Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

281 σχολεία με κρούσματα Κορωνοϊού- (Συνεχής Ενημέρωση από το esos)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ COVID-1
Δημοσίευση: 02/03/2021
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αύξηση  σημείωσε  ,  ο αριθμός των σχολείων που έκλεισε  λόγω κρουσμάτων Κορωνοϊού, σε σχέση με την προηγούμενη Τρίτη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σημερινά στοιχεία του υπουργείου Παιδείας

  •     σε πλήρη αναστολή βρίσκονται 68 σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  (από 67   την προηγούμενη Τρίτη), και
  •     σε  μερική αναστολή (σε επίπεδο ενός ή περισσότερων τμημάτων)   βρίσκονται 213 σχολεία (από 160 την προηγούμενη Τρίτη) .

Σχολικές μονάδες (πλήρης αναστολή): 0,7193%, Τμήματα (μερική αναστολή): 0,3646%.Δεν περιλαμβάνονται σχολεία σε υποχρεωτική αναστολή λόγω lockdown

Πατήστε εδώ για να δείτε τη "λίστα" με όλα τα σχολεία

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ

Μέχρι  και τη Δευτέρα 1η Μαρτίου στις 6 το πρωί, προβλέπονται τρεις κατηγορίες λειτουργίας σχολείων, λόγω  αυξημένου κνδύνου  διασποράς του κορωνοϊού COVID-19:

Α. Η πρώτη κατηγορία αφορά της περιοχές που βρίσκονται  στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου και προβλέπεται:  

α.Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για Λύκεια (και Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις)

β. Δια ζώσης εκπαίδευση για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια.

Πρόκειται για τις περιοχές:

  1. Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου της Περιφέρειας Κρήτης,
  2. Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
  3. Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρική Μακεδονίας,
  4. Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας εξαιρουμένων των Δήμων Ανδρίτσαινας-Κρεστένων και Αρχαίας Ολυμπίας,
  5.  Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων,
  6.  Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
  7.  Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου της Περιφέρειας Κρήτης,
  8.  Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
  9.  Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας της Περιφέρειας Ηπείρου,
  10.  Περιφερειακή Ενότητα Σάμου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου,
  11.  Περιφερειακή Ενότητα Λευκάδας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων εξαιρουμένου του Δήμου Μεγανησίου,
  12. Δήμοι Θηβαίων και Τανάγρας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
  13.  Δήμος Αγιάς της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας,
  14. Δήμος Πύδνας - Κολινδρού της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας της Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας,
  15.  Δήμοι Άργους-Μυκηνών και Ναυπλιέων της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδος της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
  16.  Δήμος Ζίτσας της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων της Περιφέρειας Ηπείρου,
  17.  Δήμος Αρταίων της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας της Περιφέρειας Ηπείρου,
  18. Δήμος Σύρου-Ερμούπολης της Περιφερειακής Ενότητας Σύρου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,
  19. Δήμος Λοκρών της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
  20.  Δήμος Αμφιλοχίας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, και
  21.  Δήμος Διδυμοτείχου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Β.  Η δεύτερη κατηγορία αφορά της περιοχές που βρίσκονται  στο  επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου και προβλέπεται:  

α. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων:

Πρόκειται για τις περιοχές:

  1. Περιφέρεια Αττικής,
  2.  Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας,
  3. Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, εξαιρουμένου του Δήμου Σκύρου,
  4.  Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
  5.  Δήμος Καλυμνίων της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,
  6.  Δήμος Κορδελιού - Ευόσμου της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Γ. Στις λοιπές περιοχές της Επικράτειας , που βρίσκονται το επίπεδο επιτήρησης λειτουργούν  δια ζώσης Νηπιαγωγεία, Δημοτικά,  Γυμνάσια και Λύκεια.

Σημειώνεται ότι  τα σχολεία ειδικής αγωγής λειτουργούν κανονικά δια ζώσης και σε όλες της “κόκκινες” περιοχές.

Όλες οι άλλες εκπαιδευτικές δομές (όπως Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης) παραμένουν   σε εξ αποστάσεως λειτουργία.

Με σκοπό την αποφυγή διασποράς του ιού SARS-CoV-2, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας,  θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα για τον συχνό και συστηματικό αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας, ως ακολούθως:

1. Οι αίθουσες θα πρέπει να αερίζονται πλήρως για τουλάχιστον 15 λεπτά πριν την έναρξη της λειτουργίας τους.

2. Τα παράθυρα θα πρέπει να παραμένουν πλήρως ανοικτά για τουλάχιστον 15 λεπτά κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και των σχολικών γευμάτων καθώς και μετά την αποχώρηση των μαθητών.

3. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τα παράθυρα των αιθουσών θα πρέπει να ανοίγουν πλήρως τουλάχιστον για 5 λεπτά ανά 20λεπτο, ή μία φορά κατά τη διάρκεια της 45λεπτης ώρας διδασκαλίας, ώστε να ανανεώνεται πλήρως ο εσωτερικός αέρας. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, τόσο πιο γρήγορα επιτυγχάνεται η ανανέωση του αέρα. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, τα 5 λεπτά θεωρούνται επαρκής χρόνος για την πλήρη ανανέωση του αέρα, υπό την προϋπόθεση της ανανέωσης του εσωτερικού αέρα κάθε 20 λεπτά.

4. Οι κοινόχρηστοι χώροι (βιβλιοθήκες, τουαλέτες, σχολικά γυμναστήρια) θα πρέπει να αερίζονται συνεχώς και πλήρως, δεδομένου ότι χρησιμοποιούνται από διαφορετικές ομάδες ατόμων.

5. Θα πρέπει να εξασφαλίζεται η πρόσβαση για το άνοιγμα των παραθύρων (ειδικά σε περιπτώσεις, που βρίσκονται σε ψηλότερα σημεία για λόγους ασφαλείας) και επίσης ότι τα ανοίγματα των συστημάτων εξαερισμού δεν παρεμποδίζονται με κανέναν τρόπο, πχ κρεμασμένες αφίσες κ.λπ.

6. Σε ψυχρότερες καιρικές συνθήκες η επίδραση των χαμηλών θερμοκρασιών μπορεί να μετριαστεί ανοίγοντας τα παράθυρα, που βρίσκονται άνωθεν των θερμαντικών σωμάτων.

7. Σε περίπτωση λειτουργίας κλιματισμού όλα τα υφιστάμενα συστήματα εξαερισμού και κλιματισμού θα πρέπει να ρυθμιστούν στο μέγιστο ποσοστό εισαγωγής νωπού αέρα. Το άνοιγμα των παραθύρων συνιστάται για τη βέλτιστη ανανέωση του εσωτερικού αέρα. Για τη χρήση συστημάτων κλιματισμού υπενθυμίζονται και οι συστάσεις των (α) και (β) σχετ. εγκυκλίων.

8. Εάν υφίστανται πόρτες πυρασφάλειας, αυτές θα πρέπει να παραμένουν κλειστές, να μην αξιοποιούνται ως ανοίγματα για τον αερισμό του κτιρίου και να χρησιμοποιούνται όπως προβλέπεται από το σχέδιο πυρασφάλειας του κτιρίου.

9. Για λόγους αποφυγής της διασποράς του ιού τονίζονται τα ακόλουθα:

  • Το άνοιγμα αποκλειστικά των εσωτερικών θυρών των αιθουσών θα πρέπει να αποφεύγεται καθώς υπάρχει κίνδυνος μεταφοράς αερολυμάτων από τη μία αίθουσα στην άλλη μέσω των διαδρόμων. Για το λόγο αυτό απαιτείται και το παράλληλο άνοιγμα των παραθύρων και της εσωτερικής πόρτας της αίθουσας.
  • Το άνοιγμα των παραθύρων αποκλειστικά σε θέση ανάκλισης δεν εξασφαλίζει τον επαρκή αερισμό της αίθουσας, ακόμη κι αν διατηρούνται σε αυτή τη θέση καθ’
  • όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Σε κάθε περίπτωση, και για λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας, οι συστάσεις της παρούσας θα πρέπει να εφαρμόζονται σε συνδυασμό με το σύνολο των συστάσεων για την προστασία από την εξάπλωση του κορωνοϊού SARS CoV-2 (. υγιεινή των χεριών, χρήση μάσκας κλπ).

Επίσης συνιστάται  η μεταφορά και η παραλαβή παιδιών από / προς το σχολείο να γίνεται κατά το δυνατόν από ένα σταθερό πρόσωπο αναφοράς ή ένα άτομο της κατοικίας του παιδιού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ  Η  ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ COVID-19

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας Τμημάτων Σχολικής Μονάδας ή ολόκληρης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνεται από τον Διευθυντή Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του (Παράρτημα 2).

Για τη σχετική γνώμη και απόφαση λαμβάνονται υπόψη οι παραπάνω οδηγίες, καθώς και τα τοπικά επιδημιολογικά και κοινωνικά δεδομένα.

Εφόσον καταγράφεται τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19 είτε σε μαθητή είτε σε μέλος του εκπαιδευτικού ή άλλου προσωπικού, ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας έχει την ευθύνη για την ενημέρωση α/ του Διευθυντή της οικείας Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β/ του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του.

Εφόσον αποφασιστεί η αναστολή της λειτουργίας Τμήματος ή Τμημάτων του σχολείου ή όλης της Σχολικής Μονάδας, ενημερώνεται ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και με ευθύνη του οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς/κηδεμόνες.

Επίσης, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης, καταχωρείται στη βάση δεδομένων του Πληροφοριακού Συστήματος myschool η πληροφορία για την αναστολή αυτή.

Συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι:

  •     πυρετός
  •     βήχας

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

  •     δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια
  •     μυαλγίες
  •     ρίγος
  •     πονοκέφαλος
  •     καταβολή δυνάμεων
  •     δυσκαταποσία
  •     απώλεια γεύσης ή/και οσμής
  •     ναυτία / έμετος
  •     κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

Κλινικά κριτήρια χαρακτηρισμού παιδιού ως ύποπτου κρούσματος COVID-19

Ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω συμπτώματα:

Περίοδος μεταδοτικότητας

Ένα άτομο θεωρείται μεταδοτικό  48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του έως και τη λήξη της περιόδου απομόνωσής του, δηλ. 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων (σε περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα των 10 ημερών να είναι μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).

Ασυμπτωματικό άτομο με θετικό μοριακό τεστ θεωρείται μεταδοτικό, 48 ώρες πριν έως και 10 ημέρες μετά την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.

Ορισμός στενής επαφής στη σχολική μονάδα

Στενές επαφές επιβεβαιωμένου κρούσματος λοίμωξης COVID-19 θεωρούνται:

  •     Οι μαθητές που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με μαθητή που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 και συνυπήρξαν μαζί του στη σχολική τάξη κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •     Οι μαθητές που στο τμήμα τους δίδαξε συστηματικά εκπαιδευτικός που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •     [«δίδαξε συστηματικά»: δίδαξε τουλάχιστον 2 διδακτικές ώρες μέσα στο διάστημα του 48ωρου πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν)]
  •     Άτομο (μαθητής ή ενήλικας) που είχε επαφή πρόσωπο-με-πρόσωπο με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν) σε απόσταση < 1.5 μέτρο, για χρονικό διάστημα ≥ 15 λεπτά και χωρίς σωστή χρήση μάσκας εκ μέρους ενός από τους δυο (ή εκ μέρους και των δύο).
  •     Άτομο που είχε άμεση σωματική επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας.
  •     Άτομο που είχε επαφή με αναπνευστικές ή άλλες σωματικές εκκρίσεις επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.
  •     Στενή επαφή επιβεβαιωμένου κρούσματος (μαθητή ή μέλους του προσωπικού) που χρησιμοποιεί σχολικό λεωφορείο: α/ εάν το κρούσμα έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), στενή επαφή –υπό τυπικές συνθήκες– θεωρείται κάθε άτομο που σε κάποια διαδρομή εντός αυτού του χρονικού διαστήματος καθόταν σε διπλανή θέση ή στην αντίστοιχη θέση της μπροστινής ή πίσω σειράς από τη θέση του επιβεβαιωμένου κρούσματος, β/ εάν το κρούσμα δεν έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), θα πρέπει να γίνει ειδική εκτίμηση κινδύνου για να οριστούν οι στενές επαφές.

Σχόλια (174)

 
Έρευνα για την τηλεκπαίδευση
26 Φεβ 2021 18:52

Σε κάθε περίπτωση παραμένει βέβαιο ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δε δύναται να αντικαταστήσει την εκπαίδευση που παρέχεται στη φυσική σχολική τάξη και η χρήση της θα πρέπει να περιοριστεί μόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

https://www.esos.gr/arthra/71756/ti-edeixe-ereyna-toy-kesy-naxoy-gia-tin...

 
Μόνη λύση τα ανοιχτά σχολεία
26 Φεβ 2021 18:35

Άμεσα προβλέπεται να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία σε όλη την Ευρώπη αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ. Ας επανέλθει στον δρόμο της λογικής και η Ελλάδα.

 
Αδικαιολόγητος πανικός
26 Φεβ 2021 18:33

Ο πανικός είναι που κρατάει κλειστά τα σχολεία χωρίς λόγο όταν προφανώς δεν αποτελούν εστίες διάδοσης της ίωσης. Με το κλείνουμε τα Γυμνάσια ή τα Πανεπιστήμια τόσους μήνες δε μειώθηκαν οι φορείς - ας εξετάσουν τα ΜΜΜ και ας αυξηθούν τα μέτρα προφύλαξης για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.

Επίσης, είναι κοινό μυστικό πως η τηλεργασία δεν εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις.

@Παιδεια για το μέλλον της χώρας
26 Φεβ 2021 15:12

Οι οικογένειες και οι εργαζόμενοι επίσης να επιστρέψουν στις θέσεις παραγωγής, αυτό μπορεί να γίνει παράλληλα με τη λειτουργία των σχολείων. Κανένα νόημα επίσης δεν έχει η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις εξι το βράδυ, ούτε το κλείσιμο των μικρών εμπορικών καταστημάτων που έχουν λιγότερους από 20 πελάτες ημερησίως.

Τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν πρέπει να είναι στοχευμένα ώστε να προφυλαχθούν οι ηλικιωμένοι και οι ευπαθείς ομάδες από συναντήσεις σε κλειστούς χώρους με τυχαίους ανθρώπους, όχι να καταστρέφεται αναίτια η παιδεία και η παραγωγική δραστηριότητα.

Οι απώλειες σε συντριπτικό ποσοστό (85%) εντοπίζονται σε ηλικίες άνω των 70 ετών. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε πάνω από 150.000 επιβεβαιωμένους φορείς κάτω των 65 ετών (πολλαπλάσιοι οι πραγματικοί) έχουν σημειωθεί λιγότερες από χίλιες απώλειες από το 2020 μέχρι σήμερα.

Τα οριζόντια μέτρα για μήνες στη σειρά είναι επιζήμιος για όλους μακροπρόθεσμα δίχως να συνεισφέρει σε τίποτα στην προστασία της δημόσιας υγείας.

 
Συνεχής αύξηση..
26 Φεβ 2021 15:35

Τις τελευταίες 2 ημέρες αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των σχολείων με κρουσματα και ιδίως στην επαρχία. Τελευταία ενημέρωση στις 15:30 26/2/2021 έχουμε περισσότερα από 285 σχολεία με κρουσματα Κορονοιου από τα οποία πολλά είναι σε αναστολή λειτουργίας (κόκκινη ένδειξη στον επίσημο πίνακα του υπουργείου Παιδείας).

 
@Παιδεια για το μέλλον της χώρας
26 Φεβ 2021 15:12

Αν δεν ανοίξουν τα σχολεία και Πανεπιστήμια δεν θα υπάρχει τίποτα για τα επόμενα δύο χρόνια...Η αποθέωση του πανικού. Και δεν αποτελεί πανικό όταν πολλές οικογένειες ιδίως αυτή την περίοδο δεν έχουν ούτε καν να φάνε και να προσφέρουν τα άκρως απαραίτητα στις οικογένειες τους. Αποτελεί τη ζοφερη πραγματικότητα. Εκτός αν κάποιοι ειδήμονες σχολιαστές ζουν εκτός της Ελληνικής πραγματικότητας.

 
Παιδεία για το μέλλον της χώρας
25 Φεβ 2021 17:54

Αν δεν ανοίξουν Σχολεία και Πανεπιστήμια δεν θα υπάρχει τίποτα για τα επόμενα δύο χρόνια, η εκπαίδευση είναι απαραίτητη σε μια κοινωνία.

Η Ελλάδα θα έχει χάσει χωρίς λόγο μήνες από την ανάκαμψη επειδή κάποιοι εμμένουν σε αντιεπιστημονική και αντικοινωνική ιδεοληψία και διασπείρουν πανικό.

@ Περί ειδημόνων σχολιαστών και μη.
22 Φεβ 2021 15:47

Αν δεν υπάρχει φαγητό στο τραπέζι και στο σπίτι ούτε υγεία υπάρχει ούτε και Παιδεία

 
MIK
25 Φεβ 2021 08:03

"Μείωση" όπως αυτή στα σχολεία της Τρίπολης;

 
Δάσκαλος.
24 Φεβ 2021 18:30

Αυτό το υπουργείο ότι θέλει λέει. Πού την βλέπει την μείωση κρουσμάτων στα σχολεία απορώ; Όλα καλά όλα τέλεια. Πάμε παρακάτω.

 
Μια επισήμανση...
24 Φεβ 2021 13:15

Η σύγκριση όσον αφορά τους αριθμούς και τα ποσοστά το ορθό είναι να γίνεται μετά το μεσημέρι όπου τότε εμφανίζονται από το υπουργείο Παιδείας σε μεγάλο ποσοστό τα νέα σχολεία με κρουσματα Κορονοιου. Ήδη τα ποσοστά και τα σχολεία έχουν αυξηθεί.

 
Περί ειδημόνων σχολιαστών και μη.
22 Φεβ 2021 15:47

Αν δεν υπάρχει φαγητό στο τραπέζι και στο σπίτι ούτε υγεία υπάρχει ούτε και Παιδεία!!!!!

 
Ανοιχτή Δημόσια Εκπαίδευση την άνοιξη
20 Φεβ 2021 01:27

Όλοι οι επιστήμονες στην Ελλάδα και διεθνώς μιλούν για την αναγκαιότητα να επιτραπεί στην κοινωνία να ανακάμψει από τους διαρκείς εγκλεισμούς. Βασικός πυλώνας η Δημόσια Εκπαίδευση, που πρέπει να μείνει ανοικτή.

Ας δοθούν κονδύλια ώστε προσληφθούν νέοι ωρομίσθιοι για ένα εξάμηνο, εξάλλου είναι δεκάδες οι εκπαιδευτικοί στις λίστες αναμονής. Δεν υπάρχει περιθώριο για άλλες λανθασμένες αποφάσεις υπό το κράτος του πανικού.

Άνθρωποι κάτω των 65 ετών ΔΕΝ αποτελούν ομάδα κινδύνου: Στην Ελλάδα σημειώθηκαν σε ένα χρόνο λιγότερες από εξακόσιες απώλειες όλο το προηγούμενο διάστημα σε πάνω από 1.5 εκατομμύριο πραγματικούς φορείς. Τον περασμένο Φεβρουάριο κανείς δε φορούσε μάσκα στους δρόμους ούτε είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία.

Προφανές ότι ούτε οι μαθητές ούτε οι φοιτητές ούτε καν οι εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν από τα ανοιχτά σχολεία, αντιθέτως η ζημιά θα είναι τεράστια αν δε σωθεί εγκαίρως η φετινή χρονιά.

 
Διασπορά σε βιομηχανία και ΜΜΜ
20 Φεβ 2021 01:06

«Όσο δεν μειώνεται η διασπορά στους εργασιακούς χώρους, δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος μεταξύ δουλειάς και σπιτιού», σημείωσε η κυρία Παπαευαγγέλου. Έτσι, ο ιός μεταδίδεται από τον εργασιακό στον οικογενειακό χώρο και τίθενται σε κίνδυνο άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και ευπαθείς ομάδες.

Το lockdown δεν λειτουργεί χωρίς εφαρμογή ενός αυστηρού υγειονομικού πρωτοκόλλου σε εστίες συνωστισμού, όπως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και οι εργασιακοί χώροι. Αυτό υπογραμμίζει ο διευθυντής ΜΕΘ του νοσοκομείο «Παπανικολάου», Ν. Καπραβέλος, τονίζοντας ότι η Αθήνα βρίσκεται «σε πολύ ανησυχητικό επίπεδο», καθώς «το Σύστημα Υγείας πιέζεται πολύ».

Να ανοίξουν τα Σχολεία και τα Πανεπιστήμια το συντομότερο δυνατόν ώστε να σταματήσει η κατατρακύλα στην εκπαίδευση. Είναι ντροπή να φορτώσουμε τη νέα γενιά με αχρείαστα προβλήματα λόγω έλλειψης ψυχραιμίας αλλά και προετοιμασίας.

 
Δάσκαλος.
15 Φεβ 2021 12:51

Πάρτε το χαμπάρι δεν παίρνουν από λόγια. Έχουν κλείσει τα αυτιά τους και δεν ακούν τίποτα. Έχουν χάσει την μπάλα ούτε ξέρουν τι τους γίνεται. Ότι τους έρθει στο μυαλό εκείνη την στιγμή το κάνουν. Αλαλούμ μαύρα χάλια και που είμαστε ακόμη.

 
Ίδιες ευκαιρίες με ανοιχτά σχολεία
14 Φεβ 2021 21:28

Ίδιες ευκαιρίες σημαίνει ανοιχτά σχολεία για όλους, είναι μεγαλύτερη η ψυχολογική επιβάρυνση όταν παιδιά και έφηβοι είναι καθηλωμένοι επί ώρες να παρακολουθούν μαθήματα σε μια οθόνη.

Τι είδους μάθημα είναι αυτό; Ας είμαστε επιτέλους λογικοί και ας φερθούμε με ψυχραιμία. Κανείς εκπαιδευτικός δε θα κινδυνεύσει, να πιέσουν όλοι.

Τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά από τον Μάρτιο και όλο το επόμενο διάστημα ώστε να επανέλθουν οι μαθητές και να ολοκληρώσουν τη χρονιά τους. Κάθε άλλη απόφαση στρέφεται ενάντια σε παιδιά και οικογένειες.

 
Ορεινός
14 Φεβ 2021 18:30

Καλησπέρα!!! Υπάρχουν σχολεία τα οποία είναι κλειστά .......εδώ και μια εβδομάδα λόγω κρουσμάτων και ο χάρτης παραμένει ο ίδιος !!! Δεν γίνεται καμμία αναφορά!! Ποιός δουλεύει ποιόν σε αυτόν τον τόπο ? Σε μια περιοχή με 250 κατοίκους ,,,,.... βεβαιωμένα τουλάχιστον 7 ....κρούσματα σε μία εβδομάδα.... και όλες οι υπηρεσίες ΕΟΔΥ-Δήμος κλπ σφυρίζουν αδιάφορα!! Ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν κάποια τεστ!!! ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ ????

 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
14 Φεβ 2021 17:40

Δεν είναι δυνατό μέσα στην πανδημία οι μαθητές της Γ Λυκείου να αντιμετωπιζονται διαφορετικά ανάλογα δήθεν με το επιδημιολογικο φορτίο της περιοχής που κατοικούν. Είναι κατάφερα άδικο κάποιοι μαθητές να δικινδυνευουν καθημερινά να μολύνθουν σε αίθουσες λίγων τετραγωνικών μέσα σε αντίξοες συνθήκες και να υφίστανται τεράστια ψυχολογική πίεση όταν στη σχολική μονάδα που φοιτούν ανακοινωνονται κρούσματα και κάποιοι άλλοι αντίστοιχα να είναι προστατευμενοι και φυσικά πιο ξεκούραστοι σωματικά και ψυχικά. Πρέπει άμεσα τουλάχιστον για τους υποψηφίους της Γ Λυκείου να υπάρξει κοινή αντιμετώπιση. Να σταματήσει το υπουργείο να εκθέτει τα παιδιά μας μέσα στο χειμώνα σε αυτόν τον κίνδυνο. Έχουν αναλογιστεί ότι και μαθητές Γ Λυκείου συνοικουν με άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες οπότε σηκώνουν ένα επιπλέον βάρος αυτή την εποχή; Το υπουργείο είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία ανισοτήτων μεταξύ των μαθητών και ιδιαίτερα ανάμεσα σε αυτούς που προετοιμαζομται για τις Πανελλήνιες.

 
Νηπιαγωγός
11 Φεβ 2021 01:27

Δευτέρα πρωί στο νηπιαγωγείο που υπηρετώ. Τα παιδιά έχουν προσέλθει και το πρόγραμμα εξελίσσεται κανονικά. Κατά τις έντεκα μαθαίνουμε ότι τμήμα στο δημοτικό σχολείο με το οποίο συστεγαζόμαστε, έχει αναστείλει την λειτουργία του λόγω κρούσματος κορονοιού. Αρχικά νόσησε η μητέρα του παιδιού κι έπειτα το παιδί. Το μικρό αδερφάκι του παιδιού που νοσεί, φοιτά κανονικά στο νηπιαγωγείο, χωρίς καμία ενημέρωση από την οικογένεια. Αναστάτωση. Καλούμε τον ΕΟΔΥ για οδηγίες. Απάντηση από τους αρμόδιους: "Καλώς προσήλθε το νήπιο στο σχολείο". Στην παρατήρησή μας ότι η μητέρα και το μεγαλύτερο αδερφάκι του νοσούν, η απάντηση του ΕΟΔΥ είναι:"Εάν ήταν τα αδέρφια των παιδιών που νοσούν, να μην προσέρχονται στο σχολείο, τότε όλα τα σχολεία θα είχαν κλείσει!!!!!!!!".
Συμπέρασμα: 1. Οι γονείς δεν προστάτευσαν τους υπόλοιπους.
2. Ο ΕΟΔΥ δεν προστάτευσε εκπαιδευτικούς και μαθητές.
3. Το σχολείο αναστατώθηκε και διαταράχθηκε πλήρως η λειτουργία του.
4. Μεσήλικες νηπιαγωγοί, με όχι κι ευκαταφρόνητα προβλήματα υγείας, κινδύνευσαν κι ακόμη αγωνιούν.
Υπάρχει ακόμη καμια αμφιβολία για την σοβαρότητα και την αξιοπιστία των κυβερνώντων μας?

 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
10 Φεβ 2021 22:47

Κλείστε τα κλείστε τα όσο είναι νωρίς!!!
Μετά θα είναι αργά !!!

 
Γ.Φ.
10 Φεβ 2021 09:38

Λόγια λόγια μεγάλα και έργα μηδέν. Θα δούμε πως θα πάει η πανδημία μόνο αυτό ακούμε συνέχεια και μετά θα αποφασίσουμε για το σχολεία. Ο καιρός περνάει τα πράγματα κάθε μέρα γίνονται και χειρότερα και πιπιλιζουμε την καραμέλα το φυσικό περιβάλλον και το φυσικό περιβάλλον για τα παιδιά. Έλεος πια. Πάρτε μια απόφαση. Κλείστε τα κλείστε τα όσο είναι νωρίς.

 
Αναγνωστης
10 Φεβ 2021 00:02

Κλείσιμο όλων των σχολείων ΑΜΕΣΑ. Γενικό lockdown ΑΜΕΣΑ.
Θα είναι αργά για δάκρυα για κάθε μέρα που περνάει χωρίς μέτρα.
Τα κρούσματα αυξάνονται ραγδαία τα νοσοκομεία γεμίζουν κάθε μέρα. Ετοιμαστείτε να γίνουμε Ιταλία. Οι άνω των 60 στους διαδρόμους για να μπουν οι νεότεροι στην εντατική.

 
@Περι επιστημονικής αυθεντιας-Ανοιχτα τα σχολεία Αβαθμιας
09 Φεβ 2021 22:34

Σχετικά με την επιστημονική αυθεντία του κυρίου Τσιοδρα και αν έχει προσωπική άποψη για το άνοιγμα των σχολείων και ποια είναι αυτή φαίνεται από το ότι έλαβε μέρος στη σημερινή συνεδρίαση και ενημέρωση στο Μέγαρο Μαξίμου καθώς και στους λόγους βάσει των οποίων αποφασίστηκε το γενικό λοκνταουν στην Αττική ένας από τους οποίους ήταν με βάση τα στοιχεία που εμφάνισε ο κύριος Κικίλιας η αύξηση των κρουσμάτων σε μαθητές τον τελευταίο μήνα και ιδίως την τελευταία εβδομάδα. Όσον αφορά το ότι κάθε μέλος της Επιτροπής είναι ελεύθερος να διαφοροποιηθεί εφόσον δεν συμφωνεί με τις αποφάσεις της Επιτροπής αυτό δεν ισχύει απόλυτα γιατί υπάρχουν δηλώσεις του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργό κυρίου Σκερτσου οι οποίες δεν ανακλήθηκαν βάσει των οποίων είναι προτιμότερο να μην βγαίνουν μέλη της Επιτροπής που διαφοροποιούνται να μιλούν γιατί έτσι δημιουργούν μεγαλύτερη σύγχυση στους πολίτες.

 
Οι εμμονές της κυρίας υπουργού
09 Φεβ 2021 15:11

Κρατάμε ανοιχτά τα σχολεία , δεν υπάρχει μεταδοτικοτητα στα σχολεία, τα παιδιά δεν νοσούν, δεν μπορεί να γίνει εκ περιτροπής μάθημα στα σχολεία, δεν προβλέπονται προληπτικά τεστ Κορονοιου στους μαθητές κάτω των 16 ετών, σε σχολεία που εμφανίζεται κρούσμα Κορονοιου δεν προβλέπεται να γίνονται δωρεάν τεστ Κορονοιου στους εκπαιδευτικούς και στους υπόλοιπους μαθητές! Οι αριθμοί που δίνει ο ΕΟΔΥ..8498 κρουσματα σε παιδιά ηλικίας 0-17 ετών την 11/1/2021 ημέρα ανοίγματος των Δημοτικών Σχολείων, 10465 κρουσματα σε παιδιά ηλικίας 0-17 ετών την 8/2/2021 δηλαδή σχεδόν 2000 κρούσματα σε παιδιά μέσα σε λιγότερο από 1 μήνα... Μεταδοτικοτητα μέσα στα σχολεία, στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς, στις οικογένειες και στους προγόνους των παιδιών βεβαίως και υφίσταται!!!! Επιτέλους καιρός είναι να σταματήσουν αυτές οι εμμονές!

 
Περί επιστημονικής αυθεντίας
09 Φεβ 2021 14:53

Εξαρχής ήταν λάθος να ταυτιστεί το έργο και οι αποφάσεις μιας πολυμελούς επιτροπής με ένα μόνο άτομο. Στην Ελλάδα έχουμε την κακή τάση να προσωποποιούμε και να δραματοποιούμε, ενώ δεν εμπιστευόμαστε συλλογικούς θεσμούς.

@ Χρήστος
09 Φεβ 2021 13:27

Ο κ.Τσιόδρας δεν απέχει από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων και τον συμβουλευτικό ρόλο του στην κυβέρνηση αλλά πλέον έχει αποσυρθεί από το προσκήνιο της καθημερινής ενημέρωσης, ίσως και λόγω υπερβολικής έκθεσης το προηγούμενο διάστημα, όταν σημειώθηκαν τα μεγάλα λάθη στη διαχείριση της κρίσης.

Φυσικά παραμένει ελεύθερος να τοποθετήθει σχετικά με την αναγκαιότητα της λειτουργίας των Δημοσίων Σχολείων, όπως έκανε παλιότερα σε άλλες περιπτώσεις που ο ίδιος έκρινε αναγκαίο. Από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, με όλα τα νέα δεδομένα γνωστά, δεν το έχει κάνει.

Σε καμία περίπτωση όμως μια κοινωνία δεν εξαρτάται από την αυθεντία ενός επιστήμονα ή μιας επιτροπής ιατρών: Πρέπει να συνυπολογιστεί το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος των οριζόντιων μέτρων κλεισίματος και οι επιπτώσεις σε εκπαίδευση, εργασία, υγεία και ζωή *εκατοντάδων* χιλιάδων ανθρώπων.

Δικαίωματα σε μια πολιτεία έχουν όλοι, και όσοι είναι εργαζόμενοι κάτω των 40 ετών ή ανήλικοι μαθητές ή φοιτητές δεν έχουν λιγότερα από όσους είναι άνω των 70 ετών.

Όσο και να επιμένουν ορισμένοι, μάλλον θα πρέπει να φτάσουμε σε "ολικό" εγκλεισμό για να ξανακλείσουν τα σχολεία στην Ευρώπη, αυτό πλέον τεκμηριώνεται επιστημονικά αλλά είναι και ορθή ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ στρατηγική για το μέλλον της δυτικής κοινωνίας.

 
Ανοιχτά τα σχολεία Α'βάθμιας και Β'βάθμιας
09 Φεβ 2021 14:50

Η Επιτροπή αποτελείται από 40 επιστήμονες άρα αναμενόμενο να μην υπάρχει συμφωνία σε όλα, τελικά όμως λαμβάνεται κατά πλειοψηφία μοναδική απόφαση και αυτή ανακοινώνεται.

Αυτή κατατίθεται ως η επίσημη θέση της Επιτροπής, ενώ φυσικά όποιος επιστήμονας έχει επιφυλάξεις μπορεί να διαφοροποιηθεί.

 
Χρήστος
09 Φεβ 2021 13:27

Επειδή κάποιοι έχουν αναφέρει ότι πρέπει να ακούμε μόνο ότι αναφέρει η εκπρόσωπος του ΕΟΔΥ κατά τις απογευματινές ενημερώσεις και όχι για παράδειγμα το τι έχει αναφέρει ο κύριος Τσιοδρας στη Βουλή ή λέγοντας μάλιστα ότι ο κύριος Τσιοδρας απέχει από την Επιτροπή θα έπρεπε να δουν ποιοι είναι αυτοί που παίρνουν μέρος στην έκτακτη σημερινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου. Η εκπρόσωπος του ΕΟΔΥ δεν παίρνει μέρος ενώ παίρνει μέρος ο απεχων κατά κάποιους από την Επιτροπή λοιμοξιολογος κύριος Τσιοδρας.

 
Χρήστος
09 Φεβ 2021 09:00

Εισήγηση του υπουργού υγείας... Σκληρό λοκνταουν τύπου Μαρτίου βασιζόμενο στα τελευταία στοιχεία εισαγωγής στα νοσοκομεία και στις ΜΕΘ. Στοιχεία που αφορούν τους μαθητές, αύξηση των κρουσμάτων την τελευταία μόνο εβδομάδα σε ποσοστό 11%. Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!

 
Μαρία, καλλιθεα
09 Φεβ 2021 07:54

Καλημέρα. Όπως καταλάβατε ίσως, μένουμε απέναντι από το νηπιοτροφειο Καλλιθέας. Υπάρχει φόβος αλλά όλα καλά μεχρι τωρα. Προσέχουμε τριπλά. Με παιδί στη Β λυκείου, που από τον Νοέμβριο έχει βγει για βόλτα μιας ώρας μόνο 6 φορές από επιλογή του, εχει κουραστεί. Και τα υπόλοιπα παιδιά, από συνομιλίες, έχουν κουραστεί. Ας μειωθούν λίγο οι ώρες της τηλεκπαιδευσης, και όποτε κριθεί κατάλληλο, ας ανοίξουν εκ περιτροπής τα σχολεία, γιατί σίγουρα θα πρέπει να γίνουν επαναλήψεις. Και για φέτος, οι διαγωνισμοί ας μην γίνουν γιατί η ύλη δεν εχει εμπεδωθεί σωστά. Να μην γίνει το οποίο διαγώνισμα αυτοσκοπός, αλλά η γνώση. Και οι καθηγητές έχουν κουραστεί και πραγματικά δίνουν μάχη για να κρατήσουν τα παιδιά ψυχολογικά ασφαλή. Το υπουργείο να τους αφήσει να διδάξουν και να μην τους εγκλωβιζει με ανούσια, αυτή την εποχή, διαγωνίσματα. Όλοι είναι κουρασμένοι. Η εκ περιτροπής προσέλευση στο σχολείο, όταν ανοίξουν, να δώσει την ευκαιρία εμπέδωση της ύλης. Πιστεύω ότι πλησιάζουμε στο τέλος, λίγο υπομονή και προσαρμογή σε αυτά τα δεδομένα και οχι σε αποφάσεις η ενέργειες σαν να είναι όλα καλά και φυσιολογικά.

 
ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
09 Φεβ 2021 07:34

ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ. ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ...ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ , ΘΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ....

 
PE19
08 Φεβ 2021 23:13

Ρε παιδιά ακόμα λένε οι "ειδικοί" ότι δεν κολλάει στα σχολεία ???
Απέξω από σχολείο να πας Φλεβάρη μήνα θα δεις ότι γίνεται χαμός από ιώσεις και έρχεται και κρύο !!!
Τηλεκπαίδευση (όπως γίνεται) είναι υποκατάστατο κάτι κάνει, έστω κατά 50% καλύπτει κάποιες ανάγκες. Λογική για ανοικτά σχολεία με 25 παιδιά μέσα μόνο σαν ανέκδοτο ακούγεται. Άμεσα ανάγκη έχει το Λύκειο και τα μισά (ίσως και παραπάνω) Λύκεια στην Ελλάδα είναι με τηλεκπαίδευση !!!! Είναι σε αυτή τη κατάσταση 6 μήνες (3 τώρα και 3 πέρσι) αν δουλέψουν 1 παραπάνω μήνα δεν θα κάνει καμία τρομερή διαφορά πέρα από πολιτικούς λόγους, όμως στατιστικά σίγουρα καμιά 100στη εκπαιδευτικοί και μαθητές (ήδη έχουμε κάποια κρούσματα) θα πάνε νοσοκομείο ή θα φύγουν. Υπάρχει λόγος ????
Β/μια Τηλεκπαίδευση Α/μια με σπαστά τμήματα (μισά – μισά) και αναπροσαρμογή της ύλης. Το τελευταίο πρέπει να γίνει έτσι και αλλιώς οπότε για 1-1.5 μήνα δεν υπάρχει λόγος να κινδυνεύσει κόσμος.

 
Μέτρα τώρα, παράταση διδασκαλίας για Δημοτικό-Γυμνάσιο
08 Φεβ 2021 22:16

Χιλιάδες παιδιά και νέοι ούτε μορφώνονται σωστά ούτε ζουν σωστά, αυτό είναι το τίμημα που υφίστανται χιλιάδες οικογένειες εδώ και έναν χρόνο. Άλλη ανοχή δεν υπάρχει: Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια δε θα γίνουν εξεταστικά κέντρα για να ανοίγουν μόνο για τις εξετάσεις το καλοκαίρι και να απονέμουν διπλώματα.

Δεν είμαστε σε πόλεμο, μια ασθένεια είναι από τις δεκάδες. Κανείς από τους ενήλικες 40χρονους, 50χρονους ή 60χρονους που σχολιάζουν δεν έχει ζήσει τέτοιες συνθήκες με κλειστή επί μήνες την Α'βθμια και Β'θμια Εκπαίδευση, με αποκλεισμένα τα ΑΕΙ επί ένα χρόνο στην Ελλάδα.

Τα εύκολα συμπεράσματα για την επάρκεια της τηλεκπαίδευσης μόνο από όσους αδιαφορούν για τους νέους προέρχονται.

Αν υπήρχε ολικό "lockdown" σε όλη τη χώρα, με κλειστά σύνορα, κλειστά εργοστάσια, κλειστά τα πάντα, ας κλείσουν και τα σχολεία. Σε καμία άλλη περίπτωση, τα σχολεία πρέπει να είναι τα πρώτα που ανοίγουν και τα τελευταία που κλείνουν, όπως συμβαίνει παντού.

https://www.esos.gr/arthra/71508/parathyro-gia-paratasi-toy-didaktikoy-e...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.