Άνοιγμα Γυμνασίων-Λυκείων: Έντεκα ερωτήσεις-απαντήσεις

25/01/2021

Άκουσε το άρθρο

Επαναλειτουργούν, με δια ζώσης  διδασκαλία τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας  από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου.

Το esos ετοίμασε 11 ερωτήσεις-απαντήσεις σχετικά με το άνοιγμα των Γυμνασίων και Λυκείων:

1. Ακούσαμε ότι δεν θα ανοίξουν τα σχολεία σε περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, στις λεγόμενες «κόκκινες» περιοχές;Ποιες κατηγορίες σχολείων αφορά;

Τα Γυμνάσια όπως και τα Δημοτικά  , καθώς και τα Λύκεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,   σε όλη την Ελλάδα   θα λειτουργούν    κανονικά , δια ζώσης και στις περιοχές  με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο .

Στις περιοχές αυτές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, και μόνο αυτές, τα Λύκεια δεν θα ανοίξουν , αλλά  θα λειτουργούν για την ώρα εξ αποστάσεως, με τηλεκπαίδευση, και όχι δια ζώσης.

2. Πότε θα γνωρίζουμε ποιες είναι αυτές οι περιοχές;

Την Παρασκευή στην τακτική ενημέρωση του υπουργείου Υγείας θα ανακοινωθούν οι περιοχές  αυτές και θα ακολουθήσουν σχετικές κοινές υπουργικές αποφάσεις που θα ορίζουν ότι τα Λύκεια αυτών των περιφερειών  θα λειτουργούν  εξ αποστάσεως.

3. Οι άλλες δομές εκπαίδευσης;

Όλες οι άλλες εκπαιδευτικές δομές, όπως Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης παραμένουν για την ώρα θα λειτουργήσουν με   εξ αποστάσεως διδασκαλία.

4. Γιατί δεν ανοίγουν τα Φροντιστήρια και ΚΞΓ;

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας  ανησυχούν οι   ειδικοί του υπουργείου Υγείας  από την  ανάμειξη παιδιών «από διαφορετικές σχολικές μονάδες».

5. Ποια μέτρα θα ληφθούν στα Γυμνάσια και Λύκεια , κατά τη λειτουργία τους;
 
- η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,

- τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,

- οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,

- η χρήση αντισηπτικών,

- οι σχολαστικοί καθαρισμοί,

- οι τακτικοί αερισμοί των χώρων,

- τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

- οι σχολικοί εορτασμοί με μέτρα,

- οι επισκέψεις / περίπατοι ανά τμήμα, κ.α.

6. Θα συνεχιστούν οι αιτήσει για δωρεάν τεστ; Ποιοι μαθητές μπορούν να κάνουν αίτηση;

Έχει δημιουργηθεί και λειτουργεί η ειδική πλατφόρμα edu.testing.gov.gr, μέσω της οποίας εκπαιδευτικοί και μαθητές άνω των 16 ετών μπορούν να αιτηθούν δωρεάν εξέταση για τον κορωνοϊό. Ενημερώνονται για το ραντεβού τους μέσω SMS για το πλησιέστερο από τα 386 σημεία ελέγχου σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέτρο καθαρά προληπτικής φύσης αναφορικά με την επιδημιολογική εικόνα στα σχολεία.

7. Πότε κλείνει ένα τμήμα ή ολόκληρο το σχολείο;

Εφόσον καταγράφεται τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19 είτε σε μαθητή είτε σε μέλος του εκπαιδευτικού ή άλλου προσωπικού, ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας έχει την ευθύνη για την ενημέρωση α/ του Διευθυντή της οικείας Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β/ του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του.

Εφόσον αποφασιστεί η αναστολή της λειτουργίας Τμήματος ή Τμημάτων του σχολείου ή όλης της Σχολικής Μονάδας, ενημερώνεται ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και με ευθύνη του οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς/κηδεμόνες.

8. Ποιοι αποφασίζουν για το κλείσιμο σχολείου ή τμήματος;

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας Τμημάτων Σχολικής Μονάδας ή ολόκληρης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνεται από τον Διευθυντή Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του

9. Ποια συμπτώματα είναι συμβατά με λοίμωξη COVID-19;

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι:

  •         πυρετός
  •         βήχας

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

  •         δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια
  •         μυαλγίες
  •         ρίγος
  •         πονοκέφαλος
  •         καταβολή δυνάμεων
  •         δυσκαταποσία
  •         απώλεια γεύσης ή/και οσμής
  •         ναυτία / έμετος
  •         κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

10. Ποια είναι η χρονική περίοδος μεταδοτικότητας

Ένα άτομο θεωρείται μεταδοτικό  48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του έως και τη λήξη της περιόδου απομόνωσής του, δηλ. 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων (σε περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα των 10 ημερών να είναι μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).

Ασυμπτωματικό άτομο με θετικό μοριακό τεστ θεωρείται μεταδοτικό, 48 ώρες πριν έως και 10 ημέρες μετά την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.

11. Πως ορίζεται η  στενή  επαφή  στη σχολική μονάδα;

Στενές επαφές επιβεβαιωμένου κρούσματος λοίμωξης COVID-19 θεωρούνται:

  •         Οι μαθητές που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με μαθητή που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 και συνυπήρξαν μαζί του στη σχολική τάξη κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •         Οι μαθητές που στο τμήμα τους δίδαξε συστηματικά εκπαιδευτικός που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν).
  •         [«δίδαξε συστηματικά»: δίδαξε τουλάχιστον 2 διδακτικές ώρες μέσα στο διάστημα του 48ωρου πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν)]
  •         Άτομο (μαθητής ή ενήλικας) που είχε επαφή πρόσωπο-με-πρόσωπο με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 κατά το 48ωρο πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν) σε απόσταση < 1.5 μέτρο, για χρονικό διάστημα ≥ 15 λεπτά και χωρίς σωστή χρήση μάσκας εκ μέρους ενός από τους δυο (ή εκ μέρους και των δύο).
  •         Άτομο που είχε άμεση σωματική επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας.
  •         Άτομο που είχε επαφή με αναπνευστικές ή άλλες σωματικές εκκρίσεις επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 (με ή χωρίς συμπτώματα) κατά την περίοδο μεταδοτικότητας χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.
  •         Στενή επαφή επιβεβαιωμένου κρούσματος (μαθητή ή μέλους του προσωπικού) που χρησιμοποιεί σχολικό λεωφορείο: α/ εάν το κρούσμα έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), στενή επαφή –υπό τυπικές συνθήκες– θεωρείται κάθε άτομο που σε κάποια διαδρομή εντός αυτού του χρονικού διαστήματος καθόταν σε διπλανή θέση ή στην αντίστοιχη θέση της μπροστινής ή πίσω σειράς από τη θέση του επιβεβαιωμένου κρούσματος, β/ εάν το κρούσμα δεν έκανε σωστή χρήση μάσκας στις διαδρομές που μετείχε και έγιναν κατά τις 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων (ή έως και 10 ημέρες μετά από αυτήν), θα πρέπει να γίνει ειδική εκτίμηση κινδύνου για να οριστούν οι στενές επαφές.

Σχόλια (21)

Τούτου
|

Καλησπέρα, ένα σημαντικό πρόβλημα με το "δια ζώσης" είναι το εξής: ένα παιδί που θα μείνει σε καραντίνα χωρίς να είναι κρούσμα (π.χ. επειδή είναι οι γονείς του) θα χάσει 14 ημέρες σχολείο, ή είναι υποχρεωμένο το σχολείο να κάνει μετάδοση από την τάξη μέσα;

Ποιότητα εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες
|

Αδιανόητο για χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα σχολεία να μένουν κλειστά από τον Νοέμβριο.

Μια λύση ανάγκης που εφαρμόστηκε την περασμένη άνοιξη χωρίς καμία προεργασία δεν μπορεί να συνεχίσει για τόσους μήνες, καταντάει κοροϊδία προς τους μαθητές και φοιτητές ότι στόχος της τηλεκπαίδευσης είναι απλώς "να κρατήσουν επαφή" με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Είναι προφανές ότι πρέπει άμεσα να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε οι φοιτητές και οι μαθητές να κάνουν φροντιστηριακά/σεμιναριακά μαθήματα δια ζώσης, έστω και εκ περιτροπής.

Όταν ο πρωτογενής και δευτερογενής τομέας της οικονομίας παραμένουν ανοικτοί, μαζί με τα διεθνή σύνορα, δεν έχει κανένα νόημα να κλείνουν τα σχολεία - αυτονόητο είναι, όσο κι αν κάποιοι προφασίζονται ότι δεν το καταλαβαίνουν, είτε επειδή βολεύονται είτε επειδή αδιαφορούν για το μέλλον των νέων, στην Ελλάδα του 2025 και του 2030.

Ανοιχτά σχολεία το 2021
|

Στη Δανία και τη Γερμανία, ακόμα και τη Γαλλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα σχολεία παρέμειναν ανοικτά ΟΛΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ παρά τους περιορισμούς.

Είναι προφανές ότι ορισμένοι δεν κατανοούν ότι η κοινωνία αποτελείται από ανθρώπους 1 έως 99+ ετών, και δεν μπορούμε να αγνοήσουμε κανέναν. Ειδικά αναφορικά με τη Δημόσια Εκπαίδευση, η πανικόβλητη αντίδραση μπορεί να υποβαθμίσει την επόμενη πενταετία για τη νέα γενιά μαθητών και φοιτητών.

Αυτό είναι βαθιά αντικοινωνική συμπεριφορά και φυσικά δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή σε καμία χώρα της Ευρώπης.

@ Ανοιχτά σχολεία είναι αίτημα όλης της κοινωνίας
26 Ιαν 2021 00:46

Στη Σουηδία τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια παρέμειναν ανοικτά με φυσική παρουσία καθόλη τη διάρκεια του προηγούμενου έτους (2020). Μόνον οι μαθητές Λυκείου (άνω των 16 ετών) θα κάνουν τηλεκπαίδευση και μόνο για δύο μήνες (Ιανουάριο και Φεβρουάριο).

Επιτέλους, ας σταματήσουν οι ανακρίβειες και ο παραλογισμός που υπονομεύει την εκπαίδευση: Η Πρωτοβάθμια και η Δευτεροβάθμια θεωρούνται "essential services".

Dario Moutso
|

@Ανοιχτά σχολεία είναι αίτημα όλης της κοινωνίας

Η "κοινωνία" μπορεί να "αιτείται" ότι θέλει. Η κυβέρνηση όμως πρέπει να πράττει έχοντας σαν βάση αυτά που της λέει η επιστημονική επιτροπή με βάση τα στοιχεία που δίνει η κυβέρνηση. Καλώς ή κακώς (κακώς κατά την άποψή μου) δεν υπάρχουν πχ αίθουσες έτσι ώστε να σπάσουν τα τμήματα, όπως και δεν υπάρχουν χρήματα για να προσληφθούν αναπληρωτές κλπ κλπ. Αυτά είναι τα δεδομένα και με βάση αυτά κάνει προτάσεις η επιτροπή.

ΠΕ86 σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης.

Παρόλο που δεν συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που γράφεις, σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Πιστεύω ότι θα υπάρξει και τρίτο κύμα χειρότερο κατά την άποψή , και θα ξανακλείσουν.

Βαλια Φ
|

Τι θα γίνει με τους γονεις των παιδιών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες;!Δεν είδα καμία μέριμνα για τέτοιες περιπτώσεις. Δε νομίζω να είναι μεγάλος ο αριθμός τέτοιων παιδιών. Καταλαβαίνω ότι είχε γίνει κατάχρηση στην προηγούμενη καραντίνα αλλά θα μπορούσαν να εξαιρέσουν αυτά τα παιδιά και μόνο αυτά που έχουν γονεις σε τέτοιες κατηγορίες. γονεις

Αναλώσιμοι καθηγητές
|

Μου αρέσει ο τρόπος που οι γονείς αντιμετωπίζουν το θέμα. Θεωρούν τους καθηγητές των παιδιών τους αναλώσιμους!!!
Αρκεί τα παιδιά τους να βγουν από το σπίτι, το ότι θα αναγκάζονται οι καθηγητές τους να αλλάζουν 3 σχολεία και να μπαίνουν σε 15 αίθουσες δεν τους ενδιαφέρει.
Ξεχνούν επισης ότι έχει αποδειχθεί ότι η αγγλική μετάλλαξη μεταδίδεται πιο πολύ στα παιδιά.
Με τέτοιες σκέψεις δε θα βγούμε ούτε από την καραντινα!!
Επίσης αν η κυβέρνηση ήθελε να ανοίξει τα σχολεία ας έβαζε τους καθηγητές σε προτεραιότητα στους εμβολιασμούς.

ΠΕ86 σε φροντιστηριο μεσης εκπαίδευσης.
|

Όπως θα ανοίξουν έτσι και θα κλείσουν. Όποιος είναι λογικός άνθρωπος μπορεί να το αντιληφθεί αυτό.
Το μόνο που κάνουν είναι απλά ότι θέλουν για πολύ λίγο καιρό να εκτονώσουν λίγο την χύτρα.

foros1
|

"Στη Γερμανία, οι λοιμωξιολόγοι, όταν ερωτήθηκαν που ενδεχομένως έσφαλαν στη διαχείριση της πανδημίας, απάντησαν ότι υποτίμησαν τη μεταδοτικότητα του ιού μεταξύ εφήβων"
Οι ειδικοί "φωνάζουν", σύντομα η πραγματικότητα των κρουσμάτων θα μας το δείξει και στην πράξη.
Κανονικότητα χωρίς γενικό εμβολιασμό, δυστυχώς δεν θα έχουμε.
Η τηλεκπαίδευση, που τόσο την υποτιμούν μερικοί τελευταία, παρόλα τα μειονεκτήματα της, κράτησε τους μαθητές, κυρίως της δευτεροβάθμιας σε επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Και αυτό ήταν μια επανάσταση για την ελληνική πραγματικότητα.
Θα την χρειαστούμε όπως φαίνεται, για 2-3 μήνες ακόμα.

@ Ανοιχτά σχολεία είναι αίτημα όλης της κοινωνίας
|

Συγγνώμη αλλά λέτε ανοησίες. Μελέτες της Μεγάλης Βρετανίας έχουν αποδείξει το εντελώς αντίθετο, ότι δηλαδή η συνεισφορά των σχολείων στην επιβάρυνση της νόσου είναι πολύ μεγάλη. Άλλωστε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν αναθεωρήσει και κλείνουν τα σχολεία με πρώτη και καλύτερη την Σουηδία. Να προσέχετε λοιπόν τι λέτε. Πειραματόζωα εμείς δεν θα γίνουμε για το χατίρι της κυρίας υπουργού και για τον οποιονδήποτε.

Γιαννης
|

Οι μαθητες των εσπερινων επαλ πως θα επιστρεφουν πριν της 9 καθως σχολανε 10.30 καποιες φορες???και μια δευτερη ερωτηση καποια σχολεια εχουν βγαλει ανακοινωση οτι οι μαθητες ή οι συγγενεις που ανηκουν στις ευπαθεις ομαδες μπορουν να το δηλωσουν και να μην προσελθουν στα μ μαθηματα ισχυει κατ τετοιο???

Μαρία Κ.
|

Με τις εξετάσεις γλωσσομάθειας τί μέλλει γενέσθαι;Τα παιδιά έχουν κουρασθεί.Ας βγάλουν μία απόφαση επιτέλους.Από εβδομάδα σε εβδομάδα το αναβάλλουν.

Εκπαιδευτικος
|

Μετακινούμαι συνολικά 2 ώρες την ημέρα, πήγαινε-έλα, για να πάω στο σχολείο μου, από κέντρο Αθήνας στο κέντρο του Πειραιά, αλλάζοντας 4 μμμ (λεωφορείο η τρολλευ και ησαπ). Όπως πολλοι άλλοι εργαζόμενοι, γονείς, μαθητες. Από την ώρα που θα ανοίξουν τα σχολεία, χιλιάδες κόσμος θα μετακινείται αυξάνοντας τη πιθανότητα να μολυνθουν οι ίδιοι η μέλη της οικογένειας τους. Το άνοιγμα των σχολείων είναι στενά συνδεδεμένο με τα μμμ, είναι αλληλένδετα αυτά τα δύο. Νομίζω ότι συστηματικά αγνοείται αυτή η διάσταση και ότι θα βρεθούμε σε δεινή θέση.

Προσ ESOS
|

Tα εσπερινα Λυκεια και ΕΠΑΛ θα λειτουργησουν κανονικα;
υπαρχει και η απαγορευση μετα τις 9.
σας παρακαλώ ρωτήστε!
ευχαριστω

Δήμητρα
|

Για το γιατί ανοίγουν τα Εσπερινά που λειτουργούν μέχρι τις 11 το βράδυ και οι περισσότεροι μαθητές είναι μεγάλης ηλικίας, ενώ δεν ανοίγουν τα ΣΔΕ, υποθέτω ότι δεν έχετε απάντηση. Υποψιάζομαι ούτε στο υπουργείο έχουν, γιατί δεν το έχουν σκεφτεί καν.

@για τα ανοιχτά σχολεία που θέλει η κοινωνία
|

... Τα θέλουμε και οι εκπαιδευτικοί. Αλλά ελάτε πρώτα να κάνετε μάθημα σε τάξη ψυγείο με μηδενικά μέτρα ασφάλειας και προστασίας και μετά ξανασυζητάμε για τις παράλογες απαιτήσεις του Υπουργείου μας.... και της κοινωνίας αν θέλετε. Το μάθημα μέσα στην τάξη γίνεται υπό ορισμένες προϋποθέσεις: θερμοκρασίας, ησυχίας, αισθήματος ασφάλειας κλπ... αυτά μάθαμε κάποτε στα παιδαγωγικά μαθήματα του Πανεπιστημίου. Ή θεωρείτε πως ένα παιδί που κρυώνει μπορεί να παρακολουθήσει μάθημα? Το μεγαλύτερο όφελος του ανοίγματος των Δημοτικών, όπου εργάζομαι, είναι το διάλειμμα των παιδιών. Κατά τ άλλα και απουσίες πολλές έχουμε, μετά από το κρύο της προηγούμενης εβδομάδας και γενικά τα διδακτικά οφέλη δεν ειναι και τόσο πολλά, υπό τις παρούσες συνθήκες.
Το παραμύθι για τα παιδιά που δεν κολλάνε και δε μεταδίδουν πρέπει πια να πάψει. Είναι ντροπή τόσος εμπαιγμός.

Ανοιχτά σχολεία είναι αίτημα όλης της κοινωνίας
|

Τα σχολεία έχουν ελάχιστη συνεισφορά στη διάδοση της νόσου και επιπλέν αποτελούν βασικό πυλώνα της κοινωνίας. Αδιανόητο να καταστρέφεται η μόρφωση των παιδιών στην Ελλάδα επί τόσους μήνες επειδή δεν πάρθηκαν εγκαίρως τα βασικά μέτρα (πχ. διδασκαλία εκ περιτροπής, μείωση σχολικών ωρών ώστε η παραμονή στην αίθουσα να γίνεται μόνο για τα βασικά μαθήματα, πρόσληψη αναπληρωτών ωρομισθίων καθηγητών).

Το ίδιο και τα πανεπιστήμια, που στην Ελλάδα είναι κλειστά από τον Μάρτιο του 2020 - όταν σε όλες τις χώρες λειτουργούν οι βιβλιοθήκες, οι εστίες, τα εργαστήρια.

Σκληρή καραντίνα στην Ευρώπη εφαρμόστηκε μονο την προηγούμενη άνοιξη, το φθινόπωρο τα σχολεία έμειναν ανοιχτά σε όλες τις χώρες και όπως φάνηκε από το αποτέλεσμα δεν επηρέασαν την εξέλιξη - χώρες όπως Δανία έχουν ανοιχτά σχολεία από τον Αύγουστο χωρίς αύξηση κρουσμάτων.

Κύριες εστίες μετάδοσης παραμένουν οι χώροι εργασίας, ειδικά σε πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, καθώς και τα ΜΜΜ.

@Άνοιγμα με προσοχή
25 Ιαν 2021 16:19

Όντως πρέπει να ανοίξουν άμεσα. Είναι κρίμα όλη η ευρώπη να είναι σε σκληρή καραντίνα και εμείς όχι. Πρέπει να προσπαθήσουμε και εμείς να επισπεύσουμε το τρίτο κύμα

@Άνοιγμα με προσοχή
|

Όντως πρέπει να ανοίξουν άμεσα. Είναι κρίμα όλη η ευρώπη να είναι σε σκληρή καραντίνα και εμείς όχι. Πρέπει να προσπαθήσουμε και εμείς να επισπεύσουμε το τρίτο κύμα

Άνοιγμα με προσοχή
|

Πρέπει να ανοίξουν γιατί έχουν κουραστεί με την εξ αποστάσεως . Είναι πολύς ο καιρός και τα παιδιά μας ψυχολογικά και σωματικά έχουν επιδεινωθεί. Περιμένουν τη Δευτέρα.

Test
|

Ναι στα τεστ Covid όχι στα τεστ-διαγωνίσματα την πρώτη εβδομάδα που θα λειτουργήσουν Γυμνάσια-Λύκεια. Πρέπει να εφαρμοστεί εβδομάδα (επανα-) προσαρμογής των μαθητών στις τάξεις τους πριν αρχίσουν τα διαγωνίσματα, παρόλο που οι εκπαιδευτικοί επείγονται να βγάλουν Βαθμολογίες.

Προβληματισμένος
|

Κι εγώ κάτι παρόμοιο πιστεύω. Δεν νομίζω ότι θα παίξει κανείς με την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, είναι έγκλημα. Με την αγορά ανοικτή και την κίνηση αυξημένη και χωρίς να έχει συμπληρωθεί 10ήμερο από την έναρξη λειτουργίας της, ποιος μπορεί να εγγυηθεί και τί να εγγυηθεί;

Επικοινωνιακό τρικ
|

Θεωρώ ότι η απόφαση ανοιγματος είναι απλά επικοινωνιακό τρικ για να φανεί ότι υπήρχε η πρόθεση να ανοίξουν τα σχολεία.
Λογικά την Παρασκευή η επιτροπή θα ανακαλέσει την απόφασή της

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ