Σε λίγο η ανακοίνωση της μειωμένης εξεταστέας ύλης Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σε λίγο θα ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας η μειωμένη Εξεταστέα Ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ Λυκείου.
Το esos θα δημοσιεύσει άμεσα τη νέα μειωμένη Εξεταστέα Ύλη , μόλις την παραλάβει από το υπουργείο Παιδείας.
Η μείωση της ύλης θα είναι αναλογική σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ' τάξη του συνόλου των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, σύμφωνα με την πρόοδο που είχε πραγματοποιηθεί στη διδασκαλία της ύλης .
Συγκεκριμένα η μείωση της ύλης είναι βασισμένη στην ύλη που έχει διδαχθεί στα Λύκεια, με βάσει τις δηλώσεις που κλήθηκαν κι έκαναν οι καθηγητές έως 16-12-2020.
Ειδικότερα η πρώτη φάση δήλωσης της δειδαχθείσας ύλης έχει ήδη γίνει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκέμβρη και για τις επόμενες τέσσερις φάσεις έχουν δοθεί οι ακόλουθες προθεσμίες:
- 27-01-2021,
- 24-02-2021,
- 24-03-2021 και
- 12-05-2021
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μεγάλη καθυστέρηση ή άλλο σοβαρό πρόβλημα σχετικά με τη διδασκαλία, οι Διευθυντές/τριες των Λυκείων θα πρέπει δηλώνουν τα αίτια των καθυστερήσεων.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Η συμμετοχή ΕΜΠ και ΕΠΙΣΕΥ στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
- ΕΚΠΑ: Τελετή απονομής μεταλλίων της Διεθνούς Ολυμπιάδας Παιδικής Ζωγραφικής 2022-2023
- Παγκόσμια Ημέρα Φαρμακοποιού
- Aναστέλλεται η λειτουργία όλων των δημοσίων υπηρεσιών σε Τρίκαλα και Καρδίτσα
- Μήνυμα του ΔΔΕ Μαγνησίας στους Διευθυντές Σχολείων για την τηλεκπαίδευση
- Κ. Πιερρακάκης: Κονδύλι 2,27 εκ. ευρώ για την άμεση αποκατάσταση ζημιών στο παν. Θεσσαλίας και την επιστροφή των φοιτ...
- Ο υπ. Παιδείας στα πλημμυρισμένα σχολεία της Θεσσαλίας
- Tο Προσχέδιο για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια ετοιμάζει ο υπ. Παιδείας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων του Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)
- Εξαγγελίες προέδρου ΙΕΠ για αλλαγές σε Τράπεζα Θεμάτων, αξιολόγηση, πολλαπλό βιβλίο
Σχόλια (29)
@ Μ. Παπαδοπούλου
Ή το Webex σας πειράζει ή ερώτησή σας ήταν ασαφής ή σας πειράζουν οι μαθητές σας! Μου το κάνανε και μένα τον Μάϊο μια μέρα, τα παιδιά θέλουν να χαλαρώσουν, να ξεφύγουν λίγο απ΄αυτό το άχαρο ψηφιακό κατασκεύασμα....
Πρέπει να ανοίξει η Γ λυκείου οπωσδήποτε,για να γίνει σωστό μάθημα.Με την τηλεκπαίδευση κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
τα παιδια του επαλ ειναι αδικημενα πρεπει να αυξηθει το ποσοστο τους γιατι τα τελευταια χρονια αυξηθηκαν και τα παιδια που πηγαινουν και μη ακουσω οτι ειναι ευκολακι ειδικα 3 πεδιο
Τα ρευστά μονο αφήστε....μεγαλη επιτυχία!! Ποιος εγκεφαλος τα πρόσθεσε και ποιοι εξακολουθουν να το συμπεριλαμβανουν; Ευτυχως καταλαβαν οτι ειχαν εξω τον ηλεκτρομαγνητισμο....με ποια ακριβως προσοντα γινεσαι συμβουλος στο ΙΕΠ και βγάζεις τέτοια πετυχημενη υλη; μηπως βασικο προσον ειναι να απεχεις πανω απο 10 χρονια απο την ταξη;
ειμαστε απο το πρωι μεσα για να ενημερωθουμε! Οικοδομή πιο γρηγορα χτίζεται
Ακόμη η ύλη; Tην αγωνία μας δεν τη συμμερίζεστε;;;
ΠΑΙΙΔΙΑ Η ΥΛΗ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΑ;
Δεν υφίσταται η τηλεκπαιδευση!
Σε λίγο .... δηλαδή σε λίγες μέρες ή βδομάδες; Δεν το εχουν έτοιμο; Δεν το θεωρουν σημαντικό και το εχουν κατω κατω στη στοίβα των προς υπογραφη; Η μήπως έχετε λάθος ενημέρωση;
Είναι απαράδεκτη η καθυστέρηση της ανακοίνωσης. Κάποιοι δεν γνωρίζουν πόσοι άνθρωποι εμπλέκονται και περιμένουν εναγωνίως αυτή την ανακοίνωση. Αν η ιστοσελίδα δεν είχε λάβει από υπεύθυνο του υπουργείου την δήλωση ότι σήμερα θα γίνει η ανακοίνωση είναι κι αυτή υπεύθυνη.
Ακομα την ανακοινωνουν...Αντι να σεβονται την αγωνια και το αγχος των παιδιων...παιζουν με την ψυχολογια τους.
Τα λεγόμενα "μαγειρέματα"!!
Είμαι εκπαιδευτικός, βιώνω την πραγματικότητα της εξ αποστάσεως καθημερινά από τις 9 Νοεμβρίου, διδάσκοντας αποκλειστικά Γ΄ Λυκείου και μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα. Το πρόβλημα δεν είναι αν η ύλη έχει προχωρήσει περισσότερο φέτος ή όχι, αλλά πρώτον τα ποικίλα προβλήματα τα οποία καθημερινά ανακύπτουν με τη σύνδεση των μαθητών στην ηλεκτρονική τάξη και δεύτερον αν η ηλεκτρονική τάξη συνιστά πραγματική τάξη, καθώς δεν ελέγχεται το αν όλοι οι μαθητές/-τριες συμμετέχουν ουσιαστικά στο μάθημα. Προσπαθούμε πιστεύω υπερβάλλοντας εαυτούς να κρατήσουμε σε ένα επίπεδο την ηλεκτρονική τάξη, προκειμένου τα παιδιά μας σε λίγους μήνες να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στην πρόκληση των εξετάσεων. Και ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα είναι η ψυχική αποξένωση που πλέον βιώνουν τα παιδιά και η απο-κοινωνικοποίησή τους μετά από τόσο διάστημα εγκλεισμού τους και μπροστά σε ένα άψυχο, ψυχρό μηχάνημα.
Τι συμβαίνει με την ύλη,γιατί δεν ανακοινώθηκε ακόμα;Έλεος.Περιμενουμε όλη μέρα.Τοκετος είναι;
Ακόμη κι αν δεν δημοσιευθεί σήμερα η ύλη, που φυσικά κάτι τέτοιο συνιστά αδιάψευστη απόδειξη του φόρτου εργασίας που έχει επωμιστεί η Υπουργός, αναγνωρίζω το ενδιαφέρον της για την εκπαιδευτική κοινότητα και χαιρετίζω την πρωτοβουλία.
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με συναδέλφους και εκτός από τους συναδέλφους του σχολικού συγκροτήματος που εργάζομαι και το συζητήσαμε σήμερα.
Έβαλα ασκήσεις με διαδικασία τράπεζας θεμάτων.
Όλοι μα ΟΛΟΙ οι μαθητές μιας τάξης λυκείου απάντησαν σε μια ερώτηση άλλο θέμα.
Δηλαδή τους έβαλα Χ και όλοι απάντησαν - διαφορετικά ο καθένας- ωσάν να τους έβαλα Ψ.
Πίστεψα στην αρχή ότι αντέγραψαν.
Στη συνέχεια οι ίδιοι οι μαθητές μου είπαν αν συνεργαζόμασταν όπως λέτε γιατί να μην συνεργαστούμε για να απαντήσουμε στη Χ ερώτηση που θέσατε και όχι στην Ψ που όπως λέτε δεν μας βάλατε.
ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ - ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΣΤΟ WEBEX - ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ!!!!!ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΨΑΞΤΕ ΤΟ...
Μαχόμενη εκπαιδευτικός
Τι συμβαίνει με την ύλη; Γιατί τέτοια καθυστέρηση;;
Ράβε ξήλωνε είμαστε μάλλον πόση ώρα θα περιμένουμε την ύλη ;;;;
Δεν γνωρίζω πώς φτάσατε στο συμπέρασμα ότι οι ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ καθηγητές έχουν καλύψει περισσότερη ύλη από άλλες χρονιές, αλλά μήπως θα έπρεπε να λάβετε υπόψη τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση ή τα παιδιά που δεν πηγαίνουν φροντιστήριο; Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια..
Υποκρισία. Οι πιο πολλοί καθηγητές έχουν προχωρήσει περισσότερο την ύλη από ότι άλλες χρονιές επειδή φοβήθηκαν. Πείτε απλά ότι η ποιότητα της τηλεκπαίδευσης είναι χάλια και όχι ότι δεν έφτασαν οι καθηγητες στην ύλη
@@Apostolos
Βεβαίως και τα διδάχθηκα όλα αυτά και τα είχα, μαζί με όλα τα υπόλοιπα (Ανάλυση μέχρι και ολοκληρώματα), στην ύλη που έδωσα εξετάσεις. Το ίδιο ίσχυε και για τα υπόλοιπα μαθήματα: Φυσική και Χημεία.
Το θέμα δεν είναι αν είναι πολλά, είναι αναγκαία για ένα φοιτητή θετικών σπουδών. Ακόμα και ένας φοιτητής ιατρικών σπουδών χρειάζεται ορισμένα μαθηματικά. Τα μαθηματικά είναι εργαλείο, ιδιαίτερα στην Φυσική που είναι απαραίτητη στα ιατρικά επαγγέλματα. Ακόμα και η στατιστική χρειάζεται πχ στους επιδημιολόγους.
@@Apostolos
Είναι βασικά για τους εν δυνάμει φοιτητές Θετικών Επιστημών και Πολυτεχνικών Σχολών. Το αν εσείς ή εγώ δεν τα διδαχθήκαμε μερικώς ή συνολικά δε σημαίνει ότι δεν πρέπει αυτό να συμβαίνει. Προφανώς σε εισαγωγικό επίπεδο, χωρίς υπερβολές, σε βαθμό τέτοιο όμως ώστε ο μαθητής και μετέπειτα φοιτητής να έχει μια στοιχειώδη γνώση. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του κ. Apostolos.
Είχαν πει το πρωί, αλλά μάλλον καθυστέρησαν για κάποιο λόγο.
συμφωνώ με τον κύριο Φ. Κώστα
Γνωρίζετε ποτε θα ανακοινωθεί η ύλη μέσα στην ημέρα;
Από πότε είναι «βασικά Μαθηματικά» οι Πίνακες, οι Μιγαδικοί αριθμοί, τα Ολοκληρώματα, η Αναλυτική Γεωμετρία και οι Πιθανότητες;
Τα εξεταστήκατε εσείς όλα αυτά στο Λύκειο;
Δουλειά του Πανεπιστημίου είναι να τα διδάξει αυτά. Θέλει δουλειά βέβαια, θέλει παιδαγωγική επάρκεια από τον διδάσκοντα, θέλει μεράκι, φαντασία. Με κίνητρα πιο ταπεινά από δημοσιεύσεις και προγράμματα.
Είναι απαράδεκτο να περνάει κάποιος σε μια θετική σχολή πχ Φυσικό, Πληροφορική, Πολυτεχνείο κλπ χωρίς να έχει εξεταστεί στα βασικά Μαθηματικά: Πίνακες, Μιγαδικούς αριθμούς, Ολοκληρώματα, Αναλυτική Γεωμετρία και Πιθανότητες.
Πάρα πολλοί φοιτητές ενώ περνάνε τα άλλα μαθήματα της σχολής τους κανονικά, μένουν ξανά και ξανά στα Μαθηματικά του 1ου έτους λόγω κενών που υπάρχουν από το Λύκειο. Είναι κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο και κακώς να επιφορτίζεται το Πανεπιστήμιο με τα κενά του Λυκείου.
Είναι λογικό τότε να έχουμε αιώνιους φοιτητές αν ξαφνικά από απαιτήσεις επιπέδου 4 τους έχουμε απαιτήσεις επιπέδου 8. Είναι αντι-παιδαγωγικό.
Η ύλη αναγκαστικά έπρεπε να κοπεί. Ήταν αναπόφευκτο. Αφού τα μαθήματα μετά βίας προχωράνε μέσω της τηλεκπαίδευσης. Οπωσδήποτε πρέπει να ανοίξει το συντομότερο δυνατόν η Γ΄Λυκείου.
Τι νόημα έχει; διαγωνισμός είναι. Όσοι θα πέρναγαν θα περάσουν και τώρα. Απλά με λιγότερη ύλη θα ανέβουν οι βάσεις. Αν πραγματικά θέλαμε να βοηθήσουμε θα έπρεπε να αυξηθεί ο αριθμός εισακτέων.