Υπολογισμός μαθήματος Φυσικής Αγωγής στον Γενικό Μέσο Όρο για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου

19/12/2020

Άκουσε το άρθρο

Με νέα  διάταξη που περιλαμβάνεται στο νέο νόμο για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ισχύουν τα εξής:

α) «Γενικός Μέσος Όρος»: ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.), για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου, προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.

β) «Ομάδα Α ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

γ) «Ομάδα Β ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

Εξαγωγή του βαθμού προαγωγής ή απόλυσης (Γενικός Μέσος Όρος, Γ.Μ.Ο.)

Ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου και προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των μαθημάτων επιλογής που διδάχθηκαν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

ΠΕ19
|

@Dario Moutso
Ή είσαι αυστηρός ή όχι να μη παίζουμε τα μούτρα μας !!!!!!
Προς τι η τράπεζα θεμάτων ??? Αφού δεν κόβεται κανένας ?
Να γίνουμε δηλαδή εμείς οι κακοί της υπόθεσης ?
Γιατί ?

Ο Αγύμναστος
|

Το πρόβλημα στον συνυπολογισμό της ΦΑ στον μέσο όρο των μαθημάτων είναι πως δεν μπορεί να πιστοποιηθεί αντικειμενικά η βαθμολογία του μαθήματος. Τα γραπτά διαγωνίσματα ή τέστ μπορούν να πιστοποιήσουν αντικειμενικά σε μεγάλο βαθμό την βαθμολογία. Είναι το μοναδικό μάθημα που συμβαίνει αυτό. Στα Καλλιτεχνικά υπάρχει η δημιουργία κάποιου έργου, στην Μουσική υπάρχει γραπτή αξιολόγηση, στην Φυσική Αγωγή δεν υπάρχει τίποτα, μόνο η υποκειμενική γνώμη του εκπαιδευτικού.

Dario Moutso
|

Από την στιγμή που υπάρχουν συνάδελφοι που μιλάν για πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα στραβά αρμενίζουμε. Όλα χρειάζονται και όλα παίζουν ρόλο στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του μαθητή.

Πολλούς τους ενοχλεί η συμμετοχή του μαθήματος της φυσικής αγωγής στον Μ.Ο. Ας μην κοροϊδευόμαστε συνάδελφοι. Στο Λύκειο για να μείνεις πρέπει να κάνεις αίτηση, η οποία δεν γίνεται αποδεκτή.

@ ελένη
|

ανάθεμα κι αν ξέρεις από πού προέρχεται το τσιτάτο "νους..." ο πε19 τα είπε όλα , να πούμε και 2-3 άλλα ξεκάθαρα: ξενόγλωσσοι και γυμναστές/μουσική/εικαστικά δεν δουλεύουν στα σχολεία όπως φιλόλογοι πρωτίστως με μαθηματικούς-φυσικούς. πρέπει να αλλάξει άρδην το πρόγραμμα : όλοι οι δευτερεύοντες αλλά εξίσου χρήσιμοι απόγευμα , οι πρωινοί με μειωμένο ωράριο κατά 3 ώρες (και δεν ισοφαρίζουμε και πάλι τον κόπο ).

Δον Κιχώτης
|

@ ΠΕ19
Πολύ καλό, να δουλέψεις λίγο τον επίλογο.
Π.χ. Αριστεία, Αριστεία, η μεγάλη μου λατρεία
Αριστεία μου, λατρεία μου, η μεγάλη τελευταία ιστορία μου....
Κάτι τέτοιο...

Πε19
|

Φυσική αγωγή εξ' αποστάσεως !!!!!
Φέτος μετράει στον μέσο όρο !!!!!
Γιατί ??
Να η απάντηση και δεν έχει καμία σχέση με το "νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ"
Στο μέσο όρο της Α Λυκείου συμμετέχουν ΙΣΟΤΙΜΑ τα μαθήματα
Θρησκευτικά
Ελληνική Γλώσσα
Ιστορία
Μαθηματικά
Φυσικές Επιστήμες
Πληροφορική
Πολιτική Παιδεία
Αγγλικά
2η Ξένη Γλώσσα
πλέον και η Φυσική Αγωγή
Δηλαδή αν πούμε ότι μαθητής έχει Μαθηματικά, Γλώσσα και Φυσικές επιστήμες 9 γράψει και 2 στο τέλος (μέσο όρο 5.5 *0.3)
Ξένες γλώσσες, Ιστορία έχει12 και γράψει 5 (μέσο όρο 8.5 *0.3)
Θρησκευτικά Πληροφορική και Πολιτική παιδία13 (*0.3)
Με 20 Φυσική αγωγή τι κάνει ??
Περνάει πανηγυρικά
Αριστεία - Αριστεία αλλά μη χάσουμε και την έδρα μας

ΠΕ19
|

Φυσική αγωγή εξ' αποστάσεως !!!!!
Φέτος μετράει στον μέσο όρο !!!!!
Γιατί ??
Να η απάντηση και δεν έχει καμία σχέση με το "νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ"
Στο μέσο όρο της Α Λυκείου συμμετέχουν ΙΣΟΤΙΜΑ τα μαθήματα
Θρησκευτικά
Ελληνική Γλώσσα
Ιστορία
Μαθηματικά
Φυσικές Επιστήμες
Πληροφορική
Πολιτική Παιδεία
Αγγλικά
2η Ξένη Γλώσσα
πλέον και η Φυσική Αγωγή
Δηλαδή αν πούμε ότι μαθητής έχει Μαθηματικά, Γλώσσα και Φυσικές επιστήμες 9 γράψει και 2 στο τέλος (μέσο όρο 5.5 *0.3)
Ξένες γλώσσες, Ιστορία έχει12 και γράψει 5 (μέσο όρο 8.5 *0.3)
Θρησκευτικά Πληροφορική και Πολιτική παιδία13 (*0.3)
Με 20 Φυσική αγωγή τι κάνει ??
Περνάει πανηγυρικά
Προσοχή με 2 Μαθηματικά Φυσική και Γλώσσα !!!!!!!!!!! δηλαδή απλά τα πολλάπλής επιλογής !!!!!!!!!!
τι θα έκανε χωρίς την Φυσική Αγωγή
9 και Next year !!!!!
Αριστεία Αριστεία αλλά μη χάσουμε και την έδρα μας

ΕΛΕΝΗ
|

Παραπέμπω σε όσους εκφράζουν άποψη για το αν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία της φυσικής αγωγής, στη θεωρία της "Πολλαπλότητας της Νοημοσύνης" του Χάουαρντ Γκάρντνερ και τη κιναισθητική νοημοσύνη. Τονίζει επίσης, ότι αν απέτυχαν τα εκπαιδευτικά συστήματα είναι γιατί βασίστηκαν στη γλωσσική και μαθηματική νοημοσύνη, βάζοντας στην άκρη μαθήματα όπως η γυμναστική, η μουσική ,οι τέχνες και άλλα.
Είναι απολύτως βέβαιο ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία. Φαίνεται όμως ότι το πρόβλημα δεν το έχουν οι καθηγητές φυσικής αγωγής αφού είναι καταρτισμένοι επιστημονικά αλλά και παιδαγωγικά.
Κλείνω με το διαχρονικό αρχαίο ρητό"νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ" δίνοντας έμφαση όχι στη προφανή έννοια του ρητού αλλά σχετικά με την βαθμολογία χωρίς να κάνω περαιτέρω ανάλυση...

Εκπαιδευτικός ΦΑ
|

Αυτονόητη η συμπερίληψη του βαθμού στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής στον γενικό μέσο όρο κάθε τάξης. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που βασίζεται στην παροχή γενικής παιδείας, στις εξετάσεις, στη μαθητική αξιολόγηση και τα εξωτερικά κίνητρα είναι τουλάχιστον παράδοξη η ύπαρξη μαθημάτων τα οποία οι μαθητές απλά παρακολουθούν. Δίχως η συνολική τους προσπάθεια, η συμμετοχή και η συμπεριφορά τους σε αυτά να αποτυπώνεται στον τελικό βαθμό κάθε τάξης.
Από τις ελάχιστες αλλαγές, θα έλεγα, του σημερινού Υπουργείου Παιδείας που με βρίσκουν σύμφωνο.

Ο Αγύμναστος
|

Ο υπολογισμός της βαθμολογίας της Φυσικής Αγωγής στον μέσο όρο της βαθμολογίας απαιτεί και την συναίσθηση από μέρους των εκπαιδευτικών του κλάδου του αντικειμένου που διδάσκουν με ψηλές βαθμολογίες στους μαθητές που κάνουν ψηλές αθλητικές επιδόσεις ή έχουν καλλίγραμμη σωματοδομή χωρίς να λαμβάνονται υπόψη κριτήρια προσπάθειας ή συμμετοχής...Επειδή η βαθμολογία είναι άκρως υποκειμενική χωρίς να μπορεί να πιστοποιηθεί συγκεκριμένα και με αντικειμενικά κριτήρια που δεν μπορούν να ελεγχθούν όπως ο γραπτός λόγος δε θα έπρεπε η βαθμολογία της Φυσικής Αγωγής να λαμβάνεται υπόψη στον γενικό μέσο όρο της βαθμολογίας των μαθημάτων κάθε τάξης.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ