Σήμερα (8:30 π.μ.): 709 σχολεία με μερική ή ολική αναστολή λόγω κρουσμάτων - (Συνεχής Ενημέρωση από το esos)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ COVID-1

19/05/2021

Ενημερώθηκε: 19/05/2021, 08:51

Άκουσε το άρθρο

Άλλα 138 σχολεία προστέθηκαν σήμερα το πρωί στον κατάλογο που ανέστειλαν τη λειτουργία τους μερικώς ή ολικώς, λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων κορωνοϊού.

Ενώ  χθες βράδυ, στην πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας ήταν καταγεγραμμένα571 σχολεία, ο αριθμός αυτός  σήμερα , στις 8:30 το πρωί, το πρωί  αυξήθηκε στα 709 σχολεία (αύξηση 138 σχολείων).

Συγκεκριμένα ΅

Α. Σε μερική αναστολή   (σε επίπεδο ενός ή περισσότερων τμημάτων) καταγράφηκαν   639 σχολικές μονάδες από  514 χθες, και,

Β. Σε  πλήρη αναστολή 70  σχολεία από 57 χθες.

Σχολικές μονάδες (πλήρης αναστολή): 0,4948%, Τμήματα (μερική αναστολή): 0,5328%.

Πατήστε εδώ για να δείτε τη "λίστα" με όλα τα σχολεία

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ

 Με σκοπό την αποφυγή διασποράς του ιού SARS-CoV-2, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας,  θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα για τον συχνό και συστηματικό αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας, ως ακολούθως:

1. Οι αίθουσες θα πρέπει να αερίζονται πλήρως για τουλάχιστον 15 λεπτά πριν την έναρξη της λειτουργίας τους.

2. Τα παράθυρα θα πρέπει να παραμένουν πλήρως ανοικτά για τουλάχιστον 15 λεπτά κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και των σχολικών γευμάτων καθώς και μετά την αποχώρηση των μαθητών.

3. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τα παράθυρα των αιθουσών θα πρέπει να ανοίγουν πλήρως τουλάχιστον για 5 λεπτά ανά 20λεπτο, ή μία φορά κατά τη διάρκεια της 45λεπτης ώρας διδασκαλίας, ώστε να ανανεώνεται πλήρως ο εσωτερικός αέρας. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, τόσο πιο γρήγορα επιτυγχάνεται η ανανέωση του αέρα. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, τα 5 λεπτά θεωρούνται επαρκής χρόνος για την πλήρη ανανέωση του αέρα, υπό την προϋπόθεση της ανανέωσης του εσωτερικού αέρα κάθε 20 λεπτά.

4. Οι κοινόχρηστοι χώροι (βιβλιοθήκες, τουαλέτες, σχολικά γυμναστήρια) θα πρέπει να αερίζονται συνεχώς και πλήρως, δεδομένου ότι χρησιμοποιούνται από διαφορετικές ομάδες ατόμων.

5. Θα πρέπει να εξασφαλίζεται η πρόσβαση για το άνοιγμα των παραθύρων (ειδικά σε περιπτώσεις, που βρίσκονται σε ψηλότερα σημεία για λόγους ασφαλείας) και επίσης ότι τα ανοίγματα των συστημάτων εξαερισμού δεν παρεμποδίζονται με κανέναν τρόπο, πχ κρεμασμένες αφίσες κ.λπ.

6. Σε ψυχρότερες καιρικές συνθήκες η επίδραση των χαμηλών θερμοκρασιών μπορεί να μετριαστεί ανοίγοντας τα παράθυρα, που βρίσκονται άνωθεν των θερμαντικών σωμάτων.

7. Σε περίπτωση λειτουργίας κλιματισμού όλα τα υφιστάμενα συστήματα εξαερισμού και κλιματισμού θα πρέπει να ρυθμιστούν στο μέγιστο ποσοστό εισαγωγής νωπού αέρα. Το άνοιγμα των παραθύρων συνιστάται για τη βέλτιστη ανανέωση του εσωτερικού αέρα.

8. Εάν υφίστανται πόρτες πυρασφάλειας, αυτές θα πρέπει να παραμένουν κλειστές, να μην αξιοποιούνται ως ανοίγματα για τον αερισμό του κτιρίου και να χρησιμοποιούνται όπως προβλέπεται από το σχέδιο πυρασφάλειας του κτιρίου.

9. Για λόγους αποφυγής της διασποράς του ιού τονίζονται τα ακόλουθα:

  • Το άνοιγμα αποκλειστικά των εσωτερικών θυρών των αιθουσών θα πρέπει να αποφεύγεται καθώς υπάρχει κίνδυνος μεταφοράς αερολυμάτων από τη μία αίθουσα στην άλλη μέσω των διαδρόμων. Για το λόγο αυτό απαιτείται και το παράλληλο άνοιγμα των παραθύρων και της εσωτερικής πόρτας της αίθουσας.
  • Το άνοιγμα των παραθύρων αποκλειστικά σε θέση ανάκλισης δεν εξασφαλίζει τον επαρκή αερισμό της αίθουσας, ακόμη κι αν διατηρούνται σε αυτή τη θέση καθ’
  • όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Σε κάθε περίπτωση, και για λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας, οι συστάσεις της παρούσας θα πρέπει να εφαρμόζονται σε συνδυασμό με το σύνολο των συστάσεων για την προστασία από την εξάπλωση του κορωνοϊού SARS CoV-2 (. υγιεινή των χεριών, χρήση μάσκας κλπ).

Επίσης συνιστάται  η μεταφορά και η παραλαβή παιδιών από / προς το σχολείο να γίνεται κατά το δυνατόν από ένα σταθερό πρόσωπο αναφοράς ή ένα άτομο της κατοικίας του παιδιού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ  Η  ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ COVID-19

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας Τμημάτων Σχολικής Μονάδας ή ολόκληρης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνεται από τον Διευθυντή Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του .

Για τη σχετική γνώμη και απόφαση λαμβάνονται υπόψη οι παραπάνω οδηγίες, καθώς και τα τοπικά επιδημιολογικά και κοινωνικά δεδομένα.

Εφόσον καταγράφεται τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19 είτε σε μαθητή είτε σε μέλος του εκπαιδευτικού ή άλλου προσωπικού, ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας έχει την ευθύνη για την ενημέρωση α/ του Διευθυντή της οικείας Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β/ του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του.

Εφόσον αποφασιστεί η αναστολή της λειτουργίας Τμήματος ή Τμημάτων του σχολείου ή όλης της Σχολικής Μονάδας, ενημερώνεται ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και με ευθύνη του οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς/κηδεμόνες.

Επίσης, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης, καταχωρείται στη βάση δεδομένων του Πληροφοριακού Συστήματος myschool η πληροφορία για την αναστολή αυτή.

Συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι:

  •     πυρετός
  •     βήχας

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

  •     δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια
  •     μυαλγίες
  •     ρίγος
  •     πονοκέφαλος
  •     καταβολή δυνάμεων
  •     δυσκαταποσία
  •     απώλεια γεύσης ή/και οσμής
  •     ναυτία / έμετος
  •     κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

Κλινικά κριτήρια χαρακτηρισμού παιδιού ως ύποπτου κρούσματος COVID-19

Ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω συμπτώματα:

Περίοδος μεταδοτικότητας

Ένα άτομο θεωρείται μεταδοτικό  48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του έως και τη λήξη της περιόδου απομόνωσής του, δηλ. 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων (σε περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα των 10 ημερών να είναι μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).

Ασυμπτωματικό άτομο με θετικό μοριακό τεστ θεωρείται μεταδοτικό, 48 ώρες πριν έως και 10 ημέρες μετά την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.

Ορισμός στενής επαφής στη σχολική μονάδα

Στενές επαφές επιβεβαιωμένου κρούσματος λοίμωξης COVID-19 θεωρούνται:

  •     Οι μαθητές που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με μαθητή που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 και συνυπήρξαν μαζί του στη σχολική τάξη κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •     Οι μαθητές που στο τμήμα τους δίδαξε συστηματικά εκπαιδευτικός που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •     [«δίδαξε συστηματικά»: δίδαξε τουλάχιστον 2 διδακτικές ώρες μέσα στο διάστημα του 48ωρου πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν)]
  •     Άτομο (μαθητής ή ενήλικας) που είχε επαφή πρόσωπο-με-πρόσωπο με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν) σε απόσταση < 1.5 μέτρο, για χρονικό διάστημα ≥ 15 λεπτά και χωρίς σωστή χρήση μάσκας εκ μέρους ενός από τους δυο (ή εκ μέρους και των δύο).
  •     Άτομο που είχε άμεση σωματική επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας.
  •     Άτομο που είχε επαφή με αναπνευστικές ή άλλες σωματικές εκκρίσεις επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.
  •     Στενή επαφή επιβεβαιωμένου κρούσματος (μαθητή ή μέλους του προσωπικού) που χρησιμοποιεί σχολικό λεωφορείο: α/ εάν το κρούσμα έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), στενή επαφή –υπό τυπικές συνθήκες– θεωρείται κάθε άτομο που σε κάποια διαδρομή εντός αυτού του χρονικού διαστήματος καθόταν σε διπλανή θέση ή στην αντίστοιχη θέση της μπροστινής ή πίσω σειράς από τη θέση του επιβεβαιωμένου κρούσματος, β/ εάν το κρούσμα δεν έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), θα πρέπει να γίνει ειδική εκτίμηση κινδύνου για να οριστούν οι στενές επαφές.

Σχόλια (239)

Μελίνα
|

Σύμφωνα με τη νέα εγκύκλιο δε θα κλείνουν τα σχολεία ούτε αν έχουν αρκετά κρούσματα (περισσότερα από 4) παρά μόνο αν συντρέχουν πολύ σοβαροί λόγοι διασποράς, κάτι που παραμένει άγνωστο από ποιον θα εκτιμηθεί. Η υπουργός θέλει οπωσδήποτε ανοιχτά σχολεία, πάση θυσία. Το τελευταίο, κυριολεκτικά.

Άγγελος
|

Γιατί μόνο η Γ Λυκείου ; Αδέλφια δεν έχουν αυτά τα παιδιά ; ΟΛΑ τα σχολεία να κλείσουν 14 ημέρες ΠΡΙΝ τις πανελλήνιες τόση προχειρότητα ; Ελπίζω να καταλάβει το άγχος μας ο πρωθυπουργός και να το λύσει το ζήτημα δεν πρέπει κανένα σχολείο να λειτουργεί έτσι ώστε να γίνουν οι πανελλήνιες . Εξάλλου πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει και τις ΔΥΟ ΔΟΣΕΙΣ ; Δεν έχουν προλάβει ακόμη , έτσι και αλλιώς η ύλη έχει βγει στα δημοτικά δεν έχει χαθεί ούτε μια ώρα .

tasos
|

και ενα τεστ μόνο τη βδομάδα (απίστευτη τσιγκουνιά) και επιμήκυνση του σχολικού έτους (οι 10 μέρες δια ζώσης παραπάνω θα μας σώσουν τώρα) ...οι μαθητές της Γ' Λυκείου, πραγματικά ρισκάρουν αν θα δώσουν εξετάσεις. Πιστέψτε με, και κανείς τους, ψυχολογικά και μόνο, δεν θέλει να δώσει επαναληπτικές εξετάσεις.

Λένα
|

Κύριοι, τα τμήματα που έχουν κλείσει ΈΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ! Μπαίνω από το απόγευμα στην πλατφόρμα του Υπουργείου για σχολεία τα οποία έχουν ενημερώσει για αναστολή λειτουργίας τμημάτων τους γονείς μέσω myschool και δεν είναι καταχωρημένα!

@Μαρία, καλλιθεα
|

Προσωπικά θεωρώ οτι η Γ λυκειου πρεπει να ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΙΤΙ !!!
ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ τώρα μετά το Πάσχα (ή και πριν...) μπαίνεις σε μια τάξη και έχει 5-6 παιδια το πολύ. Τόσα χρόνια "αξιοποιούν τις απουσίες που δικαιούνται"
Φέτος ΠΡΕΠΕΙ να το κάνουν και τις δικαιούνται χωρίς τα εισαγωγικά...

Δημήτρης
|

Να κλείσει νωρίτερα τα σχολεία γιατί θα έχουμε πάλι ασθενείς. Ο Πρωθυπουργός γιατί δεν αναλαμβάνει την ευθύνη ; Πριν να εμβολιαστούν οι εκπαιδευτικοί γιατί άνοιξαν τα σχολεία ;25 Ιουνίου θα κλείσουν τα δημοτικά είναι δυνατόν ;Θα γεμίσουμε κρούσματα . Εντωμεταξύ στα σχολεία υπάρχει χαλαρότητα δεν τηρούν τα μέτρα . Λάθος τώρα στο τέλος η τόση μεγάλη διάρκεια του σχολείου .

ΕΛΕΝΗ
|

Νέα μόδα, 3 τμήματα κλειστά και δεν αναστέλλεται η λειτουργία του σχολείου!
Να πω ότι δεν πρόκειται για αδέρφια...αλλά στον βωμό της κανονικότητας όποιον πάρει ο χάρος

GREEK STATISTICS
|

Δεν είναι πολλά σχολεία που είναι κλειστά από την προηγούμενη εβδομάδα στην λίστα!!!! Ωραία στατιστικη........

Μαρία, καλλιθεα
|

Μήπως ειναι η ώρα να πηγαίνει στη τάξη μόνο η γ λυκείου με 2 τεστ ξανά την εβδομάδα και οι υπόλοιπες τάξεις του λυκείου να κάνουν πάλι τηλεκπαιδευση η να πηγαίνουν εκ περιτροπής; πρέπει να προστατεύουν και να στηριχθουν τα παιδιά της Γ λυκείου. Όλα τους είναι κουρασμένα και αγχωμενα. Αυτή η χρονιά τελείωσε για τις υπόλοιπες τάξεις.

Thalis
|

Τμήμα Δημοτικού της Καλαμαριάς, κλειστό από την προηγούμενη Τετάρτη. Δευτέρα σήμερα, πουθενά το τμήμα στις λίστες. Τι ακριβώς συμβαίνει;

Ανδρεας
|

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο που ορίζει εάν σε τμήμα εμφανιστεί θετικό κρούσμα μπαίνουν όλοι οι μαθητές του τμήματος σε καραντίνα, τότε επειδη σίγουρα θα συμβεί αυτό και στις αρχές Ιουνίου μαθητές της γ λυκείου που ανήκουν σε τμήμα που θα εμφανιστεί θετικό κρούσμα δεν θα δώσουν πανελλήνιες!το έχει σκεφτεί άραγε κανείς;η θα αλλάξουν το πρωτόκολλο τότε;επισης,στα βαθμολογικά και εξεταστικά κέντρα αν υπάρξει ένα θετικό κρούσμα θα μπουν όλοι σε καραντινα και Α σταματήσουν οι εξετάσεις ξαι οι διορθώσεις;;;

Περί κρουσμάτων στα σχολεία
|

Εφόσον με βάση τις ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας και του υπουργείου Υγείας είναι τόσο αποτελεσματικά τα selftest γιατί εμφανίζονται πάνω από 300 σχολεία με κλειστά τμήματα λόγω Κορονοιου αυτή τη στιγμή;

Απορία....
|

Γιατί άραγε έχουν ξεπεράσει τα σχολεία με προβλήματα από κρουσματα Κορονοιου τα 300 ενώ τόσο το υπουργείο Παιδείας όσο και το υπουργείο Υγείας επαίρονται για την αποτελεσματικότητα των self test;

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Φιλελεύθερος
Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείτε τελικά να πείτε μ' αυτές τις εξοργιστικές ανακρίβειες που παραθέτετε! Τίποτα απ' όσα λέτε δεν έχει την παραμικρή σχέση με την αλήθεια που ζούμε αυτή τη στιγμή στα σχολεία. Προσφέρετε πολύ αρνητική υπηρεσία παραπληροφορώντας τόσο ξεδιάντροπα...

I rest my case
|

Οι φωστήρες αυτής της κυβέρνησης έκαναν παράταση σχολικής χρονιάς για δυο βδομάδες και έβαλαν παράλληλα σε εφαρμογή υγειονομικό πρωτόκολλο με το οποίο νομοτελειακά σε δυο βδομάδες θα είναι κλειστά τα μισά σχολεία της χώρας...

Η εμφάνιση κρουσμάτων..
|

Στα σχολεία και το κλείσιμο τμημάτων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων λόγω κρουσμάτων Κορονοιου αποδεικνύει το γεγονός ότι ή τα selftest δεν είναι και τόσο αποτελεσματικά όσο θέλουν οι ειδήμονες και οι αρμόδιοι των υπουργείων υγείας και παιδείας να λένε ή ότι κάποιοι από τους γονείς δηλώνουν ψευδώς ότι κάνουν τα selftest ή τα κάνουν και ενώ το αποτέλεσμα είναι θετικό δηλώνουν ότι είναι αρνητικό.

Αληθώς
|

Ότι στα σχολεία κολλάει το φωνάζαμε από πέρσι τέτοιον καιρό (αλλά που να ακουσει τότε ο τσιόδρας-και τώρα που βρήκε την ακοή του δεν τον ακούει η υπουργός).

γιατί δεν έχω δει
|

ανακοίνωση άλλη πέραν της πρώτης Δεύτερας κάθε Δευτέρα και Πέμπτη πόσα θετικά δηλώνονται; ε; οεο;

Μελίνα
|

Όταν θα ανοίξουν και τα Γυμνάσια, Δημοτικά θα γίνει ο κακός χαμός. Αν με τόσα σελφ τεστ κλείνουν 160 τμήματα.... Ο Θεός να μας φυλάει.

pakis
|

Μπράβο συνεχίστε έτσι ! Να κολλήσουμε όλοι

Μελίτακας ο Α΄
|

Σχεδόν όλοι "τέως" είμαστε, αλλά πολλοί δεν το λέμε γιατί θυμίζει μερικές φορές τον "Φακή"!...
Και μετά αρχίζουν τα πειράγματα...

ΜΧ
|

Απορώ γιατί τα άνοιξαν. Αφού συνέχεια κλείνουν. Άντε τα δοκίμασαμε και τα σελφ τέστ. Τώρα σειρά έχουν τα δημοτικά γυμνάσια. Το μπάχαλο.

@Βικτωρία από φιλελεύθερο
|

Αναφέρω γεγονότα τα οποία συνέβησαν στο σχολείο μου. Φυσικά το ένα και μοναδικό θετικό self test επιβεβαιώθηκε με μοριακό. Αυτή η μοναδική περίπτωση οδήγησε πρακτικά στην αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας του σχολείου. Αυτό το διάστημα έχουμε ένα κοινό ωρολόγιο πρόγραμμα για τη δια ζώσης και την τηλεκπαίδευση. Οι περισσότεροι όμως συνάδελφοι είναι σε καραντίνα παρά το ότι έχουν αρνητικά τεστ. Η πιθανότητα ενός ψευδώς αρνητικού self test είναι μια στα χίλια. Η περίπτωση που αναφέρεις, είναι η αχίλλειος πτέρνα των τεστ αντισωμάτων και περιλαμβάνεται στη πιθανότητα 1 στα χίλια. Έκανα και εγώ μάθημα στο τμήμα που βγήκε καραντίνα. Δεν ζήτησα να μπω σε καραντίνα. Κάνω μάθημα δια ζώσης στα τμήματα που απέμειναν και τηλεκπαίδευση από το σχολείο στο τμήμα που είναι σε καραντίνα. Το γενικό λύκειο που εργάζομαι είναι ένα μικρό σχολείο. Περιγράφω την καθημερινότητα μου. Η πρόταση παραμένει. Η εμπάθεια που επιδεικνύεις με θλίβει. Σε ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ εμπαθής.

εκπαιδευτικός τάξης ετών 65 τέως σχολικός σύμβουλος

Στοιχεία
|

Τα κλειστά τμήματα ειναι πολλά περισσότερα...στην περιοχη μου εχεις 2 μεγαλες σχολικες μοναδες με τμηματα σε αναστολή απο την Πέμπτη και δεν φαίνονται στην πλατφορμα....

Βικτωρία
|

@φιλελεύθερος

Δεν μας τα λέτε καλά αγαπητέ. Κανένα σχολείο δεν κλείνει μόνο με τα θετικά self test, απαιτείται επιβεβαίωση από rapid ή μοριακό. Και τα σχολεία δεν κλείνουν στο ένα κρούσμα αλλά στα 4 και αυτό με προϋποθέσεις (να μην είναι στο ίδιο τμήμα, να μην είναι αδέρφια κ.λ.π). Επιπρόσθετα το αρνητικό self test δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν είναι θετικός, μπορεί να είναι στις πρώτες μέρες της μόλυνσης, οπότε μην επαναπαύεστε. Αν "συμβουλεύατε" με αυτόν τον τρόπο σκέψης και αυτές τις γνώσεις ευτυχώς που είσαστε πρώην σύμβουλος!!

Τι γίνεται
|

Η Θεσσαλονίκη δεν έχει στείλει ακόμη στοιχεία;

Ό,τι να ΄ναι...
|

Τρία τμήματα σε αναστολή μέσα σε τρεις μέρες σε ΓΕΛ της Δυτ. Θεσσαλονίκης. Ακόμα ψάχνω να το βρω στη λίστα του Υπουργείου...

Legend
|

Στη Γαλλία επίσης είναι κλειστά τα σχολεία όλων των βαθμίδων. Με 90% κάλυψη των μεθ τους πήραν την απόφαση για αναγκαστικής παράταση των ανοιξιάτικών τους διακοπών. Γιατί εκεί έχουν έξι εβδ μάθημα και δυο διακοπές. Τώρα έκλεισαν και δεν ξέρουμε πότε θα ανοίξουν σε σιγουριά. Ας ελπίσουμε ότι όντως ο λαός μας νοιάζεται για τα ανοιχτά σχολεία! Να μείνουν σπίτια τους όλοι για να ανοίξουν τον Μάιο και να μην έχουμε προβλήματα. Το φέτος δεν είναι σαν το πέρσι. Τώρα είναι ο ιός εδώ!

φιλελεύθερος
|

Η δια ζώσης λειτουργία του γενικού λυκείου στο οποίο διδάσκω πρακτικά ανεστάλη από ένα θετικό self test ενός μαθητή. To τμήμα του μαθητή και οι διδάσκοντες του τμήματος τέθηκαν σε καραντίνα κλπ. Δεδομένου ότι η πιθανότητα να είναι ένα self test ψευδώς αρνητικό είναι 1 στα 1000 ενώ η πιθανότητα ενός ψευδώς θετικού self test είναι 300 στα 1000 ενδεχομένως θα έπρεπε να μη βγαίνουν σε καραντίνα όσοι έχουν αρνητικό self test. Στο βαθμό που εξαρτάται από μένα δεν θα επιδιώξω να τεθώ σε καραντίνα όσο το self test μου είναι αρνητικό.

εκπαιδευτικός τάξης τέως σχολικός σύμβουλος

Μελίνα
|

Φαντάσου να μην κάνανε και σελφ τεστ!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ