Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Απόφαση: Αλλαγή στην ώρα αποχώρησης μαθητών από το Νηπιαγωγείο

Δημοσίευση: 17/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η  ώρα αποχώρησης των μαθητών/ τριών που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου  ορίστηκε από τις 13.00’ σε 13.10’, με  τροποποιητική απόφαση που υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζωή Μακρή και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (49)

 
Γιάννης
23 Ιαν 2021 09:40

Πραγματικά δεν ξέρω πως σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι εκεί στα υπουργεία.
Είμαι πατέρας 3 παιδιών, 1 Α' Δημοτικού, 1 προνηπίου και 1 βρέφους. Τα 2 πρώτα σχολάνε την ίδια ώρα πλέον και τα σχολεία τους έχουν απόσταση μεταξύ τους, οπότε πρέπει να διακτινιστώ για να μπορέσω να τα πάρω. Είμαστε εργαζόμενοι γονείς εγώ και η σύζυγός μου και οι αποφάσεις κάποιων φωστήρων επηρεάζουν πολύ σοβαρά τις σχέσεις με το εργασιακό περιβάλλον. Ότι και να πω είναι λίγο για αυτές τις αποφάσεις που παίρνουν μορφωμένοι άνθρωποι αλλά δεν μπορούν να χωρίσουν δύο δεμάτια άχυρα.

 
Χρύσα
17 Ιαν 2021 23:34

Όσοι υποτιμάτε την δουλειά του νηπιαγωγού μάλλον ζείτε σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ή δεν έχετε μεγαλώσει παιδιά (και είναι το μόνο που μπορώ να βρω ως αρκουντως λογική εξήγηση) . Αφενός οι μαθητές τους είναι η πιο απαιτητική ηλικιακη ομαδα, αφετέρου πολυπληθέστερες οι τάξεις τους και τέλος η δουλειά που κάνουν στο σπίτι έπιπλα ναι και υπαρκτή και πολύ δύσκολη. Και μιλώ ως διδάσκουσα στην ββαθμια. Είμαστε ΟΛΟΙ λειτουργοί της εκπαίδευσης με κοινούς στόχους. Απαγορεύεται πια να το ξεχνάμε αυτό, έχουμε ευθύνη.

 
Νίκη
17 Ιαν 2021 22:49

Με τη λογική του Υπουργείου βλέπω μεσούσης της σχολικής χρονιάς να αυξάνεται το ωράριο τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια. Καθίστε μερικοί να τρώγεστε με τις νηπιαγωγούς. Κι αφού μας φορτώσουν επιπλέον ώρες και αρμοδιότητες μετά θα μας αξιολογήσουν αν είμαστε αρκετά καλά ρομποτάκια. Το τι έχεις περάσει η Κεραμέως μέσα στην πανδημία δε λέγεται. Και οι συνδικαλιστές... υπάρχουν άραγε?

 
Δ.Ζ. δασκάλα
17 Ιαν 2021 22:08

Όσοι νομοθετούν για το ωράριο των εκπαιδευτικών, όλων των βαθμίδων, πρέπει πρώτα να περάσουν από την τάξη. Με τα παιδιά μέσα! Μια ώρα, όχι παραπάνω.
Είναι εγκληματική η αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών, έστω και ένα λεπτό.
Θα σαλέψουμε και δε θα έχουν τι να μας κάνουν.
Κυρία Κεραμέως, σας προ(σ)καλώ να έρθετε μια μέρα στην τάξη μου και μετά να κρίνετε αν αντέχεται αύξηση ωραρίου. Θα είναι μια κίνηση που, πιστεύω, θα εκτιμηθεί πολύ από τους εκπαιδευτικούς.
Σημειωτέον ότι και οι μαθητές κουράζονται .

 
Α.Μ.
17 Ιαν 2021 18:39

Σας έχει φάει η κλεισούρα και δεν ξέρετε πια τι λέτε μερικοί. Να αφήσετε ήσυχους τους εκπαιδευτικούς διαφόρων κλάδων με τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, και να αρχίσετε, ορισμένοι που είστε μεγάλοι professors, να βλέπετε τι έρχεται σε λίγο για όλους μας, δείτε λίγο πιο μακριά και παρατήστε μας τις μικρότητες.

 
Δάσκαλος
17 Ιαν 2021 17:42

Όσοι λένε ότι πρέπει να παραμένουμε 8ωρο στο σχολείο, κάνουν ότι δεν ξέρουν πως πάρα πολλή δουλειά γίνεται στο σπίτι? Πού θα διορθώσουμε στο σχολείο? Νομίζετε ότι έχει κάθε εκπαιδευτικος και γραφείο? Ή πιστεύετε ότι υπαρχουν υπολογιστές για όλους για να ετοιμάσουμε, ψάξουμε κλπ υλικό για το επόμενο μάθημα? Καιρός να ξυπνήσουν μερικοί και να καταλάβουν ότι όση δουλειά κάνουμε στο σχολείο άλλη τόση κάνουμε και στο σπίτι..

 
Νηπιαγωγος
17 Ιαν 2021 12:40

Για να καταλάβω το φορτώθηκαμε το 10 η είναι προσωρινο;Με το ολοήμερο τι θα γίνει αλλάζει και εκεί το ωραριο;

 
ΚΩΣΤΑΣ
17 Ιαν 2021 11:32

ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

 
ΝΙΚΟΣ
17 Ιαν 2021 11:30

ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ 8 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.

 
Δημήτρης Κ.
17 Ιαν 2021 10:46

Το σημαντικότερο σε αυτή την απόφαση δεν είναι το ίδιο το περιεχόμενο αλλά η κουλτούρα του "αφεντικού" που "αναδύει": ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Χωρίς αιτιολόγηση/προετοιμασία που αν γίνει σε δεύτερο χρόνο θα είναι εξίσου υποτιμητικό. Σε αυτή την κουλτούρα διοίκησης το προσωπικό είναι εργαλείο/μέσο που "χρησιμοποιείται" ανάλογα με τις προθέσεις του "αφεντικού". Το 10λεπτο είναι η αρχή/η δοκιμή. Και από τα σχόλια φαίνεται ότι η δοκιμή πέτυχε: οι υπάλληλοι (δεν χρησιμοποιείται τυχαία η λέξη) δεν έπιασαν το νόημα και τρώγονται μεταξύ τους αντί να αντιδράσουν συντονισμένα στον αιφνιδιασμό.

 
Μαρία
17 Ιαν 2021 09:22

@Όλγα
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθείτε να πείσετε "συνάδελφους εκπαιδευτικούς" για τα αυτονόητα της προσχολικής εκπαίδευσης. Αφού δεν θέλουν να πεισθούν, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νηπιαγωγοί; Αφού δεν θέλουν να είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος, τι μπορούμε να πούμε εμείς οι νηπιαγωγοί; Μπορούμε όμως να πούμε, γιατί είμαστε και γονείς (έχω τέσσερα παιδιά) και βλέπουμε τι συμβαίνει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τους "συνάδελφους εκπαιδευτικούς". Όμως θα κρατηθώ και δεν θα παίξω το παιχνίδι τους. Απλώς ενημερώνω τους "συνάδελφους εκπαιδευτικούς" ότι έχουν γνώση οι φύλακες.
Και εκπαίδευση, εκτός από μάθηση σημαίνει και αγωγή αλλά για να το καταλάβεις αυτό πρέπει και να έχεις...

 
Νατάσα
17 Ιαν 2021 08:09

Δηλαδή η τελευταία ώρα θα είναι 55λεπτη? Ούτε στο Λύκειο!!! Σοβαρευτείτε ρεεεεε!!!!!

 
Μαρία Ε.
17 Ιαν 2021 07:13

Και με τη μεταφορά μαθητών με ταξί τί θα γίνει όταν υπάρχει μόνο ενας ταξιτζής στην περιοχη που καλύπτει τη μεταφορά μαθητών με ταξί για Νηπιάγωγειο Δημοτικό και Γυμνάσιο από όλη τη γύρω περιοχή και τα δρομολόγια είναι καθορισμένα από το Σεπτέμβριο ώστε να εξυπηρετούνται όλοι?

 
Maria e.
17 Ιαν 2021 07:05

Δηλαδή αλλάζει και το ωρολόγιο πρόγραμμα με την προσθήκη του 10λεπτου? Πρέπει να στείλουμε το καινούριο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για έγκριση?

 
Νηπιαγωγός
17 Ιαν 2021 02:06

Προς Κώστα και Ανδρέα. Το ποιος δουλεύει και ποιος υπεκφεύγει το ξέρουν όλοι όσοι έχουν παιδιά στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια. Κρινόμαστε όλοι για την ποιότητα της δουλειάς μας, οπότε σχόλια του τύπου "μείωση ωραρίου δικαιούνται μόνο οι άλλες βαθμίδες λόγω των αυξημένων απαιτήσεων του διδακτικού τους αντικειμένου" είναι παντελώς αβάσιμα και προκαλούν ευφορία. Θα έπρεπε να γνωρίζετε όσοι υποστηρίζετε κάτι τέτοιο, εφόσον είστε εκπαιδευτικοί, ότι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων έχει ως σημείο αναφοράς την καταρχήν κοινή παιδαγωγική τους αποστολή με τις αναγκαίες βέβαια διαφοροποιήσεις ως προς τα διδακτικά αντικείμενα, ανάλογα με την ηλικία των μαθητών. Συνεπώς αυθαίρετες κι απλοικές γενικεύσεις του παραπάνω τύπου, μόνο ως αποτέλεσμα αμάθειας/ημιμάθειας μπορούν να εκληφθούν, από "συναδέλφους" που δεν έχουν τεκμηριωμένη γνώση για την εκπαιδευτική διαδικασία, την επιστημονική κατάρτιση και τους μεθοδευμένους χειρισμούς των εκπαιδευτικών της προσχολικής εκπαίδευσης. Τέτοιες απαίδευτες απόψεις χαρακτηρίζουν αυτούς που τις εκφέρουν, κι όχι αυτούς στους οποίους απευθύνονται.

 
Ε πείτε μου κι εμένα ρε παιδιά
17 Ιαν 2021 00:14

Ο λόγος ποιός είναι? Πώς αιτιολογείται? Θέλει μήπως να μας πει το υπουργείο, για να είναι και σαφές? Εκτός εάν απλά.... ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ.... αποφασίζουμε και διατάσουμε....

 
Φιλελεύθερη πολιτική...
17 Ιαν 2021 00:04

Μας δείχνουν την Φινλανδία , αλλά νομοθετούν για να γίνουμε Αμερική.
Είμαι εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας, αλλά καλό είναι να καταλάβουμε όλοι ότι εδώ λειτουργεί το διαιρεί και βασίλευε.
Αν δεν είμαστε ενωμένοι , θα έρθει σιγά σιγά ολων γη σειρά...
Δεν υπάρχει και αντιπολίτευση που να φοβούνται, όποτε θα περάσουν ότι μέτρο θέλουν αμεσα

 
Maria ΠΕ 60
16 Ιαν 2021 23:12

Θα αλλάξει και το ωρολόγιο πρόγραμμα μετά την πρόσθεση του επιπλεον 10λεπτου? Πρέπει να στείλουμε καινούριο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για έγκριση?

 
Δασκαλα
16 Ιαν 2021 23:03

Οπως αναφέρω δεν είμαι νηπιαγωγος, αλλά αλλαγές στη μέση της σχολικής χρονιάς που αφορούν το ωράριο είναι όχι μόνο παράλογες αλλά δείχνουν πως το Υπουργείο αποφασίζει χωρίς κανέναν σοβαρό προγραμματισμό. Εννοείται πως η ταυτόχρονη αποχώρηση νηπίων και μαθητών του Δημοτικού, στον καιρό της πανδημίας, μόνο προβλήματα θα φέρει.

 
Όλοι για το καλό των παιδιών
16 Ιαν 2021 22:44

Από τη βάση και τα θεμέλια του εκπαιδευτικού οικοδομήματος που είναι το νηπιαγωγείο ως την κορυφή που είναι το πανεπιστήμιο δε βλάπτει να δείξουμε λίγη εκτίμηση ο ένας στον άλλο, αναγνώριση του έργου της κάθε βαθμίδας ή ειδικότητας χωρίς να συγκρίνουμε πορτοκάλια με καρπούζια, ανόμοια πράγματα δηλαδή και χωρίς να υποτιμούμε βαθμίδες , ειδικότητες κλπ.
Ας προσπαθήσουμε να δείξουμε λίγη εν συναίσθηση στις δυσκολίες ή τις ιδιαιτερότητες της κάθε βαθμίδας και ειδικότητας στοιχεία απαραίτητα για να λεγόμαστε, εκπαιδευτικοί.
Ολοι για το καλό των παιδιών δεν δουλεύουμε;

 
Παιδότοπος
16 Ιαν 2021 22:24

@ Κώστας Κάποιοι νομίζουν πως το νηπιαγωγείο είναι παιδότοπος και οι νηπιαγωγοί που χαμογελάνε διαρκώς δεν ζορίζονται καθόλου. Ανόμοια πράγματα να μη συγκρίνουμε πραγματικά διότι η νηπιαγωγός οφείλει να είναι παιδαγωγός, ψυχολόγος, ηθοποιός, ψυχαγωγός, τροφός, καθαρίστρια, διοικητικός ταυτόχρονα, μόνη της, με 15-25 νήπια που έχουν διαφορετικές ικανότητες, δυνατότητες, ανάγκες οι οποίες εκφράζονται ατέρμονα, ικανοποιούνται εξατομικευμένα και η τουαλέτα είναι ένα μόνιμο ρίσκο. Παράλληλα είναι η μόνη που ξέρει τα μικρά ονόματα των γονιών, παππούδων και ενίοτε και θείων των μαθητών και επιφορτισμένη με το ρόλο του συμβούλου, ψυχολόγου σε θέματα συμπεριφοράς και μάθησης του παιδιού.
Δεν έχει διδακτικό αντικείμενο, ούτε εγχειρίδιο διδασκαλίας αλλά στόχο την ολόπλευρη ισόρροπη ανάπτυξη των νηπίων σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και το επιτυγχάνει με ατελείωτες ώρες αθέατου ωραρίου δουλειάς ψαχνοντας, βρίσκοντας ή και δημιουργώντας εποπτικό υλικό, μέσα εκπαιδευτικά, τρόπους να ενθαρρύνει τη μαθησιακή διαδικασία και αυτή την ανάπτυξη συλλογικά αλλά και ατομικά για κάθε παιδί.
Τέλος κινείται και κάθεται επι 5 συνεχόμενες ώρες σε χώρο με επίπλωση που δεν είναι φτιαγμένη για ενήλικες με αποτέλεσμα να είναι οι νηπιαγωγοί πρώτοι σε μυοσκελετικά προβλήματα μέσης, γονάτων και αυχένα.
ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ

 
Δημήτρης
16 Ιαν 2021 22:19

@Κώστας, τότε επιτέλους να αλλάξει και το μισθολόγιο αφού σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν αμείβονται το ίδιο Νηπιαγωγοί και καθηγητές Λυκείου!

 
Λυπάμαι
16 Ιαν 2021 21:28

Πόσο λυπάμαι να διαβάζω συναδέλφους να υποτιμούν το έργο εκπ/ων των άλλων βαθμίδων. Διάβασα κιόλας ότι οι εκπ/κοι της προσχολικής δεν πρέπει να αμοίβονται το ίδιο. Για γέλια και για κλάματα! Δεν είναι τα 10' συνάδελφοι. Είναι πολλά μαζεμένα στην προσχολική αγωγή! Θα πρέπει κάποια στιγμή επιτέλους να κατανοήσουμε ότι το νηπιαγωγείο δεν είναι παιδότοπος!!!!όταν το κατανοήσουμε αυτό, και δούμε το έργο των νηπιαγωγων , θα αλλάξουν πολλά!!!και να είστε σίγουροι, το 10' θα γίνει 30' και 1 ώρα και όχι μόνο στην προσχολική. Θα βρουν τον τρόπο και την δικαιολογία! Το θέμα είναι τι ακριβώς κάνουμε όλοι εμείς!

 
Κώστας
16 Ιαν 2021 19:45

Τώρα που έρχεται και στη δευτεροβάθμια η αύξηση ωραρίου να δω αν θα κοροϊδεύετε τις νηπιαγωγούς.

 
ΠΕ 60 Κρίμα.
16 Ιαν 2021 19:39

Πιστεύω πως κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, κάθε ειδικότητα έχει τη δική της βαρύτητα και αξία μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην υποβαθμιζουμε ο ένας την αξία του άλλου. Αν ήμασταν ενωμένοι ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Επειδή λοιπόν διακρίνω μια εμπάθεια για τους νηπιαγωγούς και εντυπώσεις του τυπου ότι η δουλειά τους είναι κατώτερη των άλλων βαθμίδων υπενθυμίζω αυτά που έγραψα στην αρχή πως ο καθένας έχει την αξία του και για όποιον δεν καταλαβαίνει τον καλώ να έρθει στην τάξη του νηπιαγωγείου για μια μέρα σε μονοθέσιο με 25 παιδιά, διοικητικό έργο χωρίς διευθυντή για να σηκώνει τα τηλέφωνα και να έχει την χαρτουρα, και το εκπαιδευτικό κομμάτι στις πλάτες που αν μπεις στην τάξη θα καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι. Και μετά το συζητάμε. Πολύ κρίμα......

 
ειδικοτητα
16 Ιαν 2021 19:34

Απαντω σε σχολιο οτι οι ειδικοτητες εβγαλαν υπεραριθμους τους δασκαλους.Μεγαλο λαθος.Απαιτηση των δασκαλων ηταν οι ειδικοτητες στα δημοτικα.Τετοιες αποψεις υποκρυπτουν υποτιμητικες στασεις για τις ειδικοτητες,πραγμα που διαπιστωνουμε πολλοι που εργαζομαστε στα δημοτικα.Αντι να στρεφομαστε ο ενας εναντιον του αλλου, ας διεκδικουμε καλυτερες αποδοχες .Δεν ειναι το προβλημα οι Αγγλικοι[ετσι τους αναφερει το σχολιο]και οι αλλες ειδικοτητες.Περασε η εποχη που ο δασκαλος διδασκε τα παντα.

 
Δάσκαλος
16 Ιαν 2021 19:30

Έχουν δίκιο οι νηπ/γοί να διαμαρτύρονται, διότι είναι παράνομη κι αυθαίρετη η Υπουργική Απόφαση, αφού το ωράριο καθορίζεται με νόμο και δεν μπορεί να το τροποποιεί η εκάστοτε Υπουργός κατά το δοκούν. Και φυσικά ισχύουν αυτά που αναφέρουν οι νηπ/γοί. Και μεγαλύτερο ωράριο έχουν και διαλείμματα δεν κάνουν αφού εφημερεύουν διαρκώς και ταυτόχρονα διοικητικό έργο παρέχουν και στην τουαλέτα πηγαίνουν τα 4χρονα για να τα καθαρίσουν.... και ... και Κι όποιος δάσκαλος ή καθηγητής δευτεροβάθμιας θέλει να τους/τις συγκρίνει με τη δική του "δύσκολη" εργασία και με τις διαφορικές εξισώσεις που λύνει, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Μια μέρα (και κατά προτίμηση την πρώτη της 11 Σεπτεμβρίου) του την πληρώνω με 100 ευρώ ...

 
Δον Κιχώτης
16 Ιαν 2021 19:25

Γιατί εγώ προλαβαίνω να πιω έναν καφέ στα κενά μου;
Διορθώματα, επισκευές - πόρτες, παράθυρα, καζανάκια, φωτοτυπικά, ηλεκτρολογικά, κηπουρικά - διαιτησίες στο γραφείο των δασκάλων αλλά και στου διευθυντή. Και επιπροσθέτως να βρω χρόνο να μπω στο esos, να δω τι σχεδιάζουν για μας, χωρίς εμάς και μετά να ενημερώσω, να σχολιάσουμε, να απαντήσω με την ψυχή στο στόμα. Σχολάω και παίρνω τις μισές δουλειές για το σπίτι!...
Ούτε να πάω να κοιτάξω έξω από το παράθυρο δεν προλαβαίνω!...
Να δω κι εγώ τα νέφαλα!

 
ΠΕ 11
16 Ιαν 2021 19:20

Όλοι μαζί είμαστε!!!
Ειδικότητες, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί!!!
Όταν αλλάζει κάτι , αλλάζει για όλους..
Μην τους κάνετε τη ζωή εύκολη, αυτό θέλουν να μας" διαιρεσουν για να βασιλεψουν".
Δεν θα πέσουμε στην παγίδα τους..
Μόνο ολοι μαζί μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε!!!!!

 
Σοβαρά τώρα...
16 Ιαν 2021 18:53

@Εσείς, να ξέρετε ότι έχετε την λιγότερη αν όχι ελάχιστη απλοϊκή δουλειά στο σπίτι σε σχέση με τα διαγωνίσματα και τις Πανελλήνιες ενός Λυκείου!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.