Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ν. Κεραμέως: “Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”

Συνολική αξιολόγηση για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας
Δημοσίευση: 09/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Όποιος αξιολογεί αξιολογείται” θα είναι η βασική αρχή του νέου συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σε Συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής”.

Ειδικότερο το Σχέδιο Νόμου που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας και εκτιμάται ότι μέσα στο Φεβρουάριο θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Ν. Κεραμέως,προβλέπει:

Αξιολόγηση από δύο αξιολογητές: Κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται  από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Στελέχη εκπαίδευσης: Συνολική αξιολόγηση  για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας

Εκπαιδευτικοί: Διαμορφωτική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, με διττό στόχο την επιβράβευση  της προσπάθειας και τη συνεχή  βελτίωση της απόδοσης μέσω σκιαγράφησης δυνατοτήτων και αδυναμιών.

Προσωπικό   ηλεκτρονικό φάκελο: Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο  στον οποίο θα καταχωρίζονται, ανάμεσα σε άλλα,στοιχεία άσκησης  του εκπαιδευτικού/διοικητικού έργου.

Συνέντευξη: Θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή.

Παρατηρήσεις διδασκαλίας: Επίσης θα προβλέπονται   προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων.

Στόχος του νέου συστήματος αξιολόγησης , τονίζει η Ν. Κεραμέως, είναι η διαρκής βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών.

Σχόλια (84)

 
Έλλην Σουμάχερ
20 Ιαν 2021 13:04

@Αυτοαξιολόγηση (αρχικό σχόλιο 12 Ιαν 07:43 + όλες τις επανεκδόσεις του)

Πραγματικά δεν ξέρω από ποιό εκπαιδευτικό σύστημα, ποιάς χώρας, ξεπατικώσατε τα όσα θαυμαστά μας προτείνετε. Πείτε μας έστω αυτό το απλό. Εκτός κι αν διεκδικείτε εσείς, τις δάφνες της πατέντας.

Οι προϋποθέσεις για να εφαρμοστεί, νομίζω πως είναι οι εξής :
- ΌΤΑΝ η Ελλάδα γίνει Φινλανδία και οι Έλληνες Φινλανδοί (πρέπει άραγε?).
- ΌΤΑΝ οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, η επιμόρφωσή τους, οι παροχές του κράτους κλπ γίνουν ίδιες με αυτές στη Φινλαδία.
- ΌΤΑΝ τα σχολεία μας από τα νησιά της άγονης γραμμής εώς και τα σύνορα του Έβρου, γίνουν όλα Harvard σε χρηματοδότηση-υποδομές-μέσα-προσωπικό κλπ.
- ΌΤΑΝ παυθούν όλα τα τωρινά στελέχη και τοποθετηθούν νέα, αφού ΠΡΩΤΑ αυτά, αυτοαξιολογηθούν με τον τρόπο που προτείνετε (και μόνο....).
- ΌΤΑΝ καταργηθεί η παραπαιδεία.
- ΌΤΑΝ καταργηθεί ο πρωταθλητισμός-παραλογισμός των Πανελλαδικών εξετάσεων.
- ΌΤΑΝ οι γονείς θα ενδιαφέρονται για την παιδεία των παιδιών και όχι για τους βαθμούς τους.

Αλλιώς, μας προτείνετε να οδηγούμε όπως ο Γερμανός οδηγός τη mercedes του σε γερμανική autobank με τις 3 λωρίδες κυκλοφορίας....

 
@ΗΡΑ*
20 Ιαν 2021 07:47

Ένας ακόμα λοιπόν που λέει όχι απλώς για το όχι, χωρίς να έχει επιχειρήματα για να ξεκινήσει και να διατηρήσει μια συζήτηση, που η στείρα άρνηση είναι ο τρόπος λειτουργίας του. Κρίμα. Ευτυχώς ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει τι γίνεται. Η αξιολόγηση θα έρθει αγαπητέ. Και προτιμώ να αξιολογώ εγώ τον εαυτό μου, παρά κάποιος που με βλέπει μια φορά το χρόνο. Και επειδή βαρέθηκα να μην έχω βοήθεια στο σχολείο μου σε όσα προτείνω και σε όσα επιχειρώ, ακούγοντας από αστείες δικαιολογίες ως και συγκαλυμμένες προσβολές, ας αρχίσουμε να αξιολογούμαστε, μήπως και πιεστούμε λίγο, μήπως και φιλοτιμηθούμε λίγο. Καλή συνέχεια στους καίριους σχολιασμούς σας για το γελάκι της κας Κεραμέως και άλλες καίριες παρεμβάσεις.

 
ΗΡΑ*
19 Ιαν 2021 13:59

@ Αυτοαξιολόγηση (19 Ιαν 2021 09:59), Αυτοαξιολόγηση (14 Ιαν 2021 11:11)
Εκ των υστέρων συντάσσομαι με το ερώτημα που έθεσε άλλος φίλος - σχολιαστής και το οποίο είναι : " ...Επί ποιας βάσης να συζητήσει κανείς μαζί σου; " Παρά την προειδοποίηση αυτή προσπάθησα να θέσω ένα στοιχειώδες πλαίσιο για συζήτηση, δεν τα κατάφερα... Οπότε ας το αφήσουμε καλύτερα... Τι νόημα έχει άλλωστε, αφού μιλάμε σε τελείως διαφορετικά επίπεδα;

 
@ΗΡΑ*
19 Ιαν 2021 09:59

Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρυφτείς από τον εαυτό σου. Έτσι εξηγείται το 'σεντόνι" που παραθέσατε σαν απάντηση, χωρίς στην ουσία να απαντάτε πουθενά και σε τίποτε. Το Σεπτέμβριο του 2021 θα έχουμε δια ζώσης λειτουργία των σχολείων αλλά επίτηδες ανακατεύετε την τηλεκπαίδευση, για να θολώσουν τα νερά προφανώς. Μάλλον εσείς μπερδεύετε την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας με την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Εγώ δεν μίλησα ποτέ για την πρώτη. Εσείς την αναφέρετε, μάλλον για να θολώσουν τα νερά πάλι. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείτε όρους "χουντικός-ή" στη συζήτησή , μάλλον σας λείπουν τα επιχειρήματα. Φυσικά πάλι κατηγορείτε για προσέγγιση άγνοιας ημιμάθειας και επιπολαιότητας αυτόν που συζητάτε, χαρακτηρισμούς τους οποίους και σας τους επιστρέφω ατόφιους, και αυτοεκθειάζεστε για ένα θέμα άσχετο με τη συζήτησή μας, την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, στην οποία λέτε ότι κάνατε διάφορα, αλλά είναι άσχετη με την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού, πρακτική που χρησιμοποιείται σε αρκετές βορειοευρωπαϊκές χώρες. Τελικά παρατηρήσεις και ενστάσεις ουσιαστικές δεν απαντήθηκαν, εκτός από κάτι για την τηλεκπαίδευση, το οποίο δεν κατάλαβα το λόγο που το αναφέρατε. Μάλλον για να θολώσουν τα νερά. Α, και κάτι για το κυνήγι σεμιναρίων που γράφετε. Εάν αγαπητέ μου σε 3 τριετίες, σε 9 δηλαδή χρόνια, κάποιος δεν έχει κάνει τίποτε για να αυτοβελτιωθεί, τότε μιλάμε για αποφυγή σεμιναρίων, όχι για κυνήγι. Γράψτε λοιπόν σας παρακαλώ ακριβώς σε ποια σημεία έχετε αντιρρήσεις και γιατί. Η πρότασή μου είναι ξεκάθαρη. Έτσι θέλω και την απάντησή σας. Μαζί ίσως μπορέσουμε και βελτιώσουμε αυτό το μοντέλο που είναι το λιγότερο ανώδυνο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

 
ΗΡΑ*
15 Ιαν 2021 11:57

@ Αυτοαξιολόγηση 12 Ιαν 2021 07:43,@ Αυτοαξιολόγηση(13 Ιαν 2021 13:29), @Αυτοαξιολόγηση (14 Ιαν 2021 11:11)

Ορισμένες παρατηρήσεις και απαντήσεις στο τελευταίο σας σχόλιο.
Παρατήρηση 1η : Στο τελευταίο σχόλιό του ο ΗΡΑ* γράφει "...τέτοιες απόψεις ακραίου θατσερισμού με λίγη από χούντα..., στο δικό σας σχόλιο αυτό γίνεται "...αφορισμοί, τύπου "θατσερικός" ή "χουντικός ,,," Ενώ εγώ αναφέρομαι στις απόψεις και μάλιστα συμπερασματικά επί του σχολίου σας, εσείς χρησιμοποιείτε χαρακτηρισμούς, κάτι που δε συμμερίζομαι, γιατί απλούστατα σε κανένα σχόλιό μου ΔΕΝ θα βρείτε χαρακτηρισμούς.
Παρατήρηση 2η : Αν μη τι άλλο αποτελεί απρέπεια το γεγονός να προεξοφλείτε την άρνησή μου για συζήτηση, όταν ο βασικός λόγος που έγραψα το τελευταίο σχόλιό μου ήταν ακριβώς αυτό: Η συζήτηση . Γράφω αυτολεξεί τα εξής : ".. Και επειδή στο κείμενό σας... υπάρχουν πολλά πράγματα που χρήζουν διευκρινίσεων και αποσαφηνίσεων μιλήστε επώνυμα για να μπορέσουμε να συζητήσουμε...." Εσείς από την πλευρά σας παρακάμπτετε αυτή την πολύ συγκεκριμένη πρόταση, όπως και ενός άλλου φίλου - σχολιαστή που ζητάει ακριβώς τα ίδια πράγματα με μένα, και συμπεραίνετε " ...για να γίνει μια συζήτηση, στην οποία όμως μάλλον δεν έχετε συνηθίσει," και πιο κάτω συνεχίζετε " ...Περιμένω τις ενστάσεις σας. Ξέρω ότι δεν θα δω τίποτε όμως,.." Μην παραποιείτε, λοιπόν, τα γραφόμενά μου και κυρίως μην τα ερμηνεύετε τελείως αυθαίρετα.
Ένα πρώτο συμπέρασμα που αβίαστα προκύπτει από τα παραπάνω είναι τούτο : Εκείνος που δεν επιθυμεί καμία συζήτηση για όσα έτσι ξεκάρφωτα προτείνει για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση σίγουρα δεν είναι η αφεντιά μου…
Στη συνέχεια λίγα λόγια περισσότερα για τις ‘‘ενστάσεις ‘’ μου τις οποίες και περιμένετε όπως συγκεκριμένα γράφετε στο σχόλιό σας :
Μελέτησα προσεκτικά τις προτάσεις που διατυπώνετε στο σχόλιό σας και καταλήγω στην ακόλουθη γενική εκτίμηση : Οι προτάσεις σας είναι εκτός τόπου, εκτός χρόνου και εκτός πραγματικότητας και γι ‘ αυτό ΚΑΙ επικίνδυνες :
Εξηγούμαι : Τόπος είναι το σχολείο, χρόνος είναι το σχολικό έτος 2020 – 2021 και πραγματικότητα είναι η μη δια ζώσης λειτουργία της σχολικής ‘‘πραγματικότητας’’ λόγω της ενσκήψασας πανδημίας. Με την πανδημία, που σημειωτέον πλήττει ολόκληρο τον πλανήτη, να καθιστά τον τόπο – σχολείο απλησίαστο για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, εσείς προτείνετε ‘‘…Σήμερα κιόλας να ξεκινήσει σε κάθε σχολείο της Ελλάδας η ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ’’ !!! (τα θαυμαστικά δικά μου).
Αγαπητέ μου, μη συγχέετε την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Σε κάθε περίπτωση όμως και η μια και η άλλη, για να γίνουν, προϋποθέτουν τήν δια ζώσης λειτουργία των σχολείων. Άρα ανέφικτη και η μια και η άλλη.
Ας αφήσουμε προς στιγμή την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και να ΄ρθουμε στα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών: Στον πυρήνα κάθε αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (πρέπει να) βρίσκεται η διδακτική του επάρκεια ή αν προτιμάτε ο βαθμός της διδακτικής επάρκειας. Δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ λεπτομερώς ποιοι επιμέρους τομείς συναπαρτίσουν ή αποτυπώνουν το βαθμό της διδακτικής επάρκειας ενός εκπαιδευτικού. Για να δούμε όμως τι προτείνετε εσείς:
‘‘…ο κάθε εκπαιδευτικός θα απαντά σε μια σειρά ερωτήσεων-δηλώσεων …και θα αφορούν επιμορφώσεις που έχει κάνει ο εκπαιδευτικός τη χρονιά που πέρασε, σεμινάρια, ημερίδες, τηλεκπαιδεύσεις, πέρα από τα υποχρεωτικά. Προγράμματα που έτρεξε στην τάξη του, καινοτομίες, συνεργασίες, διαχείριση κρίσεων, επικοινωνία με γονείς, συμβολή στο έργο του σχολείου με χειροπιαστές αποδείξεις…’’
Εάν εξαιρέσει κανείς ένα δύο στοιχεία - π.χ. συνεργασία με γονείς , συμβολή στο έργο του σχολείου - όλα τ’ άλλα είναι άνευ σημασίας. Και ποιος σας είπε ότι ένας εκπαιδευτικός δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να τρέχει απ’ το ένα σεμινάριο στην άλλη ημερίδα, ή να ‘’ τρέχει’’ το ένα πρόγραμμα μετά το άλλο και την επόμενη ‘‘καινοτομία’’; Και ποιο είναι το κερασάκι στην τούρτα; ‘‘Οι τελεκπαιδεύσεις’’(!!!). Εδώ, αγαπητέ μου, το … τερμάτισες ! Τι ακριβώς κάνεις ; Ταυτίζεις τη δεξιότητα ενός εκπαιδευτικού να χειρίζεται ικανοποιητικά το PC στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με την διδακτική του επάρκεια, ήτοι την ικανότητα να σχεδιάζει, να οργανώνει και να υλοποιεί αποτελεσματικά μια δια ζώσης διδασκαλία που θα έχει αρχή, μέση και τέλος – όπου τέλος συγκεκριμένο αποτέλεσμα στους μαθητές. Λοιπόν, άλλο πράγμα οι δεξιότητες κι άλλο ζητούμενο οι ικανότητες…
Και δυο λόγια για την αυτοαξιολόγηση: Ο ΗΡΑ* γνωρίζει από πρώτο χέρι τι εστί Αυτοαξιολόγηση, γιατί, αν και απόμαχος, παρακολουθεί τη σχετική διεθνή βιβλιογραφία και το πιο σημαντικό συνέβαλε καθοριστικά – το επαναλαμβάνω για εμπέδωση καθοριστικά – στην πραγματοποίηση αυτοαξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας, δυστυχώς μοναδικής στην Ελλάδα , ενώ θα έπρεπε να ήταν άλλες είκοσι επτά ( 27). Για περισσότερα αναζήτησε το 2ο Δημ. Σχ. Αγ. Ι. Ρέντη ‘‘ Αντώνης Σαμαράκης’’. Ίσως μπορέσεις και προμηθευτείς ένα αντιτυπο από την εξαιρετική δουλειά που κάναμε εκεί. Διευθυντής, εκπαιδευτικοί, γονείς, τοπική αυτοδιοίκηση και η αφεντιά μου...
Στο τέλος μια μικρή συμβουλή : Η Αξιολόγηση είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και καλό θα είναι να μην αντιμετωπίζεται με τέτοια επιπολαιότητα και κυρίως άγνοια και ημιμάθεια. Και όπως ξέρεις η ημιμάθεια χειροτέρα εστί της αμαθείας…

 
@Αυτοαξιολόγηση
14 Ιαν 2021 11:11

Επί ποιας βάσης να συζητήσει κανείς μαζί σου;

Κατ'αρχάς καταλαβαίνεις τι επιπτώσεις θα έχουν όλα αυτά που γράφεις στην ζωή σου και κατ'επέκταση στην ζωή των μαθητών και του σχολείου;

Είσαι εκπαιδευτικός; Πόσα χρόνια έχεις στην εκπαίδευση; Σε τι σχολείο είσαι;
Γράψε μας λίγα λόγια για σένα, χωρίς όνομα. Αυτοπροσδιορίσου.

 
@ΗΡΑ
13 Ιαν 2021 13:29

Και το ΗΡΑ ψευδώνυμο είναι.
Επί της ουσίας τώρα, επειδή σάλτσα πολλή αλλά φαγητό καθόλου. Πού ακριβώς διαφωνείτε αγαπητέ-ή ΗΡΑ στην ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ; Να το παραθέσετε σε σχόλιο, για να γίνει μια συζήτηση, στην οποία όμως μάλλον δεν έχετε συνηθίσει, εκτός κι αν οι αφορισμοί, τύπου "θατσερικός" ή "χουντικός", μπορούν να είναι μέρος μιας συζήτησης. Περιμένω τις ενστάσεις σας. Ξέρω ότι δεν θα δω τίποτε όμως, παρά πάλι μία από τα ίδια.

 
HΡΑ*
12 Ιαν 2021 14:08

@ Αυτοαξιολόγηση (12 Ιαν 2021 07:43), @@Αυτοαξιολόγηση(12-1- 2021 10:45)

Ωστε έτσι λοπόν, ε ; "... Ε, ΑΣ ΠΙΕΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ! " Κατ. αρχάς άλλο να " ΠΙΕΣΤΟΥΜΕ " κι άλλο να " ΠΙΕΣΟΥΜΕ". Προσωπικά αμφιβάλλω αν ανήκετε στην πρώτη κατηγορία (= ΠΙΕΣΤΟΥΜΕ ). Ακόμη - κι αυτό ανεξάρτητα αν ανήκετε στην πρώτη ή τη δευτερη κατηγορία - το ρεζουμέ στο οποίο καταλήγετε, έλάχιστη σχέση έχει με το περιεχόμενο του κειμένου που προηγείται αυτού. Για να το πούμε απλά : Εσείς δεν ασκείτε " ΛΙΓΗ ΠΙΕΣΗ " αλλά τρομοκρατείτε κι αυτό πόρρω απέχει από την υπόθεση της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης είτε των εκπαιδευτικών είτε του εκπαιδευτικού έργου μιας σχολικής μονάδας. Και επειδή στο κείμενό σας - εννοείται ότι δεν έχει καμιά σχέση με σχόλιο - υπάρχουν πολλά πράγματα που χρήζουν διευκρινίσεων και αποσαφηνίσεων μιλήστε επώνυμα για να μπορέσουμε να συζητήσουμε. Αλλιώς τέτοιες απόψεις ακραίου θατσερισμού με λίγη από χούντα θα στρέψουν εναντίον της ακόμα κι εκείνους που είναι κατ' αρχήν υπέρ της (αυτο-)αξιολόγησης. Αναμένουμε, λοιπόν, μέχρι νεωτέρας για να μπούμε και στην ουσία τηςτης συζήτησης...

 
@Αυτοαξιολόγηση
12 Ιαν 2021 10:45

Οι "σοφίες" που γράφεις θα είχαν μεγαλύτερο βάρος αν τις έγραφες και επωνύμως συνάδελφε.

 
Αυτοαξιολόγηση
12 Ιαν 2021 07:43

Πολλοί ρωτούν εδώ ποιος τελικά θα κάνει την αξιολόγηση, πότε θα αρχίσει, με τι κριτήρια και άλλες εύλογες ερωτήσεις.
Η απάντηση είναι εδώ, μία και πολύ απλή. Σήμερα κιόλας να ξεκινήσει σε κάθε σχολείο της Ελλάδας η ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Σε ένα, δύο, τρία φύλλα χαρτί, ο κάθε εκπαιδευτικός θα απαντά σε μια σειρά ερωτήσεων-δηλώσεων οι οποίες θα έχουν συμφωνηθεί από πριν και θα αφορούν επιμορφώσεις που έχει κάνει ο εκπαιδευτικός τη χρονιά που πέρασε, σεμινάρια, ημερίδες, τηλεκπαιδεύσεις, πέρα από τα υποχρεωτικά. Προγράμματα που έτρεξε στην τάξη του, καινοτομίες, συνεργασίες, διαχείριση κρίσεων, επικοινωνία με γονείς, συμβολή στο έργο του σχολείου με χειροπιαστές αποδείξεις, όπως καταγράφονται στα Πρακτικά του ΣΔ, συνέπεια στο ωράριο, στις εφημερίες και δεκάδες άλλα κριτήρια που μπορούν να βρεθούν, καταρτίζοντας μια ρουμπρίκα την οποία ο εκπαιδευτικός συμπληρώνει και την υποβάλλει στον διευθυντή για έγκριση. Εάν υπάρχουν διαφωνίες σχετικά συζητούνται ενώπιον του ΣΔ. Στη συνέχεια το Δελτίο Αυτοαξιολόγησης μπαίνει στο φάκελο του εκπαιδευτικού και ανά 3 πχ χρόνια αυτά ανασύρονται και αξιολογούνται. Αυτοί που αποδεδειγμένα σημειώνουν μια σταθερή πρόοδο ή μια σταθερά καλή επίδοση, επιβραβεύονται. Πώς; Θα είναι θέμα συζήτησης. Εμένα θα μου έφτανε και ένας γραπτός έπαινος. Αυτοί που μένουν στάσιμοι ή υποτροπιάζουν μπαίνουν σε προγράμματα επιμόρφωσης απογευματινά, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, αλλιώς τους περικόπτεται μισθός. Έτσι, ο μόνος αξιολογητής του εκπαιδευτικού είναι ο εαυτός του και όπως όλοι γνωρίζουμε, από τον εαυτό μας δεν μπορούμε να κρυφτούμε. Μετά από 3 συνεχόμενες 3ετίες στασιμότητας, παραπέμπονται με το ερώτημα της απόλυσης. Κακά τα ψέματα συνάδελφοι, μεγάλο μέρος ημών αρκείται στη διεκπεραίωση του μαθήματος καθημερινά και μετά το τίποτα. Δεν είναι όμως εικόνα εκπαιδευτικού αυτή. Η καθολική επιτυχία του εγχειρήματος της τηλεκπαίδευσης έδειξε ότι εάν λίγο πιεστούμε, είμαστε ικανοί για το καλύτερο. Ε, ΑΣ ΠΙΕΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΛΟΙΠΟΝ!

 
UNUS QUIS
12 Ιαν 2021 01:58

Με την παρούσα κατάσταση την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα κάνουν αναγκαστικά ο Διευθυντής της Σχολ. Μονάδας, όπου ανήκει/ έχει τοποθέτηση ο εκαπιδευτικός, και ο ΣΕΕ. Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση των Στελεχών Εκπαίδευσης έχω απορία, τα οποία είτε είναι με παράταση θητείας ήδη ενός έτους (βλ. Δ/ντές Σχολείων) είτε είναι "διορισμένοι" της Κυβέρνησης (βλ. Δ/ντές Εκπ/σης)...

 
Εκπαιδευτικός
11 Ιαν 2021 20:06

Εσείς που δηλώνετε υπέρ της αξιολόγησης (φυσικά πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση) υπηρετείτε σε τάξη ή πρόκειται να αξιολογήσετε συναδέλφους;

 
Φυσικά πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση
11 Ιαν 2021 13:42

Οι διαδικασίες , ο στόχος και η μορφή της αξιολόγησης πρέπει να συμφωνηθούν .
Αλλά ξεκάθαρα πρέπει να υπάρξει αξιολόγηση!

 
Μεσήλικας
11 Ιαν 2021 12:18

Η τελευταία αξιολόγηση εκπαιδευτικού που θυμάμαι είναι από τότε που ήμουν μαθητής τα 70s.

Τότε λοιπόν ένα πρωι, η ανεπαρκέστατη και μονίμως βαριεστημένη καθηγήτρια που είχα σε ένα μάθημα "πέταγε". Τι ενέργεια, τι όρεξη, τι σχεδιασμός μαθήματος, θαύμα, θαύμα.

Ο λόγος: ήρθε ο επιθεωρητής. Κάποιος της το σφύριξε και ήταν "έτοιμη".

Ένας άλλος συνάδελφός της όμως που δεν του είχαν σφυρίξει το ντου του επιθεωρητή δεν ήταν. Και παρόλο που έκανε σαφώς καλύτερο μάθημα από αυτήν όλο το χρόνο θα κρίθηκε το ίδιο ή και χειρότερα.

Συμπέρασμα: τις "αξιολογήσεις" τους, τουλάχιστον οι παλαιότεροι, τις έχουμε ζήσει.

Αξιολόγηση μπορεί να γίνει συνολικά μόνο, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, περιφέρειας ή πανελλαδικά και σε συγκεκριμένους τομείς (π.χ. ποσοστά επιτυχίας σε εξετάσεις και παρόμοια). Σε ατομικό επίπεδο δεν είναι δυνατή μια σωστή αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού ούτε καν σε ιδιωτικά σχολεία με διευθυντές-εργοδότες.

 
HΡΑ*
11 Ιαν 2021 11:31

@ Πλατάρος Γιάννης, @ Dario moutso, @ MG, @ φιλελεύθερος

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου και πάντα από του ίδιους...
Για τους τρεις πρώτους δε χρειάζεται να κάνω κανένα σχόλιο... Το έχω πράξει κατ΄επανάληψη...

Δυο λόγια μόνο για τον " φιλελεύθερο": Άλλο φιλελεύθερος κι άλλο νεοφιλελεύθερος. Και τι σημαίνει "φανατικός της αξιολόγησης ."Κι εγώ είμαι κατ' αρχήν υπέρ της αξιολόγησης, σκέτο όμως χωρίς φανατισμούς και χωρίς αφορισμούς. Αλλά, αλλά υπό πολλές, πολλές προϋποθέσεις, σαφώς προσδιορισμένα κριτήρια και πολύ συγκεκριμένους σκοπούς και στόχους. Υποστηρίζετε ότι "... αυτοί που δεν κάνουν τη δουλειά τους είναι πολλοί.." 'Εχετε
στοιχεία που να ενισχύουν αυτόν τον ισχυρισμό σας ή απλώς πετάτε κουβέντες στον αέρα. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι λιγότεροι οι εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν τη δουλειά τους αναλογικά σε σύγκριση με τους τέως σχολικούς συμβούλους και νυν συντονιστές... Το είδαμε και το σύστημα αξιολόγησης - επιλογής που εφαρμόστηκε για τους σχολικούς συμβούλους πόσο αξιοκρατικό ήταν και είναι. Τι χρείαν άλλων μαρτύρων έχουμε από το αυταπόδεικτο της αναξιοκρατίας όταν τα κριτήρια επιλογής τους ( των σχολικών συμβούλων/ συντονιστών) άλλαζαν κάθε φορά που είχαμε νέα κυβέρνηση; Είναι έτσι ή δεν είναι κ. τέως σχολικέ σύμβουλε; Λοιπόν, ένα είναι βέβαιο : Με φανατισμούς, νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες και τιμωρητικές προκαταλήψεις έναντι των εκπαιδευτικών δε γίνεται χωριό...

 
Κωστας
11 Ιαν 2021 09:43

@Dario Moutso
Δεν με διάβασες προσεκτικά. Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που φοράνε παρωπίδες είναι εύκολο να διαπιστωθεί με απλή ανάγνωση αυτών που γράφουν, του τρόπου με τον οποίο γράφουν και την βαρετη επανάληψη όσων γράφουν.
Δεν με διάβασες προσεκτικά. Το να αγανακτει δήθεν κάποιος για τα παιδιά που μπαίνουν πανεπιστήμιο με χαμηλή βαθμολογία (αλλά να μην υπάρχει καμία ανάλυση γιατί συμβαινει αυτό ή για το πως μπορεί να αντιμετώπιστει) αλλά να ευλογεί την απόκτηση ίσων επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των ιδιωτικών κολεγίων που μπαίνουν με μόνο κριτήριο αν έχουν να πληρωσουν, με ξεπερνάει. Το επιχείρημα ότι ήταν οδηγία της ΕΕ είναι αστειο γιατί υπάρχουν και πολλές άλλες που απλά το κράτος τις αγνοεί επιδεικτικά όταν δεν το συμφέρουν.
Δεν με διάβασες προσεκτικά, οι απόψεις είναι σεβαστές όταν δεν είναι υπαγορευμενες και σε διατεταγμένη υπηρεσία. The end!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
11 Ιαν 2021 09:13

@Ελένη
Αχ, Ελένη μου, γιατί είσαι απρόσεκτη και γράφεις όλα αυτά που καμία σχέση δεν έχουν με μένα; Σε παρακαλώ, ξαναδιάβασε τα δυο μου σχόλια και ιδίως το αρχικό και ειδικά το σημείο β', για να διαπιστώσεις ότι λέω τα ίδια πράγματα με σένα!
Και προς Θεού, μη με βάζεις δίπλα δίπλα στον Γιάννη Πλατάρο. Δεν έχουμε τίποτε το κοινό σ' αυτά που γράφουμε! Το αντίθετο ακριβώς, γιατί συνεχώς τονίζω την κάθετη διαφωνία μου με τα σχόλια του συγκεκριμένου κυρίου!

 
nik
11 Ιαν 2021 09:02

Να αρχίσει άμεσα η αξιολόγηση με 3 προϋποθέσεις :
1)Να αντιμετωπιστούν όλοι οι ειδικευμένοι υπάλληλοι των υπουργείων με το ίδιο τρόπο μισθολογικά
2)Να κατατεθούν οι ανάλογες εμπειρίες από αξιολογήσεις στο στενό δημόσιο τομέα, σώματα ασφαλείας, υπουρ. υγείας κλπ . Τα κριτήρια αξιολόγησης πρέπει να είναι τα ίδια σε όλα τα υπουργεία (Δεν θα αξιολογούμε μόνο αυτούς που δουλεύουν.
3)Να προηγηθεί έρευνα για να εξακριβωθεί πόσοι υπάλληλοι δεν έχουν αντικείμενο εργασίας και να μεταταχθούν άμεσα ειδάλλως αν αρνηθούν να απολυθούν.
4)Η αξιολόγηση να έχει οικονομικά κίνητρα και όχι απλό χτύπημα στην πλάτη.

 
Dario Moutso
11 Ιαν 2021 01:46

@Ό,τι να 'ναι
Δεν με διάβασες προσεκτικά. Έγραψα ότι αυτή είναι η δημοκρατία μας είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι

@Κώστας

Δεν με διάβασες προσεκτικά. Η υπουργός όπως και όλοι μας αξιολογούμαστε καθημερινά. Μόνο που τ αποτελέσματα της αξιολόγησης της κ. Κεραμέως θα εκφραστούν από τον λαό στις εκλογές είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι. Μέχρι να μιλήσει ο "κυρίαρχος λαός" την ευθύνη για την αξιολόγηση της κ. Κεραμέως την έχει ο πρωθυπουργός είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι. Και θα το επαναλάβω: Αυτή είναι η δημοκρατία μας είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι .

Πάμε τώρα στα επιμέρους που έγραψες τα οποία είναι άσχετα με το νόημα αυτών που έγραψα.. Παρωπίδες. Μου είναι αδιάφορο αν έχεις (όταν γράφω έχεις δεν απευθύνομαι σε σένα προσωπικά αλλά μιλάω γενικά) ή όχι. Δικό σου θέμα και δεν είναι δουλειά μου ούτε να σε κρίνω ούτε να σε αξιολογήσω γι αυτό. Τράπεζα θεμάτων. Ναι, αλλά από του χρόνου, και αφού ξεμπερδέψουμε με τον covid. Μείωση φοιτητών.Ναι, από πέρυσι. Προσωπικά με ενοχλεί να βλέπω φοιτητές να μπαίνουν στα πανεπιστήμια με 3000 μόρια. Αν εσένα δεν σε ενοχλεί είναι η προσωπική σου άποψη και είναι απολύτως σεβαστή. Το ότι την σέβομαι δεν σημαίνει ότι ταυτίζομαι μ αυτή.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ 02
11 Ιαν 2021 00:35

Απορώ πραγματικά με το θράσος εκείνων που, ενώ στην τριαντάχρονη εκπαιδευτική τους πορεία δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ για την ποιότητα του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, παρουσιάζονται σήμερα ως υπερασπιστές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

 
Ελένη
10 Ιαν 2021 23:38

@Πλατάρος Γιάννης
@ Ανήσυχο εκπ/κό
Το ζήτημα είναι ποιος θα κάνει την αξιολόγηση, τι θα αξιολογήσει και για ποιο σκοπό. Θα την κάνει ο ΣΕΕ κι ο ΔΠΕ/ΔΔΕ που "διορίστηκαν" από το κομματικό κράτος της Κεραμέως; Θα την κάνουν οι γονείς; Οι μαθητές; Ο Δήμος και η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας; Ένα κεντρικό σύστημα που θα λαμβάνει υπόψη τις επιδόσεις των μαθητών κι έμεσα των εκπ/κών; Τι θα αξιολογήσει; Τις επιδόσεις των μαθητών; Το ισόγειο/υπόγειο κτίριο που το βαφτίσανε αίθουσα; Τον Η/Υ του 2010 που χρησιμοποιεί (χωρίς προβολικό μηχάνημα) ο εκπ/κός; Τα παράνομα κτίρια, χωρίς οικοδομική άδεια (σχολεία) με τα χίλια χάλια τους; Και για ποιον σκοπό; Για να διορθώσουν όλα αυτά τα χάλια; Να νομιμοποιήσουν τα αυθαίρετα; Να φτιάξουν αίθουσες υπέργειες; Να μας δώσουν εξοπλισμό; Αν ναι, τότε καλώς!!! Αλλά εάν θέλουν να αξιολογήσουν μόνον τους εκπ/κούς ΚΙ ΟΧΙ τα χάλια τους,, τότε κύριοι ειδήμες κκ. Πλατάρε κκ. Ανήσυχε, κάτι μου βρωμάει.... Ένας ιδιώτης ή μια ιδιωτική εταιρεία, δε δίνει στον υπάλληλό της ένα αυτοκίνητο σαράβαλο που μένει στον δρόμο και μετά του ζητά αξιολόγηση! Δεν του δίνει ένα παλιού τύπου κινητό, που στέλνει μόνο smsκαι δεν μπαίνει ούτε καν στο ίντερνετ για τη δουλειά του, Του δίνει ένα smartphone και μάλιστα κι εξοπλισμό για να κάνει εξ αποστάσεως τις παραγγελίες του, τις επικοινωνίες του κλπ. Εάν λοιπόν το ΥΠΑΙΘ δε μας φέρετε ως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ του κι ως επαγγελματίες, που τους προσφέρει ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, ασφάλειας, επικοινωνίας κλπ. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ, Κι εσείς παρομοίως....! Γιατί σαν πολλά κι ωραία μας τα λέτε....

 
Κωστας
10 Ιαν 2021 22:57

@Dario Moutso
Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι η κυρία Υπουργός αξιολογείται από τον κόσμο καθημερινά και όχι κάθε 4 χρόνια μόνο, αυτο είναι η πραγματική δημοκρατία. Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι η ιστορία θα γράψει ότι τον καιρό της πανδημίας δεν έλαβε κανένα προστατευτικο μέτρο για την παιδεία αλλά με εμμονικο τρόπο ζητάγε την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της μείωσης φοιτητών στα πανεπιστήμια εντείνοντας το άγχος και την άσχημη ψυχολογική κατάσταση των παιδιών του Λυκείου. Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι η κυρία Υπουργός σήμερα παραδέχτηκε ότι τα σχολεία δεν έχουν υποδομές. Ειτε συμφωνείς είτε διαφωνείς είτε σου αρέσει είτε όχι, δεν φοράμε όλοι παρωπίδες.

 
ΖΗΤΩΩΩ
10 Ιαν 2021 22:56

Μπράβο!! Ζήτω!! Αξιολόγηση τώρα!!! Είναι τόσο φλέγον ζήτημα!! Παιδιά δεν πάνε σχολείο, παιδιά δεν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση, γιατί δεν έχουν τα ηλεκτρονικά μέσα, παιδιά δεν μπορούν να πάνε φροντιστήριο, γιατί οι δικοί τους δεν έχουν λεφτά, η δωρεάν παιδεία είναι μύθος, εκπαιδευτικοί δεν προσλαμβάνονται πλέον ούτε μέχρι τα Χριστούγεννα (επειγόντως προχθές τακτοποίησαν εκπαιδευτικούς!!), στο σχολείο μας δεν φάνηκε ποτέ εκπαιδευτικός γερμανικής (επειδή μάλλον δεν το επέλεξαν τα παιδιά, όπως και τα καλλιτεχνικά που εξαφανίστηκαν για τον ίδιο λόγο, ή μήπως όχι;), παιδιά δεν έχουν να φάνε στο σπίτι, καθηγητές πηγαίνουν σε 15 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο, εκπαιδευτικοί απαγορεύεται να εκφράζουν τη γνώμη τους για τα σχολεία, επειδή δεν είναι αρμόδιοι, οι αιρετοί έγιναν εν μία νυκτί διορισμένοι και δοτοί, οι εκπαιδευτικοί που αντιδρούν έχουν συμφέροντα, οι μαθητές θα τηλεαξιολογηθούν και θα πάρουν βαθμό τετραμήνου, η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί εν μέσω πανδημίας και θα κόβουμε τα φτερά τους από την Α΄ Λυκείου (ας ήταν άριστοι, τι να κάνουμε;), οι υποψήφιοι θα μείνουν κατά χιλιάδες εκτός σχολών (οι άριστοι στις σχολές, οι άλλοι οι μη άριστοι ας γίνουν βοσκοί), τα πτυχία των κολλεγίων έγιναν ισάξια των πανεπιστημίων, στα σχολεία δεν έχουμε διαδίκτυο στις αίθουσες ούτε κάμερες ούτε εξοπλισμό, βασική στρατηγική κατά της πανδημίας ο χωρισμός των μαθητών: άλλοι θα μπαίνουν από την πόρτα και άλλοι από το παράθυρο, πριν από μέρες 800 κρούσματα ήταν πολλά, τώρα τα 800 είναι μια χαρά, πάμε καλά, ΕΜΒΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ... ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!! ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ!!! ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΙΣΤΕΙΑ!!! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

 
Μυρτώ
10 Ιαν 2021 22:41

Την αξιολόγηση των μαθητών μάς την επέβαλε το Υπουργείο. Εμείς οι δάσκαλοι το μόνο που θέλουμε είναι να μάθουμε γράμματα στα παιδιά και να τα βοηθήσουμε σε μια σωστή κοινωνικοποίηση. Αν το Υπουργείο αποφασίσει αύριο κιόλας να μην βαθμολογούμε τους μαθητές μας, εμείς θα το αποδεχτούμε με μεγάλη χαρά. Μάλιστα δια των Συμβούλων εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία έχει περάσει η γραμμή να μην είμαστε αυστηροί στην βαθμολογία για να μην ρίχνουμε την ψυχολογία των παιδιών. Δεν ζήτησε λοιπόν κανένας εκπαιδευτικός την αξιολόγηση, που άλλωστε οδηγεί σε διάφορες ίντριγκες για την περίφημη σημαία της Στ τάξης και επίσης κανένας εκπαιδευτικος δεν φοβάται την αξιολόγηση του ίδιου αν βρείτε αντικειμενικά κριτήρια. Πόσο αντικειμενικά μπορεί όμως να είναι τα κριτήρια για ένα έργο του οποίου τα αποτελέσματα φαίνονται πολλά χρόνια αργότερα??? Οι μαθητές μου μετά από χρόνια που εγώ δεν τους αναγνωρίζω καν, με χαιρετούν στο δρόμο και μου εκφράζουν την συμπάθεια τους για να μην πω την αγάπη τους , οι δε γονείς τους με ευχαριστούν για την δουλειά που είχα κάνει. Μπορείτε αυτά να τα συμπεριλάβετε στην αξιολόγηση μου κα Υπουργέ? Υποθέτω πως όχι. Και υποθέτω πως πιο εύκολο είναι να με κρίνετε ως ανίκανη γιατί ποτέ δεν έπαιξα πολιτικά παιχνίδια και δε φοβήθηκα να εκφράσω τη γνώμη μου. .

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
10 Ιαν 2021 22:08

@Πλατάρος Γιάννης
Τι να πω πια με σας; Κάθε φορά προσπαθείτε με εριστικό λόγο να προκαλέσετε το ενδιαφέρον. Άλλη μια ισοπεδωτική παρέμβαση γεμάτη οξύμωρα και επιδεικτικές ρητορικές κορώνες. Αφού επιχειρείτε πρώτα μια ολοκληρωτική ισοπέδωση του εκπαιδευτικού συνδικαλισμού, καταλήγετε στην υποκριτική διαβεβαίωση ότι ο συνδικαλισμός είναι εκ των ων ουκ άνευ! Ελάτε τώρα! Ποιος περιμένετε πια να σας πιστέψει;
Το τερματίζετε κάθε φορά με τις ξεδιάντροπες φιλοκυβερνητικές σας εμμονές, ώστε να μην αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει κι ένα όριο αξιοπρέπειας και σεβασμού στο λειτούργημα που υπηρετούμε όλοι μας εδώ μέσα. Κι αυτό το λέω κυρίως για την εντελώς αχαρακτήριστη άποψη που διατυπώνετε: "Ήδη η ΟΛΜΕ, έχει υποστεί ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΉ ΉΤΤΑ με τα υπηρεσιακά Συμβούλια...". Μα είναι δυνατόν; Καλά, ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τους συνδικαλιστές που τόσο σας δαιμονίζουν. Επιτρέπεται να λέτε μια τόσο χονδροειδή διαστροφή της αλήθειας ποδοπατώντας χυδαία την αξιοπρέπεια του 93% του εκπαιδευτικού κόσμου που κυριολεκτικά "συνέτριψε" την υπουργική παράνοια, ακριβώς δηλαδή το ανάποδο από αυτό που εσείς έχετε εισπράξει και με ακατανόητη σιγουριά διαλαλείτε;

 
HΡΑ*
10 Ιαν 2021 21:20

Τι να σχολιάσεις τώρα... Τα ίδια και τα ίδια από τους ίδιους και ξανά μανά από τους ίδιους περί αξιολόγησης... Πάντως πολύ "φοριέται" αυτό το σλόγκαν τελευταία - όπως και αυτό της "ατομικής ευθύνης" βεβαίως - " όποιος αξιολογεί αξιολογείται"...Μωρ' τι μας λες; Έτσι και "σκάσει" κανένα κύμα ανεξέλεγκτης διασποράς των κρουσμάτων τις επόμενες μέρες εξαιτίας της βεβιασμένης επαναλειτουργίας των νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων παρά τις σοβαρές ενστάσεις και επιφυλάξεις των ειδικών θα σου πώ εγώ τι αξιολόγηση θα δρομολογήσεις... Ο κόσμος, κι όταν λέμε "ο κόσμος" εννοούμε για να ακριβολογούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών αλλά και των γονέων και των παιδιών, σού την έχει φυλαγμένη με τα παγουρίνια σου - ευτυχώς δεν μάς έμπασες και τίποτα cheerleader στα σχολεία - τις μάσκες σου, τά κάθε τρεις και λίγο επαναλαμβανόμενα ήξεις αφήξεις και βάλε... Ακόμα και για τον κυνισμό, κ. Κεραμέως, υπάρχουν όρια, δε νομίζετε ;

 
Ό,τι να 'ναι
10 Ιαν 2021 20:36

Προς "Dario Moutso": Πρώτα πρώτα η ΝΔ πήρε ένα 39%. Η συντριπτική πλειοψηφία δηλαδή δεν επικρότησε τη ΝΔ. Σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, συμφωνείς δεν συμφωνείς, αυτή είναι η πραγματικότητα. Άρα κατά τα λεγόμενά σου με ένα 39% (όσο πήρε η ΝΔ) ο εκπαιδευτικός περνάει την αξιολόγηση. Χα, χα, χα!!! Βγάλε τις παρωπίδες, θα σκοντάψεις.

 
Μιλούν για αξιολόγηση...
10 Ιαν 2021 20:13

... αυτοί που βάζουν στην ίδια ζυγαριά τα 5 εξάμηνα φοίτησης και τα θεωρούν ισοδύναμα με τα 5 έτη; Και τους αποφοίτους κολεγίων το ίδιο με τους αρχιτέκτονες του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου; Πολύ φοβάμαι πως ... θα πέσει κι αυτό το οικοδόμημα και θα μας πλακώσει! Πολλή ... αριστεία έπεσε!

 
Εκπαιδευτικός
10 Ιαν 2021 19:56

Υπάρχει εμπειρία και πλαίσιο αξιολόγησης στα Πειραματικά και Ευρωπαϊκά Σχολεία. Τα οποία έχουν συγκεκριμένο προφίλ και υψηλούς ακαδημαϊκούς στόχους.
Φυσικά οι Ευρωπαίοι επιθεωρητές διαφυλάτουν το κύρος του θεσμού: δεν ξεπουλάνε το πλαίσιο για χάρη γονέων - μαθητών.
Ωστόσο δεν δόθηκε ποτέ χρηματική επιβράβευση στους αξιολογηθεντες εκπαιδευτικούς εδώ και δέκα χρόνια.
Πρώτα φτιάχνεις το πλαίσιο στόχων και υλοποίησης, το πού θες να πας ως κράτος. Μετά αξιολογεις.

Τα κριτήρια που έθεσε η κα Υπουργός δημιουργούν πολλά ερωτηματικά ως προς τη διαφάνεια...

 
DASKALA
10 Ιαν 2021 19:02

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΔΙΚΑ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ..

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ