Επιτροπή για τη μετατροπή των Ελληνικών Ιδιωτικών Σχολείων της Βαυαρίας σε σχολικές μονάδες γερμανικού τύπου

11/11/2020

Άκουσε το άρθρο

Ομάδα  εργασίας για την εξέταση της δυνατότητας μετατροπής των Ελληνικών Ιδιωτικών Σχολείων της Βαυαρίας σε σχολικές μονάδες γερμανικού τύπου (τετραετές δημοτικό/Grundschule και εξαετές σχολείο μέσης εκπαίδευσης/Mittelschule) , όρισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως,.

Ειδικότερα η Επιτροπή έχει ως εξής:

1) Σπυριδούλα Μπέση, Αναπλ. Συντονίστρια Εκπαίδευσης Μονάχου, ως Πρόεδρος της Επιτροπής,

2) Δημήτριος Χαλκιώτης, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,

3) Ευανθία Παπαδάτου, Υπουργείο Εξωτερικών/ΓΓΔΔΑΕ/ Προϊσταμένη Δ/νσης Ευρώπης,

4) Σπυριδούλα Πετράτου, Γραφείο Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων

5) Ιωάννης Γεωργίου, Γραφείο Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων

6) Ειρήνη Μονσελά, Γραφείο Γενικής Γραμματέως Πρωτ/θμιας, Δευτ/θμιας Εκπ/σης και Ειδ. Αγωγής

7) Βασίλειος Μπαϊρακτάρης, Προϊστάμενος του Τμήματος Σπουδών, Προγραμμάτων, Οργάνωσης και Μαθητικών Θεμάτων της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ. και

8) Σοφία Αυγερινού, αποσπασμένη εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 07, υπάλληλος του ως άνω Τμήματος.

Η ομάδα εργασίας δύναται να καλεί Έλληνες ή Βαυαρούς επιστήμονες, εμπειρογνώμονες και διοικητικούς υπαλλήλους προς παροχή πληροφοριών ή προσαγωγή στοιχείων εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο.
 

Σχόλια (4)

Γονεας
|

Τι θα κάνει η Επιτροπή όταν του χρόνου φευγουν 25 εκπαιδευτικοί από το Μοναχο?Πότε επιτέλους θα δώσει το Υπουργείο οικονομικα κίνητρα, πενταετια στους εκπαιδευτικούς? Του χρονου πάλι τα σχολεία μας θα ξεκινήσουν υπολειτουργωντας

Παρατηρήσεις
|

1. Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει ποιες είναι οι κοινοτικές οδηγίες για την ενοποίηση του εκπαιδευτικού χώρου στην Ευρώπη όσον αφορά την α'βάθμια και β'βάθμια και αν είναι αυτές που επιβάλλουν αυτή την μεταρρύθμιση;

2. Τα ελληνικά σχολεία στη Βαυαρία, ιδιωτικά και δημόσια, έχουν ιστορία πολλών δεκαετιών. Προβλέπετε να αξιοποιηθεί και η εμπειρία των τοπικών στελεχών και επιθεωρητών, Ελλήνων και Γερμανών, ενεργών και συνταξιούχων, που υπηρέτησαν διαχρονικά με ιστορική συνέχεια και συνέπεια, ανεξάρτητα από τις αλλαγές των κυβερνήσεων στις δύο χώρες; Η ιστορική συνέχεια αποτελεί προϋπόθεση της εποικοδήμησης της εμπειρίας και συνεπώς πρέπει οι όποιες αλλαγές αποφασιστούν να μελετηθούν με ορίζοντα τουλάχιστον δεκαετίας.

3. Επιπλέον, έχει μελετηθεί τι επιπτώσεις θα έχει μια τέτοια μεταρρύθμιση στην ισοτιμία των απολυτηρίων της Γερμανίας με αυτά της Ελλάδας;

Αντωνάκη Ιωάννα
|

Τους γονείς τους ενδιαφέρει και θα ήθελαν να γνωρίζουν τι γράφει υπ’ αριθμ. 2173/Φ.52.4/23-9-2020 αναφορά της αν. Συντονίστριας Εκπαίδευσης Μονάχου.
Μπορεί να μας λύσει κάποιος την απορία;

Vassilios Karamagiolis
|

Θα μπορούσαμε να μάθουμε τι επαγγέλλεται ο καθένας από τα σεβαστά μέλη της ομάδας εργασίας πέρα από την θέση που κατέχει ; Νομίζω ότι λείπει το παιδαγωγικό ινστιτούτο από την όλη διαδικασία.Νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο κριτήριο. Και γιατί αυτή η αναπάντεχη στροφή την ηγεσίας από την μια στιγμή στην άλλη; Ας μην επαναληφθούν πάλι τα λάθη του παρελθόντος. Δεν θα τα αντέξουν ούτε τα παιδιά και κατ επέκταση ούτε τα σχολεία. Εκτός και εαν.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ