Την Παρασκευή η συζήτηση στην Επιτροπή εάν θα ανοίξουν Γυμνάσια και Λύκεια

Την Παρασκευή θα συζητηθεί στην Επιτροπή του υπουργείου Υγείας, εάν από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου θα ανοίξουν τα Γυμνάσια και Λύκεια, ανακοίνωσε ο Κυβερνητικός Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης, στη σημερινή τακτική ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και των ανταποκριτών ξένου τύπου.
Δημοσιογράφος: Κύριε Εκπρόσωπε, εξετάζετε το ενδεχόμενο να ανοίξει από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μόνο η Γ’ Λυκείου; Αν συμβεί αυτό, πώς σκοπεύετε να ξεπεράσετε το θέμα ότι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στην Γ’ Λυκείου, διδάσκουν και σε άλλες τάξεις; Είναι εφικτό να κάνουν δια ζώσης μάθημα και παράλληλα τηλεκπαίδευση;
Χρήστος Ταραντίλης: Παίρνουμε τις εισηγήσεις των ειδικών, οι οποίοι αναλύουν τα δεδομένα, μέρα με τη μέρα, την Παρασκευή θα ανακοινώνονται οι αποφάσεις και θα προχωρούμε.
Δημοσιογράφος: Κύριε Εκπρόσωπε, λοιμωξιολόγοι και επιστήμονες επισημαίνουν ότι αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν καλά, μπορεί το επόμενο διάστημα να αποφασιστεί και ο τερματισμός λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων που άνοιξαν σήμερα. Υπάρχει κάποια εικόνα γι’ αυτό, όπως, επίσης, και για Γυμνάσια και Λύκεια; Ακόμα, θα ήθελα ένα σχόλιό σας για τα μπουφάν και τις κουβέρτες με τα οποία θα επιδιωχθεί να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους τα παιδιά. Αν αγριέψει ο καιρός, θα συνεχιστεί αυτή η διαδικασία ή έχετε και άλλες λύσεις;
Χρήστος Ταραντίλης: Σε ό,τι αφορά στο πρώτο σκέλος της ερώτησής σας έχω απαντήσει για οτιδήποτε αφορά το άνοιγμα σχολείων, καταστημάτων, οτιδήποτε. Ακούμε την εισήγηση των ειδικών που αναλύουν τα δεδομένα και αποφασίζουμε. Για το δεύτερο σκέλος της ερώτησής σας, νομίζω ότι πρόκειται για ένα μεμονωμένο επεισόδιο. Θα διερευνηθεί από το Υπουργείο.
Τα “σενάρια”
Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα θέσει στην Επιτροπή του υπουργείου Υγείας δύο εκδοχές για το άνοιγμα των σχολείων από 18 Ιανουαρίου:
Α. Να ανοίξουν, οριζόντια,όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας
Β. Να ανοίξουν μόνο τα Λύκεια
Η επιλογή μία από τις παραπάνω εκδοχές θα εξαρτηθεί από την αύξηση ή μείωση του επιδημιολογικού φορτίου.
Το ενδεχόμενο να επαναλειτουργήσει μόνο η Γ΄ Λυκείου, “προσκρούει” σε αντικειμενικά λειτουργικά προβλήματα.
Αποτελεί “ρίσκο” για την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως μια τέτοια απόφαση, δεδομένου ότι οι καθηγητές που διδάσκουν στη Γ’ Λυκείου ταυτόχρονα την ίδια ημέρα στις ώρες διδασκαλίας τους περιλαμβάνονται και οι άλλες δύο τάξεις του Λυκείου που ταυτόχρονα θα κάνουν τηλεκπαίδευση.
Επειδή οι καθηγητές θα βρίσκονται στο Λύκειο για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου θα πρέπει το σχολείο να του διαθέτει Ίντερνετ, εδικό χώρο και εξοπλισμό για να κάνουν την τηλεκπαίδευση, κάτι που στις περισσότερες σχολικές μονάδες μάλλον θεωρείται αδύνατο.
Πάντως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιθυμεί να λειτουργήσουν και οι τρεις τάξεις Λυκείου, διότι αποτελεί πλέον ειλημμένη απόφαση να εφαρμοστεί από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ Λυκείου.
Γι αυτό και θέλει να δώσει το ίδιο βάρος στη δια ζώσης διδασκαλία για τους μαθητές της Α' Λυκείου, όπως και με τους μαθητές της Γ' Λυκείου.
Το “τοπίο” θα ξεκαθαριστεί μετά την Τετάρτη και η απόφαση θα ληφθεί στην προγραμματισμένη σύσκεψη της Παρασκευής.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- «Με ένα κλικ» οι φοιτητές θα εξυπηρετούνται από τις Γραμματείες των Σχολών τους
- N. Κεραμέως : Ενιαίο ψηφοδέλτιο στις φοιτητικές εκλογές-Κλείσιμο πανεπιστημιακών τμημάτων
- ΚΙΠΑΝ: για το νέο νομοσχέδιο (βάση εισαγωγής, ασφάλεια, διάρκεια φοίτησης)
- ΟΔΠΤΕ: Νέες κινητοποιήσεις ενάντια στο Ν/Σ για την αστυνόμευση στα ΑΕΙ
- Ο σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού μέτρου κρίνεται από τη σκοπιμότητα, την αξιοπιστία και τη λειτουργική εφαρμογή
- Α. Τσίπρας: Με κορωνοϊό διαγνώστηκε ο γιος μου, Ορφέας
- Η ΔΑΚΕ ΔΕ κατά των διαγραφών εκπαιδευτικών από τις ΕΛΜΕ
- Ο Κ. Γαβρόγλου για τα πρόστιμα στους μαθητές
- Δήλωση Νίκου Φίλη για πρόστιμα σε μαθητές
- Έκανε πίσω η υφ. Παιδείας για τα πρόστιμα σε μαθητές μετά τη γενική κατακραυγή
Σχόλια (13)
Ποια σχολεία πρώτα πρέπει να κοιτάξουμε την υγεία όλων.Δεν βλέπουν τι γίνεται στις ξένες χώρες;; Όταν τα πράγματα είναι πραγματικά κρίσιμα αυτή ρίχνουν το κατσαρό με το γάλα Αχ!!! ρε Ελλάδα το μεγαλείο σου!!!
Τηλεκπαίδευση. Δεν είναι καιρός για ρίσκα. Τελεία και παύλα.
Μα γιατί δεν συζητάει κανείς την εκ περιτροπής διδασκαλία; Είναι μια καλή μέση λύση. Όχι να στριμώχνουμε 27-28 μαθητές σε μικρές αίθουσες... Αυτή η λύση και ασφάλεια προσφέρει και δεν αποκόπτει τους μαθητές από το φυσικό τους περιβάλλον. Τουλάχιστον μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία. Επιτέλους ας σκεφτούν κάποιοι ρεαλιστικά και με ασφάλεια. Αλλιώς θα ανοίξουν τα σχολεία, για να ξανακλείσουν...
Καλημέρα καλή χρονιά
Πιστεύω πως μόνο τα λύκεια πρέπει να ανοίξουν
Το παιδί του λυκείου μπορεί να είναι ποιο απομονωμένο και ανεξάρτητο από τους γύρω οπότε δεν μεταδίδει τον ιό , ενώ τα παιδιά του δημοτικού έρχονται συνέχεια σε επαφή με οικογένεια και το γύρο περιβάλλον και μεταδίδουν ενώ είναι συμπτωματικα
Τέλος πρέπει να ανοίξουν το λιανικό εμπόριο γιατί αλλιώς θα καρπεύσει η παγκόσμια οικονομία
@ΚΑΙ
Συμφωνώ απολύτως με όσα γράφει ο/η παραπάνω.
Όταν άκουσα αυτήν την απάντηση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, σοκαρίστηκα. Πραγματικά. Οφείλει να ζητήσει συγγνώμη από τους εκπαιδευτικούς που είχαν την αφέλεια να σκεφτούν ότι έπρεπε να βρουν πραγματική λύση για πραγματικό πρόβλημα. Χάλασαν όμως την ωραία εικόνα. Ντροπή! Αισθάνομαι ότι οι εκπαιδευτικοί είμαστε μόνοι, απολύτως μόνοι , σταλμένοι να βγάλουμε τα κάστανα από τη φωτιά.
Ντροπή και στα Μ.Μ.Ε που δεν έδειξαν παιδιά να συνωστίζονται σε διαδρόμους την ώρα του διαλείμματος, σε περιοχές που έβρεχε καρεκλοπόδαρα.
Η ωραιοποίηση μίας κατάστασης μας πείθει πως το υπουργείο και η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρονται για την πραγματική ασφάλεια παιδιών και εκπαιδευτικών αλλά για την εικόνα μιας ασφάλειας. Το τρίτο κύμα της επιδημίας όμως θα είναι πραγματικό και όχι μία εικόνα.
Τότε όμως θα φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν τήρησαν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Τι; Δε βγάζατε τα παιδιά στην αυλή πάντα; Δεν ανοίγατε τα παράθυρα κάθε 20 λεπτά; Εσείς φταίτε!
"Την Παρασκευή η συζήτηση στην Επιτροπή"??? Με τον Πέτσα θα ξέραμε από σήμερα!
ΥΓ. Στη Μακεδονία βρέχει από το πρωί της ΚΥΡΙΑΚΗΣ....
Βγαίνουν οι λοιμοξιολογοι και λένε ότι θα συζητηθεί το clickaway και μόνο το άνοιγμα της Γ Λυκείου. Από πού τα συμπεραίνει αυτά που λέει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αλλουνου Παππά ευαγγέλιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθούν οι λοιμοξιολογοι άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων και σειρά αυτή τη στιγμή με βάση ανακοινώσεις υπουργων που τα υπουργεία τους έχουν σχέση με το εμπόριο έχουν κάποια καταστήματα και ιδίως αυτά που ξεκινά η περίοδος εκπτώσεων στα προϊόντα τους. Όσον αφορά τα Δημοτικά Σχολεία σε πολλά από αυτά δεν υπάρχει σταδιακή προσέλευση των μαθητών το πρωί κατά τμήματα σε διαφορετικές ώρες αλλά όλα τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο στο διάστημα 08:00 ως 08:15.
Δεν συζητάω να ανοίξει μόνο η Γ λυκείου. Μεγαλύτερη βλακεία δεν έχω ακούσει. Μόνο τελείως άσχετοι με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να το προτείνουν.
Αλλά ούτε και τα γυμνάσια μπορούν να μείνουν κλειστά εφ'όσον ανοίξουν τα λύκεια.
Στο δικό μας το λύκειο, κάνουν μάθημα σε όλες τις τάξεις, και καθηγητές που έρχονται από γυμνάσια, για συμπλήρωση ωραρίου.
Αν δεν ανοίξουν τα γυμνάσια, πώς θα κάνουν μάθημα δια ζώσης στο λύκειό μας και τις υπόλοιπες ώρες στο γυμνάσιο με τηλεκπαίδευση;
Θα διακτινίζονται σπίτι τους;
Και, ας μην σκεφτούν κάποιοι για Η/Υ στο σχολείο ώστε να κάνουν τηλεκπαίδευση.
Ούτε υπολογιστές υπάρχουν (ας είναι καλά το υπουργείο που φρόντισε για την προμήθειά τους όλα αυτά τα χρόνια), ούτε γραμμές που να σηκώνουν 7-8 τμήματα-καθηγητές ταυτόχρονα. Αλλά, ακόμα και να υπήρχαν τα προηγούμενα, τα σχολεία δεν έχουν αίθουσες με Η/Υ και internet για κάθε καθηγητή. Όπως είναι προφανές, δεν γίνεται να κάνεις μάθημα και να ακούγεται ο καθηγητής που κάνει μάθημα απέναντί σου.
Από λόγια και ιδέες χορτάσαμε. Λεφτά για υποδομές, όμως;
Μου κάνει εντύπωση η επιμονή της κυρίας για την τράπεζα θεμάτων. Λες κι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα της παιδείας και μένει η τράπεζα.. Αφού στο τέλος θα αναβάλλει την εφαρμογή της κάνοντας ακόμη μία θεαματική κωλοτούμπα, τι μας παιδεύει;
Βρέχει συνέχεια από χθες το βράδυ με μικρά διαλείμματα ...Την Παρασκευή η θερμοκρασία θα είναι -7 με αίσθηση -15 ολικός παγετός ...αλλά τα παιδιά στο σχολείο με ανοιχτά παράθυρα και διάλειμμα στο διάδρομο που δεν αερίζεται (!).Τι θα έκανε η Υπουργός στη θέση μου ως μάνα θα τα έστελνε σχολείο ; Εγώ τα κρατώ σπίτι αλλά έχει λογική κι αυτό ; Δεν υπάρχει κάποιος στο Υπουργείο να τρέξει ψηφιακή τάξη για αυτά τα παιδιά που ζουν με ευπαθείς ομάδες και δεν παρακολουθούν μαθήματα εξαιτίας του τρόπου που άνοιξαν τα σχολεία ;
..και εμείς που είμαστε σε γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις ;
Θα διερευνηθεί από το υπουργείο η πρωτοβουλία του σχολείου να προβλέψει κάποια λύση για την παγωνιά μέσα στην τάξη????? Μόνο στα λόγια η υπουργός και το επιτελείο της καμώνονται πως προάγουν την αυτονομία των σχολείων. Στην πραγματικότητα θέλουν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΥΣ.
Καλά, σε 20-25 μέρες θα δουν τι θα γίνει με τα κρούσματα που άνοιξαν δημοτικά-νηπιαγωγεία.