Απόφαση: Με την Τράπεζα Θεμάτων οι προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α Λυκείου

Όλες οι διαδικασίες που προβλέπει η υπουργική απόφαση

30/12/2020

Ενημερώθηκε: 30/12/2020, 19:22

Άκουσε το άρθρο

Κατά το τρέχον  σχολικό έτος 2020-2021, η Τράπεζα Θεμάτων   θα λειτουργήσει για τις προαγωγικές εξετάσεις της Α ́ Λυκείου.

Αυτό προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη και δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Η ίδια απόφαση ορίζει ότι:

Α.  Κατά τη β ́ φάση, σχολικό έτος 2021-2022, η Τ.Θ.Δ.Δ. θα λειτουργήσει και για τις προαγωγικές εξετάσεις της Β ́ Λυκείου με παράλληλο εμπλουτισμό των θεμάτων που αφορούν την Α ́ Λυκείου.

Β.  Κατά τη γ ́ φάση, σχολικό έτος 2022-2023, θα ολοκληρωθεί ο πρώτος κύκλος λειτουργίας της Τ.Θ.Δ.Δ., καλύπτοντας και τις απολυτήριες εξετάσεις της Γ ́ Λυκείου, με παράλληλο εμπλουτισμό των θεμάτων των Α ́ και Β ́ τάξεων Λυκείου.

Γ. Η Τ.Θ.Δ.Δ. είναι ανοιχτή και προσβάσιμη στο σύνολό της από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα μέσα από την πλατφόρμα του Ι.Ε.Π.

Τυχαία επιλογή θεμάτων

Σχετικά με τη διαδικασία επιλογής θεμάτων η απόφαση ορίζει τα εξής:

1. Από την Τράπεζα Θεμάτων κληρώνονται είτε αυτοτελή θέματα είτε ενότητες θεμάτων που σε ποσοστό αντιστοιχούν στο πενήντα τοις εκατό (50%) της γραπτής δοκιμασίας για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις της Α ́ και Β ́ τάξης κάθε τύπου Λυκείου και στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ ́ τάξης κάθε τύπου Λυκείου.

Ως θέμα νοείται κάθε εξεταστικό αντικείμενο που βαθμολογείται με το 1/4 της εκατοντάβαθμης κλίμακας (25 μονάδες).

Κάθε ενότητα θεμάτων βαθμολογείται με το 1/2 της εκατοντάβαθμης κλίμακας (50 μονάδες) και θεωρείται ότι αποτελείται από δύο (2) θέματα. Με απόφαση του Ι.Ε.Π., καθορίζεται σε ποια μαθήματα, κατά τη διενέργεια της κλήρωσης, επιλέγονται θέματα και σε ποια μαθήματα επιλέγεται ενότητα θεμάτων.

Για τα θέματα που ορίζονται κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) από τον/την διδάσκοντα/ουσα ή τους διδάσκοντες/ουσες το αντίστοιχο μάθημα κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, περιλαμβάνονται στην Τ.Θ.Δ.Δ. ενδεικτικά θέματα.

2. Κάθε Λύκειο καταρτίζει το πρόγραμμα των εξετάσεων για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα από την Τ.Θ.Δ.Δ., το κοινοποιεί ηλεκτρονικά μία εβδομάδα πριν από την έναρξη των εξετάσεων στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. και ενημερώνει τη σχετική ιστοσελίδα της Τ.Θ.Δ.Δ. στο Ι.Ε.Π.

3. Προβλέπεται η αυτόνομη λειτουργία της Τ.Θ.Δ.Δ. για το Γενικό Λύκειο, το Λύκειο Ε.Α.Ε., το Επαγγελματικό Λύ- κειο και το Λύκειο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ - Λ. στην ίδια δικτυακή βάση.

4. Την ημέρα των εξετάσεων, κατά συγκεκριμένο μάθημα και Λύκειο, ο/η Διευθυντής/Διευθύντρια και ο/η οικείος/α ή οι οικείοι/ες διδάσκοντες/ουσες, με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει το σχολείο, κληρώνουν (έως δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και τρεις ώρες για τα μαθήματα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας/Αρχαίων Ελληνικών, των Αγγλικών και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας/Νέων Ελληνικών), με απόλυτη τυχαιότητα, το 50% των θεμάτων του μαθήματος στο οποίο θα εξετασθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες.

5. Σε περίπτωση που για τεχνικούς λόγους σε κάποιο Λύκειο δεν καταστεί δυνατή η κλήρωση των θεμάτων, ενημερώνεται ο/η οικείος/α Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης και η σχετική κλήρωση πραγματοποιείται στα γραφεία της Διεύθυνσης. Τα θέματα αποστέλλονται στο σχολείο με τον προσφορότερο τρόπο.

6. Σε περίπτωση αναβολής προγραμματισμένης εξέτασης για οποιονδήποτε λόγο ή σε περίπτωση εξέτασης μαθητών που για λόγους ασθένειας δεν προσήλθαν στις προγραμματισμένες εξετάσεις, ενημερώνεται σχετικά η οικεία Διεύθυνση Δ.Ε. και καθορίζεται από το σχολείο νέα ημερομηνία εξέτασης, σύμφωνα με τα παραπάνω, για την οποία ενημερώνεται το Ι.Ε.Π.

7. Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις, τα θέματα των προφορικών εξετάσεων καταρτίζονται από τους/τις οικείους/ες διδάσκοντες/ουσες.

Οι γραπτές εξετάσεις για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́ διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών ή απολυτήριων εξετάσεων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες εξετάζονται στην ίδια εξεταστέα ύλη και στα ίδια θέματα με τους/τις υπόλοιπους/ες μαθητές/ τριες (άρθρα 113 και 136 του ν. 4610/2019).

8. Στις επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες εξετάζονται σε θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων, όπως και στις εξετάσεις Ιουνίου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (51)

Ανήσυχος Επαναστάτης
|

Δεν πρεπει επουδενι να ισχυσει η τθδδ. Γιατι 1. οι συντονιστες πετσοκοβουν τα θεματα και τα κανουν παλουκια(υπερβολικα δυσκολα) και το κυριοτερο 2. Δεν εχουν ολοι οι μαθητες-τριες τις ιδιες δυνατοτητες για ιδιαιτερα και φφροντιστηρια. πχ ο μαθητης γελ στην Αθηνα εχει αλλες δυνατοτητες σε σχεση με τον μαθητη γελ αγναντων αρτης.

ΤΚ9
|

Καλή και δημιουργική χρονιά.
Ακούω ,αρκετά χρόνια τώρα όλους αυτούς τους <<ειδικούς>>που είναι κατά της καθιέρωσης της τράπεζας θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου.
Και το ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ. Άγνοια ή σκοπιμότητα;Μάλλον η σκοπιμότητα,δημιουργεί σύγχυση η οποία οδηγεί σε άγνοια.

Μητέρα
|

@ Δον Κιχώτης 1 Ιαν 2021 12:15
Πραγματικά δεν ανησυχώ, αν έδωσα αυτή την εντύπωση...αντίθετα συμφωνώ μαζί σας. Το "δυστυχώς αναφέρεται στα παιδιά μας και όχι σε αυτούς που παίρνουν αποφάσεις για τη ζωή τους. Αυτοί πρέπει να έχουν στο νου τους ότι μετά την ύβρη έρχεται η νέμεση...καλή χρονιά να έχουμε.

foros1
|

Η τράπεζα θεμάτων κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες και τα διπλά μηχανογραφικά θα δημιουργήσουν τόσα προβλήματα στις οικογένειες των μαθητών, ικανά να στερήσουν την αυτοδυναμία στην τωρινή κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές.

Δον Κιχώτης
|

@ Μητέρα 01 Ιαν 2021 03:35
Κυρία,
Μην ανησυχείτε για «το ναυάγιό τους», στα δημοκρατικά πολιτεύματα τα «ναυάγια » είναι χρήσιμα για τον τόπο· δείτε και το πράσινο βαπόρι, καλά δεν έκανε ο λαός;

Απλά αίσχος
|

Και όσοι μιλούν για ιδεοληπτικούς γονείς να τολμήσουν να το πουν μπροστά τους όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.
Αυτό ΔΕΝ πρόκειται να περάσει , Θα χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο μέσο.

Δια ζώσης διδασκαλία στα σχολεία
|

Με δια ζώσης διδασκαλία 5-6 βασικών μαθημάτων σε ολιγομελή τμήματα μπορούν να καλυφθεί η ύλη και να μη μείνουν κενά στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Υπάρχει χρόνος από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο - φτάνει πια το υποκατάστατο της τηλεκπαίδευσης, οι τρεις εβδομάδες έγιναν τρεις χαμένοι μήνες.

Επίσης, από τον Φεβρουάριο να επιστρέψουν και οι φοιτητές στα ΑΕΙ, ώστε να παρακολουθήσουν σεμινάρια ή φροντιστήρια. Η εκπαίδευση είναι βασικός πυλώνας και προτεραιότητα σε μια κοινωνία σε όλες τις βαθμίδες, το σήμερα στα σχολεία και τα πανεπιστήμια θα είναι το μέλλον μας το 2030.

Μητέρα
|

Ωραίο πρωτοχρονιάτικο δώρο για τα παιδιά μας! Γονείς προσέξτε, μιλάνε ακριβώς για τη βασική σχολική 3ετία των παιδιών μας. Αυτών που γεννήθηκαν το 2005. Ούτε κλήρωση να γινόταν, ότι θα μας έπεφταν αυτοί στο υπουργείο παιδείας. Ο γιος μου όπως και πολλοί άλλοι μαθητές της Α Λυκείου έχουν από πέρυσι κενά 3 μηνών από τα μαθήματα της Γ Γυμνασίου. Φέτος μέσα Οκτώβρη ήρθε φιλόλογος για Αρχαία, φυσικός και μαθηματικός τέλη Οκτώβρη. Τώρα με την τηλεκπαιδευση 2-3 καθηγητές λείπουν με άδεια και δεν συζητώ το πώς προχωρά η ύλη και πολύ περισσότερο η μάθηση. Απελπιστική η κατάσταση και ας μην κάνουν οι υπεύθυνοι ότι δεν τρέχει τίποτα. Να την πάρουν πίσω, δεν πρέπει να εφαρμοστεί, θα αποτελέσει ναυάγιο δυστυχώς πρώτα για τα παιδιά μας και μετά και για αυτούς...

Ελενα
|

Όλα είναι από χρόνια μελετημένα από τον πρωθυπουργό και τον υπουργό του και δεν θα αφήσουν την πανδημία να τους αλλάξει τα σχέδια στην εκπαίδευση. Σκοπός είναι η κατάρευση της δημόσιας παιδείας και το καταφέρνουν μια χαρά. Δεν τους απασχολεί που υπάρχουν κένα στα σχολεία, ούτε που η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να καλύψει την ύλη επαρκώς. Θέλουν οπωσδήποτε να προχωρήσουν τα σχέδια τους με τη διάλυση της παιδείας , γιατί του χρόνου μπορεί να μη είναι κυβέρνηση.
Οι γονεις πάντως πρέπει να προχωρήσουμε με οργανωμένες καταγγελίες και ενεργειες. Δεν γίνεται οι μαθητές να μην διδάσκονται τα μαθήματα στο σχολείο λόγω έλλειψης καθηγητή και να δώσουν με τράπεζα θεμάτων και μάλιστα εν μέσω πανδημίας. Αυτό είναι το λιγότερο καταστροφικό για τα παιδιά......
Έτσι όμως λειτουργούν οι φιλελεύθερες κυβερνήσεις. Μας δείχνουν την Φινλανδία και νομοθετούν για να γίνουμε Αμερική....

Νέα βιβλία και ωρολόγια προγράμματα
|

Πρώτα να δούμε τα νέα ωρολόγια προγράμματα και τις προτάσεις για τα νέα βιβλία Γυμνασίου και Λυκείου, αυτές είναι οι σημαντικές μεταρρυθμίσες.

Το να υπάρχουν 1-2 θέματα στο τελικό διαγώνισμα από μια κοινή βάση θεμάτων δε λύνει κανένα εκπαιδευτικό πρόβλημα - το ζητούμενο είναι να μην υπάρχουν κενά στα βασικά μαθήματα από το Γυμνάσιο στο Λύκειο ώστε να μπορεί να συνεχίσει η διδασκαλία, και όχι αν ένα γραπτό εξετάσεων βαθμολογηθεί με 10 ή 12.

Ας δεσμευτεί το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση ότι τα Γυμνάσια-Λύκεια θα λειτουργήσουν κανονικά το 2021, έστω και με εκ περιτροπής διδασκαλία ανά εβδομάδα σε 12μελη τμήματα. Να διατηρήσουν επαφή οι μαθητές με το σχολικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο, οι τελικές εξετάσεις δεν απασχολούν κανένα σε αυτό το χρονικό σημείο.

Φρόσια Κ
|

Εν μέσω πανδημίας που η κύρια είδηση αφορά κρούσματα,διασωληνομένους,θανόντες και μέτρα για lock down,αθόρυβα και με συνοπτικές διαδικασίες ψηφίζουν ανενόχλητοι ,,τέρατα,,!!!

ΒΑΝΑ
|

Η κόρη μου πέρυσι δεν έβγαλε την ύλη της γ Γυμνασίου στα μαθηματικά γιατί ο Καθηγητης άνηκε σε ευπαθή ομάδα και δεν επέστρεψε στο σχολείο όταν αυτά άνοιξαν και φυσικά δεν αντικαταστάθηκε απο άλλο καθηγητή .
Φέτος στο λύκειο ακόμα προσπαθούμε να καλύψουμε τα κενά...
Στην αρχή της χρονιάς 2-3 ωριτσες επανάληψη και πάμε παρακάτω....
Ο καθηγητής φέτος στην τηλεκπαιδευση καθε φορά προχωρά σε νεα παράδοση γιατι πρέπει να βγει η ύλη λέει.. λογω της τράπεζας θεμάτων.
Για εμπέδωση καμία συζητηση....
Χρήματα για φροντιστήρια δεν υπάρχουν....
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ -ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ !!!!!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΎΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ !!!!!!
ΆΝΤΕ ΠΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ...
ΒΡΉΚΑΤΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!
ΑΣΧΕΤΟΙ Ε ΑΣΧΕΤΟΙ!!!
ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ!!!

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Σε μια τόσο δύσκολη για τα παιδιά χρονιά (πανδημία - τηλεκπαίδευση) θα είναι λάθος η τράπεζα θεμάτων. Νομίζω ότι θα αγχώσει τους πάντες (μαθητές, γονείς εκπαιδευτικούς).

Αλκιβιάδης
|

Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν εξωγήινοι; Στον εξωπλανήτη του Υπουργείου Παιδείας οι εξωγήινοι ξαναχτύπησαν με ΦΕΚ! Το χαρακτηριστικό τους; Μα αυτό που διακρίνει κάθε εξωγήινο: αδυναμία επικοινωνίας με τα γήινα όντα ...

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@@ Ανησυχος εκπαιδευτικος31 Δεκ 2020 15:19

Αναρωτιέμαι πόσο ειλικρινής είστε λέγοντας ότι δεν καταλαβαίνετε το σχόλιό μου στο σύνολό του (οποία υπερβολή!) κι ωστόσο ότι δεν περιέχει καμία ρεαλιστική πρόταση (άρα το καταλαβαίνετε!).
Εν πάση περιπτώσει, εγώ πιστεύω πως απλώς έχουμε εντελώς διαφορετική οπτική του θέματος πιθανότατα αφορμώμενοι από τις ιδεολογικές μας επιλογές. Εσείς συμπλέετε με την κυβερνητική προχειρότητα που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως αναγκαίο κακό και θέλει με συνοπτικές διαδικασίες να ξεφορτωθεί το βάρος, ενώ εγώ πιστεύω ότι καθήκον του εκπαιδευτικού είναι να διδάσκει με ισότιμο τρόπο όλους τους μαθητές του με τον φυσικό τρόπο, δηλαδή μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας.
Η τηλεκπαίδευση είναι ένα ανάπηρο υποκατάστατο που ασφαλώς δεν επαρκεί για την ισότιμη και ολοκληρωμένη διδασκαλία σε όλους τους μαθητές. Δεν μπορεί να μην έχετε καταλάβει ότι το μάθημα αυτό διεξάγεται σε μορφή τηλεφωνικού μονολόγου, χωρίς καν οπτική επαφή με τους μαθητές, γιατί αν ανοίξουν οι κάμερες πέφτει το σύστημα, αλλά και χωρίς την πλήρη παρουσία όλων των μαθητών λόγω συχνών τεχνικών κωλυμάτων.
Άρα τα σχολεία επιβάλλεται να ανοίξουν τάχιστα, αρκεί να ληφθούν τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα και πρώτο και καλύτερο τα ολιγομελή τμήματα. Όσο δε γίνεται αυτό, θα σερνόμαστε μ' αυτό που έχουμε αυτή τη στιγμή, το οποίο μόνο διδασκαλία δεν μπορεί να θεωρηθεί.
Αν και πάλι δεν έγινα κατανοητός, λυπάμαι, αλλά δεν υπάρχει πιο απλός τρόπος όχι να σας πείσω (δε μ' ενδιαφέρει αυτό), αλλά να αποσαφηνίσω τι εννοώ...

@ HΡΑ*31 Δεκ 2020 14:32
|

Ναι απαίτηση μου οπως και εργαζομένου απαίτηση να εργάζεται χωρίς εμμονικές ιδεοληψίες που ισοπεδώνουν την λειτουργία του σχολείου στην πράξη που ειπναι η παροχή γνώσεων. Χρόνια έχουμε την στρέβλωση να παρεμβαίνουν στο έργο μας είμαι πολιτική ασκώντας κοινωνική πολιτική μέσα από τα σχολεία και είδε γονείς να απαιτούν τον ανώτατο βαθμό για τα βλαστάρια τους που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ανοίξουν βιβλίο αυτό δεν θα έπρεπε είναι ανεκτό στον εκπαιδευτικό κλάδο.Είναι πρόσφατη έκθεση του ΟΟΣΑ από το οποίο βγαίνει πανηγυρικός ότι αποφοιτούν από τα σχόλια μας παιδιά λειτουργικός αναλφάβητα και έχουμε ευθύνη κυρία μου δουλειά μου δεν είναι να σκίσω κοινωνική πολιτική δουλειά μου είναι να δώσω το έναυσμα στα παιδιά να εργαστούν να μάθουν και μέσα από την εργασία τους και την μάθηση τους με τις δυνάμεις τους να μπούνε και στο πανεπιστήμιο αν το αξίζουν αν δεν το αξίζουν όχι δεν έχει δικαίωμα ο φοιτητής του 2 και του 3 να περάσει σε πανεπιστήμιο, Ούτε και ο μαθητής που γράφει τρία στ’ τα προφορικά να παίρνει 20 γιατί εγώ είμαι ιδεοληπτικός ή επειδή ο γονιός του. Ειναι κοινή λογική. Καλη πρωτοχρονιά κυρία μου, με υγεία και με τράπεζα θεμάτων.

Dario Moutso
|

@ΗΡΑ*
1. Το "κράτος" πρέπει να δουλεύει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να νομοθετεί. Αν δεν σου αρέσουν οι νόμοι αυτό είναι άλλο θέμα. Και επειδή θα μου πεις ότι λόγω lockdown δεν γίνονται ζυμώσεις-κινητοποιήσεις θα σου απαντήσω ότι με 5% και 7% συμμετοχή στις απεργίες-στάσεις εργασίας (άντε στις στάσεις να φτάνουμε το 10% με 11%) γελάν μέχρι και τα σκυλιά μαζί μας. Και να πάω και ένα βήμα παραπέρα. Κινητοποιήσεις οι οποίες δεν είναι μαζικές (πάνω από 80%) καλό είναι να αποφεύγονται.. Πίσω μας πάνε, όχι μπρος.

2. Αν μη-ταξική παιδεία είναι σε λίγα χρόνια να ψάχνουμε με το λυχνάρι μη-αριστούχους δεν την θέλω. Προτιμώ μια "ταξική" παιδεία όπου ο μαθητής θα ακούει-παίρνει αυτό που πρέπει και όχι αυτό που θέλει. Επειδή όμως είμαστε έρμαια κακών πρακτικών του παρελθόντος "χαϊδεύοντας" αυτιά μαθητών και γονέων καλό είναι να υπάρξει η τράπεζα για να δει επιτέλους ο μαθητής αυτό που πρέπει. Είναι το πρώτο βήμα στο να εκπαιδευτεί να ακούει αυτό που πρέπει. Και ναι είναι κόφτης, όχι μαθητών αλλά κακών συνηθειών των εκπαιδευτικών. Παρόλο που είμαι υπέρ της τράπεζας, είμαι κάθετα αντίθετος στο να εφαρμοστεί από φέτος.

3. Το ποιος δεν σέβεται το δικαίωμα στο να εκφέρεται αντίθετη άποψη, το ποιος κάνει σκωπτικά σχόλια για όποιον έχει αντίθετη άποψη το αφήνω στην κρίση των συναδέλφων που διαβάζουν τα γραφόμενά μας

Είδαμε τα θέματα της τράπεζας θεμάτων
|

και σε κάποια μαθήματα είναι πάρα πολλά. Άρα εδώ τα καλά φροντιστήρια για τις απαντήσεις, για περάστε, για περάστε.

@ Ανησυχος εκπαιδευτικος
|

Ειλικρινα δεν κατανοώ στο σύνολο του το σχόλιο σας όταν μάλιστα αναφέρεται και σε άλλο nickname. Επιτρέψτε μου ομως πως από το περιεχόμενο του σχολίου σας απουσιάζει πληρως ο ρεαλισμός.Λετε λοιπον το εξής: ο εκπαιδευτικος για τυπικούς λίγους προχωρά την υλη( ποιους άραγε;) αλλά θα φωνάξει όταν με το καλό επιστρέψει στην αίθουσα να ξαναγίνει η ύλη αυτών των δυο μηνών στην τάξη.Αν πιστεύετε ότι θα γίνει αυτό και ότι η πλειοψηφία των καθηγητών θα αντιδράσει, τιτε δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω και τα υπόλοιπα και όντως ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.Τα υπόλοιπα θα φανούν στην πραξη

HΡΑ*
|

@Εκπαιδευτικός (31 Δεκ 2020 13:24 ), @ Legend
Αφού εμπεδώσαμε το tina (="There is no alternative") των μνημονίων ήρθε η ώρα του tina των σχολείων. Ήτοι : Τηλεκπαίδευση και ξερό ψωμί + Τράπεζα Θεμάτων και κάνtε τουμπεκί !
Και τι ειρωνεία ! Να προσάπτετε σ΄όλους τους άλλους που εκφράζουν διαφορετική άποψη ως εμφορούμενους από ιδεοληψίες...Μα δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστική περίπτωση ιδεοληψίας απ' αυτό που υποστηρίζετε. Ιδού του λόγου το αληθές : "...και απαιτώ επιτέλους να εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων· δεν γίνεται να είμαστε όμηροι ιδεοληψιών και γονέων και να μην μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας,,,"

HΡΑ*
|

@Εκπαιδευτικός (31 Δεκ 2020 13:24 ), @ Legend
Αφού εμπεδώσαμε το tina (="There is no alternative") των μνημονίων ήρθε η ώρα του tina των σχολείων. Ήτοι : Τηλεκπαίδευση και ξερό ψωμί + Τράπεζα Θεμάτων και κάνtε τουμπεκί !
Και τι ειρωνεία ! Να προσάπτετε σ΄όλους τους άλλους που εκφράζουν διαφορετική άποψη ως εμφορούμενους από ιδεοληψίες...Μα δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστική περίπτωση ιδεοληψίας απ' αυτό που υποστηρίζετε. Ιδού του λόγου το αληθές : "...και απαιτώ επιτέλους να εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων· δεν γίνεται να είμαστε όμηροι ιδεοληψιών και γονέων και να μην μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας,,,"

Εκπαιδευτικός
|

Έχοντας καλύψει το 90% της ύλης μου με τους μαθητές μου να μην έχουν κάνει σχεδόν κανένας απουσία στα μαθήματα που γίνονται με τηλεδιάσκεψη, σας βεβαιώνω ότι και βαθμούς θα βαλω κανονικά και απαιτώ επιτέλους να εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων· δεν γίνεται να είμαστε όμηροι ιδεοληψιών και γονέων και να μην μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας όταν βλέπω έναν μαθητή ο οποίος δεν ξέρει να απαντήσει η όταν μου παραδίδει γραπτό λυμένο από καθηγητή φροντιστηρίου λες κι είμαι Ανόητος και δεν μπορώ να καταλάβω το γραφικό του χαρακτήρα η να παραστήσω ότι δε γνωρίζω πως υπάρχουν γονείς που πληρώνουν τους καθηγητές των φροντιστηρίων τους εξτρά, για να τους λύνουν τα θέματα που βάζω στις διακοπές και εγώ σαν να μην συμβαίνει τίποτα να κοτσάρω 20αρια στα προφορικά με γραπτά 3! Η μόνη λύση είναι η τράπεζα θεμάτων επιβάλλεται πλέον και δεν αναβάλλεται. Και περιμένω την αξιολόγηση των καθηγητών σε σχέση με την βαθμολογία και την απόδοση των μαθητών.

Όχι άλλα δάνεια
|

Ποιός πήγε σε Τράπεζα και βγήκε ποτέ κερδισμένος?..... Μόνο τα κόμματα....

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Νικηφόρος 31 Δεκ 2020 09:31

Λυπάμαι κι εγώ, αγαπητέ, αλλά εσείς παραπληροφορείτε με τρόπο προκλητικό! Δε νομίζω πως νομιμοποιείστε να μεταφέρετε τη γνώμη των άλλων ως δεδομένα σύμφωνη με τη δική σας. Με ποιο ηθικό δικαίωμα το κάνετε αυτό; Και με βάση ποια δεδομένα το λέτε αυτό; Δε διαβάζετε καθημερινά σ' αυτές Εδώ τις σελίδες ή και σε άλλα εκπαιδευτικά ιστολόγια τι ακριβώς συμβαίνει με την (υποχρεωτική) τηλεκπαίδευση, η οποία στην ουσία είναι ένας απλός τηλεφωνικός μονόλογος του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του, όχι όλους πάντα (λόγω των αδιάλλειπτων τεχνικών δυσχερειών), μέσω του οποίου προφανώς και είναι αδιανόητο να θεωρούμε ότι πραγματικά "βγαίνει" η ύλη των μαθημάτων και μάλιστα των πανελλαδικά εξεταζόμενων, ώστε να απαιτείται κιόλας αξιολόγηση των μαθητών στο τέλος του τηλετετραμήνου ή να είναι επαρκώς και ισότιμα προετοιμασμένα τα παιδιά για τις πανελλαδικές;
Να μου επιτρέψετε λοιπόν να αντιστρέψω την εριστική προτροπή σας περί ευθυνών. Γιατί η ύψιστη ευθύνη του εκπαιδευτικού δεν είναι να φαίνεται "συνεπής" σε μία επιβαλλόμενη "κανονικότητα", αλλά πραγματικά να προσφέρει ισότιμη γνώση στους μαθητές του και να καταγγέλλει φωναχτά τα εμπόδια που δεν του επιτρέπουν να το πράττει αυτό. Κι αυτή τη στιγμή η αγωνία του αληθινού εκπαιδευτικού δεν μπορεί να είναι αν θα υποκριθεί ότι προχωρά κανονικά η ύλη, πράγμα που μπορεί να το κάνει για τυπικούς λόγους, αλλά αν θα φωνάξει ότι εδώ και δύο μήνες δεν γίνεται πραγματικό μάθημα και αν θα απαιτήσει με την πρώτη ευκαιρία να αναπληρωθεί όσο γίνεται αυτό το χαμένο δίμηνο με πραγματικό και ισότιμο μάθημα σε όλους εξίσου τους μαθητές !
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!

Αριστεία, όχι αστεία
|

Ζήτω η αριστεία και οι άριστοι!
Θέλω να στείλω το παιδί μου στη Σορβόνη. Ξέρει κάποιος να μου πει αν θέλει τράπεζα θεμάτων;

@ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ
|

Το 2014 που εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων, για να προαχθεί ο μαθητής έπρεπε να έχει π.χ. στα Μαθηματικά 10.
Αυτός ήταν ο λόγος που έμειναν αρκετοί μαθητές, και όχι η τράπεζα θεμάτων.
Μην παραπλανούμε με μισές αλήθειες.

ΗΡΑ*
|

Η Τράπεζα Θεμάτων δεν έχει καμιά σχέση με τη μάθηση στο σχολείο . Ο ρόλος της είναι ένας και μοναδικός: αυτός του "κόφτη". Ποτέ μέχρι τώρα, από τη Μεταπολίτευση μέχρι τις μέρες μας, καμιά άλλη ελληνική κυβέρνηση δεν ήταν τόσο ανοιχτά και απροκάλυπτα ταξική όπως η παρούσα. Το γεγονός δε ότι εκμεταλλεύεται την πανδημία για να περάσει από τη Βουλή τα πιο αντιδραστικά και αντιλαϊκά νομοθετήματα, καταδεικνύει τον κυνισμό της νεοφιλεεύθερης ιδεολογίας. Το κράτος είμαστε εμείς και κάνουμε ό,τι γουστάρουμε !

Χ κ
|

Να το παρουν πισω

Α.κ
|

Κριμα στα παιδια που εν μεσω πανδημιας εχουν να αντιμετωπισουν και την τραπεζα θεματων.

Νικόλαος
|

Η ενσυναίσθηση της Υπουργού και ορισμένων σχολιαστών αναζητείται εναγωνίως. Τι θα απαντήσουν αυτοί στους μαθητές που δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, αφού συχνότατα η σύνδεσή τους στο διαδίκτυο ήταν αδύνατη ή ανεπαρκής;
Επιπλέον, αποδελτιώνοντας τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών της Α΄ Λυκείου διαπιστώνω τις εμμονές κάποιων θεματοδοτών να δημιουργήσουν όσο πιο δύσκολα θέματα μπορούν, π.χ. κάποιος θεώρησε ιδιαίτερα χρήσιμο να γνωρίζουν οι μαθητές ότι ο Θουκυδίδης χρησιμοποιεί μακροπερίοδο λόγο, ετερόπτωτους προσδιορισμούς, σύνθετα ρήματα κ.τ.λ.. Άλλος πάλι βάζει λεξιλογικές ερωτήσεις αντίστοιχες των Πανελλαδικών εξετάσεων κ.τ.λ. Πραγματικά, υπάρχει κανείς στο ΙΕΠ που να ελέγχει τι περιέχει η διδακτέα ύλη που ανακοινώνει και αντίστοιχα και η Τράπεζα Θεμάτων; Και, αν συμφωνεί με αυτήν, πόσες δεκαετίες έχει να μπει σε σχολική τάξη; Προφανώς οι ερωτήσεις είναι ρητορικές. Αλλιώς όμως, δεν μπορεί να εξηγηθεί η πλήρης άγνοιά τους για το πραγματικό επίπεδο των παιδιών και για τα κενά που κουβαλούν από προηγούμενες τάξεις, τα οποία δυστυχώς διογκώθηκαν με την περσινή ελλιπή χρονιά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ