ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Kαταγραφή/διαχείριση απουσιών με χρήση της πλατφόρμας Webex

Δημοσίευση: 27/12/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

ΠΑΤΗΣΤΕ  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ

Το επισυναπτόμενο αρχείο εξηγεί βήμα-βήμα τον εντοπισμό των παρουσιών κατά την παράδοση εξ αποστάσεως μαθημάτων μέσω της πλατφόρμας Webex.

Μπορεί   να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς Δ.Ε. στην ορθή καταγραφή/διαχείριση των απουσιών κατά τη διεξαγωγή των διαδικτυακών μαθημάτων.

Χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την ύπαρξη λίστας μαθητών του κάθε τμήματος.

Δρ. Ζαχαρίας Μανουσαρίδης, πρ. ΣΣ Πληροφορικής

Ετικέτες: 
Απουσίες

Σχόλια (8)

 
Αντρέας Μ.
06 Απρ 2021 11:23

Θα μήνουμε στην ίδια τάξη οποίος δεν μπαίνει

 
Ακαλα
18 Μαρ 2021 09:32

Το γεγονός ότι κάποιοι μαθητες δεν έχουν ίντερνετ η κινιτο το υπουργείο ως υπουργείο παιδείας και νομίζω θα έχει καταλάβει ότι το κάθε παιδί που δεν έχει ίντερνετ δεν θα μπορέσει να μπει και θα έχει παρει απουσιες από αυτήν την εφαρμογή που δεν θα είναι φτεξι του πραγματικά είναι είμαι όμως και εγω από τα εκει παιδιά που δεν έχουν και με το ζορι πιάνω ίντερνετ ειλικρινά δεν θα έχει κανένα νόημα αυτο το παιδί να μείνει από μάθημα εξ αποστάσεως πραγματικά είναι ότι χειρότερο...ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ

 
ΑΙΚ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΌΠΟΥΛΟΥ (Αισθητικός)
20 Ιαν 2021 13:21

Αναρωτιέμαι γιατί κάθε φορά που συζητάμε για απουσίες, ιδίως εμείς οι "Αθηναίοι" , αναφερόμαστε στους μαθητές της επαρχίας και των χωριών, που δεν έχουν τα μέσα.... ( laptop, tablet, σύνδεση). Ποια και πόσα είναι αυτά τα παιδιά που δεν έχουν κινητό τηλέφωνο ή σταθερό; Γιατί ο κάθε διευθυντής δεν έχει δώσει μια στατιστική εικόνα του σχολείου του; Γιατί θα πρέπει όλοι να μπουν στον ίδιο κουβά; Γιατί η κάθε διεύθυνση να μην αποφασίσει ξεχωριστά για τα σχολεία που εποπτεύει; Ενώ μπορεί να γίνει διαβούλευση και να βρεθούνε λύσεις, γιατί όλοι αρκούμαστε μόνο με τις διαμαρτυρίες και δεν κάνουμε προτάσεις;;

 
Χουρδάκης Μιχαήλ
28 Δεκ 2020 08:40

Από τη στιγμή που οι μαθητές δεν έχουν πιστοποιηθεί για την είσοδο στο σύστημα, οι όποιες ενέργειές τους δεν μπορούν να έχουν εννομες συνέπειες.

Κοινώς, οι απουσίες δεν υφίστανται νομικά.

 
Σωτήρης
27 Δεκ 2020 16:33

Είναι καλό εργαλείο αλλά το να κάνεις μάθημα από οργανωμένο meeting και όχι με το προσωπικότητα σου δωμάτιο χάνεις σε ασφάλεια.Αν θέλει κάποιος ναι βοηθήσει στην καταγραφή τών παρουσιών μπορεί απλά να χρησιμοποιήσει το εργαλείο poll. Εκεί με τις ατομικές απαντήσεις φαίνεται καί ποιοί παρακολουθούν ακόμη καί αν δεν απαντήσουν...

 
Εξήντα και κάτι
27 Δεκ 2020 16:28

Εγκύκλιος αξιολόγησης μαθητών στο τέλος του τετραμήνου - Εγκύκλιος καταμέτρησης απουσιών στο τέλος του τετραμήνου ................... Οι ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή μαθητών , καθηγητών , Σχολείων πότε; Προφανώς δεν υπάρχουν στον κόσμο των Βορείων Προαστίων και των Αρίστων !!!!!!!

 
ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ(Φυσικός)
27 Δεκ 2020 14:19

Κανένας σύλλογος διδασκόντων δεν θα τολμήσει να κόψει μαθητή, εξ' αιτίας απουσιών κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αφού τα προβλήματα της τηλεεκπαίδευσης ήταν πάρα πολλά. Με δεδομένο ότι πολλοί μαθητές δεν είχαν τα μέσα ( laptop, tablet, σύνδεση), ιδιαίτερα στην επαρχία και στα χωριά, καθιστά αδύνατη την επικύρωση απουσιών, τη στιγμή που δεν φρόντισε η πολιτεία έγκαιρα, να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις. Οι εγκύκλιοι της Κεραμέως δεν απαλλάσσουν τους Συλλόγους Διδασκόντων, από αγωγές και καταγγελίες γονέων, οι οποίοι μέσω των δικηγόρων θα αναζητήσουν το δίκιο τους και την ηθική βλάβη, αν οι Σύλλογοι Διδασκόντων πάρουν βιαστικές και καταδικαστικές αποφάσεις, για κάποιους μαθητές.

 
Delete
27 Δεκ 2020 12:13

Νταξ.... το πιάσαμε το υπονοούμενο....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ