Οι δώδεκα περιφέρειες που δεν θα λειτουργήσουν από σήμερα τα Λύκεια και θα συνεχιστεί η τηλεκπαίδευση

Τρεις ακόμη Περιφερειακές Ενότητες προστέθηκαν ,με νέα απόφαση, στην απαγόρευση της δια ζώσης διδασκαλίας στα Λύκεια (συμπεριλαμβανομένων των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις) από σήμερα Δευτέρα 1η Φεβρουρίου, λόγω αυξημένου κινδύνου μετάδοσης Κορωνοϊού. Στα Λύκεια αυτών των Περιφερειών θα συνεχιστεί η τηλεκπαίδευση.
Πρόκειται για τις Περιφερειακές Ενότητες Λασιθίου, Ζακύνθου και Χαλκιδικής
Ειδικότερα, σύμφωνα με Κοινή Υπουργική απόφαση πρόκειται για τις εξής Πριφέρειες:
α) η Περιφέρεια Αττικής, πλην της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων,
β) η Περιφερειακή Ενότητα Λέσβου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου,
γ) η Περιφερειακή Ενότητα Μυκόνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,
δ) η Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου της Περιφέρειας Κρήτης,
ε) η Περιφερειακή Ενότητα Ζακύνθου της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων,
στ) η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,
ζ) ο Δήμος Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας,
η) ο Δήμος Θήρας της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,
θ) ο Δήμος Εορδαίας της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας,
ι) οι Δήμοι Θηβαίων και Τανάγρας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
ια) ο Δήμος Χαλκιδέων της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και
ιβ) ο Δήμος Σπάρτης της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Λειτουργικά κενά Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για το διδακτικό έτος 2021-2022
- Απόφαση: Δύο εβδομάδες η παράταση μαθημάτων στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια
- Υπ. Παιδείας : Επιτρέπονται οι εξετάσεις γλωσσομάθειας, πιστοποίησης δεξιοτήτων κ.ά.,
- «Από απόσταση» : Έργα του Αρκά για τον κορονοϊό, στην Ελληνογερμανική Αγωγή
- Εγκύκλιος με οδηγίες για την διδακτέα ύλη στα Λύκεια και Γυμνάσια
- Πρόσκληση για πινγκ-πονγκ απηύθυνε μαθητής στην Ν. Κεραμέως κατά την επίσκεψή της σε `Λύκεια
- Οι εγκύκλιοι αποσπάσεων των εκπαιδευτικών
- Υφ. Παιδείας: Είναι καθήκον μας να επαναφέρουμε την τεχνολογική ανώτατη εκπαίδευση
- Νομοθετική ρύθμιση για τους αποφοίτους των ΤΕΙ
- Υφ. Παιδείας: Πριμοδότηση στις Πανελλαδικές των μαθητών της Καρδίτσας μόνο αν υπάρχουν προϋποθέσεις του νόμου
Σχόλια (11)
Υπάρχουν ανεξάρτητες μελέτες σε πολλές χώρες του εξωτερικού, Ισραήλ, ΗΠΑ, Νορβηγία, Κορέα, και όλες συνηγορούν ότι τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά ως βασική υπηρεσία προς την κοινότητα - δηλαδή, για τον ίδιο λόγο που δε κλείνουμε τα νοσοκομεία. Κοινό συμπέρασμα ότι τα σχολεία απλώς αντανακλούν το γενικότερο περιβάλλον χωρίς να οδηγούν σε ξέσπασμα της ίωσης.
Αντίστοιχες έρευνες έχουν γίνει σε χώρους εργασίας, καθώς εκεί έχει παρατηρηθεί σαφής συσχέτιση των φορέων με συγκεκριμένους επαγγελματικούς τομείς (αγροτικές εργασίες, κατασκευή, μεταφορές κ.α.)
Το να πληρώσουν τα παιδιά και οι νέοι εξαιτίας ανούσιων μέτρων -που δε βοηθούν σε τίποτα την υγειονομική διαχείριση- άλλη μια κρίση στην εκπαίδευση και την οικονομία, αυτός είναι ο παραλογισμός στον οποίο δεν πρέπει να υποκύψει καμία οργανωμένη κοινωνία.
Προς ΘΑΝΑΣΗΣ
01 Φεβ 2021 23:52
Αναζητήστε: (An evidence summary of Paediatric COVID-19), όπως επίσης και το αντίστοιχο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Αtlantic (The Truth About Kids, School, and COVID-19)
"Όλες οι μελέτες δείχνουν ότι η συνεισφορά των σχολείων είναι μηδαμινή στη διάδοση του ιού σε σχέση με άλλους χώρους..."
@Ο ιός του παραλογισμού
" Όλες οι μελέτες δείχνουν ότι η συνεισφορά των σχολείων είναι μηδαμινή στη διάδοση του ιού σε σχέση με άλλους χώρους..."
Η επίκληση στην αυθεντία της αοριστίας (...όλες οι μελέτες...) συνιστά υπεκφυγή, όχι επιχείρημα.
Όσο για τον παραλογισμό των κλειστών σχολείων και πανεπιστημίων, την ευθύνη την φέρουν οι κυβερνώντες και οι ειδικοί που τους καλύπτουν. Κι επειδή δεν έλαβαν τα πρέποντα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, δεν θα μας βγάλουν όλους παράλογους... Μέσα στην εκπαίδευση ζούμε και βλέπουμε τι γίνεται.
Η τηλεκπαίδευση δεν είναι λύση και πανάκεια στην εκπαίδευση και δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση την δια ζώσης διδασκαλία. Οι φοιτητές είναι 1 χρόνο αποκλεισμένοι από τα πανεπιστήμια.
Πολύ καλά κάνουν οι φοιτητές Ιατρικής και διαμαρτύρονται, περιγράφοντας με ακρίβεια την κατάσταση που βρίσκονται σχολεία και πανεπιστήμια. Επιτέλους, να επικρατήσει η λογική στην κοινωνία:
https://www.esos.gr/arthra/71427/diamartyria-5oeton-foititon-iatrikis-pa...
Παραλογισμός να απέχουν οι μαθητές από τις τάξεις επειδή δεν επιβλήθηκαν κατάλληλα μέτρα σε άλλους τομείς! Ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει κλειστά σχολεία από τον Νοέμβριο και ξεχαρβάλωμα στα Πανεπιστήμια από τον προηγούμενο Μάρτιο...
Όλες οι μελέτες δείχνουν ότι η συνεισφορά των σχολείων είναι μηδαμινή στη διάδοση του ιού σε σχέση με άλλους χώρους (πχ. σουπερμαρκετ, εργοστάσια) - και άρα τουλάχιστον η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πρέπει να παραμείνει ανοικτή ως βασική υπηρεσία.
@ΘΑΝΑΣΗΣ
01 Φεβ 2021 12:56
Συνεπώς, μπορεί τα σχολεία να μην αποτελούν πρωτογενή εστία μετάδοσης του ιού, αλλά είναι ο κυριότερος παράγοντας πολλαπλασιασμού των κρουσμάτων και διάχυσής τους μέσα σε διαφορετικές οικογένειες.
Ο ιός μεταδίδεται μία χαρά στα σχολεία και αυτό μπορεί να το αντιληφθεί οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος. Προφανώς και υπάρχουν οι πρωτογενείς ζώνες μετάδοσης (μμε, συγχρωτισμοί σε σπίτια, πλατείες, καταστήματα, βιομηχανίες...). Αλλά τα παιδιά όλων αυτών των διαφορετικών οικογενειών συγκεντρώνονται μέσα σε τάξεις γεμάτες, σε διαδρόμους και αυλές σχολείων με όπλο μία μάσκα και ανοιχτά παράθυρα μέσα στον χειμώνα. Οι αποστάσεις πάνε περίπατο (γιατί κανένας υπεύθυνος δεν φρόντισε για τη διασφάλιση συνθηκών τήρησής τους). Συνεπώς, μπορεί τα σχολεία να μην αποτελούν πρωτογενή εστία μετάδοσης του ιού, αλλά είναι ο κυριότερος παράγοντας πολλαπλασιασμού των κρουσμάτων και διάχυσής τους μέσα σε διαφορετικές οικογένειες. Δεν μπορεί οι ειδικοί να ζητούν αποστάσεις οπουδήποτε αλλού και στα σχολεία να κλείνουν τα μάτια προσπαθώντας να καλύψουν τα ανεπαρκή μέτρα του υπουργείου. Λοιμωξιολόγοι δεν είμαστε, αλλά δεν είμαστε και ανόητοι.
Όλοι βιάζονται να συνδέσουν τα σχολεία με τη νόσο όταν αποδεδειγμένα η διάδοση γίνεται στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, σε ΜΜΜ και γενικά κάθε κλειστό χώρο που οι εργαζόμενοι δεν έχουν λάβει τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας.
Ας μην καταδικάσουμε τους επόμενους μήνες τους μαθητές και τους φοιτητές, το υπουργείο Παιδείας ας ασχοληθεί κατά προτεραιότητα με τα δικαιώματα όσων γεννήθηκαν μετά το 2000.
Δεν έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση σε φροντιστηριακή εκπαίδευση, ούτε είναι λογικό οι υπόλοιπες τάξεις από την Α' Γυμνασίου μέχρι την Β' Λυκείου να συνεχίζουν να χάνουν μαθήματα "κολλημένες" σε μια οθόνη.
Το πλέον επικίνδυνο αφρικανικό στέλεχος του covid, εμφανιστηκε στην Θεσσαλονίκη.
Ας ελπίσουμε οι "κεντρικοί" αλλά και οι " τοπικοί" άρχοντες, να μην ξαναπιαστουν στον ύπνο.
Καλά τώρα όλοι ξερουμε η ύλη έχει βγει και ότι γίνεται ,γίνεται από τα φροντιστήρια και όποιος διαβάζει διαβάζει δεν του φταίει ούτε η τηλεκπαιδευση ούτε τιποτένα αυτά είναι δικαιολογίες ότι επειδή θα κάνουν 10 μέρες παραπάνω τηλεκπαιδευση θα μείνουν πίσω.
Οι μαθητές λυκείου στις κόκκινες περιοχές φαίνεται έχουν μεγαλύτερη ψυχική ανθεκτικότητα κσι υγεία σύμφωνα με τους ειδικούς γι αυτό κσι προβλέπεται συνέχιση της δέκα της παρακολούθησης στην οθόνη του κινητού τους.Αραγε αυτοί δεν έχουν παιδιά;
Αριστεία όχι αστεία!Οι μισοί μαθητές δια ζώσης και οι μισοι τηλεκπαίδευση.Ο ορισμός της δικαιοσύνης!Έπρεπε να είχατε ανοίξει όλα τα λύκεια ή κανένα.Στην μισή χώρα θα βγαίνει κανονικά η ύλη και στην άλλη όχι.Αλλα βέβαια ξέχασα!Η τηλεκπαίδευση πάει τέλεια και είναι αποτελεσματική!Και ας μειώθηκε η ύλη της γ λόγω συνθηκών...
Έτσι.οι μισοί μαθητές του λυκείου δια ζώσης θα παίρνουν κσι απουσίες κανονικά κσι οι υπόλοιποι με τηλεκπαίδευση θα μαθαίνουν από την οθόνη του κινητού τους και φυσικά θα τους χαριστούν και οι οποίες απουσίες.Μια προσφυγή θα τινάξει τις πανελλήνιες στον αέρα.