Placeholder

Τηλεκπαίδευση

Ο Πρωθυπουργός εξήρε το έργο της τηλεκπαίδευσης συνομιλώντας με τον πρόεδρο του Columbia University

Δείτε το βίντεο
Δημοσίευση: 03/12/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με υπερηφάνεια και θαυμασμό μίλησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη σημερινή  διαδικτυακή συζήτηση που είχε με   τον Πρόεδρο του Columbia University Lee C.Bollinger.

Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, είπε στον Πρόεδρο του Columbia τα εξής:

Κάθε τάξη στην Ελλάδα είναι σε ψηφιακή μορφή, από την ηλικία των 4 μέχρι 18. Όλα τα σχολεία είναι κλειστά. Όλες οι τάξεις πραγματοποιούνται ψηφιακά.

Εάν ρωτούσατε πριν ένα χρόνο: Εάν το Eλληνικό κράτος θα μπορούσε να οργανώσει τηλεκπαίδευση, θα σας απαντούσαν ότι "είναι αδύνατον". Εάν ρωτούσατε για  τους δασκάλους: Εάν θα μπορούσαν να προσαρμοστούν, ο κόσμος θα σας απαντούσε "όχι,  δεν μπορούν να το κάνουν", αλλά το έκαναν!

Και αν ρωτούσατε τα παιδιά των 6-7 ετών: Εάν θα μπορούσαν να περάσουν από αυτή διαδικασία, επίσης θα σας έλεγαν ότι "αυτό δεν μπορεί να συμβεί". Λοιπόν, μαντέψτε τι συνέβη! Φυσικά δεν υπάρχει υποκατάστατο για μια κανονική τάξη.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Σχόλια (21)

 
Επαναλειτουργία σχολείων και μείωση ωρών
06 Δεκ 2020 22:25

Τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία πρέπει να επαναλειτουργήσουν και να μη διακόψουν ξανά, είναι βασικός πυλώνας της κοινωνίας η υποχρεωτική προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Για τις υπόλοιπες τάξεις σε Γυμνάσιο και Λύκειο μπορεί να γίνεται μάθημα εκ περιτροπής σε πρωϊνή / απογευματινή ζώνη, τουλάχιστον στα 5-6 βασικά μαθήματα ενώ στα υπόλοιπα να δίνονται εργασίες (πχ.μια λογοτεχνική εργασία ή ένα θέμα ανάπτυξης για Καλλιτεχνικά / Πληροφορική).

Κατά αυτόν τον τρόπο οι μαθητές θα μπορούν να συναντούν τους καθηγητές για απορίες σε σεμινάρια ολιγομελών ομάδων (9-10 άτομα), σε ασφαλές σχολικό περιβάλλον, και θα αξιοποιούν καλύτερα τον χρόνο τους μέσα στην εβδομάδα σε αντίθεση με τη σημερινή χαοτική κατάσταση.

Το Υπουργείο πρέπει να ξεκινήσει άμεσα την *παραγωγή πρότυπων διαδικτυακών μαθημάτων* για όλες τις τάξεις, μαζί με την οργάνωση δημόσιου ψηφιακού αποθετηρίου με ασκήσεις εμπέδωσης και επανάληψης, πηγές για επιπλέον μελέτη και διαγωνίσματα. Αν η σχετική προσπάθεια είχε ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο του 2020 μέχρι τώρα θα είχαμε τα πρώτα αποτελέσματα που θα αποτελούσαν σημαντική βοήθεια και παρακαταθήκη για το σχολείο του 2030 και τις επόμενες γενιές μαθητών.

Λογικές και εφαρμόσιμες προτάσεις υπάρχουν και έχουν κατατεθεί αλλά απαιτείται σοβαρός σχεδιασμός από τους αρμοδιους στο κυβερνητικό επιτελείο, που δυστυχώς αρκέστηκαν σε διθυράμβους το καλοκαίρι. Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο το υπουργείο Παιδείας, υπάρχει σαφέσταση έλλειψη συνοχής και συντονισμού στην αντιμετώπιση της κρίσης.

@ Γιάννης Πλαταρος

 
Κοντονικόλας Σωτήριος
06 Δεκ 2020 20:16

Θυμηθήκατε τώρα που κλείσαμε να κάνετε επιμορφώσεις webex εξ αποστάσεως. Γιατί δεν τα κάνατε νωρίτερα; Επίσης τώρα ήταν ευκαιρία να γίνουν και άλλες επιμορφώσεις όπως geogebra κλπ που δεν υπήρχε φυσικά χρόνος να γίνουν νωρίτερα. Ευχαριστούμε για την προνοητικότητα που έχουν οι ηγέτες μας

 
απάντηση
05 Δεκ 2020 14:51

Ένα-ένα τα "θαύματα" και οι "συναρπαστικές προτάσεις" παιδιά. Να μείνει και τίποτα για του χρόνου. Προς το παρόν, καλό θα ήταν να ζητήσουν στον Άι Βασίλη να φέρει τις μάσκες.

 
Πλατάρος Γιάννης
05 Δεκ 2020 10:27

Ψυχολογικά δεν εμπνέομαι πλέον με την τελεκπαίδευση και δεν πολυσχολιάζω.
Τώρα που έχω μια πρωϊνή γαλήνη, ας πώ 5-6 πράγματα πράγματα:
1) Η τηλεκπαίδευση όταν συνδυάζεται με ΚΑΛΗ γνώση των ΟΛΩΝ εργαλείων (ΔΕΝ υπάρχει) και όταν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σύνδεσης (Υπάρχουν κάποια λίγα) και όταν οι μαθητές είναι ενήλικοι (=έχουν ενδιαφέρον μαθησιακό, τουλάχιστον όσο πατάει η γάτα) ΑΠΟΔΙΔΕΙ ελαφρώς χειρότερα από την δια ζώσης.
2) Αν έχει ανήλικα , αδέσποτα (Δεν γράφω κηδευομενόμενα, δεν υπάρχει πλέον ο όρος) με ελλείψεις σε δεξιότητες χειρισμού των εργαλείων από μέρους διδάσκοντα και με ελλείψεις εξοπλισμού αλλά και χειρισμού εργαλείων από τους μαθητές, έχουμε κόλαση.
Η αλήθεια είναι ενδιάμεση, όχι στην μέση, αλλά προς το καλό σενάριο.
Οι Καθηγητές έμαθαν από τον Μάρτιο και συνεχίζουν να μαθαίνουν.
Η όλη κατάσταση θέλει σπρώξιμο από μέρους της Εξουσίας.
Έχω γράψει πολλές φορές, όχι σιχαίνομαι την επικριτική και την κριτική όταν δεν κομίζει προτάσεις. Γνωρίζω πολύ καλά ότι όταν διαβάζει κάποιος μια εμπεριστατωμένη επικριτική (ή κριτική είναι κάτι το σφαιρικό, ολιστικό, δεν υπάρχει ως πολιτικός λόγος , ποτέ δεν υπήρξε τουλάχιστον στην Ελλάδα) λέει «δίκιο έχει ο επικριτής!» Και ο επικριτής μπορεί να είναι ο πλέον γελοίος λαϊκιστής, πολιτικός απατεώνας. Γι αυτό συνηθίζω να καταθέτω προτάσεις και γράφω, επειδή δεν το βλέπω να το κάνουν πολλοί.
Πιστεύω, ότι με τις παρούσες συνθήκες που θα παραταθούν και στο μέλλον και στο μέλλον, αφού και εμβόλιο να βγει μπορεί να έλθει μια μετάλλαξη χειρότερη (ελπίζουμε σε μετάλλαξη καλύτερη και να εξαφανιστεί μόνος του ο ιός)
Να βγει ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα από τον Πληροφορικό του Σχολείου που θα έχει τα παρακάτω ευέλικτα χαρακτηριστικά:
1) Επιμόρφωση από απόσταση σε όσους έχουν ΗΔΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.
2) Εκ του σύνεγγυς μεσημέρι Σαββάτου στο Σχολείο. Στην αίθουσα εκδηλώσεων αραιά -αραιά. Στο Εργαστήριο αν είναι λίγοι, αραιά , σε διάδρομο που έχουμε ευρύχωρους διαδρόμους. Υποχρεωτικά όμως. Και επειδή θα υπάρξει εξέγερση από την ΟΛΜΕ, σε εργάσιμη μέρα εντός ωραρίου με αλλαγή τηλεπρογράμματος, Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΦΙΚΤΗ ΕΥΚΟΛΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΗ! Με εξαιρετική ευλυγισία 3 ώρες ενδιάμεσο κενό σε μια μέρα /εβδομάδα να υλοποιηθούν 2 ώρες από τον Πληροφορικό, όταν έχει επιλεχθεί η δια ζώσης λύση) Μετά να γίνεται και μάθημα από το Σχολείο αν δεν προλαβαίνουν να επιστρέψουν σπίτι .
Επιτρέπονται συγκεντρώσεις μέχρι 9 άτομα αραιά.
Επικουρικές λύσεις, πρακτικές πρακτικές:
α) Να πάρετε όλοι ακουστικά με ενσωματωμένο μικρόφωνο και με θύρα σύνδεσης USB χωρίς καρφάκια , χωρίς μικρόφωνο από την κάμερα, χωρίς μεγάφωνα από το λάπτοπ. Η λύση κοστίζει 20€, να βρείτε την υγεία σας. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΤΟ! (Εξαίρεση όσοι είναι έμπειροι και γνώστες)
β) Να πείτε στον Διευθυντή σας να σας πάρει ΓΡΑΦΙΔΑ των 70€. Υπάρχει έλλειψη στην Αγορά , αλλά ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Αν σας πει ο Διευθυντής σας ότι δεν έχει λεφτά, 99% σας κοροϊδεύει. Μόνο ότι δεν βρίσκει διαθέσιμα στην αγορά έχει δικαίωμα να σας πει...
γ) Να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα openboard στον υπολογιστή σας και να πείτε να το κάνει ο Πληροφορικός σας και μετά να σας το δείξει, πώς να ΅έχετε:
****Ανοικτό το ηλεκτρονικό βιβλίο σε έκδοση html.
**** Πως θα έχετε τα εργαλεία γραφής στο openboard και θα τα δείχνετε στους μαθητές σας. ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα εργαλεία γραφής που έχει η πλατφόρμα Webex, είναι ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ , ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΚΟΛΟΥΝ , ΔΕΝ κάνετε δουλειά.!
Τα παραπάνω είναι τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΔΥΝΑΤΑ, να κάνετε μάθημα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ.
Υπάρχουν και άλλα, αλλά θα τα πώ σε όσους μαθητές ενδιαφέρονται...
Καλημέρα!

 
ερώτημα
05 Δεκ 2020 08:21

Με την τηλεκπαίδευση τα καταφέρατε πολύ καλά και αναστήσατε ένα ψηφιακό σύστημα εκ του μηδενός και κάνουμε το μάθημά μας. Με τις καταλήψεις τι γίνεται; Αυτό το πρωτοφανές φαινόμενο στον κόσμο; Δε μπορεί να στέλνω το παιδί μου στο σχολείο και να καταλήγει στην καφετέρια γιατί έχουν παραταχθεί 5 άτομα μπροστά στην πόρτα που εμποδίζουν όλους τους μαθητές να μπουν μέσα γιατί δηλώνουν "κατάληψη σήμερα".

 
Η τηλεκπαίδευση
04 Δεκ 2020 11:30

βοήθησε να γίνεται το μάθημα ήρεμα και απρόσκοπτα, χωρίς την τοξικότητα των προβλημάτων διαχείρισης της τάξης και των συνεπαγόμενων χαμένων ωρών.
Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να έχει επιτυχία ούτε με την ελλιπή υποδομή (ρεύμα, ίντερνετ, σήμα, εξοπλισμός) ούτε με τα χαράτσια στους εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού ήδη βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για ηλεκτρονικό εξοπλισμό, συνδεσιμότητα και θέρμανση στα σπίτια τους!!!

 
Δον Κιχώτης
04 Δεκ 2020 09:04

@ Εκπαιδευτικός 03 Δεκ 2020 17:31
Άριστα, 10
Υποκειμενική, αυθαίρετη βεβαίως η αξιολόγησή μου συνάδελφε, αλλά πώς να γίνει αλλιώς στη χώρα των μύθων όπου η έγκυρη αξιολόγηση δεν ευδοκιμεί; Ορίστε τώρα πρόβλημα που ανέκυψε, όλοι αξιολογούν τα τηλεοπτικά μαθήματα που προβάλλει η ΕΤ2 και τα συγκρίνουν με τα μαθήματα της διά ζώσης διδασκαλίας που δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ. Μεγάλη είναι, λένε, η διαφορά. Πόσο μεγάλη όμως; Και είναι παντού η ίδια; Καί πώς βρίσκεις τη διαφορά, αφού ο μειωτέος είναι άγνωστος; Και ο αφαιρετέος ποιος είναι;...
Βρε τι πάθαμε!...

 
λουκακος
04 Δεκ 2020 00:30

ταμπλετ λαπτοπ ταμπλετ λαπτοπ ταμπλετ λαπτοπ ταμπλετ λαπτοπ ????????????????

 
Μόνο θλίψη για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
03 Δεκ 2020 23:36

Η τηλεκπαίδευση δεν καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και φοιτητών, ειδικά με τον τρόπο που βιαστικά εφαρμόστηκε στην Ελλάδα - χωρίς προετοιμασία, χωρίς ψηφιοποιημένο υλικό για εμπέδωση και επανάληψη, χωρίς διαλέξεις σε βασικά μαθήματα από ομάδα καθηγητών που να απευθύνονται στους μαθητές ολης της χώρας (σημείο αναφοράς ώστε να υπάρχει έλεγχος ποιότητας), χωρίς σεμινάρια και φροντιστήρια για τους φοιτητές προκειμένου να διατηρήσουν επαφή με τις σπουδές τους.

Είναι απλώς μια θλιβερή παρωδία που όλοι ελπίζουν να μην κρατήσει και το 2021. Καταδικάζεται μια ολόκληρη γενιά, με προβλήματα που θα χρειαστούν άλλα 3-4 χρόνια να ξεπεράσουμε.

 
@apodomisi
03 Δεκ 2020 23:11

Ίσως όμως σαν τον Ελύτη να σιχαινομαστε απλά να είμαστε ο μέσος όρος. Ο Μ. Ο. που μόνο γκρινιάζει και διαρκώς αντιτίθεται σε καθετί καινούριο.

 
Apodomisi
03 Δεκ 2020 22:39

@Με ένα κλικ
Μπράβο σας, αλλά μέχρι να το οργανώσουν αξιοπρεπώς αυτό το πράμα...θα έρθει το εμβόλιο!
Γιατί όχι να συνεχίσετε να συναντιέστε οι εκπαιδευτικοί στο αποστειρωμένο περιβάλλον μίας πλατφόρμας και μετά την πανδημία, αφού τόσο ωραία είναι εκεί! Μάλιστα δε θα χρειάζεται να αισθάνεστε και την ανάσα του ενοχλητικού συναδέλφου.
Προφανώς με ένα κλικ ψηφίσατε κιόλας στις πρόσφατες "εκλογές" για τα υπηρεσιακά συμβούλια.
Μάλιστα. Είστε το 5% των εκπαιδευτικών και αποτελείτε παραφωνία.

 
ΗΡΑ*
03 Δεκ 2020 22:09

Με υπερηφάνεια και θαυμασμό, λέει, μίλησε ο κ. Πρωθυπουργός για την τηλεκπαίδευση... Όταν ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας , άρτι επιστρέψας από την εκδρομή στην Πάρνηθα, βγαίνει και εκθειάζει τη χειρότερη μορφή εκπαιδευτικής διαδικασίας και την ίδια ώρα η κ. Υπουργός Παιδείας επισκέπτεται την τάξη όπου γίνεται μάθημα μέσω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης καταβάλλοντας "κάθε προσπάθεια για να υπάρχει όσο το δυνατόν αμεσότερη επαφή δασκάλου και μαθητή – έστω και μέσω οθόνης'', τι χρείαν άλλων μαρτύρων έχουμε ότι κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της δανιμαρκίας;

 
απορια
03 Δεκ 2020 20:44

Τα τάμπλετ που μας τάξατε κ.Πρωθυπουργε πού είναι;ακόμη τα περιμένουμε!Αντί να κομπάζετε λοιπόν,καθίστε και σκεφτείτε πώς θα λυθούν τα τεράστια προβλήματα της τηλεκπαίδευσης!

 
Την ίδια στιγμή
03 Δεκ 2020 20:14

Το βασικό πτυχίο μηχανικού απ το ΜΙΤ συνεχίζει να μην αναγνωρίζεται αυτόματα απ το ΔΟΑΤΑΠ και το ΤΕΕ(θέλει βεβαίωση ΔΟΑΤΑΠ)!!!!!

 
Με ένα κλικ
03 Δεκ 2020 18:52

Το ότι έχουμε μια από τις καλύτερες πλατφόρμες στον κόσμο και οργανώθηκε η τηλεκπαίδευση από το -1 είναι άθλος και μπράβο μας . Είναι συλλογικό μπράβο, εκπαιδευτικοί, πολιτεία ,σχολεία....δεν οργανώνεται από τη μια μετά στην άλλη γιατί υπουργείο ψηφιακής πολιτικής μπορεί να είχανε αλλά η πλατφόρμα του ΠΣΔ δεν άντεχε ούτε μια πόλη της χώρας όχι όλη τη χώρα. Σήμερα κάναμε μάθημα, συναντηθήκανε όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί , ολα από το σπίτι μας με ένα κλικ.

 
απλή μάχιμη δασκάλα
03 Δεκ 2020 18:09

Τουλάχιστον ας έλειπαν τα προβλήματα με εικόνα και ήχο στην τηλεκπαίδευση!Αναγκάστηκα να αγοράσω καινούριο λαπτοπ(δεν το μετρω κι ας μετρω το κάθε ευρω για να βγάλω το μηνα).Οι γονείς αναγκάστηκαν να αγοράσουν ταμπλετ σε προσφορά(κι ας έκοψαν από τις ανάγκες της οικογένειας).Παλεύω 'ωρες ατέλειωτες καθημερινά σε μια οθόνη για να προετοιμάσω το μάθημα της ημέρας.Κι ας είμαι 30 χρόνια δασκάλα.Πρέπει να καταλάβουν τα πιτσιρίκια της Β ταξης Δημοτικού την έννοια του πολλαπλασιασμου χωρις να αγγίξουνή να συμμετάσχουν ενεργά.Αλλά το να μην με ακούνε ή να κολλάει η εικόνα με ξεπερνάει.Κι εμένα κι αυτά και όλες μας τις θυσίες!

 
Ελένη
03 Δεκ 2020 17:54

Και όλα αυτά στις πλάτες του προσωπικού εξοπλισμού των εκπαιδευτικών και γονιών κύριε πρωθυπουργε ξεχάσατε να το αναφέρετε αυτό. Το κράτος πρόσφερε μόνο μασκες-πανο και παγουρινο. Καμία αναβάθμιση γραμμων, παρά μόνο 5 τάμπλετ, δωρεά, ενώ υπάρχουν πάνω από 20 μαθητές στο σχολείο που δεν έχουν εξοπλισμό και πάνω από τους μισούς που κάνουν μάθημα από το κινητό με άπειρα προβλήματα. Αν εσείς είστε περήφανοι για αυτά που ΔΕΝ κάνατε τι να πω.....

 
Poyet
03 Δεκ 2020 17:54

Να είστε καλά που αφιερώσατε άπειρες ώρες για να επιμορφώσετε τους εκπαιδευτικούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Εκπαιδευτικός
03 Δεκ 2020 17:31

Το κράτος οργανώνει την τηλεκπαίδευση;;;; Όχι, βέβαια!!! Ο κάθε καθηγητής και δάσκαλος και μαθητής παλεύει να την οργανώσει - μόνοι τους.
Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές "μπορούν να προσαρμοστούν";;;; Μα δεν χρειάζονται προσαρμογή. Απλά συνεχίζουν να κάνουν αυτό που κάνουν πάντοτε. Παλεύουν μόνοι τους να μάθουν γράμματα στα παιδία και τόσα άλλα.
Μα το κράτος, ο πρωθυπουργός και οι υπουργίνες τι κάνουν;;;; Λένε λόγια κούφια καθημερινά και μεις γελούμε για την άγνοιά τους και θυμώνουμε με το θράσος τους!!!

 
Apodomisi
03 Δεκ 2020 17:17

Πήγε να κάνει φιγούρα ο δικός μας (κολοπετινίτσα) στον Κολάμπια! Πάλι το ίδιο λιβανιστήρι για την δήθεν επιτυχία της τηλεκπάιδευσης...και στο τέλος 2 λέξεις ότι δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία. Το τελευταίο πρέπει να λέγετε πρώτα και μετά τα υπόλοιπα. Έχουν διαλυθεί τα πάντα με την τηλεκπαίδευση. Τα παιδιά εκνευρίζονται και δεν παρακολουθούν, ο εκπαιδευτικός τρώει το μισό χρόνο στα τεχνικά καθήκοντα και όχι στα εκπαιδευτικά/παιδαγωγικά, η πολύωρη στάση μπροστά σε μία οθόνη δημιουργεί πολλά θέματα (γιατί λόγω κλεισούρας τα παιδιά μετά το μάθημα θα παίξουν με ηλεκτρονικά παιχνίδια κυρίως), η ύλη κυρίως για τα μεγάλα παιδιά (Λύκειο) δεν προχωράει (απόδειξη ότι το ΙΕΠ εξετάζει μείωση ύλης πανελληνίων). Μαντέψτε τι συνέβη! Πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε ξυρισμένοι. Επίσης όλο αυτό το ονομάζουν ψηφιακή μετάβαση, που λένε ότι ήρθε για να μείνει κιόλας. Τολμήστε να το εφαρμόσετε και μετά την πανδημία και θα γίνει εκπαιδευτική επανάσταση. Κάτι εντελώς προσωρινό και απόλυτα δυσλειτουργικό είναι και τίποτε άλλο! Αυτά γιατί δε τα είπατε στον Κολάμπια;

 
Elza
03 Δεκ 2020 17:07

Σε ελεύθερη μετάφραση τηλεκπαίδευση μέχρι τελους

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ