Εγκύκλιος: Επέκταση Ωρολογίου Προγράμματος στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα

17/11/2020

Άκουσε το άρθρο

Τα σχολεία τα οποία έχουν διευρυμένο πρόγραμμα διδασκαλίας και δραστηριοτήτων, έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν το προβλεπόμενο βάσει της 155689/ΓΔ4/14-11-2020 Υ.Α. (Β’ 5044) Ωρολόγιο Πρόγραμμα, τόσο ως προς την έναρξη όσο και ως προς τη λήξη του, τηρουμένου κατά μείζονα λόγο του βασικού κορμού αυτού, όπως περιγράφεται στην ως άνω απόφαση.

Αυτό ορίζει εγκύκλιος την οποία υπέγραψε η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Σίσσυ Γκίκα.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Τι προβλέπει η απόφαση 155689/ΓΔ4/14-11-2020 Υ.Α. (Β’ 5044)

Η απόφαση στην οποία αναφέρεται η Γενική Γραμματέας προβλέπει τα εξής:

1. Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση της περ. α της παρ. 1 του άρθρου 1, η οποία είναι υποχρεωτική, καθορίζουν κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων το κατ’ ελάχιστον Ωρολόγιο Πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο κοινοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:

α. Η έναρξη των μαθημάτων ορίζεται στις 08:00 για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, στις 08:30 για τα Γυμνάσια και στις 14:10 για τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά.

β. Η διάρκεια της διδακτικής περιόδου ορίζεται για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα 30 λεπτά. Το ημερήσιο Ωρολόγιο Πρόγραμμα περιλαμβάνει σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία τουλάχιστον τρεις (3) και πέντε (5) διδακτικές ώρες αντίστοιχα.

γ. Η διάρκεια της διδακτικής περιόδου ορίζεται για την Δευτεροβάθμια Γενική και Επαγγελματική Εκπαίδευση στα 40 λεπτά. Το ημερήσιο Ωρολόγιο Πρόγραμμα σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ περιλαμβάνει τουλάχιστον έξι (6) ή επτά (7) διδακτικές ώρες, ανάλογα με το γενικότερο Ωρολόγιο Πρόγραμμα.

δ. Με ανάλογο τρόπο διαμορφώνεται το πρόγραμμα διδακτικής ώρας - διαλείμματος των Εσπερινών Γυμνασίων και των Εσπερινών Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων και υλοποιείται κατά τη διάρκεια του ισχύοντος ωραρίου λειτουργίας τους.

2. Το εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης διαμορφώνεται, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις και εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ειδικά, για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση χρόνος έναρξης ισχύος του παρόντος άρθρου ορίζεται η 17η Νοεμβρίου 2020 (εορτή Πολυτεχνείου) και η 18η Νοεμβρίου ως ημέρα κανονικής έναρξης των μαθημάτων. Τη Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου, θα λάβει χώρα γενική προετοιμασία και αναπροσαρμογή των Ωρολογίων Προγραμμάτων.

Σχόλια (7)

QR
|

Κάποιος να ενημερώσει τους ανθρώπους που σκέφτηκαν να σχεδιάσουν διαφορετική ώρα έναρξης για ΓΕΛ και Γυμνάσια, ότι υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που την ίδια μέρα έχουν μάθημα και στο ΓΕΛ και στο Γυμνάσιο και ίσως διαδοχικά. Έτσι, για παράδειγμα (ενδεικτικά) : 1η ώρα Γυμνάσιο (8.30-9.10) 2η ώρα ΓΕΛ (9.50 - 9.30), γίνεται; Φυσικά για πιστοποίηση μαθητών κατά την είσοδο στην πλατφόρμα, ούτε λόγος, μπαίνει όποιος θέλει με το όνομα μαθητή και γράφει ότι έχει πρόβλημα με το μικρόφωνο.....

Εκπαιδευτικος
|

Τα λεφτά πρέπει να δοθούν για ανοιχτά σχολεία.Η τηλεκπαίδευση είναι μπαρουφες.Οσο και τιτάνας και εφέ γνώσεων να κάνεις ,η ύλη είναι αργή και πολλοί δεν καταλαβαίνουν.Τα τεστ θα γίνουν;Μη μου πείτε με χρονομέτρηση και αηδιες.Το είδαμε και στα πανεπιστήμια.Τα παιδιά που δεν εχουν;Πώς θα τους στείλεις εργασία ,όταν δεν έχουν εκτυπωτές και λεφτά για το μελάνι;Πάνω απ' όλα οι μεγάλες εταιρίες και όχι η δουλειά και η ανεργία.

Μαρια
|

Οι μαθητές της θετικής κατευθυνσης Γ Λυκειου ειναι πολυ δυσκολο να κατανοήσουν τα μαθηματικα με τηλεκπαίδευση. Πρεπει να τους δωθεί η δυνατότητα να δώσουν και βιολογια που διαβάζεται και κατανοείται ευκολότερα σε σύγκριση με τα μαθηματικά.

Νιονιος
|

Ο ΣΥΡΙΖΑ βρήκε χάος και έσωσε τη χωρα.,για να έχουν λεφτά κάποιοι σήμερα.Ολα τα άλλα είναι απλά φλολογιες

Μητέρα μαθητών β'θμιας εκπαίδευσης
|

Τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πολλά σε όλη την Ελλάδα, σύγχρονης και ασύγχρονης. Καμία προετοιμασια, ούτε ετοιμότητα από ένα απαράδεκτο υπουργείο. Ας παρθούν, έστω τώρα, ουσιαστικά και αυστηρά μέτρα προστασίας για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, λιγότεροι μαθητές ανά τμήμα, ανάλογα με τις αιθουσες, μέσα ατομικής προστασίας, καθαριότητα και ασφαλή μεταφορά των μαθητών. Και συγχαρητήρια στον μαθητή της Α' δημοτικού για το σχόλιο, απίστευτη αντίληψη!

ΜΑΘΗΤΗΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
|

Αν ο Σύριζα δεν μας χρέωνε με τα δις του τρίτου μνημονίου τώρα θα γράφαμε με χρυσές πένες.

Μαθητής Γ' Λυκείου
|

Το μόνο που μας δίδαξε η τωρινή - και όχι μόνο - κυβέρνηση είναι τον στρουθοκαμηλισμό. Τα πραγματικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης κρύβονται πίσω από επιπόλαιες τεχνικές παραπλάνησης του κοινού και φυσικά, αυτό αντικατοπτρίζεται και στο προφίλ της Υπουργού στα κοινωνικά δίκτυα. Πού είστε τώρα κυρία Κεραμέως; Γιατί δεν αναλαμβάνετε τις ευθύνες που σας αναλογούν και να παραδεχθείτε ευθέως και δημοσίως πως αποτύχατε σε όλα; Μάλλον δε βολεύει την τσέπη σας. Το μόνο που έλειπε ήταν τα παγουρίνα των 250mL και οι μάσκες-αερόστατα. Αν τα χρήματα από αυτές τις αποτυχημένες επενδύσεις συγχωνεύονταν μαζί με τα 2 εκατομύρια που δαπανήθηκαν για τη δημιιουργία του μεγάλου περιπάτου και τις ζαρτινιέρες του κυρίου Μπακογιάννη, καθώς και με τα 90 εκατομύρια για τη δημιουργία των τηλεοπτικών σποτ για την προστασία από τον κωρονοϊό, τώρα θα είχαμε αποδοτική εξ' αποστάσεως εκπαίδευση χωρίς να εθελοτυφλούμε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ