Το ΣτΕ κρίνει ουσιαστικά τις πανεπιστημιοποιήσεις των ΤΕΙ μέσω των μετεγγραφών, μετά από προσφυγή του ΑΠΘ

Εάν η Ολομέλεια του ΣτΕ κάνει δεκτή την προσφυγή του ΑΠΘ, ουσιαστικά “σφυροκοπείται” το “οικοδόμημα” του πρώην υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου που με τους νόμους του τα ΤΕΙ έγιναν Πανεπιστήμια

27/01/2021

Ενημερώθηκε: 27/01/2021, 12:24

Άκουσε το άρθρο

Για τον Μάρτιο ορίστηκε η συνεδρίαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, προκειμένου να αποφανθεί επί της προσφυγής της Συγκλήτου του  ΑΠΘ , η οποία ζητά την ακύρωση συγκεκριμένων μετεγγραφών φοιτητών που προήλθαν από τμήματα ΤΕΙ, τα οποία  με τους νόμους “Γαβρόγλου”  το ακαδημαϊκό  έτος 2018-19 έγιναν Πανεπιστήμια.

Η πρώτη εκδίκαση έγινε σε τμήμα του ΣτΕ στις 18 Δεκεμβρίου και λόγω της σοβαρότητας του θέματος η υπόθεση παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του ανωτάτου δικαστηρίου για τον Μάρτιο.
 
Εάν η Ολομέλεια του ΣτΕ κάνει δεκτή την προσφυγή του ΑΠΘ, ουσιαστικά “σφυροκοπείται” το “οικοδόμημα” του πρώην υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου που με τους νόμους του τα ΤΕΙ έγιναν Πανεπιστήμια.

“Προσβάλλουμε με την παρούσα τις αποφάσεις μετεγγραφών στο Πανεπιστήμιό μας φοιτητών οι οποίοι προέρχονται από άλλοτε ΤΕΙ,  που μετατράπηκαν σε Πανεπιστήμια, λόγω παράβασης των άρθρων 16 του Συντάγματος και της συνταγματικής αρχής  της αξιοκρατίας”, τονίζεται στην προσφυγή του ΑΠΘ, και σημειώνονται τα εξής:

  • Το ΑΠΘ ήταν από τα λίγα Πανεπιστήμια της χώρας που δεν υποχρεώθηκαν να  υποδεχθούν στους κόλπους τους πανεπιστημιοποιημένα τμήματα  ΤΕΙ.
  • Το ΑΠΘ υποχρεώθηκε να δεχθεί  λόγω μετεγγραφής , δυνάμει αποφάσεων της κεντρικής διοίκησης , φοιτητές των άλλοτε ΤΕΙ.
  • Με τον τρόπο αυτό αλλοιώθηκε ποιοτικά επί τα χείρω το επίπεδο των φοιτητών του και επομένως των σπουδών  του , σε αντίθεση με τις επιταγές του άρθρου 16, το οποίο έχει διαφυλάξει  στα ΑΕΙ την παροχή υψηλού επιπέδου σπουδών, διακρίνοντας την τεχνολογική από τη λοιπή Ανώτατη Εκπαίδευση τόσο  κατ  αντικείμενο όσο και  κατά την ποιότητα των σπουδών, στοιχεία που ανάγονται στον κύκλο της ακαδημαϊκής ελευθερίας και της αυτοδιοίκησης των Πανεπιστημίων.

Σχόλια (35)

Μεταφορά θέσεων εισακτέων και προσωπικού
|

Πρέπει επιτέλους να δούμε το σύνολο της κοινωνίας και όχι ο καθένας για τον Χ ή Υ λόγο να απαιτεί ειδική μεταχείριση.

Ποιο το πρόβλημα αν τα ΤΕΙ είχαν ενσωματωθεί στα Πανεπιστήμια από το 2001; Κανένα, ισα-ισα οι σημερινοί απόφοιτοι δε θα είχαν χωριστεί σε πολλαπλές κατηγορίες ενώ οι φοιτητές θα απολάμβαναν αναβαθμισμένο επίπεδο σπουδών - και η έρευνα θα μπορούσε να ισχυροποιηθεί.

Από το να λειτουργούν τρία τμήματα με 15-20 μέλη ΔΕΠ χωρίς ακαδημαϊκό πλαίσιο, είναι καλύτερο ένα ισχυρό τμήμα με 50 μέλη ΔΕΠ και σαφές πρόγραμμα σπουδών, χωρίς εκπτώσεις στις θεωρητικές γνώσεις.

@ Ο άσχετος Τειτζής
28 Ιαν 2021 00:46

Δε μιλάμε για οριακές βαθμολογίες 8 ή 9 σε ένα μόνο μάθημα, αλλά ΓΕΝΙΚΟ μέσο όρο κάτω από 5/20, που σημαίνει ότι σε όλα τα μαθήματα έγραψε πολύ χαμηλά (από 1 έως 8).

Υπάρχουν τμήματα που διαχρονικά η βάση τους είναι σε τέτοια χαμηλά επίπεδα και δεν προσελκύουν κανένα αριστούχο, ενώ επίσης ελάχιστοι αποφοιτούν. Ποιος ο λόγος να λειτουργούν αδύναμες και υποβαθμισμένες σχολές, όταν με τους ίδιους πόρους μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα σπουδών για όλους τους φοιτητές;

Οι θέσεις προσωπικού μπορούν να μεταφερθούν, όπως και οι θέσεις εισακτέων.

Πέρα από αυτό, το να κρίνονται οι υποψήφιοι εργαζόμενοι από έναν μόνο γραπτό διαγωνισμό αλλά να μην κρίνονται οι υποψήφιοι φοιτητές από 4 μαθήματα στα οποία προετοιμάζονται τρία χρόνια στο Λύκειο είναι οξύμωρο.

Τα παιδιά δε γράφουν 2 ή 3 στα 20 επειδή "δεν αγαπούν" τα μαθήματα, γράφουν άσχημα επειδή δεν υπάρχει σωστή κατεύθυνση και πορεία μάθησης έξι χρόνια, από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, και αφήνονται να συσσωρεύουν κενά και αδυναμίες, που τελικά εμφανίζονται στις Πανελλαδικές.

Να μην γινει το λαθος
|

Αν γίνει το λαθος και η Ολομέλεια του ΣτΕ κάνει δεκτή την προσφυγή του ΑΠΘ, τότε η κυβερνηση δεν θα βρει ουτε την ψηφο της στις εκλογες, ετσι προσπαθησαν και οι προηγουμενοι να παιξουν παιχνιδια και πηγαν στον παγκο..

Απόφοιτος
|

Κυρίες και κύριοι, καθηγήτριες και καθηγητές του ΑΠΘ, τα ΤΕΙ ήταν εξαρχής Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και περιγράφονται νομικά(Διάρθρωση ανώτατης εκπαίδευσης 2001, 2008, 2011, 2017) και συνταγματικά(Άρθρο 16, παράγραφος 5, 6) από το ίδιο άρθρο και τις ίδιες παραγράφους.

Ο άσχετος Τειτζής
|

Πριν λίγα χρόνια το 2014 είχε γίνει πανελλαδικώς διαγωνισμός συμμετείχαν 2400 νέοι από τις οικονομικές σχολές μόνο της χώρας μας.... Ο διαγωνισμός ήταν στο αντικείμενο της κοστολόγησης και παραγωγής πάνω σε πραγματικά σενάρια! Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ και χαίρομαι διότι σε αυτό το διαγωνισμό κατάφερα και εκτόπισα πολλά πανεπιστήμια αλλά και πολλές πολυτεχνικές σχολές. Δεν κάνει η βαθμολογία και η ψυχολογία μιας χρονιάς στις πανελλαδικές την σχολή ή το τμήμα ενός ιδρύματος καλό ή κακό... Ας μάθουμε επιτέλους πως και το 8,5 στις πανελλαδικές μπορεί να γίνει και 8,5 στο γνωστικό αντικείμενο που αγαπάς και μην ξεχνάτε πως 8,5 στις πανελλαδικές που κρίνεται όλοι κακώς όταν γίνει 8,5 στη σχολή αυτό σημαίνει άριστα!!! Και δεν είναι εξαίρεση αυτό που λέω...

Μ.Ρ.
|

Αυτα ειναι συζητησεις της ιστοριας! τελειωσα μηχανολογος μηχανικος τ.ε. στο τει κρητης,εκανα μεταπτυχιακο στο οικονομικο ΑΠΘ-ΜΒΑ και ξαναγυρισα σπιτι μου ηρακλειο κρητης εδωσα κατατακτηριες και περασα στο Ελληνικο Μεσογειακο πανεπιστημιο τμημα Μηχανολογων Μηχανικων! δεν υφισταται νομικο προσωπο ΤΕΙ πλεον, υπαρχουν καινουρια Ελληνικα Δημοσια Ισότιμα Πανεπιστημια! καλη χωνεψη!

ΝΙΚΟΣ
|

''Με τον τρόπο αυτό αλλοιώθηκε ποιοτικά επί τα χείρω το επίπεδο των φοιτητών του και επομένως των σπουδών του''.Με τις μεταγγραφές άλλων παιδιών το έπαθε αυτό ε?Αντι το εκπαιδευτικό σύστημα να αγκαλιάζει τα παιδιά συμπεριφέρεται απαξιωτικά απεναντί τους...Τα συγχαρητήρια μου.....

@φοιτητής
|

"Πολλά τμήματα των πρώην ΤΕΙ είναι καλύτερα από πολλά τμήματα του ΑΠΘ."
ΟΚ, για πειτε μας 2-3 τέτοια; Αλλά ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ. Αριθμό δημοσιεύσεων ανα ΔΕΠ σε περιοδικά του Scopus με impact factor, αριθμό ετεροαναφορών ΔΕΠ, h-index των ΔΕΠ, χρήματα απο Ευρωπαϊκά προγράμματα που προσέλκυσαν ως Primary investigators και άλλους τέτοιους διεθνώς αποδεκτούς δείκτες.
θα δυσκολευτείτε ΠΟΛΥ. Αλλά και αν βρείτε κάποια - σίγουρα υπάρχουν αν λάβουμε υπόψη το σύνολο των ΤΕΙ και το συνολο των ΑΕΙ, αυτό δε δικαιολογεί τη μαζική "όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω" πανεπιστημιοποίηση και ΟΛΩΝ των ΤΕΙ. Θα μπορούσε να γίνει με κριτήρια. Θα μπορούσε το Υπουργείο να αποφασίσει "τι θεωρούμε Πανεπιστήμιο" στον κόσμο και στην Ελλάδα. Απ'ότι φάνηκε η απόφαση ήταν ότι πανεπιστήμιο είναι αυτό που λέμε εμείς ότι είναι. Αλλά είναι στρεβλή η προσέγγιση αυτή. Αν αύριο πουμε ότι ο μηχανικός αεροσκαφών είναι πιλότος και το υπουργείο υπογράψει ότι έχει τα ίδια δικαιώματα και ισότιμο "πτυχίο" θα μπει κανείς να πετάξει μαζί του;

ΔΕΠ
|

Το ΣΤΕ δεν μπορεί να κρίνει τα προσόντα των μελών ΔΕΠ ούτε να αξιολογήσει τμήματα. Οπότε ας ηρεμία. Αυτό που θα κριθεί είναι εαν οι φοιτητές που πήραν μεταγραφή ήταν από πανεπιστήμια με ίδια δικαιώματα ή όχι. Μέχρι εκεί φτάνει το ΣΤΕ. Τα άλλα είναι όνειρα.
Εφόσον ήταν από αντίστοιχες σχολές τότε δεν νομιμοποιείται το ΣΤΕ να διαφωνήσει με τον Νόμο. Δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει ακαδημαϊκές αξιολογήσεις..... αυτές έγιναν όπου χρειάστηκε και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Να θυμίσω απλά ότι το Γεωλογικό πχ του ΑΠΘ έχει βάση πολύ κάτω από τα 8000 μόρια, αυτό δεν το κάνει κακό τμήμα. Όλοι γνωρίζουμε πως διαμορφώνονται οι βάσεις και δεν έχουν να κάνουν με την αξία των τμημάτων μόνο.

Φοιτητές
|

Τα ΤΕΙ=ΑΕΙ ανήκουν στην ανώτατη τριτοβάθμια εκπαίδευση Πολλά τμήματα των πρώην ΤΕΙ είναι καλύτερα από πολλά τμήματα του ΑΠΘ.
Το ΑΠΘ έχει καβαλήσει το καλάμι και δεν το αξίζει !!

@Ιωάννης Κ.
|

Είναι ακραία αυτά που λέει ο Ακης και 25 χρόνια σε ΑΕΙ σχεδόν κανένας δεν έχει τέτοιες απόψεις. Αλλά είναι γενικά παραδεκτό σε ήρεμες συζητήσεις ότι 1) το μέσο επίπεδο ΤΕΙ είναι χαμηλότερο από του μέσου ΑΕΙ, 2) υπάρχουν κάποια τμήματα στα ΤΕΙ με καλο επίπεδο που θα ήταν "αναβαθμίσιμα", και 3) υπαρχουν τμήματα σε ΑΕΙ που έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο και θα έπρεπε να αλλάξουν ή να κλείσουν.

Το πρόβλημα με το νόμο Γαβρόγλου είναι ότι αντί να βάλει τάξη, κριτήρια με τα οποία αναβαθμίζεται ένα ΤΕΙ σε πανεπιστήμιο και δίνεται "καρότο" και ένα χρονοδιάγραμμα να το κάνει, ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται και "μαστίγιο" για τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ τα οποία φυτοζωούν, έβαλε απλά μια υπογραφή και τα έριξε όλα στο μπλέντερ. Άλλη μια χαμένη ευκαιρία. Η συγκεκριμένη κίνηση, κατά την άποψή μου πρόσφερε πολύ κακές υπηρεσίες στην 3οβάθμια εκπαίδευση και στη χώρα.

Ιωάννης Κ.
|

@Ακης
Δεν μπορώ να το πιστέψω πως υπάρχουν τέτοιες ανάξιες λόγου απόψεις, δηλαδή να μην έχουν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιώματα και να μην μπορούν να κάνουν σπουδές δεύτερου κύκλου. Συνέλθετε μερικοί και κατεβείτε από το καλάμι που καβαλησατε.

Ιωάννης Κ.
|

Είμαι και εγώ απόφοιτος του ΑΠΘ και περήφανος που είμαι απόφοιτος του. Όμως, επειδή εργάζομαι στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όχι στο ΑΠΘ, με λυπεί ιδιαίτερα ι το υποτιμητικό πνευμα που επιδεικνύει αυτό το ίδρυμα έναντι των πρώην ΤΕΙ και των αποφοίτων τους που στέκονται επάξια και δυναμικά στον επαγγελματικό χώρο. Και οφείλω να πω για συγκεκριμένο τμήμα του ΑΠΘ που εξαιρεθηκε των μετεγραφων φοιτητών και το παίζει διαχρονικά αυθεντία στο αντικείμενο του, πως πολλοί καθηγητές του κάποτε ξεκίνησαν την καριέρα τους διδάσκοντας σε ΤΕΙ. Ας σκεφτούν επιτέλους όλοι τους πως είμαστε μια μικρή χώρα και με βιλαετια, παντιερες και υποτίμηση όλων των άλλων πλην ημών, προκοπή δεν θα δούμε.

χμ
|

Για όλους αυτούς τους λόγους η βάση εισαγωγής παντού (ΑΕΙ και ΤΕΙ-->ΑΕΙ) είναι παραπάνω από αναγκαία.

ΑΝΝΑ
|

Καλα δεν ξερουν εκει στο ΑΠΘ οτι υπαρχουν πολυ αξιολογα ΤΕΙ; Σε πολλες περιπτωσεις μαλιστα καλυτερα και απο πανεπιστημια!
Κυριοι του ΑΠΘ υπερεκτιματε τον εαυτο σας και υποτιματε τους αλλους!

ΔΕΠ
|

Οι "άριστοι" του ΑΠΘ δεν θέλουν τους φοιτητές από τα πρώην ΤΕΙ γιατί "υποβαθμίζουν τη διδασκαλία" αλλά θέλουν τους καθηγητές από τα πρώην ΤΕΙ στα εκλεκτορικά του ΑΠΘ. Μάλλον στα εκλεκτορικά η υποβάθμιση είναι ΟΚ.

Μητερα
|

Μα πλεον υπαρχει ο κοφτης της βασης μετεγγραφης. Δεν υφισταται πια θεμα υποβαθμισης. Ας ηρεμησει το ΑΠΘ.

θαμώνας
|

@ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΤΕΙ!!! ΨΑΞΤΕ ΑΛΛΟΥ!!!!

ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ!!!!!!!!

Έχουν δίκιο οι λοιποί σχολιαστές
|

Αφού νομικώς έγιναν "πανεπιστήμια" τα κατώτερα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης ή δεχόμαστε πτυχιούχους τους, να μπουν και οι των ΤΕΙ.

Όλα ίδια είναι το δίκαιο... όλοι "πτυχία πανεπιστημίου" είτε ακαδημαϊκώς, είτε επαγγελματικώς!

Μαρία
|

Το ΑΠΘ εχει καβαλήσει το καλάμι εδώ και καιρό λες κι είναι το Χάρβαρντ!!!! Έλεος με την αριστεία σας!!!!! Τα τει σας φταίνε τωρα για το χάλι της παιδειας;;;;

@ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!
|

Πρώτον, δεν υπήρχε τμήμα μαθηματικών στα ΤΕΙ άρα η μεταγραφή με βάση 3.2 έγινε από πανεπιστημιακό τμήμα. Δεύτερον, τα πτυχία των ΤΕΙ ήταν επιπέδου 6 όπως και αυτά του ΑΠΘ (εκτός των 5ετών τμημάτων). Τρίτον να μας πείτε πόσα τμήματα του ΑΠΘ και άλλων Πανεπιστημίων έχουν βάση εισαγωγής κάτω από 10. Τέταρτον οι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ των ΤΕΙ πήραν διδακτορικά από τα πανεπιστήμιά σας (μην μπερδεύεται τους καθηγητές εφαρμογών των ΤΕΙ που ήταν στα εργαστήρια και ο ρόλος τους ήταν διαφορετικός, μιας και τα ΤΕΙ είχαν πιο εφαρμοσμένη οπτική και χρειάζονταν άτομα χωρίς διδακτορικό που έχουν όμως επαγγελματική εμπειρία). Επίσης για να γίνει κάποιος ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΤΕΙ εκτός των τυπικών προσόντων που χρειαζόταν ένας ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΕΙ έπρεπε να έχει και 5ετή εργασιακή εμπειρία. Ξεπεράστε σας παρακαλώ τον ρατσισμό σας απέναντι στα ΤΕΙ και αφήστε τα αυτά περί επιπέδου και βάσεων και και και. Τα ΤΕΙ ήταν Ανώτατα τριτοβάθμια ιδρύματα τις χώρας . Στο κάτω κάτω αν το ΑΠΘ είναι τόσο ΚΑΛΟ και ΔΥΣΚΟΛΟ πανεπιστήμιο αυτά τα παιδιά δεν θα αποφοιτήσουν, όπως και πολλά που μπαίνουν με τις κανονικές βάσεις.

Μανος
|

Πολύ σωστά έπραξε το ΑΠΘ, αφού πανεπιστημοποιήθηκαν αθρόα σχολές οι οποίες δεν πληρούσαν τα κριτήρια πανεπιστημίου, από την άλλη χρησιμοποιήθηκαν σαν δίοδοι μετεγγραφών. Κάποιοι φοιτητές περασαν και γράφτηκαν σε αυτά, με σκοπό εξ αρχής να μετεγγραφούν σε σχολές στις οποίες δεν επρόκειτο ποτέ να γίνουν δεκτοί, λόγω χαμηλών επιδόσεων. Απλά τώρα προσπαθούν να αποκαταστήσουν την η αδικία σε βάρος των φοιτητών του ΑΠΘ.

Από pakis προς @ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!
|

Συνταξιούχε, μήπως μπερδεύεις τις βάσεις των ακριτικών πανεπιστημίων με τα ΤΕΙ που δεν είχαν τμήμα μαθηματικών ;
Η ΝΔ που πανεπιστημιοποιήσε (χωρίς εισαγωγικά) τα κολέγια έκανε αναβάθμιση ;

Άκης
|

Κανονικά οι πτυχιούχοι ΤΕΙ δεν πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα αλλά ούτε και δικαίωμα για σπουδές δεύτερου κύκλου. Πολύ σωστά τα λένε στο ΑΠΘ "αλλοιώθηκε ποιοτικά επί τα χείρω το επίπεδο των φοιτητών".

@ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!
|

Αγαπητέ συνταξιούχε, στα ΤΕΙ ΔΕΝ υπήρχαν ποτέ τμήματα μαθηματικών! για να σας φρεσκάρουμε την μνήμη

Νομική ΑΠΘ
|

Τονίζεται στην προσφυγή του ΑΠΘ ότι:
"Αλλοιώθηκε ποιοτικά επί τα χείρω το επίπεδο των φοιτητών του και επομένως των σπουδών .. σε αντίθεση με τις επιταγές του άρθρου 16, το οποίο διακρίνει την τεχνολογική ... εκπαίδευση ... κατά την ποιότητα των σπουδών"
Ισχυρίζεται ένα ίδρυμα με αυτό το κύρος που έχει, κάτι τέτοιο?
Λέει το σύνταγμά μας ότι τα ΤΕΙ παρέχουν λιγότερο ποιοτική εκπαίδευση?

@Pakis
|

"Πανεπιστημιοποίηση" σημαίνει να μετονομάζεις ένα ΤΕΙ σε "Πανεπιστήμιο" με διοικητικές διαδικασίες, χωρίς να έχεις αναβαθμίσει τίποτα ουσιαστικό που να δικαιολογή την αλλαγή "κατηγορίας". Χωρίς ποσοτική ή ποιοτική αλλαγή στους διδάσκοντες, χωρίς ποιοτική αλλαγή στα γνωστικά αντικείμενα ή τα προγράμματα σπουδών, χωρίς αναβάθμιση σε χώρους και υποδομές. Με μια ταμπέλα.

Θα είχε νόημα μια τέτοια διαδικασία αναβάθμισης αν γινόταν με ορθολογικά κριτήρια και όχι "ελάτε όλοι". Κοίταξε κανένας ποιοί καθηγητές ΤΕΙ ήταν ενεργοί, είχαν δημοσιεύσεις σε έγκριτα περιοδικά, h-index της προκοπής (εννοώ έστω στον μέσο όρο των αντίστοιχων δεικτών σε ομοειδή τμήματα ΑΕΙ); Όχι - "όλοι οι καλοί χωράνε". Κοίταξε κανένας ποιά τμήματα είχαν "απίστευτα" αντικείμενα και μαθήματα; Οχι - όλα καλά και εκεί. Κοίταξε κανένας να μην προκύψουν τμήματα που είχαν προγράμματα σπουδών αλλά όχι διδάσκοντες; Όχι - συνέβη κι αυτό. Με όλα αυτά λοιπόν μιλάμε για πανεπιστημιοποίηση και όχι για ουσιαστική αναβάθμιση. Και σ'αυτό στηρίζονται όσοι έχουν τη γνώμη ότι έγινε με μη-ακαδημαϊκά κριτήρια. Μπορεί να βολεύει πολύ κόσμο που έγινε - από φοιτητές μέχρι διδάσκοντες που βλέπουν τους εαυτούς τους αναβαθμισμένους, αλλά έγινε μαζικά και άκριτα, κατά τη γνώμη μου.

@ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!
|

Με βάση την τεκμηρίωση των σχολίων σας, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την κρίση σας για όλους (ανεξαιρέτως) τους καθηγητές ΤΕΙ καλύτερα που γίνατε συνταξιούχος, πράγματι!
Φιλικά,
Από ένα μέλος ΔΕΠ πρώην ΤΕΙ
(που έχει συμμετάσχει σε αρκετά εκλεκτορικά μελών ΔΕΠ Πανεπιστημίων!)

αυτα αρκουν
|

Η Ελλάς χρειάζεται ΑΕΙ (πανεπιστήμια) και επαγγελματική κατάρτιση (ΙΕΚ).

Πολύ πίσω...
|

Σε δημόσιες τοποθετήσεις τους μέλη ΔΕΠ του ΑΠΘ ταύτιζαν τα ΤΕΙ με Τεχνικές Σχολές , με Τεχνικά Λύκεια ή κάτι "σαν τα ΙΕΚ" με 3 χρόνια σπουδών.....Άγνοια για αυτοδύναμα μεταπτυχιακά, 240 ECTS, πολλές διακρίσεις σε Ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, Ερευνητικές συμπράξεις με Πανεπιστήμια εσωτερικού και κυρίως εξωτερικού, βραβεία καινοτομίας κ.τ.λ Έχουν μείνει στη δεκαετία του 80 όπως και κάποιοι σχολιαστές συνεχίζουν να παραπληροφορούν!

Στρεβλώσεις
|

@ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΎΧΟΣ!!!

Αγαπητέ κύριε, το ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ με βάση 3.2 δεν ήταν από ΤΕΙ δεν υπάρχει σχολή "μαθηματικό" σε ΤΕΙ αλλά από έτερο πανεπιστήμιο αυτό του Αιγαίου. Καλό θα είναι πριν αναφερθούμε σε κάποια πληροφορία να την γνωρίζουμε καλά. Τώρα πόσο σημαντικό είναι για ένα Πανεπιστήμιο όπως το ΑΠΘ να προσφεύγει στο ΣΤΕ για κάτι τέτοιο αποδεικνύει την απελπισία κάποιον ιδρυμάτων να εξυπηρετήσουν μικροκομματικούς σκοπούς.
Ελπίζω να δείξει και την ίδια ευαισθησία όταν σε δεύτερο χρόνο όλα αυτά παιδιά που κοροϊδεύονται με τα ισότιμα πτυχία των κολλεγίων με αυτά των πανεπιστημίων του εξωτερικού που τα υποστηρίζουν με το κατάλληλο αντίτιμο φυσικά, θα εγγράφονται στα δικά του ΠΜΣ ή και τμήματα.

Εύχομαι κάποια στιγμή στην Ελλάδα να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικά.

Υ.Γ. πάλι καλά που είστε συνταξιούχος.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ