Οργή και εκνευρισμό έχει προκαλέσει σε χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς το γεγονός ότι από προχθες προσπαθούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων που ανάρτησε το ΙΕΠ, αλλά δυστυχώς ή δεν μπορούν να μπουν καθόλου στην Τράπεζα ή διαπιστώνουν ότι “σέρνεται”.
Αυτό συμβαίνει τη στιγμή που τοποθετήθηκαν στην πλατφόρμα 1.300 θέματα μόνο για τη Α΄Λυκείου από τα 45.000 συνολικά που πρόκειται να αναρτηθούν και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου.
Το ΙΕΠ μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει καμία ενημέρωση προς τη σχολική κοινότητα, σχετικά με το πρόβλημα.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
Υπενθυμίζεται ότι η δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων ανατέθηκε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με προϋπολογισμό 937.912,00 €
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ερώτηση στη Βουλή: Αδυναμία ολοκλήρωσης Διπλωματικών Εργασιών, Εργαστηριακών Μελετών και Πρακτικών Ασκήσεων τελειόφοιτων...
- Παρασκευή κι εγκύκλιος δεν έφθασε στα σχολεία
- Εξ αποστάσεως σπουδές προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας στο ψηφιακό, δημόσιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ
- Οι δράσεις του Παν. Πατρών
- Υπό κατάληψη η Πρυτανεία του ΕΜΠ
- Κινητοποιήσεις ετοιμάζουν οι μαθητές με πέντε αιτήματα
- Προβληματισμοί από μαθητές του 7ο Εσπερινού ΕΠΑΛ Αθηνών για το άνοιγμα των Λυκείων
- Κυβερν. Εκπρόσωπος: Από αύριο Παρασκευή σε όλα τα Φαρμακεία της χώρας τα self test
- Ν.Κεραμέως – Ν.Δένδιας: Η εξωστρέφεια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κοινή προτεραιότητα και στόχος
- Ανοικτή επιστολή μέλους ΔΕΠ την υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως για τις κατατακτήριες
Σχόλια (12)
Εκεί στο ΙΕΠ και στο υπουργείο ακούτε; Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα θεμάτων. Δεν προσφέρει τίποτα στην μάθηση, μόνο αποστήθιση της λεπτομέρειας, που είναι άχρηστο. Σταματήστε τις πολλές πληροφορίες που μπερδεύουν το μυαλό των παιδιών μας. Αφήστε να απορροφήσουν την ουσία, μην τα πιέζετε με το ατελείωτο εξεταστικό σας σύστημα. Πάτε να τα βάλευε σε μια χύτρα ταχύτητας, αλλά προσέξτε μπορεί να σκάσει...
Θα αστειεύεστε βέβαια. Οι σημερινοί servers είναι φτιαγμένοι να διαχειρίζονται χιλιάδες συνδέσεις το δευτερόλεπτο με μικρές απαιτήσεις και η ενοποίηση όλων των ασκήσεων σε pdf είναι τελείως αντίθετη με τα σημερινά στάνταρτς των βάσεων δεδομένων.
Απλά στο ΙΕΠ είναι απαρχαιωμένοι και εκτός αγοράς εργασίας.
Καλημέρα σε όλους. Για σήμερα 3 διαγωνίσματα. Κουράγιο παιδιά. Όλα καλά θα πάνε με ανοιχτά βιβλία και βοηθήματα. Μάλλον μόνο εγώ βλέπω την πραγματικότητα. Τράπεζα θεμάτων. Ας βγουν τα θέματα σε βιβλία για κάθε τάξη, ας δωθουν στα σχολεία για να γίνεται μάθημα μόνο από αυτά, ας καταργηθούν τα υπόλοιπα για να δούμε τι θα κάνουμε. Με μόνο βιβλία τράπεζας θεμάτων θα κάνει οικονομία το κράτος γιατί είναι πάρα πολλά αυτά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στα σχολεία. Άλλωστε μονο τα διαγώνισματα ενδιαφέρουν και όχι η σωστή μάθηση. Να προτείνω κάτι στο ιεπ, κατάργηση των διαγωνισμων, όλων, και απροειδοποιητα τεστ σε κάθε μάθημα ημέρας κάθε μήνα. Έτσι τα παιδιά θα μαθαίνουν το μάθημα της ημέρας, πάντα διαβασμένα, πιο ξεκούραστα και οι καθηγητές θα έχουν καλύτερη εικόνα του κάθε μαθητή. Και μια ερώτηση αρκεί για να καταλάβεις αν κάποιος είναι διαβασμένος. Για σκεφτείτε το στο ιεπ. Ακούω πολλά παράπονα από γονείς και παιδιά γιατί όλοι μας έχουμε πέσει σε έναν κυκεώνα διαγωνισμων ύλης που δεν αντιστοιχεί στην ηλικία των παιδιών μας, με αποτέλεσμα να αντιδρούν γιατί χάνουν ώρες δημιουργικές, πχ αθλήματα, χόμπι, παιχνίδι. Πραγματα που πρέπει να κάνουν για την ψυχική και κοινωνική τους εξέλιξη. Το έχω ξαναπεί, έχουμε εξαντλημένο εφήβους που μπορεί να γίνουν επαναστατημενοι νέοι. Εύχομαι καλά Χριστούγεννα, καλή χρονιά με υγεία. Όλα θα πάνε καλά.
α) Τα θέματα αντί να διατίθενται στο διαδίκτυο ανά θέμα, να ενοποιηθούν ανά τάξη σε ένα αρχείο pdf. Ο κατακερματισμός πολλαπλασιάζει τις απαιτήσεις των δικτυακών υποδομών.
β) Τα θέματα να συλλεχθούν και εκδοθούν ως βιβλία από τον Διόφαντο και να διανεμηθούν στα σχολεία, με ενημερωμένες εκδόσεις κάθε χρονιά. Ο προϋπολογισμός για την ανάπτυξη 'ανθεκτικών' ευρυζωνικών μεθόδων διανομής ενδέχεται να είναι υψηλότερος από το κόστος εκτύπωσης των θεμάτων. Εξάλλου οι μαθητές και οι καθηγητές είναι βέβαιο ότι θα εκτυπώσουν όλα τα θέματα, οπότε τα έξοδα για χαρτί, εκτυπωτές και μελάνια/τόνερ πολλαπλασιάζονται και επιβαρύνουν όλους τους ενδιαφερόμενους.
@Ντίνος
Όταν βάζεις τους βαθμούς των τετραμήνων συνυπολογίζεις όλα αυτά που ανέφερες (ψυχολογική κατάσταση του κάθε μαθητή μας, τα οικογενειακά του προβλήματα κλπ, την ενδοατομική του πρόοδο) και πολύ σωστά.
Στο διαγώνισμα βαθμολογείς αυτό που έχει γραφτεί και δεν συνυπολογίζεις τίποτα μα τίποτα άλλο.
Τώρα βλέπω ότι οι περισσότεροι διαμαρτύρεστε για το ότι η τράπεζα θεμάτων δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε. Εάν εφαρμοστεί (δεν το βλέπω για φέτος ότι και αν ακούγεται-γράφεται) και ένα μήνα πριν έχει τα ίδια προβλήματα τότε φωνάξτε. Τώρα που ακόμα βρίσκετε σε πειραματικό στάδιο καλό θα είναι να σιωπάμε (η σιωπή είναι χρυσός).
Συνεχίζεται η εμμονή και η αριστεία του υπουργείου με θύματα τα παιδιά μας. Αυτή είναι άλλη μια απόδειξη ότι η παιδεία δεν θα πάει ποτέ μπροστα όταν δεν λαμβάνονται αποφάσεις με διακομματική επιτροπή και συμμετοχή εκπαιδευτικών, γονιών , μαθητών. Θα πρέπει τουλάχιστον να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη τους αφού τους αφορά. Αν πάλι επιχειρήσει να τη να εφαρμόσει φέτος είμαι πια σίγουρη ότι θα γίνουν πολλές καταγγελίες
Η τράπεζα σέρνεται ή μήπως σέρνει από τη μύτη μαθητές και καθηγητές, που τρέχουν και δε φτάνουν;
Ευτυχώς συνάδελφοι που ο κ. Σπανός εξήγησε στην εφ. Το Βήμα τις στοχεύσεις της Τράπεζας Θεμάτων. Ευτυχώς, γιατι μας απαλλάσσει από το το να λαμβάνουμε υπόψη, οταν βαθμολογούμε, την ψυχολογική κατάσταση του κάθε μαθητή μας, τα οικογενειακά του προβλήματα κλπ, την ενδοατομική του πρόοδο. Βάζουμε τον βαθμό που γράφει, και οκ. Ευτυχώς ,γιατί δεν θα σπάμε το κεφάλι μας να βρούμε στρατηγικές που να κινητοποιούν τις διάφορες νοημοσύνες. Μάθημα φροντιστηριακού τύπου και οκ. Ευτυχώς γιατί αντί να αναζητάμε πηγές επιμόρφωσης θα υποβάλουμε ένα θέμα για την ΤΘ και οκ. Και μάλιστα χωρίς κόπο. Αντιγράφουμε παλαιολιθικού τύπου εκφώνηση στη Γλώσσα. , βάζουμε ένα επικοινωνιακό πλαίσιο - ενίοτε το συνδέουμε με το 1821- και οκ. Ευτυχώς γιατί λύνει το ζήτημα της αποσύνδεσης του Λυκείου από τις Πανελλαδικές συνδέοντας το με τρόπο μαγικό με αυτές...
Το Υπουργείο "σέρνεται"!
Πώς δικαιολογείται ο προϋπολογισμός των 937.912,00 €;
Μεγάλο δεν είναι το ποσό; Η αριστεία μάλλον στοιχίζει κάτι παραπάνω.
Ανέτοιμοι τόσο καιρό να υποστηρίξουν την εμμονή τους.Τεχνικά ανέτοιμοι αλλά και ουσιαστικά.Θέματα κλασικά και με λάθη δεν μπορούν να υποστηρίξουν τη διδασκαλία.Οι διδάσκοντες θέτουν πολύ πιο πετυχημένα θέματα!
μισό να φωνάξω... Ακάκιε, έλα να αναλάβεις του υπουργείο ...
Χρειάζεται ένα απλό πρόγραμμα:
8-10: οι φιλόλογοι
10-12: οι μαθηματικοί
....
Ας βοηθήσει και η misco λίγο...