Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Επιστολή στην υπουργό παιδείας από μαθητή της Α λυκείου Ρεθύμνου

Θεωρώ ότι η τράπεζα θεμάτων έχει δικαίως επιφέρει αντιδράσεις, σε μία περίοδο που όλοι οφείλουμε να διατηρήσουμε ενωμένη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Δημοσίευση: 30/12/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Aξιότιμη κυρία υπουργέ,

Ως μαθητής της πρώτης λυκείου, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας μέσα απ’ αυτήν την επιστολή μου, για να σας εκθέσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με τις προθέσεις σας να επαναφέρετε, σε ανανεωμένη μορφή, την τράπεζα θεμάτων.

Έχω την αίσθηση ότι με αυτή την επιστολή εκφράζω τους ενδοιασμούς αλλά και την αγωνία πολλών μαθητών και εκπαιδευτικών.

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω, ότι τα παρακάτω επιχειρήματα, διατυπώνονται από έναν μαθητή που δεν είναι φυγόπονος και είναι σε γενικές γραμμές επιμελής και φιλομαθής.

Καταρχάς, με δεδομένο ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στο τέλος του πρώτου τετραμήνου πιστεύω ότι η εκτέλεση της ενέργειας αυτής είναι καθυστερημένη.

Καθώς λοιπόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα τα θέματα, ώστε οι εκπαιδευτικοί να ξεκινήσουν την απαραίτητη προετοιμασία των μαθητών, η τράπεζα αποτελεί ένα ακόμα άγχος, σε μία χρονιά που έχει ήδη αρκετό.

Σκεφτείτε ακόμα ότι βρισκόμαστε υπό απαγορευτικά μέτρα εδώ και πέντε βδομάδες και θα παραμείνουμε τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του νέου έτους, ενώ το ενδεχόμενο μιας ακόμη καραντίνας στην άνοιξη παραμένει ανοιχτό.

Με κλειστά λοιπόν τα σχολεία και αυτό το γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας, θεωρείται ότι η τράπεζα θεμάτων θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα;

Δεν έχετε παρά να συμβουλευτείτε ειδικούς παιδαγωγούς, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η απόφαση αυτή επιβαρύνει εμάς τους μαθητές, που σε συνθήκες σχεδόν πολέμου, καταβάλλουμε τη μέγιστη προσπάθεια να συμβιβαστούμε και να δουλέψουμε.

Η θέση μας, μαθητών και εκπαιδευτικών, είναι δύσκολη.

Λόγω της καραντίνας περνάμε δέκα και έντεκα ώρες μπροστά σε μία οθόνη διότι όλες μας οι ενδοσχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες, καθώς και οι υποχρεώσεις αυτών, εκτελούνται πλέον διαδικτυακά.

Κάτω λοιπόν από τις πιεστικές αυτές συνθήκες, πιστεύω πως η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων για τη χρονιά που διανύουμε είναι η καλύτερη λύση.

Αναγνωρίζω φυσικά ότι η τράπεζα αποτελεί αξιόπιστο μέσο διασφάλισης της ολοκλήρωσης της ύλης καθώς και συστηματικότερης δουλειάς, όμως, θεωρώ ότι υπό αυτές τις συνθήκες, εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι, χρειαζόμαστε μία ανάσα και όχι ένα επιπλέον βάρος, όσο χρήσιμο και αν είναι αυτό. Συμπερασματικά, θεωρώ ότι η τράπεζα θεμάτων έχει δικαίως επιφέρει αντιδράσεις, σε μία περίοδο που όλοι οφείλουμε να διατηρήσουμε ενωμένη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Παρόλο που αναγνωρίζω τις αγνές προθέσεις σας, δεν πιστεύετε και εσύ είσαι η ίδια πως η υλοποίηση του εγχειρήματος αυτού κάτω από προσφορότερη συνθήκες θα επέφερε τα βέλτιστα αποτελέσματα;

Ποιος υπουργός άλλωστε δεν θα το ήθελε αυτό;

Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ! Κλείνοντας, σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, ευελπιστώντας ότι οι απόψεις μου θα σας προβληματίσουν ώστε να αναθεωρήσετε τη στάση σας.

Με εκτίμηση

Μαθητής Α΄ τάξης 2ου Γενικού Λυκείου Ρεθύμνου

Σχόλια (4)

 
Έλεος
03 Ιαν 2021 23:58

Λυπάμαι τα λυκειόπαιδα..
Αφού η υπουργός θεωρεί ότι δεν αντικαθίσταται η δια ζώσης διδασκαλία με την τηλεκπαίδευση και τα παιδιά είναι αδικημένα, τότε γιατί επιμένει να βάζει την τράπεζα θεμάτων φέτος;
Είναι δίκαιο αυτό;
Γιατί αυτή η εμμονή;
Είναι θέμα χαρακτήρα;
Μα είναι υπουργός, δεν είναι απλός πολίτης, δικαιολογείται;

 
Άκης
31 Δεκ 2020 15:38

Πράγματι, η τράπεζα, υπο τις παρούσες συνθήκες μόνο άγχος προκαλεί σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Οι απόψεις που καταγράφονται απηχούν μεγάλη μερίδα της εκπαιδευτική κοινότητας. Είναι εντυπωσιακή η εμμονή της υπουργού να πιστεύει ότι όλα βαίνουν καλώς!!!

 
Νίκος
31 Δεκ 2020 06:57

Είναι αλήθεια ότι η Α λυκείου αδικειται φέτος. Πρώτη φορά στο λύκειο και τράπεζα θεμάτων.

 
ΝΡ
30 Δεκ 2020 20:35

Η τράπεζα θεμάτων μόνο για εξάσκηση είναι χρήσιμη
Όχι για θέματα τα οποία πρέπει να βάζει ο ίδιος ο διδάσκων στην τάξη του
Αν την έχετε για ενδοσχολικες εξετάσεις μόνο παπαγάλους μαθητές και πρόσθετα αγχωμένους εκπαιδευτικούς θα δημιουργείτε
Για πανελλήνια αντικειμενικές εξετάσεις τα θέματα της τράπεζας πρέπει να μην κοινοποιούνται!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ