Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ανασχηματισμός στο υπ. Παιδείας;

Ποιοι ζητούν την απομάκρυνση της Ν. Κεραμέως- Ποια είναι η άποψη του Κ. Μητσοτάκη
Δημοσίευση: 04/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο ανασχηματισμός στην Κυβέρνηση που θα ανακοινωθεί σήμερα , στις 12 το μεσημέρι, έχει τροφοδοτήσει “σενάρια” αλλαγών και στο υπουργείο Παιδείας.

Τα “σενάρια” είναι δύο που έχουν δει το φως  της δημοσιότητας:

Το πρώτο αναφέρει ότι ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης δεν μετακινεί την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, και,

Το δεύτερο η Ν. Κεραμέως μετακινείται σε άλλο υπουργείο και τη θέση της καταλαμβάνει ο υπουργός Ενέργειας Κ. Χατζηδάκης (σ.σ. το όνομα του κ. Χατζηδάκη είχε ακουστεί για το υπ. Παιδείας και στον πρώτο σχηματισμό Κυβέρνησης από τον Κ. Μητσοτάκη- Και μια λεπτομέρεια Ν. Κεραμέως και Κ. Χατζηδάκης είναι στην ίδια εκλογική περιφέρεια).

Ποια είναι όμως η πραγματικότητα;

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos:

Μέχρι χθες , τουλάχιστον ο Κ. Μητσοτάκης δεν είχε στον σχεδιασμό του την αντικατάσταση της Ν. Κεραμέως στο υπ. Παιδείας.

Σε επίπεδο υφυπουργών, στο Μαξίμου γνωρίζουν ότι η συγκατοίκηση μεταξύ της Ν. Κεραμέως με την Σ. Ζαχαράκη δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Οπότε εάν τελικά η Ν. Κεραμέως παραμείνει στο υπ. Παιδείας η Σ. Ζαχαράκη δεν φεύγει από την Κυβέρνηση αλλά , ενδεχομένως, μετακινείται σε άλλο υπουργείο, διότι θεωρείται προσωπική επιλογή του Κ. Μηστοτάκη.

Όσον αφορά τον Β. Διγαλάκη, η Ν. Κεραμέως δεν θα επιθυμούσε να αποχωρήσει από το υπ. Παιδείας, δεδομένου ότι γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο που έχει αναλάβει, τα  θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μπροστά της έχει πολλές νομοθετικές πρωτοβουλίες για τα ΑΕΙ.

Ο κ. Διαγλάκης μπορεί να τεθεί εκτός Κυβέρνησης μόνο στην περίπτωση “καραμπόλας”, δεδομένου ότι ο πρωθυπουργός επιθυμεί να δοκιμάσει και άλλους Βουλευτές της ΝΔ σε θέσεις υφυπουργών.

Ποια εικόνα έχει το Μαξίμου

Η εικόνα που έχει το Μαξίμου για τη Ν. Κεραμέως είναι θετική.

Οι “γκρίνιες” που υπάρχουν από συνδικαλιστές και κάποια στελέχη της ΝΔ  για καθυστέρηση νομοθετικών πρωτοβουλιών και αποφάσεων  που πήγαν “κόντρα”, όπως οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια,   δεν ήταν “προσωπικές επιθυμίες” της Ν. Κεραμέως, αλλά υπήρξε  συνεννόηση με το Μ. Μαξίμου.

Μάλιστα για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ο Κ. Μητσοτάκη είχε προαναγγείλει αυτή την απόφαση  την εποχή που ήταν στην αξιωματική αντιπολίτευση.

Ποιοι έχουν ζητήσει την απομάκρυνση της Ν. Κεραμέως

Προ ημερών ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρας ζήτησε από τον πρωθυπουργό να απομακρύνει τη Ν. Κεραμέως από υπουργό Παιδείας,με αφορμή της νέες διατάξεις για τα Κολλέγια, τη στιγμή που όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης “βουίζουν” ότι επίκειται ανασχηματισμός.

Η δήλωση αυτή του Αλ. Τσίπρα προκάλεσε πολλά ερωτηματικά, όπως “γιατί την έκανε αυτή τη χρονική στιγμή;”.

Επίσης την παραίτηση της υπουργού Παιδείας ζητά εδώ και μήνες ο τομεάρχης παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλης για μια σειρά θεμάτων και κυρίως για την τηελεκπαίδευση, τις εκλογές στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και τις νέες διατάξεις για τα Κολλέγια.

Τελευταία οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, μεταξύ αυτών και της ΔΑΚΕ, ήρθαν σε σύγκρουση με τη Ν. Κεραμέως, από την οποία ζήτησαν με ανακοινώσεις την παραίτησή της, επειδή στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια  θεσμοθέτησε:

Α. Την ηλεκτρονική ψηφοφορίας, και,

Β. Μετέθεσε τις εκλογές σε ημέρα Σάββατο αντί καθημερινής , προκειμένου να μη χάνονται μαθήματα, καθώς χορηγούνταν 24ωρη άδεια στους εκπαιδευτικούς για να ψηφίσουν (σ.σ. στη συνέχεια οι δύο Ομοσπονδίες ζήτησαν οι εκλογές να γίνονται εργάσιμη ημέρα χωρίς άδεια) .

Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ έχοντας το αποτέλεσμα της αποχής από τις εκλογές  του 93% των εκπαιδευτικών, πανηγύρισαν, με ανακοινώσεις της, θεωρώντας ότι ο κλάδος δεν  θέλει στο υπουργείο τη Ν. Κεραμέως.

Ποια είναι η άποψη του Κ. Μητσοτάκη για την ηλεκτρονική ψηφοφορία και την τηλεκπαίδεση  ;

Ο πρωθυπουργός για τα δύο ζητήματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και την τηλεκπαίδεση που η αξιωματική αντιπολίτευση και οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ  έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στο αίτημα για απομάκρυνση της Ν. Κεραμέως από το υπ. παιδείας, έχει ήδη εκφραστεί:

Κ. Μητσοτάκης: Η Ν. Κεραμέως είχε την απόλυτη στήριξή μου για την ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές των αιρετών

Την απόλυτη στήριξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη είχε-όπως ο ίδιος δήλωσε- η επιλογή της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως να διεξαχθούν ηλεκτρονικά οι εκλογές των εκπαιδευτικών  για την ανάδειξη αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που προκάλεσε την αντίδραση της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, αλλά και των  συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις δημοσιογράφου ραδιοφωνικού σταθμού της Θεσσαλονίκης και οι απαντήσεις του πρωθυπουργού:

Δημοσιογράφος: Συνιστά ένα τεράστιο κεφάλαιο αυτό στο οποίο αναφερθήκατε, κύριε Πρωθυπουργέ, αλλά για δείτε λίγο. Πριν κάποιες εβδομάδες έγινε η προσπάθεια της κυρίας Κεραμέως στο Υπουργείο να πάμε σε μία διαδικασία διαφορετική, εκλογής, αρχαιρεσιών στο χώρο της Παιδείας. Το θέτω ενδεικτικά, όχι ότι είναι ο μόνος χώρος. Εντούτοις αυτό προσέκρουσε σε κάποιες παρωχημένες ενδεχομένως αντιλήψεις και συμμετείχε μόλις το 5%, αν δεν κάνω λάθος, των εκπαιδευτικών σε μία ρηξικέλευθη επιλογή του Υπουργείου Παιδείας.

Τελικά θα το διατυπώσω το ερώτημα όπως ένας πολύ καλός καθηγητής ακροατής μας: Είναι έτοιμη η χώρα για φιλελευθερισμό; Για τέτοιες φιλελεύθερες τομές και παρεμβάσεις;

Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν ξέρω κατ’ ανάγκη αν θα τις χαρακτήριζα φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές, αν θα έβαζα δηλαδή έναν ιδεολογικό μανδύα σε μία παρέμβαση που λέει το απλό: Να διευκολύνουμε όλους να ψηφίζουν τη στιγμή που μπορώ να εξασφαλίσω την ακεραιότητα και την αντικειμενικότητα της διαδικασίας της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Ώστε να μην έχουμε τα φαινόμενα που όλοι γνωρίζουμε, αυτά τα οποία συμβαίνουν όταν κάποιοι εργαζόμενοι προσέρχονται για να ψηφίσουν για τα συνδικαλιστικά τους όργανα.

Μερικές φορές πρέπει να τολμάει κανείς να φεύγει μπροστά. Αυτό έκανε το υπουργείο Παιδείας με την απόλυτη στήριξή μου. Είχαμε πιο περιορισμένη συμμετοχή. Τι να κάνουμε; Αυτοί συμμετείχαν, αυτοί εξέλεξαν.

Δημοσιογράφος: Έχετε μία ερμηνεία αυτής της στάσης των εκπαιδευτικών;

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ξέρετε πάντα το νέο συναντάει κάποιες αντιδράσεις. Μόνο που πρέπει να ξέρουμε εμείς πότε χρειάζεται, γιατί χρειάζεται μερικές φορές στην πολιτική, να κάνει κανείς ένα βήμα πίσω και πότε χρειάζεται να κάνει δύο βήματα μπροστά.

Εκεί κρίναμε ότι έπρεπε να γίνουν δύο βήματα μπροστά και εγώ προσωπικά αισθάνομαι απολύτως δικαιωμένος για την επιλογή. Και ξέρω ότι στις επόμενες εκλογές, γιατί αυτό καθιερώθηκε πια, έγινε το σημαντικό βήμα, προφανώς και θα συμμετέχουν πολύ περισσότεροι εκπαιδευτικοί.

Ο Πρωθυπουργός εξήρε το έργο της τηλεκπαίδευσης συνομιλώντας με τον πρόεδρο του Columbia University

Με υπερηφάνεια και θαυμασμό μίλησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη σημερινή  διαδικτυακή συζήτηση που είχε με   τον Πρόεδρο του Columbia University Lee C.Bollinger.

Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, είπε στον Πρόεδρο του Columbia τα εξής:

Κάθε τάξη στην Ελλάδα είναι σε ψηφιακή μορφή, από την ηλικία των 4 μέχρι 18. Όλα τα σχολεία είναι κλειστά. Όλες οι τάξεις πραγματοποιούνται ψηφιακά.

Εάν ρωτούσατε πριν ένα χρόνο: Εάν το Eλληνικό κράτος θα μπορούσε να οργανώσει τηλεκπαίδευση, θα σας απαντούσαν ότι "είναι αδύνατον". Εάν ρωτούσατε για  τους δασκάλους: Εάν θα μπορούσαν να προσαρμοστούν, ο κόσμος θα σας απαντούσε "όχι,  δεν μπορούν να το κάνουν", αλλά το έκαναν!

Και αν ρωτούσατε τα παιδιά των 6-7 ετών: Εάν θα μπορούσαν να περάσουν από αυτή διαδικασία, επίσης θα σας έλεγαν ότι "αυτό δεν μπορεί να συμβεί". Λοιπόν, μαντέψτε τι συνέβη! Φυσικά δεν υπάρχει υποκατάστατο για μια κανονική τάξη.

Σχόλια (76)

 
Ανθή
04 Ιαν 2021 16:18

Κάποτε, πριν καιρό, που πάλι είχε προκαλέσει η Υπουργός με κάποια μέτρα της, ένας γνωστός μου μού είπε :Μπορεί να φύγει ο Μητσοτάκης, αλλά η Κεραμεως δε φεύγει. Κάτι ήξερε....

 
DOUGAN
04 Ιαν 2021 15:38

Ο Διγαλάκης ως μηχανικός έπρεπε να φύγει γιατί ήταν εμπόδιο στην "αριστοποίηση" προς τα κάτω.

 
.
04 Ιαν 2021 15:02

Έπρεπε να την αποσύρουν! ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΑΝ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΝΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2022 ΚΑΙ ΟΧΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΑ

 
Εκπαιδευτικος
04 Ιαν 2021 11:47

Εξαγγελία ανοίγματος με χειρότερα επιδημιολογικά δεδομένα, χωρίς εναλλακτικό σχέδιο, οργάνωση.
Η μη μετάδοση στα σχολεία είναι μύθος, όπως έχει πει και ο κος Μοσιαλος. Και όχι μόνον αυτός.
Άνοιγμα χωρίς μέτρα , τεστ , αποστάσεις ,συνιστά εγκληματική αμέλεια.

Δεν έχουμε ακούσει τίποτε για διανομή τεστ κιτ στα σχολεία: έπρεπε να είχαν ήδη παραγγελθεί και να είχε σταλεί εγκύκλιος για τη χορήγηση τους.
Αν μέχρι τέλος της εβδομάδας δεν έχει γίνει γίνει τίποτε προς αυτήν την κατεύθυνση μιλάμε για άνοιγμα με ψευδή στοιχεία και έκθεση πληθυσμού σε κίνδυνο.

Ακόμη και σήμερα δεν έχει φτάσει ο εξοπλισμός των τάμπλετ στα σχολεία, ούτε έχουμε πληροφορηθεί για το σχετικό κονδύλι και την πορεία του. Μαθητές πρώτη φορά μετά τον β παγκόσμιο πόλεμο έμειναν εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Αποφυγη στη δημοσιοποίηση των κριτηρίων στην επιλογή πλατφόρμας βιντεοδιασκεψης. Και η επιλογή μιας πλατφόρμας δεν σηματοδοτεί την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Επιπλέον , μια σειρά επιλογών δείχνουν αδυναμία να καταλάβουν τεχνικά κείμενα και εισηγήσεις των ειδικών , όπως η μη ενίσχυση με σέρβερ του ΠΣΔ, που προκάλεσε προβληματα και στην ασφάλεια: όταν υπάρχουν εισηγήσεις ότι χιλιάδες χρήστες σε λίγους σέρβερ ευνοεί και ισοδυναμεί με ddos attack.
Αποφυγη δημοσιοποίησης κριτηρίων επιλογής πλατφόρμας.
Μη εξασφάλιση κονδυλίων για μετατροπη του e-me σε app που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει χιλιάδες μαθητές που μπήκαν στην εξ αποστάσεως με κινητές συσκευές.
Μη διάθεσης του moodle app για την τηλεκπαίδευση , με παραμετροποίηση από το ΠΣΔ, ενώ υπήρχε ήδη η δυνατότητα , πράγμα που θα εξυπηρετούσε χιλιάδες σχολεία και χρήστες κινητών συσκευών: πιο σύγχρονα εργαλεία και πρόσθετων για μάθημα και τεστ και παιχνίδια, με δυνατότητες integration με e-me.
Μη παραμετροποίησης και διάθεσης του eclass app.Πάλι για τους παραπάνω λόγους.
Μη παραμετροποίηση της ύλης και δειγματικων μικροδιδασκαλιών για flipped classroom.
Μη αποστολή οδηγιών για μετατροπή σχολικού υπολογιστή σε σέρβερ για αποσυμφόρηση.

Μη εξασφάλιση επιχειρηματικών συμφωνιών για φιλική πλατφόρμα προς τους χρήστες της α βαθμιας και των τριών τάξεων του Γυμνασίου της β βαθμιας: δεν έχουμε πλατφόρμες όπως το brainpop.
Ετεροχρονισμένη επιμόρφωση, χωρίς να έχουν διερευνηθεί οι ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών στην υπηρεσία μικροκομματικης λογικής που θα έπρεπε να ανήκει στο χρονοντούλαπο.
Μη εξασφάλιση συνεργασίας με το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης και το ελλακ . Όταν το τελευταίο απευθυνόταν σε ιδιώτες για εύρεση παλαιών υπολογιστών για ανανέωση τους με open source software για διάθεση στους μαθητές
το υπουργείο αδιαφορούσε.

Και ξαναγυρνάμε στην επιλογή πλατφόρμας για βιντεοδιασκεψη: πρέπει να είναι συμβατή με open source λογισμικά και hardware, ειδικά σε μια χωρα με οικονομικά προβλήματα.

Επιπλέον : οι ψηφιακές υποδομές είναι από εποχή Διαμαντοπούλου. Δεν διασφαλίστηκε κοντινοί διαδραστικοί πίνακες δουλεύουν ή επαρκούν, δεν διασφαλίστηκε η αναβάθμιση σε οπτικές ίνες των σχολικών δικτύων .
Το φωτόδεντρο λειτουργεί με ξεπερασμένα λογισμικά τόσο από τεχνικής, όσο και από παιδαγωγικής άποψης.

Ψυχολογική υποστήριξη: δεν οργανώθηκαν βιντεοδιασκεψεις με μαθητές , εκπαιδευτικούς και γονείς, ούτε οργανώθηκε η αξιοποίηση λογισμικών συναισθηματικής ανάπτυξης , ούτε έγινε πρόσκληση ψυχολόγων με ειδίκευση στο αντικείμενο.
Καμία διασφάλιση πόρων που θα υπηρετούσαν το δημόσιο σχολείο και θα το βοηθήσουν να εκσυγχρονιστεί.
Πρέπει στο ΥΠΑΙΘ να μπουν άνθρωποι όπως ο κος Πιερρακάκης και ο κος Σπινέλης,.Αρκετά με τις αναχρονιστικές ρυθμίσεις.

 
Τέτοιο φιλελευθερισμό!
04 Ιαν 2021 11:38

@φιλελεύθερος
Βάζετε όλο το συνδικαλισμό και όλους τους εκπροσώπους του στο ίδιο σακί? Είναι ενάντια στα φιλελεύθερα ιδεώδη ο συνδικαλισμός? Είναι κακό να εκπροσωπείται ένας εργατικός-κοινωνικός χώρος?
Ε τότε να μην έχουμε και εκπροσώπους του λαού. Να μην πληρώνουμε τζάμπα 300 βουλευτές. Ας αποφασίζει μόνη της η εκάστοτε εξουσία και οι "φίλοι" της.
Υπήρξε ποτέ υπουργός παιδείας, που να ΜΗΝ συγκρούστηκε με τους συνδικαλιστές? Όλους τους ερωτευθήκατε? Καμία σύγκρουση της Κεραμέως δεν είδα εγώ. Μόνο κλειστή πόρτα στο Υπουργείο και μια απαράδεκτη μεθόδευση τηλε-εκλογών, που όλοι ξέρουμε το αποτέλεσμά της.

 
ΗΛΙΑΣ
04 Ιαν 2021 11:37

ΤΗΝ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΜΠΛΕΞΕ

ΟΤΑΝ Η ΔΑΚΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ

 
Εκπαιδευτικός, πτυχιούχος ΤΕΙ
04 Ιαν 2021 11:21

Μια χαρά τα πήγε η Υπουργός κ. Κεραμέως και η Υφυπουργός κ
Ζαχαράκη.
Ήταν κοντά στα σχολεία, επισκέπτονταν σχολεία ανά την επικράτεια, ενημερωνόντουσαν για τα προβλήματά τους, παρακολουθούσαν εκδηλώσεις και προωθούσαν σχολικά προγράμματα και κάθε είδους καινοτομία!
Εφάρμοσε σε πρωτόγνωρες συνθήκες την τηλεκπαίδευση σε όλες τις δομές εκπαίδευσης και προσπάθησε για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΠΣΔ.
Κατήργησε τους αιρετούς, στα συμβούλια επιλογής και πολύ καλά έπραξε, για τους γνωστούς λόγους, νομοθέτησε και εναρμονίστηκε με ευρωπαϊκές επιταγές, ενέταξε τα ΤΕΙ στα ΑΕΙ και απλοποίησε χρόνιες κσθυστερήσεις στις διαδικασίες αναγνώρισης πτυχίων!
Το ΣΥΡΙΖΑ άραγε με τον αντίστοιχο υπουργό του τι από τα παραπάνω θα υλοποιούσε πέρα από την εξυπηρέτηση των μικροκομματικών του συμφερόντων και την στασιμότητα και την ισοπέδωση που έφερε στο όνομα της ισονομίας/ισοπέδωσης της αριστερής του κατά τα άλλα ιδεολογίας;;;

 
@Θόδωρος
04 Ιαν 2021 11:20

Εγκρίνω κι επαυξάνω...! Κι όχι μόνο δεν είπε ούτε μια λέξη για την προστασία, την ασφάλεια και τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, αλλά αποφασίζει και για εμάς χωρίς εμάς. Προϊσταμένη... τάχα! Κι επειδή πολλοί εξαίρουν το δήθεν έργο της, να ρωτήσω κάτι τους υποστηρικτές της: Είχε ή δεν είχε τουλάχιστον 4-5 μήνες πριν από το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο, να οργανώσει και να υλοποιήσει την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Εξ αποστάσεως Εκπ/ση; Γιατί δεν το έπραξε;;; Οι εκπ/κοί μόνοι τους αλληλοβοήθηκαν, αλληλο-επιμορφώθηκαν και ανταπεξέλθηκαν πάρα πολύ καλά στο έργο τους!!! Έρχεται τώρα κατόπιν εορτής... να μας επιμορφώσει ΔΗΘΕΝ σε αυτό που ήδη το έχουμε μάθει και χρησιμοποιούμε, γιατί;;; Μα για να καταβροχθήσουμε τα ευρωπαϊκά κονδύλια!

 
Σ. ΑΝΤ
04 Ιαν 2021 11:05

Την κ. υπουργό κάποιος θα πρέπει να της υπενθυμίσει :
πως το υπουργείο δεν είναι μαγαζί της
πως δεν είναι ισόβια
πως το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι δύσκολο κι ιδιόμορφο κι απαιτεί στήριξη από την πολιτεία με πράξεις κι όχι μεγαλοστομίες
δεν έχουν όλοι γονείς , εκπαιδευτικοί και γονείς-εκπαιδευτικοί τη δική της οικονομική δυνατότητα .
Αλήθεια έχει νιώσει η ίδια ότι εκτός της πανδημίας έχουμε και πολύχρονη οικονομική στενότητα ;

 
φιλελεύθερος
04 Ιαν 2021 09:32

Η ασκούμενη πολιτική προκαλεί αντιδράσεις και όχι η Κεραμέως. Την Κεραμέως την ερωτεύτηκα από τότε που συγκρούστηκε με τους συνδικαλιστές.

 
@Don Quixote μου
04 Ιαν 2021 09:17

αυτοί είναι σοβαροί και κάνουν έργο. και τον πιερρακάκη να βάλει (να μηχανοργανωθεί το σύμπαν) πώς θα σπάει τσαμπουκά χιλιάδων υψηλά προσοντούχων; πώς θα βάζει σε θεσάρες αιρετούς κομματικούς; πώς θα τακτοποιηθούν κολέγια; πώς όλα αυτά; υπάρχει κόσμος που περιμένει...

 
Ηλίας
04 Ιαν 2021 09:03

Προσωπικά δε θέλω να παραμείνει η κα.Κεραμέως γιατί μ'αρέσει... Θέλω να παραμείνει γιατί τον Ιούλιο του 2019 την κα.Κεραμέως (μαζί με τους υπόλοιπους) και το πρόγραμμα της ΝΔ ψήφισε ο κόσμος οπότε ...πρέπει να "νιώσει στο πετσί του" τι ψήφισε.

Και φυσικά δε μιλάω για πράγματα που δεν γνωρίζει ο κόσμος και δεν τον αφορούν άμεσα (όπως οι "εκλογές φιάσκο") αλλά για θέματα που θα παιδέψουν την ελληνική οικογένεια... Θέλατε να τον Μητσοτάκη και τους ομοίους του "να βάλουν μία σειρά". Ε, τώρα που σας έβαλε σε μία σειρά και άρχισε τις φάπες δεν σας αρέσει?

 
Δον Κιχώτης
04 Ιαν 2021 08:04

Τους καθηγητές Σωτήριο Τσιόρδα και Κωνσταντίνο Δασκαλάκη θέλω στο Υπουργείο Παιδείας. Και γενικούς γραμματείς για την ΠΕ και ΔΕ, έναν δάσκαλο και έναν καθηγητή που έχουν υπηρετήσει αρκετά χρόνια σε ηπειρωτικά χωριά ή σε ακριτικά νησιά.

 
Αλέξης
04 Ιαν 2021 08:02

Κυριάκο σε παρακαλώ κράτησε την Υπουργό στην θέση της.
Ευχαριστώ
Αλέξης - Πλατεία Κουμουνδούρου

 
Θόδωρος
04 Ιαν 2021 07:52

Είναι η υπουργός που καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας δεν είπε ούτε μια λέξη για την προστασία και την ασφάλεια των εκπαιδευτικών. Ακόμα και τώρα δεν λέει κουβέντα για εμβολιασμό εκπαιδευτικών. Απαράδεκτη. Να φύγει.

 
Όχι άλλος στρουθοκαμηλισμός, δεν αντέχουμε
04 Ιαν 2021 06:37

Αν ο κ. ΠΘ μετακινήσει την κα. Κεραμέως, τον Χρυσοχοΐδη, τον Πιερακάκη ή τον Δένδια θα μετακινηθούμε και εμείς όπου φύγει-φύγει για να ψηφίσουμε κάποιο κόμμα που είναι πιο συνεπές στην υλοποίηση των προγραμματικών του δηλώσεων. Δεν διαθέτει η χώρα μας πολλές προσωπικότητες με θέληση, πυγμή, αντοχή και αίσθηση χρέους και ευθύνης, έτοιμους να θυσιάσουν την καριέρα τους συγκεντρώνοντας επάνω τους όλα τα αντιπολιτευτικά, συμπολιτευτικά και κυρίως τα συντεχνιακά πυρά για να αλλάξει κάτι σ'αυτή τη χώρα.

Θα ήταν χρήσιμο να προσθέσει περισσότερες γυναίκες στο σχήμα. Αποδείχτηκε ότι και όμως υπάρχουν, έχουν ατσάλινη θέληση, τσαγανό και πιο κοφτερή γλώσσα από μερικούς καθωπρεπιστές και κορεκτολόγους - και κυρίως γνωρίζουν πώς σπάνε τα αυγά της στρουθοκαμήλου για να γίνει μια ομελέτα.

 
Ούτε μπεκάτσα καθιστή
03 Ιαν 2021 22:48

@Εκτός θέματος τα αρνητικά σχόλια
Οι στόχοι θέλουν ικανούς σκοποβόλους.... και όχι ερασιτέχνες ποδηλάτες του Σαββατοκύριακου.
Το δε, "Τα εκπαιδευτικά θέματα πάνε μια χαρά", απέχει παρασάγγας του στόχου. Κοινώς, το χάσαμε το πουλί πατριώτη.

 
Μητερα
03 Ιαν 2021 22:47

Η υπουργος ειναι αποτυχημενη 100% .Οι οποιοι υποστηρικτες της ειναι απλως φανατικοι.

 
Εκτελέστρια
03 Ιαν 2021 22:39

Να μείνει η Κεραμέως! Το πρόγραμμα της ΝΔ και του Κ. Μητσοτάκη δεν εκτελεί; Μητσοτάκη δεν ψηφίσατε: Αφού λοιπόν ακολουθεί τις εντολές του πρωθυπουργού και "Εκτελεί" η Υπουργός, γιατί να μη μείνει; Κοινή "εκτελέστρια" οδηγιών είναι...!!! Τώρα το εάν εκτελεί κι αθώες ψυχές, αυτό δεν το γνωρίζω.... !!!

 
ΣΥΡΙΖΑ
03 Ιαν 2021 22:31

Να μείνει! Γιατί να μη μείνει; Ποια μπορεί να καταστρέψει καλύτερα την παιδεία; Ποια μπορεί να στρέψει καλύτερα εναντίον της κυβέρνησης όλη την κοινωνία (εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς; Μα φυσικά αυτή!! Άρα, γιατί να φύγει; ΝΑ μείνει για να καταποντίζεται καθημερινά η ΝΔ και να διαλύεται η Παιδεία! Όταν το καταλάβει ο Μητσοτάκης, θα είναι αργά! Χα, χα, χα...

 
@Επιβάλλεται να παραμείνει
03 Ιαν 2021 22:23

Εμείς που γράφουμε εναντίον είμαστε οι ίδιοι, που κατηγορούμε κάθε υπουργό παιδείας... Διότι 40 χρόνια τώρα οι Υπουργοί έχουν αλλάξει 40 φορές τις Πανελλήνιες σε Πανελλαδικές, έχουν αλλάξει 40 φορές το εξεταστικό σύστημα με 4, 5 9 και 129 εξεταζόμενα μαθήματα, έχουν αλλάξει 100 φορές το όνομα από ΥΠΑΙΘ σε ΥΠΕΘ και δε συμμαζεύεται, αλλά ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ: ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. Παραμένει διαρκώς στο ίδιο χάλι, ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΕΥΘΥΝΗ. Το εάν γνωρίζει τα θέματα και το εάν διαχειρίστηκε τις μεγαλύτερες κρίσεις του υπουργείου, ας μην το σχολιάσω...γιατί δε θα το δημοσιεύσει το esos... Το εάν είναι πολύ μορφωμένο άτομο και πέραν των συνόρων της Ελλάδας με εξαιρετικές σπουδές, θα το σχολιάσω όμως: Έχουν περάσει δεκάδες Υπουργοί πολλοί πιο μορφωμένοι από αυτήν και με περισσότερες "περγαμηνές". Ξέρετε τι της λείπει όμως της κ. Υπουργού; Η κοινωνική μόρφωση που έλεγε κι η γιαγιά μου... Δεν έχει ίχνος επαφής με την πραγματικότητα και τις ανάγκες της παιδείας, διότι πολύ απλά σπούδασε στα ιδιωτικά μεγαλο-σχολεία και στα Παρίσια...
Όσο για την εργατικότητά της και το πόσο ενημερωμένη είναι, ας μην αναφέρω τις αστοχίες που έχει πει κι έχει κάνει. Δεν ξέρω εάν θ' ακολουθήσει τις νουθεσίες του ΣΥΡΙΖΑ για να προκόψει, αλλά τις νουθεσίες της ΔΑΚΕ και των άλλων συνδικαλιστών κι ΟΛΩΝ των εκπ/κών δεν τις ακολούθησε πάντως. Βλέπε π.χ. εκλογές....

 
σχολιαστής
03 Ιαν 2021 22:10

Στα Πανεπιστήμια γιατι ψηφίζουν όλοι ηλεκτρονικά χωρίς κανένα πρόβλημα;;
Kεραμέως και Μητσοτάκη προχώρα και χτύπα τις συντεχνίες!

 
@Εκτός θέματος τα αρνητικά σχόλια
03 Ιαν 2021 22:09

Επειδή φαίνεται ότι είστε κυβερνητικός σχολιαστής κ. "Εκτός θέματος τα αρνητικά σχόλια", μπορείτε να μου απαντήσετε στα εξής: α) Έχεις μπει σε πραγματικό σχολείο κι όχι σε εικονικό, όπως αυτά που επισκέπτεται η ¨εικονική¨ Υπουργός σου; Εάν όχι, σε προσκαλώ να επισκεφτείς το δικό μου, που έχει 6 αίθουσες χωρισμένες με γυψοσανίδες κι ένα κοντέινερ. Η μεγαλύτερη είναι 20 τμ. και φιλοξενεί φέτος 21 μαθητές!!! β) Έχεις μπει σε σχολείο με νόμιμη οικοδομική άδεια; Γιατί το δικό μου και άλλα 5 στην πόλη μου είναι χωρίς νόμιμη οικοδομική άδεια (αυθαίρετα). γ) Γνωρίζεις για τις ελλείψεις κάθε χρόνο σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, για τα αναχρονιστικά βιβλία, για την υποχρηματοδότηση της παιδείας; Γνωρίζεις ότι δεν έχουμε χρηματοδότηση από το κράτος για τα στοιχειώδη; Δεν έχουμε Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, γρήγορο ίντερνετ κλπ. Κι εσύ μας λες ότι: " Τα εκπαιδευτικά θέματα πάνε μια χαρά και τρανταχτή απόδειξη είναι το ασυνάρτητο μένος της αξιωματικής αντιπολίτευσης." Συγνώμη, αλλά διόλου δε μας ενδιαφέρει τι λέει ή τι κάνει η αντιπολίτευση! Η κυβέρνηση, δηλαδή εσύ, ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;; Ε;

 
Αξίζει πολλά συγχρητήρια
03 Ιαν 2021 21:42

Ενόχλησε τους συνδικαλιστές με την ηλεκτρονική ψηφοφορία και θέλουν την απομάκρυνση. Όμως έχουμε γυρίσει σελίδα και η ψηφιακή εποχή τρέχει και μεις μένουμε πίσω αν περιμένουμε να συγκεντρωθούμε για να ψηφίσουμε και να ακούμε τον ξύλινο λόγο στις συνελεύσεις. Πέτυχε το ακατόρθωτο με την τηλεκπαίδευση που για την Ελλάδα ήταν άθλος. Δεν το πίστευαν συνάδελφοι που αποσπάστηκαν πέρσι σε άλλο κράτος. Είχαμε εργαλεία και άνεση να δουλέψουμε. Της οφείλουμε πολλά. Αλλά ουδείς προφήτης στον τόπο του.

 
Εκτός θέματος τα αρνητικά σχόλια
03 Ιαν 2021 20:11

Ο στόχος του συγκεκριμένου ανασχηματισμού είναι η μεγιστοποίηση της απορροφητικότητας των κοινοτικών κονδυλίων, η ταχεία προώθηση των απαραίτητων μεταρρυθμίσεων για την προσέλκυση επενδυτών, τον επαναπατρισμό κεφαλαίων, την αύξηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, σημεία στα οποία πάσχουμε επί δεκαετίες. Τα εκπαιδευτικά θέματα πάνε μια χαρά και τρανταχτή απόδειξη είναι το ασυνάρτητο μένος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

 
Παναγιώτης Ν.
03 Ιαν 2021 19:38

Η πιο αποτυχημένη Υπουργός... Αποφασίζει και διατάσσει! Διάλογο δεν κάνει με κανέναν...! Έχει απαξιώσει όχι μόνον τους συνδικαλιστές αλλά και όλους τους εκπαιδευτικούς. Φιέστες μόνο, "δήθεν" επισκέψεις με στημένα σκηνικά για να δείξει ότι τάχα ενδιαφέρεται για την παιδεία, αλλά από την άλλη τηρεί τη γνωστή της "θατσερική" γραμμή. Σκληρό ροκ, αταλάντευτη, αδιαπραγμάτευτη και εμμονικά εγκάθετη στις απόψεις της. Χωρίς συνεννόηση με τους πραγματικούς λειτουργούς και τα μέλη της εκπαίδευσης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ παιδεία κα Υπουργέ!

 
μελος δεπ
03 Ιαν 2021 19:36

Να μείνει και να συνεχίσει τις αλλαγές στην Παιδεία. Καλώς τα έβαλε με συντεχνίες, είναι τίμια και μετρημένη.

 
Διάλυση
03 Ιαν 2021 19:35

4/01 αύριο και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν υπάρχουν υπηρεσιακά συμβούλια! Αυτό κατάφερε η υπουργαρα. Και τώρα πρέπει να βρει στην καλύτερη περίπτωση 2 άτομα και στην χειρότερη 4 για να συγκροτήσει όλα τα συμβούλια, κάτι το οποίο στις περισσότερες περιοχές δεν πρόκειται να γίνει με τόσο ένταση που η ίδια δημιούργησε. Ποιός να πάει κόντρα σε όλο τον κλάδο για να στηρίξει τις αυταρχικές επιλογές της υπουργού; Επιπλέον αν το ΣτΕ κρίνει της διαδικασία αντισυνταγματική ( προφανώς θα το κάνει αφού η τηλε- ψηφοφορία νομοθετήθηκε μετά την κατάθεση των υποψηφίων) τότε όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές θα είναι παράνομες και δημιουργηθεί μπαχαλο στα σχολεία.

 
Μαρία
03 Ιαν 2021 19:32

@Δημήτρης @απόφοιτος ΤΕΙ, ενώ το δικό σου "δείχνει" .....πόσο απίθανο είναι να έχεις αποφοιτήσει από κάποιο ΑΕΙ! Το ΤΕ ήταν κατηγορία εκπαίδευσης (τεχνολογική) και όχι επίπεδο εκπαίδευσης αφού σύμφωνα με το νόμο για περισσοτερα από 20 χρόνια είναι τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ. Και ανενημέρωτος !

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ