Διάταξη: Υπολογισμός του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο Γενικό Μέσο Όρο για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου

09/12/2020

Άκουσε το άρθρο

Διάταξη για τον υπολογισμό  του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο Γενικό Μέσο Όρο για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου   , περιλαμβάνει το Σχέδιο   Νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις», το οποίο κατατέθηκε σήμερα από την  υπουργό  Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προς ψήφιση,στη Βουλή.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ

Σχόλια (17)

@ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
|

Πρώτα απ'ολα να διευκρινίσω πως δεν είμαι ΣΕΕ Φυσ. Αγωγής. Αυτό που ειπώθηκε και από νυν ΣΕΕ Φυσικής Αγωγής και από πρώην Συμβούλους Φυσικής Αγωγής σε διάφορες τηλεδιασκέψεις ήταν ο κανόνας του "σπασμένου βάζου". Οι εκπαιδευτικοί Φ.Αγ. είναι ακάλυπτοι αν συμβεί ατύχημα μέσα στο σπίτι και χτυπήσει το παιδί την ώρα που εφαρμόζουμε κινητικό μάθημα. Είναι γεγονός το ατύχημα με το σπάσιμο του βάζου και το παιδί που πάτησε τα γυαλιά. Είναι γεγονός ότι παιδί δημοτικού -σε θεωρητικό μάθημα Φ.Αγ.- τυλίχτηκε με γιρλάντα που την έκανε σχοινάκι την ώρα έδειχνε για τα όργανα της ρυθμικής η συνάδελφος. Είναι γεγονός πως έγινε παρατήρηση σε ώρα κοινής ησυχίας για παιδιά του δημοτικού που έκαναν άλματα και άλλες ασκήσεις την ώρα της Φ.Αγ. και ενοχλούσαν του ενοίκους του κάτω ορόφου. Αν μιλήσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Φ.Αγ. σίγουρα θα βρεθούν και άλλα περιστατικά που οδηγούν στην απαγόρευση του κινητικού μαθήματος εξ αποστάσεως. Θα μπορούσα να φανταστώ και λάθος εκτέλεση άσκησης (δεν μπορούμε να διορθώσουμε με κλειστές κάμερες) που οδηγεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο τραυματισμό.

Δον Κιχώτης
|

@ «@ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ14 Δεκ 2020 10:17»
Επειδή υποψιάζομαι ότι είστε ΣΕΕ Φυσικής Αγωγής, παρακαλώ να κάνετε ό,τι πρέπει για να γίνει κατανοητός ο λόγος της απαγόρευσης. Είμαι σίγουρος ότι εσείς έχετε κατανοήσει την αιτία της παράκλησής μου.

@ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
|

Να μας δώσετε τα στατιστικά στοιχεία γι αυτό που αναφέρετε, αλλιώς είστε ένας κοινός συκοφάντης. Οι ΣΕΕ Φυσικής Αγωγής απαγόρευσαν το κινητικό μάθημα εξ αποστάσεως, αυτό δεν σημαίνει πως δεν γίνεται μάθημα. Γίνεται αλλά είναι θεωρητικό και εννοείται πως αυτό δεν αρέσει στα παιδιά. Γνωρίζω γυμναστές που ενώ βρίσκονται σε άδεια, λειτουργούν όσο μπορούν με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Τα παιδιά χρειάζονται την κίνηση, δυστυχώς αυτή δεν παρέχεται εξ αποστάσεως. Τόσο απλά. Σταματήστε να ψεύδεστε και να συκοφαντείτε.

Ο ρόλος της Φυσικής Αγωγής στην εκπαίδευση
|

Σκοπός η δια βίου άσκηση που οδηγεί στην προαγωγή της υγείας. Δηλαδή, πρέπει να αντιληφθούν οι μαθητές πως με την άσκηση προάγουν την υγεία τους, πως πρέπει να μπει η άσκηση και γενικώς η φυσική δραστηριότητα στο καθημερινό τους πρόγραμμα και πως αυτό πρέπει να ισχύει και για την ενήλικη ζωή τους. Ως θέμα υγείας (πρωτίστως σωματικής και ακολούθως ψυχικής και πνευματικής) το μάθημα της Φυσικής Αγωγής θα έπρεπε να βαθμολογείται σωστά και αντικειμενικά. Αναφέρονται τα παχύσαρκα παιδιά. Αντιστοίχως θα μπορούσα να αναφέρω τα παιδιά που δεν "τραβάνε" στα μαθηματικά, όχι επειδή δεν διαβάζουν, αλλά επειδή αντικειμενικά δεν μπορούν όσο και να διαβάσουν. Πνευματική ικανότητα, σωματική ικανότητα, στη μία αξιολογούμε και στην άλλη όχι. Δεν είμαι της άποψης πως πρέπει να αξιολογείται η σωματική ικανότητα αλλά πρέπει να αξιολογείται η προσπάθεια, η συμμετοχή, η αντίληψη γιατί πρέπει να γυμναζόμαστε, η γνώση ποικίλων τρόπων φυσικής δραστηριότητας, η υιοθέτηση της φυσικής δραστηριότητας για το καλό της υγείας, η δημιουργία προγράμματος γυμναστικής - άσκησης που ταιριάζει στον καθένα. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής είναι σημαντικότατος σε όλα τα προηγούμενα. Ναι στη μέτρηση της βαθμολογίας της Φυσικής Αγωγής, αλλά όχι στη βαθμολογία με βάση μόνο την επίδοση στις κινητικές δραστηριότητες.

Είναι από τα θετικά που έκανε το Υπουργείο
|

Η φράση ΄΄ νους υγιής εν σώματι υγιεί΄΄ τα λέει όλα. Και η αξιολόγηση έχει να κάνει με την συμμετοχή και την προσπάθεια του μαθητή. Δεν έχει να κάνει με τα κιλά ή με το αν είναι πρωταθλητής κάποιος. Οπότε μην ανησυχείτε για το αν θα πάρει καλό βαθμό. Καλός βαθμός είναι και το 18 ,19,20. Και από την άλλη όπως ένας μαθητής αφιερώνει 4-5 ώρες την ημέρα στην προπόνηση, δεν απαιτεί να πάρει 20 στα άλλα μαθήματα αν δεν το αξίζει, είναι απολύτως σωστό και το αντίθετο, όσο και αν κάποιους τους πειράζει

Κυριακή Πανοπούλου
|

Αραγε τι θα πρέπει να γίνει τώρα που μετράει και στην Φ.Α. ο βαθμός , θα πρέπει να κάνουν και στην γυμναστική ιδιαίτερο με τον γυμναστή, όπως κάνουν οι υπόλοιποι καθηγητές στους μαθητές τους για να πάρουν καλό βαθμό...??

Στην αγωγή μπαίνει βαθμός?
|

Νομίζω ότι ο βαθμός στη φ.α. πρέπει να είναι συμβολικός και μόνο και να μην συνυπολογίζεται.
- Η φ.α. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, δεν πρέπει να είναι θέμα ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ για το βαθμό. Είναι αγωγή όπως λέει και το όνομά της. Είναι επίσης υγεία και ευεξία, εκτόνωση, χαρά, παιχνίδι, ομαδικό πνεύμα, συνεργασία, ευγενής άμμιλα, προσπάθεια. Βαθμολογούνται αυτά?
- Υπάρχουν παιδιά που είναι παχύσαρκα (και όχι μόνο λόγω κακής διατροφής). Άλλα με κινητικές αδεξιότητες. Άλλα με ανατομικά και ορθοπαιδικά προβλήματα. Πώς μπορεί να είναι δίκαιη και αντικειμενική, η βαθμολόγηση αυτών των παιδιών (που μπορεί κατά τ' άλλα να είναι εξαιρετικοί μαθητές), σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδια?
- Τέλος, υπάρχουν παιδιά που είναι αθλητές ή και κάνουν πρωταθλητισμό. Μπορούν να συγκρίνονται με τα υπόλοιπα και να βαθμολογούνται με ίσα μέτρα και σταθμά? Πώς θα συγκρίναμε πχ έναν "Αντετοκούμπο" σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά?

Γονιος
|

Αυτό έλειπε να κυνηγάμε και βαθμό στην γ λυκείου στη γυμναστική.Φυσικα και20.Τοσα χρόνια γυμναστική πάρτε μπάλα παίξτε και τώρα στην τηλεκπαίδευση μας τρέλαναν.Στην γλυκειου θα κάθεται να απαντάει σε κάθε βίντεο που ανεβάζει καινά απειλεί με απουσία;Έλεος!Ανοίξτε τα σχολεία.Αποβλακωθηκαν τα παιδιά μας.Επισηςδεν έχουμε λεφτά για όλα αυτά.Ουτε κάμερα θα πάρω .Καλή η τεχνολογία,αλλά θέλει χρήμα .Ακόμα δε με ενδιαφέρει,αν ένας εκπαιδευτικός κάνει παπάδες,τα παιδιά καταλαβαίνουν;Άσε που τρέχουν την ύλη,χωρίς εμπέδωση Παρακολουθώ από το γιο μου και έχω μείνει άναυδος.Μετα θα πείτε βγήκε τέλεια η ύλη για τις πανελλήνιες.Η εγχείρηση πέτυχε ,ο ασθενης μαθητής,πέθανε.

Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής
|

Ενώ στα υπόλοιπα μαθήματα τους πετσοκόβετε. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Η πληθώρα αριστούχων δεν νομίζω ότι οφείλεται στο βαθμό της φυσικής αγωγής.

Χάσαμε τη μπάλα?
|

Νομίζω ότι ο βαθμός της φ.α. στο σχολείο, πρέπει να είναι μόνο συμβολικός.
- Η φ.α. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, δεν είναι ούτε επιστήμη ούτε πρωταθλητισμός. Είναι διαπαιδαγώγηση, υγεία και ευεξία, εκτόνωση, χαρά, παιχνίδι, ομαδικό πνεύμα, συνεργασία, ευγενής άμμιλα, προσπάθεια. Βαθμολογούνται αυτά?
- Υπάρχουν παιδιά που είναι παχύσαρκα (και όχι μόνο λόγω κακής διατροφής). Άλλα με κινητικές αδεξιότητες. Άλλα με ανατομικά και ορθοπαιδικά προβλήματα. Πώς μπορεί να είναι δίκαιη και αντικειμενική η βαθμολόγηση αυτών των παιδιών (που μπορεί κατά τ' άλλα να είναι εξαιρετικοί μαθητές), σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδια?
- Τέλος, υπάρχουν παιδιά που είναι αθλητές ή και κάνουν πρωταθλητισμό. Μπορούν τα υπόλοιπα να συγκρίνονται μαζί τους και να βαθμολογούνται με ίσα μέτρα και σταθμά?

Εκπαιδευτικός
|

Στην φυσική αγωγή μπορεί να αξιολογηθεί μόνο το ενδιαφέρον. Τίποτα άλλο.

Μαθηματικός -Αθλητής
|

Καταρχάς να πω ότι είναι ντροπή να λέγεται εδώ ότι οι συνάδελφοι γυμναστές δεν κάνουν τηλεκπαίδευση πρώτον γιατί δεν ισχύει και δεύτερον γιατί είναι υποχρεωμένοι όπως όλοι μας να παρέχουν εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
Γιατί όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν 20 στη φυσική αγωγή; είναι όλοι το ίδιο ικανοί; επίσης θεωρώ ότι δεν ισχύει.
Η σύγκριση project και γυμναστικής είναι τουλάχιστον ατυχής ,αν όχι κακόπιστη.
Η αναβάθμιση της φυσικής αγωγής είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει όχι χθες, αλλά προχθές! Έχουμε τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη και προσεχώς και τα πιο ζαβλακωμένα από την τηλεκπαίδευση.
Μαθαίνουν τα παιδιά μας ότι μπορεί να φανταστεί ο κάθε φιλόλογος, έχουμε κατεύθυνση που διδάσκουν μόνο οι φιλόλογοι .
Όσο δεν προάγουμε τον αθλητισμό τόσο στα σχολεία και εκτός αυτών, όσο δεν αναβαθμίζουμε τη θετική σκέψη και στάση ζωής, όσο θα συνεχίζουν να διδάσκονται 7 ώρες την εβδομάδα αρχαία σε βάρος των νέων ελληνικών ,της φυσικής ,της βιολογίας, της πληροφορικής και της φυσικής αγωγής (δεν κάνω λόγο για το μάθημα που διδάσκω όπως βλέπεται), τόσο θα βγάζουμε ''another brick in the wall'' και μάλιστα brick για χοντρούς τοίχους , απ' αυτά που βολεύουν τους πολιτικούς μας!

Χρυσουλα
|

Ντρέπομαι για την παιδεια στη χώρα πραγματι η γυμναστική έπρεπε να αναβαθμιστεί αλλά όχι έτσι με το βαθμό!

ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
|

Οι γυμναστές δεν κάνουν μαθήματα από απόσταση σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό.

Όλοι αριστούχοι
|

Αφού μέχρι τώρα που δεν μέτραγε ο βαθμός της φυσικης αγωγης όλοι αριστούχοι ήταν...η κάνω λάθος? Η μήπως ξεχάσατε τα περυσινά στατιστικά για τα περιβόητα άριστα ,χωρίς της φυσική αγωγη,που πάτωσαν ?

Στράτος
|

Μετά την αύξηση των ωρών της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο, τώρα και η αναβάθμιση της αξίας του βαθμού του μαθήματος. Κατανοητόν ότι μετά την κατάργηση της Ερευνητικής Εργασίας πρέπει με κάποιο (μαγικό) τρόπο όλοι οι μαθητές Λυκείου να προάγονται και να απολύονται. Κι αυτός ο τρόπος βρέθηκε...
Δυστυχώς αυτός ο κόσμος (της εκπαίδευσης) δεν θ΄αλλάξει ποτέ...

ΝΤΙΝΟΣ
|

ΝΤΙΝΟΣ,
ΕΞΑΓΩΓΗ ΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ : ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ 20 ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ! ΤΟ 20 ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕ ΤΟ 20 ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ. ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΒΑΘΜΟ. Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ