Σε ποιους φορείς του δημοσίου μπορούν να κάνουν Μαθητεία οι μαθητευόμενοι και σπουδαστές των ΕΠΑ.Σ., ΕΠΑ.Λ. και ΙΕΚ

Καθορίστηκε, με Κοινή Υπουργική Απόφαση ο αριθμός των μαθητευομένων και σπουδαστών των δομών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ., ΕΠΑ.Λ. - Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας και ΙΕΚ), που δύνανται να πραγματοποιήσουν Μαθητεία σε φορείς του Δημοσίου Τομέα κατά το σχολικό έτος 2020-2021.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τη Δευτέρα η συνάντηση υφ. Παιδείας με ΟΛΜΕ
- H αγορά εργασίας και η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται ξεχωριστά – Πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή...
- Σκέψεις και εικόνες για την πραγματοποιούμενη ενεργειακή αναβάθμιση του 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων
- Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 1o Συνέδριο του ΕΚΠΑ για την Κλιματική Κρίση
- Οι δράσεις του Παν. Πατρών
- Διεθνής Διαγωνισμός για το eSchools / Ψηφιακές Υπηρεσίες για τα σχολεία
- Αιτήσεις για αμειβόμενη και ασφαλισμένη μαθητεία σε 51 Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας με 31 ειδικότητες αιχμής
- Εγγραφές-Μετεγγραφές Μαθητών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ: Από σήμερα οι αιτήσεις μέχρι και 7 Ιουλίου
- Παράταση περιόδου επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση
- Στα μέσα Ιουλίου οι εγκύκλιοι για τους 8.586 νέους διορισμούς εκπαιδευτικών
Σχόλια (4)
Δεν θα κάνω καμία αναφορά στην γραφειοκρατία και όλα τα διαδικαστικά θέματα που δυσκολεύουν το έργο μας. Ένα από τα βασικά συμπεράσματα από την συνδιάσκεψη των Υπουργών παιδείας, στην Ρίγα, το 2015, είναι η προώθηση της μάθησης στον χώρο εργασίας (work based learning). Η διάφορες μορφές μαθητείας θα πρέπει να αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Στην Ελλάδα φτάσαμε στο σημείο μηδέν. Υποστηρίζουμε στην θεωρία και στις ανακοινώσεις την ΕΕΚ και την μαθητεία. Τι συμβαίνει όμως στην πράξη;
Περιμένουμε, περιμένουμε και θα περιμένουμε. Εμείς που προσπαθούμε να πείσουμε τους ιδιώτες να συμμετέχουν στο πρόγραμμα (πόρτα πόρτα) και είμαστε προετοιμασμένοι από τον Σεπτέμβριο, όταν μας ρωτάνε πότε θα ξεκινήσουμε τους απαντάμε τέλος Οκτώβρη με αρχές Νοέμβρη. Τι στο καλό 5η φορά είναι θα υπάρχει μία βελτίωση. Στην συνέχεια τους λέμε Νοέμβρη με Δεκέμβρη. Τώρα τι να τους πούμε; Ιανουάριο;
Έχουμε ξεφτιλιστεί κύριοι.
Μόνο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Μαθητείας ( τα οποία έχουν αποφασισθεί Ευρωπαϊκά) επικεντρωθήκατε ελέγχοντας εάν ο μαθητευόμενος έχει τσεκάρει στην αίτηση του τα δικαιολογητικά που κατέθεσε η όχι. Στην βελτίωση του θεσμού, την ενεργοποίηση των εκπαιδευτικών, την προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού ιδιωτών (για να υπάρξει και επαγγελματική αποκατάσταση) αυτά τα βασικά ζητήματα στον αυτόματο πιλότο.
Ειλικρινά πιστεύετε ότι έτσι θα ενισχυθεί ο συγκεκριμένος θεσμός ;
Εδώ καλά καλά δεν έχετε πλήρωση τους προηγούμενους ούτε το επίδομα των 700€ ούτε τις πληρωμές που έχουμε δουλέψει τώρα βγάζετε ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα και προσπαθείτε να το φτιάξετε. Κρίμα τα παιδιά που θα κάνουν την μαθητεία 2020-2021.
Οι μαθητές απογοητευμένοι και οι εργοδότες (ιδιώτες) το ίδιο. Το 2019 οι αιτήσεις των μαθητευομένων έγιναν το διάστημα 29/9 με 7/10 και άρχισε το πρόγραμμα τον Νοέμβριο.
Γιατί βγήκε τόσο καθυστερημένα το ΦΕΚ;
Η πρόσκληση δημοσίων φορέων για την δήλωση θέσεων έληξε μέσα Ιουνίου, και το ΦΕΚ βγαίνει Νοέμβριο.
Τα λειτουργικά προβλήματα από αυτήν την καθυστέρηση είναι πολλαπλά: αλλαγές ωραρίου εκπαιδευτικών, πιθανές θέσεις μαθητείας σε σχολεία όπου δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί άρα αναπληρωτές οι οποίοι θα φύγουν τον Ιούλιο.
Νωρίς νωρίς.ποτε θα αρχίσει επιτέλους;οι μαθητές απογοητευονται