Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Εγκύκλιος: Με e-mail θα σταλούν στους γονείς οι έλεγχοι Α΄ τετραμήνου των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου

Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου που δεν έγιναν στα Γυμνάσια ισχύει κατ΄ εξαίρεση για φέτος ότι και στα Λύκεια
Δημοσίευση: 20/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με e-mail,  μέσω του ΠΣ myschool, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας των  γονέων στις σχολικές μονάδες, θα σταλούν    οι έλεγχοι επίδοσης (Α΄τετραμήνου) των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς σήμερα Τετάρτη 20 Ιανουαρίου έληξε  το Α΄ τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.

Αυτό προβλέπει εγκύκλιος την οποία υπέγραψε σήμερα η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή και φέρει την ένδειξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Η αυτοματοποιημένη μαζική αποστολή των βαθμών γίνεται μέσω της διαδρομής του μενού επιλογών «ΜΑΘΗΤΕΣ→ Βαθμολογίες → Μαζική Βαθμολογική Ενημέρωση Κηδεμόνων μέσω e-mail».  

Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου που δεν έγιναν στα Γυμνάσια  ισχύει  κατ΄ εξαίρεση  για φέτος ότι και στα Λύκεια

Ειδικά κατά το σχολικό έτος 2020-21, εάν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο ωριαία γραπτή δοκιμασία που προβλέπεται στην περ. Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του π.δ. 126/2016, όπως ισχύει, αυτή μεταφέρεται στο δεύτερο τετράμηνο.

Αυτό προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζωή Μακρή και δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Τι ίσχυε

Για τα ωριαία διαγωνίσματα του Α τετραμήνου  , ενώ για τα Γυμνάσια ο σχετικός νόμος του υπουργείου Παιδείας  προέβλεπε   την υποχρεωτική πραγματοποίηση τους μέσα στο Α' τετράμηνο αντίθετα στο Λύκειο δίνει τη δυνατότητα στους καθηγητές να τα μεταφέρουν στο δεύτερο τετράμηνο αν για λόγους αντικειμενικούς δεν    πραγματοποιηθούν .

Λόγω της πανδημίας όμως η υφ. Παιδείας υπέγραψε απόφαση η οποία προβλέπει ότι  ειδικά για την τρέχουσα σχολική χρονιά θα ισχύσει και για τα Γυμνάσια ότι ισχύει για τα Λύκεια δηλαδή δίνεται η δυνατότητα στους καθηγητές να μεταφέρουν  την  ωριαία  γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου  στο δεύτερο τετράμηνο.

Ειδικότερα:

Τι ισχύει για τα Λύκεια

Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία (1) κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο δεν διενεργείται γραπτή δοκιμασία. Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας οι μαθητές εκπονούν επιπλέον και ερευνητική εργασία στο β ́ τετράμηνο, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής και στο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία στο πρώτο τετράμηνο, ενώ στο δεύερο τετράμηνο οι μαθητές εκπονούν μία (1) ερευνητική εργασία, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Τι ισχύει για τα Γυμνάσια

1. Διδασκόμενα μαθήματα  - Ομάδες μαθημάτων

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις (3) ομάδες ως εξής:

α) Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Α′

αα) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία.

αβ) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση.

αγ) Ιστορία.

αδ) Μαθηματικά.

αε) Φυσική.

αστ) Βιολογία.

αζ) Αγγλικά.

β) Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Β′

βα) Γεωλογία-Γεωγραφία.

ββ) Χημεία.

βγ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή.

βδ) Θρησκευτικά.

βε) Δεύτερη ξένη γλώσσα.

βστ) Τεχνολογία – Πληροφορική.

βζ) Οικιακή Οικονομία.

γ) Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

γα) Μουσική-Καλλιτεχνικά.

γβ) Φυσική Αγωγή.».

2. Ωριαίες Γραπτές δοκιμασίες

(σ.σ.  με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Στα μαθήματα της Ομάδας Α′ και της Ομάδας Β′  ( των παραπάνω περιπτώσεων α και β, αντίστοιχα),  διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου (σ.σ. με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της ομάδας Β′ μπορεί να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων.

Ειδικά για το μάθημα της Πληροφορικής, κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία και κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου δεν διενεργείται ωριαία γραπτή δοκιμασία, αλλά ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης.

Στα μαθήματα της Ομάδας Γ′ (Μουσική-Καλλιτεχνικά-Φυσική Αγωγή) δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία.

Σχόλια (10)

 
Τι βαθμολογία να βάλουμε,
21 Ιαν 2021 20:34

αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα του αδιάβλητου των διαγωνισμάτων και των προφορικών ερωτήσεων-απαντήσεων, με επιτήρηση από τον διδάσκοντα; τι ξέρουμε πίσω από μια οθόνη; άλλος μαθητής δεν μπαίνει, γιατί δεν έχει πραγματικά σύνδεση ή γιατί προσποιείται ότι δεν έχει, άλλος μαθητής μπαίνει, αλλά έχει υποβολέα έναν ενήλικο ή έχει την συσκευή ανοιχτή κι ο ίδιος φτιάχνει τοστ, τηλεφωνεί στην παρέα του ή παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δεν είναι μια τέτοια βαθμολογία αντικειμενική, είναι πρόχειρη και απλώς διεκπεραιωτική. Παρακαλώ να βγει αμέσως εγκύκλιος να μπορούμε να βάλουμε βαθμολογία στο επόμενο τετράμηνο λόγω των εκτάκτων συνθηκών (τηλεκπαίδευση εξαιτίας της πανδημίας). Θα μας απαλλάξει από το άγχος, από αδικίες και ο μαθητής δεν θα επαναπαυτεί σε μια βαθμολογία, αλλά θα συνεχίσει να παρακολουθεί.

 
Ιωαννης Παπανδρέου
21 Ιαν 2021 15:37

Προσωπικα θεωρω οτι μια προφορικη ενημέρωση αρκουσε, λαμβάνοντας υπόψη τον τροπο διδασκαλιας αυτης της περιοδου.Δεν νομιζω να ηταν δικαιο για τους καθηγητες αλλα Κυρίως για τα παιδια να μπουν στην διαδικαδια γραπτης βαθμολόγησης για το 1ό τετραμηνο . Ειναι σωστο να αδικηθουν παίδια που δεν ειχαν προσβαση ή ειχαν προβληματικη προσβαση στο διάδυκτιο ή παιδια που αποδιδουν καλυτερα στη γραπτη αντι τη προφορική εξέταση και μαλιστα κατω απο ολες αυτες τις αντιξοότητες;Αυτη τη χρονια ολοι μας τα καναμε ολα διαφορετικά.Μηπως λοιπον και το σχολικο σύστημα πρεπει λογω των συνθηκών να αλλαξει καποια πραγματα;
Εξαλλου τι νοημα εχει ενας μαθητης να βαθμολογηθει το πρωτο 4μηνο αν δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα;

 
Ευγενία
20 Ιαν 2021 21:23

Ποτέ θα σταλούν οι έλεγχοι στους μαθητές του Λυκείου; Ποια θα είναι η ημερομηνία;

 
Gf
20 Ιαν 2021 21:14

Απαράδεκτη η επιμονή για παράδοση βαθμολογίας......χωρίς πραγματική αξιολόγηση των μαθητών.....αυτό που ενδιαφέρει την κοινωνία είναι να λειτουργήσουν τα σχολεία....για τους ψευτοβαθμους που θα δοθούν στα παιδια ποιος χε......

 
Αποστόλης
20 Ιαν 2021 19:46

Το μόνο που βλέπω ειναι οτι μας νοιάζουν μονο οι βαθμοί και οχι η εξέλιξη των παιδιών μας.Πρέπει να ξυπνήσουμε πριν να είναι αργά,πάνω απο όλα για τα παιδιά μας.Δεν γίνεται αυτοί να μας χτυπάνε το ντέφι και εμείς να χορεύουμε...

 
angie
20 Ιαν 2021 18:40

Σήμερα θα πάρουν τους βαθμούς;

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
20 Ιαν 2021 18:23

Για τις απουσίες υπάρχει το ΦΕΚ 4264 Β΄/30-9-2020, άρθρο 3.

 
@ανήσυχο εκπαιδευτικό
20 Ιαν 2021 17:09

να προσθέσω και κάτι άλλα : γιατί να μη γίνονται και οι υπηρεσιακές μεταβολές σε μεγάλο βαθμό και πολύ γρήγορα ; αμοιβαίες μεταθέσεις και αποσπάσεις; αποσπάσεις άμεσα σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων; με ξεκάθαρη προϋπηρεσία και μοριοδότηση εμφανή; άμεσες ανακλησεις και καλύψεις κενών σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο; και τόσα άλλα (εκδρομές, γραφική ύλη, βιβλία και άλλα πολλά αδιάφορα για του υπαιθ). αποστολή μηνυμάτων σε γονείς, φορείς, υπηρεσίες για διάφορα θέματα μαθητών; λέω τώρα...

 
ΓΙΑΝΝΗΣ
20 Ιαν 2021 15:47

Για τις απουσίες δεν μας είπε τίποτε.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
20 Ιαν 2021 15:25

Αφού λοιπόν διάγουμε την πλήρη ψηφιοποίηση του βίου μας, γιατί δε φροντίζουν εκεί στο υπουργείο να βελτιώσουν κάποιες στοιχειώδεις ανεπάρκειες στα ηλεκτρονικά μέσα που μας δυσκολεύουν τη δουλειά; Για παράδειγμα, γιατί επιτέλους δεν ενεργοποιείται στο myschool η δυνατότητα αποστολής sms για άμεση ενημέρωση των γονέων; Και γιατί επίσης δεν εμπλουτίζουν αυτή τη θλιβερή δυνατότητα αποστολής email, ώστε να λειτουργεί ως πλήρες email με συνημμένα κλπ. και όχι όπως τώρα που σου επιτρέπει απλώς να γράψεις 5-6 σειρές ξερού κειμένου, με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να ενημερώνουμε τους γονείς με άλλους πιο δύσκολους και αναποτελεσματικούς τρόπους; Απλά πραγματάκια είναι αυτά. Κανείς δεν σκέφτηκε να τα διορθώσει;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ