαιτούν από όλους μας τη μέγιστη προσπάθεια για να βρίσκουμε «τη λύση σε κάθε πρόβλημα».

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ

Απαντώντας ο ΣΥΡΙΖΑ στην παραπάνω ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, αναφέρει τα εξής:

"Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας αποτελεί ένα ακόμη επεισόδιο στο σίριαλ της διαχειριστικής ανικανότητας, της ευθυνοφοβίας, της απουσίας πολιτικής βούλησης και της έλλειψης προετοιμασίας από την πλευρά της κυβέρνησης, τόσο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων όσο και για την ομαλή πρόσβαση όλων των μαθητών στην τηλεκπαίδευση.

Είναι θετικό που η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως «έδωσε σημεία ζωής» μετά την τετραήμερη απουσία της. Από τη στιγμή, δηλαδή, της πολιτικής ήττας που υπέστη στις εκλογές των εκπαιδευτικών για τα υπηρεσιακά συμβούλια και τη διήμερη κατάρρευση του συστήματος της τηλεκπαίδευσης. Μέχρι τώρα, για λογαριασμό της μιλούσαν η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας και στελέχη της Cisco.

Σήμερα, η Νίκη Κεραμέως για να «απαντήσει» στο ΣΥΡΙΖΑ, αποφάσισε να αξιοποιήσει την ιστοσελίδα του υπουργείου σαν να είναι προσωπικό ή κομματικό της όργανο (εδώ η ανακοίνωση). Όμως οι απαντήσεις είναι φτηνές και λίγες. Μεταξύ άλλων, κατηγορεί την αξιωματική αντιπολίτευση πως κάνει λόγο για δήθεν τεχνικά και νομικά προβλήματα στην τηλεκπαίδευση.

Φαίνεται πως αγνοεί ότι το σύστημα τηλεκπαίδευσης κατέρρευσε την πρώτη ώρα της λειτουργίας του, ενώ μάλλον αντιλαμβάνεται ως νομικό πρόσκομμα τη συμμόρφωση στη χρήση και συλλογή των προσωπικών δεδομένων που απαιτεί μια ανεξάρτητη και συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με βάση την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Αφού επί έξι μήνες δεν έκανε καμία προσπάθεια για να βελτιωθούν οι συνθήκες στα σχολεία και να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, καθώς και για να ενισχυθεί το σύστημα τηλεκπαίδευσης και να εξοπλιστούν οι μαθητές με τον απαραίτητο εξοπλισμό, τώρα κουνά το δάχτυλο σε όποιον και όποια ασκεί κριτική στα πεπραγμένα ή, πιο σωστά, στα μη-πεπραγμένα της.

Η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία καλεί, για μια ακόμη φορά, την υπουργό Παιδείας να καταθέσει τη σύμβαση που έχει υπογράψει με τη Cisco στη Βουλή. Και αφού δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις, να παραιτηθεί. Είναι ακατάλληλη να διαχειριστεί την έκτακτη κατάσταση και να διασφαλίσει την απρόσκοπτη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία".

 

Σχόλια (38)

 
Ταλαιπωρημένη εκπαιδευτικός
13 Νοε 2020 17:27

Δεν φτάνουν οι ατελείωτες παρουσιάσεις που ετοιμάζω, η δουλειά στο eclass και το άγχος κάθε διαδικτυακή ώρα για τα σήματα και τις ταχύτητες, δικές μου και των παιδιών, τρώω και δέκα λεπτά κάθε ώρα, ωσότου βρώ ποιοι από αυτούς που αιτούνται είσοδο είναι πραγματικοί μαθητές μου. Εξουθένωση...

 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
13 Νοε 2020 14:00

Αυτό που θα μείνει είναι ότι "Το υπουργείο Παιδείας έχει μετατραπεί σε υπουργείο προπαγάνδας της ΝΔ"
Βγάλτε αυτή την κατάπτυστη ανακοίνωση από τη σελίδα του υπουργείου Παιδείας και βάλτε τη στη σελίδα της ΝΔ .

 
Κλείστε επιτέλους τα Δημοτικά σχολεια
13 Νοε 2020 00:12

Κλείστε τα δημοτικά για 15 μέρες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!! Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ πρέπει να γίνει ΜΠΕΡΚΑΜΟ για να το κάνετε? Τι περιμένετε? Μήπως την ΔΩΡΕΑΝ παροχή από τη Cisco??? Αίσχος...

 
Ελένη
12 Νοε 2020 14:23

@Apodomisi, Συγχαρητήρια !!! Εξαιρετικές, εύστοχες και αληθινές οι παρατηρήσεις.
Δυστυχώς η υπουργός δεν ντρέπεται καθόλου μετά από τις απανωτές αποτυχίες της και βγαίνει ακόμα στα κανάλια.
Αν συνέβαιναν όλα αυτά με άλλη κυβέρνηση και αυτή ήταν στην αντιπολίτευση ας μας πει ότι 'ολα θα τα θεωρούσε καλά;
Επίσης τα προβλήματα με την τηλεδιάσκεψη συνεχίζονται: Αποσυνδέσεις συνέχεια, πάγωμα της οθόνης και μαθητές που τους πετάει συνεχώς έξω και ξαναμπαίνουν. Χάνεται πολύτιμη ώρα με αυτά.

 
Ζιζάνιο
12 Νοε 2020 14:00

Έχετε μαζί σας τους απλούς εκπαιδευτικούς που δίνουν τον αγώνα μαζί με σας. Είναι λογικό να ενοχλούνται κάποιοι γιατί αλλάζετε τα κακώς κείμενα. Πετύχατε σε όλα!

 
Χρονης
12 Νοε 2020 11:50

Με τις καταλήψεις τι θα γίνει; Γιατί η εξ αποστάσεως λειτουργεί κανονικά, οι διορισμοί πολλαπλασιάστηκαν φέτος και έχουμε 2 καθαρίστριες στο σχολείο για πρώτη φορά στα χρονικά. Οι χαμένες ώρες και μέρες καταλήψεων όμως;

 
Legend
12 Νοε 2020 09:43

Η αντιπολίτευση είναι ανούσια δυστυχώς. Όταν φωνάζεις για όλα ποιος θα σε ακούσει στα σοβαρά! Υπάρχουν ξεκάθαρες ευθύνες του υπουργείου για το χάος των δυο πρώτων ημερών. Θα έπρεπε να έχει τσεκαριστεί η αντοχή του συστήματος. Υπομονή και προσπάθεια από όλους μας με κόστος ψυχολογικό. Αλλά και το υπουργείο να ζητά μια συγγνώμη πού και πού δεν είναι κακό!!
Καλή δουλειά να χουμε! Ευχόμαστε σύντομα να ανοίξουν τα σχολεία. Η επαρχία κακώς πολύ κακώς εκλεισε!!!

 
Με εντολή Κεραμέως
12 Νοε 2020 09:37

το έργο του Υπουργείου είναι τεράστιο... Φοβερό. Ας ελπίσουμε να είναι αντίστοιχο και στο Δικαιοσύνης

 
Μ
12 Νοε 2020 09:02

Εμένα δε μου κάνει share content και επειδή δεν έχω θεωρητικό μάθημα έχω μεγάλο πρόβλημα να κάνω το μάθημα. Δεν το κοιτάτε σας παρακαλώ οι τεχνικοί του υπουργείου; Ευχαριστώ πολύ !

 
Μάριος
12 Νοε 2020 08:40

Μπράβο apodomisi. Ξεκάθαρες απαντήσεις.

 
Κεραμέως απλά...
12 Νοε 2020 08:01

...Δώσε πόνο και συνέχισε ακάθεκτη. Οτι κανεις το κανεις πολυ καλά γι αυτό και οι λίγες αλλα θορυβωδεις αντιδράσεις.

 
Apodomisi
11 Νοε 2020 22:46

1ον και κύριον είναι άσχημο να βγαίνει ανακοίνωση του υπουργείου εναντίον ενός κόμματος! Το υπουργείο είναι υπηρεσία όλων των Ελλήνων και πρέπει να λογοδοτεί απέναντι σε όλους του Έλληνες ανεξάρτητα της κριτικής. Τα υπουργεία δεν είναι λάφυρα κομμάτων ούτε του κάθε προϊστάμενου και είναι υποχρέωση τους να μεριμνούν για το καλό και την ενημέρωση όλων των πολιτών και όχι μόνο των ψηφοφόρων του κυβερνώντος κόμματος. Αν το κυβερνών κόμμα αισθάνεται θιγμένο μπορεί να βγάλει μία κομματική ανακοίνωση.
2ον στην ουσία:
<b>Αλήθεια 1η: </b>ΨΕΥΔΕΣ ότι έχει γίνει επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως (η εκπαιδευτική κοινότητα ακόμα την περιμένει και έχει γίνει ανέκδοτο πλέον, γιατί ενδεχομένως να υλοποιηθεί αφού βγει και το εμβόλιο του covid19)
<b>Αλήθεια 2η: </b>ΨΕΥΔΕΣ ότι δοκιμάστηκε την άνοιξη. Την άνοιξη η σύγχρονη ήταν προαιρετική και υλοποιήθηκε και με πολύ λιγότερο συνδεδεμένο μαθητικό πληθυσμό. Απαρτία δεν είχε ούτε η Γ Λυκείου! Σε τέτοια κλίμακα όπως της Δευτέρας φυσικά και δεν δοκιμάστηκε και γι αυτό το λόγο κατέρρευσε. Δεν θα έπρεπε να γίνει μία γενική δοκιμή για μία μέρα ...ναι με υποχρεωτική παρουσία των μαθητών....και μετά την επομένη να διορθωθούν οι αστοχίες και να πάμε κανονικά; Ναι ξέχασα όμως η Κεραμέως δε θέλει να χάνονται μαθήματα. Στο χέρι της αν ήταν θα καταργούσε όλες τις εκδρομές και τις γυμναστικές και θα κάναμε αρχαία! Να όμως που λόγω στενομυαλιάς χάθηκε ολόκληρη μέρα και αρκετά μαθήματα από την δεύτερη μέρα.
<b>Αλήθεια 3η: </b>ΨΕΥΔΕΣ ότι το ΠΣΔ δεν προειδοποίησε τα σχολεία για τους περιορισμούς στη χρήση της πλατφόρμας WEBEX. Η προειδοποίηση υπάρχει και είχε σταλεί στα σχολεία στις 5/11.
Επίσης αν δε δημοσιευθεί η σύμβαση με τη CISCO...δεν πιστεύω με τίποτα ότι αυτή ήταν η πιο συμφέρουσα, άμεση, αποτελεσματική και τζάμπα λύση (το τελευταίο μπορεί να μην ισχύει τελικά αν στη σύμβαση υπάρχουν υποσχετικές για πρόκριση της CISCO σε μελλοντικές επι χρήμασει συμβάσεις του Ελληνικού δημοσίου!)
<b>Αλήθεια 4η: </b> Οι μεταβάσεις σε VDSL και οπτική ίνα είχαν ξεκινήσει σε μεγάλη κλίματα πολύ πριν έρθει η κυρία Κεραμέως στο υπουργείο. Επίσης να προσθέσω ότι λογικό είναι να πέσει λίγο παραπάνω παραδάκι στο ΠΣΔ εν μέσω καραντίνας. Δηλαδή το υπουργείο μας λέει ότι μόνο η ΝΔ θα το έκανε αυτό και κανένα άλλο κόμμα εξουσίας. Πείθηκα!
<b>Αλήθεια 5η: </b>ΨΕΥΔΕΣ ότι αναβαθμίζεται ό τεχνικός εξοπλισμός των σχολείων με τα 4-5 tablet που δόθηκαν στα μεγάλα σχολεία (τα μικρά να πήραν 1-2)! Αντί να αγοραστούν (ή και με δωρεά όπως λέτε) laptop για να αναβαθμιστούν τα εργαστήρια lab των σχολείων αφού θα παραμείνουν στα σχολεία μετά την πανδημία (και φυσικά να τα δανείσουμε εν μέσω κρίσης στους άπορους μαθητές) το υπουργείο και οι ευεργέτες (φοροαπαλλαγμένοι!) του έθνους δίνουν τα εντελώς άχρηστα μετά την πανδημία tablet!!!!!!! Τι να τα κάνουμε τα tablet στα σχολεία μετά την πανδημία...πείτε μου τι; Πυροτεχνήματα και καθρεφτάκια για ιθαγενείς είναι το όλο εγχείρημα (μου θυμίζει την προεκλογική εφάπαξ παροχή notebook από τον τότε "κουρασμένο" πρωθυπουργό της δεξιάς παράταξης)
<b>Αλήθεια 6η: </b>ΨΕΥΔΕΣ ότι επειδή τα νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο internet, πρόσβαση θα έχουν όλα τα μέλη της οικογένειας ταυτόχρονα. Φανταστείτε τη μέση οικογένεια όπου ο ένας από τους 2 γονείς θα τηλεργάζεται από το σπίτι και θα πρέπει και τα 2 παιδία να παρακολουθούν τη δική τους ξεχωριστή τάξη!!!! 1ο Χρειάζονται 3 Η/Υ! 2ον μία ταχύτατη σύνδεση που δεν διαθέτουν τα περισσότερα νοικοκυριά. Όχι μισές αλήθειες κυρία Κεραμέως....καταντάτε γραφική. ΨΕΥΔΕΣ ότι μπορεί κάποιος μαθητής να παρακολουθήσει μάθημα μέσω...ακουσον..ακουσον...τηλεφώνου. Να ακούει μόνο και να μη βλέπει τον πίνακα!!! Ήμαρτον, έχετε ιδέα τι είναι η διδασκαλία κυρία μου, έστω και στους χαλεπούς καιρούς της εξ' αποστάσεως;
<b>Αλήθεια 7η: </b> ΨΕΥΔΕΣ ότι δεν κινδυνεύουν τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών με την απευθείας χρήση του λογισμικού WEBEX της CISCO. Πέρα από το γεγονός ότι δε μπορούν να πιστοποιηθούν οι μαθητές αφού δεν συνδέονται μέσω ΠΣΔ αλλά απευθείας (άρα μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε στη θέση του οποιουδήποτε), πρέπει να αναφέρω ότι ο καθένας μπορεί να καταγράψει με λογισμικά την οθόνη (screen capture) και να το διανείμει. Επίσης η διαπίστευση μέσω ΠΣΔ των εκπαιδευτικών δεν λειτουργεί αφού το ΠΣΔ έχει καταρρεύσει πρώτη και δεύτερη μέρα της τηλεκπαίδευσης. Και το υπουργείο παροτρύνει να συνδέονται οι εκπαιδευτικοί απευθείας από την πλατφόρμα Webex όχι μέσω ΠΣΔ προσωρινά (δηλαδή με κόστος αυξημένο κίνδυνο). Αν ήταν έτσι τότε γιατί έστησαν ολόκληση πλατφόρμα πιστοποίησης μέσω ΠΣΔ….μα φυσικά για ασφάλεια. Αυτή η ασφάλεια πάει περίπατο προς το παρόν!
Να θυμίσω στο υπουργείο που τόσο καυχιέται για τη γνωμοδότηση της ΑΠΠΔ, ότι η τελευταία ζητά την έκθεση αντικτύπου και την διαβούλευση με τους αντίστοιχους φορείς και ακόμη περιμένει! ΨΕΥΔΕΣ επομένως ότι η ΑΠΠΔ έχει ανάψει χωρίς προϋποθέσεις πράσινο φως στην τηλεκπαίδευση.
<b>Αλήθεια 8η: </b> ΨΕΥΔΕΣ ότι στα σχολεία δεν κολλάει! Όταν ο αριθμός των σχολείων και τμημάτων που μένουν κλειστά λόγω covid19 αυξάνεται εκθετικά όπως και τα κρούσματα τότε βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Άλλωστε η δήλωση αυτή του υπουργείου είναι αντίθετη και με τη δήλωση του πρωθυπουργού, όταν δίπλα στο Σωτο είχε αναφέρει ότι τα μεγάλα παιδιά (γυμν/λυκ) έχουν κοινωνική ζωή και άρα μεταδίνουν και άρα υπάρχει αυξημένος κίνδυνος. Εσείς κυρία Κεραμέως που πίνετε νερό στο όνομα του πρωθυπουργού σας….λέτε τα αντίθετα. Πιπέρι!
<b>Ακόμα μία αλήθεια: </b> ΨΕΥΔΕΣ ότι αν είχαμε ΣΥΡΙΖΑ όλα θα πήγαιναν κατά διαόλου. Άλλωστε ο κόσμος έχει αντιληφθεί υπό ποιου ηγέτη όλα πάνε στραβά στη ζωή του. Σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί είναι η καθημερινότητα του! Αλλά πέρα από το αν κάποιος πιστεύει ή όχι στη «bad luck» συγκεκριμένης πολιτικής οικογένειας, η αλήθεια είναι ότι δεν ανακαλύψατε δα και τον τροχό με την τηλεκπαίδευση κυρίες του υπουργείου Παιδείας!!! Ακολουθήσατε την πεπατημένη όλων των κρατών που αναγκάστηκαν να κλείσουν τις εκπαιδευτικές δομές…όπως ακριβώς θα έκανε η οποιαδήποτε κυβέρνηση ήταν στην εξουσία. Αυτό το παραμύθι με τη γιαγιά που αν είχε ρόδες θα ήταν πατίνι (Αν ο Συριζα ήταν στην εξουσία…..θα ήταν χειρότερα), έχει χιλιοειπωθεί και κούρασε. Δυστυχώς για τους πολίτες αλλά και για εσάς (αφού τα φιάσκα είναι back to back πλέον) εσείς είστε στην εξουσία και μετά από 2 χρόνια επιμένετε να κάνετε αντιπολίτευση.

Στη διάθεση σας να αποδομήσω και τις επόμενες 99 + 1 αλήθειες σας

 
Στη θέση του Βεζύρη?
11 Νοε 2020 22:12

Αν δεν έγραφε στο άρθρο, Υπ. Παιδείας, θα έπαιρνα όρκο ότι τα γράφει ο Πέτσας. Μήπως η κα. Κεραμέως προετοιμάζετε για Κυβερνητικός Εκπρόσωπος? Καλή πιστεύω ότι θα ήταν. Είναι και δικηγόρος.

 
arte
11 Νοε 2020 21:50

Εγώ πάντως βλέπω έναν πολιτικο πόλεμο για τηλε-μαθήματα και τηλε-εκλογές μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ που το μόνο που κάνει είναι να εξοργίζει τους εκπαιδευτικούς, να μας σπάει τα νεύρα, όταν θέλουμε συνεννόηση και υποστήριξη!!! Θα συνέλθετε καμιά φορά ΟΛΟΙ;;; ( και τα μικρότερα κόμματα.. δεν είστε χωρίς ευθύνες και εσείς..). ΕΛΕΟΣ!!! Τα έχουμε παίξει οι εκπαιδευτικοί για να βοηθήσουμε παιδιά.. Με ταχύτητες, με ενστάσεις, με πολλή γνώση, με λίγη γνώση. Οι περισσότεροι, όμως, εκπαιδευτικοί είμαστε ΠΑΡΟΝΤΕΣ, και προσπαθούμε και ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΞΕΙ.. Κι εσείς οι πολιτικοί , ΟΛΟΙ, σε άλλο πλανήτη!!!ΕΛΕΟΣ ΟΜΩΣ!!!

 
ΣΠΑΡΤΗ
11 Νοε 2020 20:30

Αλήθεια 1 : "Με συγκεκριμένες οδηγίες από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την κάλυψη της ύλης και επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση,....." Απορώ, η ανακοίνωση είναι του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας ή κάποιας άλλης χώρας; Μήπως είναι ψέμα και όχι αλήθεια;

 
@τιτάνιο έργο
11 Νοε 2020 20:14

το υπουργείο σε πληρώνει. την δουλειά σου κάνεις

 
Μανόλης
11 Νοε 2020 18:15

Θράσος θράσος και ξανά θράσος! Αντί να απολογηθούν στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές - για τις ανεπάρκειες και τα τραγικά τους λάθη οι αξιότιμες κυρίες του Υπουργείου Παιδείας - βγαίνουν κι από πάνω. Επιτίθενται τάχα μου στην αντιπολίτευση για να μας αποπροσανατολίσουν και να αποποιηθούν τις ευθύνες τους.

 
Δάφνη
11 Νοε 2020 17:16

Στο ΣΥΡΙΖΑ τι απαντά το Υπουργείο, δεν κατάλαβα.
Στην εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να απαντήσει. Πολιτική παιδείας με δελτία τύπου δεν γίνεται. ΈΛΕΟΣ ΚΑΠΟΥ

@Τιτάνιο έργο

Ακριβώς έτσι όπως τα λέει ο συνάδελφος. Κρίμα αυτές οι απόψεις να μην δημοσιοποιούνται όπως πρέπει.
Το site είναι εκπαιδευτικό και διαβάζουν επί το πλείστον εκπαιδευτικοί. Πρέπει να μπει ένα τείχος στην ακατάσχετη μπουρδολογία Κεραμέως και ΣΙΑ.

 
Γονεας
11 Νοε 2020 16:48

Εσεις περιμενατε η συγκεκριμενη να παραδεχθει το λαθος της και να ζητησει συγνωμη για το οτιδηποτε; Ο εγωισμος της φτανει μεχρι τον ουρανο.

 
@ τιτάνιο
11 Νοε 2020 16:45

Για τις χαμένες ώρες των καταλήψεων δεν έχασαν ώρες γιατί δεν είδα να κόπτονται τότε. Για μια μετά εκτός έγινε ο ντόρος! Πληρωνόμαστε από αυτή τη δουλειά δε κάνουνε χάρη σε κανένα.

 
Μινα
11 Νοε 2020 16:44

Οπως θελει τα ταιριαζει!Η cisco ανελαβε την ευθυνη μονο για μια ωρα. Εμεις ομως δεν καναμε μαθημα ολη μερα. Για την Τριτη που παλι,οι περισσοτεροι τουλαχιστον, δεν καναμε μαθημα γιατι δεν μας αναγνωριζε το ΠΣΔ του υπουργειου δεν λεει κουβεντα.
Ψεματα ψεματα ψεματα κι ουτε μια συγνωμη για την ταλαιπωρια μας, κυριως των μαθητων.

 
Βασιλης
11 Νοε 2020 16:31

Η κριτικη του ΣΥΡΙΖΑ ειναι βασιμη και επιβεβαιωνεται απο την εμπειρια μας , εκπαιδευτικων,, μαθητων γονεων. Η ολιγωρια του υπουργειου στο θεμα του ανοιγματος των σχολειων και της τηλεκπαιδευσης δεδομενη και αδιαμφησβητητη.
Το μονο που ξερει να κανει καλα η υπουργος εινα ι να αυτοεπαινειται.

 
Μανώλης
11 Νοε 2020 16:31

Το υπουργείο Παιδείας έχει μετατραπεί σε υπουργείο προπαγάνδας της ΝΔ

 
Αριστεία, όχι αστεία
11 Νοε 2020 16:23

Τις μάσκες και τα παγουρίνο ξέχασες. Α, και τα 27 παιδιά στο τμήμα. Να τα λέμε όλα όχι τα μισά.
ΥΓ1 Πότε ρε παιδιά το ΙΕΠ έκανε σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς για την τηλεκπαίδευση; Δεν πιστεύω να εννοούν αυτά με το ΕΑΠ που στο τέλος έδωσαν με επιφύλαξη τις βεβαιώσεις γιατί δεν μπορούσαν να ταυτοποιήσουν τα πρόσωπα, έτσι; Για να ξέρουμε και τι λέμε.
ΥΓ2 Για το τι έγινε την Άνοιξη και το σχολικό δίκτυο όσοι ξενύχτησαν βδομάδες στο eclass το ξέρουν. Για το eme δεν συζητάμε μέχρι και τον Ιούνη κόλλαγε.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
11 Νοε 2020 16:07

Αντί της ακατάσχετης κομματικολογίας και της υπεκφυγής από τις ευθύνες του, το υπουργείο οφείλει να ψελλίσει μια συγνώμη στον εκπαιδευτικό κόσμο για την πρωτοφανή αναστάτωση των δύο προηγούμενων ημερών και ασφαλώς να αναλάβει τις ευθύνες του για την απώλεια χιλιάδων διδακτικών ωρών αποκλειστικά από δική του ολιγωρία και εξοργιστική αμέλεια. Και φυσικά να σταματήσει να παραπλανά τον κόσμο για μεγαλόσχημες πρωτοβουλίες, οι οποίες αποδεικνύονται καθημερινά ως μια τεράστια τρύπα στο νερό. Όσο δεν εννοεί ότι υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με τις εμμονές και την εκδικητικής αντίληψης άσκηση των αρμοδιοτήτων του, τόσο τα προβλήματα θα παραμένουν άλυτα ή και θα διογκώνονται επικίνδυνα. Ζητείται αξιοπρέπεια, εντιμότητα κι επιτέλους ευθιξία. Και ευθιξία σημαίνει παραίτηση...

 
Panic
11 Νοε 2020 16:05

Πανικός και οργή στην ανακοίνωση. Προδίδουν το τέλος της Κεραμέως και της αυλής της . Και το καταφέραμε και εμείς συνάδελφοι με την απάντηση του Σαββάτο. Φτάνει πια η αμετροέπεια και ο ξιπασμός της υπουργού.

 
Τιτάνιο έργο
11 Νοε 2020 16:01

Χωρίς αντιπολιτευτική διάθεση

Εγώ ξέρω ότι
"εγώ" έκανα και κάνω το μάθημα από το σπίτι με δικές μου γνώσεις,
"εγώ" πληρώνω το ίντερνετ στο σπίτι μου για να επαίρονται άλλοι,
"εγώ" αναγκάστηκα να αγοράσω άλλες 2 συσκευές διότι έχω μια γυναίκα εκπαιδευτικό και δύο παιδιά στην β.θμια ώστε να λέει η άσχετή ότι τόσοι συμμετείχαν..
"Τα παιδιά μου" στραβώνονται κάθε μέρα στο κινητό επί 6ώρου, όταν πριν 1 έτος τους είχε πιάσει όλους ο πόνος για τις ώρες των νέων μπροστά σε μια οθόνη
"εγώ" ετοιμάζω μετά το μάθημα ασκήσεις δηλαδή όλο το απόγευμα
"εγώ" , "εγώ", "εγώ"
Όπου "εγώ" βάλτε όλοι οι εκπαιδευτικοί.
Σε τι ακριβώς με βοήθησε εμένα η Κεραμέως ακόμα το ψάχνω.
Αλλά βλέπω ότι από την δική μου δουλειά τρώει το υπουργείο και όχι αντίστροφα.
Αν σταματήσω εγώ η Κεραμέως δεν υπάρχει.
ΣΕ ΤΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΚΥΡΙΑ.
ΣΕ ΤΊΠΟΤΕ.
ΜΌΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Το κράτος ουσιαστικά είναι ανύπαρκτο.
Δεν με ενδιαφέρει αν όλα αυτά που Λέει ότι έκανε ισχύουν.
ΕΦΌΣΟΝ ΕΊΜΑΙ ΜΌΝΟς ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΊ ΑΝ ΙΣΧΎΟΥΝ.
Η πραγματικότητα είναι ΑΥΤΗ και σε όποιον αρέσει .

 
Να τα λέμε και αυτά
11 Νοε 2020 15:13

Τώρα βγαίνουν και ζητάνε ενίσχυση των δομών του ΠΣΔ και μη εκχώρηση σε ιδιώτες και άλλα φληναφήματα. Συγγνώμη αλλά έχω μια ερώτηση στους ΣΥΡΙΖΑ. Το ΥΠΑΙΘ ή τα Ανώτατα Ιδρύματα κατασκευάζουν δικούς τους δρομολογητές, διακομιστές ή αναπτύσσουν λογισμικό, πλατφόρμες επικονωίας κ.ά;
Ας μιλήσουμε όμως για την ταμπακιέρα. Επί υπουργίας Γαβρόγλου υπονομεύθηκε το ΠΣΔ μέσω διακοπής της χρηματοδότησης προς τα Ανώτατα Ιδρύματα που υποστήριζαν επι 20ετια τις κατά τόπους σχολικές μονάδες, συρρικνώθηκε σε δυναμικό η αντίστοιχη υπηρεσία στο ΙΤΥΕ και αποχώρησαν πολύπειρα στελέχη υποστήριξης τους ΠΣΔ στα κέντρα Δικτύων των ΑΕΙ, διαλύθηκαν τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ στις ΔΔΕ που πρόσφεραν καθημερινό έργο υποστήριξης των σχολικών μονάδων (on-site) και λοιδωρήθηκαν εμμέσως οι εκπαιδευτικοί που τα στελέχωναν με το αμίμητο λεχθέν του Μπαξεβανάκη "η θέση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής είναι στην τάξη". Γιατί άραγε;

Ο κύριος υφυπουργός υπονοούσε οτι δεν χρειάζονται τέτοια στελέχη και απλά κάθονται όπως έκανε και ο Γαβρόγλου για τους Σχολικούς Συμβούλους σε ομιλία του στην Κρήτη. Βέβαια όπως ο ντεμεκ Κρητίκαρος "κοπι-παστε" καλύφθηκαν/καλύπτονται πίσω από τον περιβόητο και μοναδικά σε Ευρωπαϊκό επίπεδο νόμο περί μη ευθύνης υπουργών. Προκαλώ λοιπόν και τους δύο τους, αν έχουν κότσια, εκτός από την απαίτηση τους για παραίτηση της Κεραμέως να βγουν σήμερα και να υποστηρίξουν δημοσίως οτι σωστά κατάργησαν του Σχολικούς Συμβούλους και τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ επειδή δεν έκαναν και δεν χρειάζονταν σε τίποτε. Τόσο απλά.
Βγες Γαβρογλου και υποστήριξε το νόμο σου

 
Πέτρος Π
11 Νοε 2020 15:09

Πολύς θυμός στην ανακοίνωση. Χαρακτηριστικό του πανικού και των αδιεξόδων που τους έχουν οδηγήσει οι αφ' υψηλού και γεμάτες ελαφρότητα εύκολες δηλώσεις και εξαγγελίες.. Αυτό το Υπουργείο Παιδείας απέχει μακριά από τις ανάγκες της σχολικής καθημερινότητας.. Τώρα αρχίζουν να κατανοούν ότι δεν αρκεί η επικοινωνιακή διαχείριση των καταστάσεων..

 
Εκτροπή
11 Νοε 2020 14:50

Το Υπουργείο Παιδείας δηλαδή όργανο της Ελληνικής Δημοκρατίας απαντάει σε πολιτικό κόμμα; Με ποια ιδιότητα; Έχετε ξεφύγει εκεί στο υπουργείο; Η ΝΔ να απαντήσει βέβαια.. αλλά το Υπουργείο;;; Ντροπή που χρησιμοποιείται από την Υπουργό ο κρατικός μηχανισμός για κομματική προπαγάνδα

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.