Placeholder

ΤΡ/ΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Συντονιστές κρούουν κώδωνα στο υπ. Παιδείας : Αναστείλετε την Τράπεζα Θεμάτων ή μειώστε την ύλη της Α' Λυκείου

“Υπάρχουν τεράστιες διαφορές από περιοχή σε περιοχή και από σχολείο σε σχολείο ως προς τη διδαχθείσα μέχρι σήμερα ύλη”
Δημοσίευση: 28/01/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  • Στην περίπτωση της Α΄ Λυκείου δεν έχουν διασφαλιστεί οι προϋποθέσεις, ώστε η εξεταστέα /διδακτέα ύλη να διδαχθεί και να εξεταστεί με ενιαίο τρόπο σε όλα τα σχολεία όλης της χώρας.
  • Επομένως, είναι απόλυτη ανάγκη το ΥΠΑΙΘ, για λόγους παιδαγωγικούς και διδακτικούς, να προχωρήσει είτε σε αναβολή εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων είτε σε εξορθολογισμό και μείωση της ύλης  των μαθημάτων της Α΄ Λυκείου, ανάλογη με αυτή που αποφασίστηκε για τη Γ΄ Λυκείου.

Τα παραπάνω επισημαίνουν προς το υπουργείο Παιδείας , με κοινό ανακοινωθέν  οι   Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντικής Μακεδονίας,και σημειώνουν τα εξής:   

Α. Είναι γνωστό ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές της Γ΄ τάξης όλων των Γενικών και των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας προσέρχονται στις πανελλαδικές εξετάσεις με ίσους όρους, προβλέπονται πάγιες διαδικασίες μηνιαίας παρακολούθησης και συντονισμού της διδασκαλίας της ύλης στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα της μαθήματα. Στο πλαίσιο αυτό πρόσφατα το ΥΠΑΙΘ, επειδή έλαβε υπόψη τα ιδιαίτερα προβλήματα που δημιουργούνται από τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιείται η εξ αποστάσεως διδασκαλία, προχώρησε –ορθώς– σε δραστική μείωση της ύλης των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Β. Προβλήματα όμως με την κάλυψη της εξεταστέας /διδακτέας ύλης υπάρχουν και στις άλλες δύο τάξεις του Λυκείου. Ιδιαίτερα μάλιστα για την Α΄ Λυκείου, αν συνεκτιμηθεί και η απόφαση του ΥΠΑΙΘ να εφαρμοστεί τελικά από φέτος στις Προαγωγικές Εξετάσεις η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, υπολογίζεται ότι τα προβλήματα θα είναι πολύ μεγαλύτερα, γιατί υπάρχουν τεράστιες διαφορές από περιοχή σε περιοχή και από σχολείο σε σχολείο ως προς τη διδαχθείσα μέχρι σήμερα ύλη, κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί, αν γίνει η καταγραφή της για όλα τα σχολεία της χώρας με τη διαδικασία που ακολουθείται στην Γ΄ τάξη. Αν όμως η διδαχθείσα ύλη δεν είναι ίδια σε όλα τα σχολεία, πώς μπορούν να τεθούν θέματα από μια ενιαία Τράπεζα Θεμάτων;

Γ. Οι διαφορές στην κάλυψη της εξεταστέας /διδακτέας ύλης οφείλονται σε πολλούς λόγους και πρώτα από όλα στις ειδικές συνθήκες της φετινής χρονιάς με την παρατεταμένη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης. Είναι γεγονός ότι η κάλυψη της ύλης στη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία αφενός υστερεί πολύ ποιοτικά και ποσοτικά σε σύγκριση με τη διδασκαλία στη φυσική τάξη και αφετέρου εύλογα διαφέρει από σχολείο σε σχολείο ακόμη κι και από τμήμα σε τμήμα του ίδιου σχολείου. Επιπλέον, η ύλη αρκετών μαθημάτων είναι πολύ μεγάλη και -σε αρκετές περιπτώσεις- δυσανάλογη προς τις διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας κάθε μαθήματος. Στα παραπάνω πρέπει να συνεκτιμηθεί ότι σε αρκετά σχολεία η διδασκαλία κάποιων μαθημάτων ξεκίνησε αργά -σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις λίγο πριν τα Χριστούγεννα- λόγω καθυστερήσεων στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών.

Σχόλια (33)

 
Μαθητρια α λυκειου
03 Φεβ 2021 12:59

Μιλάω ως μαθήτρια α λυκείου που από τα ρηχά (γ γυμνασίου) βρεθήκαμε απότομα στα βαθιά στην α λυκείου και στην τράπεζα θεμάτων. Πραγματικά γιατί δεν μας ακούνε; Ενώ η πλειοψηφία αντιδρά για την τράπεζα, ενώ σχεδόν το 40 τοις εκατό έμεινε για μετεξεταστέες το 2014 γιατί τώρα το κάνουν αυτό; Ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Πώς θα εφαρμοστεί τράπεζα όταν έχουμε κάνει μόνο ένα μήνα δια ζώσης εκπαίδευση(υπήρχαν καταλήψεις) και οι περισσότεροι μαθητές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις. Τα σχολεία άνοιξαν σε κάποιες περιοχές ενώ το ενδεχόμενο για τρίτο εγκλεισμό δεν αποκλείεται.. Γράφουμε τεστ, διαγωνίσματα χωρίς σταματημό γιατί πρέπει να αξιολογηθούμε... Από τις οχτώ ως τις δύο είμαστε μπροστά από μια οθόνη ενώ τις υπόλοιπες ώρες συνεχίζουμε να παραμένουμε προσκολλημένοι μιας και οι υποχρεώσεις μας δεν σταματάνε εκεί. Η ψυχολογία μας βρίσκεται στον πάτω ...Η καθημερινότητα μας; Σχολείο ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ και έπειτα μέχρι αργά το βράδυ διάβασμα αφού η ύλη πρέπει να διδαχτεί κανονικά. Έχουμε δύο μέρες για ξεκούραση το σουκου όμως οι καθηγητές μάς φορτώνουν με ασκήσεις...ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΧΕΙ ΡΟΛΟ ΔΡΑΚΟΥΛΑ λες και θέλουν να μας φοβίσουν. Μας χαντακώνουν νιώθουμε ότι πνιγόμαστε όμως όσο και να φωνάζουμε μπροστά υπάρχει τοίχος. Έχω κουραστεί να διαβάζω φυσική, μαθηματικά και αρχαία με τις ώρες. Πιέζομαι πολύ και ξεσπώ σε κλάματα ενώ έχω θέμα με την κρίση άγχους και με πιάνει πανικός...Γιατί είναι τόσο σημαντική η εφαρμογή της τράπεζας από φέτος; Γιατί πρέπει να βάλουν μπροστά το συμφέρον τους από την ψυχολογία μας; Άδικος κόπος κάνουν ότι επιθυμούν

 
Διευθυντής λυκείου
01 Φεβ 2021 00:10

Ουδέποτε ζητήθηκε ενημέρωση για την ύλη που έχει Διδαχθεί ως τώρα στην Α λυκειου. Αυτό έγινε και γίνεται μόνο για, τα , πανελλαδικως εξετάζομενα μαθήματα της Γ λυκείου όπως κάθε χρόνο.

 
Μα που ζείτε;
30 Ιαν 2021 23:53

Αν βρείτε κάποιο άλλο λόγο χρήσης της τράπεζας θεμάτων πέρα από απλό φιλτράρισμα όσων προχωρούν στις τάξεις του Λυκείου να μου τον πείτε.
Αντί να κάνετε ολοκληρωμένη αναδιάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών από την Α Δημοτικού μέχρι και τη Γ΄ Λυκείου. σπαταλάτε χρήματα σε τράπεζες, δεξιότητες και άλλα φρούτα. Το γεγονός ότι τα περισσότερα παιδιά δε μπορούν να κατανοήσουν κείμενο και να λύσουν προβλήματα αριθμητικής(κυριολεκτικά της «πλάκας») δε σας ανησυχεί;
Αλλά όταν δεν ξέρεις ούτε το σχήμα της σχολικής αίθουσας, και το μόνο που σ ΄ενδιαφέρει είναι τα ιδιωτικά σχολεία πως να ενδιαφερθείς για το Δημόσιο σχολείο.
Η πολιτική σας καριέρα θα τελειώσει σύντομα και θα σας στείλει ο λαός εκεί που σας αξίζει, στην αφάνεια.

 
TasosP
29 Ιαν 2021 21:41

Την τράπεζα θεμάτων την έζησα πριν αρκετά χρόνια όταν ο γιος ήταν 1η λυκείου. Για εμένα και το παιδί που τότε τον βοηθούσα σε κάποια μαθήματα ήταν αποκάλυψη, μας άρεσε πάρα πολύ , ειδικά σε Γεωμετρία , Μαθηματικά και Χημεία βρήκαμε ασκήσεις καταπληκτικές (ειδικά στη Γεωμετρία με τα εγγράψιμα, που ήταν στο τέλος της ύλης) , μάθαμε πολλά νέα θέματα και γενικά ήταν μια πολύ θετική εμπειρία. Πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις γιατί ο τρόπος που πολλά παιδιά διαβάζουν ή και οι καθηγητές λειτουργούν διεκπαιρεωτικά .
Σημείωση. Δεν είμαι Εκπαιδευτικός

 
Α Ν
29 Ιαν 2021 16:40

Σχετικά με την Τράπεζα θεμάτων που έχει λυσσάξει το υπουργείο να βάλει, θα πρέπει να λάβει υποψην ότι υπάρχουν και άνθρωποι αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας που πηγαίνουν εσπερινό λύκειο και δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν σε αυτήν τη κατάσταση δεδομένου ότι είναι επιφορτισμένοι και με άλλες υποχρεώσεις.Το ότι ξεκινάει κάποιος να πάει σε αυτήν την ηλικία επαναλαμβάνω, δεν σημαίνει ότι πάει για καριέρα έλεος.

 
@συντονιστής
29 Ιαν 2021 15:01

Αποκλίσεις θα υπάρχουν πάντα. Πανδημία και τηλεκπαίδευση δεν θα υπάρχει πάντα. Ρωτάς το μαθητή, ανοίγει το μικρόφωνο και ακούς ουρλιαχτά από τα αδελφάκια του ή τις γονείς που βρίσκονται κοντά του. Κολλάει η πλατφόρμα και μπαινοβγαίνουν κι αυτά κι εμείς. Κάθονται 8-2 στο κινητό. Ρωτάς κάτι και σου απαντά "δύο λεπτά, να ξεζουμαρω γιατί διάβαζα την άσκηση", γιατί βέβαια δεν μπορεί να διαβάσει με άνεση ολόκληρη την οθόνη από το κινητό. Επειδή εμείς κουραζόμαστε να προετοιμάσουμε τα μαθήματα μας και καταβάλουμε τεράστια προσπάθεια δεν σημαίνει ότι οι μαθητές που βρίσκονται στην άλλη οθόνη καταλαβαίνουν. Πλέον έχουμε 4-5 άριστους μαθητές σε κάθε τμήμα και μετά το χάος. Η γνωστή καμπύλη δεν υπάρχει πια. Εσείς δηλαδή είστε ευχαριστημένος/η; Αυτά λέτε στους εκπαιδευτικούς των οποίων έχετε την ευθύνη; Ότι το σχολείο είναι για τους λίγους; Τράπεζα να μπει όταν θα κάνουμε μαθήματα δια ζώσης και βέβαια με την προϋπόθεση ότι οι εκπαιδευτικοί θα είναι στη θέση τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς και η ύλη θα είναι ανάλογη του διαθέσιμου χρόνου. Τώρα προτεραιότητα έχει το ζωντανό μάθημα. Όχι οι εξετάσεις οποιασδήποτε μορφής.

 
@Συντονιστής
29 Ιαν 2021 13:35

Κάποιες σκέψεις στο σχόλιο του Συντονιστή: 1. Το επιχείρημά ότι μπορεί ένας μαθητής να εξεταστεί στο ίδιο θέμα που έχει γράψει ο καθηγητής του είναι 0,13% (μπορείτε να το υπολογίσετε από το πλήθος των καθηγητών που βάζουν θέματα στην τράπεζα θεμάτων και από τους διδάσκοντες στα Λύκεια). Άρα καλύπτει ένα εξαιρετικό μικρό ποσοστό της διαδικασίας και με βάση αυτό να πούμε ότι η τράπεζα θεμάτων πρέπει να εφαρμοστεί φέτος 2. Η πρόταση σας για την ημέρα που γράφεται το μάθημα και που λέει οτι : ο καθηγητής όταν "έρχεται" το θέμα να το μελετά σύντομα, να το απορρίπτει, να ζητά εκ νέου νέο θέμα, να έρχεται, να το απορρίπτει εκ νέου κλπ μέχρι να του "έρθει" ένα θέμα περίπου στις προδιαγραφές του τμήματος του δεν τιμά ούτε το συνάδελφο, ούτε την εκπαιδευτική διαδικασία, ούτε την τράπεζα θεμάτων. Και δεν προβλέπεται και στον νόμο. Αντιθέτως αυτό που προτείνετε ενέχει μεγάλους κινδύνους γιατί στηρίζεται στην κρίση του συναδέλφου σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή και κάτω από πίεση χρόνου. 3. Οι αποκλίσεις που αναφέρεστε ΟΧΙ δεν υπήρχαν πάντα στην μορφή που είναι τώρα και θέλω να ελπίζω ότι αυτές οι φετινές αποκλίσεις δεν θα υπάρχουν τις επόμενες χρονιές. 4.Μπορείτε σας παρακαλώ να μας παραπέμψειτε στις μετρήσεις που αποδεικνύουν ότι οι μαθητές/τριες έγραψαν καλύτερα όταν εφαρμόστηκε παλιά ή τράπεζα? Από ότι θυμάμαι το Υπουργείο δεν είχε δημοσιοποιήσει πίνακες με βαθμολογίες προηγουμένων ετών και αυτών με την τράπεζα ώστε να έχουμε συγκριτικές μελέτες. Θα με βοηθούσε πολύ και περιμένω με ανυπομονησία τους επικυρωμένους πίνακες που ισχυροποιούν το επιχείρημα σας αυτό γιατί εγώ δεν τους έχω βρει πουθενά παρόλη την αναζήτηση.
Εκτιμώ, ότι το κείμενό σας αυτό είναι περισσότερο μια κατάθεση προσωπικής διαισθητικής άποψης που είναι απολυτως σεβαστή. Όμως όταν την ενισχύετε με "αριθμητικά" δεδομένα, αυτά πρέπει να τεκμηριώνονται

 
Μαθήτρια Α Λυκείου
29 Ιαν 2021 11:40

Θα ξεκινησω με το οτι φετος τον πρωτο μηνα έπρεπε να καλυψουμε καποια υλη απο την γ γυμνασιου σύμφωνα με αυτο καταλαβαινετε οτι στα βιβλια της α λυκειου μπηκαμε Νοέμβριο με Οκτώβριο... επισης το μαθημα που γίνεται στο webex δεν ειναι μαθημα λογω προβληματων που υπαρχουν στα σπιτια ολων. Τα μισα μαθηματα δεν τα ακουμε. 1.Εχουν προβλημα με το δικτυο οι καθηγητές; Προβλημα δικο μας 2. Καποιοι καθηγητες δεν μπαινουν για μαθημα και αυτο δικο μας προβλημα... και στο τελος που θα δωσουμε εξετάσεις με τραπεζα θεματων οι μισες ασκησεις που θα πεσουν δεν θα τις ξερουμε γιατι δεν θα τις εχουμε διδαχτει. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ

 
Συντονιστής
29 Ιαν 2021 10:10

Αγαπητοί συνάδελφοι, το επιχείρημα ότι υπάρχουν σχολεία με αποκλίσεις ως προς την ολοκλήρωση της ύλης, θα υπάρχει και του χρόνου και πάντα. Για αυτόν τον λόγο η τράπεζα θεμάτων δεν είναι σαν τις πανελλαδικές εξετάσεις που όλοι οι μαθητές της η
Ελλάδας έχουν κοινά θέματα, μην τα μπερδεύουμε αυτά. Οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα μπορεί να αντιμετωπιστεί επιτόπου με απλή οδηγία λίγο πριν τις εξετάσεις, όπως πχ να απορρίπτονται θέματα που έχουν κληρωθεί και δεν έχουν διδαχθεί και να κληρωνεται το επόμενο.
Οι γονείς που διαφωνούν με την τράπεζα θεμάτων θα πρέπει να ξέρουν ότι τα θέματα τα έχουν γράψει οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που τα διδάσκουν, πιθανόν και οι συγκεκριμενοι που διδάσκουν τα δικά τους παιδιά.
Έρευνες που έγιναν την προηγούμενη περίοδο εφαρμογής της Τράπεζας θεμάτων, έδειξαν ότι οι μαθητές έγραψαν γενικά καλύτερα και όχι χειρότερα, όπως θεωρούν μερικοί. Το γεγονός ότι την ίδια περίοδο υπήρχε αύξηση των μετεξεταστέων, οφείλεται αποκλειστικά στα διαφορετικα κριτήρια προαγωγής εκεινη την περίοδο.
Συμφωνώ με το γεγονός ότι η τράπεζα θεμάτων υπάρχει περίπτωση να περιορίσει λίγο την δημιουργικότητα κάποιου εξαιρετικού καθηγητή, ίσως επαναλαμβάνω, είμαι σίγουρος όμως ότι θα ωφελήσει όλους τους μαθητές που δεν έχουν την τύχη να διδάσκονται από αυτόν τον εξαιρετικό καθηγητή.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
28 Ιαν 2021 23:41

Να ληφθεί υπ' όψη ότι φέτος ξεκινήσαμε με κάλυψη περσινής ύλης.

 
Τράπεζα Θεμάτων στο 30% των γραπτών διαγωνισμάτων
28 Ιαν 2021 20:21

Ας μπει ένα λογικό όριο στην αναλογία των θεμάτων που θα προέρχονται από την κοινή βάση δεδομένων και ας εφαρμοστεί το μέτρο από το 2021 ή το 2022.

Δεν είναι το πρόβλημα των σχολείων οι εξετάσεις αλλά η δομή των μαθημάτων και η σύνδεση της ύλης από τάξη σε τάξη. Αν βελτιωθούν τα βιβλία και τα ωρολόγια προγράμματα και γίνει διασύνδεση της διδασκαλίας -με επέκταση της γενικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης- θα φανεί η διαφορά στις τελικές επιδόσεις των μαθητών.

 
Ίσως
28 Ιαν 2021 20:06

Δεν ξέρουν οι Συντονιστές. Ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει για όλα. Την Κεραμέως να ακούτε που είναι ειδική.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
28 Ιαν 2021 18:22

@Σχετικά με την ύλη28 Ιαν 2021 16:10

Λυπάμαι, αλλά αυτά που γράφετε μόνο το φιλοκυβερνητικό κομματισμό υπηρετούν, όχι όμως την αλήθεια.
Η τράπεζα θεμάτων αποτελεί αντιπαιδαγωγικό εξάμβλωμα και όχι μόνο δε θα συμβάλει στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, αλλά θα το υποβαθμίσει δραματικά στο επίπεδο ενός φροντιστηριακού επιπέδου προγυμναστηρίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση αποβάλλοντας βίαια τον συνταγματικά προβλεπόμενο θεμελιώδη σκοπό του να παρέχει εγκύκλια γενική παιδεία μέσα από ένα πλαίσιο ελευθερίας του εκπαιδευτικού να εμπλουτίζει το μάθημά του με ποικκλία στοιχείων ανάλογα και με την επάρκειά του. Η τράπεζα όλα αυτά τα εξοβελίζει βίαια υποτάσσοντας τη διδασκαλία σε μια στενή διαδικασία αποστήθισης ερωτήσεων και απαντήσεων αποκλειστικά χρησιμοθηρικού χαρακτήρα, όπως ακριβώς δουλεύουν τα φροντιστήρια.
Είναι ό,τι χειρότερο αυτό κι ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα τολμήσουν και οι επιστημονικοί σύμβουλοι του υπουργείου να το καταστήσουν σαφές στο άκαμπτο επιτελείο του υπουργείου, προτού να γίνει η μεγάλη ζημιά. Εκτός κι αν αυτή η ζημιά αποτελεί συνειδητό στόχο τους!

 
Μητέρα μαθητή Α' Λυκείου
28 Ιαν 2021 18:16

Η τράπεζα θεμάτων είναι άκαιρη, η ύλη χρειάζεται εξορθολογισμό, πολλές πληροφορίες χωρίς νόημα, μαθήματα και εργαλεία μάθησης απαρχαιωμένα, μαθητές σε ρόλο ακροατή, χωρίς πρωτοβουλία σκέψης, φορμαρισμένη η έκφραση στην γλώσσα, οι αδύναμοι μαθητές χωρίς ουσιαστική στήριξη. Επίσης, ατελείωτες ώρες στον υπολογιστή, διάβασμα, τεστ, διαγωνίσματα, άγχος, κλάματα, εγκλεισμός, κρίσεις πανικού...οι υπεύθυνοι του υπουργείου ας αναλάβουν τις ευθύνες τους.

 
Μαθήτρια λυκείου
28 Ιαν 2021 18:03

@Σχετικά με την ύλη
αναβαθμιση του δημοσιου σχολειου η τραπεζα θεματων;Πως θα αναβαθμιστει;Εχοντας ακομα περισσοτερους μαθητες που πανε φροντηστηρια;Ωραια αναβαθμιση!

Μια απορια εχω πως γινεται στην α και β λυκειου η υλη να προχωρα κανονικα και στην γ οχι;

 
Σχετικά με την ύλη
28 Ιαν 2021 16:10

Ζητήθηκε για τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Όχι για όλα. Όσο για την τράπεζα θεμάτων είναι ένα θετικό μέτρο μαζί με άλλα που πρέπει να γίνουν για την αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου.

 
Νάσος
28 Ιαν 2021 16:08

Έχουμε παιδιά να βαράνε τα κεφάλια τους στον τοίχο από τον εγκλεισμό και την έλλειψη ενδιαφέροντος για τη ζωή, γονείς με χίλια δυο προβλήματα επιβίωσης της οικογένειάς τους, εκπαιδευτικοί να μιλάνε στον "τοίχο" ενός μόνιτορ για ώρες κάθε μέρα και η Κεραμέως εκεί, στανικά, να "διατάσσει" αξιολογήσεις, τράπεζες θεμάτων και "αριστείες" βρισκόμενοι σχεδόν στο δεύτερο σχολικό έτος μη ομαλής εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Να τα κάνει τι όλα αυτά τα στοιχεία που θα μαζέψει, να συγκρίνει και να αξιολογήσει τι και πως από τους μαθητές και το εκπαιδευτικό έργο όταν ζούμε μια από τις πιο περίεργες και ανώμαλες καταστάσεις στην σύγχρονη ιστορία;

Η έλλειψη στοιχειώδους ευαισθησίας πάνω στο άγχος μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών την καθιστούν απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ._

 
Μάχιμος εκπαιδευτικός Λυκείου
28 Ιαν 2021 15:41

Είναι απολύτως ψευδές ότι ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν τη διδαχθεισα ύλη της Α Λυκείου. Φαντάζομαι ότι ειπώθηκε από άγνοια και όχι συνειδητά. Διαφορετικά...λυπάμαι πολύ για την πολιτική ορισμένων.

 
Μητέρα μαθήτριας Α Λυκείου
28 Ιαν 2021 15:38

Μπορεί να μας πει ο/η "Τράπεζα θεμάτων επιβάλλεται " με ποια ιδιότητα εκφέρει αυτήν την άποψη.
Ώστε να απαντήσω με πραγματικά επιχειρήματα και όχι γενικολογίες!!!

 
Εκπαιδευτικός h
28 Ιαν 2021 15:13

Μπράβο στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας. Αυτή η στάση δείχνει ότι είναι κοντά στην πραγματική Εκπαιδευτική διαδικασία. Οι άλλοι οι συντονιστές που είναι;

 
Anastasia
28 Ιαν 2021 14:35

Το πλοίο βυθίζεται και η μπάντα παίζει βάλς. Οι μισοί μαθητές μου συνδέονται και μετά τους χάνω. Δεν πρόλαβα ούτε να γνωρίσω τους μαθητές της Α' Λυκείου. Δεν έχω εικόνα ούτε για τους μισούς. Δεν ξέρω αν αυτός που δεν συμμετέχει είναι δειλός, αδιάφορος ή άσχετος. Όσοι είναι αδύναμοι αλλά προσπαθούν, δεν μπορούν να τα καταφέρουν γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να τους λύσω απορίες με την τηλεκπαίδευση. Ο χρόνος φεύγει σα νερό. Είμαι τουλάχιστον 3 εβδομάδες πίσω στην ύλη. Όποιος νομίζει ότι μαθαίνουν οι μαθητές του ενώ προχωρά με κανονικό ρυθμό, ή δεν ξέρει τι του γίνεται, ή οι μαθητές του τα μάθανε από αλλού. Το εγώ τα είπα, ας διαβάζανε, είναι απαράδεκτη θέση. Ραδιοφωνική εκπομπή με διαφάνειες θυμίζει η δουλειά που κάνουμε. Είναι ολοφάνερο ότι θα ξανακλείσουμε (αν ανοίξουμε). Μέχρι το Μάιο, πόσο μάθημα θα έχουμε κάνει από κοντά και πόσο από μακριά; Μάθημα πρέπει να κάνουμε όχι εξετάσεις. Προσαρμοστείτε εσείς του Υπουργείου.

 
Μ
28 Ιαν 2021 14:22

Θα μπορούσε για φέτος να λειτουργήσει πιλοτικά. Το καθόλου δεν βοηθά κανέναν.

 
Ρούγγα Ειρήνη
28 Ιαν 2021 14:10

@Εκπαιδευτικός και μητέρα
Συμφωνώ απόλυτα. Καιρός είναι να συζητήσει το ΙΕΠ με τους συντονιστές (οπότε εμμέσως και με τους εκπαιδευτικούς της τάξης) για το θέμα της ύλης.

 
Εκπαιδευτικός
28 Ιαν 2021 13:56

Οταν είχατε εξαγγείλει την τράπεζα θεμάτων δεν υπήρχε πανδημία. Τώρα μεσα στον χαμό δεν μπορειτε να καταλάβετε οτι δεν μπορει να εφαρμοστει φετος και ισως και του χρονου μεχρι να αποκατασταθει η ομαλοτητα στην υλη; Βγειτε απο τη γυαλα σας και προσαρμοστειτε στην πραγματικοτητα επιτελους

 
Ε
28 Ιαν 2021 13:54

Ντροπή για το υπουργείο Παιδείας να αποδεικνύεται τραγικά κατώτερο των περιστάσεων!

 
Η τράπεζα θεμάτων επιβαλεται
28 Ιαν 2021 13:43

Δεν αναβάλλεται.Η ύλη έχει παραδοθεί κανονικά μόνο σκοπιμότητες εξυπηρετεί η ψευδής διάδοση ότι δεν παραδόθηκε ύλη κανονικά. Μαλιστα ζητήθηκε από όλους τους καθηγητές πριν τις γιορτές να παραδώσουμε μέχρι που έχει φτάσει η ύλη μας ως κ την παράγραφο ζήτησαν να βάλουμε για την μπορούν να ελέγξουν. Επίσης από τις πλατφόρμες τηλεκπαιδευσης εύκολα διαπιστώνεται ποιος καθηγητης έχει πρόβλημα και ποιος δεν έχει. Τωρα οι δικαιολογίες απο γονεις κ απο καθηγητες που ολιγώρησαν η κανουν φτηνή αντιπολίτευση ας μένουν. Η τράπεζα θεμάτων ειναι επιβεβλημένη για να διαπιστωθεί το γνωστικό επιπεδο των μαθητων για την αξιολόγηση τους. Μια ζωη οι αρνητές των πάντων κατι θα βρισκουν ως δικαιολογία γι αυτο φτάσαμε να εχουμε αποφοίτους λυκειου λειτουργικά αναλφαβητους.

 
Eκπαιδευτικός και μητέρα
28 Ιαν 2021 13:23

Η Β΄Λυκείου δεν έχει καλύψει τα κενά της Α΄Λυκείου και συνεχίζει να δημιουργεί κα άλλα . Μήπως πρέπει να γίνει αναπροσαρμογή όλης τηςΎλης του
Λυκείου γενικά; Του χρόνου θα θεωρούνται όλα καλώς καμωμένα. Θα υπάρξει επιτέλους κάποια μέριμνα συνολικά για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης;

 
Μαρια
28 Ιαν 2021 12:22

Ποια τράπεζα θεμάτων; εδώ δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τα μαθήματα λυκείου. Στη Β λυκείου υποχρεωτική η 2η γλώσσα. Ειδικά στα γαλλικά η καθηγήτρια, χωρίς βιβλιο να έχει δωθει ζητά και απαιτεί γνώσεις από τα παιδιά. Βάζει και τεστ. Δεν έχουν πάει όλοι φροντιστηριο γαλλικών και όσα έχουν κάνει τη γλώσσα στο γυμνασιο δεν έχουν τις γνώσεις που απαιτεί.

 
Μητέρα μαθήτριας Α Λυκείου
28 Ιαν 2021 11:49

Έλεος πια με την εμμονή με την Τράπεζα Θεμάτων !
Το σχολείου της κόρης μου είχε κλείσει 10 ημέρες πριν κλεισουν τα υπόλοιπα σχολεία , είναι μεγάλο, και αναμενομενο λόγω μεγέθους να ξανακλείσει σύντομα.
Δεν διδάσκονται Χημεία από αρχές Νοεμβρίου και οι ώρες τηλεκπαίδευσης των αρχαίων είναι λίγες γιατί υπάρχει πρόβλημα με την συνδεση της Καθηγήτριας
Σε αυτό μετά τις γιορτές προστέθηκε και το πρόβλημα στον ήχο του καθηγητή των μαθηματικών , ο οποίος αναγκάστηκε να πάει στο σχολείο να κάνει μάθημα και εκει η γραμμή δεν λειτουργεί καλά.
Ποιός νοήμων άνθρωπος πιστεύει ότι η εφαρμογή Τράπεζας Θεμάτων με αυτές τις συνθήκες είναι νόμιμη;
Θα υπάρξουν καταγγελίες , και ήδη το υπουργείο απαξιώνεται με τις αποφάσεις και τις εμμονές του

 
Εκπαιδευτικός και μητέρα
28 Ιαν 2021 11:47

Μια λογική τοποθέτηση που πρέπει να προσυπογράψουν όλα τα ΠΕΚΕΣ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ