Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Υπ.Εσωτερικών/ΑΣΕΠ: Μοριοδότηση των ξένων γλωσσών και της εργασιακής εμπειρίας

Αντικειμενικό κριτήριο για το ζήτημα του υπολογισμού των μορίων των διδακτορικών τίτλων η ταξινόμηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών
Δημοσίευση: 13/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ως αντικειμενικό κριτήριο για το ζήτημα του υπολογισμού των μορίων των διδακτορικών τίτλων την ταξινόμηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών, έθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, στη η διάρκεια της δεύτερης ανάγνωσης του νομοσχεδίου «Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ)» στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλή, κάνοντας δεκτές τις ενστάσεις των εισηγητών των κομμάτων της αντιπολίτευσης αναφορικά με τη μοριοδότηση των ακαδημαϊκών προσόντων και της εργασιακής εμπειρίας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Βορίδης έθεσε ως αντικειμενικό κριτήριο για το ζήτημα του υπολογισμού των μορίων των διδακτορικών τίτλων την ταξινόμηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών.

«Η φράση την οποία προκρίνουμε είναι “σύμφωνα με την ταξινόμηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών”» δήλωσε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι με τη διατύπωση αυτή αποσαφηνίζεται  η συνάφεια του τίτλου σπουδών με τη θέση η οποία έχει προκηρυχθεί.

Επιπλέον, ο κ. Βορίδης προανήγγειλε την αντικατάσταση της  διατύπωσης «συνέντευξη» με τη φράση «δομημένη συνέντευξη» για τις θέσεις όπου προβλέπεται καθώς και τη μοριοδότηση των ξένων γλωσσών και της εργασιακής εμπειρίας, διευκρινίζοντας ότι δεν θα συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο η φράση της «συναφούς εμπειρίας», προκειμένου να διασφαλιστεί η ίση αντιμετώπιση των υποψηφίων για τις θέσεις εργασίας στο Δημόσιο.

Τέλος, με αφορμή τη συζήτηση γύρω από το ποσοστό προσλήψεων – αποχωρήσεων από το Δημόσιο, ο υπουργός επεσήμανε ότι «τόσο η εφαρμογή του ποσοστού 1:1 όσο και το 1:5 αποτέλεσαν μια απόπειρα να συγκρατηθεί ο αριθμός των προσλήψεων γιατί υπήρχε μια εμπειρία ότι οι προσλήψεις δεν συνδέονταν με το αντικείμενο αλλά με πολιτικές πελατειακές πιέσεις» και υπογράμμισε :«Ήρθε επιτέλους ο καιρός να αποκτήσουμε έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης των αναγκών του Δημοσίου, λαμβάνοντας υπόψιν και τα δημοσιονομικά αλλά και τις ανάγκες του Δημοσίου για παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση και μια μεγάλη μεταρρύθμιση».

Σχόλια (3)

 
Ποιος το δηλώνει ;
13 Ιαν 2021 12:54

Το συγκεκριμένο πεδίο στη φόρμα πριν την υποβολή στο Εθνικό Αρχείο ποιος το συμπληρώνει, ο φοιτητής ή η γραμματεία ; Δεδομένου ότι η γραμματεία είναι απίθανο να γνωρίζει σε ποια επιστημονική περιοχή εντάσσεται ένα διδακτορικό.

 
Αθηνά
13 Ιαν 2021 12:04

Αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης οι ξένες γλώσσες?Στις πρεσβείες θα δουλέψουν όσοι θα προσλαμβάνονται?Εντελώς άστοχο.Το θα αφαιρέσουμε την επαγγελματική εμπειρία για να έχουν όλοι τις ίσες ευκαιρίες και μετά τελικά θα μετράει η επαγγελματική εμπειρία αλλά όχι η συναφής?'Ότι τι?Η δομημένη συνέντευξη πάλι τι ακριβώς είναι?

 
Παυλος
13 Ιαν 2021 10:31

Τι σχέση έχει η κατοχή ξένων γλωσσών για όλο το δημόσιο; Για εξειδικευμένες θέσεις ναι.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.