Απόφαση: Αλλαγή στην ώρα αποχώρησης μαθητών από το Νηπιαγωγείο
Δημοσίευση: 17/01/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Η ώρα αποχώρησης των μαθητών/ τριών που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου ορίστηκε από τις 13.00’ σε 13.10’, με τροποποιητική απόφαση που υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζωή Μακρή και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Διόφαντου
- Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Αναζητώντας τους λόγους της μεγάλης συμμετοχής
- Απόφαση: Διαδικασίες υποβολής προτάσεων των ΕΛΚΕ για την υλοποίηση έργων/προγραμμάτων
- Σε ποιες περιοχές αναστέλλεται η δια ζώσης εκπαίδευση για όλα τα σχολεία
- Κλειστά τα σχολεία στη Φαρκαδόνα για όλη την εβδομάδα
- Πρόσκληση και αιτήσεις από το Ε.Κ.Π.Α. Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
- Ιntegrated master θα χορηγεί το Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικη...
- Έφυγε σήμερα από κοντά μας η συνταξιούχος εκπαιδευτικός Σπυριδούλα Σιμωτά - Βαβάση
- Υφ. Παιδείας:Ευελπιστώ οι εξετάσεις των φοιτητών να γίνουν δια ζώσης- Αν χρειαστεί , θα παρατείνουμε το εαρινό εξάμην...
- Τα μικρά παιδιά έχουν πια ιδρυματοποιηθεί μέσα στο σπίτι
Σχόλια (49)
Πραγματικά δεν ξέρω πως σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι εκεί στα υπουργεία.
Είμαι πατέρας 3 παιδιών, 1 Α' Δημοτικού, 1 προνηπίου και 1 βρέφους. Τα 2 πρώτα σχολάνε την ίδια ώρα πλέον και τα σχολεία τους έχουν απόσταση μεταξύ τους, οπότε πρέπει να διακτινιστώ για να μπορέσω να τα πάρω. Είμαστε εργαζόμενοι γονείς εγώ και η σύζυγός μου και οι αποφάσεις κάποιων φωστήρων επηρεάζουν πολύ σοβαρά τις σχέσεις με το εργασιακό περιβάλλον. Ότι και να πω είναι λίγο για αυτές τις αποφάσεις που παίρνουν μορφωμένοι άνθρωποι αλλά δεν μπορούν να χωρίσουν δύο δεμάτια άχυρα.
Όσοι υποτιμάτε την δουλειά του νηπιαγωγού μάλλον ζείτε σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ή δεν έχετε μεγαλώσει παιδιά (και είναι το μόνο που μπορώ να βρω ως αρκουντως λογική εξήγηση) . Αφενός οι μαθητές τους είναι η πιο απαιτητική ηλικιακη ομαδα, αφετέρου πολυπληθέστερες οι τάξεις τους και τέλος η δουλειά που κάνουν στο σπίτι έπιπλα ναι και υπαρκτή και πολύ δύσκολη. Και μιλώ ως διδάσκουσα στην ββαθμια. Είμαστε ΟΛΟΙ λειτουργοί της εκπαίδευσης με κοινούς στόχους. Απαγορεύεται πια να το ξεχνάμε αυτό, έχουμε ευθύνη.
Με τη λογική του Υπουργείου βλέπω μεσούσης της σχολικής χρονιάς να αυξάνεται το ωράριο τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια. Καθίστε μερικοί να τρώγεστε με τις νηπιαγωγούς. Κι αφού μας φορτώσουν επιπλέον ώρες και αρμοδιότητες μετά θα μας αξιολογήσουν αν είμαστε αρκετά καλά ρομποτάκια. Το τι έχεις περάσει η Κεραμέως μέσα στην πανδημία δε λέγεται. Και οι συνδικαλιστές... υπάρχουν άραγε?
Όσοι νομοθετούν για το ωράριο των εκπαιδευτικών, όλων των βαθμίδων, πρέπει πρώτα να περάσουν από την τάξη. Με τα παιδιά μέσα! Μια ώρα, όχι παραπάνω.
Είναι εγκληματική η αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγών, έστω και ένα λεπτό.
Θα σαλέψουμε και δε θα έχουν τι να μας κάνουν.
Κυρία Κεραμέως, σας προ(σ)καλώ να έρθετε μια μέρα στην τάξη μου και μετά να κρίνετε αν αντέχεται αύξηση ωραρίου. Θα είναι μια κίνηση που, πιστεύω, θα εκτιμηθεί πολύ από τους εκπαιδευτικούς.
Σημειωτέον ότι και οι μαθητές κουράζονται .
Σας έχει φάει η κλεισούρα και δεν ξέρετε πια τι λέτε μερικοί. Να αφήσετε ήσυχους τους εκπαιδευτικούς διαφόρων κλάδων με τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, και να αρχίσετε, ορισμένοι που είστε μεγάλοι professors, να βλέπετε τι έρχεται σε λίγο για όλους μας, δείτε λίγο πιο μακριά και παρατήστε μας τις μικρότητες.
Όσοι λένε ότι πρέπει να παραμένουμε 8ωρο στο σχολείο, κάνουν ότι δεν ξέρουν πως πάρα πολλή δουλειά γίνεται στο σπίτι? Πού θα διορθώσουμε στο σχολείο? Νομίζετε ότι έχει κάθε εκπαιδευτικος και γραφείο? Ή πιστεύετε ότι υπαρχουν υπολογιστές για όλους για να ετοιμάσουμε, ψάξουμε κλπ υλικό για το επόμενο μάθημα? Καιρός να ξυπνήσουν μερικοί και να καταλάβουν ότι όση δουλειά κάνουμε στο σχολείο άλλη τόση κάνουμε και στο σπίτι..
Για να καταλάβω το φορτώθηκαμε το 10 η είναι προσωρινο;Με το ολοήμερο τι θα γίνει αλλάζει και εκεί το ωραριο;
ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ 8 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.
Το σημαντικότερο σε αυτή την απόφαση δεν είναι το ίδιο το περιεχόμενο αλλά η κουλτούρα του "αφεντικού" που "αναδύει": ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Χωρίς αιτιολόγηση/προετοιμασία που αν γίνει σε δεύτερο χρόνο θα είναι εξίσου υποτιμητικό. Σε αυτή την κουλτούρα διοίκησης το προσωπικό είναι εργαλείο/μέσο που "χρησιμοποιείται" ανάλογα με τις προθέσεις του "αφεντικού". Το 10λεπτο είναι η αρχή/η δοκιμή. Και από τα σχόλια φαίνεται ότι η δοκιμή πέτυχε: οι υπάλληλοι (δεν χρησιμοποιείται τυχαία η λέξη) δεν έπιασαν το νόημα και τρώγονται μεταξύ τους αντί να αντιδράσουν συντονισμένα στον αιφνιδιασμό.
@Όλγα
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθείτε να πείσετε "συνάδελφους εκπαιδευτικούς" για τα αυτονόητα της προσχολικής εκπαίδευσης. Αφού δεν θέλουν να πεισθούν, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νηπιαγωγοί; Αφού δεν θέλουν να είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος, τι μπορούμε να πούμε εμείς οι νηπιαγωγοί; Μπορούμε όμως να πούμε, γιατί είμαστε και γονείς (έχω τέσσερα παιδιά) και βλέπουμε τι συμβαίνει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τους "συνάδελφους εκπαιδευτικούς". Όμως θα κρατηθώ και δεν θα παίξω το παιχνίδι τους. Απλώς ενημερώνω τους "συνάδελφους εκπαιδευτικούς" ότι έχουν γνώση οι φύλακες.
Και εκπαίδευση, εκτός από μάθηση σημαίνει και αγωγή αλλά για να το καταλάβεις αυτό πρέπει και να έχεις...
Δηλαδή η τελευταία ώρα θα είναι 55λεπτη? Ούτε στο Λύκειο!!! Σοβαρευτείτε ρεεεεε!!!!!
Και με τη μεταφορά μαθητών με ταξί τί θα γίνει όταν υπάρχει μόνο ενας ταξιτζής στην περιοχη που καλύπτει τη μεταφορά μαθητών με ταξί για Νηπιάγωγειο Δημοτικό και Γυμνάσιο από όλη τη γύρω περιοχή και τα δρομολόγια είναι καθορισμένα από το Σεπτέμβριο ώστε να εξυπηρετούνται όλοι?
Δηλαδή αλλάζει και το ωρολόγιο πρόγραμμα με την προσθήκη του 10λεπτου? Πρέπει να στείλουμε το καινούριο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για έγκριση?
Προς Κώστα και Ανδρέα. Το ποιος δουλεύει και ποιος υπεκφεύγει το ξέρουν όλοι όσοι έχουν παιδιά στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια. Κρινόμαστε όλοι για την ποιότητα της δουλειάς μας, οπότε σχόλια του τύπου "μείωση ωραρίου δικαιούνται μόνο οι άλλες βαθμίδες λόγω των αυξημένων απαιτήσεων του διδακτικού τους αντικειμένου" είναι παντελώς αβάσιμα και προκαλούν ευφορία. Θα έπρεπε να γνωρίζετε όσοι υποστηρίζετε κάτι τέτοιο, εφόσον είστε εκπαιδευτικοί, ότι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων έχει ως σημείο αναφοράς την καταρχήν κοινή παιδαγωγική τους αποστολή με τις αναγκαίες βέβαια διαφοροποιήσεις ως προς τα διδακτικά αντικείμενα, ανάλογα με την ηλικία των μαθητών. Συνεπώς αυθαίρετες κι απλοικές γενικεύσεις του παραπάνω τύπου, μόνο ως αποτέλεσμα αμάθειας/ημιμάθειας μπορούν να εκληφθούν, από "συναδέλφους" που δεν έχουν τεκμηριωμένη γνώση για την εκπαιδευτική διαδικασία, την επιστημονική κατάρτιση και τους μεθοδευμένους χειρισμούς των εκπαιδευτικών της προσχολικής εκπαίδευσης. Τέτοιες απαίδευτες απόψεις χαρακτηρίζουν αυτούς που τις εκφέρουν, κι όχι αυτούς στους οποίους απευθύνονται.
Ο λόγος ποιός είναι? Πώς αιτιολογείται? Θέλει μήπως να μας πει το υπουργείο, για να είναι και σαφές? Εκτός εάν απλά.... ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ.... αποφασίζουμε και διατάσουμε....
Μας δείχνουν την Φινλανδία , αλλά νομοθετούν για να γίνουμε Αμερική.
Είμαι εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας, αλλά καλό είναι να καταλάβουμε όλοι ότι εδώ λειτουργεί το διαιρεί και βασίλευε.
Αν δεν είμαστε ενωμένοι , θα έρθει σιγά σιγά ολων γη σειρά...
Δεν υπάρχει και αντιπολίτευση που να φοβούνται, όποτε θα περάσουν ότι μέτρο θέλουν αμεσα
Θα αλλάξει και το ωρολόγιο πρόγραμμα μετά την πρόσθεση του επιπλεον 10λεπτου? Πρέπει να στείλουμε καινούριο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για έγκριση?
Οπως αναφέρω δεν είμαι νηπιαγωγος, αλλά αλλαγές στη μέση της σχολικής χρονιάς που αφορούν το ωράριο είναι όχι μόνο παράλογες αλλά δείχνουν πως το Υπουργείο αποφασίζει χωρίς κανέναν σοβαρό προγραμματισμό. Εννοείται πως η ταυτόχρονη αποχώρηση νηπίων και μαθητών του Δημοτικού, στον καιρό της πανδημίας, μόνο προβλήματα θα φέρει.
Από τη βάση και τα θεμέλια του εκπαιδευτικού οικοδομήματος που είναι το νηπιαγωγείο ως την κορυφή που είναι το πανεπιστήμιο δε βλάπτει να δείξουμε λίγη εκτίμηση ο ένας στον άλλο, αναγνώριση του έργου της κάθε βαθμίδας ή ειδικότητας χωρίς να συγκρίνουμε πορτοκάλια με καρπούζια, ανόμοια πράγματα δηλαδή και χωρίς να υποτιμούμε βαθμίδες , ειδικότητες κλπ.
Ας προσπαθήσουμε να δείξουμε λίγη εν συναίσθηση στις δυσκολίες ή τις ιδιαιτερότητες της κάθε βαθμίδας και ειδικότητας στοιχεία απαραίτητα για να λεγόμαστε, εκπαιδευτικοί.
Ολοι για το καλό των παιδιών δεν δουλεύουμε;
@ Κώστας Κάποιοι νομίζουν πως το νηπιαγωγείο είναι παιδότοπος και οι νηπιαγωγοί που χαμογελάνε διαρκώς δεν ζορίζονται καθόλου. Ανόμοια πράγματα να μη συγκρίνουμε πραγματικά διότι η νηπιαγωγός οφείλει να είναι παιδαγωγός, ψυχολόγος, ηθοποιός, ψυχαγωγός, τροφός, καθαρίστρια, διοικητικός ταυτόχρονα, μόνη της, με 15-25 νήπια που έχουν διαφορετικές ικανότητες, δυνατότητες, ανάγκες οι οποίες εκφράζονται ατέρμονα, ικανοποιούνται εξατομικευμένα και η τουαλέτα είναι ένα μόνιμο ρίσκο. Παράλληλα είναι η μόνη που ξέρει τα μικρά ονόματα των γονιών, παππούδων και ενίοτε και θείων των μαθητών και επιφορτισμένη με το ρόλο του συμβούλου, ψυχολόγου σε θέματα συμπεριφοράς και μάθησης του παιδιού.
Δεν έχει διδακτικό αντικείμενο, ούτε εγχειρίδιο διδασκαλίας αλλά στόχο την ολόπλευρη ισόρροπη ανάπτυξη των νηπίων σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και το επιτυγχάνει με ατελείωτες ώρες αθέατου ωραρίου δουλειάς ψαχνοντας, βρίσκοντας ή και δημιουργώντας εποπτικό υλικό, μέσα εκπαιδευτικά, τρόπους να ενθαρρύνει τη μαθησιακή διαδικασία και αυτή την ανάπτυξη συλλογικά αλλά και ατομικά για κάθε παιδί.
Τέλος κινείται και κάθεται επι 5 συνεχόμενες ώρες σε χώρο με επίπλωση που δεν είναι φτιαγμένη για ενήλικες με αποτέλεσμα να είναι οι νηπιαγωγοί πρώτοι σε μυοσκελετικά προβλήματα μέσης, γονάτων και αυχένα.
ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ
@Κώστας, τότε επιτέλους να αλλάξει και το μισθολόγιο αφού σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν αμείβονται το ίδιο Νηπιαγωγοί και καθηγητές Λυκείου!
Πόσο λυπάμαι να διαβάζω συναδέλφους να υποτιμούν το έργο εκπ/ων των άλλων βαθμίδων. Διάβασα κιόλας ότι οι εκπ/κοι της προσχολικής δεν πρέπει να αμοίβονται το ίδιο. Για γέλια και για κλάματα! Δεν είναι τα 10' συνάδελφοι. Είναι πολλά μαζεμένα στην προσχολική αγωγή! Θα πρέπει κάποια στιγμή επιτέλους να κατανοήσουμε ότι το νηπιαγωγείο δεν είναι παιδότοπος!!!!όταν το κατανοήσουμε αυτό, και δούμε το έργο των νηπιαγωγων , θα αλλάξουν πολλά!!!και να είστε σίγουροι, το 10' θα γίνει 30' και 1 ώρα και όχι μόνο στην προσχολική. Θα βρουν τον τρόπο και την δικαιολογία! Το θέμα είναι τι ακριβώς κάνουμε όλοι εμείς!
Τώρα που έρχεται και στη δευτεροβάθμια η αύξηση ωραρίου να δω αν θα κοροϊδεύετε τις νηπιαγωγούς.
Πιστεύω πως κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, κάθε ειδικότητα έχει τη δική της βαρύτητα και αξία μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην υποβαθμιζουμε ο ένας την αξία του άλλου. Αν ήμασταν ενωμένοι ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Επειδή λοιπόν διακρίνω μια εμπάθεια για τους νηπιαγωγούς και εντυπώσεις του τυπου ότι η δουλειά τους είναι κατώτερη των άλλων βαθμίδων υπενθυμίζω αυτά που έγραψα στην αρχή πως ο καθένας έχει την αξία του και για όποιον δεν καταλαβαίνει τον καλώ να έρθει στην τάξη του νηπιαγωγείου για μια μέρα σε μονοθέσιο με 25 παιδιά, διοικητικό έργο χωρίς διευθυντή για να σηκώνει τα τηλέφωνα και να έχει την χαρτουρα, και το εκπαιδευτικό κομμάτι στις πλάτες που αν μπεις στην τάξη θα καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι. Και μετά το συζητάμε. Πολύ κρίμα......
Απαντω σε σχολιο οτι οι ειδικοτητες εβγαλαν υπεραριθμους τους δασκαλους.Μεγαλο λαθος.Απαιτηση των δασκαλων ηταν οι ειδικοτητες στα δημοτικα.Τετοιες αποψεις υποκρυπτουν υποτιμητικες στασεις για τις ειδικοτητες,πραγμα που διαπιστωνουμε πολλοι που εργαζομαστε στα δημοτικα.Αντι να στρεφομαστε ο ενας εναντιον του αλλου, ας διεκδικουμε καλυτερες αποδοχες .Δεν ειναι το προβλημα οι Αγγλικοι[ετσι τους αναφερει το σχολιο]και οι αλλες ειδικοτητες.Περασε η εποχη που ο δασκαλος διδασκε τα παντα.
Έχουν δίκιο οι νηπ/γοί να διαμαρτύρονται, διότι είναι παράνομη κι αυθαίρετη η Υπουργική Απόφαση, αφού το ωράριο καθορίζεται με νόμο και δεν μπορεί να το τροποποιεί η εκάστοτε Υπουργός κατά το δοκούν. Και φυσικά ισχύουν αυτά που αναφέρουν οι νηπ/γοί. Και μεγαλύτερο ωράριο έχουν και διαλείμματα δεν κάνουν αφού εφημερεύουν διαρκώς και ταυτόχρονα διοικητικό έργο παρέχουν και στην τουαλέτα πηγαίνουν τα 4χρονα για να τα καθαρίσουν.... και ... και Κι όποιος δάσκαλος ή καθηγητής δευτεροβάθμιας θέλει να τους/τις συγκρίνει με τη δική του "δύσκολη" εργασία και με τις διαφορικές εξισώσεις που λύνει, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Μια μέρα (και κατά προτίμηση την πρώτη της 11 Σεπτεμβρίου) του την πληρώνω με 100 ευρώ ...
Γιατί εγώ προλαβαίνω να πιω έναν καφέ στα κενά μου;
Διορθώματα, επισκευές - πόρτες, παράθυρα, καζανάκια, φωτοτυπικά, ηλεκτρολογικά, κηπουρικά - διαιτησίες στο γραφείο των δασκάλων αλλά και στου διευθυντή. Και επιπροσθέτως να βρω χρόνο να μπω στο esos, να δω τι σχεδιάζουν για μας, χωρίς εμάς και μετά να ενημερώσω, να σχολιάσουμε, να απαντήσω με την ψυχή στο στόμα. Σχολάω και παίρνω τις μισές δουλειές για το σπίτι!...
Ούτε να πάω να κοιτάξω έξω από το παράθυρο δεν προλαβαίνω!...
Να δω κι εγώ τα νέφαλα!
Όλοι μαζί είμαστε!!!
Ειδικότητες, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί!!!
Όταν αλλάζει κάτι , αλλάζει για όλους..
Μην τους κάνετε τη ζωή εύκολη, αυτό θέλουν να μας" διαιρεσουν για να βασιλεψουν".
Δεν θα πέσουμε στην παγίδα τους..
Μόνο ολοι μαζί μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε!!!!!
@Εσείς, να ξέρετε ότι έχετε την λιγότερη αν όχι ελάχιστη απλοϊκή δουλειά στο σπίτι σε σχέση με τα διαγωνίσματα και τις Πανελλήνιες ενός Λυκείου!
Σελίδες