Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΑΣΠΑΙΤΕ: Οι καθηγητές ζητούν να επιβλέπουν/διοργανώνουν διδακτορικά

“Παρά το μικρό αριθμό μελών ΔΕΠ που υπηρετούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ, δύο από τα μέλη ΔΕΠ συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τους κορυφαίους 2% επιστήμονες σε παγκόσμιο επίπεδο”
Δημοσίευση: 26/11/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αίτημα προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και στη Διοικούσα της Σχολής, να δοθεί στα μέλη ΔΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ η δυνατότητα διοργάνωσης τρίτου κύκλου σπουδών, κατέθεσε η Συνέλευση του Παιδαγωγικού Τμήματος.

Ειδικότερα το  Παιδαγωγικό  Τμήμα της  ΑΣΠΑΙΤΕ, ζητά:

Α) την άμεση ικανοποίηση, από τη ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ και τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, του αιτήματος του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ για διοργάνωση τρίτου κύκλου σπουδών, επειδή πληρούμε όλες τις ουσιαστικές & τυπικές προϋποθέσεις, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Το αίτημα, με τον πλήρη φάκελο, έχει υποβληθεί με έγγραφο Προέδρου Τμήματος ήδη από τις 30 Απριλίου 2020,

Β) την άμεση νομοθετική ρύθμιση για τα άλλα Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ ώστε να μπορούν να υποβάλουν αντίστοιχο αίτημα  για τη διοργάνωση τρίτου κύκλου σπουδών.  

Η Συνέλευση του Παιδαγωγικού Τμήματος επισημάνει στην επιστολή ,  ότι:  

Α) τα μέλη ΔΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ παρουσιάζουν ένα σημαντικό και διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό έργο,

Β) η πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μέλη τριμελών επιτροπών επίβλεψης διδακτορικών διατριβών σε Τμήματα Πανεπιστημίων στην ημεδαπή & στην αλλοδαπή ή επιβλέπουν διδακτορικές εργασίες με αποφάσεις συνελεύσεων Πανεπιστημιακών Τμημάτων, χωρίς όμως τα Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ να μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνει η Πολιτεία, ειδικά στις τρέχουσες έκτακτες συνθήκες (όπως παροχή επικουρικού διδακτικού έργου προς τους προπτυχιακούς φοιτητές από υποψηφίους διδάκτορες και άλλα)

Γ) παρά το μικρό αριθμό μελών ΔΕΠ που υπηρετούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ, δύο από τα μέλη ΔΕΠ συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τους κορυφαίους 2% επιστήμονες σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τη science-wide author databases of standardized citation indicators

Ετικέτες: 
ΑΣΠΑΙΤΕ

Σχόλια (79)

 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΑΒΑΡΗ
01 Δεκ 2020 21:13

Όταν εδώ και αρκετά χρόνια σε όλη την Ευρωζώνη έχουν εξομειωθεί τα ΤΕΙ με τα ΑΕΙ το υπουργείο Παιδείας επμένει να το παίζει "κινέζος" . Πρέπει άμεσα να γίνει αποδεκτό το αίτημα της Γ.Σ. των μελών ΔΕΠ υου Παιδαγωγικού τμήματος για εξομείωσή του με τα ΑΕΙ. Είναι θέμα πολιτικής απόφασης.

 
Υποχρεωτική Γενική Εκπαίδευση
01 Δεκ 2020 17:15

Τεχνική εκπαίδευση δεν έχει θέση στη Δευτεροβάθμια, αλλά στην Τριτοβάθμια μέσω των Δημοσίων ΙΕΚ. Τα σημερινά παιδιά του Δημοτικού πρέπει να αποφοιτήσουν από Ενιαίο Γενικό Γυμνάσιο και Λύκειο, να καθιερωθεί υποχρεωτική γενική εκπαίδευση μέχρι τα 18 έτη και να αναβαθμιστούν τα σχολεία - μπορούν να υπάρχουν παράλληλες δραστηριότητες σε απογευματινή ζώνη.

Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζει στο παρελθόν, αποκομμένη από όλη την Ευρώπη και χωρίς ισχυρή βιομηχανία. Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες προχωρούν σε αυτή την επιλογή, ειδικά χώρες όπως Ολλανδία, Δανία, Βέλγιο, Ελβετία, Σουηδία, που πλέον πάνω από το 50% των νέων κάτω των 30 ετών είναι κάτοχοι πτυχίου και μεταπτυχιακού.

 
@Aggela
01 Δεκ 2020 13:51

Μα και στην Ελλάδα από το 2001, τα ΤΕΙ είναι (ήταν) ΑΕΙ!
(τί να εννοείς με το "εξομειωθεί";)

 
Παρατηρητης
01 Δεκ 2020 13:01

η ασπαιτε χρονολογικα θα επρεπε να ειναι η πρωτη σχολη που επρεπε ν αναβαθμιστει αλλα καποιοι εσκεμενα ηθελαν να την υποβαθμιζουν εδω και χρονια γιατι πολυ απλα δεν ηθελαν τεχνικη εκπαιδευση.Ποιος ξεχναει τους 2.000 τεχνολογους εκπαιδευτικους που τους εβαλαν σε διαθεσιμοτητα απο την δημοσια εκπαιδευση και για απολυση.Εφτασε η ωρα της σχολης λογω της νεας διοικουσας και η κ Κεραμεως να δειξει την αναλογη προσοχη και ολα λυθηκαν

 
Aggela
01 Δεκ 2020 10:15

Η ΑΣΠΑΙΤΕ το μοναδικό ΤΕΙ στη χώρα και η μοναδική χώρα στην Ευρωζώνη που έχει ακόμα ΤΕΙ όταν σε όλες τις χώρες τα ΤΕΙ έχουν εξομειωθεί με τα ΑΕΙ.......... Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας πρέπει άμεσα να αποδεχθεί τα αιτήματα της συνέλευσηες ΔΕΠ του παιδαγωγικού τμήματος. Η δουλειά που κάνουν είναι εξειδικευμένη και πολύ ουσιαστική. Πρέπει ναα ενταχθούν στην ομπρέλα των ΑΕΙ τμημάτων.

 
Νίκος
30 Νοε 2020 20:58

Όλοι εσείς που μιλάτε θετικά για 3ο κύκλο σπουδών, έχετε αναρωτηθεί ότι είναι ένα τμήμα χωρίς 1ο κύκολο και χωρίς δικαίωμα 2ου κύκλου; Γιατί λοιπόν μιλάτε για 3ο κύκλο;

 
Ψύχραιμος παρατηρητής ...
30 Νοε 2020 12:38

Το ζήτημα της οργάνωσης 3ου κύκλου σπουδών είναι μείζονος σημασίας για την ύπαρξη ενός ακαδημαϊκού τμήματος και προς όφελος ολόκληρης της Σχολής. Ενίοτε η επίτευξη ενός μεγάλου στόχου (Πανεπιστημιοποίηση) συνεπικουρείται από επίτευξη μικρότερων επί μέρους στόχων (3ος κύκλος σπουδών). Η Διοικούσα Επιτροπή της ΑΣΠΑΙΤΕ τι γνώμη έχει για το αίτημα αυτό των μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος ; Γιατί κωφεύει; Εχει λόγο να διαιωνίζει την ακαδημαϊκά υποβαθμισμένη θέση της ΑΣΠΑΙΤΕ στον ελληνικό χάρτη;

 
Ενοποίηση των ΑΕΙ Αττικής
30 Νοε 2020 04:27

Η συνένωση ΑΕΙ με συγχώνευση σχολών τόσο σε Αττική όσο και Θεσσαλονίκη, Πάτρα και άλλες περιφερειακές πόλεις είναι μονόδρομος για τη βιωσιμότητα των σπουδών.

Δεν έχει ανάγκη η Ελλάδα σαν χώρα διπλώματα "ελληνικού τύπου" και ειδικές σχολές παιδαγωγικής κατάρτισης. Ορισμένοι έχουν μείνει στα δεδομένα πριν το 1970 και σχολιάζουν για κάτι που ποτέ δεν υπήρχε στον 21ο αιώνα, του οποίου ήδη έχει περάσει το πρώτο τέταρτο.

Οι καθηγητές ας ενδιαφερθούν πρωτίστως για τα συμφέροντα των νέων φοιτητών και ας δρομολογήσουν τις διαδικασίες ενοποίησης των τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ με τα υπόλοιπα ΑΕΙ της Αττικής, είτε το ΕΜΠ είτε το ΠΑΔΑ. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα δοθεί οριστική λύση στο θέμα και θα ξεκινήσει ένας κύκλος σπουδών .

 
Φοιτητής
29 Νοε 2020 22:07

Η λύση είναι απλή και θα πρέπει να γίνει. Προτείνω να καταργηθεί η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Να κλείσουν οι εγκαταστάσεις. Αυτά τα τμήματα που έχει η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, τα έχει
και το πανεπιστήμιο δυτικής αττικής. Το προσωπικό να πάει να διδάξει στο
πανεπιστήμιο δυτικής αττικής. Είναι τόσο δύσκολο να γίνει;

 
Μέλος ΔΕΠ Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου
28 Νοε 2020 07:27

Πρέπει να αναγνωριστεί ότι είναι δίκαιο το αίτημα των Καθηγητών της ΑΣΠΑΙΤΕ για ένταξη της Σχολής στον Πανεπιστημιακό Τομέα και την ανάληψη Διδακτορικών από τα μέλη της.
Όχι μόνο είναι δίκαιο, αλλά και νόμιμο. Η έρευνα στην τεχνική εκπαίδευση σε ακαδημαϊκό επίπεδο πρέπει να προχωρήσει και η ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί την καλύτερη δυνατή εστία για τέτοιους σκοπούς.

 
Πρόταση
28 Νοε 2020 02:16

Μια πρόσφορη πρόταση θα ήταν τα τμήματα μηχανικών να πάνε σε ένα συναφές ΑΕΙ όπως το ΠΑΔΑ και το παιδαγωγικό σε ένα άλλο ΑΕΙ του λεκανοπεδίου που δεν διαθέτει ανάλογο τμήμα ή σχολή προσφέροντας παιδαγωγική κατάρτιση στα υπόλοιπα τμήματα του άλλου ΑΕΙ. Αλλιώς θα μπορούσε ολόκληρη η σχολή να διαλυθεί και το προσωπικό να κατανεμηθεί και να ενισχύσει τα υπόλοιπα ΑΕΙ, λόγω του μικρού μεγέθους της. Το θέμα είναι αν τα τμήματά της πάνε στο ΠΑΔΑ τι όφελος θα έχουν οι φοιτητές αν πάλι δεν έχουν δικαιώματα? Απ' όσο ξέρω οι μηχανικοί του ΠΑΔΑ δεν απέκτησαν πολυτεχνικά δικαιώματα μετά από τόσο καιρό δημιουργίας του ΠΑΔΑ, ας με διορθώσει κάποιος αν ισχύει κάτι άλλο.

 
Μάκης
27 Νοε 2020 18:58

Μήπως να γίνει το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο και να ενταχθούν όλα εκεί να τελειώνουμε?

 
Ε.Ε.Π.
27 Νοε 2020 17:57

Το να συμμετέχεις στις τριμελείς επιτροπές Διδακτορικής Διατριβής αλλά να μη μπορείς να επιβλέψεις Διδακτορική Διατριβή αυτοδύναμα ΔΕΝ αντέχει σε κριτική. Ίσως το "Σεβαστόν Υπουργείον των Εκκλησιαστικών και της Εκπαιδεύσεως" να ξέρει κάτι περισσότερον αλλά καλόν θα ήτον να επιτρέψει την εκπόνηση και επίβλεψη ΔΔ μια και τα κριτήρια της εξέλιξης των μελών ΔΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι τα ίδια με τα των μελών ΔΕΠ ΑΕΙ. Επι πλέον καιρός είναι να Πανεπιστημιοποιηθεί και η ΑΣΠΑΙΤΕ (αυτή τουλάχιστον σε αντίθεση με νεοϊδρυθέντα τμήματα έχει μέλη ΔΕΠ αποδεδειγμένα ποιοτικά και με προσφορά).

 
Άγρια μέλισσα
27 Νοε 2020 15:49

Νομίζω ότι είναι ώριμες πλέον οι συνθήκες για να πανεπιστημιοποιηθεί η Σχολή καθώς έχει συνεισφέρει αρκετά στην τεχνολογική εκπαίδευση μέσω της μακρόχρονης διαδρομής της στον τομέα αυτό. Η χορήγηση του δικαιώματος στα μέλη ΔΕΠ επίβλεψης διδακτορικών διατριβών έρχεται ως φυσικό επακόλουθο.

 
Form
27 Νοε 2020 14:35

σωστό και δίκαιο το αίτημα των καθηγητών, θεωρώ ότι πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει ο διαχωρισμός των φοιτητών από σχολή σε σχολή και να δοθεί το δικαίωμα σε όλες και όλους τις/ους φοιτήτριες και φοιτητές ώστε να αποκτήσουν ανάλογα το διδακτορικό τους.

 
@Παρικος Γεώργιος
27 Νοε 2020 14:22

Δεν είναι για τα ΙΕΚ, λανθασμένα το αναφέρετε. Για τα ΙΕΚ απαιτείται το σχετικό πιστοποιητικό για ενήλικες (ΕΟΠΠΕΠ) και όχι το πιστοποιητικό (ΕΠΠΑΙΚ) ΑΣΠΑΙΤΕ για ανηλίκους.

Δεν δίνει μόνο η ΑΣΠΑΙΤΕ τέτοια πιστοποιητικά/ΕΠΠΑΙΚ για διδασκαλία σε ανήλικους, δίνουν και άλλα ΑΕΙ.

 
Μέλος ΔΕΠ Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου
27 Νοε 2020 13:36

Τελείως ανούσια η ύπαρξη της ΑΣΠΑΙΤΕ εν έτη 2020, από την στιγμή μάλιστα που πλεόν κατάργηθηκαν τα ΤΕΙ και τα τμήματα μηχανικών των ΤΕΙ έγιναν 5ετη και σύντομα θα γίνουν πολυτεχνικά. Παιδαγωγική επάρκεια μπορεί να αποκτήσει ο φοιτητής (υπάρχουν άλλωστε σχετικά μαθήματα) μέσα από την σχολή στο βασικό πρόγραμμα σπουδών ενώ υπάρχουν κα τα σεμινάρια. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είχε πολύ σημαντικό ρόλο άλλες εποχές το οποίο και εξυπηρέτησε περίφημα τώρα όμως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης.

 
Βαγγέλης
27 Νοε 2020 13:26

Είναι δίκαιο το αίτημα των Καθηγητών της ΑΣΠΑΙΤΕ για ένταξη της Σχολής στον Πανεπιστημιακό Τομέα και την ανάληψη Διδακτορικών από τα μέλη της

 
νικος
27 Νοε 2020 13:15

Οι καθηγητες της ασπαιτε φανταζομαι μια χαρα θα ειναι. Και θα μπορουν να οργανωσουν διδακτορικα μια χαρα οπως ολοι οι συναδερφοι τους. Το θέμα ειναι οτι σαν concept η ασπαιτε εχει κανει τον κυκλο της. Δεν έχει νόημα εν έτει 2020 να υπαρχει μια τεχνικη σχολη που να δινει παιδαγωγική κατάρτιση. Παοδαγωγικη καταρτιση εχουν οι περισσοτεροι πλεον και μπορεις να την παρεις με 1000 τροπους.

 
@Αλλαγή παραδείγματος στην Τριτοβάθμια
27 Νοε 2020 11:13

"η παιδαγωγική κατάρτιση Μηχανικών" είναι αναπόσπαστο κομμάτι των ενιαίων και αδιάσπαστων σπουδών ελληνικού τύπου. Γιατί με την μέθοδο της εισπήδησης και ολίγα σεμινάρια δεν μπορεί να καταρτιστεί ολοκληρωμένα ένας επαγγελματίας - επιστήμονας. Η μήπως ενιαίες και αδιάσπαστες σπουδές είναι μόνο μερικές; "σεμινάρια σε μια πληθώρα ειδικοτήτων" θα πρεπει να μπορούν να προσφέρουν ΕΔ σε κάποιες περιπτώσεις και σε άλλες θα είναι ανάθεμα;

"Κανείς δεν πήρε διδακτορικό χωρίς να έχει πρώτα ένα σωστό πτυχίο." Δεν τίθεται ζήτημα ποιος θα πάρει διδακτορικό χωρίς "σωστό πτυχίο" Οι απόφοιτοι μπορούν να το επιχειρήσουν και το κάνουν. Το ερώτημα που ανακύπτει στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι αν μπορεί να απονείμει/δώσει κάποιος διδακτορικό χωρίς να διδάσκει ένα "σωστό βασικό πτυχίο". Και αυτό μόνος του ως βασικός επιβλέπων, γιατί μαζί με άλλον που διδάσκει σε "σωστό βασικό πτυχίο" μπορεί και τώρα.

 
ΠΑΡΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
27 Νοε 2020 09:57

Γεώργιος Παρίκος
Το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) παρέχει προγράμματα δύο εξαμήνων Παιδαγωγικής Κατάρτισης, συγχρόνως σε 12 πόλεις της Ελλάδος, σε πτυχιούχους διαφόρων ειδικοτήτων πανεπιστημίων καθιστώντας τους ικανούς να διδάξουν τεχνολογία και επιστήμες στις Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΣΚ, ΕΠΑΣ, ΕΠΑΛ και ΙΕΚ).
Στην έδρα της Σχολής στο Μαρούσι παρέχει διδακτικό παιδαγωγικό έργο στις τρεις προπτυχιακές σχολές της ΑΣΠΑΙΤΕ:
α) Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών
β) Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανών
γ) Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών.
Τα παιδαγωγικά μαθήματα συνολικής διάρκειας δύο εξαμήνων διδάσκονται κατανεμημένα και στοχευμένα στα πέντε έτη σπουδών των προπτυχιακών τμημάτων.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) διατηρεί υψηλό επίπεδο σπουδών παρά τη συνεχή αδιαφορία της πολιτείας.
Η ιδρύτρια της ΣΕΛΕΤΕ - η αείμνηστος Νίκη – Δενδρινού Αντωνακάκη - έχει πει πως η ΣΕΛΕΤΕ (σημερινή ΑΣΠΑΙΤΕ) θα είναι πάντα ο ΝΑΟΣ της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Σήμερα, μετά από σχεδόν 30 χρόνια συνεχούς απαξίωσης των Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών με εξαίρεση πρόσκαιρες αναλαμπές, η παρούσα κυβέρνηση ανέλαβε τη ριζική αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να αναδιοργανώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ με περισσότερα τεχνολογικά τμήματα για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες σε κατάλληλο διδακτικό προσωπικό των προαναφερθέντων σχολών.
Η δύναμη της ΑΣΠΑΙΤΕ/ΣΕΛΕΤΕ από την ίδρυσή της (1959) υπήρξε το Παιδαγωγικό Τμήμα που δίδασκε προπτυχιακούς φοιτητές αλλά ταυτόχρονα και τμήματα κατόχων βασικό πανεπιστημιακό πτυχίο δηλαδή (ντε γιούρε) σε μεταπτυχιακό τμήμα και ζητείται σήμερα η εκ των πραγμάτων αναγνώριση ως Μάστερ το πτυχίο που ήδη έχουν λάβει χιλιάδες απόφοιτοι του μονοετούς Παιδαγωγικού Τμήματος της ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ και της σημερινής ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και αυτό που θα παρέχεται στο μέλλον.
Το Παιδαγωγικό Τμήμα έχει «παράδοση» 60 ετών. Αυτή η εμπειρία – μοναδική στη χώρα μας – δεν πρέπει να χαθεί.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ μόνο μία προοπτική πρέπει να τύχει: Ανάπτυξη των απαραίτητων για την ανάπτυξη της Ε.Ε. & Κ. τμημάτων της και ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ή ενσωμάτωσή της ως ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΣΧΟΛΗ σε μεγάλο πανεπιστήμιο.
Πρέπει επιτέλους, 60 χρόνια από την ίδρυσή της να εκλέγει τη διοίκησή της. Πρύτανη ή έστω Κοσμήτορα.
Οποιαδήποτε άλλη λύση θα επιφέρει πλήγμα όχι μόνο στην Ε.Ε. & Κ. αλλά και στην ανάπτυξη της χώρας.

Γεώργιος Παρίκος
Απόφοιτος ΠΑΤΕΣ & ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ (1969 & 1975)

 
ΟΥΡΑΝΙΑ- ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ
27 Νοε 2020 08:47

Ως απόφοιτη της ΑΣΠΑΙΤΕ, εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ σήμερα, έχω να πω πως η σχολή χαίρει εκτίμησης στο εξωτερικό και πρέπει άμεσα το Υπουργείο να προχωρήσει στην Πανεπιστημιοποίησή της. Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο!!!

 
Νέος ακαδημαϊκός χάρτης- ΑΣΠΑΙΤΕ
27 Νοε 2020 08:01

Εν όψη του νέου ακαδημαϊκού Χάρτη όποτε αυτός γίνει, θα πρέπει πάραυτα να συμπεριληφθεί και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Χρησιμότερο θα ήταν τα τμήματα της να ενταχθούν σε κάποιο Πανεπιστημίο της Αθήνας και όχι μετεξέλιξη σε αυτόνομο πανεπιστήμιο. Μέχρι αυτό να γίνει θα μπορούσε άνετα να χορηγεί και Διδακτορικά, άλλωστε έχει εξαιρετικό ακαδημαϊκό προσωπικό με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα.

 
Απόφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ
27 Νοε 2020 07:48

Επιτέλους! Είναι δίκαιο και σωστό! Να μπορούν και οι φοιτητές και εμείς οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ να συνεχίσουμε τις σπουδές μας στη Σχολή μας και όχι να παρακαλάμε για μια θέση σε άλλα Ιδρύματα. Το Υπουργείο πρέπει να το προχωρήσει.
Μπράβο στο esos που το ανέδειξε, αλλιώς θα περνούσε στα κρυφά

 
Αλλαγή παραδείγματος στην Τριτοβάθμια
27 Νοε 2020 03:43

Στη σημερινή εποχή "η παιδαγωγική κατάρτιση Μηχανικών" έχει χάσει το νόημά της, ειδικά για μια χώρα όπως η Ελλάδα. Δεν μπορούμε με δεδομένα του 1950 να παίρνουμε αποφάσεις για το 2020 - όλα τα Πανεπιστήμια μπορούν να προσφέρουν πλέον σεμινάρια σε μια πληθώρα ειδικοτήτων.

Η δια βίου επιμόρφωση δεν αναιρεί την ανάγκη ύπαρξης ισχυρών ακαδημαϊκών μονάδων που να καλύπτουν τόσο τη διδασκαλία όσο και την έρευνα. Πρώτα να οργανώσουμε σωστά Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών και μετά θα ακολουθήσουν τα σεμινάρια και η κατάρτιση.

Κανείς δεν πήρε διδακτορικό χωρίς να έχει πρώτα ένα σωστό πτυχίο.

 
Βιώσιμα ΑΕΙ
27 Νοε 2020 03:30

Την τελευταία δεκαετία η βάση εισαγωγής είναι στο 9-10 στα 20, άρα υπάρχει γενικό θέμα με την ποιότητα των εισακτέων. Λογικό είναι οι αριστούχοι υποψήφιοι να προτιμούν τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών ή τμήματα Πανεπιστημίου, που υπερκαλύπτουν τόσο την πρακτική όσο και τη θεωρητική κατάρτιση.

Ακόμα και τα ΕΠΑΛ θα πρέπει σταδιακά να καταργηθούν, είναι αδιανόητο να γίνεται συζήτηση για πρόγραμμα σπουδών 5 ετών σε σχολές ΤΕΙ.

Αυτονόητο είναι το υπουργείο και οι ακαδημαϊκοί να σταματήσουν να ασχολούνται με μικρο-ρυθμίσεις και να επανασχεδιάσουν τον ακαδημαϊκό χάρτη προς όφελος των σπουδαστών. Τι νόημα έχει η απονομή διδακτορικών αν δεν υπάρχει ένα βιώσιμο ίδρυμα που να προσφέρει σωστές προπτυχιακές σπουδές;

Με τον νέο ακαδημαϊκό χάρτη θα πρέπει να μειωθεί και η διάρκεια των σπουδών σε 3 και 4 έτη, για πτυχία πανεπιστημίου και μηχανικών αντίστοιχα, όπως γίνεται σε Ολλανδία και Γερμανία.

 
Εκκρεμότητα με ΤΕΙ
27 Νοε 2020 03:25

Η λειτουργία σχολών ειδικού τύπου όπως τα ΤΕΙ έχει ξεπεραστεί από τις εξελίξεις στον πανεπιστημιακό χώρο τον 21ο αιώνα. Η ΑΣΠΑΙΤΕ ας ενωθεί με το Πολυτεχνείο Αθηνών ή τα αντίστοιχα τμήματα του ΠΑΔΑ και να μην συνεχίσει αυτόνομη πορεία.

 
Theodora
27 Νοε 2020 01:11

Μέλη ΔΕΠ και να μην δίνουν στους φοιτητές βήμα ερευνών διδακτορικών δε γίνεται σε κανένα ίδρυμα, πόσο μάλλον σε έναν εκπαιδευτικό χώρο που έχει βάλει τις βάσεις στις μεθόδους διδακτικών πρακτικών και καινούριας παιδαγωγικής... Το συντομότερο να διορθωθεί αυτή αμέλεια τόσο από την πανεπιστημιακή κοινότητα όσο και από το υπουργείο...

 
ΑΝΤΩΝΗΣ 1999
27 Νοε 2020 00:33

Επίσης, αρκετοί που ανεβάζουν σχόλια του τύπου. ..δεν χρειαζεται άλλο πανεπιστήμιο στην Αττική, αυτά είναι εκ του πονηρού και μεγάλες κακίες.... τι σας πείραξε Η ΣΕΛΕΤΕ να γίνει Πανεπιστήμιο; ;;; παει άλλη σχολή στην Ελλάδα, εδώ και 60 χρόνια με 4,5 ΕΤΗ σπουδών δεν είναι Πανεπιστήμιο;;;;; δηλαδή τι πρεπει να γίνει να τρεχουμε στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια;;; και επίσης αρκετοί απο ΤΕΙ/ΑΕΙ στην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ ερχόντουσαν να παρουνε το παιδαγωγικό..... μήπως αυτο κάποιους τους πονάει;;;

 
ΑΝΤΩΝΗΣ 1999
27 Νοε 2020 00:15

Αγαπητοί κύριοι,
Όπως καταλαβαίνετε είναι αρκετοί οι οποίοι Εστω και αυτή τη χρονική στιγμή ζηλευουν και φθονούν τη ΣΕΛΕΤΕ. Ακόμα τώρα σταζουνε χολή, όπως και το 1999. Δεν μπορούν να χωνέψουν οτι η ΣΕΛΕΤΕ με 4,5 χρόνια σπουδών παρείχε παιδαγωγική και τεχνολογική εκπαίδευση, υψηλού επιπέδου! Όταν έδωσα πανελλήνιες και μπήκα στη σχολή ηταν η 2η επιλογή μου, και στη συνεχεια έμπαινα σε οποιοδήποτε ΤΕΙ. Μην ακούτε τι λένε σε αυτή τη δυσκολη στιγμη μας, Η ΣΕΛΕΤΕ βγάζει ικανότατους Τεχνολόγους Μηχανικούς και Εκπαιδευτικούς και η πορεία μας στην Δημοσια Εκπαίδευση και στον Ιδιωτικό τομέα, αποδεικνύει το υψηλό επίπεδο, την εκπαίδευση και τη νοοτροπία μας! Αρκετά με αυτους που θέλουν το κακό μας! Όπως και εμείς φταίμε οι απόφοιτοι, όπως και οι καθηγητές και οι διοικήσεις της σχολής που τα τελευταια 20 χρόνια είχαν επαναπαυτει...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.