Με e-mail θα σταλούν στους γονείς οι έλεγχοι Α΄ τετραμήνου των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου

Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου που δεν έγιναν στα Γυμνάσια ισχύει κατ΄ εξαίρεση για φέτος ότι και στα Λύκεια

19/01/2021

Ενημερώθηκε: 20/01/2021, 15:35

Άκουσε το άρθρο

Με e-mail, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας των  γονέων στις σχολικές μονάδες, θα σταλούν  τις επόμενες ημέρες στους γονείς, οι έλεγχοι  των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς αύριο Τετάρτη 20 Ιανουαρίου λήγει το Α΄ τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.

Στην απόφαση αυτή κατέληξε το υπουργείο Παιδείας λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη να αντιμετωπιστούν οι άμεσοι κίνδυνοι από τη διάδοση του νέου κορωνοϊού COVID-19.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου που δεν έγιναν στα Γυμνάσια  ισχύει  κατ΄ εξαίρεση  για φέτος ότι και στα Λύκεια

Ειδικά κατά το σχολικό έτος 2020-21, εάν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο ωριαία γραπτή δοκιμασία που προβλέπεται στην περ. Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του π.δ. 126/2016, όπως ισχύει, αυτή μεταφέρεται στο δεύτερο τετράμηνο.

Αυτό προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζωή Μακρή και δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.

Τι ίσχυε

Για τα ωριαία διαγωνίσματα του Α τετραμήνου  , ενώ για τα Γυμνάσια ο σχετικός νόμος του υπουργείου Παιδείας  προέβλεπε   την υποχρεωτική πραγματοποίηση τους μέσα στο Α' τετράμηνο αντίθετα στο Λύκειο δίνει τη δυνατότητα στους καθηγητές να τα μεταφέρουν στο δεύτερο τετράμηνο αν για λόγους αντικειμενικούς δεν    πραγματοποιηθούν .

Λόγω της πανδημίας όμως η υφ. Παιδείας υπέγραψε απόφαση η οποία προβλέπει ότι  ειδικά για την τρέχουσα σχολική χρονιά θα ισχύσει και για τα Γυμνάσια ότι ισχύει για τα Λύκεια δηλαδή δίνεται η δυνατότητα στους καθηγητές να μεταφέρουν  την  ωριαία  γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου  στο δεύτερο τετράμηνο.

Ειδικότερα:

Τι ισχύει για τα Λύκεια

Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία (1) κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο δεν διενεργείται γραπτή δοκιμασία. Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας οι μαθητές εκπονούν επιπλέον και ερευνητική εργασία στο β ́ τετράμηνο, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής και στο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία στο πρώτο τετράμηνο, ενώ στο δεύερο τετράμηνο οι μαθητές εκπονούν μία (1) ερευνητική εργασία, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Τι ισχύει για τα Γυμνάσια

1. Διδασκόμενα μαθήματα  - Ομάδες μαθημάτων

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις (3) ομάδες ως εξής:

α) Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Α′

αα) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία.

αβ) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση.

αγ) Ιστορία.

αδ) Μαθηματικά.

αε) Φυσική.

αστ) Βιολογία.

αζ) Αγγλικά.

β) Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Β′

βα) Γεωλογία-Γεωγραφία.

ββ) Χημεία.

βγ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή.

βδ) Θρησκευτικά.

βε) Δεύτερη ξένη γλώσσα.

βστ) Τεχνολογία – Πληροφορική.

βζ) Οικιακή Οικονομία.

γ) Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

γα) Μουσική-Καλλιτεχνικά.

γβ) Φυσική Αγωγή.».

2. Ωριαίες Γραπτές δοκιμασίες

(σ.σ.  με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Στα μαθήματα της Ομάδας Α′ και της Ομάδας Β′  ( των παραπάνω περιπτώσεων α και β, αντίστοιχα),  διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου (σ.σ. με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της ομάδας Β′ μπορεί να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων.

Ειδικά για το μάθημα της Πληροφορικής, κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία και κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου δεν διενεργείται ωριαία γραπτή δοκιμασία, αλλά ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης.

Στα μαθήματα της Ομάδας Γ′ (Μουσική-Καλλιτεχνικά-Φυσική Αγωγή) δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία.

Σχόλια (37)

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ζ
|

Τα παιδιά πρέπει να πάρουν βαθμούς γιατί όχι???αφού γίνεται εξέταση κανονική από το webex.

Σοφία
|

Κανείς μας δεν ήταν προετοιμασμένος γι αυτή την κατάσταση. Μιλάμε για βαθμολογίες, επιμελείς ή αμελείς μαθητές ενώ γονείς και παιδιά κυρίως, δεν γνωρίζουμε πως θα βγούμε από αυτή τη κρίση σε τι κατάσταση θα μας βρει η επόμενη μέρα. Σίγουρα πρέπει να γίνει κάποια αξιολόγηση αλλά σε καμιά περίπτωση με αυστηρότητα και με κομφορμισμούς. Θα έπρεπε όσοι είναι στη θέση που παίρνουν αποφάσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα να παρείχαν κάθε εβδομάδα ψυχολογική υποστήριξη σ΄όσους εμπλέκονται στην παιδαγωγική διαδικασία -εκπαιδευτικούς-γονείς-παιδιά. Κάθε τέλος εβδομάδας έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση για τις απαιτήσεις, τις επιδόσεις τις απουσίες. Πιστεύω πως μ΄αυτό τον τρόπο θα υπήρχε κάποια άμβλυνση του όλου προβλήματος.

Δημήτρης
|

@Δον Κιχώτης, όταν γράφει κανείς βιαστικάαπο κινητό με ενεργοποιημένη την αυτόματη συμπλήρωση , μπορεί να υπάρξει αυτή η διατύπωση. Είμαι παθών...
Επι της ουσίας δεν έχει άδικο!

Ψηφοφόρος ΝΔ-ψηφοφόρος ΔΑΚΕ ΠΕ
|

''Με e-mail, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας των γονέων στις σχολικές μονάδες, θα σταλούν τις επόμενες ημέρες στους γονείς, οι έλεγχοι των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς αύριο Τετάρτη 20 Ιανουαρίου λήγει το Α΄ τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους''. Tί θα συμβεί σε όσα σχολεία δεν έχουν γράψει δια ζώσης διαγωνίσματα; Aπαγορεύεται να δοθούν έλεγχοι.

Μαρία
|

Δεν είναι δυνατόν το σχολείο να γίνει εξεταστικό κέντρο από το Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο.

Δον Κιχώτης
|

@ Εκπαιδευτικός 20 Ιαν 2021 16:45
Δεν είναι εύκολο να παριστάνεις την μαθηματικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαί-δευσης, η περίοδος « Ουτε ειμαι ανόητη και δεν καταλαβαίνω ενα μαθητη Που ενώ μου έστειλε Λιμένι την άσκηση για 20 όταν του ζητώ να μου την ανάλυση ως μεθοδολογία είναι σα να κατά πιο το αμίλητό νερό. » δεν έχει γραφεί από Ελληνίδα μαθηματικό. Αν μου αποδείξεις το αντίθετο, θα πάω στα γραφεία του esos και θα σκίσω όλα τα πτυχία μου σε απευθείας μετάδοση!

νεκταρια
|

Η προσωπική μου εμπειρία είναι πως οι καθηγητές έκαναν ο,τι μπορούσαν για να προχωρήσει η ύλη και υποστήριξαν τα παιδιά.
Τα παιδιά από την άλλη ,άλλα περισσότερο ,άλλα λιγότερο προσπάθησαν να ανταποκριθούν.
Το σπουδαίο είναι να είμαστε όλοι γεροί .Εύχομαι να ξεπεραστεί όλο αυτό και θα βρουν μικροί-μεγάλοι τους ρυθμούς τους .

Δημήτρης
|

Δε μπορώ να καταθέσω βαθμολογία με ήσυχη τη συνείδησή μου, εφόσον οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για διαμόρφωση κρίσης. Έχω εικόνα της φιλότιμης προσπάθειας κάποιων που δε θα πάει χαμένη, εφόσον η βαθμολογία του Β΄τετραμήνου θα ισχύει και για το 1ο. Τόσο απλά και λογικά είναι τα πράγματα. Όσον αφορά τα διαγωνίσματα από το σπίτι ....μην ξεράσω. Λες και δεν ξέρουμε πού ζούμε. Για όνομα του θεού!!!

Κορίνα...
|

Εδώ χάσαμε τα αυγά και τα πασχαλινά.
Μα ναι , φυσικά και θα δω πως θα βάλουν βαθμούς. Όλα προσπάθησαν. Θες που μπαίνουν καθημερινά, θες που έχουν στείλει ασκήσεις ,θες να είναι διάβασμα, έστω κι αυτά που δεν διάβαζαν, θες έστω για την προσπάθειά τους.
Υπομονή, και οι γονείς μα και οι καθηγητές που κι αυτοί είναι γονείς, γιατί αφήνεις μόνα τους τα παιδιά πίσω να πας για δουλειά είτε είναι στο σπίτι χωρίς δουλειά, και να μην έχεις να φας.
Προσωπικά με νοιάζει η υγεία όλων μας και όχι οι βαθμοί. Έχω κι εγώ παιδιά προνήπια , νήπια, γυμνάσια και λύκεια.

Μαργαρίτα Β.
|

Στο Γυμνάσιο που πάει η κόρη μου τους βάζουν κανονικά διαγωνίσματα με την διαφορά ότι δεν διαρκούνε 1 ώρα αλλά 5-10 λεπτά... Τι να προλάβουν τα παιδιά, να διαβάσουν τις 20 ερωτήσεις ή να γράψουν τις απαντήσεις;

Μαρινα
|

Ας μη γελιόμαστε... ο καλος μαθητης στο σχολειο ειναι καλο μαθητης και στο webx, ο αδιαφορος ειναι αδιαφορος και στο webx.. ολα τα αλλα οτι ειναι κριμα τα παιδια που στεκονται ολη μερα σε μια οθονη κλπ ειναι απλα χαζομαρες, τα παιδια στο ενδιαμεσο των μαθηματων παιζουν στον υπολογιστη, πολλα παιδια παιζουν στον υπολογιστη και την ωρα του μαθηματος ..δε νομιζω να ζοριζονται ιδιαιτερα Τα παιδια που θελουν να παρακολουθησουν θα το κανουν ειτε απο υπολογιστη ειτε απο κινητο , τα σχολεια παραμενουν ανοιχτα για οσους μαθητες δεν εχουν προσβαση στο δικτυο ή δεν εχουν υπολογιστη σπιτι ..μπορουν να πανε με τη τσαντουλα τους κι ολα θα ειναι μια χαρα. Κατα τ αλλα στη πλειοψηφια των σχολειων η παραδοση και τεστ εγιναν κανονικοτατα..και εργασιες εγιναν και ασκησεις..και ναι θα μπουν και βαθμοι;; γιατι οχι ;; γιατι να μη βαθμολογηθει ο συνεπης και ο αδιαφορος;;;

Εργολαβία...
|

@Παναγιώτης, πολλή δουλειά έπεσε, βλέπω επέκταση δραστηριοτήτων και σε εκπαιδευτικά μέσα...

Εκπαιδευτικός
|

Ως Εκπαιδευτικός Έκανα την παράδοση των μαθημάτων ακριβώς όπως θα την έκανα και στην τάξη και στην ασύγχρονη μέσω του ή class φυλλαδίων e-mail με αλληλεπίδραση και από τα παιδιά, όσο και στην σύγχρονη εκπαίδευση. Εχω να πω πως οι επιμελείς μαθητές, παρέμειναν επιμελείς και εξ αποστάσεως οι αδιάφοροι μαθητές παρέμειναν αδιάφοροι και τώρα δεν αλλάζει κάτι και φυσικά βαθμολογία θα υπάρξει και δεν θα βαθμολογήσω μια μαθήτρια που ανταποκρίθηκε στις ασκήσεις που έδωσα και είναι ενεργή στο μάθημα ίδια με κάποια που μου έστειλε λυμένα άσκηση από το e-mail του φροντιστηρίου. Ναι συνέβησαν και αυτά. Ουτε ειμαι ανόητη και δεν καταλαβαίνω ενα μαθητη Που ενώ μου έστειλε Λιμένι την άσκηση για 20 όταν του ζητώ να μου την ανάλυση ως μεθοδολογία είναι σα να κατά πιο το αμίλητό νερό. Ναι θα βαθμολογήσω γιατί πρέπει να επιβραβεύσω τα παιδιά που κουράστηκαν και εργάστηκαν και τους αμελείς μαθητές να τους σπρώξω στο να προσπαθήσουν περισσότερο. Όλα τ’άλλα είναι δικαιολογίες

"Πεθαίνω για σένα"
|

@Γελοιοτητες
Μου άρεσε πολύ το σχόλιό σας, γιατί μου θύμισε τους στίχους από αγαπημένο τραγούδι του George Magaret. "Τι να μας πει η φυσική οι νόμοι δεν μετράνε,
σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε". Η συνέχεια, είναι ακόμη πιο μεταφυσική..... αλλά δεν νομίζω να αρέσει στην κα Κεραμέως το ρεπερτόριο.... οπότε να μην τη στεναχωρήσω.

Παναγιώτης
|

Ντροπή και μόνο ντροπή τίποτα άλλο. Μόνο αυτό τους αξίζει σε όλους αυτούς που μάς κυβερνάνε θέλουν να στείλουν και βαθμούς στα παιδιά μας που μας έχουν ξεβρακωσει συγνωμη για την φράση μου.

Κατερίνα
|

Εαν δεν βαθμολογηθούν δεν μπορουμε να έχουμε εικόνα για τιποτα .Και εμενα κανουν με κινητό και εμενα ειναι κλεισμένα ολη μερα μεσα αλλα προσπαθούν να συμμετέχουν στο μάθημα και στέλνουν τις ασκήσεις με μαιλ. Φυσικά και πρεπει να βαθμολογηθούν τοσος κόπος που κάνουν θα παει χαμένος γιατι απλα κάποια παιδια έχουν την δικαιολογία οτι δεν μπορούν να κάνουν μαθημα;;; Οχι βέβαια αυτα που θέλουν να κάνουν προσέχουν και καταλαβαίνουν πολλα πράγματα εδω και διαδικτυακά.

Κατερίνα Πανταζ.
|

Σαν γονέας παιδιού στη Γ Λυκείου μπορω να πω οτι τώρα θα φανούν τα παιδιά που δούλεψαν έστω και με δυσκολίες Τουλαχιστον εμείς στη περιοχή μας για Αργολίδα γράφω είμαστε μια χαρά εκτός της πρώτης μέρας που το πρόβλημα ηταν Πανελλαδικά Τώρα αυτό που γράφεται για άδικη βαθμολογία δεν το θεωρώ σωστο Τα παιδιά που δούλεψαν η όχι θα φανούν όπως αν ηταν φυσική η παρουσια τους στο σχολειο

Ειρήνη
|

Πιστεύω πρέπει οι καθηγητές να δείξουν κατανόηση στα παιδιά. Τι να πω δεν ξέρω. Δύσκολες οι κατάστασής. Τα παιδιά δυσκολεύονται να συνδεθούν και άλλα πολλά.

Ιωάννα
|

Μιλάτε για βαθμούς λες και όλα κυλούν ομαλά!!!!
Τι βαθμούς ρε;;;;!!!!
Έχετε αντιληφθεί τι περνάει κάθε οικογένεια;;;

Λέτε να μας νοιάζει ο βαθμος;;;!!!!!
Εδώ σε λίγο δεν θα έχουν τα παιδιά μας φαγητό να φάνε και εσείς μας μιλάτε για βαθμούς;;;;!!!!
Συγνώμη αλλά ..........
για τους βαθμούς!!!!
Επιτέλους μια φορά στην ζωή σας βαθμολογήστε τον κόπο, την μεγαλη προσπάθεια και την ενσυναίσθηση που έχουν αυτά τα παιδιά απέναντι σε αυτήν την κατάρα που έπεσε σε ολόκληρο τον κόσμο !!!

Μαρια
|

Γιατί να μην έχουμε μια άποψη για το τι κάνουν παιδιά και καθηγητές...γιατι μην μου πείτε ότι μπορείτε να ελέγξετε τα παιδιά εάν ανταποκρίνονται....εστω και έτσι...

LEGEND
|

Εμ, αλλιώς θα βαθμολογηθεί αυτός που έστω και με κακή σύνδεση προσπαθούσε και είχε επαφή με το μάθημα, παίρνοντας τηλέφωνα, μαθαίνοντας κλπ., αλλιώς αυτός που την καλή του σύνδεση την αφιέρωνε εν ώρα μαθήματος, στο minecraft ή όπου αλλού με ή χωρίς τη συναίνεση των γονιών του. Αν ενδιαφερόσασταν για το καλό των παιδιών και των μαθητών θα τα στηρίζατε να μαθαίνουν σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, που έχουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δαπανήσει τόσο κόπο!!! Λίγη αξιοπρέπεια. Να μάθουν τα παιδιά να μην ψάχνουν για δικαιολογίες, αλλά για λύσεις και τρόπους να μορφώνονται. Να μάθουν να προσπαθούν!

Νωντας
|

Οι μόνοι που πρέπει να πάρουν βαθμό και μάλιστα κάτω από τη βάση είναι αυτοί του Υπουργείου. Μα τι μυαλά κουβαλάνε

Μαρία
|

Ας βαθμολογηθούν για την προσπάθεια που κάνουν τόσες ώρες κλεισμένοι στα σπίτια μπροστά στους υπολογιστές.
Τα περισσότερα διαβάζουν ,( στο βαθμό που μπορούν και αντέχουν), ...άλλα παιδιά δυσκολεύονται λόγο κακού ιντερνετ,ή επειδή δεν έχουν όλοι τάμπλετ ή υπολογιστή...
Προσωπικά ,δεν καταλαβαίνω πως καταφέρνουν να διαβάζουν στα κινητά,με τόσο μικρή οθόνη...αλλά πιθανών δεν έχουν άλλη λύση !!!!.
Ας σεβαστούμε την προσπάθεια τους. Πιστεύω ότι για ένα σχολικό έτος πρέπει να τα στηρίξουν ,
Αρκετά επιβαρύνθηκε και άλλαξε ξαφνικά όλος τους ο κόσμος.

Καλά.....
|

@E. G, ενώ αν αποφάσιζαν χωρίς να διέταζαν τι θα ήταν; 17 Νοέμβρη;;

E. G
|

Πανελλαδικές 2021
Πως θα διεξαχθούν αφού οι μαθητές έχουν αποχή από τις φυσικές τους τάξεις για 3 και πλέον μήνες αν συμπεριλάβουμε και τις καταλήψεις στην αρχή του σχολικού έτους. Επίσης πρέπει να λάβουν υπόψη ότι και στο προηγούμενο σχόλιο έτος είχαν χάσει μαθήματα από τον περασμένο Μάρτιο; αν είναι δυνατό! Αποφασίσωμεν και διατασσομεν. ΧΟΥΝΤΑ

Χαρά Νίκα
|

Τα παιδιά που δεν είχαν σύνδεση, καλό ήχο, δυνατότητα πρόσβασης, πώς θα αξιολογηθούν; Προσπαθούν να πείσουν την κοινωνία ότι όλα βαίνουν καλώς, ότι όλα κυλούν ομαλά ενώ η πραγματικότητά τους/τις διαψεύδει; Πόσο μακριά νυχτωμένοι/ες, πόσο παιδαγωγικά αναλφάβητοι/ες πρέπει να είναι, όσοι/ες αποφασίζουν με μοναδικό κριτήριο το φαίνεσθαι της βαθμολόγησης, όσοι/ες παραμένουν προσδεδεμένοι/ες στα συμφέροντα και τις επιταγές των πολιτικών τους φίλων-ιδιωτικών σχολαρχών, μακριά από τους αγώνες και τις αγωνίες των δημόσιων λειτουργών της εκπαίδευσης! Κρίμα!

Ντροπη
|

Μια χρονια που ολα λειτουργουν τελεια και ακρως φυσιολογικα...να δοθουν και οι βαθμοι σαν να μην συμβαινει τιποτα??? Μιας και ολα ειναι ξεκαθαρα για τους μαθητες και ειδικα για αυτους της Γ Λυκειου......, τις Πανελληνιες, την υλη.....ΝΤΡΟΠΗ....ΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΗΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΒΑΘΜΟΙ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ....

Ελένη
|

Όλα για το φαίνεσθαι και τίποτα για την ουσία και το καλό των μαθητών.
Εφόσον επιλέχθηκε να δωθεί βαθμολογία Α τετραμήνου , δεν έχει νόημα να έπονται δύο διαγωνίσματα στο επόμενο τετράμηνο με ότι προβλήματα αυτά δημιουργούν στην μαθησιακή διαδικασία. Ήταν που ήταν προβληματικό το Α τετράμηνο με την τηλεκπαίδευση, δημιουργούμε εκ των προτέρων πρόβλημα και στον προγραμματισμό του Β τετραμήνου.
Θέλετε και Τράπεζα Θεμάτων φέτος.....

Κώστας Π.
|

Τα παιδιά ταλαιπωρουνταιι, οι γονείς χασαν τη μπάλα.... Να μη μετρήσουν και να μη γίνονται διαγωνίσματα..... Όλοι οι απόφοιτοι Γ Λυκείου να εισαχθούν χωρίς Πανελλήνιες.... Το έχουν κάνει ήδη Ευρωπαϊκές χώρες....

Μ
|

Προφανώς θα βαθμολογηθούν οι μαθητές. Άδικα διαβάζουν τόσο καιρό και έχουν μάθει να κάνουν, να στέλνουν ασκήσεις ηλεκτρονικά; Άδικα λειτουργεί το σχολείο; Γιατί το παιδί μου έτσι το βλέπει, άδικο να μην πάρει όσα του αναλογούν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ