Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ν. Κεραμέως: Λάβαμε όλα τα μέτρα εξ αποστάσεως διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

“Η μεταρρύθμιση για την επαγγελματική εκπαίδευση συνοδεύεται από σημαντικές επενδύσεις μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων για την επιμόρφωση των εκπαιδευτών, την αναβάθμιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων…”
Δημοσίευση: 15/11/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να συνεχισθεί ομαλά και απρόσκοπτα η εξ αποστάσεως διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης: αναβάθμιση του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, δωρεάν υπηρεσίες τηλεδιασκέψεων, παροχή εξοπλισμού στα σχολεία μέσω ΕΣΠΑ και δωρεών ιδιωτών, δωρεάν δεδομένα για τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο από τους παρόχους, επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Αυτό τονίζει η υπουργός  Παιδείας Ν. Κεραμέως, σε συνέντευξη στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ) και στη δημοσιογράφο Αθηνά Καστρινάκη, και σημειώνει: “Τεχνικά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, στη χώρα μας και διεθνώς, δεδομένου ότι πρόκειται για παγκόσμια κρίση, ωστόσο είμαστε σε διαρκή εγρήγορση, στεκόμαστε δίπλα στην εκπαιδευτική κοινότητα και βρίσκουμε λύσεις”.

Όσον αφορά το Σχέδιο Νόμου για την επαγγελματική εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση που θα ανακοινωθεί μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα  η υπουργός Παιδείας ανακοινώνει ότι: “Η μεταρρύθμιση συνοδεύεται από σημαντικές επενδύσεις μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων για την επιμόρφωση των εκπαιδευτών, την αναβάθμιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων, την επικαιροποίηση των επαγγελματικών περιγραμμάτων και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της ΕΕΚΔΒΜ εν γένει”.

Σχετικά με την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια  των εκπαιδευτικών η Ν. Κεραμέως, υπογραμμίζει: “Το πρώτο βήμα λοιπόν έγινε, οι εκλογές έλαβαν χώρα - και τούτο παρά τα συνεχή προσκόμματα, την εκστρατεία παραπληροφόρησης και παρακίνησης σε αποχή, τις απειλές για διαγραφή και τις εκφοβιστικές τακτικές όσων αντιτίθενται συστηματικά σε κάθε αλλαγή, που στόχευαν στην αποτροπή ευρύτερης συμμετοχής”.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

ΕΡ: Το υπουργείο δήλωνε «καθ' όλα έτοιμο» για την έναρξη και τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά, κατά τις πρώτες δύο ημέρες εφαρμογής της, υπήρξαν προβλήματα. Γιατί το υπουργείο δεν μπόρεσε να τα προβλέψει; Είχαν προηγηθεί προσομοιώσεις για τη λειτουργία του συστήματος;

ΑΠ: Η σύγχρονη τηλεκπαίδευση είναι ένα τιτάνιο εγχείρημα που υλοποιήθηκε εκ του μηδενός στη χώρα μας την περασμένη άνοιξη, σε χρόνο-ρεκόρ, και υπό αντίξοες συνθήκες, εν μέσω μίας πρωτοφανούς, παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Η μεγαλύτερη προσομοίωση ήταν η εμπειρία του Μαρτίου, όταν κληθήκαμε να μεταφέρουμε, σε πανελλαδική εμβέλεια, την εκπαιδευτική διαδικασία στο διαδίκτυο μέσα σε λίγα 24ωρα, και το σύστημα λειτούργησε με επιτυχία. Παρότι ο βαθμός ψηφιοποίησης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος ήταν πολύ χαμηλός στην αρχή της πανδημίας, δείξαμε όλοι μαζί γρήγορα αντανακλαστικά και προσαρμοστικότητα, και εξασφαλίσαμε τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση σε εθνική κλίμακα, κάτι που λίγες χώρες κατάφεραν.

Τη Δευτέρα, πρώτη μέρα γενικευμένης εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια τη χώρας, εμφανίστηκε δυσλειτουργία που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του διακομιστή (server) της πλατφόρμας του παρόχου στο Λονδίνο. Η ίδια η εταιρεία εξέδωσε σχετική ανακοίνωση. Το τεχνικό πρόβλημα δεν επηρέασε μόνο τη χώρα μας, αλλά και τους χρήστες άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, οι οποίοι εξυπηρετούνται από τον συγκεκριμένο διακομιστή. Από πλευράς του Υπουργείου, όλα τα συστήματα παρακολουθούνται στενά και ανταποκρινόμαστε σε τυχόν αρρυθμίες με μεγάλη ταχύτητα, με αποτέλεσμα ήδη από την δεύτερη ημέρα της τηλεκπαίδευσης ολόκληρη η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να προχωρά, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στην κάλυψη της διδακτέας ύλης, εξ αποστάσεως.

Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους: ημερησίως, και ταυτόχρονα, λειτουργούν περίπου 40.000 ψηφιακές τάξεις, ενώ συνολικά διενεργούνται πάνω από 200.000 τάξεις με - αθροιστικά - πάνω από 4 εκατομμύρια συμμετοχές μαθητών και μέσο όρο 52 λεπτά ανά μάθημα. Η καθολική τηλεκπαίδευση είναι ένα πολύ μεγάλο εγχείρημα το οποίο πιστώνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν είναι μόνο ένα άλμα της εκπαιδευτικής κοινότητας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και ένα φωτεινό παράδειγμα προσαρμοστικότητας της κοινωνίας μας στις ακραίες συνθήκες που ζούμε.

ΕΡ: Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, αν και την πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης λειτούργησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, δοκιμάστηκε την δεύτερη. Τι διαβεβαιώσεις μπορεί να παράσχει το υπουργείο για την αξιόπιστη

ΑΠ: Τους τελευταίους οκτώ μήνες που μεσολάβησαν από το πρώτο κύμα της πανδημίας, οι δημόσιες ψηφιακές υποδομές - συμπεριλαμβανομένου και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου («ΠΣΔ») - έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά. Η προηγούμενη Κυβέρνηση μας κληροδότησε υπηρεσία τηλεδιασκέψεων του ΠΣΔ που μπορούσε να εξυπηρετήσει μέχρι ... 500 ταυτόχρονους χρήστες. Έκτοτε έχουν ενισχυθεί σημαντικά και οι υποδομές του ΠΣΔ και το ανθρώπινο δυναμικό του. Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση του ΠΣΔ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για τα έτη 2020-2021 και μάλιστα με αύξηση του προϋπολογισμού κατά 30% σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που προέκυψαν από την πανδημία, το ΠΣΔ προέβη σε αναδιάταξη των πόρων και αναβάθμιση επιμέρους διαδικασιών που ακολουθούνται, ενώ βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το ΕΔΥΤΕ για τη συνεχή, καθημερινή αναβάθμιση και θωράκιση των δημόσιων συστημάτων. Προκειμένου, δε, να ενισχύσουμε τις δυνατότητες πρόσβασης, δρομολογήσαμε, μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων και δωρεών, τον εξοπλισμό των σχολείων με 90.000 και πλέον φορητές συσκευές (tablet και laptop), τις οποίες μπορούν να δανείζουν τα σχολεία στη βάση κοινωνικών κριτηρίων, εξασφαλίσαμε από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών τη δωρεάν παροχή δεδομένων για όλες τις πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, δώσαμε ακόμη και τη δυνατότητα σύνδεσης των μαθητών στην πλατφόρμα με σταθερό τηλέφωνο.

Δυσκολίες ασφαλώς υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν - εδώ είμαστε για να επιλύουμε όποια δυσκολία προκύπτει, για να διορθώνουμε όποια αρρυθμία, για να βελτιώνουμε τις λύσεις.

ΕΡ: Παρ' όλα αυτά, το υπουργείο και εσείς προσωπικά, δεχθήκατε έντονη κριτική από τα κόμματα της αντιπολίτευσης για «αποτυχία της τηλεκπαίδευσης».

ΑΠ: Για ακόμη μία φορά ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να καπηλευθεί έναν πολύ ευαίσθητο τομέα και μάλιστα εν μέσω πανδημίας. Οι δηλώσεις στις οποίες προέβη με αφορμή το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον πάροχο της πλατφόρμας της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, πέραν από υπενθύμιση της μηδενιστικής λογικής στην οποία κινείται, αποτελούν και χαρακτηριστικό παράδειγμα του θράσους και της πολιτικής ανηθικότητας με την οποία πολιτεύεται. Αφού πολέμησε συστηματικά την τηλεκπαίδευση από την αρχή της πανδημίας, προβάλλοντας διάφορες νομικές, ηθικές αλλά και τεχνικές αιτιάσεις (από δήθεν παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων, μέχρι καταπάτηση Συνταγματικών ελευθεριών), τώρα τάχα την επικαλείται για να ασκήσει αντιπολιτευτική κριτική διασπείροντας για ακόμη μια φορά fake news.

Επαναλαμβάνω ότι η καθολική τηλεκπαίδευση είναι τιτάνιο εγχείρημα που αγκαλιάστηκε από την εκπαιδευτική κοινότητα. Η επιτυχία του εγχειρήματος, παρά τις αντιξοότητες, είναι μεγάλη κατάκτησή της. Εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, και το σύστημα καθολικής τηλεκπαίδευσης για όλα τα δημόσια σχολεία δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί. Και αυτό γιατί στον ΣΥΡΙΖΑ αρνούνται τα αυτονόητα και έχουν κάνει σύνθημά τους το «ένα πρόβλημα για κάθε λύση» την ώρα που οι περιστάσεις απαιτούν να βρίσκουμε «τη λύση σε κάθε πρόβλημα».

ΕΡ: Τώρα που θα μπουν τα δημοτικά «στο χορό της τηλεκπαίδευσης», υπάρχουν εγγυήσεις για την ομαλή της λειτουργία; Πώς θα κάνουν μάθημα τα παιδιά του δημοτικού;

ΑΠ: Για προληπτικούς λόγους, νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, όπως και τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου, ενώ ανοιχτές θα παραμείνουν οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Έτσι, η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσει εξ αποστάσεως, με δύο αλληλένδετους τρόπους: μέσω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης και μέσω της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα έχει διάρκεια 30' μετά από σχετική εισήγηση ΙΕΠ - ενώ στα Γυμνάσια και στα Λύκεια η διδακτική ώρα στην τηλεκπαίδευση είναι 40'- και θα πραγματοποιείται 2 με 5 μμ για τα Δημοτικά και 2 με 4:20 για τα Νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων διαλειμμάτων. Γιατί προκρίθηκε το μεσημεριανό/απογευματινό ωράριο; Για δύο βασικούς λόγους: αφενός, για να διευκολυνθούν οι οικογένειες, είτε επειδή έχουν μεγαλύτερα παιδιά που θα έχουν τηλεκπαίδευση τις πρωινές ώρες είτε επειδή οι γονείς τηλε-εργάζονται, και επίσης όλοι κάνουν χρήση συσκευών για την εξ αποστάσεως εργασία ή εκπαίδευση, αφ' ετέρου για να περιορίσουμε την ταυτόχρονη χρήση όλων των δικτύων της χώρας από μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενους κ.ο.κ. Οδηγίες εστάλησαν ήδη σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία της χώρας, θα ακολουθήσουν δύο ημέρες - Δευτέρα και Τρίτη - για την κατάρτιση του προγράμματος, τη δοκιμαστική λειτουργία και τη σχολική αργία της 17ης Νοεμβρίου, ενώ η πλήρης έναρξη των ψηφιακών μαθημάτων θα γίνει την Τετάρτη. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να συνεχισθεί ομαλά και απρόσκοπτα η εξ αποστάσεως διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης: αναβάθμιση του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, δωρεάν υπηρεσίες τηλεδιασκέψεων, παροχή εξοπλισμού στα σχολεία μέσω ΕΣΠΑ και δωρεών ιδιωτών, δωρεάν δεδομένα για τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο από τους παρόχους, επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τεχνικά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, στη χώρα μας και διεθνώς, δεδομένου ότι πρόκειται για παγκόσμια κρίση, ωστόσο είμαστε σε διαρκή εγρήγορση, στεκόμαστε δίπλα στην εκπαιδευτική κοινότητα και βρίσκουμε λύσεις.

ΕΡ: Μεγάλη πρόκληση ήταν και οι ηλεκτρονικές εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Πώς σχολιάζετε το χαμηλότατο ποσοστό της συμμετοχής; Οι ομοσπονδίες κάνουν λόγο για μόλις 6% συμμετοχή.

ΑΠ: Η διενέργεια, για πρώτη φορά, ηλεκτρονικών εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια το περασμένο Σάββατο αποτελεί τομή στο χώρο της εκπαίδευσης, της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης και της ψηφιακής διακυβέρνησης, και έγινε πραγματικότητα με τη συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας που παρείχε το εκλογικό σύστημα «ΖΕΥΣ».

Η ηλεκτρονική διεξαγωγή της διαδικασίας, και δη ημέρα Σάββατο, επελέγη για 4 κυρίως λόγους: Πρώτον, ο εκσυγχρονισμός της διαδικασίας, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, και η τάση απλοποίησης και ψηφιοποίησης διαδικασιών, που ενισχύθηκε από την εμπειρία της πανδημίας. Δεύτερον, η διασφάλιση του αδιάβλητου και απόρρητου της εκλογικής διαδικασίας, καθώς το σύστημα «ΖΕΥΣ» βασίζεται σε διεθνώς αναγνωρισμένα τεχνολογικά πρότυπα και χρησιμοποιήθηκε επιτυχώς για τη διεξαγωγή και των πρόσφατων πρυτανικών εκλογών σε 6 Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας. Τρίτον, η ανάγκη προστασίας της ατομικής και δημόσιας υγείας τηρουμένων των μέτρων πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό - διαφορετικά θα έπρεπε 170.000 εκπαιδευτικοί να μετακινηθούν και να συναθροιστούν για να ψηφίσουν δια ζώσης. Και τέταρτον, η αποτροπή οποιασδήποτε επίδρασης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι των εκπαιδευτικών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει το σχολείο να κλείνει, η εκπαιδευτική διαδικασία να διακόπτεται και οι εργαζόμενοι γονείς να αναγκάζονται να πάρουν άδεια από την εργασία τους.

Το πρώτο βήμα λοιπόν έγινε, οι εκλογές έλαβαν χώρα - και τούτο παρά τα συνεχή προσκόμματα, την εκστρατεία παραπληροφόρησης και παρακίνησης σε αποχή, τις απειλές για διαγραφή και τις εκφοβιστικές τακτικές όσων αντιτίθενται συστηματικά σε κάθε αλλαγή, που στόχευαν στην αποτροπή ευρύτερης συμμετοχής.

ΕΡ: Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, αναμένεται η κατάθεση του νομοσχεδίου για την επαγγελματική εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση. Πότε θα έρθει στη δημοσιότητα μέσω της διαύγειας; Ποιες θα είναι οι βασικές του καινοτομίες;

ΑΠ: Με το νομοσχέδιο αυτό επιχειρείται συνολική αναδιάρθρωση ενός υποβαθμισμένου, έως σήμερα, τομέα της εκπαίδευσης. Στόχος του νομοσχεδίου, είναι η στενότερη διασύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και της Δια Βίου Μάθησης («ΕΕΚΔΒΜ») με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, μέσα από την οριζόντια και ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων, καθώς και η μετατροπή της από λύση ανάγκης για τους πιο αδύναμους, σε συνειδητή επιλογή με επαγγελματικές προοπτικές για πολλούς. Είναι μια προοδευτική μεταρρύθμιση, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με ευρωπαϊκές στρατηγικές και μελέτες που αναδεικνύουν τις τάσεις στον τομέα της απασχόλησης τις επόμενες δεκαετίες.

Το νομοσχέδιο, θα τεθεί προσεχώς σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση και θα κινείται σε τρεις άξονες που αφορούν: Πρώτον, στον κοινό στρατηγικό σχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με διακριτά επίπεδα προσόντων και προς αποφυγήν χρόνιων επικαλύψεων. Δεύτερον, στην καίρια συμβολή των κοινωνικών εταίρων, ώστε να διασφαλίζεται η διασύνδεση με την αγορά εργασίας. Και τρίτον, στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης σε επίπεδο δομών, διαδικασιών, προγραμμάτων σπουδών και πιστοποίησης. Ορισμένες από τις βασικές καινοτομίες του είναι η σύσταση εθνικών και περιφερειακών συμβουλίων σύνδεσης με την παραγωγή και την αγορά εργασίας, η ίδρυση για πρώτη φορά σχολών επιπέδου 3 (σχολές κατάρτισης για αποφοίτους Γυμνασίου), η δημιουργία πρότυπων ΕΠΑ.Λ., αλλά και πειραματικών και θεματικών ΙΕΚ που θα διδάσκουν νέες ειδικότητες, βάσει των αναγκών της αγοράς εργασίας.

Η μεταρρύθμιση συνοδεύεται από σημαντικές επενδύσεις μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων για την επιμόρφωση των εκπαιδευτών, την αναβάθμιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων, την επικαιροποίηση των επαγγελματικών περιγραμμάτων και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της ΕΕΚΔΒΜ εν γένει.

Σχόλια (13)

 
Λίγη αισχύνη δεν βλάπτει
16 Νοε 2020 09:20

Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει απογειωθεί στους καιρούς μας...
Εύγε Ceasar - Νίκη!
Η μια γκάφα μετά την άλλη! Κατακαημένη εκπαίδευση τι σου 'μελλε να πάθεις.

 
Αουτς
15 Νοε 2020 19:49

Υπάρχουν τα ψέματα, τα χοντρά ψεματα και τα κατορθώματα του υπουργείου παιδείας εν καιρώ πανδημίας. Ψέματα;

 
Δον Κιχώτης
15 Νοε 2020 15:44

Όταν η απάντηση είναι ιδιαίτερα ανεπαρκής, επανέρχεσαι και επαναδιατυπώνεις και επιμένεις, το απαιτεί το δημοσιογραφικό λειτούργημα, αιτιολόγησε η Υπουργός επαρκώς και με την αναγκαία σαφήνεια το ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό συμμετοχής; Πιστεύει δηλαδή η δημοσιογράφος ότι έχει ενημερώσει πλήρως τους πολίτες με αυτήν την απάντηση που κατέγραψε;

 
by the way
15 Νοε 2020 15:12

αφού μιλάς για την ΕΕΚΔΒΜ και προφανώς δεν ενημερώνεσαι σωστά (γιατί άραγε; ) : στα ΙΕΚ μπάχαλο η εξ αποστάσεως, στα ΣΔΕ όπως πέρυσι σχεδόν τίποτα ( λίγοι έκαναν κάτι ψιλά και φέτος ακόμα χειρότερα ), επίσης , ενώ στα σχολεία α/ββαθμιας τα ΑΚΕΦΑΛΑ χωρίς διευθυντές έτρεξαν κανονικά οι διαδικασίες, στα ΣΔΕ όχι σε όλα που έπρεπε , γιατί;;; ωραίο να κοροϊδεύετε την κοινωνία και να προκαλείτε και κοινωνικό αυτοματισμό/κανιβαλισμό αλλά δε μασάμε σανό ή ταραμά όλοι. καλή τηλε-έκθεση

 
για να διούμε το νομοσχέδιο
15 Νοε 2020 15:07

με τρελή χρονοκαθυστέρηση. αλλά οκ.

τα άλλα νομοσχέδια; τα στελέχη; οι δομές; τα ΚΠΕ θα στελεχωθούν βάσει της όσων αποφασίσατε το καλοκαιράκι ή πάει καλιά του; το ανέκδοτο με το "να οργανωθούμε" το ξέρετε;

 
HΡΑ*
15 Νοε 2020 14:36

Τι να πεις και τι να σχολιάσεις; Πρώτη προτεραιότητα της κ. Κεραμέως και της επιτελικής ομάδας της είναι: επικοινωνία + φαίνεσθαι + εικονική πραγματικότητα. Η επιτομή της "αριστείας " τους. Έλα όμως που η πραγματικότητα είναι πεισματάρα και αρνείται να συμβιβαστεί και να ευθυγραμμιστεί με τα "εργα και τις ημέρες" τους...

 
HΡΑ*
15 Νοε 2020 14:35

Τι να πεις και τι να σχολιάσεις; Πρώτη προτεραιότητα της κ. Κεραμέως και της επιτελικής ομάδας της είναι: επικοινωνία + φαίνεσθαι + εικονική πραγματικότητα. Η επιτομή της "αριστείας " τους. Έλα όμως που η πραγματικότητα είναι πεισματάρα και αρνείται να συμβιβαστεί και να ευθυγραμμιστεί με τα "εργα και τις ημέρες" τους...

 
@Νίκο @άλλη μία
15 Νοε 2020 13:55

@Ν : πρωτοπόρος εντελώς αντικειμενικά. ο καμηλιέρης

@ άλλη μία : αν μετρήσουμε και τις άλλες δύο που βγαίνουν συνέχεια και απανωτά σε κανάλια και εκπομπές , θα χάσουμε εντελώς το μέτρημα. άσε που θα κουφαθούμε και από αυτά που λένε

 
Άλλη μία συνέντευξη
15 Νοε 2020 13:24

Η κ. Κεραμέως, εάν μετράω ακριβώς, έχει δώσει 24 συνεντεύξεις ή τηλεοπτικές εμφανίσεις τον τελευταίο μήνα. Σίγουρα θα μου διέφυγε και κάποια. Περίπου μία εμφάνιση την ημέρα. Αλλά με την εμμονή στην επικοινωνία το μόνο που εξασφαλίζεται είναι η βεβαιότητα στην αποτυχία. Την οποία βέβαια πληρώνουμε εμείς.

 
@Νίκος
15 Νοε 2020 13:13

"Αντικειμενικά είναι πρωτοπόρος" στις μάσκες αλεξίπτωτα και στους "νέους δρόμους" για το καραβάνι των 9.

 
πρωτοπόρος
15 Νοε 2020 13:01

παρακαλω?πως είπατε?

 
Ντροπή κ. Νίκη....
15 Νοε 2020 12:59

Νίκη μπαίνεις και εδώ για να αποθεώσεις τον εαυτό σου;
@Νίκος15 Νοε 2020 12:26

 
Νίκος
15 Νοε 2020 12:26

Αντικειμενικά είναι πρωτοπόρος η οποία άνοιξε νέους δρόμους με την τηλεκπαίδευση που ήταν ένας τομέας που ελάχιστοι εκπαιδευτικοί γνώριζαν και χειρίζονταν όπως και με την ηλεκτρονική ψηφοφορία. Αυτό βέβαια προκαλεί αντιδράσεις από μερικούς και είναι λογικό. Γνωρίζουμε στην εκπαίδευση ότι οι παγιωμένες αντιλήψεις και η κουλτούρα αλλάζουν δύσκολα και αργά. Έγιναν τα πρώτα βήματα και θα συνεχίσουμε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ