Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Να παρέμβει άμεσα η Ν. Κεραμέως: Αναλαμβάνουμε για εσάς να γράψουμε τις εξετάσεις!!!

“Ζήτα αυτό που θέλεις, στην τιμή που θέλεις! “
Δημοσίευση: 10/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ιστοσελίδα ,που λειτουργεί από ο 2018,   με τίτλο “Ζήτα αυτό που θέλεις, στην τιμή που θέλεις! “ έχει αναρτήσει την ακόλουθη  αγγελία για τους φοιτητές που τις επόμενες ημέρες ξεκινούν οι εξ αποστάσεως εξετάσεις:

Το esos επέλεξε από τα παραπάνω πεδία ένα Πανεπιστήμιο και ένα τμήμα με αίτημα  "Ψάχνω κάποιον να μου λύσει τα θέματα την ημέρα της εξέτασης" και μας δόθηκε η ακόλουθη απάντηση:

Μόλις κάποιο… βρεθεί που μπορεί να προσφέρει αυτό που θέλεις, επικοινωνούμε αρχικά μαζί σου μέσω email, και σε περιπτώσεις που χρειάζεται να κινηθούμε γρήγορα για να προλάβουμε προθεσμίες, deadlines και καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής απαιτείται συχνά σύντομη τηλεφωνική επικοινωνία, μιας και το email δεν είναι ο ταχύτερος δυνατός τρόπος. Ο αριθμός τηλ. δεν δίνεται σε τρίτους και διαγράφεται με την ολοκλήρωση του αιτήματος.

Συνολικό Ποσό:
99€   (≈ 85.20 + 9.99 + 3.81)

Το συνολικό ποσό που διατίθεσαι να πληρώσεις. Oρίζεται ως Π1 + Π2 + Π3 (Π1=κοστος παροχου, Π2=κοστος πλατφορμας, Π3=κοστος υπηρεσιας πληρωμων Stripe (3.5% + 0.35Ε). Όσο μεγαλύτερο το Π1, τόσο πιο πολλά …θα προσπαθήσουν να σε βοηθήσουν. Όσο μικρότερο, τόσο πιο "φθηνά θα την βγάλεις". (Σε περίπτωση πολλαπλών προσφορών , θα έχεις την επιλογή να επιλέξεις με ποιό   θέλεις να συνεργαστείς).

Σχόλια (29)

 
Μάνος
14 Ιαν 2021 13:36

Απαγόρευση κάθε είδους τηλε-εξετάσεων (άκομα και για το ΕΑΠ) μόλις λήξουν οι καραντίνες και επιμελητηριακές διαζώσης εξετάσεις πάνω στα αντικειμενα του κλάδου τους, σε όλους τους αποφοιτους θετικών επιστημών (πχ οι μηχανικοί στο ΤΕΕ, οι οικονομολόγοι στο ΟΕΕ κλπ) απο δω και στο εξής. Έλεος πια, πρέπει να πιάσαμε διεθνώς πάτο!

 
Μαμά
13 Ιαν 2021 00:13

Που το βλέπετε το παράξενο όλοι εσείς τόσο δίκαια τα κάνατε όλα στο σχολείο;; Έλεος χμ...

 
Μαρία
12 Ιαν 2021 23:07

Τα σχόλια έχουν μεγάλο ενδιαφέρον! Απ' τη μεριά των διδασκόντων, αν όχι προφορικά, που είναι το καλύτερο, ψηφίζω ερωτήσεις κρίσεως με ανοιχτές σημειώσεις. Επίσης, ενδιάμεσες εργασίες/τεστ μέσα στο εξάμηνο για επιπλέον βαθμούς. Όλα αυτά λειτουργούν (τουλάχιστον στα μικρά ακροατήρια φοιτητών) και ελαχιστοποιούνται οι ανάγκες για τέτοιες μεθόδους. Και όλα αυτά, φυσικά, τον καιρό του εξ αποστάσεως που ζούμε λόγω ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ και όχι από επιλογή μας!!! Τί να κάνουμε, δηλαδή, να τρέξουμε τώρα για εξετάσεις με φυσική παρουσία???!!! Ή να χαθούν εξάμηνα??? Και κάτι ακόμα. Όποιος θέλει να κλέψει θα κλέψει και στις εξετάσεις από κοντά. Αλλά δεν εξαπατά κανέναν απολύτως άλλον, πέρα από τον ίδιο του τον εαυτό! Και δυστυχώς όταν το καταλάβει θα ναι αργά!

 
Χάρης
12 Ιαν 2021 13:50

Προφανώς θα έχει βρεθεί πατέντα κ για τα εργαστηριακά αφού εξ αποστάσεως..
Κατά τα άλλα κοπτονται για την αξιολόγηση στα σχολεία με κάθε πρόσφορο μέσο..

 
Σπάρτακος
12 Ιαν 2021 12:49

Έλαααα! Συμβαίνουν τέτοια πράγματα στη χώρα όπου ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα;))
Impossible!!!!

 
Τάκης
11 Ιαν 2021 19:18

Σωστή ταυτοποίηση (με βοήθεια από το Τμήμα) και εξετάσεις προφορικές με συνεχείς ερωτήσεις είναι μια καλή λύση αν και απαιτεί πολλαπλάσια σε χρόνο προετοιμασία. Αρκετοί καθηγητές βέβαια θεωρούν de facto ότι οι αντιγραφές δεν αποφεύγονται.

 
Θανασης
11 Ιαν 2021 17:48

Ελεύθερη αγορά έχουμε, που είναι το κακό;

 
Αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
11 Ιαν 2021 15:50

Αδιανόητο να λειτουργούν 400 διάσπαρτα τμήματα που ιδρύθηκαν χωρίς σχέδιο σε όλες τις περιοχές της χώρας και με βάση αυτόν τον στρεβλό χάρτη να γίνεται η κατανομή εισακτέων. Απαράδεκτη η πρόταση για οριζόντια μείωση θέσεων εισακτέων, όταν υπάρχουν σχολές στις οποίες η βάση είναι σταθερά πάνω από 13-14 και σχολές στις οποίες ούτε καν ο πρώτος δεν έχει γράψει πάνω από 12 - πόσο δίκαια, λοιπόν, θα είναι μια οριζόντια μείωση που στερεί χιλιάδες θέσεις από μαθητές και διατηρεί θέσεις σε τμήματα που είναι δυσλειτουργικά ή πλεονάζουν;

Τα στατιστικά είναι διαθέσιμα σε όλους: To 2020 πάνω από το 60% των μαθητών σε όλες τις κατευθύνσεις (προσανατολισμούς) έχει γράψει τουλάχιστον τη βάση στα μαθήματα, μάλιστα ένας στους τρεις έχει γράψει πάνω από 14-15.

https://www.esos.gr/arthra/68599/statistika-stoiheia-morion-panelladikon...

Επομένως, πρώτα πρέπει να αποφασίσουν το Υπουργείο και οι ακαδημαϊκοί για συνενώσεις τμημάτων και σχολών και μετά να κατανεμηθούν οι θέσεις εισακτέων σε βιώσιμα τμήματα, με τουλάχιστον 50 μέλη ΔΕΠ μόνιμο προσωπικό και επάρκεια υλικοτεχνικών υποδομών.

Η Ελλάδα ως μέλος της ΕΕ πρέπει μέχρι το 2030 να έχει μορφωμένο ανθρώπινο δυναμικό: Τουλάχιστον 50% των νέων κάτω των 30 έτων σε ακαδημαϊκές σπουδές Πανεπιστήμια και 50% σε επαγγελματικές σπουδές που προσφέρονται στα ΙΕΚ.

Αυτό προϋποθέτει αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού εκεί συσσωρεύονται τα προβλήματα που μεταφράζονται μετά στη σχολική αποτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις του Λυκείου. Με σωστό προγραμματισμό το ποσοστό της σχολικής αποτυχίας μπορεί να μειωθεί σε μονοψήφιο νούμερο - ακριβώς όπως συμβαίνει και στις υπόλοιπες χώρες, που δεν τιμωρούν τους νέους για συστημικά προβλήματα και συντεχνιακές εξυπηρετήσεις.

@ Απλή η διαπιστωση, δεν είναι όλοι για σπουδές
11 Ιαν 2021 15:04

Οι θέσεις εισακτέων πρέπει να μειωθούν κατά 1/3, τόσο όσοι γράφουν κάτω από τη βάση.

 
Απλή η διαπιστωση, δεν είναι όλοι για σπουδές
11 Ιαν 2021 15:04

Οι θέσεις εισακτέων πρέπει να μειωθούν κατά 1/3, τόσο όσοι γράφουν κάτω από τη βάση.
Αυτό θα μπορούσε να γίνει
είτε μειώνοντας οριζόντια τον μέγιστο αριθμό εισακτέων όλων των Τμημάτων
είτε βάσει του αριθμού εισακτέων που θα ζητήσει και φέτος (αλλά δεν εφαρμόζεται ποτέ!) το κάθε τμήμα.
Μόνο τότε θα εκλείψουν τέτοια αρρωστημένα φαινόμενα!

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
11 Ιαν 2021 14:47

@ο σοφός11 Ιαν 2021 14:08
Ο Γαβρόγλου κρίθηκε και είναι παρελθόν. Η σημερινή υπουργός (που επέβαλε τις τηλε-εξετάσεις) που είναι; α ξέχασα! δίνει συνέντευξη στο ΣΚΑΙ

 
Δον Κιχώτης
11 Ιαν 2021 14:40

Αχ, καλέ μου αρχισυντάκτη, είσαι κι εσύ Δον Κιχώτης!... Θα το πω όσο πιο κομψά μπορώ κι αυτό για να μην στενοχωρήσω μερικούς ερυθροπρασινοσκούφηδες που τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να εξυμνούν την πρώτη περιόδο που κυβερνούσαν οι καλοί, μέχρι που ήρθαν οι κακοί και τα φάγαμε μαζί - το ερυθρόν είναι επιπρόσθετο κάλυμμα του σκούφου για να προκαλείται σκοπίμως σύγχυση.
Το πρόβλημα είναι παλιό, το πρωτοείδαμε τη δεκαετία του 80, όταν πολλοί πήγαιναν στο Χαρτιστάν και γύριζαν γρήγορα με ένα χαρτί για να γραφούν στην επετηρίδα. Μετά από λίγο καιρό άρχισαν να εκτυλίσσονται σκηνές απείρου κάλλους σε νησιά κυρίως του Αιγαίου όπου άλλοι σύμβουλοι σήκωναν τα χέρια τους ψηλά κι άλλοι τραβούσαν τα ανεμοδαρμένα μαλλιά τους....
Αρκετές φορές τη λύση έδινε το τρελοβάπορο που περνούσε τις πρώτες πρωινές ώρες κι έπιανε το λιμάνι του μικρού νησιού....

 
Dimitris Konetas
11 Ιαν 2021 14:10

Η διαδικασία της online αξιολόγησης είναι κάτι που χρησιμοποιείται από έγκυρους οργανισμούς εδώ και χρόνια με σχετική ασφάλεια και αξιοπιστία. Αυτό όμως προαπαιτεί σχεδιασμό σχετικούς προϋπολογισμούς ... και ασφαλώς άποψη περί ουσιαστικής ποιότητας. Στην περίπτωση προς συζήτηση όλα τα παραπάνω απουσιάζουν (το ίδιο ισχύει κατ' αντιστοιχία σε κάθε λειτουργία που εξ ανάγκης χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις βαθμίδες). Το μόνο που ενδιαφέρει την νυν ηγεσία του υπουργείου παιδείας είναι το "θεαθήναι" και σε καμία περίπτωση η αριστεία (όπως αφήνει να εννοηθεί στους μη γνώστες) και στα σίγουρα ούτε η ποιότητα.
Αντίστοιχα φαινόμενα υπάρχουν όμως και στην δια ζώσης διδασκαλία εδώ και χρόνια με γραφεία τα οποία αναλαμβάνουν εργασίες. Απλά στην τρέχουσα κατάσταση έχει γνωρίσει έξαρση το φαινόμενο. Για να φέρω και προσωπικό παράδειγμα είχα 8 (ναι οκτώ) διαφορετικά τηλεφωνήματα (από αγνώστους ! σε κινητό τηλέφωνο τον αριθμό του οποίου δεν έχω δημοσιοποιήσει σε σχετική ιστοσελίδα) για να γράψω στη θέση τους σε διαφορετικά τμήματα τριτοβάθμιας σε μαθήματα πληροφορικής κατά την περίοδο του Ιουνίου. Αυτό από μόνο του αποδεικνύει το τι έγινε στην προηγούμενη εξεταστική. Επαναλαμβάνω 8 άγνωστοί μου και με δεδομένο ότι μέσω Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας έχουμε καταγγείλει το φαινόμενο (κάτι το οποίο θα απέτρεπε όποιον το ήξερε!)

 
ο σοφός
11 Ιαν 2021 14:08

ο Γαβρόγλου που ήταν το 2018;

 
Νίκος
11 Ιαν 2021 12:03

Εξετάσεις ΜΟΝΟ διά ζώσης.
'Ολα τα άλλα ευνοούν αετονύχηδες κ .
Και αδικούν τους μαθητές/φοιτητές που έντιμα παλεύουν για τη γνώση.

 
Νίκος
11 Ιαν 2021 10:44

Στο δικό μου τμήμα ΑΕΙ, σχεδόν όλα τα μαθήματα εξετάζονται προφορικά με ανοιχτή κάμερα και επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας. Άρα ατύχησαν οι συγκεκριμένοι.

 
Να τα!
11 Ιαν 2021 09:28

Και μετά κάποιοι θέλουν κατατακτήριες εξ αποστάσεως!!! Γι αυτό μάλλον! Βαθμός πτυχιου η καλύτερη λύση φετος

 
Μαρία
11 Ιαν 2021 08:20

Οι τηλε-εξετάσεις πρέπει να καταργηθούν ΑΜΕΣΑ. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αναγράφεται στην αναλυτική βαθμολογία ποια μαθήματα περάστηκαν με αυτό τον τρόπο.

 
Νέα "άλματα"
11 Ιαν 2021 07:47

Ναι.... το economist εκεί... σας έχω νέα παιδιά...

 
Προκληση
11 Ιαν 2021 07:40

@11 Ιαν 2021 07:25
Εξετασεις ΜΟΝΟ δια ζώσης. Απλούστατα.

 
@
11 Ιαν 2021 07:25

Δεν είναι κάτι καινούριο. Λειτουργεί εδώ και Χρονια. Απλά επικαιροποιείται κάθε φορά. Τι φταίει το υπουργείο; Δια αλληλογραφίας θα έδιναν;

 
@jim
11 Ιαν 2021 07:18

Κάντε τον κόπο, να διαβάσετε ακόμα μια φορά το δημοσίευμα. Συγχαρητήρια esos.

 
Νίκη
11 Ιαν 2021 07:18

@jim
Δε μου διέφυγε. Είναι γνωστό η εδώ και χρονια πως κάποιοι επιτήδειοι αναλάμβαναν εργασίες. Τώρα το καθεστώς τους επιτρέπει να αναλαμβάνουν και
τηλε-εξετάσεις!!! Αυτό θα πει επιτελικό κράτος!!!!

 
Observator
11 Ιαν 2021 04:36

Oι εξ αποστάσεως εξετάσεις πρέπει να απαγορευτουν,

 
Έλλη
11 Ιαν 2021 02:16

Χαχα!
Τώρα την ανακαλύψαμε την Αμερική;;
Χρειαζόταν να είναι κάποιος Αϊνστάιν για να έχει τη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι έτσι θα γινόταν;;
Οι μόνοι που δεν αντιλαμβάνονται τα αυτονόητα είναι οι "σοφοί" του Υπουργείου !!

 
jim
11 Ιαν 2021 00:20

@Νίκη
Σου διέφυγε μια λεπτομέρεια. Η ιστοσελίδα λειτουργεί από το 2018.

 
Ήταν άδικο έγινε πράξη
11 Ιαν 2021 00:12

Στη χώρα των αρίστων? Πέφτω από τους θύσανους....

 
Και ποιος φταίει;
10 Ιαν 2021 23:54

Η σελίδα φταίει;;;
Ή μήπως φταίνε περισσότερο όσοι νομιμοποίησαν τις τηλε-εξετάσεις ως τρόπο εξετάσεων;;;
Δηλαδή αν κάποιος επέβαλε νόμο να μην έχουν τα σπίτια πόρτες, ποιον θα κατηγορούσες;;;
Τον νομοθέτη ή τους κλέφτες που μπαίνουν μέσα;;;

 
τι άλλο;
10 Ιαν 2021 23:16

Σκεφθείτε τι πτυχία και εξετάσεις έχουν δοθεί σε κάποιες περιπτώσεις.

 
Νίκη
10 Ιαν 2021 22:44

Φυσιολογικά πράγματα αυτά στη Νεοελληνικη Μπανανια των αριστων. Τηλε-εξετασεις επέβαλε το καθεστώς, αυτά τα χάλια βλέπουμε. Ντροπη και αηδία για την κατάντια.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.